abonnement Unibet Coolblue
pi_86515759
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand gezien hoe Yves Leterme in het BBC Programma "Hardtalk" andermaal toonde wat voor slappe schotelvod hij eigenlijk is ?
Heb ik gezien. En mocht ik een Brit zijn geweest die dat interview zag zou ik denken dat Vlamingen racisten zijn die daar gewoon glashard staan te liegen als ze zeggen dat ze dat niet zijn. Want mijn geflipte stadsgenoot zat gewoon zijn beledigingen aan het adres van de Walen goed te praten.
  donderdag 16 september 2010 @ 22:11:00 #202
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86516263
Het is ook wel goedkoop van de BBC om zo'n slap figuur uit te nodigen om die even onderuit te halen. Als ze lef hebben, dan nemen ze 't op tegen iemand die terug durft bijten ipv. makkelijk te scoren tegen fletse Yves.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 16 september 2010 @ 22:41:31 #203
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_86517782
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is ook wel goedkoop van de BBC om zo'n slap figuur uit te nodigen om die even onderuit te halen. Als ze lef hebben, dan nemen ze 't op tegen iemand die terug durft bijten ipv. makkelijk te scoren tegen fletse Yves.
Bart De Wever bijvoorbeeld, of Jean-Luc Dehaene en Guy Verhofstadt ... Maar als je die 3 gaat interviewen krijg je natuurlijk geen anti-europese uitzending ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:02:42 #204
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_87168057
Oh , en het geduld van de N-VA is op. Ze trekken de stekker uit de onderhandelingen. Benieuwd wat er nu gaat gebeuren ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:07:08 #205
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_87168215
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
het geduld van de N-VA is op.
:')
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:15:23 #206
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_87168528
Ze hebben er al lang spijt van bij NVA dat ze zoveel stemmen kregen, volgens mij.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:28:35 #207
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87168975
quote:
N-VA wil formatie België bij nul beginnen

BRUSSEL - De kabinetsformatie in België moet helemaal opnieuw beginnen, eventueel met andere partijen. De demissionaire regering onder leiding van de christendemocraat Yves Leterme moet in afgeslankte staat een doorstart maken.

Partijleider Bart De Wever van de Vlaams-nationalistische N-VA, de grootste Belgische partij, heeft dat maandag gezegd.
De Wever had zijn Franstalige onderhandelingspartners zondag een ultimatum gesteld: zij moesten maandag laten weten of ze akkoord gaan met aanzienlijke fiscale autonomie voor Vlaanderen en Wallonië. Van de Franstalige partijen kwam geen duidelijk antwoord.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ij-nul-beginnen.html
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:17:58 #208
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_87175361
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:15 schreef Beregd het volgende:
Ze hebben er al lang spijt van bij NVA dat ze zoveel stemmen kregen, volgens mij.
Waarom zouden ze ? Ze gaan er bij de volgende verkiezingen nog méér krijgen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:22:13 #209
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_87175511
Hangt er vanaf waarover het gaat.

Federaal of Vlaams interesseert De Wever eigenlijk niet echt, het enige wat die echt wil, is burgemeester worden van Antwerpen en daar staat hij nog een heel eind af, zeker na de niet-populaire toegevingen bij het Oosterweeldossier.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_87179118
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Waarom zouden ze ? Ze gaan er bij de volgende verkiezingen nog méér krijgen ...
Dat zal van de campagne afhangen. N-VA heeft bij de voorbije verkiezingen heel veel stemmen gekregen van mensen die De Wever na drie jaar geklungel van de rest eens een kans wouden geven om het te proberen. Als de andere partijen het slim spelen, zouden ze de N-VA daarop kunnen pakken en het wispelturige kiezerspubliek terug kunnen lokken. Probleem is dat die partijen vaak zelf intern bijzonder verdeeld zijn.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:28:13 #211
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_87182517
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Waarom zouden ze ? Ze gaan er bij de volgende verkiezingen nog méér krijgen ...
Zou jij nog op hem stemmen?

Hij zou het allemaal anders aanpakken dan leterme en tegen september een regering brengen :')

Dan begint hij te onderhandelen met ultimatums te stellen, en is verbaasd dat dat niet lukt.
En dan zegt hij van nul te herbeginnen, iets wat volgens alle anere partijen nergens op slaat.
pi_87187954
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Waarom zouden ze ? Ze gaan er bij de volgende verkiezingen nog méér krijgen ...
En de PS ook. Kunnen ze mooi opnieuw beginnen.
Daarom ben ik voor een splitsing van België. Wallonië naar Frankrijk. Duitstalige gemeenschap terug naar de Bondsrepubliek (leuk verjaardagscadeau voor de 20 jaar eenmaking :s) ) . Luxemburg eventueel naar het Groothertogdom. Vlaanderen (met heel eventueel de Frans Westhoek maar ik denk dat dat teveel van het goede zou zijn) bij Nederland. w/

Komische is dat dan bevoorbeeld de leeuw van Waterloo, het symbool van de strijd tegen het Franstalige imperialisme in Frankrijk zou liggen. :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:02:22 #213
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_87190709
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:28 schreef Beregd het volgende:

[..]

Zou jij nog op hem stemmen?

Hij zou het allemaal anders aanpakken dan leterme en tegen september een regering brengen :')

Dan begint hij te onderhandelen met ultimatums te stellen, en is verbaasd dat dat niet lukt.
En dan zegt hij van nul te herbeginnen, iets wat volgens alle anere partijen nergens op slaat.
Ze hebben het anders aangepakt dan Leterme hé ... Die verdeelde éérst de postjes en ging daarna pas praten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:22:52 #214
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87191616
Gratis tip uit Nederland: probeer eens een gedoogkabinet.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_87240880
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ze hebben het anders aangepakt dan Leterme hé ... Die verdeelde éérst de postjes en ging daarna pas praten ...
De Wever heeft het gewoon van het begin verkeerd aangepakt. Hij sloot op zijn eentje een herenakkoord met Di Rupo, zonder zijn achterban of de andere Vlaamse partijen te raadplegen. Een paar weken later breekt hij dan zelf zowat elk punt van dat herenakkoord, nogal evident dat het dan totaal fout loopt. Voeg daarbij een aantal communicatieblunders (lekker tafelen met de oppositie, hallo?) en je hebt het perfecte recept voor een mislukking.

Natuurlijk ligt ook een belangrijk deel van de schuld bij de Franstaligen, maar je kan er niet omheen dat De Wever (net als Leterme destijds) met zijn eigenaardige tactiek de zaak niet vooruit heeft geholpen.
pi_87251460
quote:
De afkeer tussen Vlaamse en Franstalige onderhandelaars bereikt soms ongekende hoogten. In een opmerkelijk krantenartikel in La Libre Belgique komen de onderhandelaars anoniem en off te record aan het woord. 'Opgelet, niet voor gevoelige zielen', staat er boven de tekst.

Het is off the record, schrijft de krant herhaaldelijk en er zijn ook geen sporen meer terug te vinden van wat de verschillende onderhandelaars in de loop van vele maanden aan journalisten hebben laten ontvallen. Maar de citaten tonen wel aan hoe verzuurd het onderhandelingsklimaat is geworden tussen Noord en Zuid. Een overzicht van de meest opmerkelijke passages.

Een Franstalige over Bart De Wever: ‘Dat is een ziekelijke vent. Ik ben ervan overtuigd dat hij echt een probleem heeft. Hij kijkt zijn gesprekpartners nooit in de ogen en heeft altijd een vertroebelde blik. Zodra de onderhandelingen een beetje uitlopen, toont hij tekenen van lichamelijke zwakte en vermoeidheid. Om zich terug een beetje op te peppen eet hij wafels, kilo’s wafels.

Een Vlaming over de PS: ‘Het is een echte kwelling om te onderhandelen met de PS. Het is fysiek moeilijk om naast hen plaats te nemen. Wij komen over niets overeen. Op alle vlakken verschillen wij fundamenteel van elkaar. Hun nota’s lijken meer op communistische pamfletten dan op iets anders. Dit is de hel. We leven al vier maanden in de hel.'

Een Franstalige over Bart De Wever. ‘Hij kan niet onderhandelen. Soms zegt hij op bepaalde punten ja, maar dan koppelt hij terug met zijn strategogroep en keer op keer lapt hij ons hetzelfde. Met zijn klein benepen stemmetje zegt hij dan: ‘Het spijt me echt, maar ik kan het akkoord niet aanvaarden. Ik heb me vergist, maar ik had geen ja mogen zeggen, sorry’.'

Een Vlaming over Laurette Onkelinx en Joëlle Milquet: ‘Onkelinx is de ergste, ze roept en tiert, maar niemand is nog onder de indruk van haar. Ze verkoopt alleen maar wind. Eigenlijk zijn zowel Onkelinx als Milquet debiel. Ze begrijpen er niets van.’

Een Franstalige over Bart De Wever: ‘Die vent is pure horror. Hij doet ontzettend laatdunkend over de Franstaligen en ook over de andere Vlaamse onderhandelaars. Mochten de mensen de waarheid weten, het land zou ontploffen. Het is werkelijk ondenkbaar.’

Een Vlaming over Elio Di Rupo: ‘Hij heeft niet goed begrepen dat wie eerste minister wil worden wat actie moet ondernemen. In plaats daarvan maquilleert hij zich. Iedereen kan perfect voorspellen wanneer de onderhandelingen weer eens op niets zijn uitgedraaid. Het volstaat om te kijken naar Di Rupo. Hij verlaat de zaal voortijdig en holt naar de toiletten om zich te schminken. Hij moet er toch goed uitzien voor de camera’s.’

Een Franstalige over De Wever: ‘Het probleem ligt bij de persoonlijkheid van ‘ce type’. Hij is zeer autoritair en slim. De andere Vlaamse partijen ziet hij als het laagste van het laagste waarbij hij voortdurend herhaalt dat hij eigenlijk tachtig procent van de Vlamingen vertegenwoordigt. Hij ziet er uit als een tamme goedzak, maar de schijn bedriegt. In feite is hij een grote leugenaar. Hij komt zijn politieke beloften niet na.’

Een Vlaming over Milquet: ‘Van Milquet weten we dat ze zot is. Zelfs als we op een dag een akkoord bereiken met de PS is zij in staat om het eigenhandig op te blazen.’

Een Franstalige over de Vlamingen: ‘Eigenlijk willen de Vlamingen helemaal geen onafhankelijkheid, want ze weten dat ze dan Brussel moeten opgeven. En Vlaanderen zonder Brussel, wat stelt deze regio met haar zoeaventaal internationaal voor?
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20101006_020
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:35:04 #217
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_87343737
quote:
N-VA scoort nog 4,8 procent hoger dan in juni

Als het vandaag verkiezingen zouden zijn, wordt de N-VA veruit de grootste partij in Vlaanderen. Dat blijkt uit een peiling van de VRT en De Standaard. De partij van Bart De Wever verankert met 33 procent stevig haar leiderspositie. Vooral Vlaams Belang incasseert klappen en duikt voor het eerst in jaren onder de 10 procent.

Niet minder dan 33 procent van de ondervraagden zou vandaag zijn stem geven aan de N-VA. Dat is een vooruitgang van 4,8 procent tegenover de verkiezingen in juni van dit jaar, toen de partij al een zeer sterke 28,2 procent scoorde. De N-VA weet dus haar leiderspositie nog meer te verzilveren, ondanks de moeizame regeringsonderhandelingen. Of dankzij, want alle partijen die betrokken zijn bij de onderhandelingen lijken te worden beloond voor hun inspanningen, zij het niet allemaal zo gul als de N-VA.

CD&V blijft de op een na grootste partij met 18,1 procent, een kleine winst van 0,5 procent tegenover juni. Ook de SP.A tekent wat winst op, de partij gaat er met 1,6 procent op vooruit en blijft met 16,6 procent de op 2 na grootste partij. Ook de groenen winnen lichtjes: ze springen 0,7 procent vooruit tot 7,8 procent.
Afwezigen aan onderhandelingstafel verliezen

Grote verliezer van deze peiling, met 9,6 procent, is Vlaams Belang. De partij tekent een verlies op van 3 procent en duikt onder de psychologische grens van de 10 procent.

Het verlies van Lijst Dedecker is minder groot, -1,2 procent, maar ook die partij kalft daarmee wel voort af en raakt met 2,5 procent mijlenver verwijderd van de kiesdrempel. De hoogdagen van Lijst Dedecker lijken voorgoed voorbij.

Open VLD blijft ook in het kamp zitten waar de klappen worden uitgedeeld. De liberalen verliezen 1,6 procent en stranden op 12,4 procent. De heibel in het Antwerpse gemeentebestuur over Oosterweel speelt de liberalen mogelijk parten.
N-VA kalft centrum- en extreemrechts af

De bomen lijken wel tot in de hemel te groeien voor de N-VA. De partij heeft dan ook een zeer breed kiezerspotentieel. Van alle ondervraagden kan 50,1 procent zich inbeelden ooit op die partij te stemmen. 57 procent van hen zegt een voorkeur te hebben voor de N-VA. Daarmee is ze de partij die haar potentieel het best weet te verzilveren.

Grote troef van de N-VA is dat de partij rekruteert bij alle partijen, al spint ze het meest garen bij de kiezers van centrum- en extreemrechtse partijen. De winst van de N-VA gaat in de eerste plaats ten koste van Open VLD, Vlaams Belang en Lijst Dedecker, die hun kiezersaantal- en potentieel zienderogen zien afkalven. Kiezers van die drie partijen - en CD&V - zien in de N-VA een eerste alternatief, als ze in het stemhokje staan.
quote:
Populariteit De Wever kent geen grenzen

N-VA-voorzitter Bart De Wever is met verve de meest populaire politicus in Vlaanderen. De Wever krijgt bijna de helft van de stemmen achter zich in de peiling van de VRT en De Standaard. Hij loopt daarmee nog wat verder uit op Vlaams minister-president Kris Peeters (CD&V).


48 procent van de ondervraagden kan zich inbeelden voor Bart De Wever te stemmen. Daarmee is hij veruit de meest populaire Vlaamse politicus. Kris Peeters volgt op twee met 40 procent. Frank Vandenbroucke (SP.A) sluit de top drie af met 35 procent.

Aftredend premier Yves Leterme (CD&V) is een van de verrassingen in deze poppoll: hij springt zowaar van de 8e naar de 4e plaats en verschalkt daarmee Johan Vande Lanotte (SP.A), die van 6 naar 5 wipt, Inge Vervotte, die van 5 naar 7 zakt, en Alexander De Croo (Open VLD), die van 7 naar 6 schuift.

Nieuwe namen die werden opgenomen in deze poppoll zijn Hilde Crevits (CD&V) en Freya Van den Bossche (SP.A). Beiden schoppen het meteen tot in de top tien: Crevits komt binnen op 8, Van den Bossche op 10.
VRT

Siegfried Bracke (N-VA) blijft intussen de 11e plaats verdedigen. Daarmee is hij de op 1 na populairste N-VA'er, voor partijgenoot Geert Bourgeois, die we op 15 terugvinden.

Opvallende daler is Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker - foto). Hij maakt een fikse duik van 13 naar 23 en lijkt daarmee dezelfde weg op te gaan als zijn partij.

Groen!-voorzitter Wouter Van Besien gaat dan weer de omgekeerde weg op. Bij de vorige peiling was zijn ster nog tanende, maar nu zit hij in de lift: hij stijgt van 29 naar 21. Dat dankt hij mogelijk aan zijn betrokkenheid bij de regeringsonderhandelingen en uitnodigingen bij de koning.
Top tien politici

1. Bart De Wever N-VA)
2. Kris Peeters (CD&V)
3. Frank Vandenbroucke (SP.A)
4. Yves Leterme (CD&V)
5. Johan Vande Lanotte (SP.A)
6. Alexander De Croo (Open VLD)
7. Inge Vervotte (CD&V)
8. Hilde Crevits (CD&V)
9. Bruno Tobback (SP.A)
10. Freya Van den Bossche (SP.A)

Bart De Wever for premier

Wie moet de volgende premier van ons land worden? Bart De Wever ziet die eer graag gaan naar PS-voorzitter Elio Di Rupo, maar de Vlaming volgt hem daarin niet. Een op de drie ondervraagden (33 procent) vindt dat De Wever zelf die taak op zich moet nemen. 21 procent kiest voor Di Rupo.

Er is nog redelijk wat steun voor ex-premier Guy Verhofstadt (Open VLD): 16 procent ziet in hem een uitstekende kandidaat-premier. Aftredend premier Yves Leterme (CD&V), daarentegen, maakt niet zo'n beste beurt: slechts 9 procent wil dat hij zijn job voortzet. Hij wordt nipt gevolgd door Johan Vande Lanotte (SP.A), wiens kandidatuur nog 7 procent steun krijgt.

MR-voorzitter Didier Reynders en CDH-voorzitter Joëlle Milquet gaan beiden met 1 procent lopen.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:05:57 #218
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87637444
Nieuw voorstel van De Wever, hij wil morgenmiddag antwoord:

quote:
De koninklijke verduidelijker Bart De Wever (N-VA) heeft zijn compromistekst klaar die de onderhandelingen over de staatshervorming en de vorming van een nieuwe regering moet vlottrekken. Hij heeft die rondgestuurd aan de zeven partijen die tot nu toe hebben deelgenomen aan de onderhandelingen.
Meer en de volledige tekst op http://www.deredactie.be/(...)101017_Tekst_DeWever

Opmerkelijke zin:

quote:
De kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde wordt volgens de tekst gesplitst., maar de inwoners uit de faciliteitengemeenten zouden wel ook op Brusselse lijsten kunnen stemmen.
Dat klinkt haast Nederlands :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87638119
quote:
In de rand rond Brussel blijft Nederlands de norm. Wie dat vraagt kan wel in het Frans worden bediend, en die uitzonderingsregel blijft telkens drie jaar geldig. Dat betekent dat de door de Franstaligen zo gehate omzendbrief-Peeters wordt afgeschaft.
Dit zet toch juist de deur meer open voor een verdere verfransing van de Rand. Het was ook de bedoeling dat de faciliteiten in de faciliteitengemeenten een uitdovend karakter hadden. :N
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:44:22 #220
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_87638638
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_87656736
quote:
Volgens kolonel Luc Gennart, de commandant van de luchtmachtbasis van Florennes, hebben de Franstaligen niets meer te zeggen bij het leger. Hij hekelde de vervlaamsing zaterdagavond op de RTBF-televisie.

Gennart beweert dat de Vlamingen alle beslissingen nemen. "De Franstaligen worden buitenspel gezet en naar scholen of naar het buitenland gestuurd", klaagt hij.

De Chef Defensie, generaal Charles-Henri Delcour, zou de enige Franstalige zijn die nog wat in de pap heeft te brokken in de militaire hiërarchie, die naar verluidt volledig wordt gedomineerd door Nederlandstalige officieren.

Gennart zegt ook te vrezen voor de sluiting van zijn luchtmachtbasis en een overdracht van de vliegtuigen naar Vlaanderen.

Het is uiterst uitzonderlijk dat een soldaat met hoge rang zich uitlaat over politieke en communautaire kwesties. Gennart vertrouwde Belga ook nog toe dat hij een vervroegd pensioen aanvroeg omdat men hem naar verluidt niet meer wil.
http://www.gva.be/nieuws/(...)g-bij-het-leger.aspx
Dat het leger meer dan 150 jaar Frans is geweest, geen woord. Dat vroeger Vlaamse soldaten stierven omdat ze geen Frans begrepen, is deze Waal al vergeten.

Als ze willen opklimmen, moeten ze maar Nederlands leren, anders buiten. Wij moeten ook Frans leren. :r
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:01:49 #222
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_87661588
Het vreemdste is dat die tekst van De Wever voor een groot deel is geleend van Di Rupo en dat zelfs het struikelblok van de vorige keer (de zogeheten blanco cheque voor Brussel) er gewoon terug in zit.

Beetje kinderachtig van beide kanten. Het ligt niet zover van de Waalse eisen, maar DI Rupo was mislukt, dus de Wever moest ook absoluut mislukken. Anderzijds probeert De Wever ook gewoon te scoren met het (volgens zowat alle partijen behalve N-VA) sterke werk van Di Rupo.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:38:09 #223
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_87662175
Mij lijkt het gewoon één groot spelletje, eerst di rupo iets laten schrijven en je er dan op verkneukelen om het te kunnen afkraken, en vervolgens vice versa. Die teksten werden natuurlijk op voorhand afgekraakt, nog voor er een letter van gelezen werd. Ze hadden gewoon de eerste keer moeten doorwerken met de tekst van Di Rupo, maar het is electoraal natuurlijk interessanter om luid in de media te roepen dat ze er helemaal niet mee akkoord kunnen gaan en dat het helemaal geen goed voorstel is. Dat doen de Walen nu ook, waarschijnlijk nog voor ze alles gelezen hebben.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:02:51 #224
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_87662730
Ik hoorde dat de vlaamse vlaaien niet bij Nederland willen, dus we don't give a shit about them anymore.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_87665506
Dat zullen weer verkiezingen worden die niets zullen oplossen. N-VA en PS zullen er alleen maar sterker uitkomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')