abonnement Unibet Coolblue
pi_82228523


Hier wat handige sites:
Haakpatronen poppen en knuffels
Hobbydoos.nl - Haken
HobbyGigant.nl
Stitch Diva's Crochet Tutorial (Engelstalig, met foto's )
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 1
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 2
Amigurumi leren haken (incl. linkjes naar deel 2 en 3)
Handige tips om (bijna onzichtbaar) te meerderen en minderen
Haaknaalden
Hier kun je je werk bijhouden
Bloemen haken
Zpagetti bollen kun je hier vinden
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Gratis Nederlandse patronen
Heuse blogpost over onze eigen Wampi aan het haken in de trein!



Vorige delen:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25

Heb je de laatste post in het topic? Open dan even een nieuw deel. De openingspost vindt je hier.

De laatst geshowde haaksels:

Vicky


Mmascha


Lyssa


Trui



Haak on!

[ Bericht 0% gewijzigd door mijsje op 02-06-2010 12:03:16 ]
pi_82228723
laatste posts:
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:40 schreef trui het volgende:
ik twijfel ook wat nou officieel de voorkant is, maar ik vind die laatste dus iets mooier geloof ik. maar ach, ze mogen natuurlijk zelf weten welke kant ze bovenop doen. alleen maar fijn dat beide kanten OK zijn.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:47 schreef mijsje het volgende:
beide kanten zijn zeker OK! het ziet er ook heel netjes en gelijkmatig uit...
pi_82229148
de mevrouw van Joel Bears belde me op net... het wordt geregeld, ik krijg er nog blauwe en bruine oogjes bij
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:18:24 #4
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82229421
kijk es aan, da's beter!
in de haak.
pi_82230246
Beter zeg, Mijsje!

Hier is weer een kussen af, althans, de het gehaakte deel. Maandagmiddag begonnen en nu af, dus ik loop netjes op schema voor de bestelling (4 kussens in 2 weken)
Intussen ben ik aan het kijken naar Etsy en de mogelijkheden om daar een soort webshopje op te richten zonder de kosten en het gedoe van het hosten van een site, html, etc. Het lijkt heel vrijblijvend, je betaalt een heel klein bedrag per item dat je in je shop zet en kunt stoppen wanneer jij dat wilt. Het lijkt zo op het eerste gezicht ideaal. Heeft iemand hier ervaring mee?
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:51:13 #6
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82230828
hoothoot, ik heb er geen ervaring mee maar ik ben ook wel benieuwd. hoeveel kost 't dan per item, of is dat een percentage?
in de haak.
pi_82231042
TvP vanuit werk, ik wil naar huis om verder te gaan met mn Octo en konijn!

Toffe deken trui! Het lijkt me nog best ingewikkeld! Het ziet er iig heerlijk vrolijk uit!

Ik verwacht ook mijn oogjes binnen vandaag.
pi_82234296
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:56 schreef Lyssa het volgende:
TvP vanuit werk, ik wil naar huis om verder te gaan met mn Octo en konijn!

Toffe deken trui! Het lijkt me nog best ingewikkeld! Het ziet er iig heerlijk vrolijk uit!

Ik verwacht ook mijn oogjes binnen vandaag.
hmm ging ineerste instantie niet helemaal goed.
Blijft soms lastig zo op de ipod...

Maar ik begrijp het gevoel... Sta soms bewust eerder op om voor werk of school nog een stukje te kunnen haken, of snel naar huis willen om verder te gaan :x
pi_82234410
Haha hier ook tvp vanuit werk. Ik wil ook verder haken, gisteren niets kunnen doen aangezien ik niet thuis was en warempel het kriebelt gewoon om verder te doen (ik wil ook Zpaghetti beginnen maar daarvoor moet ik nog wol (noem je het zo) halen, gelukkig zit ik zaterdag in arnhem, daar eens zien in de pipoos) Hier in BE vind ik het dus amper.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:51:40 #10
52016 Lyssa
music <3
pi_82236670
Haha grappig stefanieV! Ik woon in Arnhem maar ben zaterdag juist in België Bij de pipoos weet ik niet of ik daar zpagetti wol zag liggen, wel kant en klare tassen. Maar misschien heb ik niet goed gekeken
pi_82237540
Ik zag bij Pipoos ook tassen met daarop de naam 'Zpagetti' oid. Losse bollen heb ik niet gespot. Heb het over de vestiging in Nijmegen nu.
pi_82237543
Fijn mijsje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82237586
En weer een deel volgepraat! Wat is haken toch leuk... Hoop vandaag nog wat te kunnen doen maar lig al de hele dag ziek in bed te slapen... Nu ff wakker maar voel de hoofdpijn alweer doordrukken.

Trui mooi gedaan zo!
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:14:07 #14
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82237700
tvp. niet dat ik tijd heb om te haken voorlopig, waarschijnlijk....
Kwak
pi_82239209

ik heb bij de hobbydoos net ook maar meteen een bamboe haaknaald (nr3) besteld, en omdat ik toch bezig was, heb ik ook maar meteen een tunische haaknaald besteld en een bolletje garen, en daar kreeg je een uitlegboekje/blaadje bij. kan ik dat ook eens uitproberen. het ziet er altijd wel mooi uit, tunisch haakwerk, vind ik...
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:46:33 #16
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82239296
haha, maar heb je de verzendkosten nou niet onnodig opgeschroefd? of ben je de magische grens van 35 euro gepasseerd?
in de haak.
pi_82239518
hahaha nee, het viel wel mee, ik heb korting op de verzendkosten omdat ik vooruit heb betaald. ik heb een euro korting op het verzenden gekregen hahahahaha ik kon het niet meer laten, ik wilde zo graag die bamboehaaknaald en dan ook maar gelijk die andere meuk, want ja, anders betaal je 2 keer verzendkosten
pi_82241260
jeetje #26 al, wat gaan jullie snel, heb gewoon 4 topics gemist
pi_82242639
Ik heb een aantal Tunische haaknaalden gekocht bij de Kringloopwinkel voor 10 cent per stuk
pi_82242904
Trui wat een snelheid heb je! Hij is wel gaaf!
pi_82243085
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef trui het volgende:
hoothoot, ik heb er geen ervaring mee maar ik ben ook wel benieuwd. hoeveel kost 't dan per item, of is dat een percentage?
Eén item plaatsen kost 20 dollarcent en daarna betaal je aan Etsy 3,5% 'sales fee' over je verkoop.
Jammer is wel dat je een creditcard moet hebben om je identiteit te bevestigen... ik heb wel een creditcard, maar die staat officieel niet op mijn naam. Dus, dat moet ik nog maar eens uitzoeken...
pi_82243559
Hier zijn jullie gebleven. Ik kon niet meer haken, want mn haaknaald was uit elkaar aan het vallen, door transpiratie (al de tweede sinds het begin van mn ripple-blanket). En ik zat niet echt te wachten op glitters in mn ripples en splinters in mn handen. Nu heb ik sinds vanmiddag weer een haaknaald, met soft-gripje.
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:24:52 #23
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_82243963
Mooie tas, Mmascha!

Trui, voorkant, achterkant, dat bepaal je toch zeker zelluf? Patronen en recepten zijn niet meer dan indicaties, je moet wel zelf de regie in handen houden vind ik altijd

Mooie leuke dingen allemaal. Jannuk, succes met de nieuwe naald!
pi_82244060
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:24 schreef caroline88 het volgende:
Mooie tas, Mmascha!

Trui, voorkant, achterkant, dat bepaal je toch zeker zelluf? Patronen en recepten zijn niet meer dan indicaties, je moet wel zelf de regie in handen houden vind ik altijd

Mooie leuke dingen allemaal. Jannuk, succes met de nieuwe naald!
Thnx, ik ben alweer een beetje de schade aan het inhalen!

@ Trui:: wat gaaf die larkstitch, heb je daar ook een beschrijving van?

@ Mmascha: mooi geworden, je tas, is het eigenlijk zwart of donkerblauw?

@ Mijsje/Inu: wat moet ik me voorstellen bij een Tunesische haaknaald?
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:38:41 #25
52016 Lyssa
music <3
pi_82244499
Ik heb mijn oogjes binnen. Alleen de 12 mm nog niet, die waren niet op voorraad, maar worden zo spoedig mogelijk nagestuurd. Ziet er prima uit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')