Dat is niet rechts inhalen, dat is profiteren van de simplistische gedragingen van de notoire linksrijders! Is geen aso-gedrag, maar het typeert de bestuurder die doorstroming belangrijker vind dan klakkeloze verkeersregelneukerij!quote:- als het echt niet opschiet een rij auto's rechts inhalen (niet opzichtig, maar als het zo met de verkeerstroom uitkomt)
nee want jij wilde me nooit aftrekken toen je 5 wasquote:
Ja okeequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mensen die altijd haast op de weg hebben
Ik haal heel rustig rechts de linksplakkers in, hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:30 schreef IBAZ het volgende:
Rust in je hoofd is erg comfortabel. Heb je geen haast meer, ook niet in het verkeer.
Helaas is tijdgebrek niet zo comfortabel. We zijn niet allemaal 65+.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:30 schreef IBAZ het volgende:
Rust in je hoofd is erg comfortabel. Heb je geen haast meer, ook niet in het verkeer.
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:38 schreef Bootje84 het volgende:
- extra gas geven bij voorrang[i]nemers[/b] die dat niet hebben
Dat mag niet. Toeteren is verbodenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Crutch het volgende:
Ik scheurde dus half door de berm van de andere rijbaan de auto's voorbij waarbij ik een toeterconcert als dank kreeg.
Krijg je van die mensen die over alle banen gaan slalommen. Bovendien moet je ook nog eens een stuk beter gaan opletten want nu kunnen auto's van beide kanten komen. Nee dit werkt zeker niet beter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Het inhaalverbod rechts moet gewoon worden afgeschaft, net zoals in sommige staten in Amerika.
Iedereen rijdt dan gewoon in zijn eigen baantje en netto heb je veel minder zijdelingse verplaatsing. En de doorstroom is veel beter, want je kan eigenlijk altijd iemand inhalen.
Ongeveer gelijkbaar, maak me er ook wel eens schuldig aan. Vind het overigens wel leuk om te doen, bij een ernstige overtreding krijg ik altijd wel een soort van kickquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:38 schreef Bootje84 het volgende:
- Rechts inhalen
- te hard rijden
- door rood bij leeg kruispunt
- bumperkleven bij mensen die links plakken
- rechts inhalen bij linksrijders
- extra gas geven bij voorrang[i]nemers[/b] die dat niet hebben
Dat is het wel zo een beetje..
Wat is daar mis mee? Ik heb altijd haast, klaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mensen die altijd haast op de weg hebben
Jij haalt dan waarschijnlijk ook met 110 km/u een andere bejaarde in.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef Plums het volgende:
Ik ben heel braaf in 't verkeer. Ik ga liever niet dood door eigen stommiteiten. Boetes hou ik ook niet van.
In Amerika werkt het briljant.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Krijg je van die mensen die over alle banen gaan slalommen. Bovendien moet je ook nog eens een stuk beter gaan opletten want nu kunnen auto's van beide kanten komen. Nee dit werkt zeker niet beter.
Waarom heb jij tijdgebrek? Kun jij niet plannen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Helaas is tijdgebrek niet zo comfortabel. We zijn niet allemaal 65+.
Mee eens. Maar zou dit werken met de Nederlandse mentaliteit???quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Het inhaalverbod rechts moet gewoon worden afgeschaft, net zoals in sommige staten in Amerika.
Iedereen rijdt dan gewoon in zijn eigen baantje en netto heb je veel minder zijdelingse verplaatsing. En de doorstroom is veel beter, want je kan eigenlijk altijd iemand inhalen.
Ja okay, nou weer opgetieft rare hippie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef Kieswiel het volgende:
Op de fiets ga ik er altijd vanuit dat er asociale mongolen in de auto zitten. Ik word meestal belachelijk gemaakt omdat ik zo voorzochtig rij maar dit topic bewijst dan toch weer mijn gelijk, bedankt
zenuwelijer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, nou weer opgetieft rare hippie.
Niet iedereen heeft tijd om te gaan fietsen, of we moeten voor werk kilometers maken. Dan heb ik geen tijd en zin om op werkeloze hippies en bejaarden die alle tijd hebben te gaan wachten als ze wel door KUNNEN rijden, maar het gewoon niet WILLEN
Je bent een vrouw en kunt er dus niet over meepratenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef Plums het volgende:
Ik ben heel braaf in 't verkeer. Ik ga liever niet dood door eigen stommiteiten. Boetes hou ik ook niet van.
Wil je met me trouwen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:52 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb altijd haast, klaar.
Dat zondags gedoe op de weg doen ze maar lekker op een lege parkeerplaats. Gewoon doorrijden in het verkeer...
Ga dan gewoon op tijd weg man. Jij krijgt misschien een deukje in je bumper maar ik lig met een dwarslaesie in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, nou weer opgetieft rare hippie.
Niet iedereen heeft tijd om te gaan fietsen, of we moeten voor werk kilometers maken. Dan heb ik geen tijd en zin om op werkeloze hippies en bejaarden die alle tijd hebben te gaan wachten als ze wel door KUNNEN rijden, maar het gewoon niet WILLEN
Dat heeft mij ooit aardig wat geld gekost, ik rij daar rustig op m'n brommertje, steekt er opeens zo'n tuthola over, ik vol in de remmen en glij onderuit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef Miss-me het volgende:
oversteke zonder te kijken omdat je te lui bent .
Ik ga op tijd weg, maar reistijd is gewoon onnozele verloren tijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:21 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op tijd weg man. Jij krijgt misschien een deukje in je bumper maar ik lig met een dwarslaesie in het ziekenhuis.
Nog ff over Amerika gesproken.. naar rechts door rood magquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:21 schreef Dolichologofobie het volgende:
- Soms wil ik ook nog weleens door rood rijden [voornamelijk als ik rechtsaf moet, en er niemand te zien is];
stoere jongenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Gistermiddag een nieuwe leasebak met amper 2k km op teller, eens uittesten op een weg waar je 80 mocht.
Edit: pic van tel: [ afbeelding ]
Ding kon makkelijk 240 denk ik, maar moest gas lossen door drukte op weg.
HARD rijden kan iedereenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Gistermiddag een nieuwe leasebak met amper 2k km op teller, eens uittesten op een weg waar je 80 mocht.
Edit: pic van tel: [ afbeelding ]
Ding kon makkelijk 240 denk ik, maar moest gas lossen door drukte op weg.
quote:
Kansloos idd, hard rijden is geen kunst. En met die snelheden alleen maar heel dom. Als er dan iets gebeurt zit je er ECHT meteen bovenop, en als ze je pakken ben je zo je rijbewijs en wellicht je wagen ook nog kwijtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
HARD rijden kan iedereen
mits je geen 2CV hebt oid natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |