neej joh, verkrachting is iets doen tegen haar/zijn wilquote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heet dat verkrachting, maar ik kan het fout hebben.
verkrachting is als het meisje niet wilt,quote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 17:32 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
niet wanneer ze er niets van afweet..
Komt op hetzelfde neer: dit is verkrachting.quote:Op maandag 19 april 2010 17:32 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
verkrachting is als het meisje niet wilt,niet wanneer ze er niets van afweet..
wat zeg je?quote:Op maandag 19 april 2010 17:33 schreef S1nn3rz het volgende:
sick fucks hier. DAT DIT KAN IN NEDERLAND, DE HOGE HEREN IN DE TORENTJES VAN IVOOR DOENHIER GEWOON NIKS MEE, DIT ZIJN DE PROBLEMEN VAN JAN MODAAL. ZIJ HEBBEN ANDERE ZAKEN WAAR ZE ZICH DRUK OVER MAKEN, ZOALS DE BANKEN WAAR JAN MODAAL KROM VOOR MAG LIGGEN. U BENT ALLEN GEWAARSCHUWD DUS VAL NIET IN SLAAP WANT HET KAN ZO MAAR ZIJN DAT JE IN JE VADSIGE PUISTENREEDT WORDT GEPAKT.
misschien vindt ze het lekker tochquote:Op maandag 19 april 2010 17:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer: dit is verkrachting.
Wat kan TS er nou aan doen dat ze elke keer halverwege in slaap valt?quote:Op maandag 19 april 2010 17:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer: dit is verkrachting.
inderdaad ik hou meer van silent sexquote:Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat kan TS er nou aan doen dat ze elke keer halverwege in slaap valt?
whehehe jij weerquote:Op maandag 19 april 2010 17:38 schreef Bastoenie het volgende:
Jij bent van die snorfiets toch? Dan kan ik je niet serieus nemen.
Ook niet in zijn slaap...quote:Op maandag 19 april 2010 17:38 schreef Bastoenie het volgende:
Eerder het beginstadium van necrofilie ofzoquote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef Karina het volgende:
Wat is er mis met snorfietsen??quote:Op maandag 19 april 2010 17:38 schreef Bastoenie het volgende:
Wil je nou TS serieus nemen?quote:Op maandag 19 april 2010 17:38 schreef Bastoenie het volgende:
ja maar jij word door je huis gemept door je knuffel Marokkaanquote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef KleinPluimpje het volgende:
[..]
neej joh, verkrachting is iets doen tegen haar/zijn wil
ik ben wel eens wakker geworden met een dildo in mijn arie, dat geeft toch een compleet andere kijk op de ochtend
maar wel met liefdequote:Op maandag 19 april 2010 21:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maar jij word door je huis gemept door je knuffel Marokkaan
Maar ze bleef doorslapen, dus het was zo saai en slaapverwekkend dat ze niet eens wakker werdquote:Op maandag 19 april 2010 17:36 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
misschien vindt ze het lekker tochals ze er ooit achter komt.
![]()
Je klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze bleef doorslapen, dus het was zo saai en slaapverwekkend dat ze niet eens wakker werdIk neem mijn woorden terug, het is geen verkrachting, het is iemand zo vervelen dat ze niet eens wakker worden.
Als het gebeurde en het was saai, dan zou ik het niet weten dus, want ik sliep en heb niets gemerktquote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef Righteous het volgende:
[..]
Je klinkt als een ervaringsdeskundige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |