abonnement Unibet Coolblue
pi_81020065
Ik hoor trouwens ook de laatste tijd veel nummer waarin iets van MJ verwerkt zit.
Hoorde gister een nummer waarin ik een stukje van Say Say Say hoorde, en vandaag een nummer waarin Human Nature was verwerkt.
pi_81024115
morgen treden we op op beat it!!!!!
xD
alleen loopt het einde nog in het honderd...
sprookje:
er was eens een rechtvaardige man.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:31:53 #228
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_81027233
Op MJStar staat een stuk van Roger Friedman over de nieuwe cd van Michael.
Goed te horen dat Michael zo close was met de Cascio familie, eigenlijk iemand die hem (tot nu toe dan) niet in de back stabbed.
You will allways be my hero...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:11:33 #229
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81029476
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:21 schreef Janena het volgende:
We hebben hem buiten de studio ontmoet voor de uitzending...

De foto's met Lavelle en Mark krijg ik nog (die heeft een vriend van ons uit Frankrijk gemaakt), met Jermaine heb ik geen foto kunnen maken (maar wel een handtekening gescoord).

Ik heb er wel eentje van Jermaine die de blouse van mijn zusje signeert:

[ afbeelding ]
Lijkt me heel leuk om mee te maken. En Lavelle, ja, dat lijkt me nou echt een toffe vent.

Edit: wat vond je eigenlijk van de uitslag?
Buiten Luciano vond ik de broer en zus erg goed. Vooral de broer, wat kan hij dansen!

[ Bericht 8% gewijzigd door Robijn48 op 04-05-2010 22:34:18 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:54:31 #230
172787 CraniuM
ok doei
pi_81031675
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:06 schreef CraniuM het volgende:


Een hele vette cover.
En imo blijft Human Nature een van de mooiste platen van mj.
pi_81031754
Is toch eigenlijk een Toto plaat?
iig ben ik wel benieuwd naar die cd waar Friedman het over heeft. "Water" en "Breaking News" enzo.
standaarddrinker
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:58:42 #232
172787 CraniuM
ok doei
pi_81031893
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Is toch eigenlijk een Toto plaat?
iig ben ik wel benieuwd naar die cd waar Friedman het over heeft. "Water" en "Breaking News" enzo.
Geschreven door een van bandleden van Toto dacht ik.

/Edit
Ja dus. Het is geschreven door Steve Porcaro van de groep Toto en John Bettis in 1981.


Michael en de producer Quincy Jones vonden allebei dat Human Nature de mooiste melodie heeft die ze ooit hebben gehoord.
  woensdag 5 mei 2010 @ 00:28:30 #233
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_81036456
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:11 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Lijkt me heel leuk om mee te maken. En Lavelle, ja, dat lijkt me nou echt een toffe vent.

Edit: wat vond je eigenlijk van de uitslag?
Buiten Luciano vond ik de broer en zus erg goed. Vooral de broer, wat kan hij dansen!
Lavelle was heel aardig en tof maar met die andere (Mark) hebben we echt gelachen, die nam voor iedereen heel uitgebreid de tijd dus dat was leuk..

Ik had gehoop dat Mike zou winnen, ik vond hem de beste...maar goed, Luciano was ook leuk.


Een andere favoriet was voor mij Patrick uit de halve finale.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_81044017
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:31 schreef MJ44ever het volgende:
Op MJStar staat een stuk van Roger Friedman over de nieuwe cd van Michael.
Goed te horen dat Michael zo close was met de Cascio familie, eigenlijk iemand die hem (tot nu toe dan) niet in de back stabbed.
Nice, recentelijke muziek is het zelfs (2007).
pi_81049913
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:06 schreef CraniuM het volgende:


Een hele vette cover.
Jammer van de gitaar, die moet gewoon de originele akkoorden spelen. Op deze manier is veel van de 'warmte' van de melodie eruit imo.
pi_81052495
kijk net weer This Is It
godsamme zeg, hij zong gewoon nog steeds zo goed
pi_81052561
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:44 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Jammer van de gitaar, die moet gewoon de originele akkoorden spelen. Op deze manier is veel van de 'warmte' van de melodie eruit imo.
Helemaal gelijk, geldt trouwens voor veel nummers.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
kijk net weer This Is It
godsamme zeg, hij zong gewoon nog steeds zo goed
Haha wat een toeval, heb net The Wiz, Moonwalker en TII gedownload ( )voor een kleine marathon.
pi_81052633
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:18 schreef Dynd het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, geldt trouwens voor veel nummers.
[..]

Haha wat een toeval, heb net The Wiz, Moonwalker en TII gedownload ( )voor een kleine marathon.
Heb ook Moonwalker gedownload!
Wat een toevalligheden toch weer

(The Wiz daarentegen heb ik niet)
pi_81055689
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:21 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Heb ook Moonwalker gedownload!
Wat een toevalligheden toch weer

(The Wiz daarentegen heb ik niet)
The Wiz was vroeger altijd mijn favoriete film, totaal niet afwetende van MJ. Ik weet nog dat ik de vogelverschrikker er zo levendig en leuk vond uitzien. Hij was mijn favoriete personage. In de kleuterklas(sen) keken we de film ieder jaar ofzo.

Toen ik later erachter kwam (Niet lang geleden) dat MJ die vogelverschrikker was had ik echt een momentje van: ''It all makes sense''

pi_81056147
Vergeet ook Miss Cast Away and the Island Girls niet als je zijn complete filmography wilt checken.
standaarddrinker
pi_81056537
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Vergeet ook Miss Cast Away and the Island Girls niet als je zijn complete filmography wilt checken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81064440
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Vergeet ook Miss Cast Away and the Island Girls niet als je zijn complete filmography wilt checken.
Captain EO niet te vergeten
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:03:26 #243
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81064841
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:28 schreef Janena het volgende:

[..]

Lavelle was heel aardig en tof maar met die andere (Mark) hebben we echt gelachen, die nam voor iedereen heel uitgebreid de tijd dus dat was leuk..

Ik had gehoop dat Mike zou winnen, ik vond hem de beste...maar goed, Luciano was ook leuk.


Een andere favoriet was voor mij Patrick uit de halve finale.
Ja, Mike was net een stuk elastiek. Maar hij had qua verschijning zo weinig van Michael weg, en dat vond ik moeilijk te verenigen Ook al wist ik dat het niet om een kopie moest gaan, maar toch............

Luciano was denk ik niet te weerstaan voor Jermaine omdat hij hem aan de jonge MJ doet denken.
Leef en Laten Leven
pi_81066503
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:03 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, Mike was net een stuk elastiek. Maar hij had qua verschijning zo weinig van Michael weg, en dat vond ik moeilijk te verenigen Ook al wist ik dat het niet om een kopie moest gaan, maar toch............

Luciano was denk ik niet te weerstaan voor Jermaine omdat hij hem aan de jonge MJ doet denken.
Dit soort programma's zijn echt een aanfluiting en het heeft ook niks met MJ te maken gewoon disrespect naar MJ toe en Jermaine mag van mij gewoon de ***** krijgen wat een ****** is dat zeg!!!
pi_81066606
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef kowala het volgende:

[..]

Dit soort programma's zijn echt een aanfluiting en het heeft ook niks met MJ te maken gewoon disrespect naar MJ toe en Jermaine mag van mij gewoon de ***** krijgen wat een ****** is dat zeg!!!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:41:58 #246
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81066781
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef kowala het volgende:

[..]

Dit soort programma's zijn echt een aanfluiting en het heeft ook niks met MJ te maken gewoon disrespect naar MJ toe en Jermaine mag van mij gewoon de ***** krijgen wat een ****** is dat zeg!!!


Ehhh Misschien moet je ook even uitleggen waarom je dat vind.

Het blijft een broer van MJ, en volgens hem komt ie met een wereldwijdse tribute, waar de winnaar van het programma mag optreden. Het is daarom dat ik het programma gevolgd heb, omdat ik het wel belangrijk vind dat er een waardig eerbetoon gegeven wordt.

Het blijft een feit dat MJ er niet meer is, en we zullen het ermee moeten doen.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:06:40 #247
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_81131459
Het is inderdaad niet anders, ik vond dat dit progamma nog wel met respect gemaakt is (tuurlijk wordt er geld verdiend aan Michael, Michael verdiende ook geld, daar is op zich niks mis mee).

Het enige wat ik minder vond aan het progamma was Gerard joling (bleh) maar voor zover ik weet is dit progamma niet gemaakt door mensen die voorheen een hekel hadden aan michael (in tegenstelling tot mijn naam is Michael van Kwalbert-oeps- Albert Verlinde).

Over Jermaine heb ik niet echt een mening, ik heb geen idee wat er in de privesfeer afspeelde en het blijft zijn broer.
niemand is perfect, Jermaine niet maar Michael was ook een mens die fouten maakte.

Inderdaad heeft Mike een bepaalde 'treurige' uitstraling die niet echt aan MJ doet denken, Luciano had die uitstraling wel.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_81135502
Van wat ik heb gezien, en dat is niet veel, vond ik de moves eerlijk gezegt niet echt MJ. Erg veel
breakdance-achtige bewegingen die niet goed overliepen.

Luciano deed me, afgezien van de moves wat denken aan het jongetje in dit stukje uit Moonwalker.
pi_81149663
ik zag laats op youtube een live optreden waar hij een koffer opendeed en daar een leren jas uithaalde.
vervolgens knipperde hij met zijn vingers en ging er een spot aan.

kan het filmpje alleen niet meer vinden, heeft iemand een idee?
pi_81149741
Brandon, ik kende hem eerst alleen van People under the Stairs
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')