quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:27 schreef remlof het volgende:Wat dit land op dit moment nodig heeft is verbinding, daarom is Cohen naar voren geschoven. Tegenover een schreeuwerd als Wilders moet je iemand zetten die daar boven kan staan.
Dat is wel het domste argument wat ik heb gehoord. Dus jij ziet die multikul als 'verbinding' van onze samenleving? Ondanks de cijfers van criminaliteit, ondanks dat groepen met elkaar in spanning leven (en dat is al voordat de PVV bestond), maar ja hou je oogkleppen maar gerust op joh.
Je bent vast iemand die het beleid van Berlusconi afkraakt omdat het toevallig rechts is, en staat op de daken te schreeuwen wat voor maffiosi het is...

Nee ok, ik weet nu waar je staat in deze discussie.
Nee, ik denk dat Cohen dit land nog meer gaat afbreken. En wel omdat Cohen een linkse populist is die mooie salvende woordjes spreekt over de multikul, praten ziet als oplossing, meewerkt aan islamisering, meewerkt aan een nog groter begrotingstekort en de staatsschuld van dit land laat oplopen waar Griekenland niets bij zal zijn, Nederland failliet maakt, en Nederlandse ondernemingen wegjaagt uit dit land door zijn links financieel beleid.
Ik spreek je wel als we 4 jaar Cohen hebben gehad (mocht hij dit echt 4 jaar weten uit te zingen na veel demonstraties en eventuele rellen tussen groeperingen in dit land, massastakingen die de jaren '80 doen verbleken).