Als jullie dat ook niet doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef Pagan het volgende:
@zwabber: Rollator is matzwart met witte tribals, kleurt goed bij mijn inkt en piercings. Nix poetsen dus. Groenetheebier? Alles goed met je meds?![]()
@iedereendiemetBulliemeeleeft: Niet zo ver, 115 km. ofzo, we willen om 12 uur gaan rijden. Vandaag kon helaas niet, het asiel is op vrijdag dicht. Morgen om 13:30 zijn ze open. Fototoestel mee, misschien houdt Strega jullie onderweg op de hoogte, foto's volgen uiteraard.
Voor nu, welterusten, doe morgen geen onverstandige dingen qua weer.
quote:
Aww dan is 'ie dus dood?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij dat juist niet... Dus je hebt de echte gezien
[..]
Jaaaaa heerlijk (als Mr me laat uitslapen zo nu en danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heb je daar wat je hier niet hebt? Sneeuw?![]()
Garpje, ga je wintersporten? Leuk!
matzwart FTWquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef Pagan het volgende:
@zwabber: Rollator is matzwart met witte tribals, kleurt goed bij mijn inkt en piercings. Nix poetsen dus. Groenetheebier? Alles goed met je meds?![]()
ik pm wel als ik het heb gepostquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben om half 9 zeker wakker, dus als ik niet reageer heb ik het niet gelezen en lig ik al plat
slaap lekker!!!quote:
Ik hou gewoon van bier, heb inmiddels al meer dan honderd verschillende biertjes uitgeprobeerd easyquote:
Vast wel, vaak op de site kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Zouden er ook wel eens kleine Jackies van een jaar oud in een asiel zitten? Die dan (zeur ben ik) ook gewoon gezond zijn?
Gekeken, miss wel iets voor Whoopie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[REVIEW] Win twee maanden Carnibest! en hier ook nog even.
Moet eens een asiel in de buurt zoeken.quote:
Heb je ook al Guiness gedronken? Stomme vraag, antwoord zal wel ja zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van bier, heb inmiddels al meer dan honderd verschillende biertjes uitgeprobeerd easy![]()
bier is net zo divers als een goeie whisky of een goeie wijn, het heeft alleen niet zo'n imago
terwijl er ook exclusieve bieren zijn te vinden die met heel veel zorg gebrouwen zijn in gelimiteerde productie (per 300 0,75 literflessen ofzo)
alleen die lallende mongolen met hun kratje schultenbrau zijn meestal het representatieve imago van de bierdrinker
Vast wel toch???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Zouden er ook wel eens kleine Jackies van een jaar oud in een asiel zitten? Die dan (zeur ben ik) ook gewoon gezond zijn?
In het asiel in Eindhoven schijnt het grootste deel van de populatie honden herders en Jacks te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Ja net gekeken degenen bij ons in de buurt heeft nu alleen echt grote honden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast wel toch???
Kijk even op dierenasiels.com misschien?
@Nokwanda en Barbaaf;
van Barbaaf naar Nokwanda is een half uur en dan nog 1,5 uur (met zonder rotweer/files)
ongeveer dan he... dussssss
13.00 bij de mac, eeeeehm, half elf bij barbaaf en elf uur bij nokwanda??? Zoiets? Pm dan even de precieze adressen waar ik heen moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |