En 301 is er overheen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
300 is het randje
Ik vind lapo's niet erg he...quote:
Je hebt jezelf gedaan!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Vroeger volgde ik het wel, tegenwoordig alleen als ik het toevallig tegenkom. Het is niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er bij de vrachtwagens in Dakar de beste Nederlanders niet meedoen.
Ik ben denk ik de enige die Dakar kijkt of kijken er hier nog meer?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gedaan!!!!
Dát klinkt fout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is het een heel ander verhaal. Mij lijkt het gezellig maar mijn dochter ziet er echt naar uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar misschien stellen ze morgen de weerberichten voor zaterdag bij en blijkt het reuze te gaan meevallen?
daarom die spoiler!quote:
Laten we het nog even tot morgenavond aankijken, dan zijn de weerberichten vast een stuk meer accuraat!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan is het een heel ander verhaal. Mij lijkt het gezellig maar mijn dochter ziet er echt naar uit.
Ik hoop voor iedereen dat het meevalt.
Oh dat lijkt me echt een heel leuk gezichtquote:
Ik heb laatst 4 (!) topics bij moeten lezen toen ik terug kwam!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:31 schreef nokwanda het volgende:
Heb ik nou in een middagje nou echt een heel topic overgeslagen?
Het laatste topic dat ik nog echt heb bijgelezen was 500 of zo geloof ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst 4 (!) topics bij moeten lezen toen ik terug kwam!!!![]()
Doeiquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even kinders in bad doen
en dan naar huis.
tot vanavond!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
*sleet op gitaarkoffer de sc binnen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |