abonnement Unibet Coolblue
pi_75513373
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:01 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Niet zo gek lang? Aan ingang L? Stond toch aardig wat volk om kwart voor vijf En omdat er altijd maar een deel naar binnen mocht (en je zelfs niet mocht lopen) lijkt het me toch lastig om nog helemaal van voor te geraken tenzij je door alle mensen heen gaat pushen, zoals sommigen deden
Nouja, wat is 'aardig wat volk'?. Vijftien meter ofzo? Daarna ging he welt hard. Binnen 10 minuten stonden er meer mensen achter ons dan voor ons. Dus we zijn op tijd aangeshoven.

Maar ingang E was dus een ander verhaal, daar kon je blijkbaar zo doorlopen.

Bij ons werd overigens niet geduwd. Alles ging heel relaxed eigenlijk.
pi_75513473
Wel vervelend dat ik naast een enorme mongool stond die de hele tijd door Paul heen bulderde "Spelen, lul!", en gezapige grappen meende te moeten maken, alsof men voor hém gekomen was. En dan ook nog telkens "GRAAG GEDAAN" roepen wanneer Paul "bedankt" zei.

Volgens mij moet dat wel in een straal van 10 meter te horen zijn geweest, nog iemand die weet over wie ik het heb?
pi_75513567
Godzijdank niet, zulke mensen verdienen een knie in de rug.
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:44:13 #204
192683 AMDB
Visionair.
pi_75513615
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:38 schreef webfreak het volgende:
Wel vervelend dat ik naast een enorme mongool stond die de hele tijd door Paul heen bulderde "Spelen, lul!", en gezapige grappen meende te moeten maken, alsof men voor hém gekomen was. En dan ook nog telkens "GRAAG GEDAAN" roepen wanneer Paul "bedankt" zei.

Volgens mij moet dat wel in een straal van 10 meter te horen zijn geweest, nog iemand die weet over wie ik het heb?
Ik hoorde hem ook de hele tijd, afschieten zulke mensen
pi_75514264
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:38 schreef webfreak het volgende:
Wel vervelend dat ik naast een enorme mongool stond die de hele tijd door Paul heen bulderde "Spelen, lul!", en gezapige grappen meende te moeten maken, alsof men voor hém gekomen was. En dan ook nog telkens "GRAAG GEDAAN" roepen wanneer Paul "bedankt" zei.

Volgens mij moet dat wel in een straal van 10 meter te horen zijn geweest, nog iemand die weet over wie ik het heb?
Ik heb één keer SPELEN gehoord.

Wat een zak
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:14:53 #206
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75514542
Ik heb het (gelukkig) niet gehoord, maar ik was alleen maar gefocust op het podium
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:13:52 #207
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75521491
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:14 schreef Blinker het volgende:
Tja, vooraan is een ruim begrip.
Ik denk dat het voorste vak wordt bedoeld.
Dat vak is nogal groot en het is qua afstand nogal een verschil of je vooraan of achteraan het voorste vak staat.

Arno en ik stonden echt vooraan
Ja, maar volgens AMDB stonden ze wel in de buurt van ons
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef webfreak het volgende:
Nouja, wat is 'aardig wat volk'?. Vijftien meter ofzo? Daarna ging he welt hard. Binnen 10 minuten stonden er meer mensen achter ons dan voor ons. Dus we zijn op tijd aangeshoven.

Maar ingang E was dus een ander verhaal, daar kon je blijkbaar zo doorlopen.

Bij ons werd overigens niet geduwd. Alles ging heel relaxed eigenlijk.
Om kwart na 4 stond er echt al 30 meter, tenzij mijn inschattingsvermogen me in de steek laten. Toch tot aan de trappen, niet?

Mja, bij ons vooral mensen die naar het toilet gingen/bier halen en dan terug wilden. Op den duur werden ze er niet meer doorgelaten door de mensen vlak voor ons, dus stonden ze daar
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:58:39 #208
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_75522969
Wij gingen kwart voor 6 in de rij staan bij E en er stond volgens mij wel een rij van 20 meter.. Maar iedereen kan zo doorlopen dus je was met 10 minuten binnen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_75523184
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:38 schreef webfreak het volgende:
Wel vervelend dat ik naast een enorme mongool stond die de hele tijd door Paul heen bulderde "Spelen, lul!", en gezapige grappen meende te moeten maken, alsof men voor hém gekomen was. En dan ook nog telkens "GRAAG GEDAAN" roepen wanneer Paul "bedankt" zei.

Volgens mij moet dat wel in een straal van 10 meter te horen zijn geweest, nog iemand die weet over wie ik het heb?
Wij stonden achter een groepje van die aandachtspubers die steeds 'JAGGER" riepen.
Counting all the assholes in the room, Well I'm definitely not alone.
AFCA, Can't be stopped!
Rammstein über alles.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:11:30 #210
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75523386
The Beatles zijn 30-40 jaar na datum nog steeds populair Ze zijn nu officieel de best verkopende artiest van dit decennium en ze hebben daarnaast ook nog eens het best verkopende album van dit decennium
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_75523419
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef Arn0 het volgende:
The Beatles zijn 30-40 jaar na datum nog steeds populair Ze zijn nu officieel de best verkopende artiest van dit decennium en ze hebben daarnaast ook nog eens het best verkopende album van dit decennium
Correctie: The Beatles hebben Eminem dit jaar niet weten in te halen als bestverkopende artiest van de 00's . http://www.usatoday.com/l(...)sicdecade08_ST_N.htm
pi_75523463
Oef, later even de napret-praat teruglezen .
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen: Het was een andere intro, naar het schijnt?
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef webfreak het volgende:

[..]

Het waren wel oude Macca-nummers in een moderne uitvoering. Sommigen waren erg de moeite. Maar ik zou niet weten of 't van Twin Freaks afkomt.
Aisumasen?
Ja, het was een hele andere pre-show dan in de vorige tours. Sowieso was de show stukken meer uitgekleed dan gewoonlijk is aan de andere kant van de oceaan. In 2005 had hij mega-grote videoschermen, een spannend Hollywood-achtig intro, een verschuivend piano-platform, etc. Nou, geef mij maar de show zoals we 'em afgelopen woensdagavond gezien hebben. Ik zou bijna het woord "intiem" willen gebruiken.

De pre-show was ditmaal geen Twin Freaks, dat is namelijk een DJ-set van The Freelance Hellraiser met zijn moderne remixes van vaak wat diepere tracks in de McCartney solo-catalogus. Het zou wel kunnen dat de wat nieuwere remixes van zijn hand zijn, maar zo klonk het niet.

Het begon met wat Fireman-nummers, eerst "Sawain Ambient Acapella", wat een gestripte versie van "Lifelong Passion" is, en daarna nog wat andere remixes van de bonus-CD van "Electric Arguments" waaronder "Sing The Changes" en "Highway", die allemaal net zo'n gekke titel hebben meegekregen. Wel allemaal in een soort mash-up dacht ik. Daarna kwam een gedeelte van "Secret Friend", een instrumentale versie van "Press" en "Ou Est Le Soleil". Allemaal wel in de oorspronkelijke versies, maar aan elkaar gemasht als een soort medley. Tot slot de "Special Dance Mix" afkomstig van de single van "No More Lonely Nights".

Toen kwamen de dance-remixes, wat zoals eerder gezegd niet als Twin Freaks klonk. Een zware versie van "Goodnight Tonight" met McCartney door AutoTune, gevolgd door de "Radio Slave" remix van "Temporary Secretary". Ik denk dat al de remixes uit dit blokje van Radio Slave afkomen. Ook "Coming Up" en "Silly Love Songs" die daarna kwamen. Daarna kwam "Say Say Say", uit m'n hoofd de studio-versie?

"Ob-La-Di-Ob-La-Da" in een remix met de originele Beatles-opnames, daarna kwamen remixes van "Get Back", "The End" en "Getting Better", maar dat waren sound-alikes. Het sloot af met een blokje van Motown/Stax-covers, onder andere één van mijn favoriete Beatles-covers: Al Green's versie van "I Want To Hold Your Hand". Ook The Supremes met "You Can't Do That" en ik geloof een uitvoering van Curtis Mayfield.

Erg goed om in de stemming te komen .
pi_75523980
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Correctie: The Beatles hebben Eminem dit jaar niet weten in te halen als bestverkopende artiest van de 00's . http://www.usatoday.com/l(...)sicdecade08_ST_N.htm
Maar dat van Eminem heeft niets met muziek te maken, dus wat dat betreft...
pi_75524864
Jammer dat ze niet tot het einde van het jaar hebben gewacht met de statistieken. Ik denk dat de kerstdagen nog wel voor wat veranderingen kunnen zorgen, vooral voor the Beatles.
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:15:50 #215
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75525144
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Correctie: The Beatles hebben Eminem dit jaar niet weten in te halen als bestverkopende artiest van de 00's . http://www.usatoday.com/l(...)sicdecade08_ST_N.htm
Bah Eerder dit jaar had ik gelezen dat het verschil 2.5 miljoen was en ik veronderstelde dat dat wel was ingehaald.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:46:36 #216
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75526185
Over verkopen gesproken: Rock Band is al 1 miljoen keer verkocht, meer dan ik had gedacht.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_75526440
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef Arn0 het volgende:
Over verkopen gesproken: Rock Band is al 1 miljoen keer verkocht, meer dan ik had gedacht.
Geniaal spel ook.
Nu wil ik de setlist van 2 dagen terug in Rock Band kunnen spelen.
Maar dat kan natuurlijk weer niet
pi_75526984
Hehe, lees net gewoon dat John Lennon is vermoord
Dat wist ik heul niet Jullie grote fans weten vast wel waarom dat dan gedaan is?
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:15:34 #219
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75527158
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef Leonos het volgende:
Hehe, lees net gewoon dat John Lennon is vermoord
Dat wist ik heul niet Jullie grote fans weten vast wel waarom dat dan gedaan is?
..

Chapman was gewoon een mentaal gestoorde gek. Maar als je het boek The Catcher in the Rye leest, begrijp je het misschien.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:18:51 #220
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75527290
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef Leonos het volgende:
Hehe, lees net gewoon dat John Lennon is vermoord
Dat wist ik heul niet Jullie grote fans weten vast wel waarom dat dan gedaan is?
Gast Dacht je ook dat Kennedy een hartaanval heeft gekregen en Theo van Gogh een beroerte had? Of dat ze allebei nog leefden?
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:30:43 #221
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_75527773
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:14 schreef Aisumasen het volgende:

Ja, het was een hele andere pre-show dan in de vorige tours. Sowieso was de show stukken meer uitgekleed dan gewoonlijk is aan de andere kant van de oceaan. In 2005 had hij mega-grote videoschermen, een spannend Hollywood-achtig intro, een verschuivend piano-platform, etc. Nou, geef mij maar de show zoals we 'em afgelopen woensdagavond gezien hebben. Ik zou bijna het woord "intiem" willen gebruiken.

Wat een show was het! En dan is dit kennelijk maar een uitgeklede versie...
Ik wil weer!
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_75528860
Nou, uitgeklede versie zou ik niet willen zeggen. Er is alleen een verschil tussen een stadion met rond de 30.000 man, of zo'n Amerikaans stadion weer 3 keer zo veel in past. Bij die laatste zitten gewoon iets meer tierelantijntjes, zoals genoemd, waar ik prima zonder kan leven.
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:13:02 #223
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75529295
De Apple USB stick met de remasters is alweer gelekt
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_75529298
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:38 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Alsjeblieft, gooi ze niet op youtube
Was ik ook echt niet van plan!
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:20:41 #225
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_75529576
Heb gelukkig, ondanks de buikgriep, toch nog kunnen gaan. Wel balen dat ik de toegiften heb moeten missen, maar ik was echt helemaal doodop.
Hoogtepunt: Band on the run.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')