abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 december 2009 @ 18:34:32 #1
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75255144
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:41:00 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_75255368
Whehe.. die Cise...
pi_75256194
Flauwe TT
pi_75257561
Feijenoord!
pi_75257580
Die TT!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_75259753
@ Murdock: dat is al tijden zo.
-
pi_75272573
quote:
Beenhakker gaat scouten bij Barcelona en Excelsior

04/12/2009 08:44

Feyenoord wil zijn selectie komende winterstop gaan versterken, maar er is geen geld voor aankopen. Leo Beenhakker zoekt dan ook op creatieve wijze naar nieuwe spelers.

'Het is bekend dat ik aan het kijken ben naar een oplossing om ons in de winterstop met een spits te versterken zonder dat we daar financiële middelen voor hebben', aldus de technisch directeur van de Rotterdamse club in gesprek met De Telegraaf. Beenhakker heeft binnenkort dan ook een gesprek met Barcelona, over het onderbrengen van jonge spelers in De Kuip.

'Een van de mogelijkheden zou kunnen zijn om jonge spelers, die niet aan de bak komen bij zo'n absolute topclub omdat ze Kaká, Lionel Messi of Raúl voor zich hebben, bij ons ervaring op te laten doen. Met het oog daarop ben ik nu mijn hele netwerk aan het uitdiepen. Niet alleen in Spanje, maar bijvoorbeeld ook bij de Italiaanse topclubs.'

Ook gaat Feyenoord in gesprek met Excelsior, aangezien de club overweegt vanaf de winterstop de selectie aan te vullen met enkele spelers van de stadsgenoot. Zo volgt Feyenoord nauwgezet de ontwikkeling van Sigourney Bandjar, Kermit Erasmus, Ryan Koolwijk en Kevin Wattamaleo.

'Binnenkort gaan we bij elkaar zitten met alle technische mensen, ook die van Excelsior, Jong Feyenoord en de jeugdafdeling, om te kijken wat de beste verdeling is van de spelers. Dat kan inhouden dat er spelers van Feyenoord naar Excelsior gaan, maar de omgekeerde richting is ook een optie.'
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75273046
Las het al idd, verwacht er voor de zekerheid niet teveel van, maar ben toch zeer benieuwd wat iemand als Beenhakker voor elkaar weet te boksen.
Je kent de status papi
pi_75273387
quote:
Hongaarse jeugdinternational traint bij Feyenoord
04/12/2009 09:28

Zsolt Korcsmár mag zich laten zien bij Feyenoord. De Hongaarse jeugdinternational accepteerde de uitnodiging uit Rotterdam.

'Deze jongen is bij ons onder de aandacht gekomen door de scouting', zei Been in het Algemeen Dagblad. 'Hij mag enkele dagen meetrainen. Verder valt er op dit moment weinig over te zeggen.'

'Het niveauverschil tussen Ujpest en Feyenoord is wel fors, dus ik ben benieuwd hoe hij zich in Rotterdam kan presenteren', zei Erwin Koeman, die als bondscoach van Hongarije recht van spreken heeft. 'Hij hoeft niet duur te zijn. Ujpest zit in financiële problemen en zal openstaan voor een deal.'

De twintigjarige Korcsmár is bezig aan zijn vijfde seizoen bij Ujpest FC. Zijn optreden op het WK onder-20 jaar in Egypte heeft meer interesse gewekt. Naar verluidt hebben ook Real Madrid en Celtic de verdediger op hun scoutinglijstjes staan.

Laat het maar iets positiefs opleveren
Je kent de status papi
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:07:49 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75273967
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:30 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Las het al idd, verwacht er voor de zekerheid niet teveel van, maar ben toch zeer benieuwd wat iemand als Beenhakker voor elkaar weet te boksen.
Zijn verschillende mogelijkheden. Waarschijnlijk zoiets als nu bij Twente. Spelers worden gehuurd door Feijenoord, zodat ze hier ervaring kunnen opdoen. Feijenoord moet daar beter van kunnen worden en het is een goede mogelijkheid om resultaat te behalen, waardoor er weer middelen binnenkomen om te scouten en zelf spelers aan te trekken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75277243
Sigourney Bandjar lijkt me wel een mogelijke versterking, alleen is de vraag wat je dan gaat doen met Fernandez, Leerdam en Schenkeveld :p
pi_75277562
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn verschillende mogelijkheden. Waarschijnlijk zoiets als nu bij Twente. Spelers worden gehuurd door Feijenoord, zodat ze hier ervaring kunnen opdoen. Feijenoord moet daar beter van kunnen worden en het is een goede mogelijkheid om resultaat te behalen, waardoor er weer middelen binnenkomen om te scouten en zelf spelers aan te trekken.
Ik vind het een prima idee.

Spelers als Rajkovic en Stoch kunnen voor Feyenoord zeker interessant zijn, en dan vooral voor in de breedte. Jonge spelers die voor bijna niets een jaar van grote clubs overkomen zullen geen spelers zijn die het team naar een hoger niveau tillen, maar wel bruikbare spelers. Was toch leuk geweest als we een rechtsback van acceptabel niveau hadden weten te huren, toen we geen geld hadden om de enige back-up te behouden (Tiendalli).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_75283047
wat moeten we met Bandjar? Schenkeveld in de basis
pi_75283212
De Guzman terug bij Feyenoord

Jonathan de Guzman is door Feyenoord-trainer Mario Been opgenomen in de wedstrijdselectie voor het duel met FC Groningen. De Canadees stond de voorbije twee maanden buitenspel met een meniscusblessure.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:14:34 #15
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_75284908
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:18 schreef Zeroku het volgende:
Boh, ik ben niet voor feyenoord. Maar een zeer nette OP!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_75289049
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:27 schreef TJDoornbos het volgende:
wat moeten we met Bandjar? Schenkeveld in de basis
Bandjar gaat echt niet naar Feyenoord komen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:06:10 #17
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_75295187
quote:
Bart Schenkeveld begint zondag tegen FC Groningen evenals vorige week tegen ADO Den Haag in de basis. De jonge verdediger zal andermaal de rechtsbackpositie bekleden, waardoor Kelvin Leerdam naar de bank verhuist. ‘Kelvin heeft het de afgelopen weken goed gedaan, maar Bart heeft mij vorige week een goed gevoel gegeven’, legde Mario Been vrijdag zijn keuze uit. ‘Bart brengt in mijn ogen voetballend iets extra’s, dat heeft hij op trainingen en tegen ADO Den Haag laten zien.’ Giovanni van Bronckhorst keert terug van een schorsing en begint als linksback.

De inzetbaarheid van Andwélé Slory tegen FC Groningen is twijfelachtig. De aanvaller viel afgelopen week in de wedstrijd Jong AZ tegen Jong Feyenoord/Excelsior uit met lichte hamstringklachten. Donderdag verscheen hij nog op het trainingsveld, maar vrijdag bleef hij uit voorzorg binnen. ‘Het is afwachten of hij de wedstrijd gaat halen’, zei Been.

De kans is groot dat Jonathan De Guzman zondag zijn rentree bij de wedstrijdselectie maakt. De middenvelder speelde op 3 oktober tegen RKC Waalwijk zijn laatste competitiewedstrijd en kampte sindsdien met een knieblessure. Vorige maand hervatte hij de groepstraining.

Rob van Dijk begint naar alle waarschijnlijkheid onder de lat tegen FC Groningen. De doelman neemt de plaats in van Darley, die kampt met een voetblessure. ‘Darley is aan de beterende hand, maar heeft de hele week niets gedaan’, vertelde Been. ‘Ik vind het dan mijn verantwoordelijkheid om Rob op tijd te vertellen dat hij keept. Qua niveau maakt het geen verschil, alleen hadden we aanvankelijk met het oog op de toekomst voor Darley gekozen.’

Sekou Cissé, die de wedstrijd tegen ADO Den Haag liet schieten vanwege gebitsproblemen, is volledig fit voor zondag en maakte volgens Been de afgelopen dagen op de training een zeer gedreven indruk. Ook Jon Dahl Tomasson is volledig fit en zal evenals Cissé in de basis beginnen. Kevin Hofland, die deze week een paar dagen ziek was, sluit ook weer aan bij de wedstrijdselectie.

Voor Karim El Ahmadi komt de thuiswedstrijd van zondag te vroeg. De middenvelder is nog niet volledig hersteld van een hamstringblessure. ‘Maar het gaat stap voor stap beter met hem’, aldus Been.
  vrijdag 4 december 2009 @ 21:57:53 #18
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75299684
quote:
BEEN ZIET ERVAREN KRACHTEN TERUGKEREN TEGEN FC GRONINGEN

Dat Mario Been het duel van komende zondag met FC Groningen met het volste vertrouwen tegemoet ziet, bleek vrijdag na afloop van de ochtendtraining. Op basis van de afsluitende partijvorm werd duidelijk dat Feyenoord tegen de Groningers aan zal treden met een elftal dat liefst op vijf posities is gewijzigd ten opzichte van de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Been grapte hierop door de vergelijking met Real Madrid en Liverpool te trekken, doelend op de roulatiesystemen die de Europese grootmachten er op na houden.

De wijzigingen in zijn eigen elftal hebben echter weinig met gegunde rust te maken, maar zijn deels uit nood en deels uit luxe geboren. Darley moet op doel de handschoen doorgeven aan Rob van Dijk, die van Been deze week kreeg te horen dat hij tegen Groningen terug zou keren onder de lat. ‘Qua niveau verschillen ze niet’, zei Been. ‘Darley is niet honderd procent fit en dan is het niet verstandig te wachten tot het laatste moment met een beslissing. Rob verdient het om op tijd te weten dat hij keept.’

In de defensie moet gelegenheidslinksback Kelvin Leerdam zijn plek afstaan aan de van schorsing teruggekeerde aanvoerder Giovanni van Bronckhorst. Leerdam keert echter niet terug naar de rechtervleugel waar hij de voorbije maanden Dani Fernández verving. Been geeft op die positie de voorkeur aan de tegen ADO Den Haag gedebuteerde Bart Schenkeveld.

Speelde Luigi Bruins tegen ADO Den Haag nog als aanvallende middenvelder, tegen Groningen krijgt hij van Been de kans in een meer controlerende rol op het middenveld. ‘Ik had ook voor iemand anders kunnen kiezen, maar geef de kans aan Luigi’, zei Been over de vervanger van de geschorste Leroy Fer. ‘Hij heeft me tegen ADO positief verrast met zijn harde werken. Die instelling in combinatie met zijn eigen spel kunnen van hem een goede waarde maken voor dit Feyenoord. Laat hem de mensen in De Kuip maar zien wat hij werkelijk kan.’

Bruins weet zondag tegen de Groningers drie nieuwe gezichten voor zich. Jon Dahl Tomasson, Stefan Babovic en Sekou Cissé keren alle drie terug in de basisopstelling. Feyenoord treft dan een FC Groningen dat niet in goeden doen is, maar desondanks waakt Been voor onderschatting. ‘Het zal voor ons geen makkie worden’, zei hij. ‘Groningen komt ondanks personele problemen nog steeds met goede spelers naar Rotterdam toe.’

Tijdens de laatste thuiswedstrijd had Feyenoord moeite de muur die FC Utrecht voor het eigen doel optrok te slechten. Mocht Groningen dezelfde strijdwijze als de Utrechters hanteren, zal Feyenoord zich daar volgens Been tegen moeten wapenen. ‘Ik verwacht een scherp Feyenoord’, besloot Been. ‘Het stadion zit vol. We moeten maar eens laten zien hoe goed we kunnen voetballen.’

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Van Dijk; Schenkeveld, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst; Bruins, Babovic, Landzaat; Wijnaldum, Tomasson en Cissé.
Sorry Been maar Wijnaldum kan je toch niet menen
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_75309588
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:27 schreef TJDoornbos het volgende:
wat moeten we met Bandjar? Schenkeveld in de basis
En Fernandez ook meteen verkopen zeker?
pi_75309687
quote:
Bruins vervangt Fer als controlerende middenvelder
Op Feyenoord.nl laat Mario Been weten dat hij Luigi Bruins Leroy Fer laat vervangen als controlerende middenvelder. 'Ik had ook voor iemand anders kunnen kiezen, maar geef de kans aan Luigi. Hij heeft me tegen ADO positief verrast met zijn harde werken. Die instelling in combinatie met zijn eigen spel kunnen van hem een goede waarde maken voor dit Feyenoord. Laat hem de mensen in De Kuip maar zien wat hij werkelijk kan.'
Hij heeft er niet het fysiek voor. Benieuwd hoe hij het gaat doen op die positie.
quote:
'Feyenoord wil stagespeler Miiko Albornoz vastleggen'

5 december 2009 K

Volgens het Algemeen Dagblad was naast de Hongaar Zsolt Korcsmár ook de jonge Zweed Miiko Albornoz de afgelopen dagen op proef. Feyenoord zou de 19-jarige linksbenige verdediger/middenvelder van IF Brommapojkarna graag vast willen leggen, zo meldt de krant. "Hij heeft een doorlopend contract. Als Feyenoord hem wil hebben, zien wij een bod graag tegemoet," aldus de voorzitter van de Zweedse club.
quote:
Keeperstrainers lyrisch over Darley

3 december 2009 K

In een uitgebreid interview reageren de keeperstrainers Doesburg, Lodewijks en Hiele lyrisch over de jonge keeper Darley. Doesburg: 'Darley is een potentiele topper die uit zijn doel durft te keepen. Ik zag hem laatst uit tegen AZ een voorzet uit de lucht plukken, terwijl hij meters buiten zijn doelgebied was. Kijk dacht ik, zo heb je ze ook nog.' Hiele: 'Darley is een op en top atleet. Hij heeft het perfecte lichaam voor een keeper en kan daardoor een topper worden. Als Darley goed wordt begeleid en hij krijgt de tijd bij Feyenoord, heeft hij alles in zich om het te gaan redden.'

Hiele waarschuwt echter nadrukkelijk voor de reactie die gaat komen wanneer Darley fouten gaat maken. 'Dan ben ik benieuwd hoe Mario Been en de media daarmee omgaan. Geven we die jongen krediet? Mag hij een verkeerde keuze maken? Of rekenen we hem er op af? Een doelman van een jaar of 35 maakt ook foutjes, maar daar tilt niemand al te zwaar aan, doordat het referentiekader ander is. Als Van der Sar iets fout doet, weet iedereen: Dat gebeurt hem niet zo vaak. Overkomt het Darley een paar keer, dan krijgt hij waarschijnlijk snel een stempel, terwijl Van der Sar in zo'n situatie misschien dezelfde keuze maakt.'
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75321914
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:37 schreef Ruud het volgende:

[..]

En Fernandez ook meteen verkopen zeker?
nee als die fit is gewoon weer een kans. Maar we hebben De Vrij en Leerdam ook nog voor rechtsback.
pi_75330405
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

nee als die fit is gewoon weer een kans. Maar we hebben De Vrij en Leerdam ook nog voor rechtsback.
Fernandez is gewoon de vaste rechtsback natuurlijk, mits fit.

Heeft iemand hier enig idee wat voor spelers er gehuurd/geleend zouden kunnen worden van bijvoorbeeld Real Madrid of Barcelona?

Ik denk dat we dan echt moeten denken aan spelers die in de tweede elftallen zitten. Heb wat namen kunnen vinden van spelers, bijvoorbeeld Jeffrén Suárez, Gai Assulin of Adam Szalai. Internationals (!) met een aardige track record, die talent hebben en het goed doen bij de reserves, maar zeker nog niet van waarde voor Barça of Real.

Iemand die meer bekend is in het Spaanse voetbal die geschikte/haalbare spelers zou weten?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_75338514
Kansloos gewoon, echt. Been moet nu gaan wisselen en vanaf volgende week in een ander systeem gaan spelen, want dit werkt gewoon écht niet. Tomasson kijgt geen enkele bal, buitenspelers geven alleen maar kutballen of gaan weer terug en het middenveld is gewoon zo verschrikkelijk slecht in de omschakeling...

Ik zeg Bruins eraf voor Makaay en dan gewoon 4-4-2 met Cissé en Wijnaldum als links- en rechtshalf ipv links- en rechtsbuiten...
pi_75339335
Hij leest met je mee!
pi_75340094
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Magereheinus het volgende:
Hij leest met je mee!
Hahaha ja zei m'n pa ook al

Been, wil best je assistent zijn heur op zondagmiddag. Ik kost helemaal niets, behalve een bak koffie in de bestuurskamer met Leo na de wedstrijd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')