1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
hijs zeker mooi rood, heeft mijn paps uitgezocht, was een nestje van twee (eerste nestje van moeders) en hij en zn broertje waren allebei even lief, en toen zei paps: kies deze want die ander is wat faler van kleur en zal steeds faler worden, deze zal waarschijnlijk mooi helder rood blijven, wat ook zo is, ook al word het wel ietsjes minderquote:
Ik heb heul je nummer nietquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:Keigave TT en volgens mij is het niet de eerste keer dat je het Nieslief flikt vandaag
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?euhm geen flits? bij gizmo heb ik ook heel veel slechte foto's die in het vorige topic is de enigste foto waar ik echt super super blij mee ben, staat hij zo mooi opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
alvast truste, en succes bij het beschermen van de schoentjes, en have fun bij de gezichtjes van de jongens morgen dat sint en piet langs zijn geweestquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee, maar morgen nieuwe kansen nieuwe prijzen dus ......
Ik duik m'n nest zo in!!
Jaja, de intentie was drquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon zongen valsch?
Dat moet ik terugzien! Morgen even kijken.
Catje
En de intentie van oh-oh
*sigh*
Zal mij benieuwen of ze morgen nog weten van wie het komt......quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
alvast truste, en succes bij het beschermen van de schoentjes, en have fun bij de gezichtjes van de jongens morgen dat sint en piet langs zijn geweest
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?Ahhh een klussende Whoopie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Lekker veilig onder de ladder verstopt)
Freestyle
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm geen flits? bij gizmo heb ik ook heel veel slechte foto's die in het vorige topic is de enigste foto waar ik echt super super blij mee ben, staat hij zo mooi op
Dan neem ik het gewoon eens van je aan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaja, de intentie was dr![]()
En als ik het goed met je voor heb dan zeg ik je dat je t beter niet terug kan kijken.
Sorry GothicBlacky, ik moet lachen om je faalkat
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?Geen flits dus idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker bij oudere honden worden de ogen dan echt lelijk, is niet tegenop te fotoshoppen.
Daarom maak ik niet graag binnen foto's, maar liefst gewoon buiten met goed licht en zonder flits
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Jij hoeft voorlopig ook geen eigengemaakte bapao meer gok ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
bapaozilla is opperdepop, zit wel erg vol nu
Hoe oud is ie?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hijs zeker mooi rood, heeft mijn paps uitgezocht, was een nestje van twee (eerste nestje van moeders) en hij en zn broertje waren allebei even lief, en toen zei paps: kies deze want die ander is wat faler van kleur en zal steeds faler worden, deze zal waarschijnlijk mooi helder rood blijven, wat ook zo is, ook al word het wel ietsjes minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |