abonnement Unibet Coolblue
pi_74858324
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Inderdaad, komt door z'n latjetrappen-trofee.
De laatste tijd is het de hele tijd 'hij is zeker een goede voetballer!', zodat men daarna kan zeggen 'alleen het ontbreekt hem aan de goeie mentaliteit'. Zodat er een leuk contrast ontstaat ofzo.

Feit is dat ie nogal middelmatig is, anders had 'ie wel een keer voor een grotere club gespeeld. Zelfs Sjaak Polak heeft het beter gedaan dan hij (namelijk de cup winnen met Twente, waarin hij ook nog eens de winnende strafschop maakte).
pi_74858451
vd Bergh als creatieve motor op het middenveld? Laat me niet lachen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_74861055
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:25 schreef -J-D- het volgende:
vd Bergh als creatieve motor op het middenveld? Laat me niet lachen
In het land der blinden is eenoog koning
Wie dit leest is gek
pi_74865145
Als Boekhoorn zich er weer mee gaat bemoeien verwacht ik toch wel iets beters dan Vd Bergh.

Wie legde vorig jaar in België de voorzetten bij Bjorn op het hoofd, kunnen we daar niet nog wat leuks weghalen?
pi_74865271
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef De_Hypotheker het volgende:
Als Boekhoorn zich er weer mee gaat bemoeien verwacht ik toch wel iets beters dan Vd Bergh.

Wie legde vorig jaar in België de voorzetten bij Bjorn op het hoofd, kunnen we daar niet nog wat leuks weghalen?
Check ik voor de grap de site van Mechelen, hebben ze daar maar twee aanvallers in de selectie Waaronder Rossini

Wel weer een shitload aan middenvelders.
pi_74867681
Aan het eind van vorig seizoen speelde hij echt geweldig, toen vond ik het al een gewenste versterking.

edit: leuk stukje:

http://www.elfvoetbal.nl/(...)-ontploft-regelmatig
pi_74885785
Zo morgen maar eens met de bus naar Tilburg.
Hoop dat onze mannen er eens op gaan knallen!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_74885799
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Zo morgen maar eens met de bus naar Tilburg.
Hoop dat onze mannen er eens op gaan knallen!
Wat ga je doen in Tilburg?
Ik wens de mannen succes in Breda in ieder geval.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:40:05 #159
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74885933
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_74886337
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wat ga je doen in Tilburg?
Ik wens de mannen succes in Breda in ieder geval.
hahaha nog niet helemaal wakker.
Breda it will be
Website: Sneaker-forum.nl
pi_74937541
Niemand een mening over Nak-NEC?

Vond het zelf wel een leuke wedstrijd om naar te kijken, vooral omdat we weer eens voorkomen en niet meteen al achter de feiten hoeven te lopen. Worm drama, en Van Eijden moet een lesje dekken krijgen want twee keer toch fouten van hem. Misschien kan -J-D- nu eindelijk weer positief zijn over Saïdi hij speelde in ieder geval een goede wedstrijd. Die bal die hij verloor wat leidde tot de 1-1 was al bij El-Ak fout die moet je gewoon wegschieten meteen. Al met al een goede wedstrijd.

Ook nog een invalbeurt van Ten Voorde, valt niet heel veel over te zeggen na 10 minuten.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_74937776
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef appeltjap het volgende:
Niemand een mening over Nak-NEC?

Vond het zelf wel een leuke wedstrijd om naar te kijken, vooral omdat we weer eens voorkomen en niet meteen al achter de feiten hoeven te lopen. Worm drama, en Van Eijden moet een lesje dekken krijgen want twee keer toch fouten van hem. Misschien kan -J-D- nu eindelijk weer positief zijn over Saïdi hij speelde in ieder geval een goede wedstrijd. Die bal die hij verloor wat leidde tot de 1-1 was al bij El-Ak fout die moet je gewoon wegschieten meteen. Al met al een goede wedstrijd.

Ook nog een invalbeurt van Ten Voorde, valt niet heel veel over te zeggen na 10 minuten.
Geheel mee eens, kon alleen niet juichen die $aidi scoorde. Leuk voor hem, maar ik ben nog steeds niet positief. Al had hij er 10 ingeknald.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_74938628
Ik kon heel makkelijk juichen toen Saidi scoorde, voor NEC. Het is echt een hele aardige jongen, die alleen iets belachelijks heeft gedaan. Deze jongen heeft een tweede kans gekregen(en daar sta ik compleet achter) en ik hoop dat hij hier erg verstandig mee omgaat. Maar als je het hem niet kunt vergeven is dat erg jammer.
pi_74940714
Wat een heerlijke pot voetbal. Hoop dat ze met de zelfde instelling tegen Groningen beginnen. Dan kan het nog heel erg leuk worden daar in het Noorden. Erg belangrijke pot
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 23 november 2009 @ 16:44:36 #165
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_74941111
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:33 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een heerlijke pot voetbal. Hoop dat ze met de zelfde instelling tegen Groningen beginnen. Dan kan het nog heel erg leuk worden daar in het Noorden. Erg belangrijke pot
Inderdaad. Ik acht ons ook helemaal niet kansloos tegen Groningen, het zou me niks verbazen als we daar gewoon drie punten pakken.

Alleen kan er geen ervaren centrale verdediger worden gehaald, want Rens liep weer eens te blunderen. Die jongen heeft best potentie maar op dit moment hebben zijn acties ons gewoon al enkele punten gekost en zie ik een Wieleart graag naar NEC komen.
pi_74944515
Mijn mening:

- Worm moet uit de basis, en niet weer dat contract verlengen aub (dat hij weer waardeloos speelde is tot daar aan toe, die vangbal sloeg alles)

- Saidi wordt heel veel geld waard, wat een voetballer

- Vleminckx' knal

- Goossens wordt beter en beter

- Van Eijden blijft blunderen, wat is dat met die jongen?
pi_74946157
Wat valt Erton tegen zeg de laatste wedstrijden
pi_74946957
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:45 schreef essence het volgende:
Wat valt Erton tegen zeg de laatste wedstrijden
Logisch.... heeft veel meer wedstrijden in de benen dan alle andere spelers.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 23 november 2009 @ 23:37:36 #169
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74954951
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef J-heronimus het volgende:
Alleen kan er geen ervaren centrale verdediger worden gehaald, want Rens liep weer eens te blunderen.
Je kunt natuurlijk ook Potje in de basis zetten.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_74955651
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook Potje in de basis zetten.
Dat kun je Pothuizen op zijn oude dag niet meer aandoen. Vorig jaar kon het nog, maar dit jaar is hij echt aan het slijten. Max 20 minuten gaat hij nog mee, daarna is het gewoon op. Niettemin groot respect voor Potje
Daarbij vind ik dat we Rens gewoon het vertrouwen moeten geven(ook al kan ik hier niet compleet objectief naar kijken) maar ik heb die jongen bij Willem II potten zien voetballen... Dan had je echt het gevoel dat hij PSV gewoon ging halen. Maar ik weet zeker dat het vertrouwen in hem ons op de duur uit gaat betalen.
En tegen NAC had hij buiten zijn fout ook een prima assist op Saidi.
pi_74958311
Super dat Ten Voorde weer 100% fit is. Hier gaan we nog een hoop lol aan beleven.
Hij komt nog wat onzeker over, maar als deze jongen het op z'n heupen krijgt is hij amper te stoppen.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 24 november 2009 @ 18:16:36 #172
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_74969049
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook Potje in de basis zetten.
Zelfs als "closer" (de wedstrijd het laatste kwartier op slot gooien om een kleine overwinning of gelijkspel uit het vuur te slepen) voldoet hij niet meer. Laat staan als aanjager.
Hij had beter op z'n laatste hoogtepunt kunnen stoppen.
Wie dit leest is gek
pi_74970294
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 08:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Super dat Ten Voorde weer 100% fit is. Hier gaan we nog een hoop lol aan beleven.
Hij komt nog wat onzeker over, maar als deze jongen het op z'n heupen krijgt is hij amper te stoppen.
En waar baseer je dit op? Help het je hopen hoor maar het is een talent die nog alles te bewijzen heeft.
pi_74970423
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 08:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Super dat Ten Voorde weer 100% fit is. Hier gaan we nog een hoop lol aan beleven.
Hij komt nog wat onzeker over, maar als deze jongen het op z'n heupen krijgt is hij amper te stoppen.
Net als Paul Jans, Stefan Janssen enz.
Allemaal toppers die, als ze het op de heupen zouden krijgen, echt amper te stoppen zouden zijn.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:20:57 #175
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74972161
Wat een cynisme weer, geef die Ten Voorde nog even het vertrouwen J-D. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, in het verleden gemaakte fouten ook niet
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')