Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze vaste stamgasten
Ach ze zaten vast ook liever thuis op de bank met kaarsjes aan nu met hun liefje naar tv te kijkenquote:Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
bijzonder?![]()
![]()
Hadden ze geen dokter moeten worden. Bijzonder is als ze er eens een mes in mikken. Das bijzonder.
Trots op je! Dikke smakkerd op je bolletje!quote:
Nou Q heeft een punt in dat als de assistente het ook niet weet na overleg met de dokter en een uur later ze wel even mag bellen om te vertellen dat ze nog niets weet. Ik vind een uur wel erg lang wachten als je pijn hebt.quote:Op maandag 2 november 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind het best bijzonder dat ze met zoveel mensen hun best doen om je nog om 11 uur 's avonds dingen voor je uit te zoeken op de best mogelijke manier en zo, of ben ik nou heel gek?![]()
(los van het feit dat ik snap dat het kut is om te wachten hoor)
Slaaplekker allemaal ik ga ook.quote:
Dat dusquote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou Q heeft een punt in dat als de assistente het ook niet weet na overleg met de dokter en een uur later ze wel even mag bellen om te vertellen dat ze nog niets weet. Ik vind een uur wel erg lang wachten als je pijn hebt.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Trots op je! Dikke smakkerd op je bolletje!![]()
*gaat gluren naar de lapo van vorig topic*
Dat meen je.quote:
Gaaf toch!quote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
-knip-
Nog wakker of kun je niet slapen?quote:
Nog wakker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 06:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nog wakker of kun je niet slapen?
Ik zou dat niet kunnen hoor, dan kak ik halverwege de tweede dag enorm in, en 's nachts kan ik dan niet meer slapen juistquote:Op dinsdag 3 november 2009 06:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog wakker.
En ik denk dat ik maar doortrek ook. Heb nog wel wat op de planning staan vandaag, en heb gister ook al helemaal verslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |