zolang ik niet te diep adem, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of mn neus snuit, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of ga lachen, want dan ga ik hoesten en dat doet pijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Voel je al een beetje beter? Of is het nog steeds huilen met de pet op?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Je hebt in 40 minuten geboodschapt, gekookt en gegeten?
Knap!
quote:
Dus geen gekke dingen doen en lekker blijven liggen. Beterschap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang ik niet te diep adem, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of mn neus snuit, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of ga lachen, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn
Dan gaat t redelijk en voel ik me alleen een kop watten
ach k zie er de humor wel van in. en ben blij dat de dokter zo is, dat ie er nu meteen al wat voor geeft omdat t in 1 dag best al erg is, en niet zegt wacht nog maar een aantal dagen of je lichaam t zelf aanpakt.
In ieder geval geen 4 dit keerquote:
God nu moet ik me toch een partij inhouden om deze niet in te koppenquote:
I see through youquote:
Ehm. Ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat Ll altijd languit op de visite gaat liggen?
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga een restje pasta van afgelopen week eten... Yay
Is dat nog goed dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga een restje pasta van afgelopen week eten... Yay
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Kijk mijn homootje liggen hier![]()
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen. Een pizza zou wel lekker zijn, maar de zaak waar ik het zou bestellen zit op 4 minuten lopen, dan kan ik het beter gaan halen. Maar daar heb ik geen zin in want ik ken de mensen daar en dan moet ik met ze praten. Daar heb ik dus geen zin inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:09 schreef Greys het volgende:
Kijk mijn homootje liggen hier![]()
[afbeelding]
Dan laat je 'm toch lekker bezorgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Een pizza zou wel lekker zijn, maar de zaak waar ik het zou bestellen zit op 4 minuten lopen, dan kan ik het beter gaan halen. Maar daar heb ik geen zin in want ik ken de mensen daar en dan moet ik met ze praten. Daar heb ik dus geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |