quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:35 schreef borisz het volgende:
Oh Roel, onze vriend Louis Bernard had nog een paar rosé flessen klaar staan. Louis heeft er voor gezorgd dat ik ze op kon halen bij Gall en jawel Gall
.
Voor die dag aanbieding heeft mijn moeder gezorgdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik kwam net langs G&G en kon de verleiding van de dagaanbieding niet weerstaan. 4 flessen in de spreekwoordelijke pocket.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor die dag aanbieding heeft mijn moeder gezorgd
Er is ook al een deeltje 5quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen al de TT's. Straks es ff doorheen scrollen
.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er is ook al een deeltje 5![]()
Daphne's vriendje doet nu ook mee. Deel 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Kings of LeonKomt Notion of Revelry hier eigenlijk niet uit als single? Je zou toch zeggen dat Use Somebody inmiddels wel op de retour is.
Wie dit leest is alfabeet.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef Corkscrew het volgende:
Fout in de TT
Geen idee, ik heb nog niks over een nieuwe KoL-single gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Kings of LeonKomt Notion of Revelry hier eigenlijk niet uit als single? Je zou toch zeggen dat Use Somebody inmiddels wel op de retour is.
Hoorde afgelopen week wat van KoL op StuBru, maar ook daarvan werd ik niet enthousiast. Die stem is heel erg verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog niks over een nieuwe KoL-single gehoord.
Geen smaak, en geen mening.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |