abonnement Unibet Coolblue
pi_69595987


Vervolg op
[Centraal] Ryanair
[Centraal] Ryanair #2
[Centraal] Ryanair #3
[Centraal] Ryanair #4
[Centraal] Ryanair #5
[Centraal] Ryanair #6
[Centraal] Ryanair #7

Veelgestelde vragen

(Antwoorden op vrijwel al je vragen kun je vinden op http://www.ryanair.com/site/NL/faqs.php)

Hoe moet dat nou met je naam?
Eerste voornaam zoals in paspoort (of ID kaart) en achternaam in vullen. Als er een accent in staat, invullen zoals het op het onderste randje van je paspoort/ID kaart staat.
Heb je het fout gedaan, dan meteen bellen. Wijzigen is dan meestal gratis, zo blijkt uit de ervaringen hier. Een wijziging van naam kost normaalgesproken ¤100,- per persoon bij Ryanair, in dat geval is het meestal voordeliger om een nieuw ticket te boeken en het oude ticket niet te gebruiken (no-show).

Online inchecken?
Is heel gemakkelijk en gratis als je alleen met 1 stuk handbagage (max. 10 kilo, max 55x40x20 cm) reist. Als je online inchekt met ruimbagage betaal je de prijs van ruimbagage + 5 euro per persoon per enkele reis voor online check-in. Inchekken op de luchthaven kost ¤10,- per persoon per enkele reis en raad ik iedereen af.

Reis je met ruimbagage, dan kan je die achterlaten bij het bagage drop-off point van Ryanair op de luchthaven.

Online inchecken kan vanaf 15 dagen voor vertrek. Je moet gegevens van je paspoort/ID kaart invullen bij het online inchecken.

(Vanaf 1 Oktober 2009 is inchecken op de luchthaven niet meer mogelijk bij Ryanair)!

Iets fout gedaan?
Kom je er te laat achter dat je wat fout hebt gedaan, dan heb je net als bij andere maatschappijen pech. Gelukkig kun je voor weinig geld een nieuw ticket boeken.

Hoe zit dat nou met de handbagage?
Iedere passagier (ongeacht of je betaald voor ruimbagage of niet) die met Ryanair vliegt heeft het recht om 1 stuk handbagage mee te nemen (een rugzak en een plastik tas mag dus niet, dit zijn 2 stukken). De maximale afmetingen van dit stuk handbagage zijn: 55 x 40 x 20 centimeter. Het stuk handbagage mag niet meer dan 10 kilo wegen.

Algemene veiligheidsregels (ook over vloeistoffen) zijn te lezen op de website van Eindhoven Airport.

Daarnaast kunnen er per luchthaven nog extra regels zijn.

En al die extra kosten?
Er zijn geen extra kosten, het zijn kortingen die je krijgt als je van bepaalde faciliteiten geen gebruik maakt. Je kan kiezen voor
- wel of niet aan de balie inchecken
- één of meerdere stuks bagage inchecken of alleen handbagage meenemen
- als eerste aan boord te gaan
- sportuitrusting meenemen
- een reisverzekering afsluiten
- hotels, autohuur etc regelen
- betalen met een normale Creditcard of met een Visa Elektron (hieronder meer over creditcardkosten)

En aan boord kun je ook nog er zelf voor kiezen wat te eten en drinken te kopen.

Erg bepalend voor de prijs van de vlucht zijn:
- reizen in duurdere periodes zoals vakanties of weekenden
- reizen vanaf goedkopere of duurdere vliegvelden (bijvoorbeeld: Op Eindhoven Airport betaal je 40 euro aan belastingen en toeslagen terwijl je op Weeze airport maar 16 euro aan belastingen en toeslagen betaald)

Soms zie ik een aanbieding dat je voor ¤10,- (of minder) per enkele reis kan vliegen, is dat echt waar?
Ja! Er zijn hier genoeg mensen die aan het einde van het boekingsproces uitkwamen op ¤10,- (of nog minder zelfs) inclusief alle toeslagen. Dit komt omdat Ryanair dan een deel van jou belastingen en toeslagen betaald. Dit is de manier van Ryanair om reclame te maken. Je kan er echter vanuitgaan dat er in hetzelfde vliegtuig dan mensen zitten die 20 keer de prijs van jou ticket hebben betaald, dus Ryanair betaald het natuurlijk niet echt zelf.
Soms geeft Ryanair zelfs Gratis vliegtickets weg! Dan kom je aan het einde van het boekingsproces op ¤0,01 uit.

Kan ik dan ook zonder Creditcardkosten boeken?
Daar zijn wel mogelijkheden voor, dan moet je een Visa Electron card hebben. In Nederland is deze kaart echter niet makkelijk te verkrijgen, maar je kan wel een virtuele kaart aanvragen via bijvoorbeeld www.entropay.com . Kies als valuta GBP! (anders werkt het niet). Op deze manier wordt de kaart door Ryanair gezien als Visa Electron. Zet er 10 pond op met je gewone creditcard (hier komt nog 5% transactiekosten bovenop).
Ondanks dat de normale kosten niet in verhouding lijken te staan tot hetgeen je ervoor krijgt, zijn de kosten die Ryanair berekent, relatief laag vergelijken met andere luchtvaartmaatschappijen.

Maar hoeveel ga ik nou uiteindelijk betalen?
Gewoon door blijven klikken op de website, dan zie je vanzelf de prijs een keer verschijnen met alle opties die je zelf gekozen hebt.

Weeze Airport? Goedkoop vliegen vanaf de Nederlands/Duitse grens?
In Nederland zijn de kosten voor het gebruik van een Luchthaven voor alle vliegmaatschappijen ontzettend duur. Schiphol Airport is bijvoorbeeld na London Heatrow het duurste vliegveld van Europa. Als je vliegt vanaf Eindhoven Airport betaal je meestal rond de 40 euro aan belastingen. Vanaf Maastricht 36 euro.

Nog geen 80 Kilometer vanaf Eindhoven, Tussen Nijmegen en Dusseldorf, licht Weeze Airport, oorspronkelijke naam: Niedherrhein Airport (IATA Code: NRN). Het ligt in het dorpje Weeze, net over de grens tussen Nederland en Duitsland bij Nijmegen.

Airport Weeze op Google Maps.

Als je vliegt vanaf Weeze Airport betaal je meestal maar ¤16,- aan luchthavenbelasting. Zeker als je met veel mensen reist is dit al snel veel goedkoper dan vliegen vanuit Nederland. En er zijn vanaf Weeze veel meer bestemmingen beschikbaar dan vanaf Nederlandse Ryanair vliegvelden (zie www.ryanair.com). Je kan ook goedkoop vanaf Charleroi in Belgie vliegen. Bij het boekingssysteem van Ryanair heet deze luchthaven "Brussels S. Charleroi (CRL)".

Op de website van Ryanair wordt Weeze Airport ook wel "Dusseldorf (NRN)" genoemd. Ryanair vliegt niet vanaf Dusseldorf International Airport, dus als er Dusseldorf op je Ryanair ticket staat is het altijd vanaf Weeze.

En dat betalen voor het toilet?
Dat was een uitspraak die aan O'Leary in een Brits interview ontlokt is, en niet berust op de waarheid. Zie ook het persbericht.

Ik wil toch wat eten en drinken in het vliegtuig kopen. Wat moet ik daarvoor betalen?




Ik vind het leuk om over Ryanair te praten en om meer te weten te komen over Ryanair, waar kan ik terrecht?
http://www.ryanairfanclub.com/
http://ryanair.site-forums.com/
http://www.facebook.com/pages/Ryanair/90481925067


Hier dus verder met alle vragen over en ervaringen met Ryanair .


TVP's en offtopic reacties vliegen het topic uit!

[ Bericht 0% gewijzigd door nagyned op 01-06-2009 10:24:23 ]
pi_69596213
Vorige topic was gesloten, dus volgende deeltje maar aangemaakt voor mijn vraag.
Heb voor eind van de week een eerste vlucht met ryanair geboekt, vertrek vanaf Weeze.
Gisteren online in gecheckt, kreeg vandaag de email met herinnering voor online in checken.

In die email staan een paar vreemde dingen:
quote:
Passagiers die met hun afgedrukte boardingkaart en reisdocument arriveren op de luchthaven, kunnen naar de balie voor het inleveren van tassen gaan om hun tassen in te checken, of direct naar de beveiligingscontrole gaan als zij met slechts n item handbagage reizen.

Ongeacht de visum vereisten van een passagier, moeten alle EU/EER ingezetenen hun online boardingkaart laten goedkeuren en stempelen bij de Ryanair visum controle balie voordat zij naar de beveiligings- en screeningvoorzieningen gaan.
U dient uw geldige reisdocument dat overeenkomt met de details op uw boardingkaart te overleggen ter inspectie bij de boardinggate.
Wat betekent dit nu in de praktijk, moet je ondanks online in checken toch nog langs een balie om je boardingpas van een stempel te laten voorzien? In het eerste stukje staat dus dat ik direct met de online boardingpas en alleen handbagage mag doorlopen naar de beveiliging, in het tweede stukje staat dat het juist niet mag en ik eerst een stempel moet halen... beetje verwarrend...
  maandag 1 juni 2009 @ 12:05:47 #3
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_69598242
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef nagyned het volgende:
Vorige topic was gesloten, dus volgende deeltje maar aangemaakt voor mijn vraag.
Heb voor eind van de week een eerste vlucht met ryanair geboekt, vertrek vanaf Weeze.
Gisteren online in gecheckt, kreeg vandaag de email met herinnering voor online in checken.

In die email staan een paar vreemde dingen:
[..]

Wat betekent dit nu in de praktijk, moet je ondanks online in checken toch nog langs een balie om je boardingpas van een stempel te laten voorzien? In het eerste stukje staat dus dat ik direct met de online boardingpas en alleen handbagage mag doorlopen naar de beveiliging, in het tweede stukje staat dat het juist niet mag en ik eerst een stempel moet halen... beetje verwarrend...
Ik dacht dat juist alleen mensen die niet EU staatsburger zijn die stempel moesten halen, zoals bijvoorbeeld mensen uit Australie en de VS, als het nu voor allemaal moet heeft het complete online inchecken geen zin.....

Op de website van Ryanair zelf staat onder andere;

Alle niet EER/EU passagiers moeten hun online boardingkaart en paspoort kunnen overleggen bij de Visum/Immigratie balie (ongeacht hun Visum vereisten) voor validatie voordat zij naar de beveiligheidsdienst gaan of anders wordt hun de reis geweigerd. De Visum/Immigratie balie sluit 40 minuten voor vertrek van de geplande vlucht

http://www.ryanair.com/site/NL/notices.php?notice=gops&code=090526-Online_check-in_NL-GB
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_69614449
Dit staat in mijn laatste boeking:
quote:
Irrespective of a passenger’s visa requirements, all NON EU/EEA citizens must have their online boarding pass checked and stamped at the Ryanair Visa Check Desk before going through airport security.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_69615922
Ik weet bijna zeker dat jij (als Europeaan) dit niet hoeft. Volgensmij is het een fout (vaak met Ryanair gevlogen).
pi_69617610
Ik heb ook net geboekt, eentje bij Iberia en eentje bij Ryanair. Wat een heel verhaal bij Ryanair zeg :/ Maar heb geboekt op mijn twee voornamen (doopnaam en eigennaam) en daarna mijn achternaam. Is dit goed of kan je echt beter alleen de eerste voornaam opgeven?
  maandag 1 juni 2009 @ 22:22:59 #7
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_69618098
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:11 schreef Nouwk het volgende:
Ik heb ook net geboekt, eentje bij Iberia en eentje bij Ryanair. Wat een heel verhaal bij Ryanair zeg :/ Maar heb geboekt op mijn twee voornamen (doopnaam en eigennaam) en daarna mijn achternaam. Is dit goed of kan je echt beter alleen de eerste voornaam opgeven?
Je moet de eerste naam zoals die in je paspoort staat opgeven. Dus Ozzietukker Johannes Vliegenier, wordt dus Ozzietukker Vliegenier. (Dus ook geen roepnaam, de eerste voornaam zoals deze in je paspoort staat vermeld).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_69618625
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Je moet de eerste naam zoals die in je paspoort staat opgeven. Dus Ozzietukker Johannes Vliegenier, wordt dus Ozzietukker Vliegenier. (Dus ook geen roepnaam, de eerste voornaam zoals deze in je paspoort staat vermeld).
Maar als je meerdere namen doet is ook niet erg, je wordt wel geaccepteerd. Het kan alleen zijn dat het niet in het balkje past. Beter is: Alleen eerste voornaam. Namen altijd zoals in het paspoort/ID kaart!
pi_69622802
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:57 schreef Thetallguy het volgende:
Dit staat in mijn laatste boeking:
[..]
Dan ga ik ervan uit dat het inderdaad om NON-EU mensen gaat die langs die visum desk moeten, en dat de email van ryanair in het nederlands een paar woorden mist. Bedankt voor de input in elk geval!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:57:27 #10
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69628450
http://www.ryanair.com/site/EN/news.php?yr=09&month=jun&story=fin-en-020609
quote:
RYANAIR ANNOUNCES FULL YEAR NET PROFIT OF ¤105M FARES FALL 8% AS TRAFFIC GROWS 15% TO 59M PASSENGERS


RYANAIR ANNOUNCES FULL YEAR NET PROFIT OF¤105M

FARES FALL 8% AS TRAFFIC GROWS 15% TO 59M PASSENGERS

PROFITS EXPECTED TO DOUBLE TO OVER ¤200M IN CURRENT YEAR.


Ryanair, Europe’s largest low fare airline today (2 June) announced a full year Net Profit of ¤105m (ahead of market expectations) despite suffering substantially higher oil prices during a year in which fuel costs rose by ¤466m (+59%) to ¤1,257m. Revenues rose by 8% to ¤2,942m as air fares fell 8% and traffic grew 15% to 58.5m. Ryanair has now grown to be the Europe’s largest airline having overtaken Air France, BA and Lufthansa’s passenger numbers and market capitalisation.

Announcing these results Ryanair’s CEO, Michael O’Leary, said:

“Despite the global recession and record high oil prices Ryanair’s lowest fare/lowest cost airline services again delivered traffic growth and profitability which demonstrates the fundamental strength of the Ryanair model. The principal highlights of the past year included:-

• After tax profit of ¤105m.
• Traffic growth of 15% to 59m.
• 18 net new aircraft (year end fleet 181 Boeing 737-800 aircraft).
• 6 new bases at Alghero, Birmingham, Bologna, Bournemouth, Cagliari, and
Edinburgh.
• 223 new routes.
• BAA airport monopoly broken up – Gatwick, Stansted and Edinburgh to be sold.
• EU’s Charleroi state aid decision dismissed by the European courts.
• Passenger service further improved (No 1 on time major airline).

To deliver a Net Profit of ¤105m (although a disappointing ¤376m decline over last year’s figure) was a robust performance during a year of record high oil prices when our fuel bill jumped by ¤466m (up 59%). In a year when most airline competitors announced large losses, Ryanair’s profit exceeded our previous guidance. Average fares (due to the global recession and weaker Sterling) fell by 8% to ¤40, but this was largely funded by a 3% reduction in non fuel operating costs. The recession and declining consumer confidence is proving to be good for Ryanair’s growth, as millions of passengers switch to our lower fares. All of our major competitors have reported material reductions in short-haul capacity and traffic. Ryanair will continue to lower fares to stimulate traffic growth, maintain high load factors and win more shorthaul traffic from our high fare competitors.

Ancillary revenues grew by 23% to ¤598m. We have now achieved our target of 20% of revenues (18% last year) one year ahead of schedule. Our onboard mobile telephony service trial commenced at the end of February and is now available on over 40 aircraft based in Ireland and Italy. Early indications prove that consumers love this service and penetration rates continue to rise. While initial revenues will be small, we believe that in-flight communications will make a meaningful contribution to ancillary profit growth in future years if this trial proves successful.

Fuel costs rose by ¤466m (59%) to ¤1.257bn and accounted for 45% of our operating costs compared to 37% in fiscal ’08. We have taken advantage of recent falls in jet fuel prices to extend our hedging programme for FY’10 to 90% for the first 3 quarters at an average price of approx. $620 per tonne and 5% of Q4 at approx. $490 per tonne. Assuming that we hedge the balance of our fuel requirements at current rates this would reduce our fuel bill by approx. ¤450m in FY’10. Excluding fuel, other operating costs fell by 3% on a per passenger basis.
Meer cijfers in het persbericht @ http://www.ryanair.com/site/EN/news.php?yr=09&month=jun&story=fin-en-020609
pi_69678681
quote:
The Spanish royal is believed to have flown with the low-cost airline to visit her brother Constantine, the former King of Greece, who is recovering from heart surgery at a London hospital.

The 70-year-old monarch boarded the plane in the northern Spanish city of Santander on Sunday evening and arrived, on time, two hours later at Stansted airport.

....

Queen Sofia's budget fare stands in stark contrast to the extravagant sums spent by the British royal family on foreign travel.

Prince Charles and the Duchess of Cornwall were criticised for spending a reported £330,000 when they flew to New York in a private jet in 2005.

And in April the pair chartered a luxury private jet costing an estimated £80,000 for a five-day tour of Europe to promote environmental issues.

Last year Prince Andrew hired a jet to travel across America at a cost of £118,440.

In April 2008 Prince William caused controversy when it emerged he had used an RAF Chinook helicopter to fly himself and brother Harry to a stag weekend on the Isle of Wight.
Bron => http://www.telegraph.co.u(...)light-to-London.html
pi_69680729
In het kader van wat stomme dingen zeggen en weer in de publiciteit komen was dit afgelopen week ook weer een mooie :
http://www.express.co.uk/money/view/105069
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_69690113
Gisteren voor het eerste kennisgemaakt met Airport Weeze en Ryan Air. Het is potverdorie wel erg makkelijk! Het kost geen drol, voor 6 tientjes vlieg je op en neer naar Venetie.

Weeze is ook een erg prettig vliegveld. Klein maar fijn! Vanaf de parkeerplaats loop je 30 meter en je staat in de vertrek- en aankomsthal. Geen lange rijen voor de balie, dus ook al moet je gewoon aan de balie inchecken, dan nog is het geen probleem.
Rustig een kop koffie drinken met uitzicht op de landingsbaan en daarna door de douane. Een anderhalf uur later zit je in Italie. Echt super!

Ik ga dit zeker meer doen. Het boeken via internet stelt niets voor en de rit naar Airport Weeze is gewoon een soort ontspanning (door al die limburgse dorpjes). De TomTom stuurde ons vanuit Eindhoven een heel stuk binnendoor. Erg relaxed!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:59:38 #14
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_69694201
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 07:51 schreef Tezz het volgende:
Gisteren voor het eerste kennisgemaakt met Airport Weeze en Ryan Air. Het is potverdorie wel erg makkelijk! Het kost geen drol, voor 6 tientjes vlieg je op en neer naar Venetie.

Weeze is ook een erg prettig vliegveld. Klein maar fijn! Vanaf de parkeerplaats loop je 30 meter en je staat in de vertrek- en aankomsthal. Geen lange rijen voor de balie, dus ook al moet je gewoon aan de balie inchecken, dan nog is het geen probleem.
Rustig een kop koffie drinken met uitzicht op de landingsbaan en daarna door de douane. Een anderhalf uur later zit je in Italie. Echt super!

Ik ga dit zeker meer doen. Het boeken via internet stelt niets voor en de rit naar Airport Weeze is gewoon een soort ontspanning (door al die limburgse dorpjes). De TomTom stuurde ons vanuit Eindhoven een heel stuk binnendoor. Erg relaxed!
dat is dus ook wat ik ideaal vind aan weeze, de makkelijke parkeerplaats en lekker gemoedelijk daar

nu aan het wachten op een aanbieding weeze - gothenburg voor 15 juli maar werkt nog niet echt, denk dat ik al te laat ben.. grr
pi_69722801
ik weet het ff niet meer:

Ik heb alleen mijn 1e voornaam ingevuld, 2e niet. Dat is toch goed?
pi_69728478
Ja dat is voldoende!
pi_69730127
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 07:51 schreef Tezz het volgende:
Gisteren voor het eerste kennisgemaakt met Airport Weeze en Ryan Air. Het is potverdorie wel erg makkelijk! Het kost geen drol, voor 6 tientjes vlieg je op en neer naar Venetie.

Weeze is ook een erg prettig vliegveld. Klein maar fijn! Vanaf de parkeerplaats loop je 30 meter en je staat in de vertrek- en aankomsthal. Geen lange rijen voor de balie, dus ook al moet je gewoon aan de balie inchecken, dan nog is het geen probleem.
Rustig een kop koffie drinken met uitzicht op de landingsbaan en daarna door de douane. Een anderhalf uur later zit je in Italie. Echt super!

Ik ga dit zeker meer doen. Het boeken via internet stelt niets voor en de rit naar Airport Weeze is gewoon een soort ontspanning (door al die limburgse dorpjes). De TomTom stuurde ons vanuit Eindhoven een heel stuk binnendoor. Erg relaxed!
ideaal, alleen daar denk je wel anders over als je eerst op het andere vliegveld van Düsseldorf (we hadden eerder vanaf Düsseldorf gevlogen en we namen aan dat we daar nu weer vanaf zouden vertrekken, dom!) staat en vervolgens je vlucht mist Nja zal me in ieder geval nooit weer gebeuren en gelukkig konden we savonds nog naar Londen vliegen

En zoals jullie weten kost het een aardig bedrag om normale bagage mee te nemen, en daarom heb ik er over na zitten denken om alles als handbagage mee te nemen. Het gewicht is niet het probleem, alleen ik zit meer met de vloeistoffen (tandpasta, lenzenvloeistof, gel e.d.) en bv een scheerapparaat. Zijn er mensen die alles meenemen als handbagage? En hoe doe je dat dan met bijvoorbeeld vloeistoffen?

[ Bericht 14% gewijzigd door reconnect op 05-06-2009 09:44:55 ]
pi_69730859
Vloeistoffen gewoon allemaal meenemen in kleine verpakkingen (max. 100ml). Zolang je geen 6 weken weg blijft heb je hiermee echt wel genoeg gel en/of tandpasta
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_69753355
* Casparovvv vliegt binnenkort voor 't eerst met Ryanair.

Heb zojuist een retourtje naar Stansted geboekt voor 60 euro, vanaf Eindhoven. Wel een nette prijs dacht ik zo.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 21:28:38 #20
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69753940
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:11 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv vliegt binnenkort voor 't eerst met Ryanair.

Heb zojuist een retourtje naar Stansted geboekt voor 60 euro, vanaf Eindhoven. Wel een nette prijs dacht ik zo.
Prima prijs idd.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:19:00 #21
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_69757425
12 juni dusseldorf - göteborg en 14 juni weer terug.. 16 eurie
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:30:09 #22
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_69766100
Weet iemand hoe streng Ryanair is met de afmetingen van handbagage?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:23:08 #23
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_69768971
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 12:30 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand hoe streng Ryanair is met de afmetingen van handbagage?
in weeze iig niet zo heel streng.. wordt totaal niet naar gekeken, tenzij het natuurlijk TE groot word
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:00:11 #24
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_69777445
* gunk77 vliegt ook voor het eerst binnenkort met Ryanair

Retourtje Eindhoven - Londen Stansted voor 2 personen voor ¤ 20,-

En in augustus Retourtje Weeze - Rome voor 2 personen voor ¤ 132,50
pi_69783060
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:00 schreef gunk77 het volgende:
* gunk77 vliegt ook voor het eerst binnenkort met Ryanair

Retourtje Eindhoven - Londen Stansted voor 2 personen voor ¤ 20,-
Doe je beter dan ik.. Wanneer vlieg je?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')