Was het niet handiger geweest om dit topic dan om 18:00 uur te openen?quote:[3FM #1484] 18:00 live vanaf PinkPop![]()
Hij gaat zo langzaam dat ie nog steeds bestaat danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Was het niet handiger geweest om dit topic dan om 18:00 uur te openen?
checkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestream
Gave site wederom.
agh, PP is nog niet begonnen dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Site van 3FM is weer lekker actueel.
http://presents.3fm.nl/page/pinkpop09 Nog niet eens de bevestiging dat Crapzip op PP staat.
dat laatstequote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind die Pinkpop-site van 3FM best wel onoverzichtelijk.
Is er al ergens een programma bekend van wat ze op 3FM uitzendenOf wordt dat weer zo'n verknipte zooi
Vertel eens wat je er dan onoverzichtelijk aan vind. Ik vind 't juist best meevallen (maar ik ben dan ook mede-verantwoordelijk voor de indeling).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind die Pinkpop-site van 3FM best wel onoverzichtelijk.
Is er al ergens een programma bekend van wat ze op 3FM uitzendenOf wordt dat weer zo'n verknipte zooi
Het zijn veel blokjes met relatief weinig informatie. Veel witruimte en grote letters. Ik vind de site relatief smal waardoor de grote blokken aan de rechterkant erg overheersend zijn. Kopje video's: dat is één video. Is er niet meerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:57 schreef Sirolf het volgende:
Ja naatje_1, die Floris waar Astrid het over heeft ben ik.
[..]
Vertel eens wat je er dan onoverzichtelijk aan vind. Ik vind 't juist best meevallen (maar ik ben dan ook mede-verantwoordelijk voor de indeling).
Thnxquote:De programmering staat er trouwens wel op, onder Nieuws en dan 1 van de oudste berichten.
Ongetwijfeld. Was de voorgaande jaren iig wel het gevalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:02 schreef gerbenp het volgende:
Komt er ook een webcam in de pinkpop studio van 3FM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |