abonnement Unibet Coolblue
pi_69330754
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:20 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ok, WTF is een dvp?
zelfde als een h,oftewel een dame voor poen, maar ze bedoelen een dame van plezier.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_69330769
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

OMG. Dit is toch wel erg.
Nou ik heb wel ergere dingen gelezen op die site Vind deze opzich nog wel meevallen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_69330913
quote:
Het was gisteren erg warm en ik stond ferm heet dus maar naar Eindhoven gereden , hup het pleintje op en even gewikt en gewogen.
Ik had op dat moment de keuze tussen Nathalie en Diane.
toch maar Diane genomen !
Eens binnen zag ik dat er nog sperma vlekken op het bed lagen.
Ik maakte haar er attent op en ze legde er gewoon een " fris " handdoek op.
Mijn jongeheer stond al snel stijf waarbij ze me zonder condoom begon te pijpen , je zou denken dit begint goed , maar na een minuutje had ze er al geen zin meer in. Dus wilde ik haar eens goed neuken.
Ze moest nog gaan zoeken of er ergens condooms lagen en vond er toch nog ééntje ( lachtte ze heimelijk weg ). Ondertussen was mijn drift een beetje weg en moest ik zelf hem terug stijf maken , eens terug stijf heb ik dat condoom zelf moeten om doen ondertussen bleef ze gewoon zitten op het bed. Dit had ik wel niet verwacht ! moet ik alles zelf doen !!
Toch mijn lul stijf met het condoom erom deed ze haar benen op , niet speciaal ( ben beter gewend ) . Toch nog goed geneukt op missionaris en doggy's was het condoom gescheurd wat ik niet in de gaten had en zo perongeluk een volledige zaadlozing in haar vagina heb gespoten.
Toen ik hem eruit haalde vermelde ik dat het condoom kappot was , toen zei ze " ohh dat gebeurt wel vaker hoor ". Ik ben met gemengde gevoelens naar huis gegaan. Gelukkig kostte me dit grapje maar 30 euro
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69330940
wandelaars
De moderne ridders
Ga weg
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:11:30 #255
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69330986
"Mijn jongeheer"
"De kleine ..."
"Druk op mijn ketel"
Wat een stel faalgiraffes
pi_69331107
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:09 schreef sinadO het volgende:

[..]


Lekker met een soa aan je eikel

Ook al die lui die hoeren zonder condoom neuken Kan je net zo goed bij Al quada gaan werken
Krijg je ook nog eens 90 maagden
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_69331140
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:09 schreef sinadO het volgende:

[..]
Leuk verhaal voor de kleinkinderen...
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:17:44 #258
69994 seto
-|||--------|||-
pi_69331161
quote:
Was even schrikken toen ik deze trans zag. Stond gewoon op straat te masturberen. Wou ik eens proberen, zo'n heet geval. Dikke teleurstelling geweest. Deugt voor geen meter. Zegt dat ze "professioneel" is, maar alles is zo nep als wat. Ik had niet eens zin meer om klaar te komen en ben zo snel mogelijk ervanonder gemuisd.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_69331196
quote:
Vorige week 's avonds naar Amersfoort prive geweest, omdat mijn date in Almere onverwacht niet door ging. Was het de reistijd of iets anders dat ik niet oplette, want er was vrouwelijk schoon genoeg. O.a. Cindy en Marcie leuke meiden, maar ik lette niet op en koos voor Angela. Een Indiase vrouw met slanke benen, het enige slanke aan haar want haar jurk verhulde echt heel veel. Een vetschort bijvoorbeeld en daar hou ik niet van. Ik zag het pas goed op de kamer, die er overigens erg ranzig bij stond. Vlekken op de vloer etc. Viel me op de kamer ook pas op dat ze al op leeftijd was, maar doet hoeft niet te hinderen. Helaas was ook de seks matig, pijpen met mate en ik moest haar toch echt herinneren waarvoor ik ook al weer kwam. Na neuken en klaarkomen heeft me gemassseerd, dat ging wel, maar weinig sensueel. Ze probeerde me nog aan een 2e uur te praten, had kennelijk echt niet door dat ze niet voldeed. Weer mijn fout. Dom van mij, letten jullie wel beter op medewandelaars?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:19:15 #260
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69331200
quote:
Wat moet je anders dan gezellig wandelen op een zondagmiddag, dus maar weer eens met Conny gebeld. Een nieuw meisje aanwezig: Michelle, 33 jaar, slank en volgens Conny voor alles in. Nou heb ik bij Yvonne nog zelden een slechte ervaring gehad dus voor een blind-date gekozen. Ze zou zelfs plassex op commando kunnen doen.

Toen Michelle me afhaalde en het wisselgeld meebracht had ik gewaarschuwd moeten zijn: op de eerste plaats was ze niet echt slank (ook niet dik), maar hier en daar plooide toch wel een spekrandje en op de tweede plaats de opmerking van dit wisselgeld moet je dadelijk toch weer inleveren. In plaats van de hetere ervaringen met de dames van Yvonne had ik hier te maken met een koele kikker, maar ja het is moeilijk meerdere lichaamsdelen van zuurstof te voorzien.

Op de kamer aangekomen alles normaal, alleen na enkele likjes aan de lollie wilde ze het condoom aanbrengen. Haar duidelijk gemaakt dat ik ook nog van haar wilde proeven. Beneden aangekomen trof ik een behoorlijk wildgroeiende bos aan en dat drukte ook weer eens de feestvreugde. Affijn het plassend gebeuren ging goed en liet mij dan ook niet onbetuigd.

Vervolgens een massage van haar gekregen waarbij ze de handen opvallend stilhield. Toen kwam de uitleg: ik heb magnetische krachten, dus ik was zo ongeveer Jomanda-achtig ingestraald. Hierna volgde nog een ellenlang betoog over haar bijzondere gaven. Details zal ik jullie besparen. Op mijn vraag of er nog een tweede ronde inzat begon ze nerveus op de klok te kijken. Ze meende zelfs dat het uur er bijna opzat na 35 minuten! Want ze had moeten wachten voor de afspraak. Haar duidelijk gemaakt hoe een klok werkt begon ze een beetje te strelen en probeerde het met handwerk met een zeer ongeinteresseerde blik. Op mijn vraag of er nog wat te drinken viel reageerde ze met: hier betaal je per keer dat ik plas. Ik voelde me letterlijk en figuurlijk bezeikt. Ze hamerde erop dat het 20 euri per keer zou zijn en ieder meisje dat deed. Nou wandel ik al heel wat jaartjes, ben inmiddels het 25 jarig jubileum gepasseerd, maar dit had ik nog nooit gehoord. Vooral van iemand die beweerd pas 1 dag in het vak te zitten. Neen sorry heren, maar dit is een doorgewinterde dvp die je zeer snel van je euries wil afhelpen. Helaas voor Yvonne maar dit is een misser.
Sjongejonge.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:22:43 #261
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_69331271
Wauw. Een nieuwe generatie literaire wannebes
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_69331296
quote:
Laat ik vooropstellen dat Sammy echt een aardige meid is.

Ik ben een paar keer bij haar geweest. Beffen en anaal kost extra maar ¤ 100 is wel heel erg veel. Anaal is echter niet veel soeps, volgens mij knijpt ze d'r kontje gewoon dicht om wel het geld te beuren maar niet te hoeven. Maar verder heb ik geen klagen gehad.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:24:50 #263
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69331325
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Sjongejonge.
yvonne de beschrijving past ook wle bij yvonne alleen die is 30 jaar ouder
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:25:20 #264
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69331343
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:

[..]
Daarom moet je ook altijd doorduwen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_69331440
quote:
Ik hebn even gewassen en nam vervolgens plaats op bed waar ik naast haar ging liggen. En ik wachtte...., en zij ook.... Er gebeurde niets en ik begon even te giechelen. Direct werd mij de vraag gesteld waarom ik lachtte. Ik zei : "Oh gewoon, vind ik gezellig"". Ok, toen gingen we beiden weer naar het plafond staren en op een gegeven moment vroeg ik : " Ga je me nog lekker verwennen ?" Antwoord : " ja hoor schat, wat voor wensen heb je ?" Ik zei : "Nou, ik ben niet zo veeleisend, gewoon p en n en komen" Zo gezegd, zo begon ze.. Op een heel vreemde zeer afstandelijke manier begon ze heel zachtjes met haar mond rond mijn penis te gaan, nauwelijks voelbaar, geen aanraking, geen streling, het leek letterlijk meer op een "blaasjob" dan een blowjob. Mijn geslachtsdeel bleef slap en kwam niet op sterkte, ik ben nog even gaan staan, maar hij bleef slap. En ze deed werkelijk geen enkele moeite om het mij of mn grote vriend naar de zin te maken. Ik heb toen maar gezegd dat ik moe was en dat het daarom niet zou lukken. Gevraagd of er nog tijd was voor een rugmassage, zei ze "Ja" Dus ik ben maar even gaan dutten en kreeg een redelijke rugmassage.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:33:29 #266
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_69331590
Die mannen zijn blijkbaar nogal verbaasd dat de dames in kwestie het zelf niet echt leuk vinden.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_69331658
quote:
Op de kamer aangekomen, werden de mij zo bekende en storende vertragingstechnieken direct toegepast. Drankje halen, gekloot met geld etc. De lust vergaat je dan. Uiteindelijk kwam Naomi dan ook op de kamer en commandeerde me me te wassen. In plaats van een beetje voorspel en het gevraagde zoenen, werd er totaal niet gezoend en kleedde ze zich direct uit. Als je gaat voor een half uur, ok maar voor een uur verwacht je rustig opwarmen, maar helaas. Zoenen was er niet bij. Beffen wel, maar mevrouw had haar doos behandeld met een of andere goedkope parfum, of toiletspray ofzo waardoor je buiten adem raakte als er bij in de buurt kwam. Ik geloof nog altijd dat parfum is uitgevonden om de geur van een ongewassen lijf te verbloemen en met deze gedachte heb ik haar doos dan ook maar verder onaangeroerd gelaten. Intussen was alle oorlogszin uit mijn jongeheer verdwenen, maar om zo maar weg te lopen was me te gek. Dus heb het maar gelaten bij een matige pijpbeurt. Binnen 20 minuten nadat ze eindelijk op de kamer was gekomen, stond ik weer buiten.
pi_69331865
Volgensmij zijn et ook echt de lelijkste gedrochten die er bestaan bij wie er zo gedaan word.. ik bedoel 25 jaar hoeren neuken man dat gaat toch te ver
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_69331866
DVP om in de juiste terminologie te blijven
pi_69332004
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Volgensmij zijn et ook echt de lelijkste gedrochten die er bestaan bij wie er zo gedaan word.. ik bedoel 25 jaar hoeren neuken man dat gaat toch te ver
Ik snap al niet dat je één keer gaat maar om het 25 jaar vol te houden... Da's echt het toppunt van triestheid.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69332055
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:47 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik snap al niet dat je één keer gaat maar om het 25 jaar vol te houden... Da's echt het toppunt van triestheid.
Ik ben nog nooit geweest
Maar ik ben nog maar 18 dus ik heb nog een heel leven voor me om ingewijd te kunnen worden met het wandel-gebeuren, dus ik ben wel een potentiële wandelaar
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_69332455
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Volgensmij hebben sommige van die lui gewoon een emotionele band met die hoeren
Tering, de maatschappij is zieker dan ik dacht.

Betalen om te knuffelen. Hoe eenzaam ben je dan...
pi_69332482
quote:
Ze deed haar borsten bloot maar wilde haar b.h. niet uittrekken, het slipje mocht dus wel uit. Ik heb haar gebeft waar ze heerlijk van genoot. Ik wilde graag standje 69 met haar doen maar daar begon ze niet aan. Dat was wel jammer maar goed. Omdat zij zelf weinig initiatief nam moest ik dit zelf maar doen, en gaf aan haar te willen neuken. Ze pakte ongeinteresseerd een condoom en deed deze over mijn paal ze opende haar benen...en ik mocht haar neuken waarbij ze wat vermoeit op haar ogen dicht deed...nadat ik was klaargekomen haalde ze het condoom af en begon me wat te strelen. Ik vroeg haar nadat mijn paal weer stond of ze me wilde pijpen. Ze zakte met haar hoofd tussen mijn benen en likte mijn eikel en ballen...verder begon ze me af te trekken. Maar verder pijpen wilde ze niet terwijl ik net mij toch opnieuw gewassen had, want ik stel hoge eisen aan hygiene. Daarna kwam ze weer langs mij liggen en trok me af...ik mocht uiteindelijk wel tussen haar grote tieten spuiten, toen er een straal in haar gezicht kwam werd ze nog chagrijnig en boos ook.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:10:06 #274
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69332736
Mooiste topic in tijden dit
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69332745
Heeft er iemand al een verhaal gevonden van iemand die er pas binnen achter kwam dat het een omgebouwd geval was?

En waarom gebruiken al die 'wandelaars' van die gare afkortingen. Ik begrijp de helft ervan niet.
pi_69332840
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit geweest
Maar ik ben nog maar 18 dus ik heb nog een heel leven voor me om ingewijd te kunnen worden met het wandel-gebeuren, dus ik ben wel een potentiële wandelaar
Als je gaat, beloof je wel om ook recenties te schijven op hookers? kunnen we meegenieten
pi_69332891
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:10 schreef Rapaille het volgende:
Heeft er iemand al een verhaal gevonden van iemand die er pas binnen achter kwam dat het een omgebouwd geval was?

En waarom gebruiken al die 'wandelaars' van die gare afkortingen. Ik begrijp de helft ervan niet.
Je moet gewoon even logisch nadenken pzc is pijpen zonder condoom, pmc is dus pijpen met condoom.. Dan nog dvp die net is uitgelegd, nzc en nmc spreekt nu wel voor zichzelf..
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:24:17 #278
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69333202
Wat een absolute totale treurnis dit zeg. Wat is de overtreffende trap van Royal Sadness?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:40:44 #279
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69333707
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:10 schreef Rapaille het volgende:
En waarom gebruiken al die 'wandelaars' van die gare afkortingen. Ik begrijp de helft ervan niet.
Kop in't zand om maar niet te hoeven toegeven hoe triest ze zijn...
censuur :O
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:51:06 #280
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_69334018
Blijft mooi om te lezen.

Wat een vakjargon gebruiken die gasten ook
Geef mij maar Amsterdam
pi_69334029
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:51 schreef Bullebak het volgende:
Blijft mooi om te lezen.

Wat een vakjargon gebruiken die gasten ook
Alsof het over een uitgebreide hobby gaat ofzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_69334087
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Alsof het over een uitgebreide hobby gaat ofzo.
Voor sommigen is het dat ook, als je ziet hoeveel dvp's die mannen gehad hebben...
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:02:54 #283
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69334399
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:33 schreef Isegrim het volgende:
Die mannen zijn blijkbaar nogal verbaasd dat de dames in kwestie het zelf niet echt leuk vinden.
Aan de andere kant: dan moet je dat werk niet kiezen! Er zijn meer mensen die werk hebben wat ze niet leuk vinden, maar als je zakelijke klanten onfatsoenlijk behandeld, is het snel afgelopen met je bedrijf...
Wat dat betreft blijft dit een hele vage branche, waar nog steeds zeer veel illegale praktijken plaatsvinden, en ironisch genoeg ook meer illegale prostitutie dan VOOR de legalisering... Oftewel: gewoon weer illegaal maken!
censuur :O
pi_69334438
Het woord "wandelvierdaagse" krijgt dankzij dit topic een hele andere betekenis.
pi_69334612
Het meest trieste vind ik nog wel een man die zich om laten bouwen maar hun haar piemel laat zitten en de prostitutie in gaat.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_69334681
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef Skazminko het volgende:
Het meest trieste vind ik nog wel een man die zich om laten bouwen maar hun haar piemel laat zitten en de prostitutie in gaat.
Degenen die daar doelbewust heen gaan vind ik nog triester.
pi_69334822
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]


  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:20:45 #288
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_69334990
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:02 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Aan de andere kant: dan moet je dat werk niet kiezen! Er zijn meer mensen die werk hebben wat ze niet leuk vinden, maar als je zakelijke klanten onfatsoenlijk behandeld, is het snel afgelopen met je bedrijf...
Wat dat betreft blijft dit een hele vage branche, waar nog steeds zeer veel illegale praktijken plaatsvinden, en ironisch genoeg ook meer illegale prostitutie dan VOOR de legalisering... Oftewel: gewoon weer illegaal maken!
Heel veel dames doen het natuurlijk niet geheel vrijwillig.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:46:59 #289
86793 wwwer
The one and only
pi_69335754
zo krijgt de term "wandelvakantie" en ik ben proffecioneel "wandelaar" toch een hele andere betekenis...

Ik ga even wandelen.....
Graaauuww?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:47:24 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69335764
Zouden er wandelaars zijn die bazen zijn?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_69335812
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden er wandelaars zijn die bazen zijn?
Dat moet wel, dit is Fok!.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69335834
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:00:21 #293
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69336110
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:46 schreef wwwer het volgende:
zo krijgt de term "wandelvakantie" en ik ben proffecioneel "wandelaar" toch een hele andere betekenis...

Ik ga even wandelen.....
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:06:04 #294
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69336264
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:48 schreef sinadO het volgende:

[..]

Dat moet wel, dit is Fok!.
Aparte combinatie.

Een goede reden om niet te gaan wandelen vind ik nog wel dat je altijd naar waarheid kunt zeggen dat je nog nooit hebt gewandelen als mensen je dat vragen. En de beste reden zijn wel die kansloze 'recensies' ( ) Wat een complete treurigheid.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:11:13 #295
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_69336402
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:46 schreef wwwer het volgende:
zo krijgt de term "wandelvakantie" en ik ben proffecioneel "wandelaar" toch een hele andere betekenis...

Ik ga even wandelen.....
"Ja, en eerst ging ik naar een Portugese, toen naar een Duitse, daarna een Hongaarse, een Braziliaanse, een Australische en uiteindelijk met 2 Albenezen. Ik heb mijn internationale wandeltoch wel gehad dit jaar."

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:13:13 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69336452
Het mooie vind ik dan altijd weer dat seks zogenaamd geen taboe meer is maar dat er weinig mannen zijn die hierover openlijk praten. Sadness.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:15:25 #297
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69336517
Nordic Walking
pi_69336544
Wel kut dat dit topic bijna vol is...
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69336585
Geniaal topic .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_69336617
Deel 2?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')