abonnement Unibet Coolblue
pi_68316766


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62]



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner), RacerDKB (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_68316870
10 mei is dat toch?
pi_68316896
En wat wil je bestellen voor Moederdag dan?

Zo'n vibrator ?
pi_68316918
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:07 schreef raaavi het volgende:
Dat is over.
7 dagen!
7 dagen? Nee dan is het Koninginnedag.

Moederdag is over 17 dagen op 10 mei.
pi_68317046
Handig, zo'n TT die je helpt onthouden.
pi_68317294
Ik hou er van als er zo'n shitload met pakketjes in 3 dagen aan komt






Wat is een goede prijs voor die oordopjes? Rond de ¤5?
pi_68317385
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Ik hou er van als er zo'n shitload met pakketjes in 3 dagen aan komt

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat is een goede prijs voor die oordopjes? Rond de ¤5?

Wauw!! Allemaal in losse enveloppen?
pi_68317474
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Wauw!! Allemaal in losse enveloppen?
Ja het meerendeel wel, varkentjes bij varkentjes, oortjes bij oortjes, screenrprotectors bij screenprotectors, etc.

Dat van Jack zat bij mij overigens ook in de verpakking + bubbeltjesplastic + heel veel tape
Was gewoon één bonk tape.
pi_68317505
pi_68317583
De postbode zal wel weer raar hebben staan kijken. Ik vraag mij wel eens af wat zo'n iemand denkt als er zo vaak pakketjes bezorgd worden en allemaal uit China
pi_68318022
Ik moet ook ooit DX pakketjes bezorgen

Enne, welk SKU zijn die oortjes, want ik kreeg geen gaaf doosje
Einde bericht
pi_68318037
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Ik hou er van als er zo'n shitload met pakketjes in 3 dagen aan komt

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat is een goede prijs voor die oordopjes? Rond de ¤5?
Komen die Ipod Oortjes bij DX of bij DP vandaan?
Want de Ipod oortjes die ik laatst bij DX had waren echt Bagger.
pi_68318259
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef Negentien het volgende:
Ik moet ook ooit DX pakketjes bezorgen

Enne, welk SKU zijn die oortjes, want ik kreeg geen gaaf doosje
Van DP, die zijn met doosje. Als je er 10+ koopt zijn ze maar $2,05 per stuk.
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef brandbeer het volgende:

[..]

Komen die Ipod Oortjes bij DX of bij DP vandaan?
Want de Ipod oortjes die ik laatst bij DX had waren echt Bagger.
DP dus, en ze zijn aardig goed.
Ben er nu eentje aan het inspelen, verwacht dat ze nog wel beter worden
  donderdag 23 april 2009 @ 21:43:59 #14
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68318466
Man man man, iPod oortjes verkopen, BEGIN ER NIET AAN!
Ze vallen uit elkaar bij ontiegelijk veel mensen, niet normaal meer.
Krijg allemaal gezeik over me heen dat de speaker covers los gaan en dus onbruikbaar worden.
pi_68318830
tvp
  donderdag 23 april 2009 @ 21:56:42 #16
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68319039
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Ik hou er van als er zo'n shitload met pakketjes in 3 dagen aan komt

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat is een goede prijs voor die oordopjes? Rond de ¤5?
Ik weet echt van de helft van die dingen op de foto's niet wat het is.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68319078
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef Granaatappel het volgende:
Man man man, iPod oortjes verkopen, BEGIN ER NIET AAN!
Ze vallen uit elkaar bij ontiegelijk veel mensen, niet normaal meer.
Krijg allemaal gezeik over me heen dat de speaker covers los gaan en dus onbruikbaar worden.
Heh wat verwacht je voor $2.
Jij was toch niet diegene die voor $1500 ofzo van die oordopjes had gekocht.

Whehe DP heeft nu ook eindelijk shipment mails.
Zien er 100% hetzelfde uit als van DX .
  donderdag 23 april 2009 @ 21:58:54 #18
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68319144
Ja, een TVP.
pi_68319151
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Ik hou er van als er zo'n shitload met pakketjes in 3 dagen aan komt

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat is een goede prijs voor die oordopjes? Rond de ¤5?
Damn
pi_68319245
Weten jullie iets voor Moederdag vanaf die DE site?
  donderdag 23 april 2009 @ 22:05:36 #21
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68319476
Die bolletjes voor in de vaas... heb ik ook besteld
pi_68319602
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik weet echt van de helft van die dingen op de foto's niet wat het is.
Je ziet het niet echt goed, maar dit heb ik binnen gekregen:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Naam product   Kwantiteit   SKU
Mini Pig 2 LEDs Flashlight    15   1138
For iPod protective socks set (6pack)   2   10
Mini Lightsabre LED Keychain   3   12996
Premium Stereo earphones for iPod   10   geen
Screenprotector for NDS Lite   10   geen
 Fishbone Smart Wrap 5-Pack   3   842
 Microfiber Cleaning Cloths (6x)   1   6842
Shocking Pen   3   8566
  donderdag 23 april 2009 @ 22:08:44 #23
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68319623
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Die hebben ze op DX toch ook?
Waar staan ze dan?
pi_68319811
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:05 schreef drummerdude het volgende:
Die bolletjes voor in de vaas... heb ik ook besteld
Heb je toevallig link
pi_68319872
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:05 schreef drummerdude het volgende:
Die bolletjes voor in de vaas... heb ik ook besteld
Heb je die link van hier gebruikt? Waren namelijk 3 (linkje) pakjes en voor 28 cent meer heb je 5 (linkje) pakjes. Die van mij is helaas al onderweg. Aghja.. als 't bevalt weet ik dat.
pi_68319974
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Heb je die link van hier gebruikt? Waren namelijk 3 (linkje) pakjes en voor 28 cent meer heb je 5 (linkje) pakjes. Die van mij is helaas al onderweg. Aghja.. als 't bevalt weet ik dat.
Heeft toevallig iemand anders die bloemen al besteld? Zo ja, is t wat?
pi_68320054
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Heeft toevallig iemand anders die bloemen al besteld? Zo ja, is t wat?
Volgens mij zijn het balletjes hoor, je moet ze water geven en dan worden ze 3 keer zo groot. Heb ze een keer bij de action gezien is wel grappig.
pi_68320108
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Waar staan ze dan?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5113

Deze toch?

Wel prijzig overigens, voor ¤1 haal je die wel bij de computerwinkel, dunkt me.

Maar waarom wil je zo'n kabel? Die heb je toch wel al?
Ik heb echt 20 van die dingen Ze zitten meestal wel bij gadgets en camera's etc.
pi_68320135
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef R-dry het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het balletjes hoor, je moet ze water geven en dan worden ze 3 keer zo groot. Heb ze een keer bij de action gezien is wel grappig.
  donderdag 23 april 2009 @ 22:24:24 #30
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68320249
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5113

Deze toch?

Wel prijzig overigens, voor ¤1 haal je die wel bij de computerwinkel, dunkt me.

Maar waarom wil je zo'n kabel? Die heb je toch wel al?
Ik heb echt 20 van die dingen Ze zitten meestal wel bij gadgets en camera's etc.
Inderdaad behoorlijk prijzig ja. Ik heb ze een tijd bij de paradigit voor 0,95ct zien liggen.
  donderdag 23 april 2009 @ 22:27:31 #31
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68320402
Dat 2e pakje ook maar besteld

Een kabeltje van mij is kwijt, en een andere is kapot, nu draai ik 4 apparaten op 1 kabeltje...
pi_68320594
Als je Ipod/Iphone oordopjes zoekt moet je deze nemen:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14472

Ik heb een tijd geleden die dingen besteld voor een kameraad van me, die was er wel tevreden over (qua bouwkwaliteit). Ik heb er zelf ook 3 besteld, gebruik ze nauwelijks, maar ze klinken goed
pi_68320606
Zijn er nou producten waar jullie van zeggen daar kan je wel mee handelen? Zit een beetje alles te bekijken vanuit een commercieel oogpunt, maar kan niet echt bedenken wat het goed zou doen met een leuke marge..
pi_68320607
Ik moest mijn telefoonnummer en state invullen bij het afronden van mijn bestelling?

Ship To: Marko
###### ##
Almelo, Overijssel ######
NETHERLANDS

Zal wel overkomen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2009 22:49:19 ]
pi_68320637
Je kunt bij State alles invullen. Ik heb voor de grap wel eens Overiessel ingevuld, kwam gewoon aan
  donderdag 23 april 2009 @ 22:33:32 #36
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68320641
Jup, dat moet ja. Voor state vul ik altijd een streepje in.
pi_68320699
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik moest mijn telefoonnummer en state invullen bij het afronden van mijn bestelling?

Ship To: Albers, Marko
###### ##
Almelo, Overijssel ####ER
NETHERLANDS

Zal wel overkomen

======== ?

[ Bericht 0% gewijzigd door djpdjpnl op 23-04-2009 22:57:49 ]
pi_68320723
weg

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2009 22:48:47 ]
pi_68320746
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

ja..hoe the fuck weet jij dat..
Telefoongids.nl Zal 'm uit t bericht halen. Voortaan niet je huisnummer doen.
pi_68321029
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef lezut het volgende:
Als je Ipod/Iphone oordopjes zoekt moet je deze nemen:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14472

Ik heb een tijd geleden die dingen besteld voor een kameraad van me, die was er wel tevreden over (qua bouwkwaliteit). Ik heb er zelf ook 3 besteld, gebruik ze nauwelijks, maar ze klinken goed
komen ze met doosje?
pi_68321099
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:43 schreef raaavi het volgende:

[..]

komen ze met doosje?
Nee, maar als je iemand rotzooi aan probeert te smeren prefereer ik het toch om het zo eerlijk mogelijk te doen
  donderdag 23 april 2009 @ 22:45:30 #42
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68321101
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

ja..hoe the fuck weet jij dat..
Dit word eng

edit: ooh ja me achternaam
Half Nederland ook weer op de hoogte
pi_68321235
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Half Nederland ook weer op de hoogte
  donderdag 23 april 2009 @ 22:48:44 #44
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68321244
Mwah .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68321278
Mijn shirtje + broekje is ook verstuurd via Jack .

Heb nu bij taobaonow.com 4 shirtjes + broekjes besteld. Had die eigenaar daarvan op MSN.
Ik heb mijn maten opgemeten, hij zou dan het best passende shirtje kiezen. Ook zou hij nakijken of de kwaliteit goed was, zo doet hij dat bij elk product dat hij verstuurd. Hij wil geen ontevreden klanten hebben, want dan gaan ze ook bij hem weg.

Heb de volgende shirts + broekjes besteld voor zo'n ¤32,-
http://item.taobao.com/au(...)43989.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)8d438.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)fea97c6fad5818c0.htm
http://item.taobao.com/au(...)fa3af.jhtml?cm_cat=0
  donderdag 23 april 2009 @ 22:54:27 #46
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68321512
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef Skiet het volgende:
Zijn er nou producten waar jullie van zeggen daar kan je wel mee handelen? Zit een beetje alles te bekijken vanuit een commercieel oogpunt, maar kan niet echt bedenken wat het goed zou doen met een leuke marge..
Flashcards voor de DS. Acekard, R4, DSTT, enzovoort.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68321907
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Sneijder5 het volgende:
Mijn shirtje + broekje is ook verstuurd via Jack .

Heb nu bij taobaonow.com 4 shirtjes + broekjes besteld. Had die eigenaar daarvan op MSN.
Ik heb mijn maten opgemeten, hij zou dan het best passende shirtje kiezen. Ook zou hij nakijken of de kwaliteit goed was, zo doet hij dat bij elk product dat hij verstuurd. Hij wil geen ontevreden klanten hebben, want dan gaan ze ook bij hem weg.

Heb de volgende shirts + broekjes besteld voor zo'n ¤32,-
http://item.taobao.com/au(...)43989.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)8d438.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)fea97c6fad5818c0.htm
http://item.taobao.com/au(...)fa3af.jhtml?cm_cat=0

Heb je voor die 4 shirts/broekjes bij elkaar incl verzendkosten 32 euro betaald? En zijn ze allemaal van dezelfde supplier op TaoBao en uiteindelijk via Jack verstuurd? Of heb je het met die shop owner zelf geregeld? Niet helemaal duidelijk voor me.

Ik heb nu via Jack een shirtje gekocht, maar als jij een betere/goedkopere manier weet dan hoor ik het graag
pi_68322266
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:04 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb je voor die 4 shirts/broekjes bij elkaar incl verzendkosten 32 euro betaald? En zijn ze allemaal van dezelfde supplier op TaoBao en uiteindelijk via Jack verstuurd? Of heb je het met die shop owner zelf geregeld? Niet helemaal duidelijk voor me.

Ik heb nu via Jack een shirtje gekocht, maar als jij een betere/goedkopere manier weet dan hoor ik het graag
Nee, je begrijp het verkeerd.
Ik heb een paar dagen geleden een shirtje + broekje besteld via Jack (DealPerfect).

Vandaag heb ik die 4 shirts gekocht via taobaonow.com. Daar kun je gewoon de link van taobao.com invoeren en dan krijg je vanzelf de prijs.
Het systeem werkt volgens mij nog niet helemaal optimaal, maar hij is dan ook pas op 2 april begonnen.
Ik weet niet precies wanneer ik moet betalen, maar ik heb dat nu besteld en daar staan de kosten wel bij.
Of dat met verzendkosten erbij is weet ik eigenlijk niet...

EDIT:
Die 32 euro is zonder verzendkosten, voor het hele proces, klik hier: http://taobaonow.com/frequently-asked-questions.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Sneijder5 op 23-04-2009 23:23:07 ]
pi_68322502
Volgens mij krijg je bij TaoBaoNow de verzendkosten pas later als ze het product binnen hebben en het gewicht weten.
pi_68323059
Iemand nog een gave helikopter gevonden? Ze hebben allemaal 6 of sommige zelfs 8 AA batterijen nodig. Afgaande op de ervaringen met China denk ik niet dat ze gemaakt zijn om zo min mogelijk stroom te verbruiken. Hele tijd opladen is ook zo ruk.
  donderdag 23 april 2009 @ 23:40:13 #51
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68323155
Kan iemand nog één keer l a n g z a a m de route TaoBao -> Jack -> Nederland uitleggen?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_68323228
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:40 schreef Beelzebufo het volgende:
Kan iemand nog één keer l a n g z a a m de route TaoBao -> Jack -> Nederland uitleggen?
1. Je gaat naar TaoBao.com
2. Je zoekt wat je wilt
3. Je kiest wat je wilt
4. Je mailt/msn't Jack en zegt wat je wilt
5. Jack geeft een prijs
6. Je maakt het geld over
7. Jack stuurt op
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:47:43 #53
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_68324581
tvp
pi_68324820
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:42 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

1. Je gaat naar TaoBao.com
2. Je zoekt wat je wilt
3. Je kiest wat je wilt
4. Je mailt/msn't Jack en zegt wat je wilt
5. Jack geeft een prijs
6. Je maakt het geld over
7. Jack stuurt op
niet vergeten je internet browser op te starten.
pi_68325080
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef raaavi het volgende:

[..]

niet vergeten je internet browser op te starten.
Damnit... inderdaad een incomplete lijst!

-BEGIN TUTORIAL 'Hoe bestel ik bij Taobao.com via Jack?'-

  • 01. Druk op de 'aan-knop' van je pc/mac/laptop
  • 02. Wacht geduldig tot alles is opgestart
  • 03. Start je internetbrowser
  • 04. Typ in de adresbalk 'taobao.com'
  • 05. Typ in de zoekbalk (bovenste plek waar je kunt typen) wat je wilt
  • 06. Zoek het product dat je eventueel wilt aanschaffen
  • 07. Klik het product aan
  • 08. Kopieer het adres uit de adresbalk (zie ook punt 4)
  • 09. Start Windows Live Messenger op
  • 10. Login met je inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord)
  • 11. Voeg 'dealperfectcs01@live.cn' toe aan de contactpersonen
  • 12. Wacht tot het icoontje bij je nieuwe 'vriend' groen is
  • 13. Dubbelklik op de naam
  • 14. Je praat nu met Jack, begroet hem vriendelijk
  • 15. Plak het eerder gekopieerde adres (punt 8)
  • 16. Jack geeft je een richtprijs
  • 17. Je maakt het geld over door middel van PayPal (tutorial op Paypal.com)
  • 18. Je geeft je adresgegevens aan Jack
  • 19. Je bedankt Jack voor zijn tijd
  • 20. Het product wordt verzonden

    -EINDE TUTORIAL 'Hoe bestel ik bij Taobao.com via Jack?'-

    (misschien iets voor de OP? )

    Dus... on topic again! Helikopters iemand? Iemand al bril binnen die op de 13e verzonden is? Gaat één bril in een enveloppe of pakketje?
  •   vrijdag 24 april 2009 @ 01:43:43 #56
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68325088
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
      vrijdag 24 april 2009 @ 07:20:23 #57
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68326192
    Je bent vergeten te vertalen op translate.google
    Zo vind je nooit wat!
    pi_68326244
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11582 wat gebeurd er nou met die balletjes?
    Heeft iemand ze al?
      vrijdag 24 april 2009 @ 07:37:20 #59
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68326285
    Ik heb ze niet, maar wel soortgelijke gezien bij een vriend van me.
    Als je ze in een kom legt, (of een vaasje e.d.) en je doet er water bij, absorberen ze al het water, en worden ze groter. Dan lopen ze langzaam (meerdere dagen) leeg, waar de planten weer water kunnen krijgen, dan kun je ze weer vullen, en raken ze weer vol.
      vrijdag 24 april 2009 @ 07:41:21 #60
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_68326319
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 01:42 schreef djpdjpnl het volgende:


    Iemand al bril binnen die op de 13e verzonden is? Gaat één bril in een enveloppe of pakketje?

    me rayban zonnebril is ook nog niet binnen (ook 13e verzonedn, morgen ga ik op vakantie, hopelijk komt-ie vandaag,

    edit: vandaag niemnd thuis, dus kan niet.. godvah

    [ Bericht 77% gewijzigd door makkie88 op 24-04-2009 07:49:42 ]
    pi_68326424
    Ik hoop met je mee wat betreft je zonnebril. Zelf zal ik nog een paar daagjes moeten wachten voor de postbode weer voor de deur staat denk ik. Maar er komen weer heel wat pakketjes deze kant op
    pi_68326752
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 07:41 schreef makkie88 het volgende:

    [..]

    me rayban zonnebril is ook nog niet binnen (ook 13e verzonedn, morgen ga ik op vakantie, hopelijk komt-ie vandaag,

    edit: vandaag niemnd thuis, dus kan niet.. godvah
    Past door de brievenbus .
      vrijdag 24 april 2009 @ 08:49:14 #63
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_68327119
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 08:23 schreef Kadooosh het volgende:

    [..]

    Past door de brievenbus .


    Lol, echt?
      vrijdag 24 april 2009 @ 08:53:19 #64
    207400 rac
    Handleiding in uitvoer
    pi_68327185
    Bestellen voor moederdag kan beter worden veranders in Bestellen voor broerjesdag , Ik geloof niet dat mijn moeder blij zou worden van iets van DExtreme (ik daarentegen wel mmmm..... ik ben moeder )
      vrijdag 24 april 2009 @ 09:28:39 #65
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_68327991
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef Hardrebel het volgende:

    [..]

    Wat is je marge?
    Ik koop ze dus voor een dollar of 2, en verkoop ze voor 6,50. Ga net onder de prijs van iemand anders op Marktplaats zitten.
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
      vrijdag 24 april 2009 @ 10:05:35 #66
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_68329165
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22771

    die is echt extreem goedkoop, ben benieuwd of ze hemd aarvoor ook leveren. Heb hem iig besteld.
    pi_68329498
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef Magneet het volgende:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22771

    die is echt extreem goedkoop, ben benieuwd of ze hemd aarvoor ook leveren. Heb hem iig besteld.
    http://www.dealextreme.co(...)2771~threadid.330580
      vrijdag 24 april 2009 @ 10:17:36 #68
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_68329531
    quote:
    had ik al gezien ja ben benieuwd.
    pi_68331622
    4/20/2009 Q420****** Package Shipped (via Registered Air Mail) NONE,

    Wat mag dat NONE betekenen?
      vrijdag 24 april 2009 @ 11:28:44 #70
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_68331640
    geen trackingnumber ws.
    pi_68331845
    Ik denk toch maar dat ik een laser ga bestellen, welke vinden jullie goed voor 10-15 euro en toch wel minstens 50 mw.
      vrijdag 24 april 2009 @ 11:42:15 #72
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_68332089
    Die Ray-Ban zonnebrillen kan Jack niet krijgen in zwarte glazen met zwart randje, jammer.
    Toch wat mooier dan die spiegel eerlijk gezegd.
    pi_68332437
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef sven93 het volgende:
    Ik denk toch maar dat ik een laser ga bestellen, welke vinden jullie goed voor 10-15 euro en toch wel minstens 50 mw.
    Bestel dan een 50mw. Daarboven wordt het namelijk flink duurder.
    pi_68332597
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Bestel dan een 50mw. Daarboven wordt het namelijk flink duurder.
    Ja ok, welke dan bij Dealextreme of Dealperfect ofwat?.
    pi_68333414
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef Granaatappel het volgende:
    Die Ray-Ban zonnebrillen kan Jack niet krijgen in zwarte glazen met zwart randje, jammer.
    Toch wat mooier dan die spiegel eerlijk gezegd.
    Heeft die nog gezegd of er nog nieuwe modellen komen?
    pi_68333510
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 11:58 schreef sven93 het volgende:

    [..]

    Ja ok, welke dan bij Dealextreme of Dealperfect ofwat?.
    Bij Dealperfect, dan weet je vrijwel zeker dat je een 50mw krijgt en niet een 5-30mw met een 50mw labeltje.
      vrijdag 24 april 2009 @ 12:35:09 #77
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_68333678
    zojuist wiiguitar+zonnebril besteld bij DP Jack. via de mail ging snel en goed. benieuwd wanneer ie hier is
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
    pi_68333929
    Stel een product kost 10 dollar bij tobao en je gaat die via jack bestellen, hoeveel gaat het alles bij elkaar kosten (winst jack/verzending) ?
      vrijdag 24 april 2009 @ 12:48:37 #79
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_68333990
    Hi Jack,

    Just a small question. I was reading the other topics and somewhere you mentioned that you live or work near a big toy store.. I was wondering.. do the stores have DragonballZ plushes? I want one of Vegeta but I am afraid that they just don't exist
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_68334499
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 12:48 schreef Maraca het volgende:
    Hi Jack,

    Just a small question. I was reading the other topics and somewhere you mentioned that you live or work near a big toy store.. I was wondering.. do the stores have DragonballZ plushes? I want one of Vegeta but I am afraid that they just don't exist
    MSN/MAIL?? veel sneller dan dit!
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef Skiet het volgende:
    Zijn er nou producten waar jullie van zeggen daar kan je wel mee handelen? Zit een beetje alles te bekijken vanuit een commercieel oogpunt, maar kan niet echt bedenken wat het goed zou doen met een leuke marge..
    iPod oortjes, van DP zeg dat ze van Apple zijn maar niet goedgekeurd voor de verkoop ofzoiets, ik heb er al ruim 40 verkocht voor 5-8 euro per stuk.

    Heb hier nog wel 18 plastic ipod oortjes van DX die DX nu verkoopt zijn zo verot dus heb hier 18 paar liggen die niet te verkopen zijn Iemand interesse? (heb er trouwens nog wel 15 dollar uit weten te halen door steeds door te zeuren dat het verkeerde oortjes waren)

    [ Bericht 22% gewijzigd door Semmm op 24-04-2009 13:13:07 ]
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
    pi_68334593
    Dubbelpost

    [ Bericht 49% gewijzigd door Semmm op 24-04-2009 13:11:08 (Dubbelpost) ]
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
    pi_68335804
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 12:29 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Bij Dealperfect, dan weet je vrijwel zeker dat je een 50mw krijgt en niet een 5-30mw met een 50mw labeltje.
    Ok , nog iemand anders die dat kan bevestigen.
      vrijdag 24 april 2009 @ 14:16:38 #83
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68336838
    Ronduit onzin. Jack kan door zijn supplier net zo goed belazerd worden. Ik durf met grote zekerheid te zeggen dat een 50mw laser van DX even fel is dan van DP.
    pi_68338111
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef Semmm het volgende:

    iPod oortjes, van DP zeg dat ze van Apple zijn maar niet goedgekeurd voor de verkoop ofzoiets, ik heb er al ruim 40 verkocht voor 5-8 euro per stuk.


    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21462

    Deze dus?
    pi_68338537
    * Asgard wacht nog op de reviews van de raybans
    pi_68338794
    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.1888

    Goed uitgekozen SKU

    1 t/m 3 mei is DX tijdelijk gesloten, een soort ''minivakantie'', omdat het op 1 mei Labor Day is. Dit zijn verplichte vrij dagen, dus het is niet DX' schuld. Houd hier dus rekening mee. 4 mei zijn ze weer up and running en proberen ze alles zo snel mogelijk te verwerken
    pi_68341820
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 23:14 schreef Sneijder5 het volgende:

    [..]

    Nee, je begrijp het verkeerd.
    Ik heb een paar dagen geleden een shirtje + broekje besteld via Jack (DealPerfect).

    Vandaag heb ik die 4 shirts gekocht via taobaonow.com. Daar kun je gewoon de link van taobao.com invoeren en dan krijg je vanzelf de prijs.
    Het systeem werkt volgens mij nog niet helemaal optimaal, maar hij is dan ook pas op 2 april begonnen.
    Ik weet niet precies wanneer ik moet betalen, maar ik heb dat nu besteld en daar staan de kosten wel bij.
    Of dat met verzendkosten erbij is weet ik eigenlijk niet...

    EDIT:
    Die 32 euro is zonder verzendkosten, voor het hele proces, klik hier: http://taobaonow.com/frequently-asked-questions.html
    Is het niet slimmer om via Jack bestellingen te plaatsen? Als ik het zo zie wordt via taobaonow alleen per EMS verzonden. Via EMS is de kans toch groter dat je pakketje bij de douane gepakt te wordt?
    pi_68342300
    Iemand ervaring met die sim unlock kaartjes die je onder je sim moet plaatsen?
    First you visualize the action then you actualize the vision
    Faal.
      vrijdag 24 april 2009 @ 17:19:20 #89
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_68342635
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef Mitchell-K het volgende:
    Iemand ervaring met die sim unlock kaartjes die je onder je sim moet plaatsen?
    lees even op het eind van deel #61 daar heeft iemand ze aangeschaft.
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
    pi_68342657
    EMS gaat niet naar Nederland. Dus zal het DHL zijn en ja, volgens mij is de kans op onderschepping dan groter. En volgens mij isTaoBaoNow ook duurder omdat ze redelijk veel verzendkosten rekenen (omdat het dus DHL is)
    pi_68342717
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 08:49 schreef makkie88 het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    Lol, echt?
    Wtf bedoel je dan met "vandaag niemnd thuis, dus kan niet.. godvah" wat maakt het uit of niemand thuis is .
      vrijdag 24 april 2009 @ 17:25:51 #92
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68342774
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22771
    Had een verkeerde prijs. Lees de forumtopics
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      vrijdag 24 april 2009 @ 17:42:21 #93
    97745 Thorical
    finding a way
    pi_68343144
    Dat taobao moet maar in een FAQ. Maar dat is voor mensen als ik nog linker(verslavender) dan de gadgetsbij DE en consorten bij elkaar.
    Ik geloof dat ik maar niet moet gaan beginnen aan Paul Smith of Calvin Klein onderbroeken.
      vrijdag 24 april 2009 @ 18:18:08 #94
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68343952
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 17:23 schreef Kadooosh het volgende:

    [..]

    Wtf bedoel je dan met "vandaag niemnd thuis, dus kan niet.. godvah" wat maakt het uit of niemand thuis is .
    Als ie morgen op vakantie gaat, en vandaag is ie niet thuis, kan ie dus niet zelf zijn pakketje in ontvangst nemen, en hem ook niet morgen ophalen. Dan heeft hij zijn zonnebril dus niet meer voor hij op vakantie gaat
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68343991
    Net even 3 van deze besteld
    En deze
    pi_68344178
    Hoe zit het met de invoer van DSTT kaartjes en andere merken Nintendo DS kaartjes? Mag je dat gewoon legaal invoeren? Of gaan ze daar ook moeilijk voor doen als je er 10 besteld en ze maken het pakketje open? Het is mij nogal onduidelijk bij welke artikelen ik bevreesd moet zijn voor inname en voor welke niet.

    Alles wat nep is zoals kleding kan ingenomen worden, maar hoe zit het dan met nep apple oordopjes?
      vrijdag 24 april 2009 @ 18:31:51 #97
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68344267
    schijterds
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
    pi_68344293
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
    schijterds
    Ik bestel gewoon vrolijk alles wat ik wil, alleen ben ik gewoon benieuwd wat nou wel en wat nou niet mag. Zeker ook met de hoeveelheden die ik bestel, nu houd ik steeds rekening met mogelijke inname dus verspreid ik het.
      vrijdag 24 april 2009 @ 18:47:56 #99
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68344692
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 18:27 schreef Skiet het volgende:
    Hoe zit het met de invoer van DSTT kaartjes en andere merken Nintendo DS kaartjes? Mag je dat gewoon legaal invoeren? Of gaan ze daar ook moeilijk voor doen als je er 10 besteld en ze maken het pakketje open? Het is mij nogal onduidelijk bij welke artikelen ik bevreesd moet zijn voor inname en voor welke niet.

    Alles wat nep is zoals kleding kan ingenomen worden, maar hoe zit het dan met nep apple oordopjes?
    Invoeren van deze kaarten mag wel, commerciële verkoop echter niet. Sowieso mogen er geen 10 kaarten besteld worden als er geen invoerrechten/belasting over geheven wordt.
    pi_68344893
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef Stinosss het volgende:

    [..]

    Invoeren van deze kaarten mag wel, commerciële verkoop echter niet. Sowieso mogen er geen 10 kaarten besteld worden als er geen invoerrechten/belasting over geheven wordt.

    Nee, maar dan kan ik ze zelf natuurlijk even aangeven en de BTW betalen. Onder de 150 euro hoef je geen douanerecht te betalen alleen de 19% BTW. Waarom mag je het niet voor de commerciële verkoop importeren eigenlijk?
      vrijdag 24 april 2009 @ 19:00:17 #101
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68344967
    Zijn officieel niet toegstaan. Alleen als ze gebruikt worden om muziek af te spelen. Tenminste dat dunkt mij..
      vrijdag 24 april 2009 @ 19:03:28 #102
    246952 Remsjo
    Shoot Me I Am Famous
    pi_68345036
    Wanneer is het moederdag eigenlijk?
    pi_68345099
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 18:19 schreef NextTVH het volgende:
    Net even 3 van deze besteld
    En deze
    Van die laatste link die krijg ik morgen of maandag binnen
      vrijdag 24 april 2009 @ 19:07:46 #104
    44346 junkiesietze
    Trotse Scooter-rijder.
    pi_68345142
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 19:03 schreef Remsjo het volgende:
    Wanneer is het moederdag eigenlijk?
    http://lmgtfy.com/?q=moederdag
    Ik boek je met mijn neon je weet.
    en ik heb ook een auto.
      vrijdag 24 april 2009 @ 19:09:00 #105
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68345186
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 18:27 schreef Skiet het volgende:
    Hoe zit het met de invoer van DSTT kaartjes en andere merken Nintendo DS kaartjes? Mag je dat gewoon legaal invoeren? Of gaan ze daar ook moeilijk voor doen als je er 10 besteld en ze maken het pakketje open? Het is mij nogal onduidelijk bij welke artikelen ik bevreesd moet zijn voor inname en voor welke niet.

    Alles wat nep is zoals kleding kan ingenomen worden, maar hoe zit het dan met nep apple oordopjes?
    Naar mijn weten is zowel de import als de verkoop van flashcards volledig legaal. Het aanmoedigen om roms te downloaden echter niet. Werkt een beetje hetzelfde als een MP3-speler. Je mag wel een MP3-speler verkopen, maar niet vertellen waar ze gratis (illegale) MP3's kunnen downloaden.

    Dit was in ieder geval zo in de tijd dat ik mijn R4DS kocht. Het is namelijk gewoon een stukje electronica met multimediacapaciteiten (net als een een mp3-speler, computer, iphone, etc) en de elektronica an sich is volgens mij gewoon legaal.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68346541
    Heeft er trouwens iemand ervaring hier met het cancellen van zijn/haar order bij DX? Hoe lang duurde 't voordat jullie geld teruggestuurd werd ongeveer?
    pi_68346807
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 19:48 schreef PIB het volgende:
    Heeft er trouwens iemand ervaring hier met het cancellen van zijn/haar order bij DX? Hoe lang duurde 't voordat jullie geld teruggestuurd werd ongeveer?
    Bij mij duurde het twee dagen, maar meestal duurt het langer volgens mij.
    pi_68347476
    mwah duurde 5 dagen
    pi_68349789
    Recently,I have got tooo much quotation from FOK members who want to order clothes or football shirt or shoes ,it takes me too much time


    But I updated 3 brands of watch recently,rolex ,longine , omega







    pi_68349964
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 18:18 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Als ie morgen op vakantie gaat, en vandaag is ie niet thuis, kan ie dus niet zelf zijn pakketje in ontvangst nemen, en hem ook niet morgen ophalen. Dan heeft hij zijn zonnebril dus niet meer voor hij op vakantie gaat
    En daarom zei ik dat het gewoon door de brievenbus past en hij hem dus niet in ontvangst hoeft te nemen.............
    Zucht laat maar hoor als dit allemaal zo moeilijk is voor jullie.
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 19:03 schreef Remsjo het volgende:
    Wanneer is het moederdag eigenlijk?
    Google is sneller dan het bericht zelf plaatsen of ken je alleen fok?
      vrijdag 24 april 2009 @ 21:20:34 #111
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68350153
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef jack-peng het volgende:
    Recently,I have got tooo much quotation from FOK members who want to order clothes or football shirt or shoes ,it takes me too much time


    But I updated 3 brands of watch recently,rolex ,longine , omega

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    The Dutch people really love soccer. Well, most of them. That's probably why

    Effe iets anders, waarom ziet de -smiley er zo boos uit? :|
    Hoort toch gewoon een somber gezichtje te zijn?
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68350909
    Zonnebrilltje besteld, hopen dat hij snel deze kant op komt.. Hoelang doet Jack er meestal over om te het hier te laten komen?
    pi_68351666
    Welke oordopjes waren nou die afgekeurd waren voor apple?
    pi_68351682
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    The Dutch people really love soccer. Well, most of them. That's probably why

    Effe iets anders, waarom ziet de -smiley er zo boos uit? :|
    Hoort toch gewoon een somber gezichtje te zijn?
    Because order a lot of items from taobao caused me too much trouble...And can not get much profit
    pi_68351792
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 21:39 schreef Greatmarked het volgende:
    Zonnebrilltje besteld, hopen dat hij snel deze kant op komt.. Hoelang doet Jack er meestal over om te het hier te laten komen?
    Well..If you order something directly in my websit ,it will inside 3 days to ship it

    If you order something from me of taobao items ,it will need 3-5 days to prepare the items.Because the taobao supplier will ship the item to me ,then I need to check it ,package it ,and then ship it.
    pi_68352414
    zal dit wat zijn?
    En zou deze er dan op kunnen?
    pi_68353507
    balen dat jack niet bij alle horloges de maten heeft gezet
    [b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
      vrijdag 24 april 2009 @ 23:01:02 #118
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_68354211
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 21:58 schreef jack-peng het volgende:

    [..]

    Because order a lot of items from taobao caused me too much trouble...And can not get much profit
    its all about the profit, Jack
      zaterdag 25 april 2009 @ 00:07:18 #119
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68356552
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    its all about the profit, Jack
    Het blijft een handelaar hé. Hier verdient ie ook gewoon zijn brood mee.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      zaterdag 25 april 2009 @ 07:44:16 #120
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_68359796
    nu heb ik gister via jack nike air max Infrareds besteld voor 35 euro, k ben benieuwd
      zaterdag 25 april 2009 @ 09:10:43 #121
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_68360222
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 07:44 schreef makkie88 het volgende:
    nu heb ik gister via jack nike air max Infrareds besteld voor 35 euro, k ben benieuwd
    2 x dragen en het is stuk meestal.
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
    pi_68360732
    Voor de mensen die in de rayban brillen willen handellen, "Rayban"staat slecht gedrukt links boven op de bril, beetje vaag en wazig en op het hangertje aan de bril staat GENJINE SIHCE 1937, voor de rest is ie super!
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
    pi_68360823
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 10:03 schreef Semmm het volgende:
    Voor de mensen die in de rayban brillen willen handellen, "Rayban"staat slecht gedrukt links boven op de bril, beetje vaag en wazig en op het hangertje aan de bril staat GENJINE SIHCE 1937, voor de rest is ie super!
    Vind het toch wel mooi dat ze die hele bril kunnen namaken en dan zo'n domme spelfout maken, bij mij stond er zelfs GENJIHE op.
    Dan fail je toch best wel .

    Zou haast denken dat ze het expres doen om een of andere reden.
    pi_68361921
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef Kadooosh het volgende:

    [..]

    Vind het toch wel mooi dat ze die hele bril kunnen namaken en dan zo'n domme spelfout maken, bij mij stond er zelfs GENJIHE op.
    Dan fail je toch best wel .

    Zou haast denken dat ze het expres doen om een of andere reden.
    Zoals mijn Diesel uit Turkije 'UV400 protpction'.
    pi_68362574
    Doen ze ook expres, je ziet eigenlijk ook overal waar Rayban staat dat het bovenste stukje van de 1e a gewoon weg is denk dat ze dan niet gepakt kunnen worden dat het namaak is
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
    pi_68363756
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23065
    3.5" Touch Screen Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone with Shaver



    Special Features: Phillips energy-efficient shaver included for your convenience, cutter blade replaceable.
    pi_68364333
    Eerste bestelling gedaan

    Invisible Ink Pen x 2 Ready $1.57 -
    Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Ready $0.01 -
    3.5mm Audio Jack (Male) to RCA Audio Converter (30cm) x 1 Ready $1.60 -
    Wilderness Survival Fire Sparkle and Blade Cutter Tool x 1 Ready $5.48 -
    Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch x 1 Ready $19.83 -
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      FOK!fotograaf zaterdag 25 april 2009 @ 13:35:31 #128
    145146 Andyy
    pi_68365515
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 10:03 schreef Semmm het volgende:
    Voor de mensen die in de rayban brillen willen handellen, "Rayban"staat slecht gedrukt links boven op de bril, beetje vaag en wazig en op het hangertje aan de bril staat GENJINE SIHCE 1937, voor de rest is ie super!
    D eeerste 3 modellen hebben dat niet. Die zijn echt goed gedrukt. En hangertje klopt zelfs ook.
      zaterdag 25 april 2009 @ 15:09:59 #130
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_68366899
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 10:03 schreef Semmm het volgende:
    Voor de mensen die in de rayban brillen willen handellen, "Rayban"staat slecht gedrukt links boven op de bril, beetje vaag en wazig en op het hangertje aan de bril staat GENJINE SIHCE 1937, voor de rest is ie super!
    Mijn Ray-Ban heeft dat zeker niet, de mijne was van de eerste batch.
    De Ray-Ban van Buddy heeft dat ook niet als ik zo zijn foto's weer eens bekijk.
    Pech?
    pi_68367519
    Ik zie nu dat het hangertje indd niet klopt. Logo's verder wel.
    pi_68368264
    Weten jullie trouwens hoe je iets kan bestellen via Taobao, en zijn die spullen 2de hands?
    pi_68368402
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 16:14 schreef sven93 het volgende:
    Weten jullie trouwens hoe je iets kan bestellen via Taobao, en zijn die spullen 2de hands?
    Omfg sterf.
      zaterdag 25 april 2009 @ 16:21:16 #134
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68368410
    GAAA DOOOOODDDDDD
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
      zaterdag 25 april 2009 @ 16:32:12 #135
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_68368635
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 12:32 schreef RacerDKB het volgende:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23065
    3.5" Touch Screen Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone with Shaver

    [ afbeelding ]

    Special Features: Phillips energy-efficient shaver included for your convenience, cutter blade replaceable.
    Überstoer
      zaterdag 25 april 2009 @ 18:24:14 #136
    97745 Thorical
    finding a way
    pi_68371278
    Ik wacht al een tijdje maar dit 4/20/2009 8:43:02 AM Collecting Products Now bij DP veranderd maar niet.
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:03:22 #137
    177876 Maruna
    A Full Shipment of Failure
    pi_68372222
    ff een tvptje voor dit deel
    If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
    Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:04:01 #138
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68372236
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 18:24 schreef Thorical het volgende:
    Ik wacht al een tijdje maar dit 4/20/2009 8:43:02 AM Collecting Products Now bij DP veranderd maar niet.
    Kan aan het product liggen, gaat normaal wel sneller. Heb zelf meerdere dingen ook op de 20ste besteld (3 bestellingen totaal) en de 22ste was alles verstuurd.
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_68372634
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 16:32 schreef Erasmo het volgende:

    [..]

    Überstoer
    ik zou hem kopen..
    als ik hem eerst een week mag testen
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:46:15 #140
    182538 jusdOrange
    Limoentjesfr3sh
    pi_68373438
    Heeft iemand deze al besteld? http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21682
    Foto's?
    pi_68374032
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 18:19 schreef NextTVH het volgende:
    Net even 3 van deze besteld
    En deze
    DX is goed bezig het is 3 uur geleden verzonden
    pi_68374625
    Mijn Real 50MW Green laser is net verzonden van DX had nog 15 dollar storecredits dus heb m voor 5,60 dollar
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:28:44 #143
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68374834
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 12:32 schreef RacerDKB het volgende:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23065
    3.5" Touch Screen Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone with Shaver

    [ afbeelding ]

    Special Features: Phillips energy-efficient shaver included for your convenience, cutter blade replaceable.
    Je kan nu wel heel erg hard gaan lachen, maar kijk eens naar de features en screenshots van dat ding. Ik zit er serieus over te denken om hem te bestellen
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:37:00 #144
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_68375159
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Je kan nu wel heel erg hard gaan lachen, maar kijk eens naar de features en screenshots van dat ding. Ik zit er serieus over te denken om hem te bestellen
    Hier ook. Eens kijken of ik wat met Jack kan regelen.
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:48:40 #145
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68375575
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef Erasmo het volgende:

    [..]

    Hier ook. Eens kijken of ik wat met Jack kan regelen.
    Als ie hem goedkoper kan krijgen, laat het me even weten. Dan kan ik er een bestellen zodra ik het geld heb
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68375761
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Je kan nu wel heel erg hard gaan lachen, maar kijk eens naar de features en screenshots van dat ding. Ik zit er serieus over te denken om hem te bestellen
    dan wil ik wel wat reviews !
      zaterdag 25 april 2009 @ 23:03:05 #147
    204660 JanusAnus
    Zitten te rieleksen
    pi_68379578
    If you don't get enough profit from the Taobao items, why don't you raise the prices a bit, Jack?
    pi_68381121
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 16:21 schreef Kadooosh het volgende:

    [..]

    Omfg sterf.
    Hoezo dat, omdat ik iets van Taobao wil bestellen omdat ik teveel vraag of omdat ik vraag of die spullen 2dehands zijn?
      zondag 26 april 2009 @ 00:23:53 #149
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68381337
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 00:12 schreef sven93 het volgende:

    [..]

    Hoezo dat, omdat ik iets van Taobao wil bestellen omdat ik teveel vraag of omdat ik vraag of die spullen 2dehands zijn?
    Beide en nu ga je dood
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
    pi_68381402
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 00:12 schreef sven93 het volgende:

    [..]

    Hoezo dat, omdat ik iets van Taobao wil bestellen omdat ik teveel vraag of omdat ik vraag of die spullen 2dehands zijn?
    Dude, vraag het de verkoper.
    pi_68381649
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 00:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

    [..]

    Beide en nu ga je dood
    Doe maar rustig, ik zal wel wat minder vragen .
    pi_68382119
    Iemand ervaring met dit artikel?

    R4DS :

    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21148
      zondag 26 april 2009 @ 01:20:33 #153
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68382413
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 00:12 schreef sven93 het volgende:

    [..]

    Hoezo dat, omdat ik iets van Taobao wil bestellen omdat ik teveel vraag of omdat ik vraag of die spullen 2dehands zijn?
    Om al die redenen ja. Zoek zelfs eens wat op, het is goddomme 2 of 3 pagina's geleden duidelijk uitgelegd met een fucking stappenplan van 20 stappen.

    Dealextreme #62: Nog snel even bestellen voor moederdag!

    Hier, luie flikker.
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
      zondag 26 april 2009 @ 01:40:40 #154
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68382684
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:20 schreef MacorgaZ het volgende:

    [..]

    Om al die redenen ja. Zoek zelfs eens wat op, het is goddomme 2 of 3 pagina's geleden duidelijk uitgelegd met een fucking stappenplan van 20 stappen.

    Dealextreme #62: Nog snel even bestellen voor moederdag!

    Hier, luie flikker.
    DAT JE HIER JE TIJD IN STEEKT
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
      zondag 26 april 2009 @ 01:42:13 #155
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68382707
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

    [..]

    DAT JE HIER JE TIJD IN STEEKT
    Wat moet ik anders op dit tijdstip?

    BOH GEK!! Jon Lajoie fan!!
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
      zondag 26 april 2009 @ 02:06:04 #156
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68382950
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:04 schreef PIB het volgende:
    Iemand ervaring met dit artikel?

    R4DS :

    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21148
    Koop een Acekard2. GEEN R4DS.

    Blader maar een paar pagina's terug om te weten waarom.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68385213
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:20 schreef MacorgaZ het volgende:

    [..]

    Om al die redenen ja. Zoek zelfs eens wat op, het is goddomme 2 of 3 pagina's geleden duidelijk uitgelegd met een fucking stappenplan van 20 stappen.

    Dealextreme #62: Nog snel even bestellen voor moederdag!

    Hier, luie flikker.
    Ja ok, ik bedoelde eigenlijk hoe je rechtstreeks iets via Taobao en niet via Jack, maar via Jack is ook prima.
    pi_68386903
    Iemand ervaringen met die horloges van Jack? Zien er wel slick uit
      zondag 26 april 2009 @ 12:14:42 #159
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_68387288
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 10:24 schreef sven93 het volgende:

    [..]

    Ja ok, ik bedoelde eigenlijk hoe je rechtstreeks iets via Taobao en niet via Jack, maar via Jack is ook prima.
    Je kunt niet zelf iets bestellen, TaoBao accepteert geen betaalmiddel dat wij hier in Nederland hebben, je hebt een tussenpersoon nodig. Dat is of Jack of taobaonow.com, maar volgens mij is Jack toch goedkoper.
    pi_68387621
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 12:14 schreef Granaatappel het volgende:

    [..]

    Je kunt niet zelf iets bestellen, TaoBao accepteert geen betaalmiddel dat wij hier in Nederland hebben, je hebt een tussenpersoon nodig. Dat is of Jack of taobaonow.com, maar volgens mij is Jack toch goedkoper.
    Ja, ik vroeg het aan Jack en hij zei dat je een Chinese bankrekening moest hebben en je moest natuurlijk de taal begrijpen.
    pi_68387805
    Mag ik ook nog even een domme vraag tussendoor stellen?

    Die currency op TaoBao, is dat de Chinese yuan?
    pi_68387846
    Heeft iemand nog wat leuks besteld voor moederdag?
    pi_68388281
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 12:33 schreef Jorwol het volgende:
    Mag ik ook nog even een domme vraag tussendoor stellen?

    Die currency op TaoBao, is dat de Chinese yuan?
    Ja.
    pi_68388819
    mwah ik heb een zonnebril besteld, alleen is dat niet echt voor moederdag, maar omdat m'n vader al een horloge kreeg en het een beetje lullig voor m'n moeder zou zijn dan
      FOK!fotograaf zondag 26 april 2009 @ 13:17:23 #165
    145146 Andyy
    pi_68388997
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 12:33 schreef Jorwol het volgende:
    Mag ik ook nog even een domme vraag tussendoor stellen?

    Die currency op TaoBao, is dat de Chinese yuan?
    RMB

    --edit--
    is hetzelfde
      zondag 26 april 2009 @ 13:46:08 #166
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68389792
    Ok, voor diegene die over de R4DS begon (kan dit niet even in de OP gezet worden ofzo? )

    De R4DS wordt niet meer ontwikkeld, en sinds begin 2008 ook niet meer geproduceerd. Alle "R4DS"-kaarten die nu in omloop zijn zijn klonen van de DSTT of de originele R4DS. Dit betekent dat ze een aangepaste versie hebben van de software van de R4DS/DSTT. Omdat de broncode van deze software echter niet beschikbaar is, zijn de ontwikkelaars van de klonen erg beperkt in het aanpassen van de software, waardoor het goed mogelijk is dat sommige spellen of programma's nooit gaan werken op een R4DS-kloon. Verder houden veel ontwikkelteams van klonen ermee op na een paar maanden, als ze eenmaal genoeg verkocht heb. Als laatste puntje is de bouwkwaliteit van de R4DS-klonen vaak vér onder de maat. Sommige klonen (zoals de N5 en bepaalde R4i's) kunnen zelfs kortsluiting maken in je DS, omdat er gaatje onder de MicroSD-kaart zitten, waardoor het MicroSD-kaartje en de R4-chip contact kunnen maken.

    De Acekard2 en DSTT worden beide nog gewoon ontwikkeld en geproduceerd door de originele makers. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Acekard2, omdat deze meer functies heeft, en een prettigere interface, en vooral omdat de software open-source is. Iedereen kan (en mag) dus de software van de Acekard2 volledig aanpassen. Dit betekent ook dat áls het Acekard-team er mee ophoudt (wat zeer onwaarschijnlijk is, ze zijn al langer in de scene dan het R4-team was), andere mensen gewoon de software volledig door kunnen ontwikkelen (en dit waarschijnlijk ook gedaan wordt door GBATemp, bijvoorbeeld) en dat je kaartje dus altijd blijft werken.

    Ik heb zelf ook een (originele) R4, en dat menu vond ik nog altijd het prettigste, maar hij is gewoon niet up-to-date meer. Hij draait niet alles meer, en er komen gewoon geen updates meer voor. Ik heb nu ook een Acekard2, en die werkt, ondanks het ietwat rommelige menu, veel beter qua compatibiliteit. Ik heb nog geen software of game kunnen vinden die niet werkt op de AK2 (ook homebrew werkt perfect). Slechts MoonShell2 Beta moet je wel even patchen, maar daarvoor kun je hulp vinden op GBATemp.net.

    Pfoeh, hebben we dat ook weer even achter de rug.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      zondag 26 april 2009 @ 13:55:39 #167
    100476 Parkinson_XTC
    Ripper is a gangster
    pi_68390092
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 19:07 schreef junkiesietze het volgende:

    [..]

    http://lmgtfy.com/?q=moederdag
    lol @ Lmgtfy


    mensen die zulke dingen vragen op een fakkin' internetforum
    -= http://moontroop.tumblr.com =-
    Monkey on the car
      zondag 26 april 2009 @ 16:22:21 #168
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68395261
    Dit topic gaat langzaam
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_68397524
    Oke, dan zal ik wel even wat nutteloze vragen ertegenaan gooien.

    Zijn dit soort aanstekers eigenlijk legaal in NL?
    (Ik weet dat ze waarschijnlijk via de duane er wel doorkomen, maar vroeg me dit gewoon af.)

    Dank u schon
    Einde bericht
    pi_68397634
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Negentien het volgende:
    Oke, dan zal ik wel even wat nutteloze vragen ertegenaan gooien.

    Zijn dit soort aanstekers eigenlijk legaal in NL?
    (Ik weet dat ze waarschijnlijk via de duane er wel doorkomen, maar vroeg me dit gewoon af.)

    Dank u schon
    Waarom zou een aansteker niet legaal zijn?
    pi_68397675
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Waarom zou een aansteker niet legaal zijn?
    Danke
    Omdat je met dit beestje iemands neus eraf kan branden

    Maar deze zijn dus gewoon legal?
    Einde bericht
    pi_68397719
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 17:18 schreef Negentien het volgende:

    [..]

    Danke
    Omdat je met dit beestje iemands neus eraf kan branden
    Dat kan ook met lucifers en een bus deo Dus volgens jouw logica moeten we lucifers en deo ook verbieden?
      zondag 26 april 2009 @ 17:20:33 #173
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68397744
    dit kan ook met een flamethrower Dus volgens jouw logica moeten we lucifers en deo ook verbieden?
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
      zondag 26 april 2009 @ 17:51:57 #174
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_68398545
    http://74.125.77.132/translate_c?hl=nl&sl=auto&tl=nl&u=http://shop33209456.taobao.com/&prev=hp&usg=ALkJrhh-kFNxg_rgHgEeVs-qwPliG4ly4g

    Gaat dit nou om de echte (nouja echt... ) geurtjes of de verpakking alleen. Want anders is dit super goedkoop toch!
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
    ooo, it's that magic touch.
      zondag 26 april 2009 @ 18:00:47 #175
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_68398758
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 17:51 schreef monsterd. het volgende:
    http://74.125.77.132/translate_c?hl=nl&sl=auto&tl=nl&u=http://shop33209456.taobao.com/&prev=hp&usg=ALkJrhh-kFNxg_rgHgEeVs-qwPliG4ly4g

    Gaat dit nou om de echte (nouja echt... ) geurtjes of de verpakking alleen. Want anders is dit super goedkoop toch!
    de verpakking is echt, maar waarschijnlijk zal er wel iets aan het geurtje liggen
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
    pi_68399108
    Jack is trouwens ook niet vaak online .
    pi_68399240
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef sven93 het volgende:
    Jack is trouwens ook niet vaak online .
    Hij word moe van die spammende nederlanders.
    pi_68399242
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef sven93 het volgende:
    Jack is trouwens ook niet vaak online .
    Dat is zo handig aan internet tegenwoordig, je kunt naast MSN ook e-mail gebruiken! dealperfectcs01 op gmail punt com.
    pi_68399287
    dubbelpost
      zondag 26 april 2009 @ 18:45:07 #180
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_68399863
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef sven93 het volgende:
    Jack is trouwens ook niet vaak online .
    Hij is vaak 'savonds en 'snachts online, hij zit natuurlijk in een andere tijdzone.
    pi_68400879
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef Zero_Empathy het volgende:

    [..]

    de verpakking is echt, maar waarschijnlijk zal er wel iets aan het geurtje liggen
    De verpakking is 100% authentieke namaak! Net zoals het luchtje dat waarschijnlijk ongeveer naar zure melk ruikt maar niets met het origineel te maken heeft.

    Ik persoonlijk snap nooit waarom mensen die nagemaakte luchtjes willen kopen, voor de verpakking waarschijnlijk want het luchtje ruikt nooit naar het origineel
    pi_68401278
    Zat even op dealperfect te kijken net, en die horloges daar, zijn die shots gefotosoept om het merkje weg te halen ofzo? Want dat lijkt wel zo, steeds een gare vlek daar.
    pi_68401398
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 19:32 schreef Jorwol het volgende:
    Zat even op dealperfect te kijken net, en die horloges daar, zijn die shots gefotosoept om het merkje weg te halen ofzo? Want dat lijkt wel zo, steeds een gare vlek daar.
    Voorbeeld?
      zondag 26 april 2009 @ 19:39:50 #184
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68401459
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 19:32 schreef Jorwol het volgende:
    Zat even op dealperfect te kijken net, en die horloges daar, zijn die shots gefotosoept om het merkje weg te halen ofzo? Want dat lijkt wel zo, steeds een gare vlek daar.
    Klopt, het merkteken van het genaamde merk staat er gewoon
    pi_68401746
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 19:39 schreef drummerdude het volgende:

    [..]

    Klopt, het merkteken van het genaamde merk staat er gewoon
    Okee chill, als ik dan toch 20 euro voor een imitatie zou moeten betalen wil ik niet dat er Ralox staat ofzo
      zondag 26 april 2009 @ 19:50:58 #186
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68401796
    Er staat gewoon Rolex ja, maar ivm PayPal en copyright-gedoe werkt hij dat steeds even weg. Die van mij krijg ik deze week binnen, zal hem dan wel ff showen.
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
      Redactie Frontpage zondag 26 april 2009 @ 19:51:54 #187
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_68401819
    Ik heb een acekard voor mijn ds besteld, ben benieuwd hoe lang dat nou gaat duren. Ik hoop dat het meevalt. Verder nog een ipod kabel waarvan ik nu lees dat hij niet werkt ( ) en ook nog wat goedkope oordopjes voor mijn iPod, gewoon om te kijken of het wat is.
    pi_68402298
    Weet iemand toevallig of ze bij dp of dx een soortgelijke wekker (op mp3 of radio) hebben?

      zondag 26 april 2009 @ 20:10:28 #189
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68402377
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Negentien het volgende:
    Oke, dan zal ik wel even wat nutteloze vragen ertegenaan gooien.

    Zijn dit soort aanstekers eigenlijk legaal in NL?
    (Ik weet dat ze waarschijnlijk via de duane er wel doorkomen, maar vroeg me dit gewoon af.)

    Dank u schon
    Volgens mij zijn het geen aanstekers maar gasbranders
    En volgens mij zijn die gewoon legaal ja.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      zondag 26 april 2009 @ 20:13:10 #190
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68402481
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef Moozze het volgende:
    Ik heb een acekard voor mijn ds besteld, ben benieuwd hoe lang dat nou gaat duren. Ik hoop dat het meevalt. Verder nog een ipod kabel waarvan ik nu lees dat hij niet werkt ( ) en ook nog wat goedkope oordopjes voor mijn iPod, gewoon om te kijken of het wat is.
    Download maar vast AKAIO van http://akaio.gbatemp.net. Dan kun je gelijk aan de slag met je Acekard als 'ie binnen is... GBATemp servers zijn niet echt snel de laatste tijd, dus je download kan wel even duren

    Mocht je nog een vraag hebben over de Acekard, PM me maar.

    EDIT:
    Dit is volgens de forumtopics een MP3-wekker:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14260


    EDIT2:
    Deze is wel vet:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3093


    [ Bericht 9% gewijzigd door joepie91 op 26-04-2009 20:19:21 ]
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      Redactie Frontpage zondag 26 april 2009 @ 20:33:35 #191
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_68403226
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Download maar vast AKAIO van http://akaio.gbatemp.net. Dan kun je gelijk aan de slag met je Acekard als 'ie binnen is... GBATemp servers zijn niet echt snel de laatste tijd, dus je download kan wel even duren

    Mocht je nog een vraag hebben over de Acekard, PM me maar.




    Ik zit mezelf al helemaal lekker te maken met de mogelijkheden maar het duurt vast nog wel even voordat dat ding er is...
      zondag 26 april 2009 @ 20:37:05 #192
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68403356
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Moozze het volgende:

    [..]



    Ik zit mezelf al helemaal lekker te maken met de mogelijkheden maar het duurt vast nog wel even voordat dat ding er is...
    Duurde iets van twee weekjes hier, en dat was inclusief alle andere shit die er nog bij zat
    Dus zal wel meevallen. Flashcards enzo worden constant geproduceerd hé, de aanleverstroom is veel betrouwbaarder omdat er zoveel van verkocht worden. Net als die DX varkentjes, die zijn ook altijd op voorraad
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      zondag 26 april 2009 @ 20:43:54 #193
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_68403636
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef raaavi het volgende:

    [..]

    Hij word moe van die spammende nederlanders.
    Van werken word ik ook moe, maar verdien m'n geld er wel mee.
    We hebben het over een baan, daar mag je wel iets voor doen.
    pi_68404681
    Hoe is het afgelopen met de groene laser die in beslag was genomen door de douane?

    Mijns inziens kunnen ze je namelijk niks maken... of PayPal moet een boekje open doen, die heeft namelijk betalingsbewijzen.

    Maar anders kan ik gewoon vrolijk mijn buurjongen pesten en hem 20 BB guns opsturen...

    Volgens mij moet je er afstand van doen en wordt het vernietigd, meer niet... iemand?
    pi_68406174
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 21:11 schreef henkjan90 het volgende:
    Mijns inziens kunnen ze je namelijk niks maken... of PayPal moet een boekje open doen, die heeft namelijk betalingsbewijzen.
    Droom lekker verder, hoe aannemelijk is het dat jij van niets weet en zomaar een laser voor niets opgestuurd krijgt? Dat geloven ze niet, zou jij het verhaal geloven?

    Bij een eerste keer afstand doen en waarschijnlijk verder geen gevolgen, bij een tweede keer heb je echt wel een probleem.
      zondag 26 april 2009 @ 21:54:18 #196
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_68406236
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 21:52 schreef PedroN het volgende:

    [..]

    Droom lekker verder, hoe aannemelijk is het dat jij van niets weet en zomaar een laser voor niets opgestuurd krijgt? Dat geloven ze niet, zou jij het verhaal geloven?

    Bij een eerste keer afstand doen en waarschijnlijk verder geen gevolgen, bij een tweede keer heb je echt wel een probleem.
    dat dus, anders zou je zo een atoombom voor je buren kunnen laten bezorgen(wel het geld voor hebben natuurlijk ) zonder consequenties...
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
    pi_68407103
    FF iets anders...

    Wie zat er gisteren in de Hardcorezaal op Inqontrol met z'n green laser te spelen in de zaal?
      zondag 26 april 2009 @ 22:43:27 #198
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68407808
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 20:43 schreef Granaatappel het volgende:

    [..]

    Van werken word ik ook moe, maar verdien m'n geld er wel mee.
    We hebben het over een baan, daar mag je wel iets voor doen.
    Doe dan maar eens een Product Request bij DX, daar kan je maanden wachten en komt er nooit wat van.
    Je kan gewoon net zoals bij DX dingen via DealPerfect.com bestellen en dat krijg je gewoon, zijn extra services zijn bij DX niet te krijgen.
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_68408166
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 12:14 schreef Granaatappel het volgende:

    [..]

    Je kunt niet zelf iets bestellen, TaoBao accepteert geen betaalmiddel dat wij hier in Nederland hebben, je hebt een tussenpersoon nodig. Dat is of Jack of taobaonow.com, maar volgens mij is Jack toch goedkoper.
    Ja, ik vroeg het aan Jack en hij zei dat je een Chinese bankrekening moest hebben en je moest natuurlijk de taal begrijpen.
      zondag 26 april 2009 @ 23:04:35 #200
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_68408539
    Even terugkomend op de TT: moeders was erg blij met haar plantenballetjes
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      Redactie Frontpage zondag 26 april 2009 @ 23:04:46 #201
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_68408545
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Duurde iets van twee weekjes hier, en dat was inclusief alle andere shit die er nog bij zat
    Dus zal wel meevallen. Flashcards enzo worden constant geproduceerd hé, de aanleverstroom is veel betrouwbaarder omdat er zoveel van verkocht worden. Net als die DX varkentjes, die zijn ook altijd op voorraad
    Twee weken...
      zondag 26 april 2009 @ 23:08:39 #202
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68408663
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 23:04 schreef Moozze het volgende:

    [..]

    Twee weken...
    Bezorgen ligt over het algemeen tussen 5 dagen en 3 weken. Mijn DS stylussen duurden 3 weken, en mijn giga-pakket met veel te veel practical joke zooi, Nintendo DS onderdelen, en Acekards dus 2 weken.

    Ja, ik had er ook een voor een vriend besteld
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68409316
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef jack-peng het volgende:
    Recently,I have got tooo much quotation from FOK members who want to order clothes or football shirt or shoes ,it takes me too much time


    But I updated 3 brands of watch recently,rolex ,longine , omega

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Ben ik nou scheel, kan deze niet vinden.
      zondag 26 april 2009 @ 23:39:50 #204
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_68409728
    Best wel leuke gadgets daar.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
    pi_68409813
    Zijn er al FOSSIL namaak in DP of DX?
    pi_68409928
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 21:52 schreef PedroN het volgende:

    [..]

    Droom lekker verder, hoe aannemelijk is het dat jij van niets weet en zomaar een laser voor niets opgestuurd krijgt? Dat geloven ze niet, zou jij het verhaal geloven?

    Bij een eerste keer afstand doen en waarschijnlijk verder geen gevolgen, bij een tweede keer heb je echt wel een probleem.
    Het zal voor mij niet de eerste keer zijn dat ik van DX een verkeerd product krijg hoor...

    Vriend van mij kreeg ooit een BB gun van DX, die hij dus NIET besteld had, geen gezeik gehad, daar niet van. Maar als de douane het onderschept ben je volgens jou bij herhaling (fout van leverancier) dus flink de sjaak...........
    pi_68413087
    Als het een fout is van de leverancier dan kan jij dat aantonen met je paypalbetaling en je bestelling op de site dat kan je dan laten zien. Maar als jij het zelf besteld hebt dan kan je dat niet en heb je dan dus een probleem.
    Bij de douane maken ze dat dagelijks dus mee dat mensen zeggen dat ze het niet besteld hebben, alle smoesjes hebben ze dus al eens gehoord.
      maandag 27 april 2009 @ 09:51:55 #208
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_68414842
    whehe ik heb nu het geld terug van die té goedkope bluetooth ontvanger voor aan het stuur.
    pi_68414895
    http://www.xgadget.nl/veel-gestelde-vragen/levering

    Dropshippen en dan zeggen dat de levertijd 12 a 14 dagen is... gebeurt echt niet vaak dat je het al de 2de week binnen hebt.
    Hij rekent trouwens ook 5,95 verzendkosten .
    pi_68415997
    Geen verzendkosten, maar bemiddelingskosten
    quote:
    - Per bestelling betaalt u alleen bemiddelingskosten, dus geen kosten voor verzending:
    Einde bericht
      maandag 27 april 2009 @ 11:50:28 #211
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_68418004
    Om nog even terug te komen op mijn erg slecht werkende 200mw rode laser van 41 dollar:

    DX reageert met het verzoek de laser op te sturen voor onderzoek enz. Heb daar net op gereageerd dat ze mij eerst maar eens een volledig werkende nieuwe moeten sturen voor ik daar moeite voor ga doen. Heb al te lang moeten wachten (backordered) voor ik dat kreng eindelijk kreeg.

    Enige kans dat ze hier aan mee werken? Anders moet ik een iets bozere reactie sturen denk ik
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      maandag 27 april 2009 @ 12:46:35 #212
    177876 Maruna
    A Full Shipment of Failure
    pi_68419543
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Zapper het volgende:
    Om nog even terug te komen op mijn erg slecht werkende 200mw rode laser van 41 dollar:

    DX reageert met het verzoek de laser op te sturen voor onderzoek enz. Heb daar net op gereageerd dat ze mij eerst maar eens een volledig werkende nieuwe moeten sturen voor ik daar moeite voor ga doen. Heb al te lang moeten wachten (backordered) voor ik dat kreng eindelijk kreeg.

    Enige kans dat ze hier aan mee werken? Anders moet ik een iets bozere reactie sturen denk ik
    Ik heb hetzelfde gevecht gehad om een groene laserpen die het niet deed, geschil aankaarten via paypal, worden ze banger van dan jouw aan het lijntje houden via tickets.
    If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
    Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
      maandag 27 april 2009 @ 12:54:36 #213
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68419752
    Mag de NL-vertaling van Google van Taobao bij handige links in de OP?
      maandag 27 april 2009 @ 13:49:32 #214
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_68421462
    tvp
      maandag 27 april 2009 @ 14:01:40 #215
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_68421926
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 12:46 schreef Maruna het volgende:

    Ik heb hetzelfde gevecht gehad om een groene laserpen die het niet deed, geschil aankaarten via paypal, worden ze banger van dan jouw aan het lijntje houden via tickets.
    Ok, en hoe liep dit af? En hoe gaat het in z'n werk? Hoe zal daarna de relatie zijn tussen mij en DX?

    Probleem is wellicht dat de laserpen onderdeel was van een grotere order, kan dus niet alleen het bedrag voor de laserpen terughalen...
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      maandag 27 april 2009 @ 14:42:31 #216
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_68423347
    Net m'n eerste bestelling gedaan, wanneer kan ik de pakketjes verwachten?

    21673 1 - $13.95 $0.00 20mW Green Laser pointer Pen 2*AAA(authentic)
    21685 1 - $12.26 $0.00 3026 Polarizing Sunglasses Dark Gray( handbag and test card )
      maandag 27 april 2009 @ 14:57:10 #217
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68423904
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:
    Net m'n eerste bestelling gedaan, wanneer kan ik de pakketjes verwachten?

    21673 1 - $13.95 $0.00 20mW Green Laser pointer Pen 2*AAA(authentic)
    21685 1 - $12.26 $0.00 3026 Polarizing Sunglasses Dark Gray( handbag and test card )
    Over exact twee weken op maandag om 16:14 staat de postbode voor je deur.

    Nee even serieus, wij zijn ook geen helderzienden. Het duurt meestal 5 dagen tot 3 weken.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      maandag 27 april 2009 @ 14:58:30 #218
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_68423960
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 14:57 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Over exact twee weken op maandag om 16:14 staat de postbode voor je deur.

    Nee even serieus, wij zijn ook geen helderzienden. Het duurt meestal 5 dagen tot 3 weken.
    Nouja, ik vroeg het omdat het via DP sneller ging toch? in de OP is er alleen maar info te vinden over DX.
      maandag 27 april 2009 @ 15:01:49 #219
    217576 Hyman
    tja een beetje raar soms
    pi_68424081
    mstr heeft zijn bril ook ontvangen




    Je kan hem PM'en voor info
    (╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
      maandag 27 april 2009 @ 15:17:50 #220
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68424729
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 14:58 schreef Kopbal het volgende:

    [..]

    Nouja, ik vroeg het omdat het via DP sneller ging toch? in de OP is er alleen maar info te vinden over DX.
    Komt allebei uit Hong Kong. En waar ik het over had is de verzendduur, dus vanaf dat DP aangeeft dat je pakje verzonden is.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      maandag 27 april 2009 @ 15:27:27 #221
    215011 Placenta
    eating your placenta
    pi_68425082
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 15:01 schreef Hyman het volgende:
    mstr heeft zijn bril ook ontvangen
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Je kan hem PM'en voor info
    Uit de verzending van 13-04? Ik heb nog niets binnen :x
    IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
    GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
    pi_68426393
    Het T-Shirt waar ik het zo'n 4 topics geleden over had, is eindelijk dan binnen! Geen gedoe met de douane gehad, maar gewoon netjes binnen gekomen. Maat toch wat kleiner dan verwacht, maar ik zie wel of die klasgenoot het gaat passen. Voor een tientje heb ik verder niets te klagen. Kwaliteit is netjes.
    Pics or it didn't happen:




    Nee, het is niet een T-Shirt voor mij, maar voor een klasgenoot dus.
    Sorry voor de baggerkwaliteit foto's van mijn C902.

    edit: had hem wel even mogen/laten strijken, via air mail komt hij inderdaad gekreukeld aan.
    pi_68426446
    Iemand ervaring met het kleren bestellen via Jack? Heb op taobao erg mooie armani polo's gezien voor een tientje
    Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
    pi_68426775
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 16:02 schreef Horatio het volgende:
    Iemand ervaring met het kleren bestellen via Jack? Heb op taobao erg mooie armani polo's gezien voor een tientje
    Ik dus, boven die post van jou.
      maandag 27 april 2009 @ 16:14:11 #225
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68426904
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 16:01 schreef Joene94 het volgende:
    Het T-Shirt waar ik het zo'n 4 topics geleden over had, is eindelijk dan binnen! Geen gedoe met de douane gehad, maar gewoon netjes binnen gekomen. Maat toch wat kleiner dan verwacht, maar ik zie wel of die klasgenoot het gaat passen. Voor een tientje heb ik verder niets te klagen. Kwaliteit is netjes.
    Pics or it didn't happen:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Nee, het is niet een T-Shirt voor mij, maar voor een klasgenoot dus.
    Sorry voor de baggerkwaliteit foto's van mijn C902.

    edit: had hem wel even mogen/laten strijken, via air mail komt hij inderdaad gekreukeld aan.
    Linkje ofzo?
    pi_68426945
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 23:04 schreef Muck het volgende:
    Even terugkomend op de TT: moeders was erg blij met haar plantenballetjes
    ??? Welke???
    pi_68426958
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 16:02 schreef Horatio het volgende:
    Iemand ervaring met het kleren bestellen via Jack? Heb op taobao erg mooie armani polo's gezien voor een tientje
    Ik maar nog niet binnen het is een broek
    pi_68427104
    Net weer een verse set CX 300 bij MyMemory besteld, zometeen ff die 50Mw True Green van DX Kopen denk.
    Heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat dingen van mymemory in huis zijn? Ze staan niet echt bekend om hun snelle levertijd, dat weet ik wel
      maandag 27 april 2009 @ 16:20:41 #229
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68427135
    Ik moet zeggen, DX (en de HK Post) zijn weer lekker snel, de 20ste iets besteld, 22ste verzonden en vandaag al binnen .
    Het waren die plantenballetjes (over 4 uur zouden ze groter moeten zijn, zal me benieuwen), oordopjes en dat bluetooth ding, dat schaartje is pas later verzonden .
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_68427247
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 16:14 schreef drummerdude het volgende:

    [..]

    Linkje ofzo?
    Gewoon een Shirt van Taobao, en dan bij hem vragen of hij het wilt bestellen. Hij had om de verzendkosten te drukken een voor m'n klasgenoot en een voor zijn vriendin gekocht.
    T-Shirt: http://item.taobao.com/au(...)0c9776aa04f711.jhtml
      Redactie Frontpage maandag 27 april 2009 @ 16:26:32 #231
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_68427351
    Mijn order heeft nu als status packaging, dat betekent dus dat alles er al is?
      maandag 27 april 2009 @ 16:32:34 #232
    215011 Placenta
    eating your placenta
    pi_68427552
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef Placenta het volgende:

    [..]

    Uit de verzending van 13-04? Ik heb nog niets binnen :x
    Mijne is inmiddels ook binnen
    IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
    GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
      maandag 27 april 2009 @ 16:36:18 #233
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_68427708
    Mijn verzending van 9april is ook binnen !

    Biggetjes
    Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
    pi_68427724
    Hebben er mensen (op die planten bende na dan) nog leuke moederdagtips van DX? mn mams wil n peugot 107, maar dat geld heb ik dan net weer niet.
      maandag 27 april 2009 @ 16:40:53 #235
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68427877
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 16:26 schreef Moozze het volgende:
    Mijn order heeft nu als status packaging, dat betekent dus dat alles er al is?
    Nee, je bestelling kan ook opgesplitst zijn als iets ervan een erg lange levertijd heeft. Het ding wat dus niet verzonden wordt wordt later kosteloos nagestuurd.
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
      maandag 27 april 2009 @ 16:47:35 #236
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68428165
    Die balletjes zijn echt tof. 1 pakje heeft nu in 20 minuten een half glas gevuld
      Redactie Frontpage maandag 27 april 2009 @ 16:49:25 #237
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_68428226
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 16:40 schreef MacorgaZ het volgende:

    [..]

    Nee, je bestelling kan ook opgesplitst zijn als iets ervan een erg lange levertijd heeft. Het ding wat dus niet verzonden wordt wordt later kosteloos nagestuurd.
    Er staat overal 'ready' achter. Ik heb maar een paar dingen en die waren allemaal op voorraad. Als mn acekard er maar snel is!
    pi_68428233
    Weet iemand nog een leuk Moederdag cadeau (niet die balletjes)
      maandag 27 april 2009 @ 17:17:03 #239
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68429141
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 16:49 schreef jjbakker het volgende:
    Weet iemand nog een leuk Moederdag cadeau (niet die balletjes)
    Loop even de ici paris binnen ofzo denk niet dat je je moeder een plezier doet met aanstekers en biggetjes.
      maandag 27 april 2009 @ 17:38:29 #240
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_68429765
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 16:47 schreef drummerdude het volgende:
    Die balletjes zijn echt tof. 1 pakje heeft nu in 20 minuten een half glas gevuld
    dat is nog niks
    ik heb in een nacht tijd een half emmertje vol
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      maandag 27 april 2009 @ 18:04:47 #241
    12039 TumTum
    Heeft er zin in
    pi_68430447
    Pff. Ben al ruim twee weken op 3 bestellingen aan het wachten.
    1 van DX van 4/4 en 2 van Jack van 12/4 en 17/4

    Die bestelling van DX is gewoon setje adapters, die bestellingen van Jack zijn zonnebrillen, dus ik knijp hem toch een beetje dat ze tegengehouden worden.
    "Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
    pi_68430467
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 18:04 schreef TumTum het volgende:
    Pff. Ben al ruim twee weken op 3 bestellingen aan het wachten.
    1 van DX van 4/4 en 2 van Jack van 12/4 en 17/4

    Die bestelling van DX is gewoon setje adapters, die bestellingen van Jack zijn zonnebrillen, dus ik knijp hem toch een beetje dat ze tegengehouden worden.
    Hoe heb je die van Jack laten verzenden? Want als je het via de Air Mail doet kan het makkelijk 2-3 weken duren!
      maandag 27 april 2009 @ 18:20:09 #243
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68430850
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef Jorwol het volgende:

    [..]

    Hoe heb je die van Jack laten verzenden? Want als je het via de Air Mail doet kan het makkelijk 2-3 weken duren!
    Hoe wil je het anders laten versturen? DHL? UPS? Strontduur, en bijna alles gaat door de douane.
    pi_68431744
    Welke balletjes hebben jullie het over ?
      maandag 27 april 2009 @ 18:55:15 #245
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68431798
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7515

    Zijn wel grappige dingen . Als je het bestelt moet je even zoeken, je kan namelijk voor 28 cent extra 5 ipv 3 pakjes kopen volgensmij.
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
      maandag 27 april 2009 @ 19:29:38 #246
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68432960
    Zoek op ''Soil''.
      maandag 27 april 2009 @ 19:35:04 #247
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_68433169
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef MacorgaZ het volgende:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7515

    Zijn wel grappige dingen . Als je het bestelt moet je even zoeken, je kan namelijk voor 28 cent extra 5 ipv 3 pakjes kopen volgensmij.
    ja, alleen zijn die per 5 gaan op kleur gesorteerd (een zakje rood, blauw, geel, groen en paars geloof ik) en de per 3 gaan zijn gemengd
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_68433345
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef MacorgaZ het volgende:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7515

    Zijn wel grappige dingen . Als je het bestelt moet je even zoeken, je kan namelijk voor 28 cent extra 5 ipv 3 pakjes kopen volgensmij.
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11582
    pi_68434395
    Ik zoek:

    Een hele felle zaklamp.
    het liefst geen batterijen die 6 euro per stuk kosten.
    en zowel, dan oplaadbaar en met oplader dock


    max prijs : 20~25 dollar
    pi_68434865
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 20:06 schreef raaavi het volgende:
    Ik zoek:

    Een hele felle zaklamp.
    het liefst geen batterijen die 6 euro per stuk kosten.
    en zowel, dan oplaadbaar en met oplader dock

    max prijs : 20~25 dollar
    Ik kan je deze Romisen RC-N3 aanraden. Werkt perfect en werkt op 2 AA's. Er kan ook 1 CR123 in en dan is deze erg fel. Met 2AA's heb je een lange runtime. De prijs is $ 16,99
    pi_68435441
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef PedroN het volgende:

    [..]

    Ik kan je deze Romisen RC-N3 aanraden. Werkt perfect en werkt op 2 AA's. Er kan ook 1 CR123 in en dan is deze erg fel. Met 2AA's heb je een lange runtime. De prijs is $ 16,99
    Had toevallig die al openstaan.
    goeie reviews.
    gelijk besteld !

    ook gelijk die ballen voor moederdag.
      FOK!fotograaf maandag 27 april 2009 @ 20:32:33 #252
    145146 Andyy
    pi_68435578
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 20:06 schreef raaavi het volgende:
    Ik zoek:

    Een hele felle zaklamp.
    het liefst geen batterijen die 6 euro per stuk kosten.
    en zowel, dan oplaadbaar en met oplader dock


    max prijs : 20~25 dollar
    bestel een Solarforce van Ebay
    een set dan, kost rond de 30 euro maar dan heb je een goede namaak van de Surefire 6P
      maandag 27 april 2009 @ 20:39:45 #253
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68435879
    Fenix Wel wat buiten je budget.
    pi_68438407
    Fenix is inderdaad een heel goed merk, ik heb zelf ook de LD20. Is een perfecte lamp maar wel ruim 2 x zo duur als wat raaavi uit wil geven
      maandag 27 april 2009 @ 21:42:17 #255
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_68438752
    Ben alweer 4 weken aan het wachten op Dx, is schijnbaar niet in voorraad, mijn ticket staat ook alweer 4 dagen open.
      maandag 27 april 2009 @ 23:19:47 #256
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68443156
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef PedroN het volgende:
    Fenix is inderdaad een heel goed merk, ik heb zelf ook de LD20. Is een perfecte lamp maar wel ruim 2 x zo duur als wat raaavi uit wil geven
    Die heb ik ook. Gekocht hier in Nederland. Echt een heerlijk lampje.
    pi_68443753
    Heb deze besteld http://item.taobao.com/au(...)ml?cm_cat%3D50019370 in het zwart. Ben erg benieuwd naar kwaliteit en pasvorm, ziet er op de foto's erg mooi uit.
    Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
    pi_68444054
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 23:36 schreef Horatio het volgende:
    Heb deze besteld http://item.taobao.com/au(...)ml?cm_cat%3D50019370 in het zwart. Ben erg benieuwd naar kwaliteit en pasvorm, ziet er op de foto's erg mooi uit.
    Hoeveel kostte hij ?
    pi_68446860
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Gutz het volgende:
    FF iets anders...

    Wie zat er gisteren in de Hardcorezaal op Inqontrol met z'n green laser te spelen in de zaal?
    Inderdaad! Heb het bij Stage 1 ook gezien, toen scheen hij op een spiegelbol, wel goede groene laser!
    pi_68446875
    En ligt het aan mij of is die TaoBao site helemaal verneukt.. ik zie namelijk geen plaatjes alleen wat chinese tekens en that's it. Of stel ik nu een hele domme vraag en moet ik zoals wat andere topiclezers sterven?
      dinsdag 28 april 2009 @ 01:37:03 #261
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68446887
    Probeer eens een andere browser.
    pi_68446906
    Ik heb Google Chrome, Firefox én IE net getest, en ze werken geen van allen.
      dinsdag 28 april 2009 @ 01:40:32 #263
    228569 feelsgoodman
    esse est percipi
    pi_68448676
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 01:40 schreef feelsgoodman het volgende:
    Tien stuks voor feelsgoodman.
    Kosten ¤1 p stuk bij de action .
    Wat moet je eigenlijk met 10 van die dingen.
      Redactie Frontpage dinsdag 28 april 2009 @ 08:23:11 #265
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_68448788
    Oh mijn hele order is al geshipt! Dat valt niet tegen!
    pi_68449641
    Bestelling van gister staat al op packaging. <smilez>
    pi_68450107
    Hebben jullie ervaring met messen of boksbeugels van DP, komen ze wel door de douane heen?.
    pi_68452104
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 23:44 schreef NextTVH het volgende:

    [..]

    Hoeveel kostte hij ?
    $18,13 inclusief verzendkosten
    Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
      dinsdag 28 april 2009 @ 11:29:14 #269
    12039 TumTum
    Heeft er zin in
    pi_68453372
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef Jorwol het volgende:

    [..]

    Hoe heb je die van Jack laten verzenden? Want als je het via de Air Mail doet kan het makkelijk 2-3 weken duren!
    'k heb jack gewoon laten kiezen, neem dan aan dat hij de goedkoopste optie neemt. Zou wel fijn zijn als het nog voor 5 mei aankomt, dan kunnen ze mee op vakantie.
    "Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
      dinsdag 28 april 2009 @ 11:38:54 #270
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68453701
    Airmail dus. Tracked of non-tracked.
      dinsdag 28 april 2009 @ 12:03:35 #271
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68455775
    Zo DealExtreme is ook weer snel volgens mij. 21 april oordoppen bestelt en nu al binnen.
      dinsdag 28 april 2009 @ 12:39:56 #274
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_68455940
    19e besteld, vandaag binnengekomen:

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22437
    Lijkt me wel een handig dingetje
    pi_68456024
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 12:34 schreef gabberklaas het volgende:
    Zo DealExtreme is ook weer snel volgens mij. 21 april oordoppen bestelt en nu al binnen.
    welke?
    pi_68456096
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 12:42 schreef Ayca het volgende:

    [..]

    welke?
    http://dealextreme.com/details.dx/sku.33

    Hopen dat het wat is.
      dinsdag 28 april 2009 @ 12:46:35 #277
    12039 TumTum
    Heeft er zin in
    pi_68456153
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef Stinosss het volgende:
    Airmail dus. Tracked of non-tracked.
    4/17/2009 Q417266315 Package Shipped (via Registered Air Mail) NONE,
    4/12/2009 Q412227926 Package Shipped (via Registered Air Mail) NONE,

    Neem aan dat dit non-tracked is.
    Kan er dus voorlopig weinig aan doen, behalve wachten
    "Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
    pi_68456193
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 12:34 schreef gabberklaas het volgende:
    Zo DealExtreme is ook weer snel volgens mij. 21 april oordoppen bestelt en nu al binnen.
    Nou ik merk het, TNT is hier vakantie aan het houden volgens mij
    Typ mee! FOK!Whatpulse
    PSN OnlineID: LightLuke92
    pi_68456211
    Kan iemand mij nog één keer helpen met m'n probleem omtrent de TaoBao site, die ik alleen kan zien in chinese tekens en wat witte vlakken?!?!
      dinsdag 28 april 2009 @ 12:49:59 #280
    201952 lezut
    et rezut
    pi_68456251
    Nice, SoShine batterijtjes, 23e shipped, vandaag binnen

    Ik bestel de laatste tijd wel veel minder bij DX.. Jack werkt zoveel beter..
    pi_68457109
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef Bambooo het volgende:
    Kan iemand mij nog één keer helpen met m'n probleem omtrent de TaoBao site, die ik alleen kan zien in chinese tekens en wat witte vlakken?!?!
    geweldige site, snap er ook de ballen van
      Redactie Frontpage dinsdag 28 april 2009 @ 13:16:28 #283
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_68457287
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 12:44 schreef gabberklaas het volgende:

    [..]

    http://dealextreme.com/details.dx/sku.33

    Hopen dat het wat is.
    Is niks, had ze los in mn tas liggen deed ik mn tas open lag ie in 3 stukken.
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
      dinsdag 28 april 2009 @ 13:21:07 #285
    177876 Maruna
    A Full Shipment of Failure
    pi_68457305
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    geweldige site, snap er ook de ballen van
    [ link | afbeelding ]
    zie begin van dit topic.
    probeer www.taobao.nl
    If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
    Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
    pi_68457347
    mijn dopjes doen het nog
    pi_68457416
    die in ear? van 1,90?

    vind ik knap hoor..
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
      dinsdag 28 april 2009 @ 13:25:54 #288
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_68457480
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    geweldige site, snap er ook de ballen van
    [ link | afbeelding ]
    Google translate ftw
    pi_68457549
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef Semmm het volgende:
    die in ear? van 1,90?

    vind ik knap hoor..
    nee, deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.4305
    maar die zijn wel bijna 2 keer zo duur he
    pi_68457864
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    geweldige site, snap er ook de ballen van
    [ link | afbeelding ]
    GOOGLE TRANSLATE
    http://translate.google.nl/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.taobao.com%2F&sl=zh-CN&tl=nl&hl=nl&ie=UTF-8
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
      dinsdag 28 april 2009 @ 13:38:04 #291
    201952 lezut
    et rezut
    pi_68457969
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Ayca het volgende:

    [..]

    nee, deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.4305
    maar die zijn wel bijna 2 keer zo duur he
    Dat type dopjes is sowieso erg stevig. Alleen jammer dat de geluidskwaliteit zo wisselt, de ene keer krijg je prima geluidskwaliteit en de andere keer is het 3x niets.
    pi_68460571
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef Bambooo het volgende:
    Kan iemand mij nog één keer helpen met m'n probleem omtrent de TaoBao site, die ik alleen kan zien in chinese tekens en wat witte vlakken?!?!
    Hij heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem als mij wij zien de opmaak niet van taobao
    alleen tekst en voor de rest is alles wit
      dinsdag 28 april 2009 @ 15:00:31 #293
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68461276
    Screentje ofzo, ik snap niet waar jullie het over hebben
    pi_68462042
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef drummerdude het volgende:
    Screentje ofzo, ik snap niet waar jullie het over hebben
    Hebben ze wel eens de laatste browser updates/ flashplayer?
    pi_68462515
    Jack heeft trouwens vandaag 82 nieuwe producten op zn site maar kan er maar 32 zien omdat er geen verder knopje is heeft iemand een idee?
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
    pi_68462539
    Hij heeft laatste tijd alleen nog maar brillen en horloges komt dat door de FOKERS?
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
    pi_68462881
    Teleurstelling alom als de postbode niks mee heeft haha. Moeten nog aardig wat dingen hier binnen komen waaronder me voetbalshirtje waar ik echt heel erg benieuwd naar ben! Al mensen die voetbalshirts binnen hebben gehad?
    pi_68463069
    ik bestel altijd mn voetbal shirts en broekjes op www.ebaysoccer.com

    wel iets duurder dan via taobao maar kwaliteit is super en ze hebben de nieuwste shirts, kan ook met je eigen naam!

    vooral verzendkosten zijn erg duur

    maar nog altijd ongeveer 2-3 kee rzo goedkoop als originele tenue
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
      dinsdag 28 april 2009 @ 15:53:31 #299
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68463189
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 15:50 schreef Semmm het volgende:
    ik bestel altijd mn voetbal shirts en broekjes op www.ebaysoccer.com

    wel iets duurder dan via taobao maar kwaliteit is super en ze hebben de nieuwste shirts, kan ook met je eigen naam!

    vooral verzendkosten zijn erg duur

    maar nog altijd ongeveer 2-3 kee rzo goedkoop als originele tenue
    Verzendkosten?
      FOK!fotograaf dinsdag 28 april 2009 @ 15:53:58 #300
    145146 Andyy
    pi_68463203
    hij heeft niet eens daadwerkelijke Oakley replica's, alleen de radar
      dinsdag 28 april 2009 @ 15:54:01 #301
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68463205
    Wat zijn de verzendkosten bij die shop?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')