1. Je gaat naar TaoBao.comquote:Op donderdag 23 april 2009 23:40 schreef Beelzebufo het volgende:
Kan iemand nog één keer l a n g z a a m de route TaoBao -> Jack -> Nederland uitleggen?
niet vergeten je internet browser op te starten.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:42 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
1. Je gaat naar TaoBao.com
2. Je zoekt wat je wilt
3. Je kiest wat je wilt
4. Je mailt/msn't Jack en zegt wat je wilt
5. Jack geeft een prijs
6. Je maakt het geld over
7. Jack stuurt op
Damnit... inderdaad een incomplete lijst!quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef raaavi het volgende:
[..]
niet vergeten je internet browser op te starten.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:42 schreef djpdjpnl het volgende:
Iemand al bril binnen die op de 13e verzonden is? Gaat één bril in een enveloppe of pakketje?
Past door de brievenbusquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:41 schreef makkie88 het volgende:
[..]
me rayban zonnebril is ook nog niet binnen (ook 13e verzonedn, morgen ga ik op vakantie, hopelijk komt-ie vandaag,
edit: vandaag niemnd thuis, dus kan niet.. godvah
Ik koop ze dus voor een dollar of 2, en verkoop ze voor 6,50. Ga net onder de prijs van iemand anders op Marktplaats zitten.quote:
http://www.dealextreme.co(...)2771~threadid.330580quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef Magneet het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22771
die is echt extreem goedkoop, ben benieuwd of ze hemd aarvoor ook leveren. Heb hem iig besteld.
had ik al gezien ja ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:16 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)2771~threadid.330580
Bestel dan een 50mw. Daarboven wordt het namelijk flink duurder.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef sven93 het volgende:
Ik denk toch maar dat ik een laser ga bestellen, welke vinden jullie goed voor 10-15 euro en toch wel minstens 50 mw.
Ja ok, welke dan bij Dealextreme of Dealperfect ofwat?.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Bestel dan een 50mw. Daarboven wordt het namelijk flink duurder.
Heeft die nog gezegd of er nog nieuwe modellen komen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef Granaatappel het volgende:
Die Ray-Ban zonnebrillen kan Jack niet krijgen in zwarte glazen met zwart randje, jammer.
Toch wat mooier dan die spiegel eerlijk gezegd.
Bij Dealperfect, dan weet je vrijwel zeker dat je een 50mw krijgt en niet een 5-30mw met een 50mw labeltje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:58 schreef sven93 het volgende:
[..]
Ja ok, welke dan bij Dealextreme of Dealperfect ofwat?.
MSN/MAIL?? veel sneller dan dit!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:48 schreef Maraca het volgende:
Hi Jack,
Just a small question. I was reading the other topics and somewhere you mentioned that you live or work near a big toy store.. I was wondering.. do the stores have DragonballZ plushes?I want one of Vegeta but I am afraid that they just don't exist
iPod oortjes, van DP zeg dat ze van Apple zijn maar niet goedgekeurd voor de verkoop ofzoiets, ik heb er al ruim 40 verkocht voor 5-8 euro per stuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef Skiet het volgende:
Zijn er nou producten waar jullie van zeggen daar kan je wel mee handelen? Zit een beetje alles te bekijken vanuit een commercieel oogpunt, maar kan niet echt bedenken wat het goed zou doen met een leuke marge..
Okquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:29 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Bij Dealperfect, dan weet je vrijwel zeker dat je een 50mw krijgt en niet een 5-30mw met een 50mw labeltje.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21462quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef Semmm het volgende:
iPod oortjes, van DP zeg dat ze van Apple zijn maar niet goedgekeurd voor de verkoop ofzoiets, ik heb er al ruim 40 verkocht voor 5-8 euro per stuk.
Is het niet slimmer om via Jack bestellingen te plaatsen? Als ik het zo zie wordt via taobaonow alleen per EMS verzonden. Via EMS is de kans toch groter dat je pakketje bij de douane gepakt te wordt?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:14 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Nee, je begrijp het verkeerd.
Ik heb een paar dagen geleden een shirtje + broekje besteld via Jack (DealPerfect).
Vandaag heb ik die 4 shirts gekocht via taobaonow.com. Daar kun je gewoon de link van taobao.com invoeren en dan krijg je vanzelf de prijs.
Het systeem werkt volgens mij nog niet helemaal optimaal, maar hij is dan ook pas op 2 april begonnen.
Ik weet niet precies wanneer ik moet betalen, maar ik heb dat nu besteld en daar staan de kosten wel bij.
Of dat met verzendkosten erbij is weet ik eigenlijk niet...
EDIT:
Die 32 euro is zonder verzendkosten, voor het hele proces, klik hier: http://taobaonow.com/frequently-asked-questions.html
lees even op het eind van deel #61 daar heeft iemand ze aangeschaft.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef Mitchell-K het volgende:
Iemand ervaring met die sim unlock kaartjes die je onder je sim moet plaatsen?
Wtf bedoel je dan met "vandaag niemnd thuis, dus kan niet.. godvah" wat maakt het uit of niemand thuis isquote:
Als ie morgen op vakantie gaat, en vandaag is ie niet thuis, kan ie dus niet zelf zijn pakketje in ontvangst nemen, en hem ook niet morgen ophalen. Dan heeft hij zijn zonnebril dus niet meer voor hij op vakantie gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:23 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wtf bedoel je dan met "vandaag niemnd thuis, dus kan niet.. godvah" wat maakt het uit of niemand thuis is.
Ik bestel gewoon vrolijk alles wat ik wil, alleen ben ik gewoon benieuwd wat nou wel en wat nou niet mag. Zeker ook met de hoeveelheden die ik bestel, nu houd ik steeds rekening met mogelijke inname dus verspreid ik het.quote:
Invoeren van deze kaarten mag wel, commerciële verkoop echter niet. Sowieso mogen er geen 10 kaarten besteld worden als er geen invoerrechten/belasting over geheven wordt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:27 schreef Skiet het volgende:
Hoe zit het met de invoer van DSTT kaartjes en andere merken Nintendo DS kaartjes? Mag je dat gewoon legaal invoeren? Of gaan ze daar ook moeilijk voor doen als je er 10 besteld en ze maken het pakketje open? Het is mij nogal onduidelijk bij welke artikelen ik bevreesd moet zijn voor inname en voor welke niet.
Alles wat nep is zoals kleding kan ingenomen worden, maar hoe zit het dan met nep apple oordopjes?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Invoeren van deze kaarten mag wel, commerciële verkoop echter niet. Sowieso mogen er geen 10 kaarten besteld worden als er geen invoerrechten/belasting over geheven wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |