abonnement Unibet Coolblue
pi_67600272
1 april

Hier verder..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67600283
Bah, typo in de TT, het is 102 en er staat nog PI voor
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67600292


[ Bericht 50% gewijzigd door Palmboom313 op 01-04-2009 01:27:05 ]
pi_67600295
quote:
Op woensdag 1 april 2009 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Bouzambou wekt interesse Ajax

EXCLUSIEF - Terwijl het einde van het seizoen bijna nadert is Ajax al volop bezig met het oog op volgend seizoen. Hoessein Bouzambou zou de eerste grote aanwinst moeten zijn van de Amsterdammers. Bouzambou is bezig aan een uitstekende periode bij zijn club RCS. De aanvaller is dit seizoen uitermate op dreef en was nog tot voor kort 17 officiële wedstrijden op rij trefzeker. Met RCS, promovendus in de eerste klasse van het zondagvoetbal, greep Bouzambou net naast de eerste periodetitel. De prestaties van Bouzambou blijven niet onopgemerkt. Naast Heerenveen zou nu ook Ajax zich in de strijd hebben gemengd. De vraagprijs, die naar verluidt rond de 3 miljoen ligt, zou voor beide clubs absoluut geen obstakel zijn.

Bouzambou blijft zelf rustig onder interesse van beide clubs. ''Bij mijn zaakwaarnemer heeft zich nog geen enkele club gemeld dus zolang er van concrete belangstelling geen sprake is speel ik ook volgend seizoen in het shirt van RCS. Op de vraag of hij zelf wel oren heeft naar een transfer was hij duidelijk. ''Kijk als een van de twee clubs straks voor de deur staat dan ben ik absoluut bereid om te luisteren. Ik bedoel zo'n stoomlocomotief komt maar een keer voorbij, zeker als de grootste club van Nederland interesse in je heeft. Maar zoals gezegd, geen enkele club heeft zich nog gemeld dus tot die tijd blijf ik ook gewoon speler van RCS. En dat is absoluut geen straf. Ik ben de club tenslotte enorm dankbaar dat ik mij hier zo heb kunnen ontwikkelen.

Dit zou wel een hele opmerkelijke transfer zijn.
quote:
Op woensdag 1 april 2009 01:13 schreef _Mike_ het volgende:
1 april?
Wehehe, kijk deze link maar
http://www.voetbalinzeeland.nl/viz/web/index.php?option=com_content&view=article&id=407&Itemid=99

Het nieuwsbericht is op een paar puntjes aangepast, that's it.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67600302
1 april.
pi_67600312
quote:
Op woensdag 1 april 2009 01:16 schreef _Mike_ het volgende:
1 april?
Wehehe, kijk deze link maar
http://www.voetbalinzeeland.nl/viz/web/index.php?option=com_content&view=article&id=407&Itemid=99

Het nieuwsbericht is op een paar puntjes aangepast, that's it.
[..]
Good find.

Al heb ik de 2e alinea zelf geschreven.
  woensdag 1 april 2009 @ 01:23:20 #7
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_67600360
quote:
Op woensdag 1 april 2009 01:17 schreef Cyberia18 het volgende:
1 april.
Mooie dag
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_67600897
TT aangepast endezo.
pi_67601359
quote:
'Panathinaikos richt vizier op PSV-target Jovanovic'

De Griekse topclub Panathinaikos heeft haar zinnen gezet op de Serviër Milan Jovanovic. De aanvaller van Standard Luik maakt dit seizoen veel indruk bij de Belgische club.

Gesproken met de club van trainer Henk ten Cate heeft hij echter nog niet. "Ik ben best wel gecharmeerd van de belangstelling van Panathinaikos", aldus Jovanovic in de Griekse media. "Vooral na hun goede prestaties in de Champions League dit seizoen." Aankomende woensdag zal er een delegatie van Trifilara aanwezig zijn bij de interland tussen Servië en Zweden.

Niet alleen Panathinaikos heeft belangstelling voor de speler. Eerder deze week werd al bekend dat het Engelse Everton de speler graag wil inlijven. Afgelopen winterstop hengelde ook PSV nog nadrukkelijk naar de diensten van de speler.

Eerder stond Jovanovic onder contract bij Vojvodina Novi Stad, Shakhtar Donetsk en Lokomotiv Moskou. In 2006 haalde Standard hem naar België. In Luik heeft de in Čačak geboren speler nog een contract tot medio 2010.
quote:
Trezeguet vertrekt niet naar Chelsea

Juventus heeft bij monde van president Giovanni Cobolli Gigli laten weten dat aanvaller David Trezeguet niet vertrekt uit Turijn. In een eerder stadium was er sprake van een transfer van 7.5 miljoen euro.

Trezeguet ligt nog tot juni 2011 onder contract bij De Oude Dame. De clubleiding is niet van plan de Franse aanvaller vroegtijdig te laten vertrekken. "Trezeguet zal Juventus niet verlaten. Een aanbieding van Chelsea? Daar weet ik niks van."

Trezeguet raakte eerder deze maand in een conflict met Juve-trainer Claudio Ranieri. De keuzeheer gunt de Fransman maar weinig speeltijd. Mede door een blessure bleef de 31-jarige aanvaller de eerste helft van de competitie aan de kant. Op 4 februari maakte hij zijn rentree. In totaal heeft Trezeguet dit seizoen twee basisplaatsen gekregen.
quote:
Cech wordt gelinkt aan Barcelona

Verliefd op Barcelona of niet, Victor Valdés kan er binnenkort wellicht een concurrent bij verwachten en niet zomaar één. Door de Spaanse krant El Mundo Deportivo wordt Chelsea-doelman Petr Cech gelinkt aan Barça.

De Tsjechisch international werd in 2004 naar Chelsea gehaald voor een bedrag van ongeveer zeven miljoen euro. Nadat hij ernstig geblesseerd raakte in 2006, heeft Cech moeite gehad om zijn oude niveau weer te halen. Eigenaar Roman Abramovich zou graag een flink zakcentje willen ontvangen door de 26-jarige keeper te verkopen.

Cech zelf staat niet onwelwillend tegenover een dergelijke transfer. "Als Barcelona interesse zou tonen, dan zou ik een transfer zeker overwegen", maakte Cech duidelijk. Zijn zaakwaarnemer Pavel Zika ziet een transfer ook wel zitten: "Petr is blij bij Chelsea. Als hij van club wil veranderen, dan moet het zijn naar een van de drie of vier grootste clubs in de wereld. Barcelona hoort daarbij."
quote:
'PSV zit achter Ecuadoriaan aan'

Christian Rogelio Benítez Betancourt zou worden gevolgd door PSV. De makelaar van de Ecuadoriaan beweerde dit in de krant El Universo, zo meldt Sportweek.

Momenteel speelt de speler van Santos Laguna, een Mexicaanse club. Benítez is 22 jaar en zou ook door Wigan Athletic worden gevolgd, zo gaf zijn zaakwaarnemer Luis Aguerre te kennen.

Tijdens het WK-kwalificatieduel tussen Ecuador en Paraguay zouden scouts van de twee genoemde clubs op de tribune hebben gezeten.

Benítez heeft al één titel op zak. Afgelopen jaar werd hij namelijk uitgeroepen tot speler van het jaar in Mexico. Destijds stond de aanvaller in de belangstelling van het Portugese Benfica en het Spaanse Villarreal.
"If you're not a manc, you're a wank"
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2009 @ 07:42:56 #10
135486 Manu82
How you doin'?
pi_67601377
Hoe zit het eigenlijk met City?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_67601720
1 april is een goede dag voor dit topic
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_67602141
quote:
Op woensdag 1 april 2009 08:24 schreef WeebI het volgende:
1 april is een goede dag voor dit topic
Idd
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 1 april 2009 @ 09:31:34 #13
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67603003
Ik ben benieuwd wat voor gare geruchten er vandaag komen inderdaad
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67603654
Mark van Bommel --> Limburgse fusieclub.

Hij moet het boegbeeld worden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67604873
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:31 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor gare geruchten er vandaag komen inderdaad
Inderdaad, ik neem vandaag geen enkele gerucht serieus
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67606423
quote:
Hamburger SV mengt zich in strijd om Elia

01/04/2009 10:10

Hamburger SV is een van de clubs die serieus werk willen maken van het aantrekken van Eljero Elia. De strijd om de 22-jarige aanvaller van FC Twente lijkt daarmee definitief te zijn losgebarsten.

Bij de wedstrijd tussen Jong Duitsland en Nederland B, vorige week vrijdag in Ahlen, werd Elia gevolgd door een leger van belangstellende clubs, waaronder Hamburger SV. De Duitse werkgever van trainer Martin Jol ziet in Elia iemand die de ploeg naar een hoger niveau kan tillen.

Bekend was al dat Ajax en PSV er alles aan gelegen is de aanvaller in te lijven. Ajax heeft al onderhandeld met Elia en FC Twente en wil de komende maanden weer om de tafel. Elia tekende weliswaar een nieuw contract bij de Tukkers, maar het is duidelijk dat daarin alle ruimte is om de komende transferperiode te kunnen vertrekken.
bron: http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)chInStrijdOmElia.htm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 april 2009 @ 13:55:10 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67611118
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mark van Bommel --> Limburgse fusieclub.

Hij moet het boegbeeld worden.
bron?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67612065
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bron?
TotaalVoetbalPuntnl
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67617613
quote:
Op woensdag 1 april 2009 08:24 schreef WeebI het volgende:
1 april is een goede dag voor dit topic

Zeg dat. Zie in dat kader ook Giovanni Siereveld van Hoek naar Cercle Brugge:

http://www.hsvhoek.nl/news.asp?newsid=5724

Jordy Schell van Jong Ajax kan dan naar NEC, werd zowel gemeld door mensen die op de Toekomst werken als door enkele websites, waaronder http://www.detrouwehonden(...)end-seizoen-naar-nec
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67617763
Groot verlies voor jong ajax.
Ik wil een naamtopic. :P
Appelsap :D
Schilder Den Haag
pi_67618705
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Jordy Schell van Jong Ajax kan dan naar NEC, werd zowel gemeld door mensen die op de Toekomst werken als door enkele websites, waaronder http://www.detrouwehonden(...)end-seizoen-naar-nec
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef -J-D- het volgende:
Jordy Schell (19 jaar, Jong Ajax, aanvallende middenvelder, soms ook rechtsbuiten) naar NEC
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67618750
Ja, zag het later. Maar jij had geen bron, dat mag niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67643065
quote:
'AZ richt zich op talentvolle Vossen'

Jelle Vossen mag zich verheugen op serieuze interesse van AZ, dit meldt Sporza. De jonge aanvaller van Racing Genk werd in het duel Jong België-Jong Zweden bekeken door een Alkmaarse delegatie.

Vossen, die net twintig jaar is geworden, debuteerde twee seizoenen geleden voor RC Genk. Ook kan de aanvaller op belangstelling rekenen van Anderlecht, Club Brugge en een onbekende club uit Frankrijk.

Dit seizoen speelde Vossen veertien wedstrijden daarin scoorde hij vier treffers. Het jaargang daarvoor was hij zeventien duels actief voor de Belgische club, toen maakte hij een trio aan doelpunten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 april 2009 @ 15:29:40 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67647156
Na NEC heeft ook Sparta interesse getoond in Dwight Lodeweges
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67651340
Maar volgens RTV Rijnmond is Raymond Atteveld de eerste kandidaat:

http://www.rijnmond.nl/Ho(...)FSparta+wil+Atteveld
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67652820
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:40 schreef methodmich het volgende:
Maar volgens RTV Rijnmond is Raymond Atteveld de eerste kandidaat:

http://www.rijnmond.nl/Ho(...)FSparta+wil+Atteveld
Atteveld... Jezusmina verdwijn aub van het voetbalpodium.
Flutvoetballler, -coach, -persoon...

Nare man!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_67652932
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:17 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Geen bijzondere voetballer, vind ik.
pi_67672593
quote:
Tevez: Impossible to leave United
Carlos Tevez says he would be heartbroken if he had to leave Manchester United at the end of the season. The Argentina striker has yet to agree a deal that would keep him at Old Trafford beyond a loan deal that expires in June. Despite lingering reports that he will join Real Madrid in the summer, Tevez insists he intends to go nowhere. "I cannot think of any team except United,' the 25-year-old told Sport magazine. "The United fans love me and my family is very happy both in Manchester and in England. I hope I will still be here next season. I do not want to play with any other team. I always follow heart and my heart is telling me it will be impossible for me to leave English football."
Staff writer, Daily Mail
quote:
The Mail says United scouts watched Gabriel Obertan for France's U21s. The 20-year-old winger is on loan with FC Lorient, but plays for Bordeaux, managed by ex-Red Laurent Blanc.
quote:
PSV wil Schalke 04 helpen bij afkoopsom Rutten

PSV heeft zich bereid verklaard het Duitse Schalke 04 te helpen bij de afwikkeling van het contract van trainer Fred Rutten. De Eindhovenaren willen Rutten, die vorige week op non-actief werd gezet in Gelsenkirchen, dolgraag aanstellen als de nieuwe trainer van de club.

Rutten heeft nog een lucratief contract met Schalke 04 tot en met medio 2010. De Duitsers willen de afkoopsom echter zo laag mogelijk houden. PSV wil nu meedenken met die Königsblauen om de overstap van Rutten naar Eindhoven zo gladjes mogelijk te laten verlopen, zo schrijft het Algemeen Dagblad. Een financiële regeling is een optie in dit kader.

Inmiddels hebben Rutten en PSV al met elkaar gesproken. De oefenmeester wil graag aan de slag in Eindhoven, maar wil ook de volledige zeggenschap krijgen over het technische beleid van de club. Bovendien wil hij middenvelder Orlando Engelaar meenemen uit Gelsenkirchen en zou hij graag FC Twente-aanvaller Eljero Elia aan zijn selectie willen toevoegen. Elia moet echter 9,6 miljoen euro kosten en het is nog maar de vraag of PSV aan deze transfersom zal kunnen voldoen.


[ Bericht 36% gewijzigd door Eric_Cantona op 03-04-2009 12:20:34 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_67672672
To leave Engelish footbal ja.
Maar dan kan hij dus wel mooi naar Chelsea.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 5 april 2009 @ 12:29:33 #30
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67724522
Groningen volgt Emil Johansson volgens Aftonbladet en Futbollskanalen:

http://www.aftonbladet.se(...)an/article4826917.ab
http://fotbollskanalen.se(...)ningen_kollat_pa_mig
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67742497
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 5 april 2009 @ 22:17:42 #32
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67742558
alle post die op 1 april zijn geplaatst overgeslagen. Vanaf nu weer volgen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67750218
quote:
Jamieson tien dagen op proef

De Australiër Scott Jamieson is de komende tien dagen op proef bij FC Groningen. De 20-jarige international is afkomstig van Adelaide United, waarmee hij afgelopen seizoen tweede werd in de Australische competitie. Hij is inzetbaar als linksback en linkshalf.

Jamieson stond van 2006 tot 2008 onder contract bij Bolton Wanderers, maar kwam bij die club niet in officiële ontmoetingen in actie. Hij maakte deel uit van diverse Australische nationale jeugdselecties en maakte onlangs zijn debuut in de A-selectie van de ‘Socceroos’.

Het seizoen 2008/2009 dat in Australië afliep in februari speelde Jamieson bij de nummer twee van de A-league. Met Adelaide United nam hij onder meer deel aan het WK voor clubteams. De komende anderhalve week zal hij meetrainen met de eerste selectie van FC Groningen.

FC Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 6 april 2009 @ 09:15:48 #34
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67750345
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]


Als linksback en linkshalf. Een soort wilshire en emerton dus.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_67756959
Volgens het Spaanse Marca gaat Kaka voor 60 miljoen van AC Milan naar Real Madrid.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 april 2009 @ 19:57:17 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67770453
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het Spaanse Marca gaat Kaka voor 60 miljoen van AC Milan naar Real Madrid.
ergens terug naar vorige week in dit topic was het bod nog 108 miljoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 6 april 2009 @ 19:57:54 #37
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67770479
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ergens terug naar vorige week in dit topic was het bod nog 108 miljoen
Dat waren dollars.
pi_67770564
108m dollar is nog steeds 20m meer dan 60 hoor.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 april 2009 @ 20:06:05 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67770776
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:57 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dat waren dollars.
quote:
Als het aan voorzitter in spé Florentino Pérez ligt, wordt komende zomer een bod van 108 miljoen euro uitgebracht op Cristiano Ronaldo en kan AC Milan 102 miljoen euro tegemoet zien als Kaká toestemming krijgt om naar Real Madrid te komen. De rest van het budget van driehonderd miljoen euro zal worden besteed aan de transfers van middenvelder Xabi Alonso en de verdedigers Maicon en Bruno Alves. (AS)
Transfergeruchten #101
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 6 april 2009 @ 20:06:59 #40
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67770813
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het Spaanse Marca gaat Kaka voor 60 miljoen van AC Milan naar Real Madrid.
Dan kan Van der Vaart zeker een andere club zoeken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67772524
Vermaelen van Ajax naar Aston Villa

The Sun
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:06:24 #42
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67787448
quote:
AS Roma aast op Marko Arnautovic
ENSCHEDE - Marko Arnautovic mag zich in de belangstelling verheugen van een reeks clubs uit Zuid-Europa. AS Roma en Genua heeben interesse in de spits van FC Twente.

De 19-jarige aanvaller van FC Twente, dit seizoen als rechtsbuiten al goed voor twaalf doelpunten, heeft zelf ook een voorkeur voor Italië of Spanje.

De Italiaanse clubs AS Roma en Genua hebben concrete interesse voor de Oostenrijker, die bij FC Twente weliswaar een doorlopend contract heeft, maar open staat voor een transfer. Vorige jaar wilde Feyenoord hem nog inlijven.
ad sportwereld
pi_67787515
Wat zou Arnautovic nou kunnen opbrengen? 7mil?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_67788091
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Genoa
Staan wel 4e in de Serie A.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:15:36 #46
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67789661
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Genoa
Heeft ook interesse in Moussa Dembélé...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:19:08 #47
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67789774
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Genoa
Genoa fans in Italie "Twente?"
pi_67791002
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:19 schreef Prosac het volgende:

[..]

Genoa fans in Italie "TwenteDen Bosch?"
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67794927
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef sjimz het volgende:
Staan wel 4e in de Serie A.
Al stonden ze eerste, daar wil je toch niet heen. Al kun je er wel lekker aan het strand liggen volgens mij.
pi_67794969
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Al stonden ze eerste, daar wil je toch niet heen. Al kun je er wel lekker aan het strand liggen volgens mij.
Waarom zou je daar niet naar toe willen gaan dan?
pi_67795159
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef sjimz het volgende:
Waarom zou je daar niet naar toe willen gaan dan?
Geen aansprekende naam, laffe competitie etc. En waarom zou je wel gaan? Ik weet het niet. Ja voor een zak met poen, het strand en als je je in de kijker wilt spelen bij Milan of Inter ofzo.
pi_67795198
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Geen aansprekende naam, laffe competitie etc. En waarom zou je wel gaan? Ik weet het niet. Ja voor een zak met poen, het strand en als je je in de kijker wilt spelen bij Milan of Inter ofzo.
2 goede redenen.
pi_67795219
Gaston Sangoy (ex-Ajax) van Apollon Limassol naar Birmingham City.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:09:10 #54
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67795403
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:03 schreef Radegast het volgende:
Gaston Sangoy (ex-Ajax) van Apollon Limassol naar Birmingham City.
Meneer Heupschot toch?
pi_67795409
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef Kerol het volgende:
Wat zou Arnautovic nou kunnen opbrengen? 7mil?
Van de zomer mocht hij niet eens weg voor 5.
pi_67795456
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Meneer Heupschot toch?
Volgens mij wel.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67796668
Ja, dat was de leermeester ( ) van Babel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 april 2009 @ 16:11:35 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67797529
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:28:53 #59
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67798244
quote:
Oud nieuws toch?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 april 2009 @ 16:34:52 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67798471
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:28 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Oud nieuws toch?
ja maar zag het hier niet staan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67804670
quote:
PSV wil snel gaan onderhandelen met Engelaar en Beerens

De aanstelling van Fred Rutten als nieuwe trainer van PSV zal naar alle waarschijnlijkheid niet lang meer op zich laten wachten. Dit tot groot genoegen van de Eindhovenaren, die zich zo snel mogelijk willen gaan richten op het samenstellen van de selectie voor komend seizoen.

Orlando Engelaar (Schalke 04) en Roy Beerens (sc Heerenveen) zijn twee spelers die in dit kader hoog op het verlanglijstje van PSV staan. De belangstelling van de Eindhovense club voor het duo is al langer bekend, maar het Eindhovens Dagblad meldt nu dat de uittredend landskampioen zo snel mogelijk om de tafel wil gaan zitten met Engelaar en Beerens.

Middenvelder Engelaar heeft bij Schalke 04 een doorlopend contract, maar kent een zeer teleurstellend debuutjaar in Gelsenkirchen. Die Königsblauen zouden daarom willen luisteren naar aanbiedingen van geïnteresseerde clubs. Beerens doet het momenteel uitstekend bij Heerenveen, dat de vleugelaanvaller dan ook niet zomaar wil laten gaan. Ook Eljero Elia staat in de belangstelling van PSV. Zijn huidige club FC Twente vraagt echter een transfersom van rond de tien miljoen euro.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_67828841
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67828910
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67828948
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]
Heb ik ook!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67833023
Evgeniy Levchenko dus transfervrij weg bij Groningen. Er lopen inmiddels contacten met Iraklis Saloniki, maar ook een avontuur in Qatar is een optie.

Verder heeft Volendam interesse in de transfervrije Achmed Ahahaoui van Go Ahead Eagles: De Lange blijft bij Volendam, Valenta vertrekt
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67858752
quote:
Diego: 'Ik ben in onderhandeling met Juventus'
09/04/2009 11:25

Werder Bremen-speler Diego is in onderhandeling met Juventus. De middenvelder moet rond de twintig miljoen euro kosten. De 33-voudige Braziliaanse international heeft nog een contract tot medio 2011 in het Weserstadion.

'Juventus is mijn favoriete team en de onderhandelingen zijn gestart', meldt Diego aan La Gazzetta dello Sport. De Braziliaan had al aangegeven na dit seizoen Werder te willen verlaten en de Serie A als zijn volgende bestemming te zien.

'Ik moet me momenteel focussen op Werder', aldus de spelverdeler die donderdag met zijn huidige club speelt tegen Udinese in de kwartfinale van het UEFA Cup-toernooi. 'Ik kan niet meer vertellen en weet ook niet op welk punt we in de onderhandelingen zijn, omdat ze nog steeds bezig zijn.'

'Iedereen is altijd goed voor me geweest in Bremen en ik moet de club terugbetalen voor het enthousiasme', meent Diego, die een teleurstellend seizoen met zijn club in de Bundesliga kent. 'Werder mag niet als tiende in de competitie eindigen.'

De 24-jarige Diego is bezig aan zijn derde seizoen bij Werder Bremen en speelde 81 competitieduels, waarin hij 36 doelpunten maakte.
pi_67879882
HSV zou nu ook intresse hebben in Nicky Kuiper.
pi_67880085
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
HSV zou nu ook intresse hebben in Nicky Kuiper.
die gaat naar AZ... Ben ik vrij zeker van..
Maar wie ben ik

http://www.sportweek.nl/voetbal/92096/Vitesse_AZ_en_FC_Twente_strijden_met_HSV_om_Kuiper&ct=ga&cd=1CC-05OeJEo&usg=AFQjCNEkT88yPUxpqir2yGn2XLy8iSiI-g

Maar goed leuke interesse...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_67891054
quote:
Reds count the Costa of whizkid
Manchester United are closing in on Brazilian whizkid Douglas Costa. The Gremio midfielder, 18, is attracting attention across Europe. He has been hailed as the new Ronaldinho and his club have just turned down an £8million bid from Villarreal for his services. United have been monitoring Costa through their South American scout - former centre-back Jaap Stam. Inter Milan, Real Madrid and Liverpool are also tracking the rookie, who is due to talk to interested clubs at the end of the month. Costa would not need a work permit to move to England because he has a Portuguese passport. Chris Nathaniel, Costa’s advisor, said: “The boy is special and loves the Premier League. He has a lot of offers to consider.”
Shaun Custis, The Sun
quote:
The Daily Mirror claims that a promising youngster already on the United books - striker Fraizer Campbell - will be offered a new long-term contract this summer.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_67896922
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67898667
quote:
Van mij mag ie terugkomen als Tevez gaat, al zal dat wel niet gebeuren.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_67899147
Chelsea heeft 50 miljoen euro over voor David Villa van Valencia. (dan is dat het engels transfer-record)
-weg, zie banmeldtopic-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 april 2009 @ 16:23:09 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67899184
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:05 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Van mij mag ie terugkomen als Tevez gaat, al zal dat wel niet gebeuren.
terug naar PSV lijkt me beter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67900261
Kevin Liefhebber van PPSC naar RKC Waalwijk. 24-jarige aanvaller die dit seizoen 28 keer scoorde voor PPSC, nu spelend in de derde klasse. Hij gaat sowieso naar XerxesDZB, maar als RKC de belangstelling concreet zal maken, gaat ie uiteraard naar Waalwijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67900265
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:57 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Voor veul verkopen.
10% naar FC Den Bosch?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 april 2009 @ 16:59:04 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67900287
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:57 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Voor veul verkopen.
dan is de stadion uitbreiding meteen gefinancierd bij jullie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67900353
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef -J-D- het volgende:
10% naar FC Den Bosch?
Kleine 5 %.
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:34:39 #79
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67901381
Tuttosport meldt dat Juventus een bod wil doen op van der Wiel.
quote:
'Juventus gaat bieden op Van der Wiel'
Juventus heeft interesse in Ajacied Gregory van der Wiel. Volgens de krant Tuttosport gaat de Italiaanse club komende zomer een bod doen op de 21-jarige verdediger.

Juventus wil de selectie vanaf volgend seizoen drastisch gaan verjongen. Van der Wiel, die in Amsterdam nog een verbintenis tot medio 2013 heeft, moet in Turijn de rechtsbackpositie gaan innemen. Voor die plek heeft De Oude Dame nu alleen de geroutineerden Nicola Legrottaglie, Jonathan Zebina en Olof Mellberg in de selectie.
pi_67918743
quote:
'Florentino Perez wil Robben verkopen'

De Spaanse krant Marca komt met het bericht dat er sprake van zou zijn dat Arjen Robben moet vertrekken bij Real Madrid. Florentino Perez, die kandidaat is om voorzitter van De Koninklijke te worden, zou de Nederlander van de hand willen doen.

Het zou een wens zijn van Perez, die al eens voorzitter was van Real Madrid, om Robben te verkopen. Om dit te bewerkstelligen dient hij echter eerst de verkiezingen in juni te winnen. Verder zou Robben overbodig worden als Real Madrid erin slaagt Cristiano Ronaldo binnen te halen. Deze droom wordt echter al twee jaar gekoesterd in de Spaanse hoofdstad zonder dat deze ook daadwerkelijk gerealiseerd werd.

Voor het derde argument dat wordt aangevoerd valt daarentegen iets te zeggen: de blessuregevoeligheid van Robben. De vleugelaanvaller verkeert momenteel weer in de lappenmand en zal komend weekend niet binnen de lijnen verschijnen. Door verschillende kwetsuren heeft de Nederlander maar liefst 55% van alle speelminuten moeten missen.
quote:
'Koevermans wacht nieuwe trainer af'

Na zijn twee doelpunten tegen AZ leek hij een mooi slot van de competitie tegemoet te gaan, maar inmiddels zit Danny Koevermans al weken op de bank bij PSV.

Winteraankoop Ola Toivonen krijgt de voorkeur van interim-trainer Dwight Lodeweges. Nadat de Zweedse aanvaller overtuigde in zijn eerste wedstrijden kende hij een mindere fase de afgelopen maand. Vorm of niet, hij verdrijft concurrent Koevermans steevast uit de basis.

De Koef is de situatie aardig zat en wil in de voorbereiding van het nieuwe seizoen kijken of de opvolger van Lodeweges wél vertrouwen heeft in de spits. Zoniet, vertrekt hij, bericht Omroep Brabant.

Ondanks het gebrek aan vertrouwen speelde Koevermans dit seizoen - hoewel voornamelijk invalbeurten - al 26 competitiewedstrijden. Daarin scoorde hij zes keer.
quote:
'Rutten en PSV tillen onderhandelingen over paasweekeinde heen'

De komst van Fred Rutten naar PSV is geen kwestie van weken, maar van dagen. Dat bericht Omroep Brabant. De ontslagen trainer van Schalke 04 onderhandelt volgende week met het bestuur van de Eindhovense club.

Het wachten was op de afwikkeling van het contract van Rutten bij Schalke 04, dat hem vorige week op non-actief had gezet. Nu die plooien ook zijn gladgestreken kan het 'kamp-Rutten' weer naar de toekomst kijken.

PSV is zeer geïnteresseerd om Rutten te strikken als nieuwe hoofdtrainer en wil snel met hem en zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma om de tafel. De onderhandelingen beginnen na het paasweekeinde en beide partijen hebben de intentie om er snel uit te komen.

Dwight Lodeweges, volgend seizoen trainer van NEC, maakt het seizoen af als interim-trainer van PSV. Rutten was van 2002 tot 2006 assistent van Guus Hiddink bij PSV. Daarna was hij twee seizoenen trainer van FC Twente. Dit seizoen stapte hij over naar Schalke, maar bij die club werd hij, zoals genoemd, ontslagen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_67933729
Keeper Radek Petr van Parma naar Anderlecht. (Grenzecho)
  zaterdag 11 april 2009 @ 20:55:05 #82
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67933790
Laat Robben maar voor een behoorlijk aantal miljoenen naar Italie of Engeland gaan. Goed voor FC Groningen en Bedum.
pi_67992751
Wat moet Fiorentina/Villareal met Sekou Cisse
  dinsdag 14 april 2009 @ 00:23:09 #84
168739 Red_85
'echt wel'
pi_67992831
Niet meer dan terecht dat ze dat watje willen dumpen. Kost miljoenen in een jaar en continu afwezig. Die heaumeau is nog erger dan de 'man van glas met de voeten van kristal' en als hij dan binnen de lijnen staat is hij lang zo goed nog niet.
Vraag me af wie hem zou willen kopen voor het bedrag dat real madrid gaat vragen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 14 april 2009 @ 00:24:20 #85
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67992869
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:23 schreef Red_85 het volgende:
Niet meer dan terecht dat ze dat watje willen dumpen. Kost miljoenen in een jaar en continu afwezig. Die heaumeau is nog erger dan de 'man van glas met de voeten van kristal' en als hij dan binnen de lijnen staat is hij lang zo goed nog niet.
Vraag me af wie hem zou willen kopen voor het bedrag dat real madrid gaat vragen.
Ik denk dat van der Vaart voor elke club net onder het niveau van Real een aanwinst is hoor.
pi_67992903
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:19 schreef TIM-846 het volgende:
Wat moet Fiorentina/Villareal met Sekou Cisse
Profiteren van zijn talent?
pi_67995271
quote:


Barcelona midfielder will cost more than Robinho

ANDRES INIESTA is the latest superstar name to appear on Manchester City's wanted list.

The Barcelona midfielder is thought to be untouchable at the Nou Camp but City's billionaire Arab owners fancy their chances of bringing him to Eastlands.

Iniesta, 24, was linked with a controversial move to Real Madrid two summers ago but has since signed a deal to keep him at Barca until 2014.

That means City will have to smash their £32million transfer record to persuade the Catalan club to allow the Spain international to talk terms.

The versatile playmaker, nicknamed the Choir Boy because of his youthful appearance, has a clause in his contract which says he can speak to other clubs if Barca receive an offer of 150million euros or above.

That was raised from 60m euros following the interest from the Bernabeu. More realistically, City are likely to open with a bid of around £35m.

They are still desperate to attract a megastar signing to play alongside Robinho and help increase their profile around the world.

A £100m bid for Kaka was rejected by the player in January while John Terry, David Silva, Gianluigi Buffon, Fabio Cannavaro, Thierry Henry, Yaya Toure and Franck Ribery remain on the list of targets. City are also interested in Paris Saint Germain's £14m- rated midfielder Stephane Sessegnon.

NOTW
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:16:39 #88
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67995998
Die lui gaan weer allerlei namen de wereld inslingeren en eindigen met spelers als de Jong en Given. Niet slecht, maar (nog) geen wereldtop. Ze zouden van der Vaart wel eens op kunnen halen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:48:26 #89
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67998531
quote:
Arnold Kruiswijk en Mbark Boussoufa krijgen binnenkort mogelijk gezelschap van een landgenoot: Maarten Stekelenburg. Anderlecht volgt de situatie inzake de keepers bij Ajax met meer dan gemiddelde belangstelling. In Brussel is men niet tevreden over Davy Schollen, terwijl eerste doelman Daniel Zitka door blessureleed maanden aan de kant staat. Stekelenburg gaat echter liever naar Engeland of Duitsland.
(studio 1, VZ)
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:49:22 #90
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_67998559
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:48 schreef Prosac het volgende:

[..]

(studio 1, VZ)
\'Anderlecht wil Stekelenburg\'
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 april 2009 @ 11:42:00 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68000452
Dat wordt dan flink inleveren denk ik, kan me niet voorstellen dat Anderlecht zijn huidige salaris kan ophoesten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:23:01 #92
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68005404
Valdez ==> MANU

bron : voetbalzone

tevens TVP
Ik ben inmiddels overleden
pi_68044104
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef methodmich het volgende:
Kevin Liefhebber van PPSC naar RKC Waalwijk. 24-jarige aanvaller die dit seizoen 28 keer scoorde voor PPSC, nu spelend in de derde klasse. Hij gaat sowieso naar XerxesDZB, maar als RKC de belangstelling concreet zal maken, gaat ie uiteraard naar Waalwijk.
Wordt nog mooier voor hem, ook Sparta en Heerenveen hebben interesse: PPSC-spits in belangstelling profclubs
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68044394
El Hamdaoui, Pizzarro of Tomasson naar Panathinaikos van Henk Ten Cate, volgens Griekse media, gemeld door Sportweek.
pi_68044529
Juhasz van Anderlecht in de belangstelling van Inter en Fiorentina (Sporza)
  woensdag 15 april 2009 @ 17:18:09 #96
198365 Morendo
The Real Deal
pi_68045019
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:16 schreef Prosac het volgende:
Die lui gaan weer allerlei namen de wereld inslingeren en eindigen met spelers als de Jong en Given. Niet slecht, maar (nog) geen wereldtop. Ze zouden van der Vaart wel eens op kunnen halen.
Ja, van der Vaart lijkt me wel een goede voor City. Sowieso moet Rafael weg uit Madrid want na de voorzitterswissel in Juni en de bijbehorende nieuwe transfers zal voor hem toch geen (basis)plaats meer zijn. En daardoor komt zijn plek bij Oranje ook steeds meer in gevaar.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_68048844
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:23 schreef Enchanter het volgende:
Valdez ==> MANU

bron : voetbalzone

tevens TVP
Oow Victor Valdés
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68053294
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:01 schreef Radegast het volgende:
Juhasz van Anderlecht in de belangstelling van Inter en Fiorentina (Sporza)
Heeft PSV zitten slapen. Deze gast hadden ze destijds zo op kunnen halen.
pi_68056292
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heeft PSV zitten slapen. Deze gast hadden ze destijds zo op kunnen halen.
Hij wou niet naar PSV.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:51:32 #100
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_68056346
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij wou niet naar PSV.
En ook niet naar Roda.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_68081317
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij wou niet naar PSV.
Voor hij bij Anderlecht tekende had hij dat best gewild. Keuze tussen Anderlecht en PSV is zo gemaakt.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:40:31 #103
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68081370
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voor hij bij Anderlecht tekende had hij dat best gewild. Keuze tussen Anderlecht en PSV is zo gemaakt.
Toen was er toch nog geen sprake van een transfer? Pas na een seizoen bij Anderlech kwam PSV.

Anders kan je PSV ook verwijten dat ze 10 jaar geleden Messi niet hebben gescout.
pi_68081433
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Toen was er toch nog geen sprake van een transfer? Pas na een seizoen bij Anderlech kwam PSV.

Anders kan je PSV ook verwijten dat ze 10 jaar geleden Messi niet hebben gescout.
Appels en peren. Dit soort spelers waren bekend bij PSV en waren haalbaar. Messi was op zijn 11e vermoedelijk nog niet bekend bij PSV.
pi_68087967
Vormer & Feyenoord?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 april 2009 @ 22:01:53 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68088581
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:47 schreef iehlaak het volgende:
Vormer & Feyenoord?
is dat een suggestie of is dat een gerucht met bron?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68089240
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is dat een suggestie of is dat een gerucht met bron?
Geen van beiden. Het is een gerucht dat ik heb vanuit de brakke organisatie van Roda heb opgepikt.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_68121361
doe maar assenjo ipv cassilas
pi_68136741
quote:
Misschien wel het meest opzienbarende bericht van vandaag: Chelsea is niet langer gediend van de misstappen van Petr Cech en overweegt daarom Heurelho Gomes aan te trekken. Alhoewel de doelman van Tottenham Hotspur in Engeland tot dusver op sportief gebied geen schoon blazoen heeft, heeft interim-coach Guus Hiddink voor de voormalig sluitpost van PSV een goed woordje gedaan. (The Independent)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68136847
Aston Villa wil Boussoufa en Defour.
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:56:45 #111
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68146107
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 12:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Zou leuk zijn voor Alex
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2009 @ 12:07:55 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68164020
quote:
Manchester United will launch a £70m bid for AC Milan's Kaka if Cristiano Ronaldo leaves for Real Madrid in the summer. (News of the World)

But Ronaldo says he will stay at United while Sir Alex Ferguson remains manager. (Sunday Mirror)

Chelsea have had a £44m bid for David Villa rejected by Valencia and will have to up their offer if they want to sign him. (Observer)

Joe Cole is to be offered a new four-year, £100,000-a-week deal by Chelsea in the summer. (News of the World)

Tottenham have set their sights on Blackburn's Roque Santa Cruz and plan to sell Roman Pavlyuchenko and Darren Bent in the off-season. (News of the World)


West Ham are stalking FC Schalke striker Kevin Kuranyi. (News of the World)

Argentine midfielder Javier Pastores, 19, has turned down an £8.8m move to Manchester United from his club Huracan because he believes he would not get enough first-team action. (PA)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68172647
Inmiddels is bekend dat de aanbieding die Feyenoord heeft gedaan aan Charlison Benschop ook direct weer een verhuur aan RKC Waalwijk bevat. Even afwachten wat hij gaat doen dus, nog twee clubs (Groningen sowieso) hebben een aanbieding gedaan.

Sparta wil Donovan Slijngard definitief van Ajax halen ( http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)tiefContracteren.htm )
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 19 april 2009 @ 16:48:20 #114
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68172753
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:45 schreef methodmich het volgende:
Inmiddels is bekend dat de aanbieding die Feyenoord heeft gedaan aan Charlison Benschop ook direct weer een verhuur aan RKC Waalwijk bevat. Even afwachten wat hij gaat doen dus, nog twee clubs (Groningen sowieso) hebben een aanbieding gedaan.
Voor 1 miljoen?

Zoveel kostte hij toch.
pi_68190423
Ik denk dat Liverpool uberhaubt niet verkoopt aan een topclub in Engeland en Arsenal heeft Babel eigenlijk niet nodig
  maandag 20 april 2009 @ 01:02:49 #117
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68190902
Dat zou echt een matige transfer zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68191004
Voor Babel een mooi excuus om weer 2 jaar op de bank te zitten
pi_68191215
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:29 schreef TTD het volgende:
Babel alsnog naar Arsenal
http://www.people.co.uk/s(...)93463-name_page.html
  dinsdag 21 april 2009 @ 00:36:35 #120
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68225295
Sulejman Smajic --> FC Groningen.
bron: Belgische media
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68225354
Hese (28) waarvoor bij De Graafschap geen plaats meer is wordt gevolgd door Vitesse ( ) en Willem II
pi_68225446
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:36 schreef venomsnake het volgende:
Sulejman Smajic --> FC Groningen.
bron: Belgische media
Paar maanden geleden werd die Smajic ook al gelinkt aan Groningen en Feyenoord, daarna heb ik hem geen bal goed meer zien raken. Daarvoor liet 'ie aardige dingen zien, tegen Club Brugge dacht ik.
pi_68269871
quote:
'Inter ontbindt contract Adriano'

Volgens de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport zijn Inter en de zaakwaarnemer van aanvaller Adriano het eens geworden over ontbinding van het contract van de Braziliaan. Adriano kondigde onlangs aan dat hij een pauze neemt om na te denken over zijn professionele carrière.

Adriano reisde enkele weken geleden naar Brazilië af voor enkele interlands met de nationale ploeg, maar keerde vervolgens niet terug naar Italië. De aanvaller was drie dagen onvindbaar en bleek later vanwege privé-zaken bij zijn moeder te zijn geweest.

Sinds 2001 staat Adriano onder contract bij Inter. De Braziliaan werd tussentijds uitgeleend aan Fiorentina, Parma en Sao Paolo. De krachtige aanvaller kende een paar goede seizoenen in de Serie A, maar verkeert sinds enkele jaren in een dip. Vermoed wordt dat deze 'crisis' te maken heeft met het overlijden van zijn vader in 2004.
quote:
'Bayern München zoekt opvolger Rensing in Frankrijk'

France Football bericht dat Bayern München doelman Cédric Carrasso in het vizier heeft. De 27-jarige goalie van Toulouse zou in Zuid-Duitsland Michael Rensing moeten vervangen.

Rensing werd jarenlang opgeleid bij Bayern München als opvolger voor Oliver Kahn, maar maakte dit seizoen meerdere malen cruciale fouten. Inmiddels heeft routinier Hans-Jörg Butt zijn plaats onder de lat overgenomen.

Het contract van Carrasso met Toulouse loopt tot medio 2012. De doelman zou zo'n vier miljoen euro moeten kosten. Ook Carlos Kameni (Espanyol) en Robert Enke (Hannover 96) zouden belangrijke kandidaten zijn om bij Der Rekordmeister aan de slag te gaan.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68270377
Udinese volgt Polak van Anderlecht (Sporza)
pi_68272304
Jeroen Veldmate op huurbasis naar De Graafschap.
bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 23 april 2009 @ 12:06:16 #126
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68299593
quote:
Heracles Almelo staat op het punt om de contractbespreking met de Duitser Elias Pech af te ronden. De twintigjarige aanvallende middenvelder is momenteel nog eigendom van het Hertha BSC, waar hij de voorbije seizoen deel uitmaakte van het tweede elftal.

Pech liep onlangs stage bij de Almeloërs, en deed dit naar tevredenheid van de technische staf. “We zijn er nagenoeg uit”, vertelde voorzitter Jan Smit in het weekblad Voetbal International. Voor de komst van de jongeling hoeven de Heraclieden slechts een opleidingsvergoeding te betalen aan de club uit Berlijn.

Pech kwam tot op heden tot dertien optredens in het beloftenteam van Die Alte Dame, maar scoorde nog niet. Naast Pech zijn de Tukkers ook nog altijd geïnteresseerd in Utrecht-middenvelder Simon Cziommer. De Duitser heeft sinds zijn komst naar de Domstad nog niet weten te overtuigen, en heeft al laten weten in principe open te staan voor een vertrek.
Voetbalzone
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68300037
quote:
Daily Mirror claim United could sign Brazilian teenager Dodo in the summer. He’s currently at Corinthians and the Mirror describes him as “strong in the air and talented on the ball”.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68301457
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Voetbalzone
VI ook nu.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:10:58 #129
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_68301500
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:09 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

VI ook nu.
Heracles bijna rond met Pech
(gisteren)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 23 april 2009 @ 13:18:05 #130
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68301741
Ja, maar daar stond het stukkie van Cziommer niet bij...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 23 april 2009 @ 19:34:40 #132
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68313631
quote:
clubs hebben teveel fm gespeeld zeker
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68337983
quote:
'Bayern München wil Van der Vaart'

Bayern München is volgens het Duitse medium DSF voornemens Rafael van der Vaart komende zomer over te nemen van Real Madrid. In Duitsland wordt er gerept over een mogelijke ruil met de Franse sterspeler Franck Ribéry, van wie men verwacht dat hij na dit seizoen zal vertrekken bij Der Rekordmeister.

Van der Vaart werd afgelopen zomer bij Hamburger SV losgeweekt door Real Madrid. Zijn start bij De Koninklijke was vrij goed, maar sinds de komst van trainer Juande Ramos is de Nederlander op de bank beland. Namens Real scoorde Van der Vaart vier keer in 26 competitieduels.

De 26-jarige Van der Vaart is door zijn periode bij HSV al bekend met de Bundesliga. Bij die Rothosen was de aanvallende middenvelder tussen 2005 en 2008 de spil van het Noord-Duitse elftal.
quote:
'Corinthians wil Vieri en Ronaldo herenigen'

De krant AS meldt dat het Braziliaanse Corinthians momenteel met spits Christian Vieri onderhandelt over een transfer. De 35-jarige Vieri vertrok onlangs bij Atalanta Bergamo.

Bij Corinthians voetbalt sinds een tijdje Vieri's oude ploeggenoot Ronaldo. Beide spitsen stonden ooit samen onder contract bij Inter en een hereniging van het duo lijkt derhalve aanstaande.

"Het is voor negentig procent zeker dat Bobo tekent bij Corinthians", aldus Vieri's belangenbehartiger Franck Assunçao. "Hij wil heel graag spelen in Brazilië."
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68361679
quote:
Zlatan wil graag in Spanje of Engeland spelen

Zlatan Ibrahimovic heeft het wel gezien bij Inter en zint aan op een vertrek. De oud-Ajacied heeft naar eigen zeggen het gevoel dat het tijd is voor wat anders.

De Zweedse topspits geeft tegenover Eurosport aan dat hij graag in Spanje of Engeland zou spelen.

"Ik sta nog onder contract bij Inter en ben hier erg gelukkig, maar op hetzelfde moment zou ik graag wat nieuws proberen nu ik al vijf jaar in Italië speel", vertelt Ibrahimovic.

"Ik heb alles gewonnen wat er in Italië te winnen valt en heb hier ontzettend veel geleerd, maar er komen momenten in je leven wanneer je jezelf moet zeggen dat het tijd is voor wat anders. Dat had ik eerder ook al eens bij Ajax."

Over interesse heeft Zlatan niet te klagen. Hij zou in de belangstelling staan van onder meer Chelsea, Liverpool, Manchester City, Real Madrid en Barcelona.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68361716
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


Dan denk ik direct aan Chelsea, Drogba Zlatan wat een monsterduo.
pi_68362039
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:57 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dan denk ik direct aan Chelsea, Drogba Zlatan wat een monsterduo.
Zou wel een lekkere aankoop voor chelsea zijn.
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:50 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


[..]
Ik zou zeggen doen van der Vaart
pi_68362043
Nick Tol van de amateurtak van Volendam terug naar de BVO

Volendam wil Tol terug in profselectie

Hans van de Haar van ADO Den Haag (nu verhuurd aan AGOVV) naar Sparta Nijkerk
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:29:29 #138
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68362296
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
alsjeblieft niet nar liverpool of barca

zlatan
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68366877
quote:
'Manchester United in gesprek met Kaka'

In de Engelse media weet men te melden dat Manchester United in gesprek zou zijn met de Braziliaanse ster Kaka.

De middenvelder van AC Milan zou positief tegenover een overgang naar Manchester staan.

Kaka is een gewilde speler in Engeland. Eerder dit seizoen deed Manchester City verschillende pogingen om Kaka te halen, maar tevergeefs.

United lijkt nu betere papieren te hebben om de middenvelder in te lijven. Hij zou naar verluidt een contract voor vijf jaar willen met een salaris van zo'n 140.000 euro per week. Milan zou 75 miljoen euro aan transfergeld willen ontvangen.
quote:
'Lazio zit dicht bij definitieve overgang Zárate'

Volgens het Italiaanse Il Corriere Dello Sport zit Lazio Roma dichtbij een definitieve overname van Mauro Zárate van Al-Sadd, een club uit Qatar.

Volgens Il Corriere Dello Sport heeft Lazio-directeur Claudio Lotito vergaande gesprekken gehad met de managers van de Arabische club Al-Sadd.

Vorig jaar haalde Lazio Roma de Argentijn Mauro Zárate op huurbasis naar de Italiaanse hoofdstad.

Nu schijnt Lazio Roma de spits volledig vast te willen leggen. Met de definitieve overgang zou een transferbedrag van zestien miljoen euro gemoeid zijn.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68380177
quote:
"AZ brengt bod uit op Bjärsmyr"

Volgens Eurosport.se heeft AZ een bod uitgebracht op Mattias Bjärsmyr. Meerdere clubs zouden zich al hebben gemeld voor de centrale verdediger (23) van IFK Gotenburg, maar tot een overgang kwam het tot dusver niet. Eurosport meldt uit betrouwbare bron te hebben vernomen dat AZ nu een bod heeft gedaan. De Technisch Directeur van IFK, Håkan Mild, en Bjärsmyr zelf onthielden zich van commentaar.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 26 april 2009 @ 00:15:32 #141
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68381181
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:28 schreef -J-D- het volgende:

[..]
boehoe
Die moet naar Grunn komen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68382095
Vonlanthen van Salzburg naar AZ. (Sportzeitung)
  zondag 26 april 2009 @ 11:19:11 #143
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68385989
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:02 schreef Radegast het volgende:
Vonlanthen van Salzburg naar AZ. (Sportzeitung)
Wat moet AZ dan met hem als ze Pelle al hebben
  zondag 26 april 2009 @ 11:21:25 #144
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68386024
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:19 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Wat moet AZ dan met hem als ze Pelle al hebben
Pelle gaat van de zomer vast een toptransfer maken naar een club van zijn niveau: Mantova of Vicenza.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_68421442
quote:
The Mirror claims Sir Alex is back in the hunt for French striker Karim Benzema - and hoping that Lyon miss out on the Champions League to make the deal easier.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68421498
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:19 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Wat moet AZ dan met hem als ze Pelle al hebben
Pelle zal wel vertrekken mag ik hopen?

In tegenstelling tot Ari heeft hij ook in zijn 2e jaar gefaald.
  maandag 27 april 2009 @ 13:50:34 #147
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68421501
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:02 schreef Radegast het volgende:
Vonlanthen van Salzburg naar AZ. (Sportzeitung)
kan ik me niet voorstellen... Die voegt niets meer toe dan die jochies van zondag
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68426967
Volendam laat Molenaar meetrainen

Volendam kijkt nadrukkelijk in de eigen gelederen dus. Daarnaast zou behalve Ahmed Ahahaoui ook Género Zeefuik in de belangstelling staan.

En De Stentor meldt dat Kari Arkivuo van Go Ahead Eagles door AZ, Ajax en Feyenoord gevolgd wordt.

Ook Sportweek en FOK! sport nemen dit over: http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/63390
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 april 2009 @ 16:19:21 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68427085
Het is de bedoeling dat Zeefuik in de eredivisie verhuurd wordt, dus dat zou prima zijn. Er van uit gaande dat Volendam zich handhaafd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68432996
Ajax en FC Utrecht melden zich ook in de race om Ricky van Wolfswinkel los te weken
Bron : RTV Utrecht.
  maandag 27 april 2009 @ 19:31:46 #151
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_68433042
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ajax en FC Utrechten melden zich ook in de race om Ricky van Wolfswinkel los te weken
Bron : RTV Utrecht.
Waarom zou Ajax Ricky willen? Ze hebben Suárez, Cvitanich en Bodul
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_68433597
Escude --> Inter Milaan.

Bron Sky sports.
  maandag 27 april 2009 @ 19:50:55 #153
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_68433706
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef sjimz het volgende:
Escude --> Inter Milaan.

Bron Sky sports.
Oud-Ajacied Escudé in beeld bij Inter
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 27 april 2009 @ 22:11:56 #154
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68440199
quote:
Van Wolfswinkel ook op verlanglijstje van FC Utrecht

27/04/2009 21:55

FC Utrecht heeft interesse in Ricky van Wolfswinkel. Jan Willem van Dop, voorzitter van de Domstedelingen, bevestigt de interesse in de twintigjarige spits van Vitesse.

'Twee maanden geleden hebben we bij Vitesse-directeur Paul van der Kraan geïnformeerd naar de vraagprijs van Van Wolfswinkel en naar de voorwaarden van een eventuele overstap', bevestigde Van Dop tegen VI.nl.

'Toen hebben we te horen gekregen dat al vier andere clubs hem in al eerder hadden gepolst voor een transfer. Zodoende hebben we geen verdere actie ondernomen. Maar hij staat nog steeds op ons verlanglijstje.'

Van Wolfswinkel maakte vorig seizoen zijn debuut voor Vitesse en is deze huidige jaargang definitief doorgebroken. De spits speelde dertig competitiewedstrijden, waarin hij zeven keer scoorde.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68440605
Alsof dat een stap omhoog is
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_68445606
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Overschat, Utrecht zou een mooi clubje voor hem zijn. Maar naar de top hoeft hij nog echt niet te gaan.
pi_68451392
quote:
'Ajax en PSV strijden om Sharbini'
Anas Sharbini staat in de belangstelling van zowel Ajax als PSV. Dat weet het Duitse Bild te melden. De Kroatische middenvelder (22) speelt momenteel in dienst van NK Rijeka.

Ook enkele Duitse clubs, waaronder revelatie 1899 Hoffenheim en 1. FC Köln, hebben hun oog op Sharbini laten vallen. "We weten van de interesse van Köln", zegt zijn zaakwaarnemer Sanjin Ugarkovic in Bild. "Vooral voor zijn ontwikkeling zou een transfer naar die club goed zijn."

Sharbini maakte afgelopen weekend indruk bij NK Rijeka. Tijdens het competitieduel met Slaven Belupo (6-2) scoorde de offensief ingestelde middenvelder drie keer.

Bron Bild en Voetbalprimeur
pi_68451485
Twente-preses bevestigt interesse in Sekou Cissé
quote:
FC Twente heeft onlangs een onderhoud gehad met Roda JC-aanvaller Sekou Cissé. Dat bevestigt voorzitter Joop Munsterman tegenover het weekblad Sportweek. "Wat er precies is besproken weet ik niet, ik was niet bij het gesprek", benadrukt de voorzitter dinsdag. "Maar we praten natuurlijk niet voor niets met hem." Hoewel de optie in zijn contract onlangs door de Limburgers werd gelicht, is de kans groot dat Cissé deze zomer alsnog uit Kerkrade vertrekt. Volgens diverse media heeft Cissé zelf heeft wel oren naar een vertrek naar een grote competitie of een grotere club, al is het maar om zijn kansen in de nationale ploeg van Ivoorkust te vergroten.

Fiorentina en Villarreal werden al in eerder stadium aan de 23-jarige Cissé gelinkt. De aanvaller kwam in het seizoen 2004/05 voor het eerst in actie voor Roda JC. Sindsdien scoorde hij in 131 duels vierentwintig keer voor de degradatiekandidaat uit Zuid-Limburg. Eind vorige maand verlengde de nummer zeventien van de Eredivisie het contract van de vijfvoudig international tot de zomer van 2011.

Bron Voetbalzone
pi_68453466
Zou een zeer slimme aankoop zijn. Wat heerlijk als je nu Twente fan bent...
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:40:32 #160
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68455970
quote:
De samenwerking met Ismael Urzaiz was verre van succesvol, maar Ajax denkt met ingang van komend seizoen meer succes te hebben met Guille Franco (32) in de rol van pinch-hitter. De Mexicaanse Argentijn heeft een aflopend contract bij Villarreal, waar hij niet in de plannen van coach Manuel Pellegrini meer voorkomt. Franco, die dit seizoen nog niet scoorde, voelt zich gevleid door de interesse.
(El Mediterraneo)
pi_68456927
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:40 schreef Prosac het volgende:

[..]

(El Mediterraneo)
Ik snap de gedachte wel, jonge voorhoede, wat ervaren speler erachter en daarnaast een pinch-hitter, maar zo'n kerel komt echt niet voor een baggerloontje hoor. Zo'n speler moet toch te halen zijn uit de eigen jeugd of goedkoop in Nederland (talent dus). Geef je salaris of transfergeld liever uit aan een (ervaren) naam zoals dat met Stam of Davids gebeurde.
pi_68456976
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik snap de gedachte wel, jonge voorhoede, wat ervaren speler erachter en daarnaast een pinch-hitter, maar zo'n kerel komt echt niet voor een baggerloontje hoor. Zo'n speler moet toch te halen zijn uit de eigen jeugd of goedkoop in Nederland (talent dus). Geef je salaris of transfergeld liever uit aan een (ervaren) naam zoals dat met Stam of Davids gebeurde.
Kan je veel beter een Koevermans halen ja. Hoewel die geen pinchhitter zal willen zijn. Demouge misschien...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68457887
Of Platje
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_68457944
Bv ja. (al gaat die natuurlijk falen en dan is het weer een domme aankoop) Koevermans niet natuurlijk.
pi_68461600


'Benschop sprak reeds met FC Groningen'
quote:
De interesse van FC Groningen in Charlison Benschop neemt serieuze vormen aan. De aanvaller van RKC Waalwijk sprak reeds met de subtopper uit de Eredivisie.

De 19-jarige Benschop is aan zijn tweede seizoen bezig in de hoofdmacht van RKC Waalwijk. Hij was dit seizoen in 34 wedstrijden tien keer trefzeker voor de ploeg uit de Jupiler League. De aanvalelr heeft nog een verbintenis tot medio 2011 in Waalwijk.

Vorige maand werd bekend dat ook Feyenoord interesse had in de talentvolle aanvaller. FC Groningen lijkt echter Benschop vast te leggen.

Link: http://www.v-bal.nl/nieuws/46734/bensch ... ingen.html
pi_68464794
Benschop heeft al aangegeven te kiezen voor de club die het hoogste salaris biedt. Als dat Groningen is, lijkt me dat sportief ook de beste keuze, want Feyenoord wil hem direct weer verhuren aan RKC.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:45:19 #167
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68465147
haha, eerlijk van hem. In welke context was dat? Lijkt me ook niet dat hij bij Groningen zo in de basis komt ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68465232
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef One_conundrum het volgende:
haha, eerlijk van hem. In welke context was dat? Lijkt me ook niet dat hij bij Groningen zo in de basis komt ...
Tegen zijn vrienden. Die jongen heeft nooit wat gehad, woont alleen met zijn moeder. Dus hij wil nu graag een goed salaris en dan iets terug doen voor zijn moeder en zichzelf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:47:22 #169
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68465235
Apart die interesse. Ik denk dat je achter GGG en Berg, genoeg talent hebt aan Pedersen, Matavz, Kluijn en Ozturk.

Ik denk ook niet dat Benschop goedkoop zal zijn.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:48:49 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68465303
Ozturk komt sowieso al niet terug.
Dan heb je Pedersen, Berg, Matavz, Kluin en Koç, waarbij men er vanuit gaat dat Berg vertrekt.
pi_68465383
Overigens gaat Benschop binnenkort ook oriënterend spreken met AZ, dus die zijn ook nog in de running.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68466024
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef methodmich het volgende:
Overigens gaat Benschop binnenkort ook oriënterend spreken met AZ, dus die zijn ook nog in de running.
Als die slim is kies die voor Groningen want bij AZ komt die helemaal niet aan het spelen.Maar als die voetbalt puur voor de salaris kan die beter naar AZ gaan.
pi_68470295
quote:
'Oper ondergaat medische keuring bij Iraklis Saloniki'
AD/Sportwereld
pi_68472834
Eric Gerets van Marseille naar Al-Hilal. [L'Equipe]
pi_68479527
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:11 schreef Radegast het volgende:
Eric Gerets van Marseille naar Al-Hilal. [L'Equipe]
In ieder geval blijft hij niet bij Marseille.
quote:
Gerets schokt Marseille met vertrek

Eric Gerets stopt na dit seizoen als trainer van Olympique Marseille. De succesvolle oefenmeester verbaast daarmee vriend en vijand, gezien de eerste plek op de ranglijst van zijn club.

Marseille lijkt onder Gerets voor het eerst in jaren kampioen te worden, maar dat is voor de coach dus geen aanleiding om te blijven. Dinsdag deelde de Belgische trainer aan zijn spelers mee dat hij zijn aflopende contract niet zal verlengen.

Voor Gerets bestaat belangstelling vanuit diverse hoeken. Zo werd hij in verband gebracht met het bondscoachschap van België, terwijl er ook interesse vanuit het Midden-Oosten zou bestaan.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:46:42 #176
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68480077
Ik snap niet dat ie niet even wacht tot de titel binnen is.
pi_68480347


Unibet heeft wel een vermoeden waar hij heen gaat
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_68481529
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Unibet heeft wel een vermoeden waar hij heen gaat
Volgens Studio Sport zitten ze dan goed wat het zou rond zijn.
pi_68486954
Pontus Wernbloom --> AZ
Bron

Zou vandaag al naar Alkmaar vliegen voor een keuring, en het tekenen van een 4 jarig contract.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2009 @ 09:50:32 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68488565
quote:
Juventus will make a new bid for Liverpool midfielder Xabi Alonso after missing out on him last summer. (Various)

Real Madrid's Dutch winger Rafael van der Vaart has been offered to Chelsea for £8m. (Daily Mirror)

Tottenham hope to sign 17-year-old Charlton midfielder Jonjo Shelvey for about £3m but face competition from Newcastle and Fulham. (Various)

Meanwhile, Spurs are giving a trial to 19-year-old Ghanaian full-back Gladson Awako. (The Sun)

Aston Villa want £5.5m-rated Steau Bucharest defender Dorin Goian. (The Sun)

AC Milan coach Carlo Ancelotti is confident of signing England midfielder David Beckham on a permanent deal from Los Angeles Galaxy. (Various)

Wolves manager Mick McCarthy says he is interested in signing Liverpool defender Sami Hyypia, who could be available for free at the end of the season. (Daily Star)

Former Manchester United keeper Mark Bosnich, 37, has held talks with Swindon. (The Sun)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 29 april 2009 @ 09:52:24 #181
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68488621
Xabi Alonso verkopen is het domste van Liverpool kan doen. Dat is nou eindelijk een man die een deel kan opvangen bij een afwezigheid van Gerrard.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:44:56 #182
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68501111
quote:
'AZ koopt Kuiper en verhuurt hem aan

AZ heeft interesse voor Nicky Kuiper van Vitesse. De linksback staat al langere tijd in de belangstelling van de lanskampioen en speler en club hebben inmiddels een eerste gesprek achter de rug. Tot een overeenstemming kwam het nog niet, maar dat lijkt slechts een kwestie van tijd.

Voetbal International weet te melden dat AZ Kuiper wil kopen, om hem vervolgens nog een jaar bij Vitesse te stallen. ‘In mijn ogen is dat ook de beste optie, laat Vitesse-trainer Theo Bos weten. ‘Nicky is heel jong en heeft het absoluut nodig ook komend jaar op het hoogste niveau te voetballen in plaats van op de bank te zitten. Hij is nog te jong voor een reserverol.'

Kuiper kwam dit seizoen pas dertien duels in actie. De linksback was een aantal weken uitgeschakeld door een enkelblessure.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68502914
Joep van den Ouweland kan terug naar Willem II, meldt Rijnmond en ook FOK! sport inmiddels:

Van den Ouweland kan terugkeren bij Willem II

Verder zou Frank Rijkaard in beeld zijn als trainer bij AC Milan volgens teletekst

De papieren VI meldt dat De Graafschap Jeroen Veldmate wil halen van FC Groningen, dat ADO Den Haag denkt aan het terughalen van Santi Kolk van Vitesse en dat VVV naast het halen van Fortuna-middenvelder Brian Linssen (ook in beeld bij MVV) denkt aan het terughalen van Achmed Ammi, nu spelend voor ADO Den Haag
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 april 2009 @ 16:44:50 #184
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_68503425
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef methodmich het volgende:
Joep van den Ouweland kan terug naar Willem II, meldt Rijnmond en ook FOK! sport inmiddels:

Van den Ouweland kan terugkeren bij Willem II

Verder zou Frank Rijkaard in beeld zijn als trainer bij AC Milan volgens teletekst

De papieren VI meldt dat De Graafschap Jeroen Veldmate wil halen van FC Groningen, dat ADO Den Haag denkt aan het terughalen van Santi Kolk van Vitesse en dat VVV naast het halen van Fortuna-middenvelder Brian Linssen (ook in beeld bij MVV) denkt aan het terughalen van Achmed Ammi, nu spelend voor ADO Den Haag
AC Milan heeft Rijkaard op het oog
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_68505195
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68522433
quote:
AZ Alkmaar’s Mounir El Hamdaoui Interests Arsenal & Liverpool

The Eredivisie’s top scorer could be headed to the English Premier League next season after lifting the league title with AZ Alkmaar.

AZ striker Mounir El Hamdaoui’s fine season has not gone unnoticed by the English Premier League’s top clubs. According to liondelatlas.net, he is a possible transfer target for both Arsenal and Liverpool.

The Moroccan international helped lead his team to the title with 22 league goals. The player is still at the top of the Dutch scoring charts, despite being suspended for the weekend tie against ajax. The match featured a goal from Luis Suarez, who is now tied with El Hamdaoui as the Eredivisie’s top scorer.

The Atlas Lion will also miss the upcoming match before returning on the final day of the season, on which he will hope to add to his tally, especially as Suarez will have had one extra game to overtake him.

El Hamdaoui was one of the few bright spots for the Moroccan national team during their 2-1 World Cup qualifying loss to Gabon in Casablanca on March 28. He scored the lone goal for his country but was also denied by the post and crossbar on two separate occasions.
Rami Ayari, Goal.com
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68530054
quote:
Ook Ajax en PSV bekijken Johansson

Niet alleen FC Groningen blijkt geïnteresseerd te zijn in Emil Johansson. Ook Ajax en PSV zouden de verrichtingen van de Zweed nauwlettend in de gaten houden, meldt het Zweedse Aftonbladet.

Onlangs zouden Ajax en PSV scouts gestuurd hebben naar Zweden om de linksback te bekijken. Johansson staat onder contract bij Hammarby IF, dat momenteel dertiende staat in de Zweedse competitie.

FC Groningen volgt de 22-jarige verdediger al langere tijd. De noorderlingen hadden Johansson afgelopen winter al vast willen leggen. Overigens wordt de voormalig jeugdinternational van Zweden niet alleen door Nederlandse clubs gevolgd. Ook bij clubs elders uit Europa prijkt de naam van Johansson op de lijstjes.

Bron: http://www.voetbalprimeur(...)ijken_Johansson.html
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 30 april 2009 @ 15:23:03 #188
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68530799
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:57 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dan denk ik direct aan Chelsea, Drogba Zlatan wat een monsterduo.
Dat zou oneerlijk zijn voor de tegenpartij. Dan ben je simpelweg te sterk.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 30 april 2009 @ 23:56:45 #189
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68545513
quote:
FC Groningen hengelt naar de diensten van verdediger Michael Jansen van SC Cambuur- Leeuwarden. Dat meldt het Dagblad van het Noorden donderdag. Jansen heeft een contractaanbieding met een looptijd van drie jaar in beraad maar kan zijn aflopende verbintenis bij de Jupiler League-club eveneens verlengen. Door een hartkwaal kwam Jansen (24) jarenlang niet in actie. Vitesse had geen plek meer voor de fit verklaarde verdediger en ook een eenjarig contract bij Feyenoord, dat hem aan De Graafschap verhuurde, mondde niet uit in een langer verblijf. In Leeuwarden stond de geboren Nijmegenaar in 34 competitiewedstrijden in de basis.

Met Jeroen Veldmate heeft FC Groningen overeenstemming bereikt over een driejarige contractverlenging. De twintigjarige verdediger wordt volgend seizoen verhuurd. BV Veendam, De Graafschap, SC Cambuur-Leeuwarden, RBC Roosendaal en Helmond Sport hebben van hun belangstelling voor hem blijk gegeven.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:35:13 #190
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68551677
quote:
Manchester City bereidt een bod voor op Arjen Robben. Real Madrid staat welwillend tegenover het vertrek van de Nederlander, die momenteel revaliderende is van alweer zijn negende spierblessure sinds zijn komst in de zomer van 2007. Een bedrag ter hoogte van 36 miljoen euro, hetzelfde bedrag als toentertijd aan Chelsea betaald werd, is afdoende om de Nederlander uit Madrid weg te halen. (The Independent)
Zou mooi zijn, Gaat Grunn wederom cashen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2009 @ 10:43:19 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68551834
Man. City wil ook David Villa hebben voor 35miljoen Engelse Ponden. Zelfde krant als hierboven. En nog meer koppen uit Engeland.
quote:
Arsenal manager Arsene Wenger has made Blackburn striker Roque Santa Cruz his number one summer transfer target - and hopes he can land him for a cut-price £12m. (Daily Express)


Wenger's interest in Santa Cruz could signal the end of Emmanuel Adebayor's Arsenal career. (Daily Mirror)

Manchester City say they may miss out Santa Cruz but are back in the race to sign £35m-rated Valencia striker David Villa. (The Independent)

And City are interested in winger Arjen Robben, who could be offloaded by Real Madrid in the summer. (Daily Mirror)

Manchester United are poised to make a £30m bid for Lyon striker Karim Benzema - to replace Carlos Tevez. (The Sun)

Everton manager David Moyes is set to make a £6m bid for Rennes full-back Rod Fanni. (The Sun)

Real Madrid defender Fabio Cannavaro has revealed that he rejected an offer to move to Manchester City. (The Guardian)


And Everton winger Andy van der Meyde, who is a free agent in the summer, is wanted by both Stoke and Wolves. (Daily Mail)

Djibril Cisse's goal drought could lead to him failing to secure a permanent deal with Sunderland. (The Sun)

Stoke manager Tony Pulis wants the club to finish as high in the league as they can so that he can sign Cardiff midfielder Joe Ledley in the summer. (Daily Mirror)

Wigan boss Steve Bruce will turn his attention to Manchester United's Fraizer Campbell after an unproductive scouting trip to Mexico. (The Sun)

Aston Villa striker John Carew has disappointed Tottenham by insisting he wants to stay in Birmingham. (Daily Star)

Promoted Wolves want to bring experienced Liverpool centre half Sami Hyypia to Molineux. (The Sun)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:50:15 #192
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_68557113
quote:
Wigan boss Steve Bruce will turn his attention to Manchester United's Fraizer Campbell after an unproductive scouting trip to Mexico. (The Sun)
Gewaagd hoor
pi_68557769
quote:
'Barcelona en Bayern akkoord over Ribéry'

Franck Ribéry is dichtbij een overgang naar FC Barcelona. Dat melden diverse Spaanse media vrijdag. Bayern München zou een bod van bijna dertig miljoen euro op de Fransman geaccepteerd hebben.

Daarnaast zou Aleksander Hleb of Eidur Gudjohnson de overstap maken naar Duitsland. Ribéry - die nog een tweejarig contract bij Bayern heeft - is al langer een gewilde prooi voor FC Barcelona.

Ook Real Madrid en Manchester United hengelden de afgelopen tijd nadrukkelijk naar de Franse sterspeler. Volgens de berichten uit Spanje komt er met zijn transfer naar Barcelona een einde aan het geruchtencircuit rond Ribéry.

De flegmatieke aanvaller tekent vermoedelijk een contract voor vier seizoenen in Catalonië. De lijstaanvoerder van Spanje zou de transfer van Ribéry binnen afzienbare tijd wereldkundig maken.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:25:01 #194
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68559759
Tioté kan naar Paris en Marseille, volgens Telegraaf:

\'Franse interesse voor Tioté\'

Joël Bijlow van Jong Feyenoord test bij Sparta:

Sparta test aanvaller van Jong Feyenoord
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68560526
quote:
Ben Sahar serieuze optie voor Vitesse

Vitesse volgt Ben Sahar van De Graafschap als mogelijke nieuwe aanwinst voor volgend seizoen.

De Israëlische international wordt door De Graafschap gehuurd van de Engelse topclub Chelsea, waar hij nog een contract tot 2011 heeft.
"Wij volgen Ben Sahar", erkent trainer Theo Bos. "Hij is een serieuze optie. Ik weet niet hoe ver we daarmee zijn."

Sahar wil er niet teveel over kwijt. "Na tien mei wordt er meer duidelijk.
Nu concentreer ik mij op het behoud van De Graafschap. Maar ik weet dat meerdere clubs mij volgen."
Ook NEC en Borussia Dortmund hebben interesse.

Bron: Omroep Gelderland
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:58:08 #196
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68560683
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:52 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]
Zou een goede aanwinst zijn. .
Die zou ik ook wel bij Grunn willen zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68560918
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:52 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]


Des Vitesse dit
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:41:27 #198
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68567197
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:52 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]
66,6 % procent kans dat ie naar een goede club gaat
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:50:06 #199
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68567490
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:41 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

66,6 % procent kans dat ie naar een goede club gaat
NEC of Dortmund bedoel je?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:53:00 #200
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68567576
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

NEC of Dortmund bedoel je?
Grappenmaker je weet wel wat ik bedoel
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:32:56 #201
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68586150
quote:
'Omstreden deal Cannavaro rond'

Van onze Telesportredactie

MADRID - Voor Real Madrid-verdediger Fabio Cannavaro is de 'clasico' tegen FC Barcelona, zaterdagavond, zeer waarschijnlijk éen van zijn laatste wedstrijden in het shirt van de 'Koninklijke'. De Italiaan - die een aflopend contract heeft in Madrid - is zo goed als rond met zijn oude club Juventus.
"Een akkoord is dichtbij, maar helemaal rond is de deal nog niet", aldus de oud-wereldkampioen voetbal tegen Marca.

De overstap van Cannavaro naar 'Juve' is omstreden, omdat de verdediger de club verliet na het gokschandaal in 2006. Dat werd hem door de Turijnse fans destijds niet in dank afgenomen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:26:00 #202
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68592476
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Unibet heeft wel een vermoeden waar hij heen gaat
Je hebt hopelijk niet te veel ingezet.
quote:
Eric Gerets gaat niet aan de slag bij Al-Hilal. De scheidend oefenmeester van Olympique Marseille was in Saudi-Arabië in beeld om zijn landgenoot George Leekens op te volgen, maar deze heeft nu toch het vertrouwen van de clubleiding gekregen. Leekens zal zijn contract bij de Arabische topclub met een jaar verlengen.


Dat terwijl Al-Hilal wel degelijk geïnteresseerd was in Gerets. "De gesprekken met Gerets werden toegegeven, maar zijn blijkbaar afgesprongen nog voor Al Hilal contact opnam met mij", vertelde Leekens aan Het Laatste Nieuws. “Er werd open kaart gespeeld.”

"De voorzitter gaf aan bijzonder tevreden te zijn over mijn werk”, vervolgde de trainer, die sinds maart in Saudi-Arabië werkzaam is. “In een van de volgende dagen zal ik de papieren krijgen voor die contractverlenging van één jaar. Ik ben blij met de blijk van vertrouwen, maar ben me er van bewust dat het snel over kan zijn bij slechte resultaten."
pi_68592796
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk niet te veel ingezet.
[..]


toch maar naar Bayern Munchen dan?
pi_68594270
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk niet te veel ingezet.
[..]
Niets, die odd was veel te laag.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:12:27 #205
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68595305
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Sinds wanneer is Cannavaro geen wereldkampioen meer?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 3 mei 2009 @ 11:35:37 #206
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68613470
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk niet te veel ingezet.
[..]
quote:
Leekens alsnog weggestuurd bij Al-Hilal

Georges Leekens zal niet helemaal begrijpen wat hem is overkomen. De Belgische coach, die in maart naar Al-Hilal vertrok, liet zaterdagmiddag nog weten dat zijn contract in Saudi-Arabië met een jaar verlengd zou gaan worden. Een dag later heeft het bestuur van de topclub de oefenmeester echter laten weten dat hij kan vertrekken.

Leekens liet eind maart Lokeren achter voor een avontuur in Saudi-Arabië en tekende een contract van twee maanden bij Al-Hilal. Van het bestuur van deze club kreeg hij naar eigen zeggen te horen dat de samenwerking met een jaar verlengd zou worden. Een dag later staat Leekens echter op straat.

Abdullatif Al Hussaini neemt voorlopig de taken van Leekens over. In de zoektocht naar een nieuwe trainer duikt plots weer de naam van Eric Gerets op. De Belg, die na dit seizoen vertrekt bij Olympique Marseille, sprak al eens met een delegatie van Al-Hilal en kan naar verluidt 250.000 euro per maand gaan verdienen.
Wat een soap
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 3 mei 2009 @ 12:02:12 #207
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68614044
FC Omniworld wil Postma als nieuwe keeper

Mogelijk een rentree voor de veelbesproken doelman!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 3 mei 2009 @ 13:27:30 #208
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_68616334
quote:
'Liverpool en United strijden om Aaron Lennon'

Volgens The Daily Express willen Liverpool en Manchester United zich de komende zomer versterken met Aaron Lennon. De middenvelder van Tottenham Hotspur zou naar verluidt ruim twintig miljoen euro moeten kosten.

Liverpool zou afgelopen transferperiode al tevergeefs een bod hebben gedaan op de 22-jarige Lennon. De Engels international verlengde daarna zijn contract op White Hart Lane tot medio 2014.

De Britse tabloid meldt dat Sir Alex Ferguson de speler van Tottenham wil inlijven als vervanger van Carlos Tevez of Cristiano Ronaldo, die na dit seizoen mogelijk vertrekken uit Manchester. Bovendien kan Lennon de 35-jarige Ryan Giggs opvolgen, die volgend jaar zijn loopbaan beëindigt.

Aaron Lennon speelt sinds 2005 voor Tottenham Hotspur. De club uit Noord-Londen betaalde zo'n twee miljoen euro aan Leeds United, de club waar hij zijn loopbaan begon. Lennon speelde tot nu toe 165 officiële wedstrijden (15 goals).
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68616946
Hoe zit het met Downing dan? Is dat geen mooie vervanger voor Giggs, of is die toch minder goed dan we denken?
pi_68617130
Downing

Alhoewel hij wel weg moet bij de matigheid van Boro. Dat niveau overstijgt hij, maar ook weer niet zo erg dat ie naar een topclub zou moeten.

Hij is bovendien Engels en alleen daarom kost ie al een vermogen, ook al degraderen ze. Hij zou het bij een goede middenmoter moeten proberen. Spurs, West Ham of Fulham. Hij kan wel meer dan Konchesky bijvoorbeeld.

Enige speler van Boro die ik hoog heb zitten is Adam Johnson. En Tuncay natuurlijk maar die is al wat ouder.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68640411
Vennegoor of Hesselink op punt van tekenen van een driejarig contract bij PSV, aldus Studio Voetbal.
Reker ontkent per sms.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_68641798
Lazovic, Koevermans, Toivonen, Nijland, VOH

en dan nog een hoop wingers voor een prima 433 systeem.
pi_68647920
Danijel Pranjic --> Liverpool
Bron: Omroep Friesland
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_68650378
Jezus hebben die niet genoeg linkervleugel spelers
  maandag 4 mei 2009 @ 12:02:09 #215
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68650581
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:18 schreef DeVinger het volgende:
Lazovic, Koevermans, Toivonen, Nijland, VOH

en dan nog een hoop wingers voor een prima 433 systeem.
Las gister dat Feyenoord Koevermans wilde hebben samen met Dudek ( maar die was al eerder genoemd )
  maandag 4 mei 2009 @ 12:04:44 #216
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68650669
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef -J-D- het volgende:
Danijel Pranjic --> Liverpool
Bron: Omroep Friesland
Zou een mooie transfer zijn, en ééntje die hij verdient.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 4 mei 2009 @ 12:10:06 #217
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68650836
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zou een mooie transfer zijn, en ééntje die hij verdient.
En ook een absolute beloning voor het jarenlange uitstekende scoutwerk van Heerenveen. Alves naar Middlesbrough was aardig, maar een speler direct naar een dergelijke topclub zien verkassen.. dan ben je als scout wel even trots hoor.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:40:24 #218
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68655524
Grote plannen in Madrid,


AS
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 4 mei 2009 @ 14:43:06 #219
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68655618
Fabregas is realistischer dan Kaka denk ik zo.
pi_68655637
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Las gister dat Feyenoord Koevermans wilde hebben samen met Dudek ( maar die was al eerder genoemd )
Koef mogen ze hebben....
  maandag 4 mei 2009 @ 14:44:13 #221
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68655667
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:43 schreef Prosac het volgende:
Fabregas is realistischer dan Kaka denk ik zo.
Weet ik niet.. Ik moet nog zien of Cesc uberhaupt wel voor Madrid wil spelen.
Is wel een Catalaan he.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68655997
Xabi Alonso schijnt bij een goed bedrag weg te mogen. Dus die kans is in ieder geval reeel.
pi_68656186
Dan zullen alle Nederlanders wel weer weg moeten.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 4 mei 2009 @ 17:07:14 #224
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68661315
Sparta wil Davy De Fauw terug van Roda, wacht een eventuele degradatie af.

Aldus RTV Rijnmond: http://www.rijnmond.nl/Ho(...)y+de+Fauw+terughalen
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 mei 2009 @ 17:11:35 #225
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68661491
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:53 schreef JeroenV het volgende:
Xabi Alonso schijnt bij een goed bedrag weg te mogen. Dus die kans is in ieder geval reeel.
Zou een hele domme zet van Liverpool zijn
pi_68663002
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Las gister dat Feyenoord Koevermans wilde hebben samen met Dudek ( maar die was al eerder genoemd )
quote:
Feyenoord wil zich komend seizoen versterken met Danny Koevermans. Externe geldschieters moeten de komst van de spits van PSV bekostigen, meldt RTV Rijnmond.

De geldschieters trekken echter pas de portemonnee wanneer Feyenoord een sluitende begroting kan tonen.

Om dit voor elkaar te krijgen wil de stadionclub aandelen van de amateurtak in Stadion Feijenoord bij de gemeente Rotterdam inruilen voor een overbruggingskrediet van 15 miljoen euro.

De uit Schiedam afkomstige Koevermans sprak onlangs zijn twijfels uit over zijn toekomst bij PSV. Daar zit de ex-spits van Sparta Rotterdam en AZ dit seizoen voornamelijk op de bank.

Dudek

Feyenoord wil volgens de omroep eveneens Jerzy Dudek voor een terugkeer naar de Kuip bewegen. Dat gerucht deed al langer de ronde, maar hier geldt eveneens dat de club uit Rotterdam-Zuid eerst de financiën op orde moet hebben.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_68663033
Dudek zou toffe keus zijn.

Koevermans zou ik niet snappen.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:07:13 #228
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68663087
Feyenoord wil de selectie verjongen zie ik ...........
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 4 mei 2009 @ 19:02:23 #229
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68664635
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:07 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord wil de selectie verjongen zie ik ...........
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 mei 2009 @ 19:03:59 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68664672
Feyenoord wringt zich in bijzondere financiële bochten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68673189
Esbjerg fB (Denemarken) doet een tweede poging om Tim Janssen aan te trekken.
In de winterstop deden ze een eerste poging. Janssen wil eerst weten hoeveel kans hij maakt onder de nieuwe trainer Lodeweges.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_68676551
Bij degradatie van Middlesbrough vertrekt Huth naar Wolfsburg. (Bild)
pi_68683585
Ribery voor 70 miljoen euro van Bayern naar Man Utd. Dat betekent dan ook op zeker een vertrek van Ronaldo, aldus The Guardian.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:46:16 #234
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68684202
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ribery voor 70 miljoen euro van Bayern naar Man Utd. Dat betekent dan ook op zeker een vertrek van Ronaldo, aldus The Guardian.
70 miljoen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:17:24 #235
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_68687623
quote:
'Rijkaard opvolger Magath bij Wolfsburg'

Een opvallend gerucht in de Franse sportkrant L'Équipe. Het medium beweert dat het Duitse VfL Wolfsburg Frank Rijkaard op het oog heeft als nieuwe trainer van de club.

Bij die Wölfe zou Rijkaard het stokje moeten overnemen van de huidige trainer Felix Magath, die in verband wordt gebracht met Schalke 04. L'Équipe claimt dat de onderhandelingen tussen Wolfsburg en Rijkaard zich reeds in een vergevorderd stadium bevinden.

Na zijn vertrek bij FC Barcelona vorig jaar nam Rijkaard een jaar vrijaf. Onlangs bleek dat er nog genoeg belangstelling bestaat voor de voormalig speler van onder meer Ajax en AC Milan. Zijn zaakwaarnemer Perry Overeem meldde dat Rijkaard op de lijst staat bij de rossoneri, terwijl enkele landen en clubs uit Oekraïne en Rusland zich al eens bij Overeem hebben gemeld. De zaakwaarnemer voegde hieraan toe dat zijn cliënt het liefst aan de slag gaat in de Serie A of de Premier League.

Een vertrek naar het ambitieuze Wolfsburg ligt derhalve niet echt voor de hand. De club uit de Volkswagenstad staat met nog vier speelronden te gaan bovenaan in de Bundesliga en is dichtbij de eerste landstitel uit de clubgeschiedenis. Magath & co verdedigen een voorsprong van drie punten op nummer twee Bayern München, terwijl Hertha BSC, VfB Stuttgart en Hamburger SV ook nog kans maken op de Duitse titel.
quote:
Barça meldt zich in Londen voor doelman Cech

FC Barcelona heeft belangstelling getoond in Petr Cech, de doelman van Chelsea. Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer, Pavel Zika.

"We hebben vernomen dat Barcelona geïnteresseerd is in Petr Cech," vertelt Zika tegenover de Tsjechische krant Pravo. "Petr heeft echter een contract bij Chelsea, waar hij het goed naar zijn zin heeft."

De 26-jarige Tsjech heeft een lastige periode achter de rug. Critici beweren dat hij minder goed is gaan keepen sinds hij met een helm speelt. In de heenwedstrijd van de halve Champions League-finale in Camp Nou bewees Cech echter zijn waarde voor Chelsea met enkele mooie reddingen.

Of er komende zomer op de doelman geboden gaat worden, kan Zika niet zeggen. "Het is niet handig om daarover uitspraken te doen als beide clubs elkaar woensdag treffen in de Champions League."

Chelsea en Barcelona staan woensdag op Stamford Bridge tegenover elkaar. Vorige week eindigde het eerste duel in Spanje in 0-0.
quote:
Napoli-duo alleen te koop voor 'krankzinnig' bedrag

Napoli is niet van plan om komende zomer afstand te doen van Ezequiel Lavezzi (foto) en Marek Hamsik. Beide spelers waren dit seizoen al regelmatig onderwerp van transfergeruchten.

Lavezzi, een Argentijnse aanvaller, werd onlangs gelinkt aan Chelsea en Manchester City, terwijl ook Marek Hamsik in verband werd gebracht met een transfer naar de Premier League. West Ham United zou interesse hebben in de middenvelder uit Slowakije.

Napoli-president Aurelio de Laurentiis geeft echter aan dat de club het tweetal wil behouden. "Ze zullen niet worden verkocht," vertelt hij tegenover Radio Kiss Kiss.

Volgens De Laurentiis kan alleen een hoog bedrag zijn besluit veranderen. "Beiden blijven hier, tenzij er een krankzinnig bod komt dat niet te weigeren is. Want daarmee kunnen we dan veel nieuwe spelers terugkopen."
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:39:43 #236
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68688330
Best grappig dat deze komende transferperiode het eigenlijk interressanter is wat er op trainersgebied gaat gebeuren: Waar gaat Louis heen, waar gaat Co heen, wat gaat Rijkaard doen, komt Gullit ooit nog ergens aan de bak, en Koeman , blijft Van Basten echt bij Ajax met zijn rebellenclub naast hem op de bank, wat gaat er bij Chelsea gebeuren, en bij Real Madrid, etc!?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 mei 2009 @ 14:09:32 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68691500
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ribery voor 70 miljoen euro van Bayern naar Man Utd. Dat betekent dan ook op zeker een vertrek van Ronaldo, aldus The Guardian.
kan van Gaal lekker gaan shoppen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:14:12 #238
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68691691
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

kan van Gaal lekker gaan shoppen
Koopt ie in 1x de hele AZ selectie op
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:09:47 #239
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68714674
quote:
'United doet recordbod op Ribéry'

MANCHESTER - Manchester United heeft volgens de Engelse kwaliteitskrant The Guardian liefst 63 miljoen pond (ruim 71 miljoen euro) klaarliggen om Franck Ribéry over te nemen van Bayern München.

De deal gaat volgens The Guardian alleen door als Real Madrid en ManUnited overeenstemming bereiken over een transfer van Cristiano Ronaldo van Old Trafford naar Bernabéu. De Spaanse topclub heeft naar verluidt vijftig miljoen euro over voor Ronaldo.

Als het tot de megatransfer komt, wordt Ribéry na Zinedine Zidane in 2001 de duurste speler aller tijden. Zidane verkaste acht jaar geleden voor om en nabij 75 miljoen euro van Juventus naar Real Madrid.

Nu ManUnited zich volgens de Engelse krant bij Bayern München heeft gemeld, gaat The Guardian er vanuit dat een transfer naar Spanje in een afrondende fase is.

Ribéry kwam in 2007 voor 25 miljoen euro van Olympique Marseille naar de Beierse Alianz Arena. Hij heeft in Zuid-Duitsland nog een contract tot de zomer van 2011. De laatste weken wordt de Franse vleugelaanvaller ook nadrukkelijk in verband gebracht met Barcelona, waar Ribéry zelfs een voorcontract zou hebben getekend.

AD
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:26:21 #240
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68715190
71 miljoen zou echt belachelijk zijn.
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:40:39 #241
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68715560
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
71 miljoen zou echt belachelijk zijn.
Zeker gezien het feit dat de clubs in de top van Engeland een enorme schuld hebben en dat het hier in Nederland niet kan zo kunnen clubs in Nederland nooit meedraaien met die landen. ( als het nog kon )
  woensdag 6 mei 2009 @ 08:17:30 #242
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68718670
Ribéry voor 71miljoen, belachelijk. Houd dan Ronaldo. Daar heb je meer aan!
Ribéry is een goede voetballer maar 71miljoen is hij never waard!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:11:54 #243
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68720933
Dit zal voor een hoop geruchten gaan zorgen.
quote:

Real Madrid zet Hollanders in etalage


BARCELONA - Hij zou, ruim vier eeuwen later, een waardige opvolger van de hertog van Alva kunnen zijn. Florentino Pérez, de grote favoriet om volgende maand de nieuwe voorzitter van Real Madrid te worden, zal in alle hevigheid ten strijde trekken tegen de Nederlanders.

Vier staan er nadrukkelijk in de etalage: Robben voor 25 miljoen, Sneijder voor 18 tot 20, Van der Vaart voor 12 of 13 en Drenthe voor 8 tot 10, al zou hij ook een tijdje verhuurd kunnen worden.
Sportwereld
http://www.sportwereld.nl(...)ders_in_etalage.html
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:13:31 #244
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68720973
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:40 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Zeker gezien het feit dat de clubs in de top van Engeland een enorme schuld hebben en dat het hier in Nederland niet kan zo kunnen clubs in Nederland nooit meedraaien met die landen. ( als het nog kon )
Zeg maar precies de reden waarom Heracles nooit in de top 10 komt, en Vitesse wel ?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68721516
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef Prosac het volgende:
Dit zal voor een hoop geruchten gaan zorgen.
[..]

Sportwereld
http://www.sportwereld.nl(...)ders_in_etalage.html
Drenthe voor 10 miljoen, op basis van 1 EK

mijn god, waar gaat dit naar toe
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:36:46 #246
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_68721707
Als Christiano Ronaldo voor 50 miljoen vertrekt is 71 miljoen inderdaad belachelijk.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:40:50 #247
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68721842
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:30 schreef byah het volgende:

[..]

Drenthe voor 10 miljoen, op basis van 1 EK

mijn god, waar gaat dit naar toe
JEUGD-EK nog wel
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:46:44 #248
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68722005
Robben voor 30 miljoen naar Engeland of Italie. Lijkt me een puik idee gezien de solidariteitsbijdrage voor VV Bedum en FC Groningen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:20:24 #249
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68723158
Van der Vaart kan dan mooi naar AZ komen....
Mijn god wat een idioten daar in Madrid
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:52:23 #250
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68724228
Liverpool zit achter Suarez aan, 16,5 miljoen Britse ponden moet hij kosten.
Aldus het immer betrouwbare goal.com .
-
pi_68724419
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Liverpool zit achter Suarez aan, 16,5 miljoen Britse ponden moet hij kosten.
Aldus het immer betrouwbare goal.com .
Linkje? Kan niks vinden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:57:39 #252
52871 Blight
Supersized.
pi_68724423
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Liverpool zit achter Suarez aan, 16,5 miljoen Britse ponden moet hij kosten.
Aldus het immer betrouwbare goal.com .
Dat lijkt me nou echt geen club voor hem. Maar goed, goal.com is inderdaad niet echt een betrouwbaar medium. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:00:31 #253
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68724520
Nee riepen die ook niet dat Barca El Hamdaoui wilde halen....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:10:12 #254
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68724832
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:57 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Linkje? Kan niks vinden.
Andere site gevonden, maar het stond ook op goal.com gister.
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 mei 2009 @ 12:26:28 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68725331
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:46 schreef Prosac het volgende:
Robben voor 30 miljoen naar Engeland of Italie. Lijkt me een puik idee gezien de solidariteitsbijdrage voor VV Bedum en FC Groningen.
En PSV
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:48:44 #256
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68726081
'Real wil Zlatan voor Huntelaar en Robben'

http://www.voetbalprimeur(...)elaar_en_Robben.html
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68731636
http://www.sport.co.uk/ne(...)_Arsenal_target.aspx

Chelsea achter Elia aan. Weet niet of hij nou meteen Kalou of Malouda uit de basis zou spelen, maar ze concentreren zich tenminste eindelijk eens op talent op de juiste posities(als het waar is natuurlijk).
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:15:45 #258
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68731819
Malouda viel eigenlijk altijd tegen, pas dit seizoen begint het er wat op te lijken.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68732597
"Real wil Zlatan voor Huntelaar en Robben"

Krijgen Groningen en PSV dan een stukje van Zlatan?
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:49:08 #260
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68733213
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:15 schreef One_conundrum het volgende:
Malouda viel eigenlijk altijd tegen, pas dit seizoen begint het er wat op te lijken.
Alleen sinds Hiddink er is begint ie wat beter te spelen, maar persoonlijk vind ik het niet echt een goede speler. Gaat nog te vaak voor eigen succes en de solo, terwijl anderen er beter voor staan. Ik snap ook niet dat hij de laatste tijd iets de voorkeur krijgt boven Kalou. Kalou vind ik bijna altijd wel goed, en in dienst van het elftal spelen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:50:03 #261
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68733249
Dan wordt toch een transferbedrag bepaald wat afgedragen moet worden?
pi_68733709
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
"Real wil Zlatan voor Huntelaar en Robben"

Krijgen Groningen en PSV dan een stukje van Zlatan?
Nee die krijgen dan volgens mij helemaal niets.
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
pi_68735517
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:58 schreef Lil_Wayne het volgende:

[..]

Nee die krijgen dan volgens mij helemaal niets.
Groningen wel
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:34:38 #264
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68737733
Jenner > NAC , FC Utrecht.
terzijde Van Wolfswinkel is gister bij Utrecht geweest
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:35:45 #265
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68737776
Utrecht, waarom Utrecht. Niet echt een vooruitgang. Of Van Seumeren heeft een flinke pak met geld klaar liggen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:38:50 #266
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68737906
Van Wolfswinkel gaat never naar Utrecht... Daar durf ik wel wat op te verwedden.
Omdat hij naar een wedstrijd kijkt betekend dat niet dat ie gaat tekenen daar.

Hij gaat dan achteruit ipv vooruit.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:46:08 #267
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68738163
Zijn oom heeft er gespeeld en hij woont in Woudenberg dat zijn wellicht 2 dingen die voor hem belangrijk zijn ik zou het niet weten , zie het idd ook niet echt als een vooruitgang.

Het is in iedergeval geen slimme actie van hem.
pi_68742271
\"Cambuur wil Van Mosselveld\"

En de papieren versie van VI meldt belangstelling van FC Den Bosch voor Wilmer Kousemaker van Haarlem (goede speler) en Fabio Caracciolo van ADO Den Haag (goede JL-spits).
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68745835
FC Barcelona speurt de Nederlandse velden af in de zoektocht naar een opvolger van Sylvinho. Vier Eredivisie-spelers zijn in beeld bij de succesvolle Catalanen, weet Sport 1 woensdag te melden.

Urby Emanuelson (Ajax), Niklas Moisander, Sebastién Pocognoli (beiden AZ) en Edson Braafheid (FC Twente) werden meerdere malen bekeken door scouts Barcelona.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:51:01 #270
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_68760525
Caracciolo bij Den Bosch zou wel eens een succes kunnen worden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:58:38 #271
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68762412
McLaren ===> Ajax
Ik ben inmiddels overleden
pi_68762484
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Enchanter het volgende:
McLaren ===> Ajax
pi_68762634
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:00 schreef byah het volgende:

[..]

quote:
'FC Twente-coach Steve McClaren topkandidaat bij Ajax'

FC Twente-coach Steve McClaren (foto) is een van de topfavorieten om Marco van Basten bij Ajax op te volgen. Dat meldt de Engelse kwaliteitskrant The Times donderdag.

McClaren verzekerde zich met zijn club van deelname aan de voorronde van de Champions League door als tweede te eindigen. Daarnaast staan de tukkers op 17 mei in de bekerfinale tegen SC Heerenveen.

Het sterke seizoen van FC Twente onder leiding van McClaren is niet onopgemerkt gebleven. Naast Sunderland en Middlesbrough is volgens The Times ook Ajax geïnteresseerd in de diensten van de 48-jarige coach. Bij de Amsterdammers moet hij de woensdag opgestapte Marco van Basten opvolgen

Bron: http://www.sportweek.nl/v(...)opkandidaat_bij_Ajax
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:26:43 #274
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68781017
quote:
'Maxwell moet vervanger Abidal worden'

De kans dat Inter-back Maxwell volgend seizoen het shirt van Barcelona aantrekt, is volgens Corriele Dello Sport zeer groot. De oud-Ajacied is zijn basisplaats verloren aan Davide Santon en gaat volgens agent Mino Raiola vertrekken.

Maxwell is bezig aan zijn derde seizoen bij de Italiaanse kampioen. Ondanks zijn 24 competitie-optredens is het boek Inter volgens zaakwaarnemer Raiola gesloten. Dit omdat de oud-Ajacied de laatste maanden zijn basisplek kwijt is geraakt aan de jeugdige Santon.

Barcelona werd twee maanden geleden door het Spaanse Sport al in verband gebracht met de linkerflank-speler, maar volgens Corriele Dello Sport is een transfer inmiddels in de maak. Raiola zal de komende dagen met het bestuur van Inter, dat nog niets over de vraagprijs naar buiten heeft gebracht, om de tafel gaan zitten om de toekomst van zijn speler te bespreken.

Op de positie van Maxwell speelt bij Barça Eric Abidal, die woensdagavond nog een ongelukkige rode kaart kreeg voorgehouden en daardoor geschorst is voor de finale. Van linksback Sylvinho wordt verwacht dat hij aankomende zomer mag vertrekken van de Cataloniërs.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:00:44 #276
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68783865
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
goede zet van barca
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:24:13 #277
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68803174
quote:
Manchester City heeft weer een nieuw doelwit voor het komende seizoen: Raúl González Blanco. De 31-jarige aanvaller van Real Madrid zou bij de clubleiding van The Citizens zijn aangeraden door Robinho, die in het verleden prima samenwerkte met El Gran Capitán. De kosten voor de topscorer aller tijden van De Koninklijke liegen er niet om: 40 miljoen euro. (Marca)
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:25:46 #278
183944 ROFLOL
Annyong
pi_68805472
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:45:10 #279
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_68808069
Misschien had die eigenaar van city beter een club uit kunnen kiezen met iets meer uitstraling en zekerheid op europees niveau. Nu is het ronduit saai om iedere keer maar weer een roddel te lezen die toch niet waar is.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_68812412
Delanoy (RBC), Carraciolo (ADO), Paridaans (Eindhoven) en Kousemaker (Haarlem) worden genoemd bij FC Den Bosch.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:58:54 #281
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_68812760
Rose sparta=>ado
powel ado=>sparta
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:54:17 #282
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68814783
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Delanoy (RBC), Carraciolo (ADO), Paridaans (Eindhoven) en Kousemaker (Haarlem) worden genoemd bij FC Den Bosch.
Zouden leuke spelers zijn, alle vier. Delanoy ook goed voor de gezelligheid na afloop.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:07:44 #283
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68815189
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef Wayoflife_ het volgende:
Misschien had die eigenaar van city beter een club uit kunnen kiezen met iets meer uitstraling en zekerheid op europees niveau. Nu is het ronduit saai om iedere keer maar weer een roddel te lezen die toch niet waar is.
Of gewoon wat beter scouten en spelers halen die nóg niet top zijn maar het zeker gaan worden. Of een leger Brazilianen halen zoals in Oost-Europa.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_68815237
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:07 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Of gewoon wat beter scouten en spelers halen die nóg niet top zijn maar het zeker gaan worden. Of een leger Brazilianen halen zoals in Oost-Europa.
Dat laatste gaat niet zo makkelijk.
Of ze moeten een Europees paspoort hebben.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:11:44 #285
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68815303
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat laatste gaat niet zo makkelijk.
Of ze moeten een Europees paspoort hebben.
Klopt, of een erg groot potentieel. Veel Latino's hebben wel ergens een Europese opa wat vaak een paspoort oplevert ook.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:12:29 #286
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_68817392
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef Wayoflife_ het volgende:
Misschien had die eigenaar van city beter een club uit kunnen kiezen met iets meer uitstraling en zekerheid op europees niveau. Nu is het ronduit saai om iedere keer maar weer een roddel te lezen die toch niet waar is.
De roddels zijn waarschijnlijk wel waar, alleen de transfer komt er voor 99% zeker toch nooit van
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68837554
In het "Van Gaal naar Bayern"-verhaal in AD Sportwereld vandaag wordt gemeld dat Van Gaal dan Stijn Schaars mee wil nemen...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:01:25 #288
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68838087
waarom haalt city schaars en van der vaart niet. op zulke namen moeten ze zich richten.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68838219
Laat ze eerst maar is een coach halen met verstand van voetbal, heb je al 10x meer aan dan een rij nieuwe spelers.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:16:29 #290
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68841348
Liverpool en Juve hebben interesse in Abidal.
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:38:00 #291
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_68841849
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Van der Vaart kan dan mooi naar AZ komen....
Niet zo gek doen joh.
><(({°>
pi_68842368
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:35 schreef methodmich het volgende:
In het "Van Gaal naar Bayern"-verhaal in AD Sportwereld vandaag wordt gemeld dat Van Gaal dan Stijn Schaars mee wil nemen...
quote:
Stijn Schaars nadert de ondertekening van een nieuw contract met AZ. Dat laat de Alkmaarse club bij monde van directeur voetbalzaken Marcel Brands weten.

De huidige verbintenis van de middenvelder loopt na volgend seizoen af. "Stijn wil alleen de ontwikkelingen rond de trainer nog even afwachten; dat lijkt me ook logisch'', aldus Brands. Demy de Zeeuw en Moussa Dembélé, die beiden nog tot medio 2011 vastliggen in Alkmaar, wezen een voorstel tot contractverlenging eerder van de hand.

Met deze uitspraken reageert Brands op de berichtgeving in het Algemeen Dagblad van zaterdag, waarin staat vermeld dat Schaars mogelijk met Van Gaal naar Bayern München zal vertrekken in de zomer.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_68842405
Het zou wel zo zonde zijn voor AZ he... Van Gaal weg en enkele topspelers, dan zou ik niet graag de CL in willen gaan.............
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:08:10 #294
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68842469
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:04 schreef DeVinger het volgende:
Het zou wel zo zonde zijn voor AZ he... Van Gaal weg en enkele topspelers, dan zou ik niet graag de CL in willen gaan.............
Ach.. Twente werd ook niet minder van een vertrekkende trainer en een middenveld dat vertrok.
pi_68844106
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:08 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ach.. Twente werd ook niet minder van een vertrekkende trainer en een middenveld dat vertrok.
Dat is waar.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:36:55 #296
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68847822
az wil jans en holla halen als resp nieuwe trainer en opvolger schaars
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68847980
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:36 schreef Fortitudo het volgende:
az wil jans en holla halen als resp nieuwe trainer en opvolger schaars
bron?
pi_68850786
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

bron?
Zijn bron:
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
jans wordt dan denk ik nieuwe trainer: zou toch wel verrassing zijn
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:23:34 #299
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68851283
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:11 schreef Kerol het volgende:

[..]

Zijn bron:
[..]


Zou wel leuke zet zijn, maar dan gaat AZ wel terug naar een trainer zonder naam (in het buitenland)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_68851694
Ik vind Jans ook geen toptrainer eigenlijk, jullie?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:36:42 #301
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68851770
Ik ben het met je eens.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')