Ik ben geen pro ofzo maar vind het leuk bij bep. kasten de effectjes en geluidjes ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:54 schreef kabelhaspel het volgende:
Hoe kan een bepaalde flipperkast nou zo tof zijn... dat snap ik niet.
Dat is wel ff een verschilletje jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:57 schreef honda1990 het volgende:
FlipperkastenOp de computer komt nog niet in de buurt bij het echte gevoel
Wat een gaaf filmpje, ga die ook eens aan mijn vrienden laten zienquote:
Dan heb je wel een leuk stuk modern antiek in huisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:09 schreef popolon het volgende:
Ik zou er graag eentje hebben maar ze zijn toch nogal prijzig.
Mousin' around:
[ afbeelding ]
Vector:
[ afbeelding ]
Ik zat meteen op craigslist te kijken, een beetje kast begint toch al snel bij $800.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:13 schreef flipsen het volgende:
POWERBAAAAAAALLLLLL! En Lost in the Zone!! Fuck, zit gelijk op mercadolibre.com.ar te kijken, is er eentje te koop voor US$1600. Jullie worden bedankt![]()
Ik had een Flight 2000 van Stern. Digitaal, 4 spelers met een trappensysteem. Kwam uit december 1981quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:36 schreef Florian_ het volgende:![]()
Is er hier iemand die er zelf eentje in zijn/haar bezit heeft?
Jaaaaaaaaaa. It en Thingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:03 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Adams Family, tot in den treure gespeeld.
Speel je er vaak op? En wat als er een lampje/bumpertje kapot gaat, maak je die zelf?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had een Flight 2000 van Stern. Digitaal, 4 spelers met een trappensysteem. Kwam uit december 1981
-edit-
[ afbeelding ]
Links bovenin het trappensysteem. Kon je 3 ballen sparen.
E staat: ik HADquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Speel je er vaak op? En wat als er een lampje/bumpertje kapot gaat, maak je die zelf?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef popolon het volgende:
Ah ok. De schema's van die kasten staan tegenwoordig op internet dus met een beetje handigheid kun je dan al ver komen.
Dat was inderdaad een toffe kastquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:56 schreef Topspin het volgende:
The getaway ook vaker gespeeld in de kantine van het openbaar zwembadSuper kast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan met 1 gulden een high score halen en vervolgens 5 harde geluids-tikken uit de kast waar je weer een uur of langer mee vooruit komt
Indiana Jones heeft een 6-ball multiball.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef wdn het volgende:
Mouse'n Trap.
Terminator.
Ik heb ooit een kast gespeeld met een 6-ball multiball. Weet niet meer welke dat was (ik meen dat 6-ball Frenzy heette. Dus misschien de kast ook wel)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:36 schreef Florian_ het volgende:![]()
Is er hier iemand die er zelf eentje in zijn/haar bezit heeft?
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:44 schreef ivetje het volgende:
Wij hebben ooit nog gezocht naar die van de Adams family. Helaas nergens te krijgen, maar mochten we hem ooit ergens tegenkomen dan komt ie er...
Op dit moment geen geld voor en geen plek helaas. Die dingen zijn zo ontzettend duur jammer genoeg. En hebben net een huis gekocht, dus dat gaat toch eventjes voorquote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hier staat je Addams family.![]()
http://www.flipperkast.com/assortiment.php
Is wel een goed/betrouwbaar adres. Prijs staat er helaas niet bij.
Misschien eens langsgaan/contacteren?
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef qltel het volgende:
Rewimo en ik hebben er 4:
En nu ik toch bezig ben.. Ik vind gokkasten er eigenlijk ook wel bij horen.
Ligt eraan wat ik tegen kom. Ik ga in ieder geval niet de absurde bedragen betalen die je zo af en toe ziet. Die Rock Encore bijvoorbeeld heb ik een half jaar geleden gekocht. Kwam ik toevallig tegen op marktplaats, kostte me 300 euro. En het is een erg leuke kast voor dat geld. Alhoewel the Getaway voor mij de mooiste blijft..quote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Topspin het volgende:
[..]
Van plan om nog andere kasten aan te schaffen?
Je moet er sowieso tijd voor hebben, het is zonde om ze zomaar neer te zetten. Die van mij zijn ook (op een enkele kleinigheid na) allemaal speelklaar en werkend. Alleen die London Club staat als versiering in de gang, erop spelen is ook niet echt leuk, het ding slikt guldens bij de vleet en je wint vrijwel nooit iets..quote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef popolon het volgende:
Gaaf zeg die kasten qltel. De ruimte heb ik wel maar het heeft even nog een wat lagere prioriteit.
Alhoewel, een Random Runner gokkast, die wil ik nog wel eens hebben..quote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Topspin het volgende:
[..]
Van plan om nog andere kasten aan te schaffen?
Omdat er een verhaal in een flipperkast zit misschien? Of houd je enkel je balletjes hoog?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:54 schreef kabelhaspel het volgende:
Hoe kan een bepaalde flipperkast nou zo tof zijn... dat snap ik niet.
Ergens tussen de 100 en wat de gek ervoor geeft.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
stel ik zou een gewone standaard flipperkast willen hebben, niet perse een collectors item maar wel een orriginele oude.. wat zal me dat gaan kosten?
( moet eerst nog verhuizen, maar vind het wel erg lollig eigenlijk)
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ergens tussen de 100 en wat de gek ervoor geeft.
Oftewel, er is geen pijl op te trekken.
De vraag is: wat heb JIJ ervoor over?
Dat kan je de kop niet kosten. Als je echt een oude wilt (zoals mijn Hee Haw bijvoorbeeld) die zijn niet zoveel waard.. Het spelplezier is echter ook lager.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
stel ik zou een gewone standaard flipperkast willen hebben, niet perse een collectors item maar wel een orriginele oude.. wat zal me dat gaan kosten?
Dan kom je een aardig eind als je even zoekt.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]stel ik heb 750 e over... kom ik daar al een heel eind mee of schiet dat niet op? ( veel meer wil ik er ook niet aan uitgeven moet ik zeggen
)
Top kast was dat inderdaadquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:56 schreef kasper het volgende:
Dit vond ik een leuke machine:
Fish tales
[ afbeelding ]
Met een vis bovenop die met z'n staart kon slaan.
[ afbeelding ]
die staat hier in de kroegquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:00 schreef flipsen het volgende:
Ooooooh, jeugdsentiment zeg! In de tussenuren (en in de lesuren) altijd even naar de hal onder het spoor (zat op het grafisch lyceum in Rotterdam). En ik was heer en meester op deze:
[ afbeelding ]
Als ik een huis heb voor mezelf met ruimte om dit te hebben zet ik het er zeker inquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:12 schreef Hukkie het volgende:
Ja man, een gamesroom. Met een tafelvoetbaltafel, een biljart en een paar flipperkasten. Dat zou ik ook graag willen.
White waterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:23 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze kast vond ik ook een van de betere die ik gespeeld heb, simpel met lange loopings, steeds de loopings maken om de jackpot te krijgenNiet veel obstakels maar wel de kick om korte of lange loopings dus hoge score te maken
Adams Family ook, weet niet meer precies hoe die ging kan me wel herinneren dat het een super kast was. Ze zouden een spel op de wii moeten maken met alle kasten van vroeger
Het voordeel van een gokkast is wel dat ze goedkoper zijn. Maar eerlijk gezegd, ook minder leuk. Een gokkast verveelt mij in ieder geval veel sneller.quote:Op zondag 6 september 2009 18:59 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Het zijn wel een stuk kunstwerken zeg die flipperkasten. Persoonlijk zou ik eerder een gokkast kopen, het lijkt me leuker om op die knoppen te rammen en uiteindelijk misschien de hoogste prijs te winnen. Hoewel ik niet echt kan meepraten aangezien ik nog nooit gegokt heb en ook heel weinig achter een flipperkast heb gestaan.
Mijn pa heeft hier 2 oude gokkasten staan, moeten nog kwartjes in de ene(of 2 eurocent even grootquote:Op zondag 6 september 2009 18:59 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Het zijn wel een stuk kunstwerken zeg die flipperkasten. Persoonlijk zou ik eerder een gokkast kopen, het lijkt me leuker om op die knoppen te rammen en uiteindelijk misschien de hoogste prijs te winnen. Hoewel ik niet echt kan meepraten aangezien ik nog nooit gegokt heb en ook heel weinig achter een flipperkast heb gestaan.
ik speelde op cd pc 3 tafels van sierraquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik speelde altijd pinball op m'n pc
EPIC PINBALL echt maanden gespeeld
[ afbeelding ]
en na een tijdje kwam het nog betere EXTREME PINBALL
[ afbeelding ]
Ja die ken ik... 3D ultra pinball heette dat volgens mij. Ik vond die stukken minder leuk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:44 schreef T42 het volgende:
[..]
ik speelde op cd pc 3 tafels van sierra
frankenstein versie
spookhuis
en nog 1 die ik niet zo vaak speelde
zoek deze weer
bol.com heeft alleen een nieuwere versie die ik net niet wil hahaquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:27 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja die ken ik... 3D ultra pinball heette dat volgens mij. Ik vond die stukken minder leuk.
Ja, jij wil die oude met die kermis attractie toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:40 schreef T42 het volgende:
[..]
bol.com heeft alleen een nieuwere versie die ik net niet wil haha
Oh daar heb ik een zooi guldens in geduwdquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik wil de Adams Family...
[ afbeelding ]
Inderdaad op een gegeven moment wist je gewoon niet meer waar je moest kijken en drukte je die dingen maar gewoon in!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh daar heb ik een zooi guldens in geduwd
Die multibal was crimineel![]()
De ballen zaten er elkaar ook constant in de weg.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:00 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Inderdaad op een gegeven moment wist je gewoon niet meer waar je moest kijken en drukte je die dingen maar gewoon in!
lol. ik heb altijd een hekel gehad aan kasten waar onder de te wijduitstaande flippers een bumper staat. dat kost teveel pieken.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef Ritchie het volgende:
The Simpsons:
[ afbeelding ]
Daar gingen aardig wat guldens in...
http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=2158
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |