Ik had een Flight 2000 van Stern. Digitaal, 4 spelers met een trappensysteem. Kwam uit december 1981quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:36 schreef Florian_ het volgende:![]()
Is er hier iemand die er zelf eentje in zijn/haar bezit heeft?
Jaaaaaaaaaa. It en Thingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:03 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Adams Family, tot in den treure gespeeld.
Speel je er vaak op? En wat als er een lampje/bumpertje kapot gaat, maak je die zelf?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had een Flight 2000 van Stern. Digitaal, 4 spelers met een trappensysteem. Kwam uit december 1981
-edit-
[ afbeelding ]
Links bovenin het trappensysteem. Kon je 3 ballen sparen.
E staat: ik HADquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Speel je er vaak op? En wat als er een lampje/bumpertje kapot gaat, maak je die zelf?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef popolon het volgende:
Ah ok. De schema's van die kasten staan tegenwoordig op internet dus met een beetje handigheid kun je dan al ver komen.
Dat was inderdaad een toffe kastquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:56 schreef Topspin het volgende:
The getaway ook vaker gespeeld in de kantine van het openbaar zwembadSuper kast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan met 1 gulden een high score halen en vervolgens 5 harde geluids-tikken uit de kast waar je weer een uur of langer mee vooruit komt
Indiana Jones heeft een 6-ball multiball.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef wdn het volgende:
Mouse'n Trap.
Terminator.
Ik heb ooit een kast gespeeld met een 6-ball multiball. Weet niet meer welke dat was (ik meen dat 6-ball Frenzy heette. Dus misschien de kast ook wel)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:36 schreef Florian_ het volgende:![]()
Is er hier iemand die er zelf eentje in zijn/haar bezit heeft?
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:44 schreef ivetje het volgende:
Wij hebben ooit nog gezocht naar die van de Adams family. Helaas nergens te krijgen, maar mochten we hem ooit ergens tegenkomen dan komt ie er...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |