Daar had ze wel een point, wie was Bart om tips aan haar te gaan geven.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:20 schreef Copycat het volgende:
Ze wilde niets van hem aannemen, want hij had slechts 100 dagen (?) in zo'n huis gezeten en zij een paar jaar.
Zoiets was het, geloof ik.
Het ging er niet om wat ze in dat huis deden, maar ze zich zouden gaan gedragen na de gouden kooi. En inmiddels kan ik concluderen datquote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar had ze wel een point, wie was Bart om tips aan haar te gaan geven.
Hij was toch niet echt onpartijdig, vriendje van Bram Recourt die weer de broer van Claire was.
Beetje inteelt.
Ga morgen weer nieuwe afspraken maken!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef lies1958 het volgende:
bart mag ik je vragen wanneer je verdere gesprekken met voormalige RLS mensen op fruitenzuivel gaan komen.
Oke bedankt vond de vorige gesprekken leuk om naar te kijken dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga morgen weer nieuwe afspraken maken!
Ze wilde niet eens luisteren naar wattie te zeggen had volgens mij. En wanneer mag je iemand dan wel tips geven?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar had ze wel een point, wie was Bart om tips aan haar te gaan geven.
Hij was toch niet echt onpartijdig, vriendje van Bram Recourt die weer de broer van Claire was.
Beetje inteelt.
Die foto van Amanda... verbijsterend.quote:
doe deze:quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ten eerste .. een geweldige OP Desii !!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het ging er niet om wat ze in dat huis deden, maar ze zich zouden gaan gedragen na de gouden kooi. En inmiddels kan ik concluderen dat
a) bijna iedereen (op Jaap na) mijn advies in de wind heeft geslagen, en
b) ze allemaal (op Jaap na) tegen de problemen zijn aangelopen waar ik ze voor gewaarschuwd had.
Dat dus. En ik weet dat jij het graag voor Amanda opneemt, maar dat kan ze schijnbaar prima zelf.
Lieke en Dido !!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe deze:
Etienne (BB6)
Tijn & Monique (BB6)![]()
Semih (BB6)
Tanja (BB5)![]()
Roel (BB5)![]()
Mustapha (BB4)
geniale OP trouwens.. verder wil ik me niet mengen in dat wijvengelul van jullie
Ze is inderdaad voor Huub geschapen ja...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:08 schreef snetje het volgende:
[..]
ten eerste .. een geweldige OP Desii !!![]()
@ Bart .... zelfs Huub is dus nog ietwat tegen de lamp aangelopen ....( met name het laat gaan stappen wat dus niet meer kan ) en het niet snappen dat sommigen na zon spel nog met zon wrok door blijven lopen ....
heerlijk om te zien dat hij nu zon kanjer heeft ! kanjer Claire![]()
<knip>
samen nog geproost op het niet winnen en saampjes lekker knus naar de lakens ...
toen wist ik het zeker ! die 2 zijn voor elkaar geschapen![]()
..ja geschapen ...beheeeeeee....
wat een zielig wijf ben jij zeg zit je nou nog steeds zo op lieke te geilen jezus zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is inderdaad voor Huub geschapen ja...![]()
[ afbeelding ]
ook met Amanda?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
waarom mag zij gen comentaar op clair hebbnem jullie hebben toch ook comentaar op lieke?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:35 schreef Ascar het volgende:
[..]
wat een zielig wijf ben jij zeg zit je nou nog steeds zo op lieke te geilen jezus zeg![]()
![]()
![]()
zoek een leven en laat huub en claire met rust iedere keer dat gezeik van jou
huub en claire zijn gelukkig met elkaar en lieke is gelukkig met leon (zo heet hij gelook ik) nou eind goed al goed ..... stop nou eens een keer om commentaar op claire te hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:13 schreef Estherdv het volgende:
[..]
waarom mag zij gen comentaar op clair hebben jullie hebben toch ook comentaar op lieke?
Wat denk je zelf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |