Knars junior mag nu kiezen uit 'oude blauwe dubbeldekker', 'nieuwe blauwe dubbeldekker' of 'gloednieuwe blauwe dubbeldekker' als het gaat om de VIRM.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef knars het volgende:
[..]
knars junior ziet het verschil noemt ze gele dubbeldekkers of blauwe dubbeldekkers, en de VIRMs zijn "ouwe blauwe dubbeldekker" of "nieuwe blauwe dubbeldekker", alhoewel het verschil tussen de oude vloot en de nieuwe VIRM4 treinen hem nog niet helemaal duidelijk is. Die koploper heet hier de "oranje koploper", de rest heet "blauwe koploper". Hier nog geen duits, wel frans: "grote rooie Tajies sneltrein!"
Kortom, B100.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik zal ook wel een handscanner bij me hebben
Zeker doen! Prachtig dat er nog mensen zijn met dit initiatief om zoiets te verwelkomen. Toen bijvoorbeeld de electrificatie van het baanvak Amsterdam - Amersfoort gereed was, stond zowat het hele volk langs de baan met vlaggetjes bij het rijden van de eerste trein onder de waslijn op dat traject.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:42 schreef knars het volgende:
Ik twijfel nog of ik met vlaggetjes ga zwaaien als de eerste nachttrein op Gouda aankomt. Ben benieuwd of daar nog iets mee gedaan wordt eigenlijk, de eerste IC toen Gouda haar IC status terugkreeg werd ook feestelijk onthaald door de burgemeester.
Interessante plaat. Nog geen 24 uur later zag het er namelijk zo uit:quote:
Tering, die skimmers pakken het wel erg rigoreus aanquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Interessante plaat. Nog geen 24 uur later zag het er namelijk zo uit:
[ afbeelding ]
nee, de NS pakt het rigoureus tegen de skimmers aan, bedoel je.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Tering, die skimmers pakken het wel erg rigoreus aan![]()
Heb jij niks gemaakt dan of wat? EN heb je nog een Nedtrain petje kunnen bemachtigen?quote:
Ik heb wel gemaakt, maar ze staan nog op m'n toestel, zal straks ff kijken. Ik heb geen Nedtrain-petje, had er een maar die is bij mijn verhuizen de kliko in gegaan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij niks gemaakt dan of wat? EN heb je nog een Nedtrain petje kunnen bemachtigen?
Het onderhoud zou ook te duur worden. Voor de rest is het dat wel zo'n beetje ja.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:16 schreef Duvel het volgende:
De uitleg was dat de doorloopkoppen te vaak zorgden vertraging door storing er aan, en dat er maar heel weinig mensen gebruik van zouden maken. Bij de revisie zijn ze vervolgens ook verwijderd...
Dat stickeren in plaats van aflakken gaat niet zo goed nee, op de voorkant.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het onderhoud zou ook te duur worden. Voor de rest is het dat wel zo'n beetje ja.
Alleen jammer dat na enkele wasbeurten de frontplaat nogal bruin wordt.
Waar moet morgen SGM heen dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Brembo het volgende:
Moet de NS morgen eigenlijk veel materieel verplaatsen van steden, want SGM komt totaal niet in het oosten voor dus moet vanaf Utrecht komen. Hoe doen ze dat eigenlijk, iemand enig idee
Waarschijnlijk gewoon een LM-ritje vanavond naar Zutphen en Nijmegenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Brembo het volgende:
Moet de NS morgen eigenlijk veel materieel verplaatsen van steden, want SGM komt totaal niet in het oosten voor dus moet vanaf Utrecht komen. Hoe doen ze dat eigenlijk, iemand enig idee
Hm idd, als het een goed moment is om de porto af te luisteren is het vannacht wel natuurlijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een LM-ritje vanavond naar Zutphen en Nijmegen
't Zijn best baggerplaten eigenlijk...quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:25 schreef Zug-Chef het volgende:
Leuke serie Duvel! Fijn weer eens foto's van jouw kant te zien.
Dan nog, koud!!quote:@ Duvel / Fles / Arthur. Ik ben om 10:40 gaan lopen vanaf Baarn, kwam om 11:10 aan op de plek. Ben daar pas om 14:50 weggegaan..
.
.
.
.
.
.
.
Maar moet er dan wel bij vermelden dat ik vanaf 12:00 gezelschap kreeg van twee bekenden die met auto kwamen, dus vanaf dat moment zaten we wel binnen
Die eerste maakt echt veel kabaal, kan niet wachten totdat deze aan de kant worden gezet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kraakte ook alleen de Teetjes af, over de andere lightrailvoertuigen ben ik juist positief.quote:Op zondag 14 december 2008 00:54 schreef knars het volgende:
Ja, maar kom op - dat zijn gewoon de verouderde metro's van de Calandlijn! Terecht dat de RET het leukere materiaal gewoon voor het eigen metronetwerk heeft gehouden. Over een tijdje wordt die 5200 serie toch weer van de RSR afgehaald. Die HTM RSR bakken vind ik behoorlijk prettig eigenlijk. Sowieso binnen Zoetermeer een flinke verbetering tov die verpauperde citypendels, en binnen Den Haag ook veel beter en soepeler dan die hortende en stotende trams (mits ze binnen de rails blijven dan).
Ah die had ik nog niet gezien, vod ook nog enkele andere heuvellandlijn sitckers in die trein, gepoogd om eraf te peuterenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:49 schreef dennistd het volgende:
Wisten jullie trouwens dat veolia tegenwoordig naar Tiel Passewaaij rijdt?
[ afbeelding ]
V'tje 845 was niet helemaal ontdaan van de stickers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |