abonnement Unibet Coolblue
pi_62941388



Vervolg van:
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.


  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes
    7889 voor ¤5 korting.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-

    Als er iemand nog codes heeft, graag.

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 25-11-2008 12:19:44 ]
  • pi_62941691
    Mijn nieuwste aanwinst:
    pi_62942329
    Ik wacht met smart op mijn jas..
    De bestelling is in behandeling, ben benieuwd wanneer ik m heb...
    I'm Fucking Brilliant!
    pi_62942369
    Tieviepie. M'n kortingscodemail is gelukkig verlopen, weer minder verleiding
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62942386
    terug vind postje
    I had a signature once. It was awful.
    pi_62942866
    Bestelling gesorteerd . Kerstdingen vind ik niet zo super, alleen dat shirt van 4,90 besteld en 1 jurkje wat ik wel aardig vind op het verlanglijstje gezet.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      dinsdag 4 november 2008 @ 19:28:14 #7
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62942983
    Ik twijfel of ik dat shirt van 4,90E moet bestellen... vind hem niet zo super maar voor dat geld .
    pi_62943166
    tvp
    pi_62943242
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef Nantes het volgende:
    Ik twijfel of ik dat shirt van 4,90E moet bestellen... vind hem niet zo super maar voor dat geld .
    Niet doen Ik had het laatst ook met die shirts met driekwartsmouwen enzo. Nu zit ik met een donkerblauw shirt dat ik nooit ga dragen omdat het me niet staat en ik te lam was om het naar het postkantoor te brengen. Of de winkel.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62943338
    tvp

    Ga morgen nog even naar de winkel, dus bestel morgen eventueel wel. Ik vind die jurkjes wel erg leuk en de lingerie
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62943429
    Tvp
    pi_62943884
    Daar zijn jullie
      dinsdag 4 november 2008 @ 19:54:02 #13
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62943896
    Ik vind de kerstcollectie niets bijzonders
    Scheelt me weer geld
    Eind deze maand komt er een bestelling voor 80 euro en begin januari mijn bestelling uit de lentecollectie
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62943917
    Ik heb ook weer vanalles besteld
    Wat ben ik zwak
    pi_62945011
    tvp
    Strawberry Flavour..
      dinsdag 4 november 2008 @ 20:54:19 #16
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62945889
    Heb er nog een lingeriesetje bijgegooid
    (maar dan zonder de jarretelgordel)
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62946039
    Die vind ik ook wel leuk , maar dan met jarretelgordel.
    pi_62946635
    *grote bestelling doen gaat

    Edit; damn 271 euro is me teveel
    *gigantisch schrappen gaat

    [ Bericht 58% gewijzigd door Lyssa op 04-11-2008 21:26:24 ]
    pi_62947220
    Ik vind de jurjes tegevallen dit jaar
    Krijgen ze niet weer die feestaanbiedingen?
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62947310
    Gift Of The Day vond ik wel leuk dat mag wel terugkomen.
    pi_62948721
    Ik wilde eerst een jurkje via de webshop bestellen, totdat ik de levertijd zag. Toen dus even naar de winkel gelopen, maar mên wat zijn die jurkjes lelijk in het echt.
    pi_62950766
    Is het zo erg?
    Ik wil morgen na mn tentamens even naar de HM gaan Dan kan ik altijd nog de bestelling annuleren.
    pi_62960998
    Gister nog snel wat besteld, staat nu alweer in behandeling (behalve dat vestje + topje voor ¤ 4,90 die staat op januari??!!)



    Deze in het zwart




    pi_62961929
    TVP, want ik blijf in het vorige deel terecht komen en daar gebeurt niet veel meer
    Mijn megabestelling komt als het goed is volgende week binnen!
    pi_62963208
    Ik zag net dat die bikini's die ik uit de preview catalogus wilde bestellen ook in de Sale te vinden zijn, dus dat scheelt heel wat geld. En allerlei oude kortingscodes blijken opeens weer te werken. Bij mij werken 8101, 1304 en 7848.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')