abonnement Unibet Coolblue
pi_62780706
Je snapt toch hopelijk wel hoe ik hem bedoel

Dusssss, NEC

Dat ze Groningen maar verslaan, ken Ajakkes gunstige zaken doen mits ze zelf winnen.

[ Bericht 23% gewijzigd door DeVinger op 29-10-2008 13:30:55 ]
pi_62781112
DeVinger, ik heb je opmerking niet gelezen. Maar het valt me op dat je je zelf wel erg vaak verschuilt achter woorden als Student en daar tegenover pauper. Je zet jezelf een beetje neer als de intelligente student tussen het voetvolk. Dit staat je slecht, vooral als je het woord "bekrompen" als "gekrompen" spelt val je wat dat betreft behoorlijk door de mand. En ik kan je vertellen dat bijna iedereen hier studeert, en dat bijna iedereen hier wat meer open minded over het voetbal en randzaken denkt dan op de reguliere fora.
Het is maar een kleine hint hoor, verder ben je een goed jong. En dat ze maar van Groningen mogen winnen, met Van Beukering in de spits.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:58:13 #253
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_62781521
Dat wordt blauwbekken vanavond. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_62781740
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:39 schreef hoM3r het volgende:
DeVinger, ik heb je opmerking niet gelezen. Maar het valt me op dat je je zelf wel erg vaak verschuilt achter woorden als Student en daar tegenover pauper. Je zet jezelf een beetje neer als de intelligente student tussen het voetvolk. Dit staat je slecht, vooral als je het woord "bekrompen" als "gekrompen" spelt val je wat dat betreft behoorlijk door de mand. En ik kan je vertellen dat bijna iedereen hier studeert, en dat bijna iedereen hier wat meer open minded over het voetbal en randzaken denkt dan op de reguliere fora.
Het is maar een kleine hint hoor, verder ben je een goed jong. En dat ze maar van Groningen mogen winnen, met Van Beukering in de spits.
Haha. Waarvoor moet ik mij dan verschuilen? Snap je punt we hoor, maar dat is niet tegen FOK! maar meer de mensen waar ik me aan erger in stadion zelf, blijf dat gewoon leuke verschillen vinden en keer op keer weer verbazingwekkend wat dat teweeg brengt bij mensen. Heeft niks met afwegen tussen student of pauper te maken, zijn gewoon constateringen. En dan nog, dat is het uiterlijk vertoon, van binnen zijn we allemaal broer en zus.

En voor de rest is het toch een beetje aanschoppen tegen de maatschappij, FOK is niet heilig ofzo, het is een openbaar forum. Zit er voor me lol, als ik de intellectueel wil uithangen ga ik wel bij een boekenclub. En nee, ik denk ook zeker niet dat, bijv de mensen die hier reageren in het NEC topic, allemaal "in een fabriek werken en hele dag Schultebrauer drinken". Juist daarom snap ik al die commotie nooit, verwacht toch meer relativerend vermogen van sommigen, doel ik meer op andere users dan hier hoor.

Qua Nederlandse taal, tis FOK! geen scriptie
pi_62782081

Zonde.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62782172
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:21 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde.
Zeker zonde. Ik hoop nog steeds stiekem dat hij terugkomt.
pi_62782174
Veldspel laatste vijf wedstrijden:

Boekarest: goed
Feyenoord: redelijk
Vitesse: slecht
Zagreb: redelijk
Ajax: slecht

Zoveel reden voor paniek is er volgens mij niet. Ik denk ook dat we met Radomski, Sibum, Wisgerhof en El Akchaoui genoeg mentaal sterke jongens hebben die ervoor zorgen dat we niet in een dip terecht komen. Als we vanavond winnen van Groningen hebben we het zelfs qua punten fantastisch gedaan in deze drukke periode.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 18:48:10 #258
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62789272
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:58 schreef Posdnous het volgende:
Dat wordt blauwbekken vanavond. .
Yup, heb slechter herinneringen aan het koude gedeelte van vorig seizoen toen presteerde NEC heel matig. In de zomer ging het een stuk beter
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_62789342
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:21 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde.
Ik las het op DTH inderdaad, jammer. De kans dat hij in de winterstop eventueel terug zou komen is nu helemaal verkeken

Overigens:
quote:
Babos denkt zelf dat hij inzetbaar is tegen Groningen
NEC-doelman ontbreekt op de laatste training vanwege rugproblemen.

Zelf is hij ervan over­tuigd dat hij vanavond tegen FC Groningen gewoon onder de lat staat. Toch moest Gábor Babos gis­terochtend de training laten schie­ten. „Puur preventief”, aldus Ma­rio Been. „ Hij is binnen gebleven om zich te laten behandelen. Gá­bor denkt dat hij het gaat redden, heeft ook nog anderhalve dag om te herstellen. En anders keept Rein Baart. Die is ook goed.”
(..)

Opstelling NEC: Babos; Fernandez, Wisgerhof, Zomer, El-Akchaoui; Sibum, Radomski, Davids; Ntibazonkiza, Van Beukering, Schöne.
Volledige artikel

Ik zou zeer content zijn met Babos gewoon in het doel straks
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:09:23 #260
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62789838
Ik ook, ga nu richting stadion. Vak A de gekste!!
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_62796899
Zonde, op basis van de tweede helft was een overwinning verdiend geweest. Jammer dat je het die 5 minuten na de penalty niet uit kan spelen, en dat janssen die kans in blessuretijd mist.
In de tweede helft wel weer een beetje het opportunistische aanvallende spel gezien waar NEC het van moet hebben. Worm viel erg sterk in, en voor de rest haalde iedereen wel een redelijk goed niveau. Schöne ook weer erg sterk.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_62796971
waarom weer pas scoren in de tweede helft....
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_62797362
en weer weggeven in de laatste minuten

heracles, zagreb, grun
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:48:41 #264
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62797554
Weer zo'n wedstrijd waar je een dubbel gevoel aan overhoudt. Vooraf niet zo'n gekke uitslag maar toch ontevreden over het verloop. Toch vind ik dat ze het weer goed gedaan hebben, Sparta moet te pakken zijn.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_62798205
Godverdomme zeg, kap eens met voorsprongen weggeven in de laatste minuut.
pi_62799037
Pfff, zuur..

Maar toch een best aangename wedstrijd gezien. Weer genoten van Schöne..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_62800568
Wat Been na afloop zegt, als je zo speelt als het eerste kwartier laat zelfs Volendam jullie alle hoeken van het veld zien. Zonde dat het dan in de laatste minuten weggegeven wordt, nota bene door minkunkel Garcia.

Wisgerhof he, na die rush in de eerste helft zei ik dat kan die beter niet doen....
pi_62814328
Lucky shot joh.
pi_62814686
Hmmm, komende zondag ben ik eventjes niet voor NEC zie ik net ... niet dat dat veel gaat helpen.
pi_62815599
Verplichte buscombi voor NAC-uit.
Mooi kut, ons jaarlijks uitje door eerst uit eten te gaan in een Spareribsrestaurant en daarna de wedstrijd te bezoeken wordt nu een probleem.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62815825
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef -J-D- het volgende:
Verplichte buscombi voor NAC-uit.
Mooi kut, ons jaarlijks uitje door eerst uit eten te gaan in een Spareribsrestaurant en daarna de wedstrijd te bezoeken wordt nu een probleem.
McDrive met de bus?
pi_62815846
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:04 schreef Greetings het volgende:

[..]

McDrive met de bus?
Daggutnie
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:07:44 #273
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_62820256
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:28 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zonde, op basis van de tweede helft was een overwinning verdiend geweest.
Inderdaad. De eerste twintig minuten waren slecht, maar de 2e 20 al een stuk beter en eigenlijk had Davids daar wel mogen scoren. Tweede helft was NEC duidelijk de bovenliggende ploeg, jammer genoeg weer niet over de streep gebracht.

Maar vooraf had ik voor een punt getekend, eerlijk is eerlijk.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_62859720
Zondag weer met Janssen in de spits.

Ik zie liever dit:

Babos
Dani - Wisgerhof - Zomer - El Ak
Sibum - Schone - Radomski
Saidi - Beuk - Tshibamba
pi_62859754
Nou, ik heb het wel gehad met Beuk.
Ik zie zijn meerwaarde dit seizoen niet. Vorig seizoen, met Lens en Bobson, was hij echt een aanspeelpunt, maar nu is het bagger.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')