Ik zeg wachtmeeting/Pimpelmeeting met 1e klas/Kasteelmeeetingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Een keertje een eersteklas retourtje Asd - Bad Bentheim boeken, en dan net de vorige pimpel missen. Dan kan je er bijna 4 uur in zitten
Serie 140 IC Amsterdam / Schiphol - Berlijnquote:
Ik zeg: splitsen, en beide delen bij NL en FR voegen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Die belgen moeten we maar gewoon losknippen en de zee op douwen. WAT een faalhazen daar. Ik kan tegenwoordig niet eens meer voor een reisadvies een tarief opvragen
maar ik kan WEL zien of de dienstregeling geldig is in Henegouwen op de dag dat ik van Luik naar Waremme wil reizen![]()
WIL IK DAT WETEN DAN????
Nee natuurlijk niet. Sterf toch stelletje zuurstofverkwisters
Wij Nederlanders kunnen nog wel wat aan Vlaanderen hebben. Haven van Antwerpen, Zaventem...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zeg, bommen erop en de zee op douwen, totaal verloren kloteland
Dat viel mij laatst ook op jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef dennistd het volgende:
opvallend trouwens:
bij een aantal buffels is het NS-logo dat in de kop verwerkt zit geel geverd, waardoor het veel meer opvalt
Het is niet de bedoeling dat je er uitstapt of zoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:45 schreef dennistd het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee of de heimwee-expres van het spoorwegmuseum in Den Dolder op het middenspoor blijft staan, of aan het perron komt?
In Utrecht is geen echte lounge ruimte, meer een zithoek naast de tijd heet dat ding geloof ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is gratis bier hoor ik. En wifi. Daar wil ik best even een uurtje doorbrengen hoor
ah, aangezien op somda een aankomst- en vertrektijd bij den dolder vermeld staan ( http://somda.nl/www/drgls/401/ )quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef ReisT het volgende:
Wat heeft die trein in Den Dolder te zoeken dan? Kopmaken gebeurt normaal gesproken op dat middenspoor (dat ligt daar niet voor niets), dat is ook de enige reden dat die trein Bilthoven voorbij rijdt.
Omdat ik zondag 26-10 om 13.30u in Ut moet zijn, en ik als ik een half uur eerder wegga nog even Mat'46 273 kan spottenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je er uitstapt of zo![]()
Ik zou eens kunnen kijken op filmpjes van toen, maar waarom zou je dat willen?
Staak je dan gelijk even je bordjesjacht ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zeg, bommen erop en de zee op douwen, totaal verloren kloteland
Ik ben geen fotograaf, wel een tip, apparaat zo vaak mogelijk meenemen, altijd balen als je iets mistquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Charango het volgende:
Charango is vanaf nu de trotse eigenaar van een Nikon D80.Hebben de fotografen hier nog tips voor wat treinfotografie betreft?
Gaan via Gouda - Breukelen, misschien toch maar even gaan kijken langs de rails dit weekend.quote:Internationale treinen (Thalys Amsterdam – Parijs en Intercity Amsterdam – Brussel) rijden van zaterdag 11 t/m woensdag 15 oktober over een andere route en stoppen niet in Schiphol en Den Haag HS. Reizigers stappen in/uit deze treinen in Amsterdam Centraal, Amsterdam Bijlmer ArenA of Rotterdam Centraal.
Ja precies. Laten we dat eens gewoon echt een keer doen. Hoewel ik dat nachtnet niet zo zie zittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:14 schreef Socios het volgende:
Echt meeten hoor. Volgens mij staat zo ene HighSpeedLounge-/ Pimpelmeeting, later nachtnetmeeting al meer dan een jaar in de planning. We moeten spijkers met koppen slaan!
Hulde voor degene die het gaat doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Nog altijd is het mogelijk (bijna) een hele dag bijna non stop in de Pimpel te zitten:
Lw - Hvs 5:00 - 7:08
Hvs - Hgl 7:19 - 8:57 (IC141)
Hgl - Hvs 9:05 - 10:38 (IC146)
Hvs - Hgl 11:19 - 12:57 (IC143)
Hgl - Dvd 13:05 - 14:56 (IC144)
Dvd - Hgl 15:04 - 16:57 (IC145)
Hgl - Apd 17:05 - 17:56 (IC142)
Apd - Hgl 18:07 - 18:57 (IC147)
Diner in Italiaans restaurant te Hengelo
Hgl - Shl 21:05 - 23:08 (IC140)
Shl - Lw 23:21 - 01:57
Gekkigheid
3,30 tegenwoordig. En de halve liters Hefe Weizen zijn naar 4,20 gegaan (was 3,80).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik meende ¤2,90 voor een flesje Becks. Eerder hadden ze nog een flesje Warsteiner voor ¤3,00, maar die worden helaas niet meer geserveerd.
bullshit is dat. Ik heb vaak genoeg al mensen met bier gezien in de 143 na Deventer en heb zelf al eens in het barrijtuig bier kunnen krijgen om 13:50 in de 144. Daarnaast kan je meer dan alleen bier krijgen daar, ook bijvoorbeeld koffie en ontbijt. Waarom denk jij dat dat ding pas om 15:15/15:30 open gaat? Misschien in de IC145 ja, duh, dan issie net vertrokken van zn beginpunt..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker nuttig ja. Als die bar toch pas om 15:15 of 15:30 open gaat
Ja idd, dat viel mij begin vorige maand ofzo ook al op.. Dacht dat ik wat had gemist :p.. Maar blijkbaar toch nieuw, zie ook steeds meer stellen die dat hebben in vergelijking met paar weken geleden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef dennistd het volgende:
opvallend trouwens:
bij een aantal buffels is het NS-logo dat in de kop verwerkt zit geel geverd, waardoor het veel meer opvalt
Tof Stukje :0 Bedankt voor het delenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:19 schreef Zug-Chef het volgende:
http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=86624&id=48
Vanaf minuut 11:25
-De treinenspotter: Roland Korving (Rolandrail)
-Rail-Euroterminal Coevorden: overslag van goederen
-Treindienstleiding (ProRail Zwolle)
-RailCargo Nederland
-Geluidsdemping treinen
Utrecht heeft geen Lounge maar een corner, http://www.nshispeed.nl/nl/treinstations/ns-hispeed-loungequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:15 schreef Nightshadow het volgende:
Fles weet precies wat een flesje kost![]()
Niet bepaald goedkoop, koop ik liever een treinkaartje naar Breda, vanaf Utrecht ofzo 1e klas en dan lekker in de HiSpeed Lounge (gratis) bier drinken.. Of geldt dat nu nog niet, dat gratis drinken?
Dit klinkt helemaal goedquote:Actie aanbod!
Ter kennismaking kunnen tot januari 2009 ook NS Binnenland reizigers met een 1e klas kaartje vanaf 10 euro in de NS Hispeed Lounges terecht op Amsterdam Centraal, Rotterdam Centraal, Breda en Schiphol.
quote:
http://www.nu.nl/news/178(...)otsen_bij_Gouda.htmlquote:Twee treinen botsen bij Gouda
Uitgegeven: 11 oktober 2008 11:41
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2008 11:44
Gouda - Bij station Gouda zijn zaterdagochtend twee treinen op elkaar gebotst. Het gaat om de passagierstrein van Den Haag naar Groningen en de Thalys naar Parijs.
Bij spoorbeheheerder ProRail is niet bekend of er gewonden zijn. Volgens een ambulancemederker ter plekke zijn er geen mensen bekneld of ernstig gewond geraakt.
ok, heb het ook achter ff aangegevenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:07 schreef knars het volgende:
ja, ik had hem al gesubmit en in een reactie geplakt.
Oh, waar krijg je die kaartjes?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb net een stapeltje 1e klas overgangskaartjes in mij handen gedrukt gekregen vanwege werkzaamheden. Zou dat ook geldig zijn in combinatie met de kruidvat kaartjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |