abonnement Unibet Coolblue
pi_62004833
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62004897
De vaste groep die naar de uitwedstrijden gaan wordt groter en groter
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 29 september 2008 @ 20:47:47 #3
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_62006766
Wedstrijd tegen twente gekeken in de hattrick, maar wat een kutwedstrijd was dat weer. Hoop niet dat alle uitwedstrijden zo gaan. Leek mij teveel op de laffe hap bij NEC uit.
pi_62010009
uitwedstrijden voorlopig geen succes, dat zal zaterdag ook niet zo veranderen
Bloed, zweet en tranen!
pi_62010744
Zal wel 1-0 worden
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62010811
Even nog een reactie op Blawh vorige topic, we floten perez niet uit, het feit dat hij eruit werd gehaald werd om gefloten, hij speelde best goed....
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62011409
Misschien zaterdag naar Eindhoven. Weet iemand al of het combivrij is? Goede zaak inderdaad dat er meer supporters komen bij uitwedstrijden.

edit: ik zie het al vrij vervoer, kaartje kost 21 euro.
pi_62011562
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:39 schreef Lamzak_ het volgende:
Even nog een reactie op Blawh vorige topic, we floten perez niet uit, het feit dat hij eruit werd gehaald werd om gefloten, hij speelde best goed....
Waarom zing je hem dan niet toe?

OT: PSV uit zal lastig worden voor jullie, maar je weet het maar nooit.
pi_62016424
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:00 schreef Blawh het volgende:

[..]

Waarom zing je hem dan niet toe?

OT: PSV uit zal lastig worden voor jullie, maar je weet het maar nooit.
Omdat we nog geen liedje voor hem bedacht hebben?
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62020914
quote:
Oud-speler Arsenal op proef bij De Graafschap

De Let Igors Stepanovs zal vanaf dinsdag een proefperiode doorlopen bij De Graafschap. De 32-jarige Stepanovs speelde in het verleden voor Arsenal.

Momenteel zit de Let, die 99 interlands voor zijn vaderland speelde, zonder club. "We zijn aan het kijken in hoeverre we ons in de winterstop kunnen versterken," aldus De Graafschap-trainer Henk van Stee hierover in De Gelderlander.

Verdediger Stephan Keller zal dinsdag een mri-scan ondergaan. De Zwitser liet de maandagtraining in Doetinchem schieten vanwege een knieblessure, opgelopen in de wedstrijd tegen FC Twente. De medische staf van De Graafschap achtte het maken van een scan noodzakelijk om de ernst van de blessure te kunnen bepalen.
pi_62026498
Ik vind Keller niet erg zeker overkomen dit seizoen. Ik zie steeds vaker dat hij er half ingaat en dat vervolgens Volmer er vol opklapt....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_62031942
Ik vond Keller tegen Ado erg goed.
pi_62118070
Nou morgen minimaal een punt pakken want tegen dit AZ gaan we er volgende week keihard vanaf.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:17:48 #14
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_62122688
quote:
PSV – De Graafschap live op tv in 30 landen

Henk van Stee moest vrijdag het gebruikelijke perspraatje deels in het Engels doen.

De trainer van De Graafschap kreeg vragen van een Engelse verslaggever die de wedstrijd tegen PSV vanavond moet becommentariëren. De beelden van het duel en het Engelstalige commentaar worden rechtstreeks uitgezonden in 30 landen over de hele wereld.

Bron: De Gelderlander
We worden beroemd!
Nu idd vanavond kijken wat we kunnen tegen de andere boeren. Tegen AZ zie ik op dit moment weinig gebeuren.
kloep kloep
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:04:20 #15
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_62419137
quote:
De Graafschap werkt aan eerste Groene Stadion van Nederland 15-10-2008 - Vandaag presenteerde Betaald Voetbal De Graafschap B.V. haar ambitie voor de realisatie van het eerste "Groene Stadion" van Nederland. Tijdens een perslunch presenteerden Voorzitter Sietze Veen en Commercieel Directeur Henk Bloemers een uniek concept. De Graafschap onderzoekt op dit moment de mogelijkheden tot het bouwen van een nieuw stadion.

Zoals vandaag duidelijk werd, zal het gaan om een duurzaam gebouwd en milieuvriendelijk stadion. De club denkt zich op deze manier te onderscheiden en voorwaarden te creëren voor duurzame marketing en het structureel spelen in de Eredivisie.

Milieubewustzijn is een steeds groter onderdeel van de samenleving en biedt perspectief op het gebied van sponsoring en subsidies, zowel nationaal als internationaal.

De "Groene" claim zal optimaal worden benut door middel van groen busvervoer, een groen business centrum rond het stadion. Het groene denken, zal worden doorgevoerd in alle facetten van het stadionconcept.

De burgemeester van Doetinchem, Herman Kaiser, was ook aanwezig op deze bijeenkomst. "De gemeente Doetinchem omarmt het concept. Dit idee van een "Groen Stadion" met een duurzaam karakter is een uithangbord voor de gemeente en de regio. De Graafschap is belangrijk voor de regio, er moet een goede match komen tussen emotie en het zakelijk concept", aldus de heer Kaiser.

De Graafschap weet zich gesteund door een aantal prominente Nederlanders. Zo zal voormalig staatssecretaris van sport, Clémence Ross, de club gaan adviseren en ondersteunen inzake het verkrijgen van nationale en internationale subsidievraagstukken.

Guus Hiddink is beschikbaar om het geheel een sportieve, nationale en internationale dimensie te geven. Potentiële grote sponsoren en partners zullen graag gebruik maken van de uitstraling van Guus Hiddink en de associatie met het groene aspect.
pi_62426199
Gemaakt van karton en biologisch afbreekbaar?
Of van stront?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:18:26 #18
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_62426371
Jaaaa...en dan weer met trekkers het veld op om de grasmat om het veld egaal te krijgen!

Memories... (ergens een bekerwedstrijd de Graafschap - PSV, waar we met 1-3 aan de klote kregen door oa Nillis en een onterechte penalty door (blinde) Vink)
pi_62446132
Pfff ze overwegen misschien kunstgras...
pi_62450717
Pffff, ach doen we net als Heracles. Alleen de punten in thuiswedstrijden halen door het kunstgras
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62471279
Nee, nooit kunstgras wat mij betreft.
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:52:54 #22
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_62516038
Na 3 (enigzins ingecalculeerde) nederlagen wordt het nu tijd dat er weer punten binnenkomen. En dat is met Willem II (uit), Utrecht (thuis) en Volendam (uit) niet onmogelijk. Veldspel is aardig, maar het gebrek aan scorend vermogen baarde mij vandaag toch wel zorgen.
kloep kloep
pi_62516513
Bleh wat een kutzooi vandaag. De komende 3 wedstrijden idd belangrijke punten gaan pakken anders wordt het weer een moeilijk seizoen
pi_62517711
Willem II sla ik over, Volendam ben ik er weer bij.

Utrecht op donderdagavond. Naja avondwedstrijden hebben vaak veel sfeer
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62520672
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 02:34 schreef Roberto258 het volgende:
Pffff, ach doen we net als Heracles. Alleen de punten in thuiswedstrijden halen door het kunstgras
Geen conclusies trekken als je de feiten niet kent.
pi_62531524
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 08:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Geen conclusies trekken als je de feiten niet kent.
Hehe sorry, maar het klopt toch dat jullie een hele tijd geen uitwedstrijden hadden gewonnen tot aan VVV?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62665412
Is er bij jullie nog animo voor de wedstrijd vanavond tegen Willem II?
Door de auto combi zal er wel niet zo'n hoge opkomst zijn denk ik.
Tilburg Boven Alles
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:21:38 #28
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_62665728
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:04 schreef TilburgCasual het volgende:
Is er bij jullie nog animo voor de wedstrijd vanavond tegen Willem II?
Door de auto combi zal er wel niet zo'n hoge opkomst zijn denk ik.
Ja denk het ook, al lees ik dus wel pas net dat het ticket op de weg naar Tilburg omgewisseld kan worden (oss). Dus dat maakt het al 'iets' vriendelijker om daadwerkelijk in het uitvak te gaan zitten. Normaal moeten we altijd eerst naar Doetinchem hiervoor en dat is nogal een omweg voor mij en helemaal voor opgezwollen.

Misschien er vanavond toch bij. Even bellen.

Edit:opgezwollen is stiekem gewoon voor Willem 2

[ Bericht 5% gewijzigd door TheVotary op 25-10-2008 14:33:42 ]
pi_62666017
Ik sla vanavond over. Ben ook bang dat het een kansloze 3-0 wordt, maar dat terzijde.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62667900
Ik ben er wel bij maar voor mij is het dan ook een thuiswedstrijd zoals votary aangeeft. Zit tussen de tilbo's dus kan niet springen, mocht er iets te vieren vallen natuurlijk...
pi_62670487
Je hebt weinig te vrezen daar hoor. Vorig jaar zag je ook gozers met Graafschap shirtjes aan op de thuistribune. Paar jaar terug bij de play-offs zat ik met een groepje op de Kingside en zelfs daar was niets aan de hand.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62686704
Mwoah zou daar niet te zeker van zijn het is dit seizoen al een keer misgegaan naast het uitvak (waar ik ongeveer zat). Nietemin vind ik sowieso dat als je te gast bent jezelf moet gedragen en dus niet springen ofzo. Ik stoor me ook erg aan gasten die dat bij ons doen, dat is gewoon vragen om problemen.

Maar goed over de wedstrijd. Gelukkig weer eens genoten van de Graafschap. Veel kansen gehad in de eerste helft hoewel Willem 2 beter speelde. Aan de ene kant hadden we het met die penalty kunnen en moeten beslissen maar aan de andere kant was dat ook wel teveel van het goede geweest. Gelukkig schoot demouge de pingel ook niet best binnen.

Even nog wat opmerkingen:
- Den Ouden! Die gast was goed zeg, duidelijk de man van de wedstrijd.
- Oost. Scoort weer maar had er ook nog 2 bij moeten schieten. Verder moet die gast eens aan zijn conditie gaan werken elke wedstrijd rond de 75e minuut zit hij er finaal doorheen. Echt schandalig voor een gast van zijn leeftijd.
- Schuurman ging weer kinderlijk in de fout bij de goal van Demouge, hij komt echt beter tot zijn recht op het middenveld.
- Veel kansen gekregen, zelfs op momenten dat we erg slecht speelden kwam er toch weer ineens een kans.
- Assaidi moet vooral verdedigend erg veel bijleren viel me de vorige wedstrijd ook al op. Nu gaat hij bij de pingel ook echt dom in de fout.

1-1 is een terechte uitslag, goed voor het vertrouwen dat we gescoord hebben en een punt gepakt.
pi_62720929
Denk dat we er tevreden op kunnen terug kijken Had ik vooraf tenminste voor getekend, al had je kunnen winnen dus als het mee zat.

Donderdagavond tegen Utrecht kan wel eens een heet avondje worden! En zondag gezellig naar Volendam. 4 punten zou mooi zijn.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62755450




Mooi kruisje, het ging over die graafschap energydrink
quote:
Geen wiizigingen bij De Graafschap

De Graafschap speelt donderdagavond in dezelfde opstelling tegen FC Utrecht als afgelopen zaterdag in het duel tegen Willem II.

Trainer Henk van Stee ziet geen aanleiding zijn team te wijzigen na het 1-1 gelijkspel in Tilburg. "Ik vind dat we goed gespeeld hebben tegen Willem II en dat we hadden moeten winnen", aldus Van Stee. "Ik verander dus niets." Van Stee verwacht donderdagavond tegen FC Utrecht (aanvang 20.00 uur) een vreemde wedstrijd. "Ik denk dat het alle kanten op kan." De Graafschap kan tegen de Utrechters nog geen beroep doen op de geblesseerden René Bot, Purrel Fränkel en Stephan Keller.Ook op de Argentijn Hugo Bargas hoeft van Stee nog niet te rekenen. "Hij wordt zondag vrijgegeven door de medische staf. Misschien neem ik Hugo dan mee naar Volendam."

Opstelling: Heijblok; Schuurman, Hese, Volmer, Fung a Wing, Meijer, Jungschläger, Van den Ouweland, Oost, Den Ouden, Assaidi.

bron: De Gelderlander
Wat een geouwehoer met die Bargas, die gast is er echt lang uit met een op het oog nietszeggende blessure. Je ziet vaak genoeg spelers spelen met een ingepakte pols. Het is met name vervelend omdat Assaidi en de Ridder beiden niet echt geweldig spelen tot nu toe.

[ Bericht 59% gewijzigd door Opgezwollenlever op 29-10-2008 19:54:42 ]
pi_62827542
Tering, wat waren wij slecht zeg. Op deze manier is de 17e plek het hoogst haalbare.
pi_62828142
Dramatische wedstrijd van beide kanten. 2x de paal, pffff. Zondag moet er eigenlijk 3 punten worden gepakt.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62840114
Ik vond Steve de Ridder overigens wel goed.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_62840766
Ik vond De Ridder nogal egoïstisch spelen. Ook bij Assaidi spat het talent eraf, hij moet alleen eens wat sneller afspelen ipv 6x dezelfde kant op draaien. Verder een draak van een wedstrijd die nog zo hoopvol begon

3 punten zondag is nu echt wel een must.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_62938784
Weet iemand hier nog hoe die jeugdpeler heette die samen met Haklander in een oefenwedstrijd tegen Rohda Raalte debuteerde en naar AGOVV ging en daarna naar Turkije?
Iets van Hoessein geloof ik. Als je z'n turkse club weet is het ook goed, want daar hadden we een discussie over.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 6 november 2008 @ 08:16:25 #40
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_62990153
quote:
Leen Looyen kandidaat bij De Graafschap

Leen Looyen is een voorname kandidaat om bij De Graafschap technisch directeur te worden. De 59-jarige Looyen maakte gisteren plots bekend dat hij op 1 januari 2009 stopt als hoofd scouting bij NEC. "Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging", aldus Looyen.

Niet geheel toevallig stopt Han Berger op 1 januari bij De Graafschap als technisch directeur. Berger is de belangrijkste kandidaat om Rob Baan op te volgen als technisch directeur bij de Australische voetbalbond.

Berger maakte eind juli al bekend dat hij zou stoppen bij De Graafschap, zodat de club in alle rust op zoek kon naar een opvolger. Voorzitter Sietze Veen sprak in eerste instantie met een groot aantal kandidaten. Uiteindelijk bleven er drie genomineerden over. Behalve Looyen is ook Arno Pijpers een van de gegadigden om op De Vijverberg de technische lijnen uit te zetten.

Looyen geniet de voorkeur, omdat De Graafschap-voorzitter Sietze Veen een ervaren directeur zoekt, die op het gebied van scouting het nodige in zijn mars heeft. Verder is Looyen, oud-trainer van Vitesse, NEC, Emmen en RKC en voormalig technisch directeur bij NEC, goed bevriend met Berger. Toen Berger moest afzien van de functie als bondscoach op de Nederlandse Antillen, droeg hij de naam van Looyen aan. Die was daar dit jaar enige maanden bondscoach.
Bron: De Gelderlander
kloep kloep
pi_63046641
wat vinden jullie van Luuk de jong
AFC AJAX
pi_63047279
Groot talent. Blijkt ook nog eens kopsterk te zijn.

NAC is echt PSV geworden zeg, pffff. Maar er was tenminste inzet.
Wel grappig dat de NAC supporters nog steeds voor ons zingen. Beetje overdreven, laten ze ons de punten maar eens een keer geven.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zaterdag 8 november 2008 @ 08:59:20 #43
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63048332
NAC supporters hebben gewoon sympathie voor ons

en wij voor hen

[ Bericht 34% gewijzigd door Borizzz op 08-11-2008 09:11:42 ]
kloep kloep
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:39:20 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_63050257
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Weet iemand hier nog hoe die jeugdpeler heette die samen met Haklander in een oefenwedstrijd tegen Rohda Raalte debuteerde en naar AGOVV ging en daarna naar Turkije?
Iets van Hoessein geloof ik. Als je z'n turkse club weet is het ook goed, want daar hadden we een discussie over.
Huseyin Cengiz bedoel je denk ik.
pi_63059559
Ik denk eerder Ahmet Kilic?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 9 november 2008 @ 22:02:16 #46
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_63087141
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eerder Ahmet Kilic?
Tja, die heeft ook bij ons gespeeld

Maar omdat hij begon over 'Hoessein' legde ik de link met Huseyin. Heb eigenlijk geen flauw idee wie van de twee van Rohda Raalte afkomt.
pi_63096683
Nee, hij debuteerde tegen Rohda Raalte. Het was inderdaad Cengiz. Genclerbirli­gi was dus de club.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_63265142
Bah het zijn weer zware tijden als Graafschapsupporter.
pi_63265199
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:15 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Bah het zijn weer zware tijden als Graafschapsupporter.
en 3-0
  zondag 16 november 2008 @ 17:34:27 #50
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63267052
Tegen Sparta en Roda JC moet het gebeuren.
kloep kloep
pi_63267073
Rol Sparta maar op ja.
  zondag 16 november 2008 @ 20:43:23 #52
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63274028
Gaat weer lekker ja. Op zich mag je Groningen uit verliezen, maar nu zie je hoe duur het puntverlies uit tegen Volendam en thuis tegen Utrecht is. Nu zit je weer in de hoek waar de klappen vallen. Sparta thuis wordt weer zeer belangrijk.....
Bloed, zweet en tranen!
pi_63275013
Sparta en Roda moeten minstens 4 punten zijn, eigenlijk gewoon 6.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63275490
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Roberto258 het volgende:
Sparta en Roda moeten minstens 4 punten zijn, eigenlijk gewoon 6.
Ik heb er weinig vertrouwen in eigenlijk.
pi_63275563
Hier hetzelfde. Vorig jaar dacht ik echt dat we de nacompetitie konden ontlopen, nu heb ik die hoop al opgegeven.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 16 november 2008 @ 23:33:52 #57
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63277113
Dan kan het alleen nog meevallen.
kloep kloep
pi_63285390
Al drie punten achter op de eerste echte degradatie kandidaat. Ervan uitgaande dat Vitesse en Roda nog wel gaan stijgen.

Onze seizoenen zijn lang.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 17 november 2008 @ 18:07:32 #59
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63294578
Kunnen we die TT niet veranderen?
kloep kloep
pi_63294992
Of even flink doorspammen
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63308386
Ik help wel even.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_63308427
Waar ligt het probleem nou?
Is het de trainer, is het een niet scorende Den Ouden, is het een falende verdediging, of is het het gebrek aan creativiteit op het middenveld?
Ik vermoed het laatste. Voor aanvang van dit seizoen echter dacht ik dat we een betere selectie hadden dan vorig seizoen, ik mis echter een geniale speler op eht middenveld. Het is allemaal geen Schone die met een actie de man vrij kon zetten voor de goal en zo de wedstrijd open kon breken. Het zijn allemaal goed willende spelers, maar de absolute klasse ontbreekt. Ik heb de wedstrijd in Groningen niet gezien, maar misschien kan Robbemond die rol op zich nemen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_63313774
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar ligt het probleem nou?
Is het de trainer, is het een niet scorende Den Ouden, is het een falende verdediging, of is het het gebrek aan creativiteit op het middenveld?
Ik vermoed het laatste. Voor aanvang van dit seizoen echter dacht ik dat we een betere selectie hadden dan vorig seizoen, ik mis echter een geniale speler op eht middenveld. Het is allemaal geen Schone die met een actie de man vrij kon zetten voor de goal en zo de wedstrijd open kon breken. Het zijn allemaal goed willende spelers, maar de absolute klasse ontbreekt. Ik heb de wedstrijd in Groningen niet gezien, maar misschien kan Robbemond die rol op zich nemen.
Het is niet de trainer. Alle andere factoren zijn het wel denk ik. Een matige verdediging die niet de 0 kan houden. Een te zwak middenveld en te weinig scorend vermogen voorin. Het is gewoon net niets.
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:46:18 #64
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63317088
Conditioneel vind ik een aantal spelers ook behoorlijk tekort schieten. Ik kan me nog herinneren dat toen ik weer een weekendje in de Achterhoek was ik in de krant las dat de conditietrainer was opgestapt?

Vooral Oost lijkt soms net na de rust al helemaal kapot te zijn.
pi_63319680
Oost is afentoe inderdaad kapot. Volgens mij zit hij ongeveer net zover van het streefgewicht af als Van Beukering.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_63319737
Powel en Schöne zijn gewoon erg goed, alleen merk je dat pas écht als ze weg zijn.

Maar we hebben ook de nodige pech gehad. Utrecht thuis en Volendam uit hadden net zo goed 4 punten kunnen zijn, en dan stond je er heel anders voor. Zaterdag thuis winnen tegen Sparta zou iedereen goed doen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63327721
Ja dat is idd zo, het hoeft niet zo dramatisch te zijn als het nu lijkt maar dat is wel afhankelijk van de komende paar wedstrijden. Anders hoef je je echt alleen maar op Volendam te richten.

Conditietrainer. Dat was ik inderdaad nog vergeten.
pi_63337308
Ik vind Keller dit jaar ook nog niet overtuigen. Hoewel daar tegenover staat dat Volmer wel erg goed speelt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 21 november 2008 @ 17:56:32 #69
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63410387
quote:
De Graafschap wil zich in januari versterken

Het gebrek aan scorend vermogen, slechts vijf doelpunten in elf wedstrijden, noopt De Graafschap om in januari de transfermarkt op te gaan. Dan is de transfermarkt één maand geopend.

"We weten waar ons tekort ligt en op welke posities we moeten inkopen", zegt trainer Henk van Stee. "Als het tenminste mogelijk is, want veel andere clubs betalen hogere salarissen."
Bron De Gelderlander

Wat een zelf inzicht.....
kloep kloep
  zaterdag 22 november 2008 @ 10:01:00 #70
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63424081
Oke. Er ligt nu 1,5 cm sneeuw. Zou de wedstrijd van vanavond doorgaan?
Ze hebben inderdaad nu veldverwarming, maar dit is de eerste keer dat het echt wordt ingezet. ZOu dit systeem nu wel werken?
Je weet het maar nooit op de Vijverberg....
kloep kloep
  Moderator zondag 23 november 2008 @ 10:08:09 #71
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_63443802
Belachelijk gisterenavond, in mijn optiek onterechte rode kaart voor Volmer en daarna geeft de Graafschap het weer weg. En zoals wel vaker krijgen we natuurlijk in de laatste paar minuten weer een tegengoal. Dat is ze nu al zo vaak overkomen.

Je zou niet zeggen dat Keller een verdediger is en De Ridder/Bargas aanvallers. Keller schiet die ballen er tenminste in en De Ridder en Bargas missen voor open goal.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 24 november 2008 @ 11:53:45 #72
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63473983
De voorzitter was ook geen grote vrienden geworden met de scheids heb ik begrepen uit de krant.
pi_63476463
Laat de voorzitter liever boos worden op Volmer. Hij moet gewoon niet zo stom zijn en had zich in moeten houden. Was zo lekker bezig de laatste tijd, nu missen we hem weer een paar wedstrijden...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  maandag 24 november 2008 @ 13:38:29 #74
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63476634
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:32 schreef vingerplant het volgende:
Laat de voorzitter liever boos worden op Volmer. Hij moet gewoon niet zo stom zijn en had zich in moeten houden. Was zo lekker bezig de laatste tijd, nu missen we hem weer een paar wedstrijden...
Mwah was het rood dan in jouw ogen? Ik vond het echt BS om daarvoor iemand weg te sturen. Maar er zijn idd genoeg eigen problemen. Het is alleen soms wel 'goed' om als collectief een bepaalde zondebok te hebben om zo zelf uit het dal te komen.
pi_63478942
Als daie actie an Volmer rood was had hij daarna voor de overtredingen op Schuurman en Robbemond ook roord moeten trekken in plaats van geel.
Deze scheids was echt dramitisch. Verandert niks aan het feit dat Keller in de laatste minuut niet zo'n domme overtreding moet maken, maar zo dramatisch fluiten moest echt verboden worden. Ik had in de rust die scheids al omgeruild. Ik neem aan dat hij weer lekekr in de eerste divisie mag fluiten.

Wat me ook echt frustreerd; Bargas. Hij ziet er niet fit uit, hij mist scherpte en hij loopt zo weg zonder het publiek te bedanken. Laat in plaats van die lamlul dan gewoon de Jong invallen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 24 november 2008 @ 16:21:58 #76
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63481150
We hadden het laatst over de conditie van een speler als Oost, maar ik kom net van de sportschool waar de hele selectie aan het trainen was en die indruk die Oost maakt heeft weinig met zijn conditie te maken, maar meer met zijn (lichaams)houding. Wel lachen om ze eens in zo'n setting aan de gang te zien.
pi_63486376
Ben je dronken Karrel of heb je een nieuw toetsenbord?

Die actie van Volmer was echt geen rood. Belachelijke beslissing, hij was gewoon te laat en had een gele kaart moeten krijgen. Verder ga ik geen woorden aan die wedstrijd vuil maken. Het zit me nog erg hoog
pi_63486978
Ik vond het wél rood van Volmer maar dat neemt niet weg dat die scheids dramatisch was. Aan de andere kant had de 2-1 ook nooit mogen vallen omdat De Ridder buitenspel stond.

Inderdaad Karrel, heb je een maandagmiddagborrel gehad ofzo
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  maandag 24 november 2008 @ 19:57:52 #79
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63487224
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ben je dronken Karrel of heb je een nieuw toetsenbord?

Verdriet verdrinken kost tijd.
pi_63502891
quote:
Arbiter Liesveld dient klacht in tegen De Graafschap

KNVB-scheidsrechter Richard Liesveld heeft een klacht ingediend bij de voetbalbond tegen De Graafschap. De leidsman voelde zich na afloop van het duel tussen De Graafschap en Sparta (3-3) 'onheus bejegend' door bestuurders van de thuisclub.

Voorzitter Sietze Veen en commercieel directeur Henk Bloemers van De Graafschap waren het niet eens met de beslissing van Van Liesveld om het spel door te laten gaan toen spits Geert den Ouden met een hoofdblessure op de grond lag. Na de wedstrijd spraken de twee de arbiter aan op het voorval, waarbij Van Liesveld het advies van de vierde man om het spel stil te leggen niet honoreerde. Het was tevens de inleiding voor de rode kaart van De Graafschap-verdediger Joost Volmer.

Bloemers ontkent echter dat hij de arbiter heeft uitgescholden. "Ik heb hem alleen gevraagd waarom hij niet heeft gereageerd op het signaal van de vierde man. Hij wilde echter niet reageren en toen heb ik gezegd dat hij geen persoonlijkheid was", zegt de bestuurder in De Gelderlander. Voor de boze Liesveld was de maat vol. Hij verliet de bestuurskamer van De Graafschap.

De Superboeren liepen diep in de blessuretijd van het duel met Sparta tegen een zuur gelijkspel aan (3-3). De Graafschap leidde eerder nog met 3-1.
Na Heracles nu dus ook De Graafschap het slachtoffer van dit stuk verdriet.

Laat hem zelf ook eens in de spiegel kijken, volgens mij weet iedere dorpsgek dat het spel stil moet worden gelegd bij een blessure aan het hoofd.
pi_63509249
Tja, notabene de arts van Sparta zegt gezien te hebben dat Den Ouden heel even buiten westen is geweest. De 4e official gaf een seintje aan Liesveld, die vervolgens reageerde met 'ik zie geen bloed, dus fluit ik niet af'. Ik neem het de spelers van Sparta niet kwalijk, aangezien ze het niet doorhadden en Booy en Knol de spelers niet konden bereiken om het aan te geven.

Gaat leuk worden als die scheids nog ooit moet fluiten op de Vijverberg....
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63512358
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:57 schreef Roberto258 het volgende:
Tja, notabene de arts van Sparta zegt gezien te hebben dat Den Ouden heel even buiten westen is geweest. De 4e official gaf een seintje aan Liesveld, die vervolgens reageerde met 'ik zie geen bloed, dus fluit ik niet af'. Ik neem het de spelers van Sparta niet kwalijk, aangezien ze het niet doorhadden en Booy en Knol de spelers niet konden bereiken om het aan te geven.

Gaat leuk worden als die scheids nog ooit moet fluiten op de Vijverberg....
Sparta is inderdaad weinig kwalijk te nemen, er zijn maar 2 malloten hier: Liesveld en Volmer.

Die Liesveld moet van de KNVB maar even de Luinge-treatment krijgen (Nilis-Fränkel) en 3 jaar niet op de Vijverberg fluiten.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:43:28 #83
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63520314
Liesveld moet gewoon terug naar de amateurklasse.
Hij is zelf ook een amateur.
kloep kloep
pi_63521015
Liesveld
pi_63522611
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:34 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Sparta is inderdaad weinig kwalijk te nemen, er zijn maar 2 malloten hier: Liesveld en Volmer.

Die Liesveld moet van de KNVB maar even de Luinge-treatment krijgen (Nilis-Fränkel) en 3 jaar niet op de Vijverberg fluiten.
Tja, maar is het niet zo dat het een soort van competitievervalsing is als een bepaalde scheids een bepaalde club niet meer mag fluiten?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63528152
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ben je dronken Karrel of heb je een nieuw toetsenbord?
Frustratie, plus sneller denken dan je kan typen is geen goede combi.

Overigens is het competitievervalsing als die Liesveld uberhaupt nog een wedstrijd fluit.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:29:37 #87
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63591868
De punten blijven uiteraard in Doetinchem morgen.
kloep kloep
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:51:02 #88
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63592454
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:29 schreef Borizzz het volgende:
De punten blijven uiteraard in Doetinchem morgen.
Zou mooi zijn voor de verandering.
pi_63594573
Het moet gewoon
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:45:07 #90
235775 Nappie-Oleon
Een Vlaamse reus
pi_63601243
idd, winnen we morgen niet, zeker weten dat we dan hekkensluiter worden. dan voorlopig geen degradatiewedstrijd voor de graafschap meer...
floep floep
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:22:11 #91
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_63688832
Heeft die stuntelaar toch nog iets goed voor ons gedaan. We krijgen als het goed is een half miljoen door z'n transfer
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:24:05 #92
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63688871
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:22 schreef Tiemie het volgende:
Heeft die stuntelaar toch nog iets goed voor ons gedaan. We krijgen als het goed is een half miljoen door z'n transfer
Ahhh geld krijgen voor een speler, ook weer iets nieuws bij de Graafschap.
pi_63689777
Maar het had 2 keer zoveel kunnen zijn als Ajax gewoon het bod aan het begin van het seizoen had aangenomen. Ik snap echt niet dat je iemand aan het begin van het seizoen niet voor 40 miljoen wil laten gaan en hem dan doodleuk in de winterstop verkoopt voor 23...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:19:23 #94
51286 w00h00
Digital man!
pi_63692692
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:24 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Ahhh geld krijgen voor een speler, ook weer iets nieuws bij de Graafschap.
Wat hebben jullie eigenlijk voor Powel gekregen?
pi_63697853
Half miljoen geloof ik.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63702477
Ja votary bedoelt ook een speler uit de eigen opleiding. Stond laatst schijnbaar iets over in de Gelderlander.

Wel balen idd dat ze hem niet voor 40 verkocht hebben aan het begin van het seizoen.
pi_63719330
Hoe ken het dat HC'03 geld krijgt?
Ten eerste is het niet meer HenK, ten tweede tellen de eerste jaren bij De Graafschap ook niet meer mee...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_63719704
quote:
SOLIDARITY MECHANISM

Article 1 Solidarity Contribution

If a Professional moves during the course of a contract, 5% of any
compensation, with the exception of Training Compensation, paid to
his Former Club shall be deducted from the total amount of this compensation
and distributed by the New Club as a solidarity contribution
to the club(s) involved in his training and education over the years. This
solidarity contribution will reflect the number of years (calculated pro
rata if less than one year) he was registered with the relevant club(s)
between the Seasons of his 12th and 23rd birthdays, as follows:

– Season of 12th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 13th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 14th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 15th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 16th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 17th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 18th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 19th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 20th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 21st birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 22nd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 23rd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
pi_63721205
Huntelaar zat toen toch al bij De Graafschap?
Maar hoe zit het dan met de fusie tussen Drempt Vooruit en H en K?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_63729246
Ze zouden dus Taktak volgen van Fortuna Sittard. Nog een middenvelder. Is daar behoefte aan?

De Graafschap volgt Taktak
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63729338
Dat is juist wat gemist word, maar ik denk dat TakTak niet de juiste is.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_63734120
quote:
Den Bosch en De Graafschap informeren naar Mollez
03/12/2008 18:01

Doelman Peter Mollez (25) heeft zijn vertrek aangekondigd bij KV Kortrijk. Zijn zaakwaarnemer Jean-Claude Lagaisse schermt met interesse van onder meer FC Den Bosch en De Graafschap.

'Omdat we het gevoel kregen dat Kortrijk een spelletje speelde, zei Mollez op een bepaald moment: Stop. Ik vertrek.', aldus Lagaisse in Voetbal Magazine. 'De Graafschap, Den Bosch, Bergen en Cercle Brugge hebben intussen al geïnformeerd.'

Mollez begon zijn loopbaan bij Cercle en stapte in de 2006 over naar Kortrijk. Met die club kwam hij twee seizoenen uit in de Tweede Klasse; afgelopen zomer volgde promotie naar het hoogste niveau. Mollez is sinds zijn komst eerste keeper bij de club.

'KVK beloofde Peter vorig seizoen een herwaardering van zijn contract als de club naar de Eerste Klasse zou promoveren', geeft Lagaisse op als reden van de naderende breuk. 'Zes keer hebben we gepraat en we waren erg inschikkelijk.'
Willen ze met 11 keepers gaan spelen ofzo? Wat een nutteloze aankoop zeg. TakTak ken ik niet.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:28:24 #103
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63737183
NEC wint in Moskou..
**mijmert**

Wat hadden we toch een geweldig duo met Schone en van Beukering....
kloep kloep
  woensdag 3 december 2008 @ 21:44:33 #104
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_63737809
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef Borizzz het volgende:
NEC wint in Moskou..
**mijmert**

Wat hadden we toch een geweldig duo met Schone en van Beukering....
En Powel Ik vindt het wel zo zuur dat alles zo gaat zoals het nu gaat...had nou gewoon die jongens behouden (ff een keer risico durven nemen en investeren) en een paar sterke aankopen gedaan daaromheen gedaan ipv dat hele leger aan vreemdelingen en halfvoetballers...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:25:56 #105
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63801751
Dit weekend herinneren we ons allemaal 14 april 2001.
kloep kloep
pi_63806750
quote:
Gepasseerde Powel hekelt uitleg van trainer Jans


Berry Powel werd verrast door de mededeling dat hij niet bij de selectie van FC Groningen zit voor de wedstrijd tegen PSV. Maar de spits is vooral verbolgen over de reden die trainer Ron Jans aandroeg.

Spelers die buiten de boot vallen zijn vaker geprikkeld. Maar vooral de uitleg van Jans is bij Powel in het verkeerde keelgat geschoten. De aanvaller wijst de aantijgingen van hand dat hij motivatieproblemen heeft, zoals de Groningen-trainer dat naar buiten bracht.

'Hij brengt het een beetje naar buiten dat ik niet voor Groningen wil voetballen of niet kan opbrengen', zei Powel tegen RTV Noord. 'Dat is niet mijn mening. Ik heb het hier goed naar mijn zin, ik speel graag voor Groningen.'

Powel ziet een vertrek uit Euroborg als oplossing. 'De trainer heeft aangegeven dat bij mij de negatieve aspecten zwaarder wegen dan de positieve. Daardoor zal ik weinig aan spelen toekomen. Maar de club wil aan een vertrek ook niet meewerken. Dan vraag ik me af: Wat doe ik hier dan? als je derde of vierde spits wordt, en je mag niet weg. Dat is zuur. Daar haal je geen motivatie uit.'
Lijkt me de ideale kandidaat om ons scorend vermogen te verhogen. Met Powel, Oost en Den Ouden heb je een prima aanval.
pi_63827142
Gefeliciteerd. Zeer knap resultaat.
Ik heb genoten van de passie en vechtlust van De Graafschap vanmiddag.
Prima naar de mogelijkheden gespeeld, en de kansen koelbloedig afgemaakt. Hulde.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63827805
Lekker jongens. Jullie hebben de kakkies op hun plek gewezen.

Congrats.
pi_63828428
Heerenveen is de volgende
  zondag 7 december 2008 @ 19:28:59 #110
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_63830678
pi_63831418
Hehe ik heb me vermaakt!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63831464
Nu hopen op een klein stuntje in Friesland
pi_63832511
hoezo heetje zwolle als je voor De Graafschap bent?
AFC AJAX
pi_63832857
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:39 schreef BonJovi het volgende:
hoezo heetje zwolle als je voor De Graafschap bent?
Hoezo heet je BonJovi als je voor Ajax bent?

Ik heet niet zwolle btw.
  maandag 8 december 2008 @ 08:59:10 #115
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63843662
quote:
Berry Powel mag van Jans niet naar De Graafschap.

Berry Powel wil en mag weg bij FC Groningen, maar voor trainer Ron Jans is dat vooralsnog geen reden de handdoek in de ring te gooien. De trainer hoopt dat de spits de komende weken zijn best blijft doen.

"Ik wil met gaan zitten en naar een situatie toewerken waarin hij weer bij de selectie zit en kan spelen", zegt Jans tegen het AD. Wegens motivatieproblemen verwijderde de coach zijn spits onlangs uit de selectie.

Jans geeft de hoop op een goede relatie met Powel echter niet op. "Maar dan moet er wel een aantal dingen worden opgelost", gaat de oefenmeester verder. Het is bekend dat hij weg wil, maar zolang je niet weg bént moet je wel bij de kudde blijven."


FC Groningen heeft aan Powel een prijskaartje hangen van 600.000 euro. Hij heeft een doorlopend contract tot medio 2009, met daarin een eenzijdige door FC Groningen te lichten optie voor nog twee jaar. Trainer Ron Jans liet hem vanwege 'motivatieproblemen' zaterdag buiten de selectioe voor de wedstrijd tegen PSV.

Berry Powel staat in de belangstelling van tal van clubs. ADO Den Haag en FC Utrecht informeerden al bij FC Groningen naar de vergoedingssom voor de aanvaller en ook De Graafschap, Sparta Rotterdam en Roda JC zitten voor de aanvaller op het vinkentouw.

Bron: Nieuwsblad van het Noorden / Algemeen Dagblad/ Voetbalprimeur.nl
Met het geld van Huntelaar moet dit toch te doen zijn.
kloep kloep
pi_63844740
Beetje jammer dat dat geld van Hutelaar weer gebruikt wordt om nog een belastingsschuld af te lossen...
Bovendien heeft Den Ouden de ban gebroken en nog een spits hebben we niet nodig. Een nummer 10 is wat we ndig hebben.
Zodar dit soort verhalen in de wereld komen verliest iedereen z'n focus weer. we zien Powel als buitenkans, maar vergeten dat hij geen aanvoer heeft en Powel is juis iemand die het van de aanvoer moet hebben. Als je op de juiste plek staat moet je ook iemand hebben die die bal op de juiste plek neerlegd,
Maar de voetbalwereld is dusdanig opportunistisch dat we waarschijnlijk toch Powell halen en niet de gewenste nummer 10 en alle fans zullen staan te juichen om zich een half jaar af te vragen waarom Powel niet meer zo goed is als vroeger.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 8 december 2008 @ 10:15:10 #117
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_63845160
Lekker overwinning van jullie gister!
Wel weer jammer van jullie pro FCL gezang vorige week
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 8 december 2008 @ 11:24:34 #118
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_63846736
Heb het gister via Teletekst gevolgd... De hele familie belde al rond om te vertellen dat het 0-1, 0-2 en 0-3 werd Die 3 punten waren echt nodig
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_63853486
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beetje jammer dat dat geld van Hutelaar weer gebruikt wordt om nog een belastingsschuld af te lossen...
Bovendien heeft Den Ouden de ban gebroken en nog een spits hebben we niet nodig. Een nummer 10 is wat we ndig hebben.
Zodar dit soort verhalen in de wereld komen verliest iedereen z'n focus weer. we zien Powel als buitenkans, maar vergeten dat hij geen aanvoer heeft en Powel is juis iemand die het van de aanvoer moet hebben. Als je op de juiste plek staat moet je ook iemand hebben die die bal op de juiste plek neerlegd,
Maar de voetbalwereld is dusdanig opportunistisch dat we waarschijnlijk toch Powell halen en niet de gewenste nummer 10 en alle fans zullen staan te juichen om zich een half jaar af te vragen waarom Powel niet meer zo goed is als vroeger.
Hij was een goed duo met De Groot, dus waarom niet met Den Ouden?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63855022
Waarom lees je mijn stukje niet?

We missen een middenvelder die het verschil maakt.
Powel succes heeft veel minder te maken met de samenwerking met De groot, dan met de samenwerking met Schone.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_63857619
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom lees je mijn stukje niet?

We missen een middenvelder die het verschil maakt.
Powel succes heeft veel minder te maken met de samenwerking met De groot, dan met de samenwerking met Schone.
Wie wil je dan kopen?

Je hebt best een punt hoor maar ik vind de Ridder/Assaidi ook echt te zwak. Dus voor die plek kan je best Powel halen.
  maandag 8 december 2008 @ 19:45:06 #122
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63858535
Powel is een waardevolle speler geweest die misschien in de 1e divisie een afmaker was, maar vorig jaar bij ons in de ere zorgde hij zelf ook voor aanvoer en veel gevaar en was hij "bliksemafleider".
Ik zou niet weten waarom hij geen goede aanwinst voor ons zou zijn. Samen met de ridder/assaidi/oost en den ouden hebben we toch geen slechte aanval als Powel komt.

Maar ik denk niet dat het zo snel gaat gebeuren. Uiteraard zijn er ook andre opties voor Graafschap. Maar als we hem terug kunnen krijgen zou ik geen nee zeggen.
kloep kloep
pi_63870389
Ridder/Assaid staan onder contract en zijn talenten die ons uiteindleijk nog wel geld op gana leveren. Powell kunnen we voor het geld van Huntelaar sowoeiso niet kopen. wat dus huur zou betekenen. Met de huur van Powel stop je de ontwikkeling van talent en doe je aan kapitaalvernietiging.

Wat we moeten doen is een speler die op 10 kan spelen huren die bij de topploegen buiten de boot valt.
Namen? Siem de Jong bijvoorbeeld.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_63870405
Doppel
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_63881731
Cziommer is ook erg ontevreden bij Utrecht.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63882331
Ook een goede optie. Misschien nog wel beter.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:37:38 #127
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_63883683
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef Roberto258 het volgende:
Cziommer is ook erg ontevreden bij Utrecht.
Jaa! Mijn mams en ik willen al jaren Cziommer Alssie nu een optie zou zijn...
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_63884621
Honda van VVV lijkt me ook wel aardig. Siem de Jong lijkt me onhaalbaar en ik vrees Cziommer ook. Maar goed beiden wel namen die erg aantrekkelijk zijn.
pi_63885496
Honda veels te duur. Die is voor 400.000 gehaald door investeerders en ploegen als AZ zijn al geinteresseerd.

Ik zat net op de hyves te kijken van Siem de Jong. Ajax en De Graafschap zijn duidelijk zijn clubs en hij speelt nu amper, dus 1+1=2?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63889838
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef Roberto258 het volgende:
Honda veels te duur. Die is voor 400.000 gehaald door investeerders en ploegen als AZ zijn al geinteresseerd.

Ik zat net op de hyves te kijken van Siem de Jong. Ajax en De Graafschap zijn duidelijk zijn clubs en hij speelt nu amper, dus 1+1=2?
Misschien een half jaartje huren? Zou voor zijn ontwikkeling ook niet verkeerd zijn denk ik.
pi_64066524
quote:
Ook Meerdink in conflict met Jans.

Na Berry Powel heeft trainer Jans van FC Groningen opnieuw een ex-Graafschapspeler verbannen uit de selectie. Ditmaal is het Martijn Meerdink.

Afgelopen zondag liet Jans hem ruim een half uur warmlopen en wilde hem kort voor tijd nog inbrengen. Op dat moment gooide Meerdink de knuppel in het hoenderhok en weigerde in te vallen.

Martijn Meerdink wordt de laatste tijd nogal eens genoemd dat hij De Graafschap zou komen versterken na de winterstop. De Winterswijker heeft altijd te kennen gegeven zijn carriere in Doetinchem bij De Graafschap af te willen sluiten.

De move van afgelopen zondag kan echter niet gezien worden om een breuk te forceren, want ondanks dat diverse media anders berichten weten wij niet anders dat hij vanavond te kennen heeft gegeven dat hij zijn besluit betreurt en hij zou ook zij excuses aan de trainer hebben aangeboden.

Meerdink zou wel eens de ontbrekende schakel op het middenveld kunnen zijn.
pi_64066703
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Meerdink zou wel eens de ontbrekende schakel op het middenveld kunnen zijn.
idd, werk van maken!
pi_64068564
Ja, want Meerdink kan op de 10 positie spelen.....

Meerdink kan alleen als rechtsbuiten uit de voeten en die hebben we niet nodig.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64070118
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Misschien een half jaartje huren? Zou voor zijn ontwikkeling ook niet verkeerd zijn denk ik.
Honda moet minimaal één miljoen opleveren en is erg belangrijk voor VVV dus vergeet dat belachelijke scenario maar...
pi_64072728
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, want Meerdink kan op de 10 positie spelen.....

Meerdink kan alleen als rechtsbuiten uit de voeten en die hebben we niet nodig.
Nee wat we nu hebben lopen kan goed op 10 spelen. Hoe je het ook bekijkt Meerdink is gewoon duidelijk een versterking voor de Graafschap. Hij brengt meer creativiteit dan wat we nu hebben, werkt hard en kan een goal maken. Precies wat we zoeken.
pi_64079178
Waarom brengt hij meer creativiteit? Het is juist meer een type Ditk Kuyt. Heb je Meerdink uberhaupt wel eens zien spelen?
Dat we nu geen nummer 10 hebben betekent niet dat we geen nummer 10 moeten aantrekken.
We hebben juist een nummer 10 nodig en geen rechtsbuiten die alleen maar kan draven. (Ik weet dat dit overdreven is, maar om Meerdink nou creaticiteit toe te dichten....)
En dan wil ik ook nog wel een boom opzetten of hij nou een versterking is. De vraag is of je uiteindelijk meer hebt aan een afgeschreven oude speler dan aan een jong talent.
Natuurlijk is dat vroeger de kracht van De Graafschap geweest, de mix tussen talent en oude gevestigde spelers, maar spelers als Van Vossen, Viscaal en Meijer zijn toch van een ander kaliber als Meerdink.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64099092
quote:
Op woensdag 17 december 2008 08:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom brengt hij meer creativiteit? Het is juist meer een type Ditk Kuyt. Heb je Meerdink uberhaupt wel eens zien spelen?
Dat we nu geen nummer 10 hebben betekent niet dat we geen nummer 10 moeten aantrekken.
We hebben juist een nummer 10 nodig en geen rechtsbuiten die alleen maar kan draven. (Ik weet dat dit overdreven is, maar om Meerdink nou creaticiteit toe te dichten....)
En dan wil ik ook nog wel een boom opzetten of hij nou een versterking is. De vraag is of je uiteindelijk meer hebt aan een afgeschreven oude speler dan aan een jong talent.
Natuurlijk is dat vroeger de kracht van De Graafschap geweest, de mix tussen talent en oude gevestigde spelers, maar spelers als Van Vossen, Viscaal en Meijer zijn toch van een ander kaliber als Meerdink.
Oh en Kuyt brengt de Graafschap geen creativiteit? Ik zeg niet dat hij de meest creatieve speler van Nederland is maar hij brengt zeker meer creativiteit. Creativiteit is imo ook meer dan 4 scharen en een voorzet achter het standbeen. Nu moet van de Ouweland daarvoor zorgen, ik bedoel maar.
pi_64110863
Ik zeg toch een type Kuyt...
Sjezus als jij niet in ziet dat Meerdink niet de speler is die we nodig hebben, oke. Maar dan ook niet klagen dat we degraderen omdat we zoveel creativiteit voorin hebben, maar niemand op het middenveld om de boel samen te brengen.

Meerdink op 10 is gewoon een waardeloze optie. Als ze al zo laag beginnen met inzetten wordt het niks. Eerst proberen om De Jong Of Cziommer te huren dan kun je altijd nog kijken of Meerdink dan nog zin heeft.

Vergeet niet dat deze jongen ons al een keer te kakken heeft gezet en een keer heeft afgezegd.

Oh ja creativiteit is juist meer dan 4 scharen. Crativiteit is voornamelijk tactisch inzicht en techniek is daar bij handig om de bal te plaatsen waar je hem wil.
Vooral qua tactiek (en dus creativiteit) stel ik mijn vraagtekens bij Meerdink. Die jongen is meer van de lang ballen over hem heen, mannetje voorbij en de bal in de 16 pompen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64153992
Wat vond ik Meijer trouwens slecht spelen zeg, afgelopen zaterdag. Zijn balverlies leidde ook een goal in, en tot mijn verbazing heeft van Stee hem weer opgenomen in de basis
pi_64154152
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef Sensation89 het volgende:
Wat vond ik Meijer trouwens slecht spelen zeg, afgelopen zaterdag. Zijn balverlies leidde ook een goal in, en tot mijn verbazing heeft van Stee hem weer opgenomen in de basis
Klopt, Meijer speelde echt dramatisch afgelopen zaterdag.
  zaterdag 20 december 2008 @ 12:09:35 #141
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64174415
Morgen zal het toch wel beter gaan dan vorig seizoen
Uitverkocht huis, sfeer.... DRAN.
Niks te verliezen

Update 21/12
0-6
Volmer... onbegrijpelijk
Maar nu hopen dat we ons kunnen oprichten voor Heracles

[ Bericht 26% gewijzigd door Borizzz op 21-12-2008 18:14:00 ]
kloep kloep
  zondag 21 december 2008 @ 15:27:21 #142
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64209710
Er viel niks te verliezen nee, maar om met 0-6 van de mat te worden weggetikt...da's dan ook weer ietwat jammer.

Maarjaaaaa...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 21 december 2008 @ 19:57:00 #143
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64218666
Jongens ik vraag me toch af waarom dat gefluit naar Suarez? Wat heeft hij verkeerd gedaan bij jullie.
#FreeHat
  zondag 21 december 2008 @ 20:01:28 #144
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64218805
Niks volgens mij...beetje inhaken op de algemene tendens van dit moment denk ik zo...

en een 24 karaats elleboog...als ie nou echt raak was was ie snoeihard. Volgens mij raakt ie em niet want dan heb je geen tand meer in je bek. Terecht rood, dat dan weer wel.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_64220397
Complimenten voor jullie vanmiddag, sfeertje was goed, zeker op het eind. Uitslag is minder voor jullie, maar moet zeggen dat de Graafschap Ajax het ook wel makkelijk maakte, want Ajax kreeg zoveel ruimte om te voetballen, dan kan je er eigenlijk wel op wachten.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_64221311
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jongens ik vraag me toch af waarom dat gefluit naar Suarez? Wat heeft hij verkeerd gedaan bij jullie.
Vorig jaar echt een enorm smerige swalbe van die gast wat een penalty veroorzaakte.

Volmer
Wedstrijd was sowieso echt te kut voor woorden.
pi_64221838
Nu moeten we wel winnen bij Heracles
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64222144
Zeker, balen ook dat Volendam gewonnen heeft.
pi_64239653
Laatste kwartier was geniaal! Respect voor de spinside! Ik hoop echt van harte dat jullie er in blijven. Leuk stadje ook DTC.
  maandag 22 december 2008 @ 12:11:15 #150
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64240009
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laatste kwartier was geniaal! Respect voor de spinside! Ik hoop echt van harte dat jullie er in blijven. Leuk stadje ook DTC.
Thanx voor je reactie. Ik zie je vaak in ons topic Naast Ajax ook een beetje Superboer?!
kloep kloep
pi_64242262
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:11 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Thanx voor je reactie. Ik zie je vaak in ons topic Naast Ajax ook een beetje Superboer?!
Heb familie in de Lijsterbeslaan wonen. Die zijn uiteraard ook De Graafschap-supporter. Ik heb er verder niet zo heel veel mee. Ik vind het een leuke club met een mooi stadion en een geweldige achterban. Ik hoop dus uiteraard dat jullie er in blijven, maar een beetje Superboer? Nee dat niet
pi_64242284
Meer een Heraclied toch
pi_64242326
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Meer een Heraclied toch
Dat is off-topic

  maandag 22 december 2008 @ 13:31:48 #154
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64242601
Ben je een FOK! -er en heb je een Graafschap Seizoen kaart PM mij even met je vaknummer.
Ik wil wel een overzicht maken met de FOK! users aangegeven in een plattegrond van het stadion.

Kan die mooi bij de OP.
kloep kloep
pi_64245963
quote:
Volmer krijgt vijf duels schorsing

Joost Volmer, aanvoerder van De Graafschap, heeft van de tuchtcommissie van de KNVB een schikkingsvoorstel van zes duels schorsing (waarvan één voorwaardelijk) gekregen, zo meldt de Gelderlander. Volmer velde afgelopen zondag in het thuisduel tegen Ajax (0-6) spits Cvitanich met een ordinaire elleboogstoot. De kans is groot dat Volmer en De Graafschap het voorstel accepteren. Volmer, die onlangs tegen Sparta ook al een rode kaart kreeg, wordt dan voor vijf duels geschorst en mist de wedstrijden tegen Heracles, Willem II, FC Dordrecht (beker), AZ en PSV.

Op woensdag 4 februari, in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, is de verdediger dan weer inzetbaar bij De Graafschap. Volmer kreeg tot dit lopende seizoen geen enkele rode kaart in dienst van de Doetinchemmers, die een na laatste staan op de ranglijst.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64248010
5 duels, komt ie nog goed mee weg ook.

leuk idee Borizzz
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 22 december 2008 @ 16:30:42 #157
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64248724
Voorlopig zoiets.
Kan iemand dit in de OP zetten?
Meer aanmeldingen welkom uiteraard.
kloep kloep
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 december 2008 @ 17:41:39 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64251097
Was wel een goede klassieke elleboog

5 duels is terecht.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_64251972
Sympathieke club wel.. Maar ik vrees voor de Superboeren dat het nog een hele klus wordt om Volendam onder zich te houden. Met name de defensie en de keeper hebben eigenlijk helemaal niets in de eredivisie te zoeken.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 22 december 2008 @ 19:11:43 #160
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64254013
Onzin mbt keeper, Heijblok is gewoon degelijk. Verdedigend kan het wel wat beter ben ik dan wel weer met je eens. Maarja...budget he...da's er niet.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_64254443
Een goede centrale verdediger (of linksback en dan Purrel op het middenveld) en scorend vermogen voorin, dat hebben we nodig (een nummer 10?).
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64254503
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef xJapser het volgende:
Onzin mbt keeper, Heijblok is gewoon degelijk. Verdedigend kan het wel wat beter ben ik dan wel weer met je eens. Maarja...budget he...da's er niet.
Ja uiteraard heeft dat ook met budget te maken. Waarschijnlijk zie jij meer hele wedstrijden van De Graafschap, maar m'n punt was meer dat ie ook nooit echt punten voor je zou pakken.. Als je kijkt naar de concurrentie (Vitesse bijv, zelfs Volendam) zie je toch een betere keeper.. 30+ ook en nauwelijks ervaring in de eredivisie.. Laat prof geworden ook, wel veel ervaring in de kelder vd eerste divisie, dat dan wel.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64254647
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:25 schreef Roberto258 het volgende:
Een goede centrale verdediger (of linksback en dan Purrel op het middenveld) en scorend vermogen voorin, dat hebben we nodig (een nummer 10?).
Is die VIktor Sikora niets voor jullie?

Weet niet hoe fit hij (nog) is. Speelt nu in Australie meen ik, maar vond het altijd wel een redelijke speler.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 22 december 2008 @ 19:48:13 #164
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64255320
Die is net pas naar Australie gegaan, en ik denk dat ie daar meer centjes kan vangen dan bij ons. Plus dat ik die gast er niet eens bij wil hebben, raar ventje.

Heijblok is echt wel een keeper die punten pakt. Een opzichtige blunder gemaakt dit seizoen...ok maar dat overkomt de beste wel eens

Oh en Velthuizen en Verhoeven zijn geen 30-ers hoor
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 22 december 2008 @ 19:48:21 #165
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64255331
Niet te negatief over Heijblok he
Het is wel de keeper met de meeste reddingen in de eredivisie
Dat verdient respect.
kloep kloep
pi_64255422
Ok ok.. Hij houdt per ongeluk weleens een balletje tegen.. Met een dergelijke defensie krijg je dan ook genoeg te doen.. Maar idd het klinkt wel stoer, de meeste reddingen xD
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64255493
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:48 schreef xJapser het volgende:
Die is net pas naar Australie gegaan, en ik denk dat ie daar meer centjes kan vangen dan bij ons. Plus dat ik die gast er niet eens bij wil hebben, raar ventje.

Heijblok is echt wel een keeper die punten pakt. Een opzichtige blunder gemaakt dit seizoen...ok maar dat overkomt de beste wel eens

Oh en Velthuizen en Verhoeven zijn geen 30-ers hoor
I know.. Ik doelde dan ook op Heijblok... Ik vervolgde vanaf daar mijn analyse over hem..:

- 30 jaar
- Op zn 26e prof geworden in de kelder vd eerste divisie..
- Nauwelijks eredivisie ervaring..

Niks persoonlijks verder.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 22 december 2008 @ 19:52:24 #168
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64255506
Ik weet niet hoor, maar gisteren tegen Ajax na 20 seconden al een sublieme redding. Je moet er maar meteen staan. Het is geen keeper die af en toe es een balletje houdt.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_64256029
Wat Heijblok betreft praat je gewoon onzin Twerk. Draait een prima seizoen. Sterker nog ik denk dat hij samen met nog 2 of 3 spelers de enige zijn die echt eredivisiewaardig zijn.
pi_64256183
En dat eredivisiewaardig zijn gebeurt dan ineens nog ff op je 32e? Nee sorry, ik vind het echt een hele matige keeper.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 22 december 2008 @ 20:11:32 #171
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64256242
Op basis waarvan dan? Leg ons dat eens uit.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 22 december 2008 @ 20:13:58 #172
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_64256332
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:31 schreef Borizzz het volgende:
Ben je een FOK! -er en heb je een Graafschap Seizoen kaart PM mij even met je vaknummer.
Ik wil wel een overzicht maken met de FOK! users aangegeven in een plattegrond van het stadion.

Kan die mooi bij de OP.
Heb dit jaar voor het eerst in jaren geen seizoenkaart. Volgend jaar weer denk ik.
  maandag 22 december 2008 @ 20:14:29 #173
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64256353
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:13 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Heb dit jaar voor het eerst in jaren geen seizoenkaart. Volgend jaar weer denk ik.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_64256668
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:11 schreef xJapser het volgende:
Op basis waarvan dan? Leg ons dat eens uit.
Ondanks zijn postuur straalt hij ook weinig uit. Meevoetballen kan hij totaal niet.. Ik vind hem ook altijd erg houterig overkomen. Ik vraag me wel vaker af "Waren ze weer niet houdbaar?" .. Hij pakt in ieder geval geen punten voor de club. Ik zie verder ook weinig natuurlijk talent zoals een Velthuizen van Vitesse bijvoorbeeld wel heeft.

Net zoals dat ik Henk Timmer bijvoorbeeld ook een vrij matige keeper vind.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 22 december 2008 @ 20:23:27 #175
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64256674
Volmer:
quote:
22-12-2008 - Naar aanleiding van de rode kaart die Joost Volmer afgelopen zondag opliep tegen Ajax, heeft de verdediger besloten zijn aanvoerdersband in te leveren.

"Ik heb een voorbeeldfunctie voor de groep en voor De Graafschap in het algemeen. Na het terugzien van de beelden van mijn domme overtreding, ben ik erg geschrokken en heb ik besloten mijn aanvoerdersband in te leveren. Deze actie valt niet goed te praten", aldus Joost Volmer.
"Ik doe dit soort overtredingen normaal nooit en besef dat ik mijn teamgenoten en de club heb gedupeerd. Ik heb ze dan ook mijn excuus aangeboden. Van de club heb ik een terechte boete gekregen, deze zal worden overgemaakt aan de stichting KIKA".
"Door middel van deze verklaring wil ook mijn excuses aanbieden aan iedereen die de voetbalsport een warm hart toedraagt, een dergelijke overtreding hoort niet thuis op een sportveld, ik heb er dan ook spijt van".
Joost Volmer heeft van de aanklager Betaald Voetbal een schikkingsvoorstel ontvangen van zes wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Volmer en De Graafschap accepteren het voorstel.
bron: De Graafschap.
kloep kloep
  maandag 22 december 2008 @ 20:32:49 #176
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_64257093
Vind Heijblok een van de positieve verassingen het lopende seizoen. Ondanks de hoeveelheid goals om de oren keept ie toch heel aardig. In het begin van het seizoen 1 bok gemaakt (tegen Twente) vervolgens pakt ie het goed op en houdt toch een Postma op de bank.

Enne Volmer..... pittige schorsing, maar terecht, al blijf ik me afvragen wat er gebeurd is / hem bezield om zo uit te halen.....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_64257829
Over Heijblok, hij doet het gewoon goed dit seizoen, al had ie gister de 0-1 kunnen voorkomen als ie uit was gekomen, hij is tenslotte niet de kleinste.

Nog mensen zaterdag naar Almelo? Ik ben er weer eens bij tenminste.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 22 december 2008 @ 22:26:56 #178
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_64262397
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:13 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Heb dit jaar voor het eerst in jaren geen seizoenkaart. Volgend jaar weer denk ik.
Er komen volgend jaar in ieder geval genoeg plaatsen vrij!

Belachelijke wedstrijd, trieste vertoning en daarmee genoeg gezegd. Met kerst op strafkamp imo.
  maandag 22 december 2008 @ 22:30:31 #179
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_64262645
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ondanks zijn postuur straalt hij ook weinig uit. Meevoetballen kan hij totaal niet.. Ik vind hem ook altijd erg houterig overkomen. Ik vraag me wel vaker af "Waren ze weer niet houdbaar?" .. Hij pakt in ieder geval geen punten voor de club. Ik zie verder ook weinig natuurlijk talent zoals een Velthuizen van Vitesse bijvoorbeeld wel heeft.

Net zoals dat ik Henk Timmer bijvoorbeeld ook een vrij matige keeper vind.
Ondanks dat mijn voetbaltechnische kennis vrij beperkt is, weet ik zelfs dat je echt compleet de plank misslaat qua Heijblok.
pi_64263035
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Ondanks dat mijn voetbaltechnische kennis vrij beperkt is, weet ik zelfs dat je echt compleet de plank misslaat qua Heijblok.
Misschien kun je ook aangeven wat hem dan wel een goede doelman maakt? En waarom nooit iemand in hem geinteresseerd is geweest (pas op zn 26e naar de kelder vd eerste divisie, een jaartje als opvulling als 3e keeper in amsterdam en imo het zwakke keepen in dit jaar)

Misschien een laatbloeier? Maar ik zie verder ook nauwelijks talent.. Misschien moeten jullie je blauw-witte brilletje ff afzetten?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64263539
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef Twerk het volgende:

[..]

Misschien kun je ook aangeven wat hem dan wel een goede doelman maakt? En waarom nooit iemand in hem geinteresseerd is geweest (pas op zn 26e naar de kelder vd eerste divisie, een jaartje als opvulling als 3e keeper in amsterdam en imo het zwakke keepen in dit jaar)

Misschien een laatbloeier? Maar ik zie verder ook nauwelijks talent.. Misschien moeten jullie je blauw-witte brilletje ff afzetten?
Misschien moet jij maar gewoon oprotten uit dit topic. Is wel leuk geweest nu.
pi_64264049
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:45 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Misschien moet jij maar gewoon oprotten uit dit topic. Is wel leuk geweest nu.
Waarom zou ik? Ik zeg alleen wat ik wekelijks zie. Een hele matige keeper
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64273799
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Twerk het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Ik zeg alleen wat ik wekelijks zie. Een hele matige keeper
Je ziet samenvattingen. Ik kan een samenvatting maken die een heel ander beeld van de wedstijd geeft dan de volledige 90 minuten.
Bovendien maak je jezelf belachelijk door te stellen dat onze verdediging en onze keeper het zwakst van het team zijn en dan vervolgens Sikora als optie aankomen terwijl die net twee weken in Australie zit.

De verdediging is voor De Graafschap best oke. Je speelt nou eenmaal onderin, dus je zult geen toppers in je selectie hebben. Als je De Graafschap echt bestudeerd had wist jij ook dat we juist een nummer 10 nodig hebben.

Ik lees overal dat het laatste kwartier mooi was? Wat is er gebeurt dan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 23 december 2008 @ 08:59:14 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64273971
Okay Heracles 2 tegen de Graafschap zaterdag
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64274290
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 08:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik lees overal dat het laatste kwartier mooi was? Wat is er gebeurt dan?
Er hing een jolige sfeer in het uitvak en op de spinside. Liedjes van De Graafschap als "we gaan Europa in" en "We worden kampioen" kon ik erg waarderen. Vanuit het uitvak werden dan ook liedjes als "Barca, Barca, De Graafschap komt eraan" en "Ze gaan op de trekker naar Madrid" gezongen.

Ook leuk dat ze meededen met de wave en een paar keer zelf begonnen met aftellen. En niet te vergeten de klassieker "van voor, naar achter, van links, naar rechts" die samen werd gezongen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:42:50 #186
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_64279875
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Er hing een jolige sfeer in het uitvak en op de spinside. Liedjes van De Graafschap als "we gaan Europa in" en "We worden kampioen" kon ik erg waarderen. Vanuit het uitvak werden dan ook liedjes als "Barca, Barca, De Graafschap komt eraan" en "Ze gaan op de trekker naar Madrid" gezongen.

Ook leuk dat ze meededen met de wave en een paar keer zelf begonnen met aftellen. En niet te vergeten de klassieker "van voor, naar achter, van links, naar rechts" die samen werd gezongen.
Persoonlijk snap ik hier echt geen kloot van, je staat met 6-0 achter je club gaat er waarschijnlijk dit seizoen gewoon direct uit met de bijbehorende financiele consequenties en dan gaan ze even de lolbroek aantrekken met de joodjes.
pi_64281746
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 08:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Je ziet samenvattingen. Ik kan een samenvatting maken die een heel ander beeld van de wedstijd geeft dan de volledige 90 minuten.
Bovendien maak je jezelf belachelijk door te stellen dat onze verdediging en onze keeper het zwakst van het team zijn en dan vervolgens Sikora als optie aankomen terwijl die net twee weken in Australie zit.

De verdediging is voor De Graafschap best oke. Je speelt nou eenmaal onderin, dus je zult geen toppers in je selectie hebben. Als je De Graafschap echt bestudeerd had wist jij ook dat we juist een nummer 10 nodig hebben.

Ik lees overal dat het laatste kwartier mooi was? Wat is er gebeurt dan?
Ik zie niet enkel samenvattingen. En dat jij een andere samenvatting kan maken zegt me niet zoveel.. Doorgaans geeft het een prima beeld.. Een houterige keeper waarvan je geregeld denkt "die was echt wel weer houdbaar" of "waarom grijp je niet in enz" is geen toeval meer na een half seizoen.

De Graafschap bestudeer ik zeker niet veel, maar de defensie is echt een slome houthakkersbende. Misschien als je had gelezen kon je zien dat iemand het over een aanvallende speler had die ze nodig hadden.... Vandaar die optie.

Maar ik wil je ook wel een advies geven over de verdedigers.. Schop al die trage veteranen eruit.. Dit kan echt niet op dit niveau. Succes
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64282554
quote:
Belg of Altheer moet donkerrode Volmer vervangen

De Graafschap heeft twee verdedigers op het oog als vervanger voor Joost Volmer, die na een elleboogstoot vijf duels is geschorst. Harold Pinxten of Jeffrey Altheer moet in januari naar Doetinchem komen, weet De Gelderlander.

De 30-jarige Pinxten werd onlangs door directeur Leen Looyen bekeken en goed genoeg bevonden. De routinier van Tweedeklasser KVSK United zou De Graafschap niet al te veel hoeven kosten, aangezien zijn contract in juni ten einde loopt.

Mocht de belangstelling voor Pinxten op niets uitdraaien dan verlegt De Graafschap zijn interesse naar Jeffrey Altheer (foto). De verdediger van Excelsior, die werd opgeleid bij Feyenoord, is een oude bekende van trainer Henk van Stee.

Naast een verdediger wil De Graafschap zich in januari versterken met een aanvaller. Voor die positie is Ruud Berger van RKC Waalwijk in beeld. De zoon van scheidend directeur Han Berger is dit seizoen clubtopscorer in Waalwijk met acht treffers.
Over die Belg kan ik niet oordelen, maar Berger? Lijkt me niet echt een versterking eigenlijk.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:26:24 #189
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64283932
Geen versterkingen idd. Vroeger een B-keus, nu een C-keus
kloep kloep
pi_64286631
Berger doet het toch erg goed in Waalwijk?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  Moderator dinsdag 23 december 2008 @ 15:53:28 #191
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_64287294
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
Okay Heracles 2 tegen de Graafschap zaterdag
Maak je niet druk, de Graafschap mist ook heel veel mensen.

Die Belg. Een speler van KVSK United, uit de Belgische 1e divisie. Ik heb er nu al m'n bedenkingen over. Het zou handig zijn als ze een goede verdediger halen waarvan we weten dat hij goed is. Ze moeten nu niet gaan gokken, daar staan we te slecht voor.

En over Heijblok, die stelt me niet teleur. Ik had echt helemaal niets van hem verwacht. Maar hij houdt er soms toch wel goede ballen uit. Af en toe vind ik z'n acties twijfelachtig, maar hij heeft toch meer goede acties. Houterig is ie wel, maar dat zijn we gewend, Van Fessem was nog erger wat dat betreft.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_64289519
Waardeloze geruchten.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:07:57 #193
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64290255
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:42 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Persoonlijk snap ik hier echt geen kloot van, je staat met 6-0 achter je club gaat er waarschijnlijk dit seizoen gewoon direct uit met de bijbehorende financiele consequenties en dan gaan ze even de lolbroek aantrekken met de joodjes.
Moet je dan doen? De hele boel naar de tyfus schoppen? Spreekkoren? Dat was cynisme ten top...

Je moet gewoon realistisch zijn...voetbal is de waan van de dag en bij de Graafschap is het toch altijd hetzelfde liedje.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_64298630
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:07 schreef xJapser het volgende:

[..]

Moet je dan doen? De hele boel naar de tyfus schoppen? Spreekkoren? Dat was cynisme ten top...

Je moet gewoon realistisch zijn...voetbal is de waan van de dag en bij de Graafschap is het toch altijd hetzelfde liedje.
Ach 1 of 2 liedjes ok maar dit sloeg echt nergens op.
  Moderator woensdag 24 december 2008 @ 16:09:02 #195
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_64328495
quote:
Van Stee heeft met Drost gewenste verdediger binnen
Geschreven op woensdag, 24 december om 15:58

Henrico Drost maakt het seizoen af in dienst van De Graafschap. De 21-jarige verdediger wordt door de Superboeren voor een half jaar gehuurd van SC Heerenveen. Hij komt vanaf 1 januari 2009 over naar de Achterhoek. “Hij gaat ook meteen mee op het trainingskamp naar Turkije”, zo laat technisch directeur Leen Looyen weten in De Gelderlander. “We hadden een verdediger nodig, zeker nu Joost Volmer vijf wedstrijden geschorst is.” Daarmee komt de directie tegemoet aan de wens van trainer Henk van Stee, die al eerder op woensdag zijn voorkeur voor een defensieve kracht uitsprak.

Drost behoort al sinds 2005 tot de eerste selectie van Heerenveen, maar hij heeft nog altijd geen basisplaats af weten te dwingen bij de Friezen. In het seizoen 2006/07 speelde hij tien maanden lang voor Excelsior. In Rotterdam kwam hij tot dertig optredens. Dit seizoen mocht de geboren Kampenaar vier keer meedoen van trainer Trond Sollied, waarvan één maal als invaller.
Zeg het maar, ik weet het niet...
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_64335449
Ik ken hem ook echt niet goed genoeg om over te oordelen.
pi_64338933
Bankzitter bij een club met een verdediging die een nog grotere gatenkaas is dan de onze en die alleen tegen ons de nul kon houden...
Maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat hij zelden speelde

Siem de Jong zou wel eens de ontbrekende schakel kunnen zijn die het gat dat Lasse heeft achtergelaten kan invullen. In plaats van te janken dat het schier onmogelijk is hem te halen zou Van Stee beter eens op de sympathieen van Siem kunnen inspelen; die jongen wil echt wel. Bovendien komt bij Ajax Aissati nog terug van een blessure.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_64356281
Drost speelde vorig jaar wel goed bij Heerenveen volgens mij.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64356897
Zou mooi zijn als jullie Siem van ons huren.
pi_64373669
Bij Excelsior heeft Henrico Drost best lekker gedraaid. Toen kon hij zich lekker bezighouden met verdedigen, want aan veel meer kwam Excelsior niet vaak toe. Dat ging hem best goed af.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:47:25 #201
51286 w00h00
Digital man!
pi_64375575
quote:
Nalbantoglu traint mee bij De Graafschap

Muslu Nalbantoglu keert tijdelijk terug naar Turkije. De rechterverdediger gaat zijn conditie op peil houden bij De Graafschap en vertrekt op 4 januari met de selectie van Henk van Stee naar een trainingskamp in Turkije. De 25-jarige Nalbantoglu liet bijna twee maanden geleden zijn contract bij Kayserispor ontbinden. Nalbantoglu maakte met hoge verwachtingen de overstap van NEC naar Kayserispor. De mandekker wilde zijn kansen op een uitverkiezing voor de Turkse nationale ploeg vergroten. Trainer Tolunay Kafkas deed echter geen enkele keer beroep op Nalbantoglu, die vervolgens zijn verzoek tot contractontbinding ingewilligd zag worden.

Gezien de goede contacten met Leen Looyen (technisch directeur De Graafschap, red.) krijgt de transfervrije Nalbantoglu geheel vrijblijvend de kans om zijn conditie in Doetinchem op peil te houden. Looyen was in het verleden bij NEC werkzaam als trainer, technisch directeur en hoofd profscouting.
Zou eigenlijk ook niet misstaan bij de Graafschap.
pi_64386464
Hmm.. maar waarom een rechtsback?
Haal liever een spits of een nummer tien zoals Schone vorig jaar.
pi_64428809
Gisteren dus 0-0 gespeeld. Zag dat Den Ouden aanvoerder was, is dit nu voor vast?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64432464
Ja Keller wil niet meer.

En wat is die Henk van Stee een idioot, met z'n debiele uitspraak.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64484944
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef Roberto258 het volgende:
Ja Keller wil niet meer.

En wat is die Henk van Stee een idioot, met z'n debiele uitspraak.
Praat me even bij, ik was niet in Nederland dus heb afgelopen voetbalweekende gemist.

Al met al in de eerste seizoenshelft 13 punten gepakt. Dat zijn er 4 te weinig. Met name de wedstrijden tegen Volendam en Sparta thuis zijn nog steeds erg pijnlijk. Als je daar een beter resultaat gehaald had was ik eigenlijk best tevreden geweest. Nu moet je echt een betere tweede helft draaien.
pi_64487805
Vanuit het uitvak werd er geroepen om Luuk de Jong en dat van Stee eens moest luisteren naar de supporters. Richard Roelofsen zei op Eredivisie live dat hij vond dat De Jong een kans moest krijgen. Zegt van Stee later op TV dat ie Den Ouden (die dramatisch speelde) veel belangrijker vindt, en dat we met De Jong ook geen Europees voetbal halen (joh )

En idd, stel dat je Sparta en Volendam wint (wat goed mogelijk was), dan had je 18 punten, en stond je er prima voor.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:37:30 #207
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64491944
Conclusie: er zijn mogelijkheden om in de eredivisie te blijven.
Maar de wedstrijden waarin we punten kunnen pakken moeten in de tweede seizoenshelft echt worden benut.
Sparta uit, Roda uit, Wil 2 thuis, Volendam thuis, Heracles thuis ...
kloep kloep
pi_64494970
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 01:46 schreef Roberto258 het volgende:
Vanuit het uitvak werd er geroepen om Luuk de Jong en dat van Stee eens moest luisteren naar de supporters. Richard Roelofsen zei op Eredivisie live dat hij vond dat De Jong een kans moest krijgen. Zegt van Stee later op TV dat ie Den Ouden (die dramatisch speelde) veel belangrijker vindt, en dat we met De Jong ook geen Europees voetbal halen (joh )

En idd, stel dat je Sparta en Volendam wint (wat goed mogelijk was), dan had je 18 punten, en stond je er prima voor.
Ja over afgelopen weekend kan ik dus niet oordelen maar ik vond het ook al vreemd dat van Stee de Jong niet inbracht tegen Ajax. Waarom zou je bij een 0-5 achterstand geen jonge gretige speler brengen die enorm veel kan leren van zo'n ervaring?
pi_64499985
Na het bezoek aan Almelo is het voor mij duidelijk dat van Stee het niet langer dan twee maanden vol gaat houden. De achterban komt al in opstand. Ik zeg nog 1 a 2 verloren wedstrijden en het is

Dat zou overigens nog terecht zijn ook. Wat een laffe honden voetbal in Almelo.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator dinsdag 30 december 2008 @ 16:17:38 #210
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_64500159
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Na het bezoek aan Almelo is het voor mij duidelijk dat van Stee het niet langer dan twee maanden vol gaat houden. De achterban komt al in opstand. Ik zeg nog 1 a 2 verloren wedstrijden en het is

Dat zou overigens nog terecht zijn ook. Wat een laffe honden voetbal in Almelo.
Niet alleen in Almelo..

Maar ja, ik zou het niet erg vinden als Van Stee vertrekt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_64500557
Ik zou het overigens knap waardeloos vinden als we straks drie rechtsbacks, twee linksbacks hebben en alleen Volmer (en Drost????) als laatste man.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64500613
Die keeper is ook echt aan vervanging toe.. Dit kan echt niet langer zo op dit 'niveau'.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64501027
Je hebt overduidelijk geen verstand van voetbal, dus tief effe gauw op.

Heijblok was de enige die de boel op d ebeen hield tegen Heracles. Hij heeft wat katachtige reddinge gehad die ik van Fessem niet heb zien doen vorig jaar.

Ik heb echt genoeg van je gelul in dit topic.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64501098
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:33 schreef Twerk het volgende:
Die keeper is ook echt aan vervanging toe.. Dit kan echt niet langer zo op dit 'niveau'.

Rot ajb op uit dit topic als je niks nuttigs te melden hebt, we kennen je verhaal nu wel. Grappig dat je je mening blijft volhouden terwijl wij (toch erg kritische) supporters een compleet andere mening hebben.

Van Stee mag trouwens wel vertrekken ja, nu weer het gezeur over Volmer. Laat hem zijn energie richten op het voetbal in plaats van constant overal commentaar op te geven.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_64501631
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je hebt overduidelijk geen verstand van voetbal, dus tief effe gauw op.

Heijblok was de enige die de boel op d ebeen hield tegen Heracles. Hij heeft wat katachtige reddinge gehad die ik van Fessem niet heb zien doen vorig jaar.

Ik heb echt genoeg van je gelul in dit topic.
I couldn't care less.

En van ironie heb je ook nog nooit gehoord.. Dumbass.

Verder moet je vooral blijven overdrijven omdat iemand weleens een balletje tegenhoudt. Zaterdag viel het me inderdaad mee.. Blijkbaar reden voor jou om maar meteen in termen als "katachtig" etc. te praten .. Een houten klaas hield idd een balletje tegen.. het is wat?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64521131
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:11 schreef Twerk het volgende:

[..]

I couldn't care less.

En van ironie heb je ook nog nooit gehoord.. Dumbass.

Verder moet je vooral blijven overdrijven omdat iemand weleens een balletje tegenhoudt. Zaterdag viel het me inderdaad mee.. Blijkbaar reden voor jou om maar meteen in termen als "katachtig" etc. te praten .. Een houten klaas hield idd een balletje tegen.. het is wat?
'viel het me inderdaad mee'

Flikker ff lekker op dwaas, hij was by far de beste man van het veld
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64521443
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:22 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

'viel het me inderdaad mee'

Flikker ff lekker op dwaas, hij was by far de beste man van het veld
Hij viel idd mee. Ik heb het gezien.. Hij hield idd een paar balletjes tegen.. Maar het blijft een bijzonder zwakke keeper. Ik weet dat de graafschap een verleden heeft met dramatische keepers, maar probeer realistisch te zijn (zelfs de concurrentie heeft aantoonbaar betere keepers).. Succes.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64524014
Hoor ik daar nou een lama schijten?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64526516
quote:
Op woensdag 31 december 2008 08:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoor ik daar nou een lama schijten?
Ik weet dat je in de provincie woont, maar je mag hier gewoon inhoudelijk reageren.. Doe eens gek!


Dumbass
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64527126
Hoor ik daar nou een een vuilnisbak rammelen?

Vooruit ik zal nog 1keer reageren op je.
Ik heb al inhoudelijk gereageerd, maar het heeft geen zin meer omdat jij je mening die gebaseerd is op een zeer smalle basis als de waarheid verkondigt.
Als je je niet verdiept hebt in zaken moet je niet pretenderen er verstand van te hebben.

Oh ja, ik woon de provincie Gelderland. Woon jij niet in een provincie dan?

En nou opbokken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 31 december 2008 @ 11:47:39 #221
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64527299
En dan nu snel een verandering van onderwerp.

Als er een nieuw topic komt, dan gaan we het plaatje van FOK-ers in de vijverberg toevoegen.
Dus aan iedereen die een SC heeft en nog niet heeft gereageerd, stuur me een PM.

kloep kloep
pi_64529366
quote:
'Van Stee bezig aan eerste en laatste seizoen'

Henk van Stee neemt na dit seizoen vermoedelijk afscheid van De Graafschap. Dat schrijft Voetbal International woensdag. De oefenmeester zou de optie in zijn contract niet willen lichten.


Het contract van Van Stee loopt aan het einde van het seizoen af. Ondanks dat de trainer de verbintenis met een jaar kan verlengen, heeft hij intern al aangegeven dat hij na afloop van dit seizoen afscheid zal nemen.

Met name het vertrek van technisch directeur Han Berger - de man die Van Stee binnenhaalde - heeft hem aan het denken gezet. "Ik bertreur zijn vertrek nog steeds, omdat ik perfect heb samengewerkt met Han", zegt de oefenmeester.

"Ik wilde zien wie de opvolger van Han zou worden en of ik met die persoon kon werken. Nu Han weg is, is Leen Looyen zijn opvolger geworden. Hij is net begonnen, dus over de samenwerking kan ik nog niets zeggen."

Over zijn vertrek houdt hij nog een slag om de arm. "Voor mij is het belangrijk dat we ons met De Graafschap handhaven in de Eredivisie. Dát is de doelstelling. Het maakt de club ook niet uit op welke manier, maar ik wil op het hoogste niveau blijven zonder play-offs te hoeven spelen."

"Het kan nog steeds", vervolgt Van Stee in het weekblad. "Al vind ik wel dat we meer punten moeten hebben. In veel gevallen kregen we wel de complimenten, maar vergaten we onszelf te belonen. We scoren te weinig en dat gaat vreten aan een ploeg. Maar ons spel geeft mij voldoende houvast, dat ik denk dat we het kunnen gaan redden. Pas daarna ga ik nadenken over mijn eigen toekomst", besluit hij.
pi_64532001
Tja, hopen dat hij zijn doelstelling haalt. Een echte klik lijkt er inderdaad niet te zijn.
pi_64533789
Aan een toekomst bouwen gaan we ook met Van Stee dus niet doen. Kan hij net zo goed meteen opbokken, kunnen wij alsnog Ernie Brandts halen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_64534685
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:59 schreef vingerplant het volgende:
Aan een toekomst bouwen gaan we ook met Van Stee dus niet doen. Kan hij net zo goed meteen opbokken, kunnen wij alsnog Ernie Brandts halen.
Idd, lijkt me veel beter. Of desnoods Jurrie Koolhof ofzo echt alles is beter dan Henkie.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  woensdag 31 december 2008 @ 15:28:07 #226
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_64534748
Lekker voor hem. Lekker aftaaien als we in de eerste divisie spelen. Zijn er al veel hem voorgegaan.
pi_64535236
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoor ik daar nou een een vuilnisbak rammelen?

Vooruit ik zal nog 1keer reageren op je.
Ik heb al inhoudelijk gereageerd, maar het heeft geen zin meer omdat jij je mening die gebaseerd is op een zeer smalle basis als de waarheid verkondigt.
Als je je niet verdiept hebt in zaken moet je niet pretenderen er verstand van te hebben.

Oh ja, ik woon de provincie Gelderland. Woon jij niet in een provincie dan?

En nou opbokken.
Die smalle basis etc. valt wel mee. Het is dezelfde basis die jij hebt wanneer je weereens pretendeert het voetbal uitgevonden te hebben. Misschien zie je alleen De Graafschap weleens irl.

Ik vind idd die keeper bijzonder matig. Hij valt jou misschien in positieve zin op omdat hij per ongeluk weleens een balletje tegenhoudt, maar eigenlijk deelt hij volledig in de maiaise. Het is een twijfelaar... Een houterige keeper. Hij grijpt (ondanks zijn postuur) nooit echt in bij hoge ballen.. Hij zal nooit punten voor je pakken. Zelfs de concurrentie heeft aantoonbaar betere keepers. Denk je nou dat het voor niets is dat hij voor dit seizoen nog nooit 1 wedstrijd in de eredivisie had gekeept?

Zelfs die zenuwlijder van een Olyslager was een betere keeper.. Nou dan weet je het wel
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64535575
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:43 schreef Twerk het volgende:

[..]

Zelfs die zenuwlijder van een Olyslager was een betere keeper.. Nou dan weet je het wel
Die 'zenuwlijer' was anders 1 van de beste lijnkeepers in de eredivisie destijds en kon alleen niet meevoetballen. Werd op z'n oude dag nog eens 2e achter Van der Sar met de keeper van het jaar-verkiezing...

Op de rest van je post reageer ik maar niet, je zit gewoon te trollen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_64535781
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Die 'zenuwlijer' was anders 1 van de beste lijnkeepers in de eredivisie destijds en kon alleen niet meevoetballen. Werd op z'n oude dag nog eens 2e achter Van der Sar met de keeper van het jaar-verkiezing...

Op de rest van je post reageer ik maar niet, je zit gewoon te trollen.
Het was idd een geweldige keeper. In een tijd dat er al weinig goede keepers waren speelde hij vooral in de eerste divisie. (of op de bank of bij de amateurs).
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64535942
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  Moderator donderdag 1 januari 2009 @ 11:26:54 #231
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_64551440
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:26 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Idd, lijkt me veel beter. Of desnoods Jurrie Koolhof ofzo echt alles is beter dan Henkie.
Je kunt ook overdrijven. Koolhof was ook maar een koekebakker.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_64592543
quote:
De Graafschap verrast met Sahar

De Graafschap heeft een verrassende aanwinst uit de hoge hoed weten te toveren. De Doetinchemmers hebben zich voor een half seizoen weten te verzekeren van Ben Sahar. De Israëlische spits, die eerder dicht bij een tijdelijke overgang naar FC Utrecht was, wordt gehuurd van Chelsea.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64593252
goed werk

Met het geld van Huntelaar neem ik aan , maar dan zal dit wel de enige versterking zijn.
pi_64594094
Volgens mij heeft Hiddink dit gewoon via Abramovich geregeld hoor.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64594266
Wauw, dat is best wel een naam hoor

grootste talent van Israel
pi_64594472
Top .
Ik ben benieuwd, schijnt een heule goede spelert te zijn.

Leuk dat hij naar jullie gaat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64595223
Zal hem goed doen, half jaartje in Nederland. In 06/07 zat hij dicht tegen het eerste aan van Chelsea, paar keer ingevallen, maar kon hij de stap niet maken. Zal met interesse zijn voortgang volgen in de Achterhoek.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64595356
Wtf.

Gave aanwinst voor jullie, moet misschien mijn voorspelling gaan aanpassen als hij echt zo goed is.
pi_64595643
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64596313
WTF
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:17:46 #241
51286 w00h00
Digital man!
pi_64596365
Ik zie van Looyen al bellen naar Abramovich.

Wel leuk voor jullie
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:42:01 #242
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64597323
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:42:39 #243
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64597349
Gaaf man!
We gaan voor een NEC scenario
kloep kloep
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:52:28 #244
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64597742
Nou nou...niet meteen overdrijven he Misschien dat dit wel wat positief effect heeft op eventuele verdere aankopen/huurlingen.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_64597775
Uitstekende aankoop aan de hand van wat ik van hem heb gezien.
pi_64598226
Wat een verrassende huurovereenkomst! Lijkt me een sensatie voor de Eredivisie .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:13:27 #247
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_64598694
Ben benieuwd wat die kan
pi_64598771
Netjes!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64600731
Bargas op huurbasis naar Zwolle
pi_64607660
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef cultheld het volgende:
Wat een verrassende huurovereenkomst! Lijkt me een sensatie voor de Eredivisie .
Wel leuk inderdaad. Ben benieuwd of het echt zo'n sensatie is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64607872
Nu de aanvallende middenvelder nog en dan moet het goedkomen. Ik zal Looijen het telefoonnummer van Siem de Jong even geven
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:56:21 #252
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_64607931
Die verhalen/geruchten gingen sowieso toch al een beetje? Ook ivm de aanwezigheid van Luuk?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_64608004
Klopt, en zijn verleden bij de club spreekt ook voor zich. Hij zal zelf wel willen, ik weet alleen niet of Ajax meewerkt.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_64610948
quote:
Dat filmpje heb ik ook zitten kijken toen hij nog naar ons zou komen
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 13:44:57 #255
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_64611561
Wow, dit had ik niet verwacht. Hopen dat hij goed is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_64617222
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef w00h00 het volgende:
Ik zie van Looyen al bellen naar Abramovich.

Wel leuk voor jullie
Dan belt hij echt niet naar Abramovich hoor

Ze hebben ook nog zoiets als een technisch directeur enz.
pi_64617245
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:52 schreef vingerplant het volgende:
Nu de aanvallende middenvelder nog en dan moet het goedkomen. Ik zal Looijen het telefoonnummer van Siem de Jong even geven
Siem de Jong is geen aanvallende middenvelder, eerder een verdedigende/controlerende
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:07:19 #258
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_64617704
De Graafschap bracht tot de winterstop de volgende spelers binnen de lijnen, met tussen haakjes de goals:
quote:
AMEZRINE, Mustafa 0 (0)
ASSAIDI, Oussama 9 (0)
BLOEMENDAAL, Mark 1 (0)
BOT, René 7 (0)
BROEKHOF, Leon 0 (0)
BUIJS, Jordy 11 (1)
BUGDAYCI, Rifat 0 (0)
CHAIAT, Abdelhali 0 (0)
CINALLI, Nicolas (ARG) 0 (0)
DE RIDDER, Steve (BEL) 15 (0)
EL HASSNAOUI, Soufian 0 (0)
FRÄNKEL, Purrel 11 (0)
FUNG A WING, Cerezo 6 (1)
GROOT, Donny de 8 (0)
HEIDEN, Geert van der 0 (0)
HEIJBLOK, Erik 17 (0)
HESE, Léon 14 (0)
JONG, Luuk de 2 (0)
JUNGSCHLÄGER, Peter 17 (0)
KELLER, Stephan (ZWI) 10 (2)
KOLF, Melvin 0 (0)
MEIJER, Rogier 17 (0)
OOST, Jason 16 (5)
OUDEN, Geert den 15 (2)
OUWELAND, Joep van den 14 (1)
OVERGOOR, Sjoerd 0 (0)
POSTMA, Stefan 0 (0)
ROBBEMOND, Reinier 10 (0)
SCHUURMAN, Resit 16 (0)
SEBENS, Rik 0 (0)
SIERS, Mees 0 (0)
TERSCHEGGET, Roy 1 (0)
VOLMER, Joost 14 (0)
BARGAS, Hugo (ARG) 3 (0)
Nog niks van Appie Chaiat kunnen zien dus...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 17:20:57 #260
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_64617826
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:16 schreef methodmich het volgende:
De Graafschap bracht tot de winterstop de volgende spelers binnen de lijnen, met tussen haakjes de goals:
[..]

Nog niks van Appie Chaiat kunnen zien dus...
Die is geblesseerd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_64618697
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:03 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Siem de Jong is geen aanvallende middenvelder, eerder een verdedigende/controlerende
Nee hoor, tegen NAC enzo speelde hij heel kort achter de spits.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64624424
De Jong is een aanvallende halfspeler, maar kan ook op '10' spelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:26:14 #263
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64746653
Gewonnen van de koploper van Turkije. Benieuwd hoe Sahar het gedaan heeft.
pi_64747081
Het was te zien dat hij een duidelijke versterking was, stond op de site.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64764766
Kan Sahar niet gewoon op 10 spelen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64776441
Volgens mij is het een pure spits.

Nalbantoglu lijkt toch te komen? Goede zaak lijkt me. Dan Siem de Jong er nog bij en je hebt zowaar een best goed team.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64776761
Wat is er een goede zaak aan een derde rechtsback
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64779775
Dan kan Schuurman in ieder geval op het middenveld spelen en Nalbantoglu is beter dan Bot...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64783003
Ja, dat is handig een nog meer verdedigende instelling.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64783075
Ik ben het eens met Karrel.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_64783877
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, dat is handig een nog meer verdedigende instelling.
Ik vind juist dat Schuurman op het middenveld voor de nodige aanvallende impulsen zorgt...

Trouwens, verplichte buscombi naar Dordt
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64784306
Ik vind Nalbanmtoglu verspilling van geld. Waarom geld uit geven aan een positie die niet echt aan vervanging toe is? Als je straks niet genoeg geld hebt om spelers te halen die echt nodig zijn piep je wel anders. Of denk je dat ze de poeplap kunnen trekken voor Sahar, Nalbantoglu, een nummer 10 en een centrale verdediger?
Dacht net niet. Ik denk zelfs dat als Nalabantoglu komt dat dat de laatste 'aanwinst' is.

Overigens Sahar
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:40:37 #273
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64785744
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef Roberto258 het volgende:

[..]


Trouwens, verplichte buscombi naar Dordt
Maar wel gratis entree voor de eerste 200
kloep kloep
pi_64788160
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind Nalbanmtoglu verspilling van geld. Waarom geld uit geven aan een positie die niet echt aan vervanging toe is? Als je straks niet genoeg geld hebt om spelers te halen die echt nodig zijn piep je wel anders. Of denk je dat ze de poeplap kunnen trekken voor Sahar, Nalbantoglu, een nummer 10 en een centrale verdediger?
Dacht net niet. Ik denk zelfs dat als Nalabantoglu komt dat dat de laatste 'aanwinst' is.

Overigens Sahar
Uiteraard liever een nummer 10, dan een rechtsback. Maar ze zullen hem vast niet halen als ze daarna geen nummer 10 meer kunnen halen hoor
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64792551
- Weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door RayMania op 08-01-2009 10:39:27 ]
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_64794403
Haha ja hoor, De Graafschap heeft niet eens 2 miljoen.
pi_64794463
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind Nalbanmtoglu verspilling van geld. Waarom geld uit geven aan een positie die niet echt aan vervanging toe is? Als je straks niet genoeg geld hebt om spelers te halen die echt nodig zijn piep je wel anders. Of denk je dat ze de poeplap kunnen trekken voor Sahar, Nalbantoglu, een nummer 10 en een centrale verdediger?
Dacht net niet. Ik denk zelfs dat als Nalabantoglu komt dat dat de laatste 'aanwinst' is.

Overigens Sahar
Nalbantoglu houdt alleen zijn conditie op peil, omdat hij een bekende van Looyen is. Als hij uberhaupt komt, dan volgend seizoen.
pi_64802068
quote:
Wedstrijden De Graafschap live in Israël
De komst van Ben Sahar naar Doetinchem legt De Graafschap bepaald geen windeieren. De Israëlische spits, gehuurd van Chelsea, levert de Superboeren commercieel een gunstige uitgangspositie op.

Zo worden de wedstrijden van De Graafschap binnenkort live op de Israëlische televisie uitgezonden en hebben bedrijven uit het geboorteland van Sahar al geïnformeerd naar de voorwaarden om te adverteren. "Ze hebben me al gevraagd wat het kost om reclameborden bij ons te plaatsen", zegt commercieel directeur Henk Bloemers van De Graafschap in De Gelderlander.

"Ik heb al een prijsopgaaf gedaan en wacht het nu maar af. Het geeft ons nieuwe kansen en dat komt omdat Sahar in Israël een echte vedette is. Ik ben blij dat we hem hebben kunnen huren. Kopen was voor ons geen optie. Hij is te duur voor ons", aldus Bloemers.

De negentienjarige Sahar, eigendom van Chelsea, speelt de komende maanden voor De Graafschap. FC Utrecht was ook geïnteresseerd in zijn diensten, maar haakte af op de voorwaarden.
Hehe sjiek hoor
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:07:09 #279
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_64803421
haha
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:12:57 #280
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_64805618
Hahaha, dat zou wat zijn
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_64815878
Haha, ik ben echt benieuwd tegen Willem II..

3-1 ruststand tegen KV Mechelen, 2x Sahar

[ Bericht 63% gewijzigd door Roberto258 op 08-01-2009 16:41:05 ]
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64816987
3-1 was ook de eindstand
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_64817032
Terschegget vond 45 minuten voetballen op z'n verjaardag wel genoeg zo te zien
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64817058
Hij was met zijn hoofd bij z'n feestje; eigen goal en rood
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:36:35 #285
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64818342
Graafschap doet t altijd wel goed in oefenduels.
Hopelijk trekken ze dit nu ook een keer door in de competitie.
kloep kloep
pi_64818644
Sahar
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:15:23 #287
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64819587
Nou, mooie resultaten voor onze buren daar in Turkije Jammer dat het prijzengeld geschrapt is, kon Vitesse zeker wel gebruiken
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:33:47 #288
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_64840257
Winnen ze een keer wat, krijgen ze er niks voor
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:34:16 #290
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_64844933
Ik zou maar oppassen als ik die Turken was, voor je het weet stuurt Israel een paar clusterbommen op dat tuig af.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:34:52 #291
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_64844963
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Winnen ze een keer wat, krijgen ze er niks voor
Terror er is een halve seizoenskaart in de aanbieding bij ons, misschien iets voor jou?
pi_64845585
Koop er eerst zelf een.
pi_64852766
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Winnen ze een keer wat, krijgen ze er niks voor
Nee Den Bosch is lekker bezig
pi_64877806
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Winnen ze een keer wat, krijgen ze er niks voor
Een keer wat winnen is ook wel leuk, ook al levert het niet direct miljoenen op.
pi_64878735
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Winnen ze een keer wat, krijgen ze er niks voor

Jij bent echt supporter van de verkeerde club Robbie
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  maandag 12 januari 2009 @ 18:56:03 #296
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64959728
Er schijnt interesse te zijn voor zowel Danny Buijs alsmede Siem de Jong (was al bekend natuurlijk). Ik zie ze graag komen!!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 12 januari 2009 @ 19:55:11 #297
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_64962167
Hmmmm Danny Buijs, in principe zou je zeggen dat zijn karakter en voetbalspel wel zou kunnen werken bij de Graafschap.
  maandag 12 januari 2009 @ 20:18:05 #298
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64963330
quote:
Wedstrijden De Graafschap live in Israël
De komst van Ben Sahar naar Doetinchem legt De Graafschap bepaald geen windeieren. De Israëlische spits, gehuurd van Chelsea, levert de Superboeren commercieel een gunstige uitgangspositie op.

Zo worden de wedstrijden van De Graafschap binnenkort live op de Israëlische televisie uitgezonden en hebben bedrijven uit het geboorteland van Sahar al geïnformeerd naar de voorwaarden om te adverteren. "Ze hebben me al gevraagd wat het kost om reclameborden bij ons te plaatsen", zegt commercieel directeur Henk Bloemers van De Graafschap in De Gelderlander.

"Ik heb al een prijsopgaaf gedaan en wacht het nu maar af. Het geeft ons nieuwe kansen en dat komt omdat Sahar in Israël een echte vedette is. Ik ben blij dat we hem hebben kunnen huren. Kopen was voor ons geen optie. Hij is te duur voor ons", aldus Bloemers.

De negentienjarige Sahar, eigendom van Chelsea, speelt de komende maanden voor De Graafschap. FC Utrecht was ook geïnteresseerd in zijn diensten, maar haakte af op de voorwaarden.
Ben ik wel benieuwd naar WELKE voorwaarden dat zijn.
  maandag 12 januari 2009 @ 21:02:54 #299
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64965480
Voorwaarden voor optie tot koop etc heb ik zo begrepen.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 12 januari 2009 @ 21:33:35 #300
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64966889
Apart. En ben dan benieuwd of Utrecht struikelde over het feit dat er WEL of GEEN optie tot koop is.
Utrecht verwacht toch niet dat ze hem nog zouden kunnen kopen, of wel? Anders zou Chelsea geen geld in hem stoppen. Anderzijds; iedere keer spelers blijven huren is ook geen lange-termijn-visie en schiet ook niet op als je structureel op hoog niveau wil blijven voetballen. Oke, om je in de Eredivisie te houden, oke.
  maandag 12 januari 2009 @ 21:39:31 #301
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64967188
Nouja bij een optie tot koop moet je bijvoorbeeld naast de daadwerkelijke transfersom ook denken aan een terugkoopsom van Chelsea die gelimiteerd moet zijn, een eventueel doorverkooppercentage voor als hij naar een andere club zou gaan dan Chelsea , vergoedingen voor het eventueel behalen van Europees voetbal en dan nog per ronde die je verder komt etc etc.

Het fijne weet ik er niet van natuurlijk hoe dit exact bij Ben sahar is gegaan maar iets in bovenliggende trant zal het zijn geweest.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')