Heb familie in de Lijsterbeslaan wonen. Die zijn uiteraard ook De Graafschap-supporter. Ik heb er verder niet zo heel veel mee. Ik vind het een leuke club met een mooi stadion en een geweldige achterban. Ik hoop dus uiteraard dat jullie er in blijven, maar een beetje Superboer? Nee dat nietquote:Op maandag 22 december 2008 12:11 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Thanx voor je reactie. Ik zie je vaak in ons topicNaast Ajax ook een beetje Superboer?!
quote:Volmer krijgt vijf duels schorsing
Joost Volmer, aanvoerder van De Graafschap, heeft van de tuchtcommissie van de KNVB een schikkingsvoorstel van zes duels schorsing (waarvan één voorwaardelijk) gekregen, zo meldt de Gelderlander. Volmer velde afgelopen zondag in het thuisduel tegen Ajax (0-6) spits Cvitanich met een ordinaire elleboogstoot. De kans is groot dat Volmer en De Graafschap het voorstel accepteren. Volmer, die onlangs tegen Sparta ook al een rode kaart kreeg, wordt dan voor vijf duels geschorst en mist de wedstrijden tegen Heracles, Willem II, FC Dordrecht (beker), AZ en PSV.
Op woensdag 4 februari, in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, is de verdediger dan weer inzetbaar bij De Graafschap. Volmer kreeg tot dit lopende seizoen geen enkele rode kaart in dienst van de Doetinchemmers, die een na laatste staan op de ranglijst.
Ja uiteraard heeft dat ook met budget te maken. Waarschijnlijk zie jij meer hele wedstrijden van De Graafschap, maar m'n punt was meer dat ie ook nooit echt punten voor je zou pakken.. Als je kijkt naar de concurrentie (Vitesse bijv, zelfs Volendam) zie je toch een betere keeper.. 30+ ook en nauwelijks ervaring in de eredivisie.. Laat prof geworden ook, wel veel ervaring in de kelder vd eerste divisie, dat dan wel.quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef xJapser het volgende:
Onzin mbt keeper, Heijblok is gewoon degelijk. Verdedigend kan het wel wat beter ben ik dan wel weer met je eens. Maarja...budget he...da's er niet.
Is die VIktor Sikora niets voor jullie?quote:Op maandag 22 december 2008 19:25 schreef Roberto258 het volgende:
Een goede centrale verdediger (of linksback en dan Purrel op het middenveld) en scorend vermogen voorin, dat hebben we nodig (een nummer 10?).
I know.. Ik doelde dan ook op Heijblok... Ik vervolgde vanaf daar mijn analyse over hem..:quote:Op maandag 22 december 2008 19:48 schreef xJapser het volgende:
Die is net pas naar Australie gegaan, en ik denk dat ie daar meer centjes kan vangen dan bij ons. Plus dat ik die gast er niet eens bij wil hebben, raar ventje.
Heijblok is echt wel een keeper die punten pakt. Een opzichtige blunder gemaakt dit seizoen...ok maar dat overkomt de beste wel eens
Oh en Velthuizen en Verhoeven zijn geen 30-ers hoor
Heb dit jaar voor het eerst in jaren geen seizoenkaart. Volgend jaar weer denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 13:31 schreef Borizzz het volgende:
Ben je een FOK! -er en heb je een Graafschap Seizoen kaart PM mij even met je vaknummer.
Ik wil wel een overzicht maken met de FOK! users aangegeven in een plattegrond van het stadion.
Kan die mooi bij de OP.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Heb dit jaar voor het eerst in jaren geen seizoenkaart. Volgend jaar weer denk ik.
Ondanks zijn postuur straalt hij ook weinig uit. Meevoetballen kan hij totaal niet.. Ik vind hem ook altijd erg houterig overkomen. Ik vraag me wel vaker af "Waren ze weer niet houdbaar?" .. Hij pakt in ieder geval geen punten voor de club. Ik zie verder ook weinig natuurlijk talent zoals een Velthuizen van Vitesse bijvoorbeeld wel heeft.quote:Op maandag 22 december 2008 20:11 schreef xJapser het volgende:
Op basis waarvan dan? Leg ons dat eens uit.
bron: De Graafschap.quote:22-12-2008 - Naar aanleiding van de rode kaart die Joost Volmer afgelopen zondag opliep tegen Ajax, heeft de verdediger besloten zijn aanvoerdersband in te leveren.
"Ik heb een voorbeeldfunctie voor de groep en voor De Graafschap in het algemeen. Na het terugzien van de beelden van mijn domme overtreding, ben ik erg geschrokken en heb ik besloten mijn aanvoerdersband in te leveren. Deze actie valt niet goed te praten", aldus Joost Volmer.
"Ik doe dit soort overtredingen normaal nooit en besef dat ik mijn teamgenoten en de club heb gedupeerd. Ik heb ze dan ook mijn excuus aangeboden. Van de club heb ik een terechte boete gekregen, deze zal worden overgemaakt aan de stichting KIKA".
"Door middel van deze verklaring wil ook mijn excuses aanbieden aan iedereen die de voetbalsport een warm hart toedraagt, een dergelijke overtreding hoort niet thuis op een sportveld, ik heb er dan ook spijt van".
Joost Volmer heeft van de aanklager Betaald Voetbal een schikkingsvoorstel ontvangen van zes wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Volmer en De Graafschap accepteren het voorstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |