Willen ze met 11 keepers gaan spelen ofzo? Wat een nutteloze aankoop zeg. TakTak ken ik niet.quote:Den Bosch en De Graafschap informeren naar Mollez
03/12/2008 18:01
Doelman Peter Mollez (25) heeft zijn vertrek aangekondigd bij KV Kortrijk. Zijn zaakwaarnemer Jean-Claude Lagaisse schermt met interesse van onder meer FC Den Bosch en De Graafschap.
'Omdat we het gevoel kregen dat Kortrijk een spelletje speelde, zei Mollez op een bepaald moment: Stop. Ik vertrek.', aldus Lagaisse in Voetbal Magazine. 'De Graafschap, Den Bosch, Bergen en Cercle Brugge hebben intussen al geïnformeerd.'
Mollez begon zijn loopbaan bij Cercle en stapte in de 2006 over naar Kortrijk. Met die club kwam hij twee seizoenen uit in de Tweede Klasse; afgelopen zomer volgde promotie naar het hoogste niveau. Mollez is sinds zijn komst eerste keeper bij de club.
'KVK beloofde Peter vorig seizoen een herwaardering van zijn contract als de club naar de Eerste Klasse zou promoveren', geeft Lagaisse op als reden van de naderende breuk. 'Zes keer hebben we gepraat en we waren erg inschikkelijk.'
En Powelquote:Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef Borizzz het volgende:
NEC wint in Moskou..
**mijmert**
Wat hadden we toch een geweldig duo met Schone en van Beukering....![]()
Lijkt me de ideale kandidaat om ons scorend vermogen te verhogen. Met Powel, Oost en Den Ouden heb je een prima aanval.quote:Gepasseerde Powel hekelt uitleg van trainer Jans
Berry Powel werd verrast door de mededeling dat hij niet bij de selectie van FC Groningen zit voor de wedstrijd tegen PSV. Maar de spits is vooral verbolgen over de reden die trainer Ron Jans aandroeg.
Spelers die buiten de boot vallen zijn vaker geprikkeld. Maar vooral de uitleg van Jans is bij Powel in het verkeerde keelgat geschoten. De aanvaller wijst de aantijgingen van hand dat hij motivatieproblemen heeft, zoals de Groningen-trainer dat naar buiten bracht.
'Hij brengt het een beetje naar buiten dat ik niet voor Groningen wil voetballen of niet kan opbrengen', zei Powel tegen RTV Noord. 'Dat is niet mijn mening. Ik heb het hier goed naar mijn zin, ik speel graag voor Groningen.'
Powel ziet een vertrek uit Euroborg als oplossing. 'De trainer heeft aangegeven dat bij mij de negatieve aspecten zwaarder wegen dan de positieve. Daardoor zal ik weinig aan spelen toekomen. Maar de club wil aan een vertrek ook niet meewerken. Dan vraag ik me af: Wat doe ik hier dan? als je derde of vierde spits wordt, en je mag niet weg. Dat is zuur. Daar haal je geen motivatie uit.'
Hoezo heet je BonJovi als je voor Ajax bent?quote:Op zondag 7 december 2008 20:39 schreef BonJovi het volgende:
hoezo heetje zwolle als je voor De Graafschap bent?
Met het geld van Huntelaar moet dit toch te doen zijn.quote:Berry Powel mag van Jans niet naar De Graafschap.
Berry Powel wil en mag weg bij FC Groningen, maar voor trainer Ron Jans is dat vooralsnog geen reden de handdoek in de ring te gooien. De trainer hoopt dat de spits de komende weken zijn best blijft doen.
"Ik wil met gaan zitten en naar een situatie toewerken waarin hij weer bij de selectie zit en kan spelen", zegt Jans tegen het AD. Wegens motivatieproblemen verwijderde de coach zijn spits onlangs uit de selectie.
Jans geeft de hoop op een goede relatie met Powel echter niet op. "Maar dan moet er wel een aantal dingen worden opgelost", gaat de oefenmeester verder. Het is bekend dat hij weg wil, maar zolang je niet weg bént moet je wel bij de kudde blijven."
FC Groningen heeft aan Powel een prijskaartje hangen van 600.000 euro. Hij heeft een doorlopend contract tot medio 2009, met daarin een eenzijdige door FC Groningen te lichten optie voor nog twee jaar. Trainer Ron Jans liet hem vanwege 'motivatieproblemen' zaterdag buiten de selectioe voor de wedstrijd tegen PSV.
Berry Powel staat in de belangstelling van tal van clubs. ADO Den Haag en FC Utrecht informeerden al bij FC Groningen naar de vergoedingssom voor de aanvaller en ook De Graafschap, Sparta Rotterdam en Roda JC zitten voor de aanvaller op het vinkentouw.
Bron: Nieuwsblad van het Noorden / Algemeen Dagblad/ Voetbalprimeur.nl
Hij was een goed duo met De Groot, dus waarom niet met Den Ouden?quote:Op maandag 8 december 2008 09:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beetje jammer dat dat geld van Hutelaar weer gebruikt wordt om nog een belastingsschuld af te lossen...
Bovendien heeft Den Ouden de ban gebroken en nog een spits hebben we niet nodig. Een nummer 10 is wat we ndig hebben.
Zodar dit soort verhalen in de wereld komen verliest iedereen z'n focus weer. we zien Powel als buitenkans, maar vergeten dat hij geen aanvoer heeft en Powel is juis iemand die het van de aanvoer moet hebben. Als je op de juiste plek staat moet je ook iemand hebben die die bal op de juiste plek neerlegd,
Maar de voetbalwereld is dusdanig opportunistisch dat we waarschijnlijk toch Powell halen en niet de gewenste nummer 10 en alle fans zullen staan te juichen om zich een half jaar af te vragen waarom Powel niet meer zo goed is als vroeger.
Wie wil je dan kopen?quote:Op maandag 8 december 2008 16:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom lees je mijn stukje niet?
We missen een middenvelder die het verschil maakt.
Powel succes heeft veel minder te maken met de samenwerking met De groot, dan met de samenwerking met Schone.
Jaa! Mijn mams en ik willen al jaren Cziommerquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef Roberto258 het volgende:
Cziommer is ook erg ontevreden bij Utrecht.
Misschien een half jaartje huren? Zou voor zijn ontwikkeling ook niet verkeerd zijn denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef Roberto258 het volgende:
Honda veels te duur. Die is voor 400.000 gehaald door investeerders en ploegen als AZ zijn al geinteresseerd.
Ik zat net op de hyves te kijken van Siem de Jong. Ajax en De Graafschap zijn duidelijk zijn clubs en hij speelt nu amper, dus 1+1=2?
Meerdink zou wel eens de ontbrekende schakel op het middenveld kunnen zijn.quote:Ook Meerdink in conflict met Jans.
Na Berry Powel heeft trainer Jans van FC Groningen opnieuw een ex-Graafschapspeler verbannen uit de selectie. Ditmaal is het Martijn Meerdink.
Afgelopen zondag liet Jans hem ruim een half uur warmlopen en wilde hem kort voor tijd nog inbrengen. Op dat moment gooide Meerdink de knuppel in het hoenderhok en weigerde in te vallen.
Martijn Meerdink wordt de laatste tijd nogal eens genoemd dat hij De Graafschap zou komen versterken na de winterstop. De Winterswijker heeft altijd te kennen gegeven zijn carriere in Doetinchem bij De Graafschap af te willen sluiten.
De move van afgelopen zondag kan echter niet gezien worden om een breuk te forceren, want ondanks dat diverse media anders berichten weten wij niet anders dat hij vanavond te kennen heeft gegeven dat hij zijn besluit betreurt en hij zou ook zij excuses aan de trainer hebben aangeboden.
idd, werk van maken!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Meerdink zou wel eens de ontbrekende schakel op het middenveld kunnen zijn.
Honda moet minimaal één miljoen opleveren en is erg belangrijk voor VVV dus vergeet dat belachelijke scenario maar...quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Misschien een half jaartje huren? Zou voor zijn ontwikkeling ook niet verkeerd zijn denk ik.
Nee wat we nu hebben lopen kan goed op 10 spelen. Hoe je het ook bekijkt Meerdink is gewoon duidelijk een versterking voor de Graafschap. Hij brengt meer creativiteit dan wat we nu hebben, werkt hard en kan een goal maken. Precies wat we zoeken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, want Meerdink kan op de 10 positie spelen.....
Meerdink kan alleen als rechtsbuiten uit de voeten en die hebben we niet nodig.
Oh en Kuyt brengt de Graafschap geen creativiteit? Ik zeg niet dat hij de meest creatieve speler van Nederland is maar hij brengt zeker meer creativiteit. Creativiteit is imo ook meer dan 4 scharen en een voorzet achter het standbeen. Nu moet van de Ouweland daarvoor zorgen, ik bedoel maar.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom brengt hij meer creativiteit? Het is juist meer een type Ditk Kuyt. Heb je Meerdink uberhaupt wel eens zien spelen?
Dat we nu geen nummer 10 hebben betekent niet dat we geen nummer 10 moeten aantrekken.
We hebben juist een nummer 10 nodig en geen rechtsbuiten die alleen maar kan draven. (Ik weet dat dit overdreven is, maar om Meerdink nou creaticiteit toe te dichten....)
En dan wil ik ook nog wel een boom opzetten of hij nou een versterking is. De vraag is of je uiteindelijk meer hebt aan een afgeschreven oude speler dan aan een jong talent.
Natuurlijk is dat vroeger de kracht van De Graafschap geweest, de mix tussen talent en oude gevestigde spelers, maar spelers als Van Vossen, Viscaal en Meijer zijn toch van een ander kaliber als Meerdink.
Klopt, Meijer speelde echt dramatisch afgelopen zaterdag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef Sensation89 het volgende:
Wat vond ik Meijer trouwens slecht spelen zeg, afgelopen zaterdag. Zijn balverlies leidde ook een goal in, en tot mijn verbazing heeft van Stee hem weer opgenomen in de basis
Vorig jaar echt een enorm smerige swalbe van die gast wat een penalty veroorzaakte.quote:Op zondag 21 december 2008 19:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jongens ik vraag me toch af waarom dat gefluit naar Suarez? Wat heeft hij verkeerd gedaan bij jullie.
Thanx voor je reactie. Ik zie je vaak in ons topicquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laatste kwartier was geniaal! Respect voor de spinside! Ik hoop echt van harte dat jullie er in blijven. Leuk stadje ook DTC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |