Jaa! Mijn mams en ik willen al jaren Cziommerquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef Roberto258 het volgende:
Cziommer is ook erg ontevreden bij Utrecht.
Misschien een half jaartje huren? Zou voor zijn ontwikkeling ook niet verkeerd zijn denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef Roberto258 het volgende:
Honda veels te duur. Die is voor 400.000 gehaald door investeerders en ploegen als AZ zijn al geinteresseerd.
Ik zat net op de hyves te kijken van Siem de Jong. Ajax en De Graafschap zijn duidelijk zijn clubs en hij speelt nu amper, dus 1+1=2?
Meerdink zou wel eens de ontbrekende schakel op het middenveld kunnen zijn.quote:Ook Meerdink in conflict met Jans.
Na Berry Powel heeft trainer Jans van FC Groningen opnieuw een ex-Graafschapspeler verbannen uit de selectie. Ditmaal is het Martijn Meerdink.
Afgelopen zondag liet Jans hem ruim een half uur warmlopen en wilde hem kort voor tijd nog inbrengen. Op dat moment gooide Meerdink de knuppel in het hoenderhok en weigerde in te vallen.
Martijn Meerdink wordt de laatste tijd nogal eens genoemd dat hij De Graafschap zou komen versterken na de winterstop. De Winterswijker heeft altijd te kennen gegeven zijn carriere in Doetinchem bij De Graafschap af te willen sluiten.
De move van afgelopen zondag kan echter niet gezien worden om een breuk te forceren, want ondanks dat diverse media anders berichten weten wij niet anders dat hij vanavond te kennen heeft gegeven dat hij zijn besluit betreurt en hij zou ook zij excuses aan de trainer hebben aangeboden.
idd, werk van maken!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Meerdink zou wel eens de ontbrekende schakel op het middenveld kunnen zijn.
Honda moet minimaal één miljoen opleveren en is erg belangrijk voor VVV dus vergeet dat belachelijke scenario maar...quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Misschien een half jaartje huren? Zou voor zijn ontwikkeling ook niet verkeerd zijn denk ik.
Nee wat we nu hebben lopen kan goed op 10 spelen. Hoe je het ook bekijkt Meerdink is gewoon duidelijk een versterking voor de Graafschap. Hij brengt meer creativiteit dan wat we nu hebben, werkt hard en kan een goal maken. Precies wat we zoeken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, want Meerdink kan op de 10 positie spelen.....
Meerdink kan alleen als rechtsbuiten uit de voeten en die hebben we niet nodig.
Oh en Kuyt brengt de Graafschap geen creativiteit? Ik zeg niet dat hij de meest creatieve speler van Nederland is maar hij brengt zeker meer creativiteit. Creativiteit is imo ook meer dan 4 scharen en een voorzet achter het standbeen. Nu moet van de Ouweland daarvoor zorgen, ik bedoel maar.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom brengt hij meer creativiteit? Het is juist meer een type Ditk Kuyt. Heb je Meerdink uberhaupt wel eens zien spelen?
Dat we nu geen nummer 10 hebben betekent niet dat we geen nummer 10 moeten aantrekken.
We hebben juist een nummer 10 nodig en geen rechtsbuiten die alleen maar kan draven. (Ik weet dat dit overdreven is, maar om Meerdink nou creaticiteit toe te dichten....)
En dan wil ik ook nog wel een boom opzetten of hij nou een versterking is. De vraag is of je uiteindelijk meer hebt aan een afgeschreven oude speler dan aan een jong talent.
Natuurlijk is dat vroeger de kracht van De Graafschap geweest, de mix tussen talent en oude gevestigde spelers, maar spelers als Van Vossen, Viscaal en Meijer zijn toch van een ander kaliber als Meerdink.
Klopt, Meijer speelde echt dramatisch afgelopen zaterdag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef Sensation89 het volgende:
Wat vond ik Meijer trouwens slecht spelen zeg, afgelopen zaterdag. Zijn balverlies leidde ook een goal in, en tot mijn verbazing heeft van Stee hem weer opgenomen in de basis
Vorig jaar echt een enorm smerige swalbe van die gast wat een penalty veroorzaakte.quote:Op zondag 21 december 2008 19:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jongens ik vraag me toch af waarom dat gefluit naar Suarez? Wat heeft hij verkeerd gedaan bij jullie.
Thanx voor je reactie. Ik zie je vaak in ons topicquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laatste kwartier was geniaal! Respect voor de spinside! Ik hoop echt van harte dat jullie er in blijven. Leuk stadje ook DTC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |