abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63882331
Ook een goede optie. Misschien nog wel beter.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:37:38 #127
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_63883683
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef Roberto258 het volgende:
Cziommer is ook erg ontevreden bij Utrecht.
Jaa! Mijn mams en ik willen al jaren Cziommer Alssie nu een optie zou zijn...
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_63884621
Honda van VVV lijkt me ook wel aardig. Siem de Jong lijkt me onhaalbaar en ik vrees Cziommer ook. Maar goed beiden wel namen die erg aantrekkelijk zijn.
pi_63885496
Honda veels te duur. Die is voor 400.000 gehaald door investeerders en ploegen als AZ zijn al geinteresseerd.

Ik zat net op de hyves te kijken van Siem de Jong. Ajax en De Graafschap zijn duidelijk zijn clubs en hij speelt nu amper, dus 1+1=2?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63889838
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef Roberto258 het volgende:
Honda veels te duur. Die is voor 400.000 gehaald door investeerders en ploegen als AZ zijn al geinteresseerd.

Ik zat net op de hyves te kijken van Siem de Jong. Ajax en De Graafschap zijn duidelijk zijn clubs en hij speelt nu amper, dus 1+1=2?
Misschien een half jaartje huren? Zou voor zijn ontwikkeling ook niet verkeerd zijn denk ik.
pi_64066524
quote:
Ook Meerdink in conflict met Jans.

Na Berry Powel heeft trainer Jans van FC Groningen opnieuw een ex-Graafschapspeler verbannen uit de selectie. Ditmaal is het Martijn Meerdink.

Afgelopen zondag liet Jans hem ruim een half uur warmlopen en wilde hem kort voor tijd nog inbrengen. Op dat moment gooide Meerdink de knuppel in het hoenderhok en weigerde in te vallen.

Martijn Meerdink wordt de laatste tijd nogal eens genoemd dat hij De Graafschap zou komen versterken na de winterstop. De Winterswijker heeft altijd te kennen gegeven zijn carriere in Doetinchem bij De Graafschap af te willen sluiten.

De move van afgelopen zondag kan echter niet gezien worden om een breuk te forceren, want ondanks dat diverse media anders berichten weten wij niet anders dat hij vanavond te kennen heeft gegeven dat hij zijn besluit betreurt en hij zou ook zij excuses aan de trainer hebben aangeboden.

Meerdink zou wel eens de ontbrekende schakel op het middenveld kunnen zijn.
pi_64066703
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Meerdink zou wel eens de ontbrekende schakel op het middenveld kunnen zijn.
idd, werk van maken!
pi_64068564
Ja, want Meerdink kan op de 10 positie spelen.....

Meerdink kan alleen als rechtsbuiten uit de voeten en die hebben we niet nodig.
pi_64070118
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Misschien een half jaartje huren? Zou voor zijn ontwikkeling ook niet verkeerd zijn denk ik.
Honda moet minimaal één miljoen opleveren en is erg belangrijk voor VVV dus vergeet dat belachelijke scenario maar...
pi_64072728
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, want Meerdink kan op de 10 positie spelen.....

Meerdink kan alleen als rechtsbuiten uit de voeten en die hebben we niet nodig.
Nee wat we nu hebben lopen kan goed op 10 spelen. Hoe je het ook bekijkt Meerdink is gewoon duidelijk een versterking voor de Graafschap. Hij brengt meer creativiteit dan wat we nu hebben, werkt hard en kan een goal maken. Precies wat we zoeken.
pi_64079178
Waarom brengt hij meer creativiteit? Het is juist meer een type Ditk Kuyt. Heb je Meerdink uberhaupt wel eens zien spelen?
Dat we nu geen nummer 10 hebben betekent niet dat we geen nummer 10 moeten aantrekken.
We hebben juist een nummer 10 nodig en geen rechtsbuiten die alleen maar kan draven. (Ik weet dat dit overdreven is, maar om Meerdink nou creaticiteit toe te dichten....)
En dan wil ik ook nog wel een boom opzetten of hij nou een versterking is. De vraag is of je uiteindelijk meer hebt aan een afgeschreven oude speler dan aan een jong talent.
Natuurlijk is dat vroeger de kracht van De Graafschap geweest, de mix tussen talent en oude gevestigde spelers, maar spelers als Van Vossen, Viscaal en Meijer zijn toch van een ander kaliber als Meerdink.
pi_64099092
quote:
Op woensdag 17 december 2008 08:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom brengt hij meer creativiteit? Het is juist meer een type Ditk Kuyt. Heb je Meerdink uberhaupt wel eens zien spelen?
Dat we nu geen nummer 10 hebben betekent niet dat we geen nummer 10 moeten aantrekken.
We hebben juist een nummer 10 nodig en geen rechtsbuiten die alleen maar kan draven. (Ik weet dat dit overdreven is, maar om Meerdink nou creaticiteit toe te dichten....)
En dan wil ik ook nog wel een boom opzetten of hij nou een versterking is. De vraag is of je uiteindelijk meer hebt aan een afgeschreven oude speler dan aan een jong talent.
Natuurlijk is dat vroeger de kracht van De Graafschap geweest, de mix tussen talent en oude gevestigde spelers, maar spelers als Van Vossen, Viscaal en Meijer zijn toch van een ander kaliber als Meerdink.
Oh en Kuyt brengt de Graafschap geen creativiteit? Ik zeg niet dat hij de meest creatieve speler van Nederland is maar hij brengt zeker meer creativiteit. Creativiteit is imo ook meer dan 4 scharen en een voorzet achter het standbeen. Nu moet van de Ouweland daarvoor zorgen, ik bedoel maar.
pi_64110863
Ik zeg toch een type Kuyt...
Sjezus als jij niet in ziet dat Meerdink niet de speler is die we nodig hebben, oke. Maar dan ook niet klagen dat we degraderen omdat we zoveel creativiteit voorin hebben, maar niemand op het middenveld om de boel samen te brengen.

Meerdink op 10 is gewoon een waardeloze optie. Als ze al zo laag beginnen met inzetten wordt het niks. Eerst proberen om De Jong Of Cziommer te huren dan kun je altijd nog kijken of Meerdink dan nog zin heeft.

Vergeet niet dat deze jongen ons al een keer te kakken heeft gezet en een keer heeft afgezegd.

Oh ja creativiteit is juist meer dan 4 scharen. Crativiteit is voornamelijk tactisch inzicht en techniek is daar bij handig om de bal te plaatsen waar je hem wil.
Vooral qua tactiek (en dus creativiteit) stel ik mijn vraagtekens bij Meerdink. Die jongen is meer van de lang ballen over hem heen, mannetje voorbij en de bal in de 16 pompen.
pi_64153992
Wat vond ik Meijer trouwens slecht spelen zeg, afgelopen zaterdag. Zijn balverlies leidde ook een goal in, en tot mijn verbazing heeft van Stee hem weer opgenomen in de basis
pi_64154152
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef Sensation89 het volgende:
Wat vond ik Meijer trouwens slecht spelen zeg, afgelopen zaterdag. Zijn balverlies leidde ook een goal in, en tot mijn verbazing heeft van Stee hem weer opgenomen in de basis
Klopt, Meijer speelde echt dramatisch afgelopen zaterdag.
  zaterdag 20 december 2008 @ 12:09:35 #141
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64174415
Morgen zal het toch wel beter gaan dan vorig seizoen
Uitverkocht huis, sfeer.... DRAN.
Niks te verliezen

Update 21/12
0-6
Volmer... onbegrijpelijk
Maar nu hopen dat we ons kunnen oprichten voor Heracles

[ Bericht 26% gewijzigd door Borizzz op 21-12-2008 18:14:00 ]
kloep kloep
  zondag 21 december 2008 @ 15:27:21 #142
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64209710
Er viel niks te verliezen nee, maar om met 0-6 van de mat te worden weggetikt...da's dan ook weer ietwat jammer.

Maarjaaaaa...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 21 december 2008 @ 19:57:00 #143
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64218666
Jongens ik vraag me toch af waarom dat gefluit naar Suarez? Wat heeft hij verkeerd gedaan bij jullie.
#FreeHat
  zondag 21 december 2008 @ 20:01:28 #144
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_64218805
Niks volgens mij...beetje inhaken op de algemene tendens van dit moment denk ik zo...

en een 24 karaats elleboog...als ie nou echt raak was was ie snoeihard. Volgens mij raakt ie em niet want dan heb je geen tand meer in je bek. Terecht rood, dat dan weer wel.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_64220397
Complimenten voor jullie vanmiddag, sfeertje was goed, zeker op het eind. Uitslag is minder voor jullie, maar moet zeggen dat de Graafschap Ajax het ook wel makkelijk maakte, want Ajax kreeg zoveel ruimte om te voetballen, dan kan je er eigenlijk wel op wachten.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_64221311
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jongens ik vraag me toch af waarom dat gefluit naar Suarez? Wat heeft hij verkeerd gedaan bij jullie.
Vorig jaar echt een enorm smerige swalbe van die gast wat een penalty veroorzaakte.

Volmer
Wedstrijd was sowieso echt te kut voor woorden.
pi_64221838
Nu moeten we wel winnen bij Heracles
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64222144
Zeker, balen ook dat Volendam gewonnen heeft.
pi_64239653
Laatste kwartier was geniaal! Respect voor de spinside! Ik hoop echt van harte dat jullie er in blijven. Leuk stadje ook DTC.
  maandag 22 december 2008 @ 12:11:15 #150
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64240009
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laatste kwartier was geniaal! Respect voor de spinside! Ik hoop echt van harte dat jullie er in blijven. Leuk stadje ook DTC.
Thanx voor je reactie. Ik zie je vaak in ons topic Naast Ajax ook een beetje Superboer?!
kloep kloep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')