abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:00:58 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60960323




Confidence through competence
pi_60960349
Fipo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:02:10 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60960352
RETTEKETET
Confidence through competence
pi_60967009


Dirk Scheringa Baas

tevens tvp
pi_60975209
Met Ari als goalgetter...
quote:
Ari: 'Ik ben het speerpunt van AZ'

Met acht doelpunten in zes oefenduels en enkele sterke optredens in de voorbereiding lijkt Ari eindelijk zijn draai te hebben gevonden bij AZ. En dat na een matig eerste seizoen in de ploeg van coach Louis van Gaal.

Tot nu toe profiteert Ari van de hulp van assistenten Shota Arveladze en patrick kluivert. 'Bij ajax is heel duidelijk gezegd: huntelaar is het speerpunt. Dat gebeurt bij AZ nu ook met mij. Ik word sneller gezocht. Door mij te helpen, helpen Arveladze en kluivert de hele ploeg.'

In het interview met Voetbal International legt hij uit waarom hij niet egoïstisch is, een eigenschap die nochtans onmisbaar lijkt voor een goalgetter. 'Misschien heb ik die eigenschap overgehouden aan mijn jeugd. Ook al kom ik uit een arm gezin, mijn ouders prentten ons altijd in andere mensen te helpen, hoe dan ook.'
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60975233
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]

Dirk Scheringa Baas
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:05:59 #7
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60975917
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]

Dirk Scheringa Baas

tevens tvp

OMG
Is er nog wat gebeurd in de zomer bij AZ?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60976430
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:05 schreef Damzkieee het volgende:

[..]


OMG
Is er nog wat gebeurd in de zomer bij AZ?
Neuh, wat verkopen, wat aankopen, standaard riedeltje. Hopelijk begint de boel snel, met deze zeer gebalanceerde selectie met superspits Ari en de lekkere pizza's van Pelle is die titel zo goed als binnen natuurlijk.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:41:51 #9
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60979833
quote:
Ari: 'Ik ben de Klaas-Jan Huntelaar van AZ'

19/08/2008 23:45

Met acht doelpunten in zes oefenduels en enkele sterke optredens in de voorbereiding lijkt Ari eindelijk zijn draai te hebben gevonden bij AZ. En dat na een matig eerste seizoen in de ploeg van coach Louis van Gaal.

Tot nu toe profiteert Ari van de hulp van assistenten Shota Arveladze en Patrick Kluivert. 'Bij Ajax is heel duidelijk gezegd: Klaas-Jan Huntelaar is het speerpunt. Dat gebeurt bij AZ nu ook met mij. Ik word sneller gezocht. Door mij te helpen, helpen Arveladze en Kluivert de hele ploeg.'

In het interview met Voetbal International legt hij uit waarom hij niet egoïstisch is, een eigenschap die nochtans onmisbaar lijkt voor een goalgetter. 'Misschien heb ik die eigenschap overgehouden aan mijn jeugd. Ook al kom ik uit een arm gezin, mijn ouders prentten ons altijd in andere mensen te helpen, hoe dan ook.'

Ari heeft het verder ook nog over zijn familie én over de toekomst van AZ en Je kunt het complete interview met Ari lezen in Voetbal International nummer 34, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Confidence through competence
pi_60980080
Het stukje van Ari best aardig, en hij wordt gequote over iets wat nergens in het artikel te vinden is.
Als ik dat lees dan denk ik "WTF en waarom scoor jij dan niet snotaap!"
Maar in het artikel staat niets anders dat ze de afgelopen tijd hem als een soort van goalgetter als aanspeelpunt neerzetten (zoals KJH bij Ajax speelt) en dit in de oefenwedstrijden leuk resultaat geeft.

Die gast is gemotiveerd! Beter dat dan een italiaanse mooi boy die weigerd de taal te leren omdat AZ een tussenstation is naar een topclub
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60980147
Zo maar eens richting brievenbus lopen dus...
pi_60983771
quote:
Ik heb met mijn mannetje gesproken en dit kwam eruit:

AZ en Heracles waren het eens geworden over transfer van Haris maar hij wil naar het buitenland.

Dembele gaat voor 80% zeker naar AS Roma en AZ ontvangt een grote zak met geld.
Oly. Marseille gaat er alles aan doen om Poco binnen te halen.

AZ en FC Groningen zijn nog steeds in onderhandeling over transfer van Simon Cziommer.
Laatste roddels op azfanpage.nl
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:13:38 #13
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60984284
Dembele mag van mij weg, maar Poco moet blijven. Cziommer is een emo en *moet* weg.
Confidence through competence
pi_60984590
Eerst zien, dan geloven
pi_60984748
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:22 schreef Gatalin het volgende:
Eerst zien, dan geloven
Cziommer zou best kunnen idd.
Pocognoli weet ik niet, maar we zullen zien.
Moussa verkopen ze wel maar dan moet AS Roma echt dik betalen, helemaal nu Dirk zelf gezien heeft dat ie weer geschitterd heeft op de OS2008.

Die heeft zijn prijs weer met ettelijke miljoenen omhoog gedreven, maar ik zou hem niet willen missen.
Flikker dan Pellè naar Genoa voor een vriendenprijsje...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:40:53 #16
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60985251
Ik heb niet zoveel zin om Dembele nog een jaar balletje breed te zien lopen op de helft van de tegenstander.
Confidence through competence
pi_60985942
quote:
Brands over verkoop van Koenders, Cziommer en Waterman in de VI: ''Zij zitten op een bepaald financieel niveau, waardoor eigenlijk alleen het buitenland overblijft. Dat maakt het wat moeilijker.''

Als Cziommer veel verdient á la, maar Koenders en Waterman?

Over (ver)koop Pocognoli en Lee zegt hij: ''Die verhalen over Pocognoli lees ik wel meer. De realiteit is dat niemand zich voor hem heeft gemeld. Dat AZ in verband wordt gebracht met Lee, vind ik helemaal onvoorstelbaar. Los van het feit dat we zijn salaris niet kunnen betalen en we niet op een linksback zitten te wachten, woon ik alle bijeenkomsten met onze scouts bij. En zijn naam is nog nooit gevallen.''

En daarvoor zegt hij nog een standaardverhaaltje over Dembélé, dat er nog geen interesse is, maar dat je nooit weet wat er kan gebeuren en dat ze hem eigenlijk niet kwijt willen.
quote:
Newcastle are weighing up a move for left-back Sebastian Pocognoli, currently on Olympics duty with Belgium, with a bid of £6m for the 21-year-old AZ Alkmaar defender set to be made. (Newcastle Evening Chronicle, 1459 BST)
http://news.bbc.co.uk/spo(...)ransfers/default.stm

Das flink de moeite 6miljoen pond!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:09:59 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60986051
Ja, hij is toch voor 2 miljoen EUR gehaald door AZ? Ergens die richting?

Maar Poco moet blijven, anders heb je alleen Moisander voor die positie. En Poco vind ik goed.
Confidence through competence
pi_60986084
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Laatste roddels op azfanpage.nl
Ik weet niet in hoeverre die bron betrouwbaar is. Maar ik zie Simon Cziommer niet naar Grunn komen eigenlijk. De 10 positie is al dubbel bezet. Men zoekt alleen nog een speler voor links op het middenveld. Bovendien zal hij wel een enorm salaris gaan eisen.
Kortom, ik geloof er geen hout van.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60986575
Zonde trouwens dat Di Maria voor Benfica koos vorig seizoen, wat een speler is dat, blijkt op de OS. Een prachtvoetballer.

AZ is wel de club waar ik het meest benieuwd naar ben. Volgens mij zijn de ingredienten qua type spelers aanwezig voor een mooi seizoen. Swerts en Holman kunnen de boel goed op scherp zetten denk ik. Als Ari ook echt eens zijn draai gaat vinden kan het leuk worden. De terugkeer van Martens is zeer belangrijk. Het is nog maar afwachten of ze Dembele kunnen houden. Dirk zou denk ik wel eens wat van zijn investeringen terug willen zien. Maar ook zonder Dembele moet het best goed kunnen komen.
That's all folks!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:37:03 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60986659
Nou, Pelle was ook erg goed op het jeugd-EK. En dan bedoel ik niet z'n kapsel.
Confidence through competence
pi_60986849
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, hij is toch voor 2 miljoen EUR gehaald door AZ? Ergens die richting?

Maar Poco moet blijven, anders heb je alleen Moisander voor die positie. En Poco vind ik goed.
2 idd.
Je kan Moreno ook als linksback gebruiken. En Martens ervoor bijvoorbeeld.
Sja als ze dit bieden dan gaat ie. Misschien dat ze dan Andre Ooijer wel halen....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60986917
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dirk zou denk ik wel eens wat van zijn investeringen terug willen zien.
De Dirkflatie heeft anders al weer toegeslagen bij de stadioncatering met een prijsverhoging van meer dan 11%
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:52:23 #24
3185 Adelante
To let it go now
pi_60986964
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, Pelle was ook erg goed op het jeugd-EK. En dan bedoel ik niet z'n kapsel.
Drenthe speelde daar ook puik en had rasta's. Ik zie geen verband.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60989067
Denk een verband in de strekking van ergens in europa de sterren van de hemel en thuis geen pepernoot raken. Dirk ziet ook wel wat Moussa ettelijke miljoenen meer waard word als AZ een goed seizoen gaat draaien en hij heeft Moussa daarbij nodig.Een balvaste spits is top. En dat is hij nou exact. Als iemand twijfeld google dan nog even zijn doelpunt tegen italie op. Los van zijn score, check zijn aktie ervoor eens.

Dat is de oude Moussa Dembele die AZ nodig heeft. Maar goed we zullen zien tegen NAC als ie dan in het veld staat.

Ell hamdaoui trainde apart trouwens en die is ook lekker scherp. Ari heeft eindelijk vakantie gehad en is niet meteen uit de zweedse competitie in de onze gegooid en hij heeeft zelfvertrouwen en scoort lekker veel! Ik kan niet wachten op de eerste wedstrijd!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:37:45 #26
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60989466
Nou ik wel want er is nog steeds niets bekend over uitzendingen over internet.
Confidence through competence
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:40:26 #27
3185 Adelante
To let it go now
pi_60989551
neem voor een tientje in de maand digitenne
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60989560
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou ik wel want er is nog steeds niets bekend over uitzendingen over internet.
ach gossie... Ouwe sopcasterd die je bent. Komt wel goed hoor. Zal alleen niet meteen via internet te bekijken zijn denk ik. Eerst de poten van de televisie kijker uitdraaien daarna zijn de streamers aan de buurt
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60990027
Die vrije kaarten, moet je die bij het fancentrum ophalen? (AZ-Fiorentina) of kan je die ook nog bij je sigarenboer laten uitprinten?

Las op de AZ site over vrije verkoop bij fancentrum, maar dan moet ik daar dus even heenkachelen voor een kaartje.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:24:26 #30
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_60994392
Tegen NAC begint het pas echt natuurlijk maar ik ben onwijs benieuwd welk elftal Louis het veld in stuurt vrijdag tegen Fiorentina!

Kan bijna niet wachten....
pi_60996365
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:24 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Tegen NAC begint het pas echt natuurlijk maar ik ben onwijs benieuwd welk elftal Louis het veld in stuurt vrijdag tegen Fiorentina!

Kan bijna niet wachten....
Vorig jaar was ik er bij tegen Inter... dat leek een mooie voorbode, alhoewel de tegengoals al een negatieve voorbode waren voor de rest van het seizoen: hele knullige fouten, veel te opzichtig, die je dan ook meteen een tegentreffer kostten.

Fuckbuddy, Stereo, weten jullie of ik die kaarten kan kopen via een sigarenboer of via fancentrum moet aanschaffen? Dan kan ik die morgen eventueel nog ff regelen. Wist nog niet of ik heen wou voor de mini-meeting, nogal wat klote omstandigheden thuis, maar wel goed als ik er ff uit ben. Dus wil wel heen als het nog kan.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:52:03 #32
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60996831
Ik heb geen idee eigenlijk, ik heb ze namelijk opgestuurd gekregen en dit is de eerste wedstrijd van AZ die ik ga bezoeken. Idee was om een biertje te pakken bij Victoriewok voor de wedstrijd.

Ik eet wel een frietje op station Alkmaar ofzo. Als jullie daar Smullers hebben.
Confidence through competence
pi_60997352
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb geen idee eigenlijk, ik heb ze namelijk opgestuurd gekregen en dit is de eerste wedstrijd van AZ die ik ga bezoeken. Idee was om een biertje te pakken bij Victoriewok voor de wedstrijd.

Ik eet wel een frietje op station Alkmaar ofzo. Als jullie daar Smullers hebben.
Volgens mij wel. Smullers en Burger King dacht ik. Zat er wel eens na school (hogeschool Alkmaar).

Dacht dat je een aardig bakje aan friet kreeg bij Smullers, vooral de pindasaus was altijd erg lekker.

Anders rijd ik morgen gewoon eerst ff langs zo'n sigarenboer, moet ik wel naar dat fancentrum is het evengoed nog dichtbij, voor mij maar 35-40 minuten ofzow.
pi_60999034
Je hebt er een Burger King voor de friet, een AH to go voor de verpakte meuk en er tegenover zit een shoarmatent, dus je zult niet omkomen van de honger.

En voor een kaartje kan je met een clubcard terecht bij een ticketbox, echter sinds dit seizoen zitten die voornamelijk nog bij de Primera en niet meer bij de sigarenboeren, dus check dat even op de ticketbox site. Heb je geen clubcard, dan ben je aangewezen op het fancentrum.
pi_61004388
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 02:09 schreef Gatalin het volgende:
Je hebt er een Burger King voor de friet, een AH to go voor de verpakte meuk en er tegenover zit een shoarmatent, dus je zult niet omkomen van de honger.

En voor een kaartje kan je met een clubcard terecht bij een ticketbox, echter sinds dit seizoen zitten die voornamelijk nog bij de Primera en niet meer bij de sigarenboeren, dus check dat even op de ticketbox site. Heb je geen clubcard, dan ben je aangewezen op het fancentrum.
Je bedoelt toch niet dat kleine tentje met die gevaarlijke lekkere turkse pizza he?! Want die is echt top, helemaal om nog even af te snacken na de wedstrijd als je een paar biertjes hebt gehad.
Smullers zit volgens mij niet meer naast de Burgerking, die schijnt weg te zijn.

X Friend, jij hebt toch een normale CC en geen SCC?
Dus is Primera prima
Die zitten op diverse plekken maar je kan volgens mij met een CC ook gewoon kopen in het fancentrum.

En idd is de victoriewok wel een leuke tent om lekker te bieren. Als je van te voren ff wat ranzige snack naar binnen hebt gestopt dan is de VWok top. Die zit tegenover het stadion, ik denk 5 min lopen.

Fiorentina lijkt me wel leuk, maar NAC boeit me meer. Dan speel je om de knikkers. En top dat de eerste wedstrijd thuis is. Maar denk erom dat het om half 5 begint en niet om half 4
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61004578
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Je bedoelt toch niet dat kleine tentje met die gevaarlijke lekkere turkse pizza he?! Want die is echt top, helemaal om nog even af te snacken na de wedstrijd als je een paar biertjes hebt gehad.
Smullers zit volgens mij niet meer naast de Burgerking, die schijnt weg te zijn.

X Friend, jij hebt toch een normale CC en geen SCC?
Dus is Primera prima
Die zitten op diverse plekken maar je kan volgens mij met een CC ook gewoon kopen in het fancentrum.

En idd is de victoriewok wel een leuke tent om lekker te bieren. Als je van te voren ff wat ranzige snack naar binnen hebt gestopt dan is de VWok top. Die zit tegenover het stadion, ik denk 5 min lopen.

Fiorentina lijkt me wel leuk, maar NAC boeit me meer. Dan speel je om de knikkers. En top dat de eerste wedstrijd thuis is. Maar denk erom dat het om half 5 begint en niet om half 4
Ik heb helemaal geen clubkaart Ik ben zo nep

Vandaar dat als ik heen wil altijd hoop op wat kaarten in de vrije verkoop

Maar goed, begreep dus dat ik dan langs het fancentrum moet om kaarten te scoren.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:52:38 #37
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61004869
Dude, zelfs *ik* heb een clubcard

Kost geen drol en is jaren geldig.
Confidence through competence
pi_61004896
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:40 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen clubkaart Ik ben zo nep

Vandaar dat als ik heen wil altijd hoop op wat kaarten in de vrije verkoop

Maar goed, begreep dus dat ik dan langs het fancentrum moet om kaarten te scoren.
http://www.az.nl/index.php?buttonID=115

Kost je 6 euro en is 5 jaar geldig! Dan kan je dus altijd langs een primera.
Lijkt me makkelijker.
quote:
Natuurlijk kunt u ook even langs komen bij het AZ Fancentrum. Vergeet geen geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Voor de openingstijden van het AZ fancentrum klik hier.
2 vliegen in 1 klap.
Haal een kaart en regel die CC en ben je meteen klaar


@Gatalin,

Is het "pils" ook duurder geworden?
En kan je nog met oude munten betalen van vorig jaar?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61004990
https://az.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=88887

Dit al eens gezien?!
quote:
Pocognoli: Newcastle en Tottenham
Dat enkele Italiaanse clubs en Olympique Lyon de prestaties van Sébastien Pocognoli op de voet volgen, was al bekend. Er zouden nog meer clubs belangstelling tonen zoals Tottenham Hotspur, Newcastle United en Betis Sevilla.

Sébastien Pocognoli stapte vorig seizoen naar het Nederlandse AZ. Zijn contract loopt door tot medio 2012. Volgens zijn zaakwaarnemer Kismet Eris valt er over een transfer te praten als AZ en de 20-jarige linksachter zich kunnen verbeteren.

AZ betaalde 2,75 miljoen euro voor Pocognoli aan Racing Genk. Bij een doorverkoop heeft zijn voormalige werkgever recht op een percentage.

Nou als Dirk ff 300% kan draaien op Poco dan doet ie dat natuurlijk.
Ik ben benieuwd of er toch nog een transfer komt.
Ik heb liever dat ie Koenders en Didulica weet te verpatsen.

[ Bericht 74% gewijzigd door fuckbuddy op 21-08-2008 12:04:18 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:58:32 #40
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61005043
Wordt idd gratis naar je opgestuurd, zo ben ik aan mijn kaart gekomen.
Confidence through competence
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:59:56 #41
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61005082
Zullen we dan concreet afspreken dat we morgen om 18:30 bij Victoriewok voor de deur staan om eens te gaan bieren? xFriendx, kom jij ook? Gatalin?
Confidence through competence
pi_61005340
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
Zullen we dan concreet afspreken dat we morgen om 18:30 bij Victoriewok voor de deur staan om eens te gaan bieren? xFriendx, kom jij ook? Gatalin?
Ja is goed ik zal je mijn gsm nummer wel ff pm'en.
Ik ken de weg etc en kan je desnoods oppikken van het station....

Gatalin kon niet, die zat krap in zijn tijd maar wilde in de rust wel ff wat drinken.
Geloof ik
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61006416
Ik moet toch zo naar Alkmaar, zal ff zien of ik dan meteen wat kan regelen. Dan horen jullie per pm wel ffies van mij of ik aanwezig ben (inclusief mobiele nummer en zo).
pi_61007260
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:53 schreef fuckbuddy het volgende:
@Gatalin,

Is het "pils" ook duurder geworden?
En kan je nog met oude munten betalen van vorig jaar?
Ja, je krijgt nu nog maar 9 munten voor 10e en ze zijn nu groen. De oude, witte munten kun je nog t/m december gebruiken.

En ik kan idd niet van tevoren meeten, heb dan al een etentje staan, maar in de rust een Amstel Lite nuttigen met jullie zou geen probleem moeten zijn.
pi_61008765
Wat moet Dembele eigenlijk gaan kosten? Zou in sportief opzicht een groot verlies voor jullie zijn. Hoewel weinig scorend, de enige speler die vorig seizoen bij jullie de bal vast kon houden en altijd dreiging uitstralend..

* Proud2beDiepfries zal even met Yme bellen wat wij nog op de rekening hebben staan
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:16:05 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61009749
Ik ben waarschijnlijk alleen met die mening, maar ik vind dat Dembele *juist* de reden is waarom AZ niet goed liep vorig jaar. Alleen maar dribbelen, balletje breed, nooit een goede eindpass of zelf scoren. Waarom AZ beter liep tegen het einde aan, was doordat Dembele linkshalf gezet werd, ver weg van de spitsen.
Confidence through competence
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:25:35 #47
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_61010056
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben waarschijnlijk alleen met die mening, maar ik vind dat Dembele *juist* de reden is waarom AZ niet goed liep vorig jaar. Alleen maar dribbelen, balletje breed, nooit een goede eindpass of zelf scoren. Waarom AZ beter liep tegen het einde aan, was doordat Dembele linkshalf gezet werd, ver weg van de spitsen.
Maar waarom was Dembele dan zo ontzettend goed in het seizoen 2006-2007? Ook toen was 't geen doelpunten machine maar was hij een ontzettende plaag voor defensies.
pi_61012780
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben waarschijnlijk alleen met die mening, maar ik vind dat Dembele *juist* de reden is waarom AZ niet goed liep vorig jaar. Alleen maar dribbelen, balletje breed, nooit een goede eindpass of zelf scoren. Waarom AZ beter liep tegen het einde aan, was doordat Dembele linkshalf gezet werd, ver weg van de spitsen.
Dembele moet het voorbereidende werk doen voor een spits. Zoals voor Koevermans en Shota.
Alleen als die spitsen geen enkele bal kunnen afmaken of kunnen aannemen dan loop je je dus vast.
Ik kan me voorstellen als je diverse malen met sterke balvaste akties de bal naar je spitsen brengt, maar deze leden Ari en Pellè er geen reet mee doen je doodziek word.
Dan zal misschien gaan proberen om via de vleugels die bal voor het doel te krijgen.

Nee Moussa draaide kut omdat hij zijn ei (bal) niet kwijt kon. Koevermans had maar 1 kans nodig. Als je weet hoe je de spitsen moet bedienen en zij kunnen aangeven waar en wanneer dan heb je een geweldig systeem en dat is nou net wat er niet liep bij AZ.

Moussa draait als een speer op de spelen, lekker scoren en erg balvast.
Tis te hopen dat ie Lens en Holman (desnoods) wel kan bedienen met ballen.

Maar goed, dat zullen we pas na NAC zien.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61020429
quote:
Vrouwen gehuldigd voor aftrap AZ-Fiorentina

ALKMAAR- De AZ Vrouwen worden vrijdag gehuldigd in het DSB Stadion ter ere van de landstitel die ze vorig seizoen hebben binnengesleept. Deze huldiging vindt plaats voor aanvang van het oefenduel tussen AZ en Fiorentina, dat om 20:00 uur begint. Klik hier voor informatie over de kaartverkoop voor deze wedstrijd.

Eerder al werden de AZ Vrouwen door de Alkmaarse loco-burgemeester Hans Meijer gehuldigd op de kaasmarkt.


De huldiging op de kaasmarkt
Nah Stereo, kan je nog chickies kijken ook.
quote:
Overeenstemming Roda JC en AZ over Ruud Vormer
ALKMAAR- AZ en Roda JC hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Ruud Vormer (20) van AZ naar Roda JC. Over de inhoud van deze overeenkomst doen beide partijen geen mededelingen. Alle partijen zijn tevreden met het bereikte resultaat.



Vormer maakte sinds 2006 deel uit van de hoofdmacht van AZ en tekende in Kerkrade een contract voor vier seizoenen. In totaal kwam de middenvelder tot twintig Eredivisiewedstrijden, waarin hij niet scoorde.
Typisch AZ om dit nieuws nu pas op de site te zetten...
Die gozer is al maanden "weg"
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61020492
Stereo, al zenuwachtig voor morgen ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61024433
Fiorentina, eitje.

Als we al winnen van Inter dan is dit een lachertje.

De spanning stijgt pas als we mogen aantreden tegen een NEC of Vitesse, altijd lastig. Misschien maken we dan een kans als Pelle weer helemaal fit is. Maar ja, je zal altijd zien dat het dan hard waait en is Pelle z'n kapsel op voorhand al geblesseerd.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 23:43:21 #52
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61025713
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben waarschijnlijk alleen met die mening, maar ik vind dat Dembele *juist* de reden is waarom AZ niet goed liep vorig jaar. Alleen maar dribbelen, balletje breed, nooit een goede eindpass of zelf scoren. Waarom AZ beter liep tegen het einde aan, was doordat Dembele linkshalf gezet werd, ver weg van de spitsen.
ik vind dembele ook geen bepalende speler. wat mij betrreft mag hij vertrekken als er miljoenen op tafel komen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_61027318
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:04 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Moussa draait als een speer op de spelen, lekker scoren en erg balvast.
Tis te hopen dat ie Lens en Holman (desnoods) wel kan bedienen met ballen.

Maar goed, dat zullen we pas na NAC zien.....
Hopelijk kan hij nog een half jaar uitblinken, bij een AZ dat zichzelf weer is, om dan voor veel geld (15-20M) naar een europese subtopper te gaan.

Wat denken jullie overigens van M Martens? Goede nr 10, maar hij is er wel erg lang uit geweest?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:33:20 #54
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61028270
Martens is de beste nr. 10 die we hebben. Hij legt het in wedstrijden alleen af als de tegenstander een boom van een verdedigende middenvelder heeft die kort op hem dekt (Heitinga, *kuch*). Maar voor de rest een uitstekende nr. 10. Mag wel meer power hebben, maar technisch heel vaardig. Goede leider ook.
Confidence through competence
pi_61032336
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Martens is de beste nr. 10 die we hebben. Hij legt het in wedstrijden alleen af als de tegenstander een boom van een verdedigende middenvelder heeft die kort op hem dekt (Heitinga, *kuch*). Maar voor de rest een uitstekende nr. 10. Mag wel meer power hebben, maar technisch heel vaardig. Goede leider ook.
Niets aan toe te voegen, het lijkt een wat trage speler, maar hij is juist heel berekenend in zijn spel, en in vorm pakt ie zijn doelpunten nog mee ook.
AZ moet trouwens echt spelers gaan verkopen hoor, ze zitten zelfs met huisvestingsproblemen nu
quote:
AZ moet straks kleedkamer twee open gooien

Ruim een week voor de start van de competitie zit AZ met te veel spelers. ,,Als dat zo blijft, zullen straks enkele spelers naar kleedkamer twee moeten'', zegt trainer Louis van Gaal. ,,Kleedkamer één is namelijk vol. Er kunnen er 25 in, en ik kan de spelers moeilijk bovenop elkaar stapelen.''

AZ speelt vrijdagavond de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding. Fiorentina is in Alkmaar de tegenstander. Donderdag blikte Van Gaal terug op de oefencampagne en hij keek vooruit naar het nieuwe seizoen. De voorbereiding was - naar omstandigheden - goed, meent de trainer. ,,Dat we zo veel spelers misten door de Olympische Spelen is natuurlijk dramatisch, maar dat is een gegeven. De groep die er wel was, heeft het boven verwachting goed gedaan, vind ik. Goede resultaten en een goede uitvoering van de speelwijze.''

De tevredenheid ten spijt, weet ook Van Gaal dat dat nog helemaal niets zegt over het komende seizoen. Ook op de vraag of het 'topsportklimaat' alweer terug is in de kleedkamer - daar ontbrak het volgens de trainer vorig seizoen aan - moet hij het antwoord schuldig blijven. ,,Daar is het allemaal nog veel te vroeg voor. Dat kun je pas zien als het seizoen aan de gang is.''

Zeker is wel dat de huidige selectie niet honderd procent naar de wens van Van Gaal is. Het liefst had hij er een spits bij gehad. Drie keer ging hij er in de afgelopen maanden op uit om zelf een kandidaatspits aan het werk te zien. Drie keer was het oordeel negatief. ,,Ze waren niet beter dan de spelers die we al hebben.''

Ook de kwantiteit is niet ideaal. AZ zit met een overschot aan spelers. De club wilde deze zomer de selectie inkrimpen naar 22 à 23 spelers, maar dat is vooralsnog niet gelukt. De teller staat momenteel op 27. De spelers die verkocht of verhuurd mogen worden (Waterman, Cziommer, Medunjanin, Pellè, Koenders) lopen nog altijd rond, terwijl de transfermarkt volgende week zondag sluit.

Geen goede situatie, beaamt Van Gaal. ,,Want als dat zo blijft, moeten sommige spelers naar kleedkamer twee. Dat is lullig voor zo iemand, want die mist dan het kleedkamergevoel. Maar goed, daarom geef ik altijd aan het eind van een seizoen aan wat het perspectief is voor een speler. Ze kunnen niet zeggen dat ze het niet wisten.'' De betreffende spelers kunnen overigens wel gewoon blijven meetrainen met de selectie. ,,Die verantwoordelijkheid hebben we als club.''

Intussen lijkt AZ na de elfde plaats van vorig seizoen niet meer mee te tellen in de voorbeschouwingen. Iets dat Van Gaal overigens bestrijdt. ,,Ik merk om me heen dat mensen nog wel degelijk rekening houden met AZ. En op televisie zie ik een reclamespotje (van Eredivisie Live, red.) waarin beelden van AZ zitten, naast die van ajax, Feyenoord en PSV. Dus ik geloof niet dat wij in den lande al zijn afgeschreven voor de topvier. Maar goed, als jullie zeggen dat het wel zo is, breng ik daar niks tegenin. Ik vind het prima als wij als nummer elf worden weggezet. Dan is er bij ons minder druk dan vorig seizoen.''

De gevolgen van het miserabele vorige seizoen hoeven de club ook niet jarenlang te achtervolgen, meent Van Gaal. ,,Het wordt moeilijk, dat wel. We moeten verschrikkelijk ons best doen om bij de topvijf te komen. Maar je kunt na één slecht jaar toch terugkomen? Het gaat erom dat je de voorwaarden creëert om te presteren. Nou, dat doen we hier. De werkomstandigheden zijn nog altijd meer dan uitstekend.''
quote:
Valladolid wil Medunjanin overnemen van AZ
Real Valladolid maakt serieus werk om Haris Medunjanin over te nemen van AZ. De 23-jarige middenvelder was deze maand op proef bij de Spaanse club en maakte een goede indruk op de technische staf.

"We gaan proberen hem te houden", aldus coach José Luis Mendilibar op de website van Real Valladolid. "Hij heeft overzicht aan de bal, al moet hij wel meer agressiviteit tonen. Hij is een slimme speler en pikt het snel op."

Medunjanin heeft bij AZ nog een verbintenis tot de zomer van 2009. Hij wist zich in Alkmaar echter niet te ontwikkelen tot een vaste waarde.
Das eentje minder... Nog een beetje cashen voor die gozer!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61033382
quote:
Een nieuw seizoen, een vernieuwd AZ.nl

AZ heeft sinds vandaag zoals u ziet een geheel vernieuwde website. Hierop vind je uiteraard al het nieuws over de teams van AZ, items van het eveneens vernieuwde AZ TV en kun je gebruikmaken van de geheel vernieuwde webshop.
http://www.az.nl/
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:26:20 #57
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61034087
Ik wil Cziommer er bij ons wel bijhebben stiekem
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61036264
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wil Cziommer er bij ons wel bijhebben stiekem
Prima middenvelder hoor, ik weet ook zeker dat ie van veel waarde kan zijn.
iedereen rekent hem af op vorig seizoen.

Dan kan je Donk (de het seizoen ervoor de nieuwe Jaap Stam werd genoemd) wegdoen alsook
Dembélé
Ari
Waterman
Pellè
El Hamdaoui
Jaliens
Mendes Da Silva

Allemaal wegdoen, speelden allemaal kut incl de spelers die de club al verlaten hebben Jenner, Vormer, Agustien.

Cziommer heeft nog steeds een lekkere vrije trap in zijn voeten, en op nummer 10 speelt ie mijn inziens prima.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:46:04 #59
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61036312
Cziommer is mentaal niet helemaal lekker. Serieus, hij knuffelt zelfs de grensrechters na een wedstrijd. Ik vind hem een glijaal, een slijmbal, niet iemand waar je 100% van op aan kunt, maar slechts 95% ofzo.
Confidence through competence
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:52:23 #60
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61036480
PM gestuurd naar fuckbuddy, xFriendx en Gatalin.
Confidence through competence
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:55:54 #61
3185 Adelante
To let it go now
pi_61036566
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Cziommer is mentaal niet helemaal lekker. Serieus, hij knuffelt zelfs de grensrechters na een wedstrijd. Ik vind hem een glijaal, een slijmbal, niet iemand waar je 100% van op aan kunt, maar slechts 95% ofzo.
Maar het blijft wel een Duitser, dus hij staat er wel tot de 90e minuut.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:05:25 #62
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61036806
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:55 schreef Adelante het volgende:

[..]

Maar het blijft wel een Duitser, dus hij staat er wel tot de 90e minuut.
Als ik een vaatdoek op mijn aanrecht leg, dan ligt 'ie er na 90 minuten ook nog hoor.
Confidence through competence
pi_61038320
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Cziommer is mentaal niet helemaal lekker. Serieus, hij knuffelt zelfs de grensrechters na een wedstrijd. Ik vind hem een glijaal, een slijmbal, niet iemand waar je 100% van op aan kunt, maar slechts 95% ofzo.
Die jongen heeft een groot hart, das alles!
Nee die Cziommer is wel een strijder hoor...


PM is terug verstuurd!
Waar is BobRooney trouwens? Die heb ik ook al een tijd niet meer gezien!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:55:50 #64
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61044321
Gatverdamme plensbui Weet wel zeker dat ik op rij 6 nat word.
Confidence through competence
pi_61044444
Ik las dit en dacht: Huh !
Van Galen draagt titel op aan overleden speler Donk.

Blijkt het over waterpolo te gaan
><(({°>
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:05:36 #66
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61044575
Confidence through competence
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:15:15 #67
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61052250
Baggerwedstrijd

Had goeie plaats (op de middelijn, net boven de ingang van de Barry Bar) en een Amstel Lite van Gatalin. Fuckbuddy, besta je wel?
Confidence through competence
pi_61052373
Hoeveel is 't geworden?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:22:02 #69
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61052480
0 - 2 Ari was dramatisch, Donk beste man aan AZ zijde. Dat zegt wel genoeg denk ik.
Confidence through competence
pi_61052561
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61054613
Ah, de titel is dus zo goed als binnen.

Vorig jaar winnen van Inter, kut seizoen. Nu verliezen van Fiorentia --> bring in the points bitch
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:46:33 #72
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61054775
Ik vond Didulica niet zeker keepen. Mendes heeft rechtsback, rechtshalf en verdedigende middenvelder gespeeld. Hoewel ik De Zeeuw-fan ben, mag Mendes van mij naast Schaars spelen als De Zeeuw in deze vorm blijft steken.

Schaars was erg goed, maar had een paar keer dom balverlies bij de eindpass.

Moisander vond ik erg degelijk, wordt nog interessant met hem en Poco. Donk was gewoon erg goed, Moreno was ook degelijk.

Holman is hardwerkend, Poulsen totaal niet effectief, El-Hamdoeidoei moet eens kappen alle ballen met buitenkant rechts te doen en Ari was dramatisch.

Van Gaal heeft ook geen een keer aan de zijlijn gestaan trouwens.
Confidence through competence
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:00:34 #73
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_61055095
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:39 schreef xFriendx het volgende:
Ah, de titel is dus zo goed als binnen.

Vorig jaar winnen van Inter, kut seizoen. Nu verliezen van Fiorentia --> bring in the points bitch
Heerlijk dat ongebreidelde optimisme van de echte supporter

Ik was niet onder de indruk. We zijn begonnen waar we vorig jaar zijn opgehouden. Zo wordt 't weer een lang seizoen
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:04:45 #74
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61055193
Wie had de bovenliggende hand? Was Fiorentina echt beter of waren het twee toevallige goals?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_61055214
Ik had mij voor de wedstrijd voorgenomen louter positief te blijven, maar ik werd wel erg op de proef gesteld vanavond. Een poging:

- Ik heb Stereo ontmoet
- Door Amstel Lite ga je Grolsch nog meer waarderen
- Met Didulica op doel is het altijd een spannende wedstrijd
- Grote kans dat De Zeeuw volgende week veel beter speelt; Ari idem dito
- Volgende week zijn de Belgen er weer bij

Op naar volgende week zondag!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:10:11 #76
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61055328
Gatalin, nog bedankt dat je me op de tijd wees. Sta nu op Utrecht CS.

En ik heb het idee dat AZ iets meer balbezit had (55 tegen 45 denk ik) maar de eindpass kwam gewoon niet aan, en de vleugelspelers kwamen hun man niet voorbij. En Ari had er even goed niet kunnen staan. Didulica ook niet trouwens.
Confidence through competence
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:12:24 #77
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61055373
Oh en ik heb een klapper, mij aangereikt door de aardige meneer naast me die ongetwijfeld opmerkte dat ik geen reguliere scc-houder was.
Confidence through competence
pi_61055507
Ik zag toevallig een klok bij de BK, anders had je weer een trein later kunnen nemen

Het ging vrij gelijk op, maar Poulsen heeft volgens mij geen bruikbare voorzet afgeleverd en ook Mendes heeft tijdens de voorbereiding wel eens beter gespeeld op rechtsbuiten. Voor de rest kreeg Ari veel hoge ballen en daar heb je vrij weinig aan bij zo'n dwerg, maar als hij al de bal in z'n voeten kreeg, dan stuitte hij eerst 2 meter in een willekeurige richting voordat hij er iets mee kon doen.

Hopelijk kan Dembele volgende week op links, Martens op 10 en El Ham in de spits, die was een stuk dreigender dan Ari. Moisander vond ook ik sterk spelen, die zou nu zomaar eens de voorkeur boven Poco kunnen krijgen idd.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:28:52 #79
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61055716
Het viel me wel op dat de scc-houders om mij heen bar slechte kennis hadden, terwijl ze vorig jaar ook al een scc hadden. Een greep quotes:

'Die nr 20 met zoveel balverlies, wie is dat? Is die nieuw?' (De Zeeuw)

'Hm, Nick van der Velden, is dat een jeugdspeler van AZ?'

'Zo, Pelle is wel vadsig geworden zeg!' (hadden het over El Hamdaoui)

Confidence through competence
pi_61055844
Weet je wel zeker dat het SCC-houders waren? Ik heb op de plekken om mij heen 4 bekenden gezien, m'n pa en een collega incluis. Verder was het een puinhoop met het binnenkomen, aangezien ze sinds dit seizoen voor wedstrijden buiten de competitie om je SCC opwaarderen als je een kaartje koopt bij het fancentrum. Ik had gelukkig nergens last van, maar m'n pa kwam in eerste instantie niet naar binnen en er waren heel veel mensen die alleen een betalingsbewijs hadden, maar niet de opgewaardeerde SCC, omdat een kennis de kaarten had aangeschaft en die blijkbaar niet goed geluisterd had.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:43:34 #81
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61056001
Ja, want ze hadden opmerkingen over vorig jaar, dat ze zeikten over de zitplaatsen en dat het dit jaar weeeer niet goed was.

En tja, ik vroeg me idd al af waarom er om 20:00 uur alsnog zo'n grote rij stond voor de ingangen.

Nog een vraagje: zijn de wisselmachines de enige mogelijkheden om munten te halen? Ik had namelijk alleen maar een briefje van 20 bij me en dat is toch iets teveel van het goede.
Confidence through competence
pi_61056094
Dan is het echt om te huilen...

En die automaten zijn idd de enige manier om munten te scoren, niet echt fijn voor de wat minder frequente bezoeker, maar aangezien je steeds minder munten voor hetzelfde geld krijgt, lost dat probleem zich met een paar jaar ook vanzelf weer op
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:46:28 #83
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61063148
quote:
Sergio Romero pakt Olympisch goud.

Keeper Sergio Romero keert komende week terug in Alkmaar met een olympische gouden medaille om zijn nek. De AZ-goalie keepte in de olympische finale een foutloze wedstrijd voor zijn land Argentinië dat met 1-0 te sterk was voor Nigeria. Voor bijna 90.000 toeschouwers in Beijing werd de wedstrijd beslist door een briljant moment van Lionel Messi die in de 58e minuut Angel di Maria in staat stelde om de enige treffer te maken.
Nou, toch nog 1 plak mee.
Confidence through competence
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:06:33 #84
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61067894
Overigens snap ik nu ik er een keer geweest ben, nog minder van het feit dat mensen in het DSB stadion eerder weggaan voor het eindsignaal.

Ik bedoel, je moet door een kutfietsentunneltje lopen om weer de stad in te geraken, maar volgens mij ben je echt niet veel eerder terug thuis als je eerder weggaat dan dat je wacht tot het laatste fluitsignaal.
Confidence through competence
pi_61068017
Wat dacht je van de file tussen Alkmaar en Amsterdam waar ze niet in willen staan met hun autootjes

Ik heb geen idee hoe het met de parkeergelegenheid rondom het DSB-stadion zit en hoe gemakkelijk je daar na de wedstrijd weer vandaan geraakt. Bij ons is het in ieder geval 1 grote chaos vlak na de wedstrijd. Als het een beetje tegenzit, dan sta je daar zo 45 minuten vast voordat je op de snelweg bent.

Uiteraard is dat heel simpel te voorkomen door na de wedstrijd nog even een biertje te halen, etc. of met het openbaar vervoer te reizen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:15:03 #86
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61068068
Dát was trouwens wel erg goed geregeld, de bussen. Ik moest met de trein terug naar Eindhoven, en de pendelbussen waren snel en efficiënt.

Een andere optie is natuurlijk een seizoenskaart bij PSV, hier 5 minuten fietsen vandaan, maar 'k moet weer moeilijk doen.
Confidence through competence
pi_61068229
Parkeren bij AZ is een drama, de meeste mensen die voortijdig weggaan zijn dan ook met de auto. Mijn vader parkeert daarom ook achter het station en neemt dan de pendelbus. Terwijl mensen nog in de file staan bij het stadion, rijdt hij al weer op huis aan.
pi_61068259
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
Een andere optie is natuurlijk een seizoenskaart bij PSV, hier 5 minuten fietsen vandaan, maar 'k moet weer moeilijk doen.
Ik woon nog geen kwartier fietsen van de Grolsch Veste, tuf er ook iedere keer met de trein langs als ik naar Alkmaar ga
pi_61068329
Wat is jullie band met AZ dan? AZ is een club met lokale supporters, ben wel benieuwd wat jullie naar het DSB-stadion brengt.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_61068426
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:28 schreef El-Salvador het volgende:
Wat is jullie band met AZ dan? AZ is een club met lokale supporters, ben wel benieuwd wat jullie naar het DSB-stadion brengt.
Gloryhunters die zijn blijven hangen.
pi_61068588
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:33 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Gloryhunters die zijn blijven hangen.
Waar ben jij naar toe gegaan dan?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_61068682
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Waar ben jij naar toe gegaan dan?
AZ FOR LIFE, JEWEETTOCH.
pi_61068865
Nee, wist ik niet. Toch bedankt voor 't uitleggen..

Zo vaak zag ik je vorig seizoen hier namelijk niet meer posten in deze topicreeks, die ik toch redelijk actief mee lees..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_61068897
In dat geval zal ik het komende seizoen vaker mijn visie ten opzichte van AZ ten toon spreiden.
pi_61068936
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:28 schreef El-Salvador het volgende:
Wat is jullie band met AZ dan? AZ is een club met lokale supporters, ben wel benieuwd wat jullie naar het DSB-stadion brengt.
Ik kom oorspronkelijk uit de Noordkop, woon nu sinds 4 jaar in Tukkerland vanwege mijn studie. Niet echt een reden om van club te switchen wat mij betreft...
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:04:28 #96
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61069180
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:28 schreef El-Salvador het volgende:
Wat is jullie band met AZ dan? AZ is een club met lokale supporters, ben wel benieuwd wat jullie naar het DSB-stadion brengt.
UEFA Cup 2005: AZ - Shakhtar Donetsk. Mijn toenmalige vriendin (net halfjaartje uit) komt uit Donetsk. Ben daarna blijven hangen bij AZ. Daarvoor kon voetbal me geen reet schelen.

Oh en het was pas mijn 3e keer in Alkmaar in mijn leven, gister.
Confidence through competence
pi_61070557
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Baggerwedstrijd

Had goeie plaats (op de middelijn, net boven de ingang van de Barry Bar) en een Amstel Lite van Gatalin. Fuckbuddy, besta je wel?
Ja het leeft nog..
Wat een fuckin teleurstelling gisteren. Das het jammere als je van "verderop" moet komen om AZ te kijken... Ik heb dus infeite voor de kat zijn kut dat end gereden, heb het stadion gezien en geroken maar ben niet binnen geweest. Er was een probleempje met mijn SCC en heb deze via een maat van me aan moeten laten passen, maar die had een andere agenda erop nagehouden en heeft er zo voor gezorgt dat ik deze wedstrijd heb moeten missen. Serieus jammer dat ik je niet eens IRL heb kunnen spreken en met Gatalin voor de Barrybar een potje heb kunnen drinken (hoewel Lite geen "potje" genoemd mag worden natuurlijk). Ik vind het echt jammer trouwens dat het niet gelukt is, ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad.
Volgende keer dan maar in Eindhoven bij jou thuis? Weer in die kooi netzoals vorig jaar...
Hoewel ik waarschijnlijk weeeer met de combi moet


Over AZ....

Ik heb trouwens een knappe nabeschouwing gevonden van gisteren op AZ.nl
http://www.az.nl/index.php?id=86&videoid=19721

Knappe kwaliteit!



Romero is weer de held he! Godverdomme man, gewoon goud gepakt met Argentinie, zegt wel wat over de keeper die we hebben.
quote:
Nigeria perste er daarna wel alles uit, maar slaagde er niet in langszij te komen. Sergio Romero greep een aantal keren goed in en de keeper van AZ had daarmee zijn aandeel in het olympische succes van de Argentijnen.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)tiniGoudenPlakOp.htm

AZ-Arsenal was kut en we werden bijna kampioen in 2006/2007
AZ-Inter was top en we werden het lachertje van de Ere in 2007/2008
AZ-Fiorentina was kut en we ................. (zullen zien)
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:03:49 #98
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61072413
Polletje op AzFanpage.nl:
quote:
Eerste keeper?
Romero 90.9%
Didulica 6.5%
Waterman 2.6%

Aantal stemmen: 77
Mwah. Duidelijk.
Confidence through competence
pi_61072500
Als ik PSV zo zie had AZ denk ik ook nog wel aardig partij kunnen bieden. Heb sowieso het idee dat het dit seizoen allemaal niet zo mooi zal zijn qua voetbal/selecties.

Ben heel benieuwd hoe de verhoudingen onderling zullen zijn qua prestaties.
pi_61075394
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Polletje op AzFanpage.nl:
[..]

Mwah. Duidelijk.
Das sowieso een leuke om in de gaten te houden, helemaal qua transfer topic.
Zitten een paar bij die info eerder hebben dan vi.nl/voetbalzone.nl etc.

Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:32:11 #101
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61077173
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Polletje op AzFanpage.nl:
[..]

Mwah. Duidelijk.
Didulica meer stemmen dan Waterman!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:50:37 #102
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61077486
tvppppppppp
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_61077549
hey stereo, ben je ook nog naar de kaasmarkt geweest ?
als je dan naar alkmaar komt, moet je eigenlijk dat ook ff zien als echte toerist

ik hoop trouwens dat ik een kaartje kan bemachtigen voor volgende week zondag.
wil wel een keer bij de eerste pot van het seizoen zijn.

Vak K reprezent jeweet
Hoe is het verder?
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:56:36 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61077562
Nee, was ik vorig jaar al geweest. Kaas.
Confidence through competence
pi_61077593
zo je zat wel te loeren he of er wel gepost word hier
was eigenlijk nog niet klaar met me post maar goed
Hoe is het verder?
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:59:25 #106
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61077608
Nee, ik moet eigenlijk van mezelf naar bed maar heb nog geen zin. Dus was aan het F5'en in m'n active topics.

/kansloos
Confidence through competence
pi_61077671
wanneer denk je dat je weer naar alkmaar komt om een potje te kijken?
Hoe is het verder?
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:06:54 #108
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61077721
Nouja, het kost me sowieso 50 EUR voor een pot (25 EUR treinkaartje en 25 EUR om erbinnen te komen), dus het moet wel iets speciaals zijn. Ik was deze keer gegaan omdat het me goed uitkwam in de vakantie, en ik vond dat ik Dirk's Palace wel eens van binnen mocht zien op een goede plek.

Ik denk dat de eerstvolgende keer is een spannende UEFA Cup of Champions League-pot. Die sfeer die ik altijd op TV zie wil ik dan ook wel eens meemaken. Het probleem is ook een beetje dat ik nog wel een trein terug naar Eindhoven moet zien te kunnen halen.
Confidence through competence
pi_61093396
quote:
'Transfer Medunjanin in gevaar'

De transfer van Haris Medunjanin naar Real Valladolid lijkt in gevaar te komen. De onderhandelingen tussen de Spaanse club en zijn werkgever AZ lijken uit te draaien op niets, omdat de Alkmaarders volgens het Spaanse Marca weigeren af te wijken van de vraagprijs.

Bovendien heeft trainer José Luis Mendilibar zijn twijfels gekregen over de 23-jarige middenvelder. De oefenmeester zou te kennen hebben gegeven liever een defensieve of een aanvallende versterking aan zijn selectie toe te voegen.

Medunjanin staat nog onder contract bij AZ, maar mag vertrekken. Een stage bij Real Valladolid verliep naar volle tevredenheid, waarna preses José Luis Mendilibar de onderhandelingen met de Alkmaarders besloot te openen.
Vraagprijs is 1,5miljoen a 2 miljoen. Das toch niet duur ofzo.
Hoewel AZ nu een selectie heeft van 27 spelers moeten er een aantal weg...
quote:
Van Gaal verandert speelstijl AZ
AZ-trainer Louis van Gaal heeft de speelwijze van de Alkmaarders ietwat aangepast ten opzichte van vorig seizoen. De keuzeheer openbaarde tegenover het Noordhollands Dagblad dat hij met de nieuwe stijl op meer doelpunten hoopt.


De eredivisionist speelt niet meer zoals vorig seizoen met een ruit op het middenveld. AZ trekt nu ten strijde met twee controlerende middenvelders en twee lopers die de buitenkanten van het veld bestrijken.

De verandering is ingegeven door afgelopen seizoen. Van Gaal: "We scoorden te weinig. Ik wil zien of we met een andere speelwijze een hoger rendement kunnen halen." Opvallend vindt de keuzeheer de wijziging niet. "Ik heb bijna ieder seizoen de speelwijze wat veranderd. Je hebt namelijk altijd weer te maken met andere spelers."
Doet ie goed om meer via de vleugels te gaan spelen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:43:18 #110
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61093555
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:37 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Vraagprijs is 1,5miljoen a 2 miljoen. Das toch niet duur ofzo.
Hoewel AZ nu een selectie heeft van 27 spelers moeten er een aantal weg...
Zeker voor een Spaanse club lijkt me dat slechts een fooi, maar goed, als ze echt van die overbodige spelers afwillen voordat de transfermarkt sluit zullen ze misschien toch moeten inbinden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:47:30 #111
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61093669
Ik weet niet of je met 4-5-1 meer scoort dan met 4-4-2. Als je prutspiten hebt lopen en flankspelers die hun man niet voorbijkomen (kuch Poulsen) dan heb je aan 4-5-1 ook niets.

Vind het wel mooi op het middenveld met Schaars én De Zeeuw/Mendes.
Confidence through competence
pi_61093731
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Zeker voor een Spaanse club lijkt me dat slechts een fooi, maar goed, als ze echt van die overbodige spelers afwillen voordat de transfermarkt sluit zullen ze misschien toch moeten inbinden.
Weet ik niet, je moet ook niet uitverkoop gaan houden natuurlijk, maar aan de andere kant, een speler behouden kost ook weer salaris.
Maar goed die komen er wel uit hoor, en ik zie Tom de Sutter ook nog steeds komen.
Geruchten hier in Belgie zijn weer helemaal op gang gekomen over de Sutter en AZ.

Trouwens leuk om te zien. De situatie voor hem is niet leuk om te zien/horen overigens
Onze echte AZ'er Shota over de situatie in Georgie.

http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=293063&mode=normal&quality=3&pid=voetbalprimeur
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:59:30 #113
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_61093946
1,5 à 2 miljoen voor een tribuneklant met een 1-jarig contract die de afgelopen 2 jaar niets heeft laten zien is best veel. Kan me voorstellen dat men dat weigert te betalen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_61094653
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
1,5 à 2 miljoen voor een tribuneklant met een 1-jarig contract die de afgelopen 2 jaar niets heeft laten zien is best veel. Kan me voorstellen dat men dat weigert te betalen.
Hij heeft laten zien dat ie kan scoren dus kopen en niet zeiken.
Moet ie voor een paar ton dan maar weg? I don't think so...

Bij Sparta speelde Haris hardstikke goed en in Spanje scoort ie meteen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:25:35 #115
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61094692
Bij Sparta zat Haris soms op de bank
Confidence through competence
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:26:40 #116
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_61094729
Er is een verschil tussen een paar ton (ik denk aan 300-400k) en tussen 1,5-2 miljoen. Als je voor Medunjanin 750k-1000k vangt + doorverkoopclausule/bonus dan moet je heel erg blij zijn.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 25 augustus 2008 @ 01:15:17 #117
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61101071


Ik kwam deze video van Tarik Sektioui tegen. Wilde hem niet onthouden. Ik zie Jenner dit eigenlijk niet doen.
Confidence through competence
  maandag 25 augustus 2008 @ 02:07:05 #118
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61101525
Eat your heart out, ja... Donders, lekkere sprint zo plotseling.

Betere versie trouwens:

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:04:04 #119
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61105424
Ja, geweldige goal. Is het een idee om hem terug te halen?
quote:
Niet de kersverse olympische kampioen Sergio Romero, maar Joey Didulica verdedigt komende zondag het doel van AZ in het competitieduel met NAC Breda. Dat heeft coach Louis van Gaal aan de 31-jarige Kroatische keeper laten weten.

"Ik keep de eerste competitiewedstrijd tegen NAC, dat heeft de trainer al gezegd", vertelt Didulica aan FCUpdate.nl. "Wat er daarna gebeurt? Nou, garanties heb ik natuurlijk niet. Ik moet gewoon zorgen dat ik goed presteer. Want wie goed presteert, speelt. Ik voel me in ieder geval prima, ook fysiek. Ik ben klaar voor het seizoen."
Hm, die 8-1 met die ene tegengoal was ook een enorme blunder van Didulica, dus hopelijk belooft dat wat.
Confidence through competence
pi_61105457
Is Didulica beter dan Romero dan?
pi_61106274
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:05 schreef sjimz het volgende:
Is Didulica beter dan Romero dan?
Nee.

Hopelijk heeft het gewoon met de Olympische Spelen te maken.
pi_61106279
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:05 schreef sjimz het volgende:
Is Didulica beter dan Romero dan?
Niet naar mijn mening, maar Romero zal vast flinke last van jetlag en temperatuurverschillen hebben, aangezien hij net van de OS terugkomt.

Romero staat over 2 wedstrijdjes wel weer in de basis denk ik hoor. Zeker omdat Didulica toch wel fouten gaat maken.
pi_61106338
Zeker weten dat Romero rap op doel staat, maar die gast moet ff kunnen relaxen en hem dan ontspannen onder de lat zetten.
quote:
Roda JC in de markt voor Cziommer

rodajcfans.nl meldt:

ondanks dat de technisch directeur van de Roda JC onlangs nog zei dat Harrie Gommans de laatste aankoop was, kunnen wij bij deze u mededelen dat Roda JC in de markt is om Simon Cziommer terug naar Kerkrade te halen.

Simon Cziommer die bij AZ op een zijspoor zit mag vertrekken van hoofdcoach Louis van Gaal, daarom probeert Roda JC alsnog Simon Cziommer aan te trekken voor het komende seizoen, omdat het prijskaartje niet al te hoog zou zijn. Cziommer was eerder voor Roda JC actief in 2006 waar hij in 15 wedstrijden 8 maal doel wist te treffen, veelal uit vrije trappen.
Wat kost Medunjanin dan? Omdat ik Cziommer hoger heb zitten dan Haris.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61106486
quote:
Beste AZ Seizoenclubcardhouder,

AZ gaat vanaf het seizoen 2008-2009 de AZ Kaartenmarkt introduceren. Via de AZ kaartenmarkt kunt u als AZ Seizoenclubcardhouder indien u een wedstrijd niet kunt bezoeken uw AZ Seizoenclubcard vak: S rij: voor de betreffende wedstrijd aan AZ beschikbaar stellen om uw plaats op een veilige manier te verkopen.
Als u uw AZ Seizoenclubcard aan AZ voor een bepaalde wedstrijd beschikbaar stelt en er wordt een toegangskaart voor deze plaats via de AZ Kaartenmarkt verkocht ontvangt u daarvoor van AZ een AZ Kadobon ter waarde van ¤ 15 euro per wedstrijd. Deze kadobon kan worden besteed in het AZ Fancentrum of de Brasserie en wordt naar uw huisadres opgestuurd. AZ is volledig verantwoordelijk voor de verkoop van de toegangskaarten op de plaats van de door u beschikbaar gestelde AZ Seizoenclubcard.
En die kaart verpatsen ze weer voor 22,50! Haha slimme leden bij AZ.
En die 15 euro moet je ook nog bij AZ besteden.

Een sigaar uit eigen doos....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61106566
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:43 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

En die kaart verpatsen ze weer voor 22,50! Haha slimme leden bij AZ.
En die 15 euro moet je ook nog bij AZ besteden.

Een sigaar uit eigen doos....
Jaja, Dirk is soms echt een hele slimme jongen
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:03:43 #126
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61108368
Vraag en aanbod he. Ik ben er bijvoorbeeld wel blij mee, omdat het mij mogelijkheden biedt. En de tussenpersoon wordt er idd rijker van.

En liever dit dan pauperts die kaarten aan Turken gaan verkopen op Marktplaats als er weer een Turkse club komt spelen.

nofi @ Turkse medelanders
Confidence through competence
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:55:27 #127
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61121141




Confidence through competence
pi_61132066
Respect voor Sergio Romero! Na NAC zal hij weer onder de lat (moeten) staan!
quote:
'Waterman vervangt vertrekkende Ekramy'

Sherif Ekramy gaat Feyenoord de rug toekeren. Feyenoord heeft met de Turkse club Ankaragücü overeenstemming bereikt over een verhuur van de Egyptische goalie voor een jaar met een optie tot koop, zo meldt De Telegraaf dinsdag.

Ekramy komt in Rotterdam vrijwel nooit aan spelen toe en mag van Feyenoord elders speeltijd opdoen. De Noord-Afrikaan zag nieuwe perspectieven na het vertrek van Bert van Marwijk, maar ook diens opvolger Gertjan Verbeek geeft de voorkeur aan Henk Timmer.

Als Ekramy onderdak vindt, hopen de Rotterdammers een ervaren tweede doelman aan te trekken om als stand-in voor Henk Timmer te dienen. Een mogelijk alternatief zou volgens de ochtendkrant de bij AZ overbodige Boy Waterman zijn. Verbeek kent de voormalig jeugdinternational uit hun gezamenlijke periode bij SC Heerenveen.
quote:
Scheringa op bres voor jeugd

AZ geeft geen kapitalen meer uit aan nieuwe spelers. Voorzitter en eigenaar Dirk Scheringa steekt liever miljoenen in de jeugdopleiding. Tot ergernis van de club worden daar de talenten weggekaapt. Dat kan zo niet langer, zegt hij.
Scheringa wordt alom beschouwd als de man van het grote geld. Had AZ een spits uit Italië (Pellè) of Brazilië (Ari) nodig, dan waren de miljoenen voorhanden. Maar juist de voorziter wil dat de club zich meer dan ooit richt op zijn eigen jeugdopleiding en met talenten uit de eigen polder binding creëert met het achterland van AZ.

AZ wil blijven groeien en hunkert naar een positie in de top van het vaderlandse voetbal. Scheringa en AZ kunnen immers niet elk jaar 25 miljoen aan transfers uitgeven. Het voorbije seizoen, waarin Louis van Gaal uit teleurstelling over de stagnatie van het team bijna opstapte, maakte duidelijk dat de Noord-Hollandse club een pas op de plaats moet maken en er eerst voor moet zorgen dat de basis sterk is.

Nog voordat het nieuwe seizoen begint, is AZ al twee pareltjes uit de eigen stal kwijt. Vincent Weijl (17) werd opgeslokt door Liverpool en Oguzhan Özyakup (15) verhuisde naar Arsenal.

Een compliment aan het adres van de trainers op AZ’s jeugdcomplex ’t Lood, maar net als ajax, Feyenoord en PSV storen de Alkmaarders zich aan het gemak waarmee clubs uit de Premier League kunnen winkelen.

,,Het is een kwalijke zaak dat talenten zo kunnen vertrekken,’’ zegt Scheringa. ,,Je moet ook de achtergronden kennen van die transfers. De trainers van Arsenal en Liverpool kenden de spelers niet eens. Ze hebben ze nooit gezien. Heel zorgelijk. En het geeft een naar gevoel als je grootste talenten verdwijnen.’’

AZ heeft een groot jeugdcomplex ingericht. Daarnaast heeft de club een echte voetbalschool voor pupillen. Scheringa: ,,We hebben heel veel jeugdtrainers in dienst, fysiotherapeuten, begeleiders, allemaal om die jongens beter te maken. We willen de besten laten doorstromen naar het eerste.’’

Vanwege hun historie hebben PSV, ajax en Feyenoord een aparte status in de eredivisie. Alleen met de beste jeugdopleiding van Nederland kan AZ in de buurt van de top-3 komen. ,,Daarmee kunnen we ons onderscheiden van andere Nederlandse clubs. Tegelijkertijd krijg je met eigen spelers meer binding met de regio. En als we allemaal zo werken, krijg je ook een sterk nationaal team.’’

Scheringa noemt als slecht voorbeeld juist de nationale ploeg van Engeland. Die ontbrak op het EK. In Engeland ligt de opleiding op z’n gat, omdat clubs in de Premier League de Nederlandse kweekvijvers leegroven.

Met veel moeite slaagde AZ er afgelopen jaar in om Marko Matic (heet nu Vejinovic, red.) voor de club te behouden. Met andere top- talenten bleek dat niet mogelijk. ,,We moeten creatief gaan nadenken hoe we die jongens beter kunnen binden. Ik snap het wel, voor die jongens is het een droom als je nu wordt gevraagd door Liverpool of Arsenal. Tjongejonge, meteen twee ton op je bankrekening. Het gaat nergens over. Maar 95 procent van de jonge spelers keert teleurgesteld terug. Het is geen goede ontwikkeling als je die dingen op je zestiende of zeventiende meemaakt.’’

De ouders van spelers die naar Engeland vertrekken krijgen huisvesting en een baan aangeboden door de clubs. Moet AZ dat ook overwegen? Scheringa: ,,We zijn een voetbalopleiding. We kunnen toch geen hele gezinnen gaan onderhouden?’’

Waar de voorzitter zich - met behulp van de nieuwe directeur Maarten Fontein, die in de European Board is gekozen - sterk voor wil maken, is de verplichting om het eerste voetbalcontract bij de eigen club te tekenen.

Verder moeten de vergoedingen voor jonge spelers die vertrekken fors omhoog. Scheringa rekent voor. ,,Als een jeugdopleiding in zijn totaliteit vijf miljoen per jaar kost (trainers, vervoer, medische staf, huisvesting) en je hebt er vijftig jongens voetballen, kost de opleiding van een speler een ton per jaar. Als ze hem dan na vijf jaar weghalen, moet er ongeveer vijf ton als vergoeding tegenover staan.’’

Waarom zou je anders nog opleiden, luidt de retorische vraag van Scheringa. ,,Er moet meer bijval van de UEFA komen. In Nederland mogen wij een speler tot zijn zestiende geen contract aanbieden. In Engeland mag dat vóór die leeftijd al wel. Dat is oneerlijke concurrentie.’’

De Nederlandse clubs moeten in zijn ogen ook de handen ineenslaan. ,,Je moet per land sterker worden in Europa. Je moet voorkomen dat alleen de Engelse competitie maar sterker wordt. Daar schieten we niks mee op.’’
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61132581
quote:
AZ-talent wordt beter bij Liverpool

Vincent Weijl verruilde onlangs de jeugdopleiding van AZ voor het jeugdelftal van Liverpool. De belofte verwacht veel van zijn periode in Engeland. "Hier word ik een betere speler dan in Alkmaar", zegt Weijl in het AD.

"Natuurlijk kan het een aantal jaren duren voordat ik in het eerste beland", weet Weijl. "Maar ik vind dit een prachtig avontuur om mee te maken. Liverpool is één van de grootste clubs ter wereld. En ik word hier een betere speler. Ik heb het bij AZ altijd naar mijn zin gehad, maar deze kans liet ik mij niet ontnemen."

Weijl wilde niet meer luisteren naar de aanbieding van AZ. "Ik had mijn keuze toen al gemaakt", vertelt de jonge aanvaller. "Bij Liverpool gaan de stappen sneller dan bij AZ. Hoe mijn ploeggenoten reageerden? Die vonden het prachtig voor me. Het was een verrassing voor iedereen. Maar alle spelers steunden me."
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:26:30 #130
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61132844
Daar horen we dus nooit meer iets van.
quote:
Marko Matic (heet nu Vejinovic, red.)
Verrek Hij kwam me al zo bekend voor.
Confidence through competence
pi_61133189
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:26 schreef Stereotomy het volgende:
Daar horen we dus nooit meer iets van.
[..]

Verrek Hij kwam me al zo bekend voor.
Waarom heeft ie nu een andere achternaam?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61136248
quote:
"Transfer Medunjanin snel afgerond"

AZ en Real Valladolid zijn dicht bij een akkoord over de overgang van Haris Medunjanin naar de Spaanse club. De Nederlandse Bosniër, die mag vertrekken uit Alkmaar, liet tijdens een oefenstage bij Valladolid een goede indruk achter.

De trainer van Valladolid, José Mendilibar, liet direct na het oefenduel van zijn club met Villarreal (5-1 winst) weten Medunjanin graag aan te willen trekken. In de wedstrijd was de technisch begaafde middenvelder van AZ twee keer trefzeker. Eerder deze week werd echter bekend dat Valladolid mogelijk af zou zien van de Medunjanin (23) omdat de vraagprijs van AZ te hoog zou zijn.

"Dat heb ik ook gelezen, maar daar is mij niets van bekend", reageert de technisch directeur van de Alkmaarders, Marcel Brands, tegenover VoetbalPrimeur. "Wij zijn altijd in gesprek gebleven met Valladolid. Ik verwacht dat de overgang van Haris vandaag (dinsdag, red.) wordt afgerond."
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:46:43 #133
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61139328
http://www.realvalladolid.es/

Haris wordt vanavond 18:00 in Noord Spanje gepresenteerd. Contract voor 3 jaar.

Haris
Confidence through competence
pi_61140190
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.realvalladolid.es/

Haris wordt vanavond 18:00 in Noord Spanje gepresenteerd. Contract voor 3 jaar.

Haris
Mazzel Haris!
Let op AZ flikt het weer om zoiets pas maandag op hun eigen site te zetten.
quote:
Valladolid neemt Medunjanin van AZ over

De Primera División is weer een speler uit de Eredivisie rijker. Real Valladolid heeft met AZ overeenstemming bereikt over de transfer van Haris Medunjanin, zo meldt de Spaanse club dinsdagmiddag op het digitale thuis. De middenvelder was deze maand enkele dagen op proef en maakte een goede indruk op trainer José Luis Mendilibar.

Medunjanin (23) deed gedurende zijn stage mee in de oefenduels tegen Tenerife, Sporting Gijón en Villarreal. Tegen de nummer van twee van vorig seizoen maakte hij indruk door twee keer te scoren en twee assists te verzorgen in de uiteindelijke 1-5 zege.

"Hij bevalt me en we gaan proberen hem te houden", vertelde Mendilibar vorige week op de clubsite. "We zullen praten met de club waar hij vandaan komt en zien dan wel verder. Hij heeft overzicht aan de bal, al moet hij zich wel verbeteren qua agressiviteit. Hij is een slimme speler en pikt het snel op", aldus de oefenmeester.

Medunjanin stond nog tot medio 2009 op de loonlijst bij AZ. Hij voetbalde sinds 2004 bij de Alkmaarse club, maar was er nimmer in geslaagd uit te groeien tot een vaste waarde. De middenvelder zet vandaag zijn handtekening onder een driejarig contract en zal in de avond worden voorgesteld aan de Spaanse media.


Scheelt Louis wel weer 1 plekkie in de kleedkamer,
Waterman dus misschien naar F'noord...
Cziommer misschien naar Roda....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:20:06 #135
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61140219
Confidence through competence
pi_61140261
Zonde dat het er nooit uit is gekomen.
Prachtige functionele techniek alleen geen snelheid en dat zal hem weerhouden om de top te bereiken.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:24:03 #137
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61140358
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:18 schreef fuckbuddy het volgende:

Scheelt Louis wel weer 1 plekkie in de kleedkamer,
Waterman dus misschien naar F'noord...
Cziommer misschien naar Roda....
... en Koenders alleen in kleedkamer 2.
Confidence through competence
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:28:51 #138
3185 Adelante
To let it go now
pi_61140506
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

... en Koenders alleen in kleedkamer 2.
Waarom moet die zich überhaupt omkleden?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61141262
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
hey stereo, ben je ook nog naar de kaasmarkt geweest ?
als je dan naar alkmaar komt, moet je eigenlijk dat ook ff zien als echte toerist

ik hoop trouwens dat ik een kaartje kan bemachtigen voor volgende week zondag.
wil wel een keer bij de eerste pot van het seizoen zijn.

Vak K reprezent jeweet
Pm me ff je e-mail Makkelijker dan fobo elke keer
pi_61141356
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Mazzel Haris!
Let op AZ flikt het weer om zoiets pas maandag op hun eigen site te zetten.
Niet zo slecht over je eigen cluppie denken eh
pi_61141520
Hmm, krijg ondertussen toch wel kampioenskriebels We kunnen de rest hebben

(binnen een half uur is het topic vol met haha's, doh's en kutkaaskop)
pi_61141733
Trouwens, in VI wordt nu gerept over Marko Vejinovic als nieuwe speler in de selectie van AZ. Qua geboortedatum en foto is dit echter volgens mij Marko Matic. Iemand enig idee waarom hij met een andere naam speelt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61141743
Ah joh, dat hoort bij het AZ-supporter zijn: optimistisch tot op het bot!
pi_61141751
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:12 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, in VI wordt nu gerept over Marko Vejinovic als nieuwe speler in de selectie van AZ. Qua geboortedatum en foto is dit echter volgens mij Marko Matic. Iemand enig idee waarom hij met een andere naam speelt?
Heeft idd. zijn naam veranderd, maar waarom weet niemand volgens mij
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:17:39 #145
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61141901
Misschien dat zijn moeder gescheiden is en zijn vader er met een 19-jarige blondine vandoor is gegaan. Ofzo.
Confidence through competence
pi_61142729
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:12 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, in VI wordt nu gerept over Marko Vejinovic als nieuwe speler in de selectie van AZ. Qua geboortedatum en foto is dit echter volgens mij Marko Matic. Iemand enig idee waarom hij met een andere naam speelt?
Misschien heeft hij gezien hoe Wormgoor geld gestolen had van Manucharyan en zit ie nu in zo'n 'witness protection program'. Aangezien we in Nederland alles maar half doen hebben ze alleen zijn naam veranderd en toen was het geld op, verhuizen was dus niet meer mogelijk.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:02:52 #147
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61144563
Vorig jaar had er iemand een .csv bestand van alle AZ-wedstrijden die je heel makkelijk in Outlook kon importeren. Volgens mij kwam die van de Vi. Iemand die dit jaar weer?
Confidence through competence
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:06:18 #148
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61144628
http://www.markthisdate.c(...)_2008_2009_6487.html

De ics file is corrupt en wil niet geimporteerd worden in outlook

[ Bericht 34% gewijzigd door Stereotomy op 26-08-2008 18:17:19 ]
Confidence through competence
pi_61146362
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Niet zo slecht over je eigen cluppie denken eh
Mooi ook dat voorbehoud in het artikel

We hebben een mondeling akkoord. Als alle schriftelijke formaliteiten (niet onbelangrijk leert de recente historie)...
Hij staat echter (met handtekening) al met nummer 23 in de Real Valladolid-selectie, dat zal allemaal wel loslopen dus neem ik aan
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:07:27 #150
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61147811
En waar is de handtekening van zijn advocaat dan? Pas als ik die zie geloof ik erin.
Confidence through competence
pi_61168386
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
En waar is de handtekening van zijn advocaat dan? Pas als ik die zie geloof ik erin.
hij heeft een sms gekregen en daarin stond dat alles geregeld is en Haris zal dus naar een engelse club gaan....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61174282
Welke AZ'er zal ik erin zetten met Coach van het Jaar?

Heb nu Lens in de spits voor 1,5miljoen.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:33:35 #153
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61175013
Pelle en Didulica schijnen goed te zijn.
Confidence through competence
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:21:30 #154
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61195738
quote:
Vitesse nog weken zonder Jenner
Door Carlo Willemsen
Donderdag, 28 augustus 2008, 13:55

Vitesse zal voor 15 september nog geen beroep kunnen doen op Julian Jenner. De buitenspeler, die deze zomer overkwam van AZ, is met een slepende schouderkwetsuur nog enkele weken uit de roulatie.

Jenner hoopte op tijd fit te zijn voor de wedstrijd tussen De Graafschap en Vitesse, die op 14 september wordt gespeeld. Dat duel komt voor de aanvaller dus nog te vroeg.


En hij hééft al een operatie gehad he.
Confidence through competence
pi_61195914
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)istInKleedkamer2.htm

Vermakelijk weer, over Cziommer en Louis Van Gaal..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61197266
Ik heb het ook al eerder gezegd, Cziommer is geen slechte speler, maar bij AZ heeft hij te veel concurrentie van spelers die niet voor hem onderdoen of gewoonweg beter zijn. Zelfs zijn specialiteit, de vrije trap, wordt nu ook naar behoren gedaan door Schaars. Het mooiste zou zijn als hij deze week nog een subtopper vindt, want bij veel clubs zou hij een basisplaats kunnen hebben.
pi_61200040
Morgen begint de competitie en ik heb een poultje opgezet waarin je alle wedstrijd van de eredivisie kan voorspellen.
De poule is onderdeel van http://www.az-67.nl en is hier te vinden http://www.az-67.nl/PredictionLeague/index.php
  donderdag 28 augustus 2008 @ 23:59:00 #158
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61207880
quote:
Waterman naar ADO Den Haag
ADO Den Haag heeft eindelijk zijn gewenste keeper binnen. De club van trainer André Wetzel neemt Boy Waterman op huurbasis over van AZ.
Met Waterman, die voor AZ bij SC Heerenveen speelde, heeft ADO nu met Robert Zwinkels en Gino Coutinho drie keepers onder contract.

Waterman begon vorig seizoen onder Louis van Gaal als eerste keeper aan het seizoen bij AZ, maar verloor zijn basisplaats aan de Argentijn Sergio Romero.

De 24-jarige sluitpost stond sinds die tijd open voor een vertrek uit Alkmaar.
we zullen je kapbewegingen missen (not)
quote:
AZ neemt afscheid van Ruud Vormer

AZ neemt zondag voor aanvang van AZ – NAC Breda afscheid van Ruud Vormer (20). De middenvelder maakte deze zomer de overstap naar Roda JC en tekende een vierjarig contract in Kerkrade.

Vormer doorliep een groot gedeelte van de AZ Jeugdopleiding en maakte sinds 2006 deel uit van de hoofdmacht van AZ. In totaal kwam de middenvelder bij AZ tot twintig Eredivisiewedstrijden, waarin hij niet scoorde.
Degelijke doch ietwat overschatte en beperkte voetballer. We zullen je mooie blonde haren en diadeem missen.
Confidence through competence
pi_61211118
quote:
Pepijn Kluin naar FC Groningen

AZ jeugdspeler Pepijn Kluin vertrek per direct naar FC Groningen waar hij een contract heeft getekend voor 2 jaar. Later meer.

bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:50:06 #160
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61220160
Zal wel weer om het hoofd van Marcel Brands worden geschreeuwd
Confidence through competence
pi_61221248
Ach, hij heeft al last van flinke concurrentie bij de jeugd, dus de kans dat hij door zou stromen naar de hoofdmacht lijkt mij klein. Dan is het voor zowel de club als de speler het beste dat hij zijn heil ergens anders zoekt.

Wel mooi voor Waterman, kan hij komend seizoen laten zien dat hij iig beter is dan die clown van een Didulica.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:31:58 #162
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61221293
UEFA loting bekend, voelt wel vreemd om AZ er een keer niet tussen te zien.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_61221518
Inderdaad

Scheelt me echter wel een hoop centen!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:44:18 #164
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61221671
Mij niet

Maar toch, UEFA-cup avondjes met AZ, daar doe je het voor.
Confidence through competence
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:08:20 #165
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61222328
Inderdaad, ik heb toch zelden een spannendere Europese wedstrijd gezien dan AZ - Newcastle, wat een heerlijk gevoel was die zoete wraak toen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_61222536
Newcastle thuis moest ik toen verdomme net weer missen vanwege een tentamen de volgende morgen, maar ook tegen Fenerbahce was het fucking spannend. 3-3 in Turkije, maar al bij rust 2-0 achter. Feestende Turken in je vak, Amstel Lite... het leek een zware avond te worden. En toen uiteindelijk de 2-2 viel zo'n 5 minuten voor het einde, wat een energie ging er door het stadion! Iedereen bleef staan van de spanning, de extra tijd leek een eeuwigheid, maar toen het laatste fluitsignaal klonk... Heerlijk!

Maar goed, Heracles thuis in de beker is ook leuk. Toch?
pi_61224275
AZ-Sporting Lissabon, it still hurts
pi_61224351
5-5-5 eh....
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:40:33 #169
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61224632
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
5-5-5 eh....
Staat stiekem op je enkel getatoeëerd, eh?
Confidence through competence
pi_61225331
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mij niet

Maar toch, UEFA-cup avondjes met AZ, daar doe je het voor.
Met Evert ten Napel natuurlijk!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61225358
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:16 schreef Gatalin het volgende:
Newcastle thuis moest ik toen verdomme net weer missen vanwege een tentamen de volgende morgen, maar ook tegen Fenerbahce was het fucking spannend. 3-3 in Turkije, maar al bij rust 2-0 achter. Feestende Turken in je vak, Amstel Lite... het leek een zware avond te worden. En toen uiteindelijk de 2-2 viel zo'n 5 minuten voor het einde, wat een energie ging er door het stadion! Iedereen bleef staan van de spanning, de extra tijd leek een eeuwigheid, maar toen het laatste fluitsignaal klonk... Heerlijk!

Maar goed, Heracles thuis in de beker is ook leuk. Toch?
Met je pissende maten naast de bus op turkse televisie....
Priceless.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61225415
quote:
'Pocognoli te duur voor transfer'

Sébastien Pocognoli blijft komend seizoen actief voor AZ. De club wil Pocognoli alleen laten gaan als er een enorm bedrag voor hem wordt geboden. En dat is niet gebeurd, volgens Eris Kismet, de zaakwaarnemer van de Belg.
Das mooi dat ie blijft..
quote:
Geblesseerde Pellè ontbreekt bij AZ

Trainer Louis van Gaal kan zondag tijdens de thuiswedstrijd van AZ tegen NAC niet over Graziano Pellè beschikken. De Italiaanse spits heeft nog last van een enkelblessure. Gijs Luirink mist de start van de competitie wegens een slepende knieblessure.

Van Gaal is tevreden over de manier waarop Moussa Dembele, Maarten Martens, Sebastien Pocognoli en doelman Romero deze week terugkeerden van de Olympische Spelen. ,,Het is jammer dat ik de volledige groep pas een week bij elkaar heb. Maar ze maakten een sterke indruk op me.''

Jelle ten Rouwelaar verdedigt in Alkmaar het doel van NAC. Hij krijgt van trainer Robert Maaskant de voorkeur boven Jimmy van Fessem. Kurt Elshot, Edwin de Graaf, Ellery Cairo en Tyrone Loran ontbreken bij NAC wegens blessures
.

Mooi kan er wel gescoord gaan worden.

Dan moet Louis dus ook een Moussa en Romero in vorm opstellen denk ik dan.
Let op er komen van die typische Joey akties onder de lat van AZ.

Maare het word wel lekker weer komend weekend!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61225420
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:07 schreef Technoviking het volgende:
Welke AZ'er zal ik erin zetten met Coach van het Jaar?

Heb nu Lens in de spits voor 1,5miljoen.
Luijkx
pi_61225456
quote:
Van Gaal: ‘NAC met gesloten defensie’
29 augustus 2008

ALKMAAR- Tijdens het wekelijkse persmoment blikte Louis van Gaal vrijdag terug op de voorbereiding en vooruit op de wedstrijd van zondag tegen NAC Breda.

“Op Gijs Luirink en Graziano Pellè na is iedereen fit”, zei Van Gaal, die vrijdagmorgen in het DSB Stadion een besloten training afwerkte. Gevraagd naar het gevoel dat hij had overgehouden aan de voorbereiding, zei hij: “De selectie bestond steeds uit een ander pluimage spelers. Dat kwam door dat een deel niet fit was of meedeed aan het EK of de Olympische Spelen. Sinds begin deze week zijn we weer compleet. En dat is in vergelijking met andere jaren een beetje laat. Of we op de goede weg zijn? Dat zal moeten blijken nu de Olympiërs weer terug zijn.”

“De vier spelers die als laatste terugkeerden van de Olympisch Spelen (Martens, Dembélé, Pocognoli en Romero, red.) staan er goed voor”, vervolgde Van Gaal. “Ze hebben goed gepresteerd, en dat zie je terug in hoe ze zich voelen. Ze hadden bijvoorbeeld ook geen extra dag rust nodig.”

NAC
Zondag trapt AZ in het DSB Stadion om 16:30 uur af tegen NAC Breda. Van Gaal: “NAC heeft een andere trainer (Robert Maaskant, red.). Dat brengt een verandering teweeg binnen een club. Als ik op de analyses van mijn mensen afga, proberen ze er meer voetbal in te krijgen. Maar ik denk dat ze zondag toch vanuit een gesloten defensie spelen.”
quote:
MAASKANT: ‘NAC WORDT NIET MEER ONDERSCHAT’
29-08-2008

De tijd van onderschatting is voorbij. Na de derde plaats vorig seizoen en tal van onverwachte overwinningen, zal geen club nog denken een makkie te hebben aan NAC. Iedereen ziet NAC als een serieuze tegenstander, zegt trainer Robert Maaskant aan de vooravond van de seizoensopening tegen AZ in Alkmaar.

Maaskant gaat met een behoorlijke uitgedunde selectie naar Alkmaar. Krachten als Kurt Elshot, Edwin de Graaf, Ellery Cairo en Tyrone Loran zijn er zeker niet bij. Tim Gilissen gaat wel mee maar kan nog geen hele wedstrijd spelen. Fouad Idabdelhaye had last van zijn knie, maar is vermoedelijk wel speelklaar. Anthony Lurling is er ook gewoon bij. NAC heeft nog niets gehoord over de rode kaart die Lurling ontving in de wedstrijd tegen Rayo Vallecano.
Qua keepers is Maaskant er voorlopig uit. Jelle ten Rouwelaar staat zondag om half vijf onder de lat. “Misschien is dat voor Jimmy van Fessem een tegenvaller, maar de jongens gaan heel professioneel met elkaar om.”

De wedstrijden in Alkmaar zijn NAC de laatste jaren slecht bevallen. Vorig jaar wist NAC echter een beetje sneaky met de winst er van door te gaan. Fouad strafte toen twee blunders van de Alkmaarse defensie af, waardoor NAC met 1-2 won.
Die herinnering zullen ze in Alkmaar nog niet hebben weggepoetst, denkt Maaskant. “Dit is als openingswedstrijd van het seizoen natuurlijk een bijzonder duel. Daar zit meer spanning op dan normaal. Maar ik denk niet dat AZ zich nog een keer op deze manier verrassen.”

AZ is volgens hem helemaal klaar voor NAC. “Ik verwacht dat AZ op volle oorlogssterkte aantreedt, dus mét de Olympiërs Kees Luijckx, Dembélé, Pocognoli, Martens, Aliens en Romero.”
AZ blijft ook na vorig seizoen een top-vijfkandidaat, vindt Maaskant. Dat blijkt wel uit het geselecteerde talent.
Op welke manier NAC AZ zal bestrijden, wilde Maaskant nog niet kwijt. “Maar ik weet wel hoe de basis er uit ziet.”
Het zal te laat zijn voor deze wedstrijd, maar of er nog versterkingen komen, weet Maaskant nog niet. “Ik hoop van wel. Robbert Schilder komt zeker niet over van Ajax. We kijken nog naar alternatieven. Het ideaalplaatje redden we niet, maar we komen wel heel dichtbij.”
Nu maar hopen dat Van Gaal niet al te eigenwijs gaat doen en alle Olympiers uit de basis houdt, dan zou het zelfs met Ari in de spits goed moeten kunnen komen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:17:14 #175
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61225514
quote:
AZ is volgens hem helemaal klaar voor NAC. “Ik verwacht dat AZ op volle oorlogssterkte aantreedt, dus mét de Olympiërs Kees Luijckx, Dembélé, Pocognoli, Martens, Aliens en Romero.”


Mijn opstelling:

Romero
Swerts - Donk - Moreno - Moisander
De Zeeuw - Schaars
Mendes - Martens - Pocognoli
El Hamdaoui

Maar zal wel niet gebeuren. Pocognoli is vorig jaar op linkshalf 10x vaker zijn man voorbij gekomen dan Poulsen, en is bovendien verdedigend sterker.
Confidence through competence
pi_61225580
Who the fuck is Aliens ?
Is dat een soort van ruimtewezen?!

Of is het ons "aapje" Kew?
quote:
Luijckx wil nog voor winterstop basisplaats

Kees Luijckx keerde afgelopen zomer na een jaar op huurbasis bij Excelsior gespeeld te hebben terug in het door hem geliefde Alkmaar. Bij AZ wil de verdediger cq middenvelder laten zien dat hij gegroeid is al mens, én als voetballer.

"Het zou top zijn om hier in Alkmaar te slagen. Ik ben een jongen van de streek, voel me hier thuis. Een jaartje Rotterdam was leuk, begrijp me niet verkeerd, maar het voelt goed om weer in mijn vertrouwde omgeving te zijn", vertelt Luijckx tegenover deze krant.

De jeugdinternational vertrok vorig seizoen praktisch als onbeschreven blad op huurbasis naar Excelsior. Een voetbaljaar lang bikkelen in de kelder van de Eredivisie heeft hem, ondanks de degradatie van de Rotterdamse club, goed gedaan. Luijckx, die in de jeugd van AZ vaak meedeed om de bovenste plekken, leerde ook de andere kant van het voetbalbestaan kennen.

"Bij Excelsior ben ik een completere speler geworden", legt hij uit. "Ik wil nu graag aan de trainer (Louis van Gaal, red.) laten zien dat ik bij AZ thuishoor. Hij heeft me niets voor niets teruggehaald. AZ wilde me absoluut niet nog een seizoen verhuren. Het is nu aan mij om het vertrouwen van de technische staf terug te betalen. Ik ga keihard vechten voor een basisplek."

Luijckx (22) durft zich, ondanks de hevige concurrentie bij de Alkmaarse voetbalclub, zelfs een deadline te stellen. "Ik wil mezelf voor de winterstop in de basiself spelen", zegt hij zonder blikken of blozen. "Ik weet maar al te goed dat ik het zelf zal moeten laten zien, maar ik heb er vertrouwen in."

Bij AZ moet de Castricummer zich richten op de positie van verdedigende middenvelder of op een plekje in het centrum van de defensie. "Waar de trainer me neerzet, maakt mij niet heel veel uit. Ik wil spelen, daar gaat het immers om. Dát is het enige dat ik belangrijk vind." Na het teleurstellende voetbaljaar dat AZ achter de rug heeft, wordt in Alkmaar vol goede moed uitgekeken naar het nieuwe seizoen dat op het punt van beginnen staat. De elfde plek van het afgelopen seizoen geldt slechts als doping voor de Alkmaarse selectie, merkt Luijckx.

"Iedereen is superscherp, er wordt keihard getraind. Alle spelers willen zich bewijzen en revancheren voor het verloren jaar." AZ opent de competitie zondagmiddag met een thuiswedstrijd tegen NAC.
Kijk das de instelling die een speler moet hebben....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61225602
Mooie opstelling Stereo. Ik zou echter Donk eruit doen, Moisander centraal zetten, Poco back en Dembele op links.
pi_61225611
Ik heb Lens gewisseld voor Ari.
pi_61225633
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:16 schreef Gatalin het volgende:
Newcastle thuis moest ik toen verdomme net weer missen vanwege een tentamen de volgende morgen, maar ook tegen Fenerbahce was het fucking spannend. 3-3 in Turkije, maar al bij rust 2-0 achter. Feestende Turken in je vak, Amstel Lite... het leek een zware avond te worden. En toen uiteindelijk de 2-2 viel zo'n 5 minuten voor het einde, wat een energie ging er door het stadion! Iedereen bleef staan van de spanning, de extra tijd leek een eeuwigheid, maar toen het laatste fluitsignaal klonk... Heerlijk!

Maar goed, Heracles thuis in de beker is ook leuk. Toch?
Ik heb toen mijn hertentamen laten schieten en het jaar erop dat volledige vak weer moeten volgen.
pi_61225634
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]



Mijn opstelling:

Romero
Swerts - Donk - Moreno - Moisander
De Zeeuw - Schaars
Mendes - Martens - Pocognoli
El Hamdaoui

Maar zal wel niet gebeuren. Pocognoli is vorig jaar op linkshalf 10x vaker zijn man voorbij gekomen dan Poulsen, en is bovendien verdedigend sterker.

-------------------Romero----------------------
Swerts - Donk - Moreno - Pocognoli
Mendes/Holman - de Zeeuw--Martens- Schaars
---------------Ari---------------Dembele--------------


Doe mij die maar........
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:24:29 #181
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61225653
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:21 schreef Gatalin het volgende:
Mooie opstelling Stereo. Ik zou echter Donk eruit doen, Moisander centraal zetten, Poco back en Dembele op links.
Oh verrek, Dembele hebben we ook nog.

Heeft Moisander centraal gespeeld in de voorbereiding? En Van Gaal zei dat hij zich op rechtsback moest gaan richten.

@ Fuckbuddy, hebben ze 4-4-2 gespeeld in de voorbereiding?
Confidence through competence
pi_61225709
Moisander heeft nog niet centraal gespeeld bij AZ, maar volgens mij wel bij Zwolle.
pi_61227065
quote:
Even voorstellen: Marko Vejinović

ALKMAAR- In de voorbereiding op het seizoen 2008-2009 deed de naam Marko Vejinovic menig supporter de wenkbrauwen fronsen. AZ.nl stelt u voor aan deze ‘nieuwe aankoop’. Het gaat om Marko Matic (18). Sinds de B1 al speler van AZ.

Tot zijn achttiende verjaardag droeg Marko de achternaam van zijn moeder: Matic. Samen met zijn oudere broer besloot Marko na zijn achttiende verjaardag de naam van zijn vader te gaan dragen: Vejinovic. “Mijn vaders kant heeft verder geen kans op nageslacht, dus besloten mijn broer en ik de naam Vejinovic aan te nemen”, zegt de middenvelder.

Commentatoren
“Het zal voor het grote voetbalpubliek weinig uitmaken. Ik ben namelijk nog niet zo bekend. Maar de commentatoren op televisie zullen nu wel extra hun best moeten doen, mocht ik debuteren”, lacht Vejinovic.

Debuut
Marko Vejinovic maakte vorig seizoen al deel uit van de A-selectie van AZ. Tot een debuut kwam het tot dusver nog niet. Vejinovic: “Ik zal er alles aan doen om dit seizoen mijn debuut in AZ 1 te mogen maken. Ik werk er hard voor en moet blijven presteren. De trainer beslist uiteindelijk.”
Weten we dat ook weer
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:41:47 #184
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61227094
Ja, ik denk daarom dat Van Gaal hem daar niet laat starten.

Van Gaal lijkt dit jaar een voorkeur te hebben voor Donk - Moreno in het centrum. En toegeven, tegen Fiorentina was Donk de beste man van het veld bij AZ.

En als Romero in het doel gaat staan, dan kan Sergio mooi Espagñol praten met Moreno.
Confidence through competence
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:43:03 #185
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61227128
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:40 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Weten we dat ook weer
Ook een lullige manier om de wereld te laten weten dat je pa impotent is.
Confidence through competence
pi_61228478
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ook een lullige manier om de wereld te laten weten dat je pa impotent is.
Nee man er zit een knoopie in zijn zaadleider...
Of is ie idd van de trappers afgeschoten dat kan natuurlijk ook nog!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61228882
"alle" doelpunten van AZ.
Dan zijn dit dus de thuisdoelpunten van AZ...

http://www.az.nl/index.php?id=86&videoid=19722
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61235903
Volgens de laatste geruchten gaat Ryan Donk op verhuur naar Engeland en vermoedelijk West Ham United, en gaat er nog wel wat veranderen aan de selectie bij AZ.

Cziommer is ook weg naar het schijnt
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:46:39 #189
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61237227
Waarom zou Donk op verhuur moeten? Om een man te worden ipv een softe puber zonder discipline?
Confidence through competence
pi_61237938
Ik geloof er bar weinig van dat Donk verhuurd zou worden. Cziommer naar Roda is wat ik gehoord heb, dat klinkt in ieder geval plausibeler...

Maar goed, ik ga mijn bedje zo maar eens opzoeken, morgenochtend rondleiding door het DSB Stadion
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:26:51 #191
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61237972
Tof, lijkt me leuk om een keer in de brasserie daar te eten. Het voedsel ziet er iig erg smakelijk uit altijd.

En als ik later groot ben, huur ik m'n eigen businessbox. Ben wel eens met een vriend hier naar PSV geweest in één van de grootste business boxen, met eigen kok, kookhoek en bar. Subliem was dat.
Confidence through competence
pi_61238063
Verjaardagsfeestje van mijn vader. Eerst koffie en gebak, daarna rondleiding en ten slotte lunch. M'n vader werkt in Alkmaar en heeft er al een paar keer gegeten. Volgens hem is het er goed eten, dus ik ben benieuwd.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:35:46 #193
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61238123
Nou, gefeliciteerd dan maar.
Confidence through competence
pi_61238239
Was al weer meer dan een maand terug, maar hij wilde per se een rondleiding als het stadion wat meer in bedrijf was dan in de vakantie. We kunnen nu eerst nog de ochtendtraining meepikken voor de rondleiding begint.
pi_61248931
Ik kan me uit een grijs verleden nog wel een aardige openingswedstrijd tegen NAC herinneren.
pi_61248956
Ik ook, wat blunderde Didulica toen bij de 2-1...
pi_61249117
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:19 schreef Gatalin het volgende:
Ik ook, wat blunderde Didulica toen bij de 2-1...

Wat een wedstrijd .
pi_61249387
1 Zoetebier
2 Zoetebier
1, 2, 3, 4 Zoetebier

Zo'n uitslag zie ik morgen helaas niet gebeuren
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:11:04 #199
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61252928
Danny, Danny Koef

Confidence through competence
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:54:41 #200
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61253910
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:26 schreef Chriz2k het volgende:

[..]


Wat een wedstrijd .
En wat een manier om af te trappen in je nieuwe stadion, die lucht op het begin sprak al boekdelen..
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_61255765
Hopelijk morgen meteen de winst met een beetje behoorlijk spel, al was het maar om wat vertrouwen te kweken. Daarnaast loop je dan niet meteen 2 of 3 punten achter op de concurrentie, ook al kan je dat onderling nog wel weer goedmaken.

Ben heel benieuwd hoe men gaat spelen, vooral in het mentale opzicht. Voetballen kunnen ze over het algemeen wel (Pelle misschien als uitzondering die de regel bevestigd).
  zondag 31 augustus 2008 @ 01:41:09 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61258146
Ik gok 3-1 winst voor AZ zonder al te best spel.

En eredivisiekampioenen 08/09 uiteraard, maar dat spreekt voor zich.
Confidence through competence
pi_61258205
Ben je ook vanaf 12 uur Fan van A tot Z?
  zondag 31 augustus 2008 @ 02:41:40 #204
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61258694
Ik heb me allang ingeschreven.

Straks nog ff live ticket bemachtigen voor een stream. 4.50 EUR, fokking hell.
Confidence through competence
pi_61259937
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik gok 3-1 winst voor AZ zonder al te best spel.

En eredivisiekampioenen 08/09 uiteraard, maar dat spreekt voor zich.
Als onze spitsen, mede door het versterkte middenveld, wat meer scoren, hebben we een team wat aardig in balans is. Daar moet je dan een eind mee kunnen komen.

Vandaag ben ik naar Assen, daar dus maar ff richting huis bellen om te vragen hoe AZ er voor staat vanmiddag. Hopelijk krijg ik dan te horen dat we gewonnen hebben met 2 goals verschil ofzow.
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:29:56 #206
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61260737
Wat doe jij in bumblefuck Assen?
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:47 schreef Gatalin het volgende:
Ben je ook vanaf 12 uur Fan van A tot Z?
Overigens is het wel Fan van A tot Y, want de meesten gaan toch eerder het stadion uit.

[ Bericht 64% gewijzigd door Stereotomy op 31-08-2008 12:36:09 ]
Confidence through competence
pi_61265894
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=17808&part=sports

Mocht je willen kijken.....

Ik zeg 2-0!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:10:27 #208
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61265944
Kom je nu mee koekenbakker, heb net 4,50 EUR overgemaakt
Confidence through competence
pi_61266238
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Kom je nu mee koekenbakker, heb net 4,50 EUR overgemaakt
He, jij wlde toch al niet meer sopcasten vrind!
Dus deed ik het express!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:30:49 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61266453
Nou, dan ga ik doelpunten wel 30 seconden eerder aankondigen
Confidence through competence
pi_61266660
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, dan ga ik doelpunten wel 30 seconden eerder aankondigen
Touche!
ja dat wel idd.... Minimaal! lekker een buffermomentje tijdens een goal.
Maare Stereo houd deze site ff in de gaten de komende tijd.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:47:32 #212
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61266849
Ik krijg nu nog Heracles - Feyenoord, klopt dat?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_61267745
Ja dat klopt, straks gaan "we" over op retteket AZ.
Ow ja...
Over een kansloos stukje gesproken.
http://speednews.derat.nl/nieuwsitemnieuw.asp?id=14145

De mannen vergaten ff de 8-1 afstraffing van 2006/2007.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61267788
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja dat klopt, straks gaan "we" over op retteket AZ.
Ow ja...
Over een kansloos stukje gesproken.
http://speednews.derat.nl/nieuwsitemnieuw.asp?id=14145

De mannen vergaten ff de 8-1 afstraffing van 2006/2007.
Jullie moeten zo beginnen toch he?
Opstelling?>
pi_61267830
stream
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:30:10 #216
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_61267919
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Volgens de laatste geruchten gaat Ryan Donk op verhuur naar Engeland en vermoedelijk West Ham United, en gaat er nog wel wat veranderen aan de selectie bij AZ.

Cziommer is ook weg naar het schijnt
WBA roepen ze daarnet bij LdL, iig zit 'ie niet op bank of tribune nu.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:31:31 #217
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61267955
Die opstelling

Didulica
Swerts - Jaliens - Moreno - Poco
Van der Velden - Mendes - Schaars - Poulsen
El Hamdaoui
Dembele

De Zeeuw

Huh? Lens in het veld? Oh, VdV geschorst.
Confidence through competence
pi_61268109
Kent iemand Walter Henrique da Silva? Braziliaan, 19.
Is AZ mee bezig om als spits te halen.
Waarom Dembele wel en sergio Romero niet?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:38:51 #219
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61268151
Mooi dat Schaars weer speelt, hopelijk blijft ie fit.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61268169
http://www.voetbalprimeur(...)handelt_met_WBA.html

Hats, wat riep ik nou een paar dagen geleden nog?!
Ok ik zei west ham ipv WBA ;-)
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:43:18 #221
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61268272
Oh en Romero staat in het doel. Didulica gepwnd
Confidence through competence
pi_61268768
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Romero staat in het doel. Didulica gepwnd
terecht!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:20:16 #223
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61269271
1-1 rust. Nou, zelfs als het gelijk blijft kom je in ieder geval boven Ajax en Feyenoord.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_61269791
http://www.justin.tv/widg(...)f?channel=portuganed
Kwaliteit is kut maar je kan kijken

http://www.justin.tv/portuganed

Betere kwaliteit maar wel klein..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61269926
kut 1-2
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61269973
Stanley Menzo is momenteel werkloos.
pi_61270513
Schaars mist ff een penalty.... Tering
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61270655
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Schaars mist ff een penalty.... Tering
Snap ook niet dat hij hem neemt, waarom niet El hamdaoui?
En was ook niet een klein beetje naast..
pi_61270692
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:17 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Snap ook niet dat hij hem neemt, waarom niet El hamdaoui?
En was ook niet een klein beetje naast..
Geen idee, hij was er goed in maar heeft nu ook in de voorbereiding gemist!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61270834
Eerste kwartier vond ik AZ wel aardig spelen..
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:34:34 #232
3185 Adelante
To let it go now
pi_61271038


Ik zag het AZ van vorig seizoen vandaag of zijn jullie andere dingen opgevallen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:42:36 #233
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61271191
Zie je wel dat die Romero helemaal niet zo'n goeie keeper is

Confidence through competence
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:00:56 #234
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61271523
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:34 schreef Adelante het volgende:


Ik zag het AZ van vorig seizoen vandaag of zijn jullie andere dingen opgevallen?
Nee, gewoon hetzelfde, verdedigend zwak en voorin te lang lopen kutten i.p.v. die bal gewoon op doel te hengsten. Waar is het toch misgegaan met dit team?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:04:18 #235
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61271593
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:05:51 #236
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61271628
+ Swerts, Mendes El Hamdaoui
- Jaliens, Schaars, Dembele

Serieus, haal Dembele er alsjeblieft uit. Die jongen vertraagt, en vertraagt en vertraagt de boel. Of nog beter, verkoop hem, want blijkbaar past ie niet in het systeem van AZ.
Confidence through competence
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:09:48 #237
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61271719
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijkt het wel op, eigenlijk, toen die titel verloren ging en hij en Shota vertrokken was het na één goede wedstrijd al klote. Maar twee spelers kunnen toch niet zo ontzettend bepalend zijn?

Lekker ironisch trouwens: Van Gaal stuurde Koef weg omdat hij Europees niet langer mee zou kunnen, en een jaar later spéél je niet eens Europees!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:34:09 #238
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_61272243
Toch wel sneu voor Schaars, die gemiste penalty.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_61272264
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:34 schreef Rikketik het volgende:
Toch wel sneu voor Schaars, die gemiste penalty.
Vind ik ook, hij toonde zich wel een echte leider in het veld.

Gewoon mooi zijn verantwoordelijk genomen bij die penalty.
pi_61272918
Ach NAC speelde erg slim vond ik.
Ze hebben duidelijk dezelfde vorm als vorig seizoen (en wij dus ook)

Ik ben benieuwd, kut is het wel trouwens!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61273061
Trouwens,

Holman is weg naar Blackburn Rovers 2,5miljoen
Ooijer is naar AZ, en Donk zoals eerder gemeld naar WBA

En AZ is druk met de nieuwe braziliaanse spits Walter Henrique da Silva
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:16:15 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_61277327
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:34 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Vind ik ook, hij toonde zich wel een echte leider in het veld.

Gewoon mooi zijn verantwoordelijk genomen bij die penalty.
Hij moet alleen niet te veel van dat soort ego acties laten mislukken want dan gaat dat leiderschap snel kantelen in het veld

En Dembele is een toernooivoetballer ofzo Hij heeft hier echt weer niks laten zien itt Belgisch Olympisch team.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:21:02 #243
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61277486
Je zag heel goed het verschil van doorjagen tussen NAC en AZ. Die spelers van NAC gingen echt voor de bal, hielden niet in op de verdedigers van AZ. El Hamdaoui en Dembele drentelen een beetje naar de speler toe, maar zetten niet door. Daardoor kon NAC ook gewoon opbouwen, en AZ niet.
Confidence through competence
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:22:35 #244
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_61277538
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:16 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hij moet alleen niet te veel van dat soort ego acties laten mislukken want dan gaat dat leiderschap snel kantelen in het veld
Zal wel loslopen. Het was zijn eerste competitieduel sinds een jaar, hij wilde te graag.

Wat was er nou met Nick van der Velden aan de hand? Moest tien minuten voor aanvang nog vervangen worden wegens een over het hoofd geziene schorsing?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_61280493
Hmm, klote, maar ja, ik had een leuke dag op Spettacolo Sportivo te Assen, dus kan me nu even weinig schelen.

Volgende keer beter. Linkerrijtje is nog in zicht.
pi_61280572
Hihi, gekke Louis. Dat je je tegenstander wilt verrassen met je opstelling is leuk, maar om nu Poulsen en Lens er in te zetten... Natuurlijk zit Maaskant zich eerst op te vreten wat nu weer de bedoeling is, maar na een kwartier heeft ook hij door dat er geen zinnig idee achter zit. Poulsen, onze zonaanbiddende, traag slenterende Deen die in de voorbereiding geen bruikbare voorzet heeft gegeven, laat staan met een persoonlijke actie voor gevaar wist te zorgen. Lens die net terug is van een blessure en totaal geen ritme heeft, al begrijp ik dat dat blijkbaar met een schorsing van Vd Velden te maken heeft... Meest logisch zou dan zijn dat Mendes rechtsbuiten komt te spelen en De Zeeuw als controleur, of zijn die oefenwedstrijdjes echt voor de kat z'n kut? De wissel van Martens voor Poulsen was dan ook zeer logisch, maar had eigenlijk al in de rust moeten gebeuren.

Verder zat er totaal geen tempo in de wedstrijd. Het was inderdaad een behoorlijk temperatuurtje, maar Moreno komt toch uit een vrij warm land, die zou best wel eens een beetje meer mee mogen doen. Sowieso was de verdediging op Swerts na niet erg sterk, maar ook Mendes en Schaars lieten zich geregeld piepelen. Voorin was El Hamdaoui de enige die constant voor gevaar zorgde en wel de meeste ballen in een keer kon aannemen, in tegenstelling tot Dembele, die blijkbaar alleen in nationale elftallen weet uit te blinken.

Dat Schaars als aanvoerder de penalty opeist is bewonderenswaardig, maar hij heeft nu niet echt een vlekkeloze reputatie wat dat betreft. Helemaal sneu dat Mendes ze gisteren op de training er allemaal inpompte.

Al met al een zeer teleurstellende middag, met slecht voetbal en weinig inzet. Volgende keer aub geen Poulsen meer in het elftal, je zet toch ook geen Didulica op doel of Koenders bij de selectie...
  maandag 1 september 2008 @ 00:44:43 #247
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61281372
Ik zie graag Dembele linkshalf en Martens op 10. AZ heeft briljante wedstrijden gespeeld met Martens op 10.

En grappig dat je Swerts goed vindt. Ik vond hem ook goed, maar de haters bij azfanpage vonden hem niet best.
Confidence through competence
pi_61281616
Hij was niet briljant, maar hij verzuimde erg weinig. Poco scoorde misschien net een voldoende, want met Poulsen voor je neus weet je gewoon dat je niet voorbij de middellijn moet komen, aangezien er dan altijd een counter in zit.

Wonden likken, Brands wegdoen en weer doorwerken naar ADO. Liefst met trainingen die volzitten met corners nemen, passes zuiver geven en ballen aannemen. Dan moet het helemaal goed komen!
pi_61282011
Overigens wel dit weekende een paar prachtige verhalen gehoord, die niet geheel waar zullen zijn, maar waar rook is, is vuur.

Zo zou Koenders naar Vitesse gaan als Verhaegh naar Twente vertrekt, wordt het DSB Stadion volgende zomer met 10000 plaatsen uitgebreid (eerst alleen de langezijde) en was het feit dat Adriaanse de zus van Fortes Rodriguez een beurt had gegeven de oorzaak van de breuk tussen speler en trainer. Dit terwijl Fortes er niet vies van was om alles wat los en vast zat bij AZ te nemen, spelersvrouwen incluis.

Iemand die kan bevestigen/ontkennen?
  maandag 1 september 2008 @ 01:47:14 #250
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61282556
Namen willen we, wie is er door Fortes genomen?
Confidence through competence
pi_61282643
Ik heb er geen namen bij gekregen, ik hoopte die hier eigenlijk te horen te krijgen. Maar buitenvrouwen schijnen vaker voor te komen dan je denkt, good old Willem van Hanegem schijnt er ook eentje binnen de club gehad te hebben toen hij bij AZ speelde.
  maandag 1 september 2008 @ 02:03:04 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61282742
Tja, geen namen? Dan maar een paar plaatjes van Tessa de Mos.







Confidence through competence
pi_61284821
quote:
Didulica kwaad op Van Gaal
ALKMAAR - Joey Didulica is zwaar gedesillusioneerd. De keeper van AZ werd gepasseerd voor het duel tegen NAC Breda. "Dit is de grootste teleurstelling uit mijn loopbaan. Een klap in mijn gezicht. Ik ben teleurgesteld in de hele coachingstaf van AZ", vond hij dat veel gepasseerde spelers onrecht was aangedaan.

Joey Didulica is zwaar teleurgesteld in zijn trainer Louis van Gaal. Van Gaal in een reactie: "Ik denk dat wel meer spelers teleurgesteld waren niet in de basis te staan. Dat is alleen maar goed. Op zich ben ik dan ook blij met zijn reactie..." Volgens zijn eigen observatie waren de Belgen en Argentijnse goudwinnaar heel fit teruggekomen. "Ze zaten in een flow. En ik heb letterlijk gezegd, dat de olympiagangers geen garantie hadden op een basisplaats bij terugkeer."

Maar Didulica had dat de gehele voorbereiding heel anders geïnterpreteerd. En zijn teamgenoten en de pers ook, zei hij nadrukkelijk. "Iédereen dacht, dat de thuisblijvers zouden spelen. Daar hebben we acht weken naartoe gewerkt. Het heeft sinds mijn hersenschudding lang geregend bij AZ. Ik wacht nog steeds op zon. Hopelijk maak ik nog eens deel uit van de regenboog."

De keeper was er blind van uitgegaan dat hij zou starten tegen NAC. Hij vond de ingreep van Van Gaal ook niet handig voor het teamproces. "We hebben een jong team. Het enige dat je dan nodig hebt, is zelfvertrouwen. En ik heb er zelf een hoop energie in gestoken, het is juist één van mijn kwaliteiten om een team te motiveren en kneden. De transfermarkt is bijna dicht, dan moet je wel een Houdini-act uitvoeren om nog weg te komen." Maar veel keus is er niet, besefte hij. "Of ik ga met hem werken. Of ik graaf mijn eigen graf."
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 1 september 2008 @ 09:52:39 #254
52871 Blight
Supersized.
pi_61285084
Donk is inderdaad weg:
quote:
AZ en WBA eens over verhuur Donk
Geschreven op zondag, 31 augustus om 20:35

AZ en West Bromwich Albion hebben overeenkomst bereikt over de verhuur van Ryan Donk voor één seizoen. Dat meldt de Alkmaarse club zondagavond op de officiële website. De verdediger moet er wel nog zelf uitkomen met de Premier League-club en een medische keuring ondergaan. Donk ontbrak zondag in de selectie van AZ voor de competitiewedstrijd tegen NAC (1-2 verlies). De Noord-Hollanders namen Donk twee jaar geleden over van RKC Waalwijk. WBA versterkte zich eerder met jeugdinternational Gianni Zuiverloon van SC Heerenveen en Jonas Olsson, de Zweedse verdediger van NEC.

In twee seizoenen kwam Donk namens de Alkmaarders tot 42 competitiewedstrijden en één doelpunt. De 22-jarige Amsterdammer speelde zeven competitieduels voor RKC
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61285085
Als dit de grootste teleurstelling in zijn loopbaan is, dan heeft die gozer wel heel erg weinig meegemaakt in zijn voetbalcarrière zeg...
  maandag 1 september 2008 @ 11:42:47 #256
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61287386
Ik vind ook dat Koenders onrecht is aangedaan!
Confidence through competence
pi_61288363
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind ook dat Koenders onrecht is aangedaan!
ik ook, ze ouders hadden hem beter op korfbal kunnen zetten
Hoe is het verder?
pi_61289209
Trouwens de volgende tegen ADO.
Das wel lachen, Romero vs Waterman!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 1 september 2008 @ 12:51:32 #260
52871 Blight
Supersized.
pi_61289259
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:49 schreef fuckbuddy het volgende:
Trouwens de volgende tegen ADO.
Das wel lachen, Romero vs Waterman!
Mits Waterman al speelt, want tegen Sparta moest hij nog banken omdat hij zijn ploegmaten nog moest leren kennen. Maar goed, dat moet toch wel lukken in twee weken tijd.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 1 september 2008 @ 16:06:37 #261
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61294494


Holy crap, raakt Grétar die bal ff enorm verkeerd.
Confidence through competence
pi_61294881
Benieuwd wat er waar is van die eventuele Ooijer-Holman ruil. Zolang duurt het niet meer voor die transfermarkt dicht is.
  maandag 1 september 2008 @ 16:38:58 #263
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61295426
Wtf moet je nou met die bejaarde Ooijer? Die gaat nog maar heel even mee en dan is ie weg. Bovendien heeft Holman net voor vier jaar getekend, daar kom je echt niet zomaar weer onderuit, tenzij je Alves heet (goed, andere situatie, daar was geen overleg bij).
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_61295765
quote:
Lens houdt NEC in het achterhoofd

Als Jeremain Lens in december geen basisplaats heeft bij AZ wil hij in de winterstop terug naar NEC. Dat heeft hij zich laten ontvallen in De Gelderlander.

"Door een blessure heb ik de hele voorbereiding gemist. Mocht in december blijken dat het niet lukt bij AZ, blijft NEC mijn eerste optie. Dat heb ik altijd gezegd", zo zegt de aanvaller, die zondag tegen NAC Breda (1-2 verlies) overigens in de basis stond.

Vorig seizoen maakte hij furore bij de club uit Nijmegen. Daarom behoudt NEC een plaatsje in het hart van Lens. "Als het kan, kom ik dit
Hij scoort in eigen goal tegen NEC gok ik.
  maandag 1 september 2008 @ 17:07:35 #265
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61296170
Echt supergemotiveerde spelers hebben we bij AZ
Confidence through competence
pi_61296499
De Zeeuw naar Feyenoord volgens NOS langs de lijn
  maandag 1 september 2008 @ 17:54:10 #267
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61297347
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef versteegrob het volgende:
De Zeeuw naar Feyenoord volgens NOS langs de lijn
Nee, opgeblazen verhaal.
Confidence through competence
  maandag 1 september 2008 @ 17:54:33 #268
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61297353
En De Zeeuw moet minder zeuren en loenzen en gewoon goed gaan spelen.
Confidence through competence
pi_61297586
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, opgeblazen verhaal.
Je zou denken dat langs de lijn wel een betrouwbare bron is.
  maandag 1 september 2008 @ 18:29:38 #270
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61298133
quote:
maar het ging meer zo: Wat moet Feyenoord nou nog doen op de transfermarkt? (Daarvoor hadden ze het over de rol op de bank van De Zeeuw gehad) Dus zegt zo'n verslaggever: Ja, De Zeeuw? Onzin dus.
En zo ontstaan geruchten dus.
Confidence through competence
  maandag 1 september 2008 @ 18:36:31 #271
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61298308
Trouwens, wat roept de Ben-side altijd als de keeper van de tegenpartij gaat uittrappen? Het gaan dan altijd van "whooooo.... hupeldepup nogwat".
Confidence through competence
pi_61299090
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo homofiel
Hoe is het verder?
  maandag 1 september 2008 @ 19:10:31 #273
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61299270
Echt? Waarom in hemelsnaam
Confidence through competence
pi_61302638
quote:
FC Utrecht heeft Cziommer bijna binnen
Simon Cziommer is de opvolger van de Utrechtse spelmaker Lucian Sanmartean. De middenvelder van AZ tekent maandagavond een contract bij de club van trainer Willem van Hanegem, weet ELF.


De Duitser, die sinds 2006 onder contract stond bij de Alkmaarders, kreeg aan het begin van de voorbereiding te horen dat er voor hem weinig speelminuten waren weggelegd bij AZ. Nadat eerder Roda JC en Sparta al tevergeefs aanklopten, past FC Utrecht wel in het plaatje van Cziommer.

De Utrechters waren naarstig op zoek naar een creatieve middenvelder nadat Sanmartean zondag zijn contract bij de FC inleverde.
voetbal primeur
Hoe is het verder?
  maandag 1 september 2008 @ 20:52:32 #275
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61302737
Tja. Was hij altijd maar zo fantastisch als het eind van 06/07
Confidence through competence
pi_61303656
eennnnnnn weg issie
quote:
AZ verhuurt Cziommer aan FC Utrecht
1 september 2008
ALKMAAR- AZ verhuurt Simon Cziommer voor één seizoen aan FC Utrecht. De 27-jarige middenvelder was in Alkmaar te kennen gegeven dat hij dit seizoen niet meer op veel speeltijd hoefde te rekenen.



Cziommer speelde twee seizoenen in het roodwitte shirt van AZ. In 38 wedstrijden maakte de Duitser acht doelpunten. Eerder verdedigde hij de kleuren van FC Twente, Schalke 04 en Roda JC.



Het contract van Cziommer bij AZ loopt nog door tot 2010. In de huurovereenkomst is geen optie tot koop opgenomen
AZ.nl
Hoe is het verder?
  maandag 1 september 2008 @ 21:19:05 #277
3185 Adelante
To let it go now
pi_61303764
Alleen Koenders dus nog in kleedkamer 2?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61303819
waarom altijd maar die tering verhuur? Iedereen word verhuurd, als ze niet mogen spelen bij AZ verkoop ze dan!!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 1 september 2008 @ 21:24:54 #279
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61303996
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:19 schreef Adelante het volgende:
Alleen Koenders dus nog in kleedkamer 2?
fapfapfap
Confidence through competence
pi_61307036
Hangt een lekker sfeertje bij az, gaat er intern niets iets goed? De Zeeuw, Didulica, Waterman vandaag in Sportweek, Lens die terug naar NEC wilt.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_61309711
AZ kan Ooijer ook vergeten.
gaat niet zo best daar
Hoe is het verder?
  maandag 1 september 2008 @ 23:43:49 #282
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61309822
Hoezo? We hebben Koenders nog hoor.
Confidence through competence
pi_61310004
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo? We hebben Koenders nog hoor.
oja helemaal vergeten.
Hoe is het verder?
pi_61310017
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef El-Salvador het volgende:
Hangt een lekker sfeertje bij az, gaat er intern niets iets goed? De Zeeuw, Didulica, Waterman vandaag in Sportweek, Lens die terug naar NEC wilt.
De Zeeuw: speelt al langer dat ie volgens mij zelf 'hoger' wil dan AZ. Ligt volgens mij niet direct aan fout handelen van AZ.
Didulica: is op z'n pik getrapt nadat Louis hem (noodgedwongen) in de voorbereiding liet keepen en meldde dat de Olympiers hoogstwaarschijnlijk niet zouden aftrappen. Kan mij hier wel in vinden, dat hij nu dan zijn bankplaats wat vreemd vond. Ik vind Romero echter wel de betere keeper, maar goed, dat is niet het enige wat nu telt in deze zaak. Dan had Louis maar niet die uitspraak moeten doen. Had Didulica dan op doel willen staan moet ie meer overtuigen.
Waterman: Idem, Romero is beter, aangezien hij nog jong is snap ik dat ie ergens anders wil keepen zodat hij nog lekker kan groeien bij een 'lagere' club en later alsnog misschien onder de lat staat van een Ajax/PSV of buitenlandse hoge club.
Lens: Is vrij gemoedelijk. Geen fout handelen van AZ hier. Heeft aangegeven te knokken voor een plek bij AZ. Haalt hij niet die basisplek naar maatstaven van AZ dan trekt hij de conclusie dat hij niet goed genoeg is (logisch) en wil hij bij NEC wel voetballen aangezien ze hem daar wel graag willen hebben. Je kan nog een discussie houden over of hij goed of slecht is. Als AZ-aanhanger zou ik niet willen zeggen dat Lens slecht is als hij geen basisplek krijgt en naar NEC verkast. Dit doordat iemand soms in de ene ploeg zich nuttiger kan maken als in de andere, door speelstijlen/systemen etc.
  maandag 1 september 2008 @ 23:52:40 #285
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61310090
Demy heeft het een *klein* beetje in z'n bol gekregen toen Van Basten hem roemde. Toen kreeg ie opeens een bankplaats op het EK en nu is hij in de war en geeft de schuld aan iedereen bij AZ.
Confidence through competence
pi_61316495
Dus geen ijzersterke aankopen, nee is er nog snel wat plaats gemaakt in de kleedkamer AZ.
Wel bijzonder, ik ben zo benieuwd hoe AZ dit verneukte vorige seizoen denkt om te gaan buigen naar een succesvol seizoen.

Tuurlijk zijn Lens en Holman goede spelers, maar we hebben spelers nodig zoals een Koevermans en een Alves. Zonder iconen in je team blijf je altijd maar wat aankloten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61325693
Kluivert!
pi_61326721
Stel Luijckx godverdomme op. Die gast wil wel.
pi_61340078
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:46 schreef BobRooney het volgende:
Stel Luijckx godverdomme op. Die gast wil wel.
He's back ladies and gentlemen!
Sja het probleem is nu dat als Louis iedere week weer nieuwe spelers gaat opstellen je nooit een ingespeeld team krijgt, maar goed slechter dan dit kan ook haast niet.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61340511
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:05 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

He's back ladies and gentlemen!
Sja het probleem is nu dat als Louis iedere week weer nieuwe spelers gaat opstellen je nooit een ingespeeld team krijgt, maar goed slechter dan dit kan ook haast niet.
Hoeft niet iedere week

Maar ik vind dat Luijckx een echte kans moet krijgen. Hij heeft het goed gedaan bij Excelsior, hij komt uit de buurt. Dus waarom niet. Volgens mij kan hij makkelijk op de plek van De Zeeuw.
pi_61340748
quote:
De Zeeuw: "Alles op een transfer gezet"Demy de Zeeuw zit midden in een moeilijke periode bij AZ. De middenvelder zag een vertrek uit Alkmaar afketsen en is dankzij alle openlijke sollcitaties niet meer geliefd bij trainer Louis van Gaal.

"Ik had deze zomer alles gezet op een transfer en dat is niet gelukt", vertelt De Zeeuw in De Telegraaf. "Het vorige seizoen was natuurlijk niet top en het EK is ook niet geworden, wat ik ervan verwachtte. De aanbiedingen vielen tegen."

Even leek het erop dat er nog een club hem zou willen aantrekken, maar die hoop vervloog al snel. "Maandag was er nog wel wat beweging maar dat ging uiteindelijk ook niet door. Ik moet de onrust in mijn hoofd nu snel achter me laten en via AZ en Oranje m'n oude niveau oppikken. Misschien dat ik in de winterstop alsnog uit Alkmaar kan vertrekken."
Dit artikel zal bij Louis in goede aarde vallen... Ik ben benieuwd of ie tegen ADO op de bank zit
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61341015
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:44 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dit artikel zal bij Louis in goede aarde vallen... Ik ben benieuwd of ie tegen ADO op de bank zit
Nou ja, blijkt wel dat hij nu AZ dus alleen nog gebruikt om fit te blijven en te showen wat hij kan maar in de winterstop dus gewoon weg wil.

Echter heb ik het idee dat er niet heel veel clubs voor hem warmlopen.

Daarnaast gooi je met dit artikel wel je eigen glazen in. Mocht Louis besluiten dat men vaker met 1 en dezelfde opstelling/systeem wil spelen dan ga je natuurlijk niet in die basis een speler opstellen die straks toch weg is. Dan zet je daar iemand neer die wel wil blijven. En het is niet alsof De Zeeuw de laatste tijd een stempel heeft kunnen drukken. Wat wel heel jammer is, aangezien hij bij dit AZ de 'ervaren' man is. Maar als hij als een zoutzak in het veld staat dan krijg je de nieuwe (maar wel gemotiveerde) jonkies ook niet op de juiste manier aan het voetballen.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:01:58 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_61341080
Wat een arrogantie ook dat ie verwacht het bij Oranje te kunnen laten zien Aks hij bij AZ niet aan spelen komt, verwacht ik eerlijk gezegd (terecht) ook geen oproep voor NL elftal.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 3 september 2008 @ 10:22:43 #294
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61341452
Niet zo slim dit van De Zeeuw.
Confidence through competence
pi_61341925
Hij zoekt het maar uit, ik zou hem in het 2e stoppen. Werkt lekker motiverend zo'n pipo in de kleedkamer en op de trainingen... Er zijn meerdere mogelijkheden genoeg zonder de Zeeuw.
Das het voordeel van een groot aantal middenvelders. En mocht de Zeeuw wel gaan, dan kan je altijd kijken hoe Simon Cziommer het doet bij Utreg.
Als dat zoals Lens gaat dan haal je hem terug. Hij blijft op conditie en behoud wedstrijdritme!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61342563
Misschien moest ik er ook maar eens solliciteren. Voor de helft van zijn geld ben ik 3 x gemotiveerder dan hem.
pi_61343726
Real Valladolid zag op het laatste moment af van het aantrekken van Graziano Pellè. De Primera División-club informeerde na het akkoord met AZ over Haris Medunjanin ook naar de Italiaan, maar besloot uiteindelijk niet de interesse te concretiseren. Pellè zag zelf ook niets in een stage om de club van zijn kwaliteiten te overtuigen. (AS)

Voetbalzone.nl (wandelgangen)
pi_61343775
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:05 schreef Genius-F het volgende:
Real Valladolid zag op het laatste moment af van het aantrekken van Graziano Pellè. De Primera División-club informeerde na het akkoord met AZ over Haris Medunjanin ook naar de Italiaan, maar besloot uiteindelijk niet de interesse te concretiseren. Pellè zag zelf ook niets in een stage om de club van zijn kwaliteiten te overtuigen. (AS)

Voetbalzone.nl (wandelgangen)
Die word clubtopscorer van AZ dit seizoen.
18 doelpunten
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61343951
Pellè is ook gewoon de beste spits van AZ, al wordt er altijd lacherig over hem gedaan en dan met name in de media.
  donderdag 4 september 2008 @ 16:26:36 #300
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61378204


Ontopic:
quote:
Toni Kolehmainen toegevoegd aan A-selectie
4 september 2008

ALKMAAR- Na een turbulente transferperiode is de storm in voetballand gaan liggen. Toni Kolehmainen (20) kreeg in de luwte na 1 september te horen dat hij een definitieve plaats in de A-selectie van AZ heeft afgedwongen. “Ik was heel blij toen ik een belletje van Marcel Brands kreeg, maar besef me wel degelijk dat het nu pas écht begint”
Ik zie nu pas die foto, maar die gast liep gewoon met een mede-Fin (Toivo?) voor me toen ik naar AZ - Fiorentina ging. Beetje een iel mannetje wel.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')