quote:Ari: 'Ik ben het speerpunt van AZ'
Met acht doelpunten in zes oefenduels en enkele sterke optredens in de voorbereiding lijkt Ari eindelijk zijn draai te hebben gevonden bij AZ. En dat na een matig eerste seizoen in de ploeg van coach Louis van Gaal.
Tot nu toe profiteert Ari van de hulp van assistenten Shota Arveladze en patrick kluivert. 'Bij ajax is heel duidelijk gezegd: huntelaar is het speerpunt. Dat gebeurt bij AZ nu ook met mij. Ik word sneller gezocht. Door mij te helpen, helpen Arveladze en kluivert de hele ploeg.'
In het interview met Voetbal International legt hij uit waarom hij niet egoïstisch is, een eigenschap die nochtans onmisbaar lijkt voor een goalgetter. 'Misschien heb ik die eigenschap overgehouden aan mijn jeugd. Ook al kom ik uit een arm gezin, mijn ouders prentten ons altijd in andere mensen te helpen, hoe dan ook.'
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Dirk Scheringa Baas
tevens tvp
Neuh, wat verkopen, wat aankopen, standaard riedeltje. Hopelijk begint de boel snel, met deze zeer gebalanceerde selectie met superspits Ari en de lekkere pizza's van Pelle is die titel zo goed als binnen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
OMG
Is er nog wat gebeurd in de zomer bij AZ?
quote:Ari: 'Ik ben de Klaas-Jan Huntelaar van AZ'
19/08/2008 23:45
Met acht doelpunten in zes oefenduels en enkele sterke optredens in de voorbereiding lijkt Ari eindelijk zijn draai te hebben gevonden bij AZ. En dat na een matig eerste seizoen in de ploeg van coach Louis van Gaal.
Tot nu toe profiteert Ari van de hulp van assistenten Shota Arveladze en Patrick Kluivert. 'Bij Ajax is heel duidelijk gezegd: Klaas-Jan Huntelaar is het speerpunt. Dat gebeurt bij AZ nu ook met mij. Ik word sneller gezocht. Door mij te helpen, helpen Arveladze en Kluivert de hele ploeg.'
In het interview met Voetbal International legt hij uit waarom hij niet egoïstisch is, een eigenschap die nochtans onmisbaar lijkt voor een goalgetter. 'Misschien heb ik die eigenschap overgehouden aan mijn jeugd. Ook al kom ik uit een arm gezin, mijn ouders prentten ons altijd in andere mensen te helpen, hoe dan ook.'
Ari heeft het verder ook nog over zijn familie én over de toekomst van AZ en Je kunt het complete interview met Ari lezen in Voetbal International nummer 34, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Laatste roddels op azfanpage.nlquote:Ik heb met mijn mannetje gesproken en dit kwam eruit:
AZ en Heracles waren het eens geworden over transfer van Haris maar hij wil naar het buitenland.
Dembele gaat voor 80% zeker naar AS Roma en AZ ontvangt een grote zak met geld.
Oly. Marseille gaat er alles aan doen om Poco binnen te halen.
AZ en FC Groningen zijn nog steeds in onderhandeling over transfer van Simon Cziommer.
Cziommer zou best kunnen idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:22 schreef Gatalin het volgende:
Eerst zien, dan geloven
quote:Brands over verkoop van Koenders, Cziommer en Waterman in de VI: ''Zij zitten op een bepaald financieel niveau, waardoor eigenlijk alleen het buitenland overblijft. Dat maakt het wat moeilijker.''
Als Cziommer veel verdient á la, maar Koenders en Waterman?
Over (ver)koop Pocognoli en Lee zegt hij: ''Die verhalen over Pocognoli lees ik wel meer. De realiteit is dat niemand zich voor hem heeft gemeld. Dat AZ in verband wordt gebracht met Lee, vind ik helemaal onvoorstelbaar. Los van het feit dat we zijn salaris niet kunnen betalen en we niet op een linksback zitten te wachten, woon ik alle bijeenkomsten met onze scouts bij. En zijn naam is nog nooit gevallen.''
En daarvoor zegt hij nog een standaardverhaaltje over Dembélé, dat er nog geen interesse is, maar dat je nooit weet wat er kan gebeuren en dat ze hem eigenlijk niet kwijt willen.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)ransfers/default.stmquote:Newcastle are weighing up a move for left-back Sebastian Pocognoli, currently on Olympics duty with Belgium, with a bid of £6m for the 21-year-old AZ Alkmaar defender set to be made. (Newcastle Evening Chronicle, 1459 BST)
Ik weet niet in hoeverre die bron betrouwbaar is. Maar ik zie Simon Cziommer niet naar Grunn komen eigenlijk. De 10 positie is al dubbel bezet. Men zoekt alleen nog een speler voor links op het middenveld. Bovendien zal hij wel een enorm salaris gaan eisen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Laatste roddels op azfanpage.nl
2 idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, hij is toch voor 2 miljoen EUR gehaald door AZ? Ergens die richting?
Maar Poco moet blijven, anders heb je alleen Moisander voor die positie. En Poco vind ik goed.
De Dirkflatie heeft anders al weer toegeslagen bij de stadioncatering met een prijsverhoging van meer dan 11%quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dirk zou denk ik wel eens wat van zijn investeringen terug willen zien.
Drenthe speelde daar ook puik en had rasta's. Ik zie geen verband.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, Pelle was ook erg goed op het jeugd-EK. En dan bedoel ik niet z'n kapsel.
ach gossie... Ouwe sopcasterd die je bent. Komt wel goed hoor. Zal alleen niet meteen via internet te bekijken zijn denk ik. Eerst de poten van de televisie kijker uitdraaien daarna zijn de streamers aan de buurtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou ik wel want er is nog steeds niets bekend over uitzendingen over internet.
Vorig jaar was ik er bij tegen Inter... dat leek een mooie voorbode, alhoewel de tegengoals al een negatieve voorbode waren voor de rest van het seizoen: hele knullige fouten, veel te opzichtig, die je dan ook meteen een tegentreffer kostten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:24 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Tegen NAC begint het pas echt natuurlijk maar ik ben onwijs benieuwd welk elftal Louis het veld in stuurt vrijdag tegen Fiorentina!
Kan bijna niet wachten....
Volgens mij wel. Smullers en Burger King dacht ik. Zat er wel eens na school (hogeschool Alkmaar).quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb geen idee eigenlijk, ik heb ze namelijk opgestuurd gekregen en dit is de eerste wedstrijd van AZ die ik ga bezoeken. Idee was om een biertje te pakken bij Victoriewok voor de wedstrijd.
Ik eet wel een frietje op station Alkmaar ofzo. Als jullie daar Smullers hebben.
Je bedoelt toch niet dat kleine tentje met die gevaarlijke lekkere turkse pizza he?! Want die is echt top, helemaal om nog even af te snacken na de wedstrijd als je een paar biertjes hebt gehad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:09 schreef Gatalin het volgende:
Je hebt er een Burger King voor de friet, een AH to go voor de verpakte meuk en er tegenover zit een shoarmatent, dus je zult niet omkomen van de honger.
En voor een kaartje kan je met een clubcard terecht bij een ticketbox, echter sinds dit seizoen zitten die voornamelijk nog bij de Primera en niet meer bij de sigarenboeren, dus check dat even op de ticketbox site. Heb je geen clubcard, dan ben je aangewezen op het fancentrum.
Ik heb helemaal geen clubkaartquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat kleine tentje met die gevaarlijke lekkere turkse pizza he?! Want die is echt top, helemaal om nog even af te snacken na de wedstrijd als je een paar biertjes hebt gehad.
Smullers zit volgens mij niet meer naast de Burgerking, die schijnt weg te zijn.![]()
X Friend, jij hebt toch een normale CC en geen SCC?
Dus is Primera prima![]()
Die zitten op diverse plekken maar je kan volgens mij met een CC ook gewoon kopen in het fancentrum.
En idd is de victoriewok wel een leuke tent om lekker te bieren. Als je van te voren ff wat ranzige snack naar binnen hebt gestopt dan is de VWok top. Die zit tegenover het stadion, ik denk 5 min lopen.
Fiorentina lijkt me wel leuk, maar NAC boeit me meer. Dan speel je om de knikkers. En top dat de eerste wedstrijd thuis is. Maar denk erom dat het om half 5 begint en niet om half 4
http://www.az.nl/index.php?buttonID=115quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen clubkaartIk ben zo nep
![]()
Vandaar dat als ik heen wil altijd hoop op wat kaarten in de vrije verkoop![]()
Maar goed, begreep dus dat ik dan langs het fancentrum moet om kaarten te scoren.
2 vliegen in 1 klap.quote:Natuurlijk kunt u ook even langs komen bij het AZ Fancentrum. Vergeet geen geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Voor de openingstijden van het AZ fancentrum klik hier.
quote:Pocognoli: Newcastle en Tottenham
Dat enkele Italiaanse clubs en Olympique Lyon de prestaties van Sébastien Pocognoli op de voet volgen, was al bekend. Er zouden nog meer clubs belangstelling tonen zoals Tottenham Hotspur, Newcastle United en Betis Sevilla.
Sébastien Pocognoli stapte vorig seizoen naar het Nederlandse AZ. Zijn contract loopt door tot medio 2012. Volgens zijn zaakwaarnemer Kismet Eris valt er over een transfer te praten als AZ en de 20-jarige linksachter zich kunnen verbeteren.
AZ betaalde 2,75 miljoen euro voor Pocognoli aan Racing Genk. Bij een doorverkoop heeft zijn voormalige werkgever recht op een percentage.
Ja is goed ik zal je mijn gsm nummer wel ff pm'en.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
Zullen we dan concreet afspreken dat we morgen om 18:30 bij Victoriewok voor de deur staan om eens te gaan bieren? xFriendx, kom jij ook? Gatalin?
Ja, je krijgt nu nog maar 9 munten voor 10e en ze zijn nu groen. De oude, witte munten kun je nog t/m december gebruiken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:53 schreef fuckbuddy het volgende:
@Gatalin,
Is het "pils" ook duurder geworden?
En kan je nog met oude munten betalen van vorig jaar?
Maar waarom was Dembele dan zo ontzettend goed in het seizoen 2006-2007? Ook toen was 't geen doelpunten machine maar was hij een ontzettende plaag voor defensies.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben waarschijnlijk alleen met die mening, maar ik vind dat Dembele *juist* de reden is waarom AZ niet goed liep vorig jaar. Alleen maar dribbelen, balletje breed, nooit een goede eindpass of zelf scoren. Waarom AZ beter liep tegen het einde aan, was doordat Dembele linkshalf gezet werd, ver weg van de spitsen.
Dembele moet het voorbereidende werk doen voor een spits. Zoals voor Koevermans en Shota.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben waarschijnlijk alleen met die mening, maar ik vind dat Dembele *juist* de reden is waarom AZ niet goed liep vorig jaar. Alleen maar dribbelen, balletje breed, nooit een goede eindpass of zelf scoren. Waarom AZ beter liep tegen het einde aan, was doordat Dembele linkshalf gezet werd, ver weg van de spitsen.
Nah Stereo, kan je nog chickies kijken ook.quote:Vrouwen gehuldigd voor aftrap AZ-Fiorentina
ALKMAAR- De AZ Vrouwen worden vrijdag gehuldigd in het DSB Stadion ter ere van de landstitel die ze vorig seizoen hebben binnengesleept. Deze huldiging vindt plaats voor aanvang van het oefenduel tussen AZ en Fiorentina, dat om 20:00 uur begint. Klik hier voor informatie over de kaartverkoop voor deze wedstrijd.
Eerder al werden de AZ Vrouwen door de Alkmaarse loco-burgemeester Hans Meijer gehuldigd op de kaasmarkt.
De huldiging op de kaasmarkt
Typisch AZ om dit nieuws nu pas op de site te zetten...quote:Overeenstemming Roda JC en AZ over Ruud Vormer
ALKMAAR- AZ en Roda JC hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Ruud Vormer (20) van AZ naar Roda JC. Over de inhoud van deze overeenkomst doen beide partijen geen mededelingen. Alle partijen zijn tevreden met het bereikte resultaat.
Vormer maakte sinds 2006 deel uit van de hoofdmacht van AZ en tekende in Kerkrade een contract voor vier seizoenen. In totaal kwam de middenvelder tot twintig Eredivisiewedstrijden, waarin hij niet scoorde.
ik vind dembele ook geen bepalende speler. wat mij betrreft mag hij vertrekken als er miljoenen op tafel komenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hopelijk kan hij nog een half jaar uitblinken, bij een AZ dat zichzelf weer is, om dan voor veel geld (15-20M) naar een europese subtopper te gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Moussa draait als een speer op de spelen, lekker scoren en erg balvast.
Tis te hopen dat ie Lens en Holman (desnoods) wel kan bedienen met ballen.
Maar goed, dat zullen we pas na NAC zien.....
Niets aan toe te voegen, het lijkt een wat trage speler, maar hij is juist heel berekenend in zijn spel, en in vorm pakt ie zijn doelpunten nog mee ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Martens is de beste nr. 10 die we hebben. Hij legt het in wedstrijden alleen af als de tegenstander een boom van een verdedigende middenvelder heeft die kort op hem dekt (Heitinga, *kuch*). Maar voor de rest een uitstekende nr. 10. Mag wel meer power hebben, maar technisch heel vaardig. Goede leider ook.
quote:AZ moet straks kleedkamer twee open gooien
Ruim een week voor de start van de competitie zit AZ met te veel spelers. ,,Als dat zo blijft, zullen straks enkele spelers naar kleedkamer twee moeten'', zegt trainer Louis van Gaal. ,,Kleedkamer één is namelijk vol. Er kunnen er 25 in, en ik kan de spelers moeilijk bovenop elkaar stapelen.''
AZ speelt vrijdagavond de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding. Fiorentina is in Alkmaar de tegenstander. Donderdag blikte Van Gaal terug op de oefencampagne en hij keek vooruit naar het nieuwe seizoen. De voorbereiding was - naar omstandigheden - goed, meent de trainer. ,,Dat we zo veel spelers misten door de Olympische Spelen is natuurlijk dramatisch, maar dat is een gegeven. De groep die er wel was, heeft het boven verwachting goed gedaan, vind ik. Goede resultaten en een goede uitvoering van de speelwijze.''
De tevredenheid ten spijt, weet ook Van Gaal dat dat nog helemaal niets zegt over het komende seizoen. Ook op de vraag of het 'topsportklimaat' alweer terug is in de kleedkamer - daar ontbrak het volgens de trainer vorig seizoen aan - moet hij het antwoord schuldig blijven. ,,Daar is het allemaal nog veel te vroeg voor. Dat kun je pas zien als het seizoen aan de gang is.''
Zeker is wel dat de huidige selectie niet honderd procent naar de wens van Van Gaal is. Het liefst had hij er een spits bij gehad. Drie keer ging hij er in de afgelopen maanden op uit om zelf een kandidaatspits aan het werk te zien. Drie keer was het oordeel negatief. ,,Ze waren niet beter dan de spelers die we al hebben.''
Ook de kwantiteit is niet ideaal. AZ zit met een overschot aan spelers. De club wilde deze zomer de selectie inkrimpen naar 22 à 23 spelers, maar dat is vooralsnog niet gelukt. De teller staat momenteel op 27. De spelers die verkocht of verhuurd mogen worden (Waterman, Cziommer, Medunjanin, Pellè, Koenders) lopen nog altijd rond, terwijl de transfermarkt volgende week zondag sluit.
Geen goede situatie, beaamt Van Gaal. ,,Want als dat zo blijft, moeten sommige spelers naar kleedkamer twee. Dat is lullig voor zo iemand, want die mist dan het kleedkamergevoel. Maar goed, daarom geef ik altijd aan het eind van een seizoen aan wat het perspectief is voor een speler. Ze kunnen niet zeggen dat ze het niet wisten.'' De betreffende spelers kunnen overigens wel gewoon blijven meetrainen met de selectie. ,,Die verantwoordelijkheid hebben we als club.''
Intussen lijkt AZ na de elfde plaats van vorig seizoen niet meer mee te tellen in de voorbeschouwingen. Iets dat Van Gaal overigens bestrijdt. ,,Ik merk om me heen dat mensen nog wel degelijk rekening houden met AZ. En op televisie zie ik een reclamespotje (van Eredivisie Live, red.) waarin beelden van AZ zitten, naast die van ajax, Feyenoord en PSV. Dus ik geloof niet dat wij in den lande al zijn afgeschreven voor de topvier. Maar goed, als jullie zeggen dat het wel zo is, breng ik daar niks tegenin. Ik vind het prima als wij als nummer elf worden weggezet. Dan is er bij ons minder druk dan vorig seizoen.''
De gevolgen van het miserabele vorige seizoen hoeven de club ook niet jarenlang te achtervolgen, meent Van Gaal. ,,Het wordt moeilijk, dat wel. We moeten verschrikkelijk ons best doen om bij de topvijf te komen. Maar je kunt na één slecht jaar toch terugkomen? Het gaat erom dat je de voorwaarden creëert om te presteren. Nou, dat doen we hier. De werkomstandigheden zijn nog altijd meer dan uitstekend.''
Das eentje minder...quote:Valladolid wil Medunjanin overnemen van AZ
Real Valladolid maakt serieus werk om Haris Medunjanin over te nemen van AZ. De 23-jarige middenvelder was deze maand op proef bij de Spaanse club en maakte een goede indruk op de technische staf.
"We gaan proberen hem te houden", aldus coach José Luis Mendilibar op de website van Real Valladolid. "Hij heeft overzicht aan de bal, al moet hij wel meer agressiviteit tonen. Hij is een slimme speler en pikt het snel op."
Medunjanin heeft bij AZ nog een verbintenis tot de zomer van 2009. Hij wist zich in Alkmaar echter niet te ontwikkelen tot een vaste waarde.
http://www.az.nl/quote:Een nieuw seizoen, een vernieuwd AZ.nl
AZ heeft sinds vandaag zoals u ziet een geheel vernieuwde website. Hierop vind je uiteraard al het nieuws over de teams van AZ, items van het eveneens vernieuwde AZ TV en kun je gebruikmaken van de geheel vernieuwde webshop.
Prima middenvelder hoor, ik weet ook zeker dat ie van veel waarde kan zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wil Cziommer er bij ons wel bijhebben stiekem
Maar het blijft wel een Duitser, dus hij staat er wel tot de 90e minuut.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Cziommer is mentaal niet helemaal lekker. Serieus, hij knuffelt zelfs de grensrechters na een wedstrijd. Ik vind hem een glijaal, een slijmbal, niet iemand waar je 100% van op aan kunt, maar slechts 95% ofzo.
Als ik een vaatdoek op mijn aanrecht leg, dan ligt 'ie er na 90 minuten ook nog hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar het blijft wel een Duitser, dus hij staat er wel tot de 90e minuut.
Die jongen heeft een groot hart, das alles!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Cziommer is mentaal niet helemaal lekker. Serieus, hij knuffelt zelfs de grensrechters na een wedstrijd. Ik vind hem een glijaal, een slijmbal, niet iemand waar je 100% van op aan kunt, maar slechts 95% ofzo.
Heerlijk dat ongebreidelde optimisme van de echte supporterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:39 schreef xFriendx het volgende:
Ah, de titel is dus zo goed als binnen.
Vorig jaar winnen van Inter, kut seizoen. Nu verliezen van Fiorentia --> bring in the points bitch
Nou, toch nog 1 plak mee.quote:Sergio Romero pakt Olympisch goud.
Keeper Sergio Romero keert komende week terug in Alkmaar met een olympische gouden medaille om zijn nek. De AZ-goalie keepte in de olympische finale een foutloze wedstrijd voor zijn land Argentinië dat met 1-0 te sterk was voor Nigeria. Voor bijna 90.000 toeschouwers in Beijing werd de wedstrijd beslist door een briljant moment van Lionel Messi die in de 58e minuut Angel di Maria in staat stelde om de enige treffer te maken.
Ik woon nog geen kwartier fietsen van de Grolsch Veste, tuf er ook iedere keer met de trein langs als ik naar Alkmaar gaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
Een andere optie is natuurlijk een seizoenskaart bij PSV, hier 5 minuten fietsen vandaan, maar 'k moet weer moeilijk doen.
Gloryhunters die zijn blijven hangen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:28 schreef El-Salvador het volgende:
Wat is jullie band met AZ dan? AZ is een club met lokale supporters, ben wel benieuwd wat jullie naar het DSB-stadion brengt.
Waar ben jij naar toe gegaan dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gloryhunters die zijn blijven hangen.
AZ FOR LIFE, JEWEETTOCH.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waar ben jij naar toe gegaan dan?
Ik kom oorspronkelijk uit de Noordkop, woon nu sinds 4 jaar in Tukkerland vanwege mijn studie. Niet echt een reden om van club te switchen wat mij betreft...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:28 schreef El-Salvador het volgende:
Wat is jullie band met AZ dan? AZ is een club met lokale supporters, ben wel benieuwd wat jullie naar het DSB-stadion brengt.
UEFA Cup 2005: AZ - Shakhtar Donetsk. Mijn toenmalige vriendin (net halfjaartje uit) komt uit Donetsk. Ben daarna blijven hangen bij AZ. Daarvoor kon voetbal me geen reet schelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:28 schreef El-Salvador het volgende:
Ja het leeft nog..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Baggerwedstrijd
Had goeie plaats (op de middelijn, net boven de ingang van de Barry Bar) en een Amstel Lite van Gatalin.Fuckbuddy, besta je wel?
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)tiniGoudenPlakOp.htmquote:Nigeria perste er daarna wel alles uit, maar slaagde er niet in langszij te komen. Sergio Romero greep een aantal keren goed in en de keeper van AZ had daarmee zijn aandeel in het olympische succes van de Argentijnen.
Mwah. Duidelijk.quote:Eerste keeper?
Romero 90.9%
Didulica 6.5%
Waterman 2.6%
Aantal stemmen: 77
Das sowieso een leuke om in de gaten te houden, helemaal qua transfer topic.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Polletje op AzFanpage.nl:
[..]
Mwah. Duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |