Beter dan Most Wanted?quote:
Bullshit, er worden ook weleens functies weggehaaldquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:22 schreef RacerDKB het volgende:
Oftewel, exact hetzelfde als de vorige delen, maar dan met 1 extra functie, en iets betere graphics.
Ik denk wel dat we in politie auto's kunnen, waar staan anders undercover voorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef PieterBas het volgende:
Waarom ga ze niet weer eens terug naar de basis of naar NFS Hot Pursuit, waar je zelf ook in een politie auto kon scheuren. Hoewel ze het wel zeggen, dat ze terug naar de basis gaan... maar welke? NFS U?
Tja, je gaat undercover.. kan je niet met een normale politiewagen aankomen, is meteen je dekmantel wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we in politie auto's kunnen, waar staan anders undercover voor
Gast, serieus, dat is een hele goeie opmerkingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, je gaat undercover.. kan je niet met een normale politiewagen aankomen, is meteen je dekmantel weg
True, Most Wanted was te frustrerend door het niveau van de politie (en de hoeveelheid ook voornamelijk) en Carbon was te makkelijk.quote:
Of je zit gefrustreerd in een te trage politieauto en ben je straatracers aan het achtervolgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we in politie auto's kunnen, waar staan anders undercover voor
Het doet me echt zo verschrikkelijk overkomen als inspiratieloos kopiëren van The Fast and the Furiousquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:
Need for Speed: Undercover - Teasers en Going Under Trailer
Samenvatting:
Krijg er toch eigenlijk wel steeds meer zin in..![]()
Ik ook idd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Beter dan Most Wanted?die vind ik nogsteeds de beste
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |