abonnement Unibet Coolblue
pi_60744072
Welkom in het Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebelstopic.

Het topic waar je je verhuis-, klus- en woonplannen kunt delen met je Mede-Fok!ers!
In de Wiki! van Klussen en Wonen kun je jezelf in de OP van dit topic in de lijst zetten met \'klussers met voorpret\'

Geef even aan in welke stage van het klussen je zit.. Wacht je nog op je hypotheek? Doet de aannemer nog moeilijk? Of zijn alle data al rond?


Eigen topics van klussers met voorpret:

  • de hut van Gurb .
  • Coolguy's Tempel!!!. Bezig met vloer leggen in de keuken en schilderen.
  • Pipo_ gaat samenwonen in Hintham-City!. 27 juni de sleutel van onze Maisonette en dan in 3 weken schilderen, nieuwe vloer en alle meubels er in
  • Rottdog & Berkery's nieuwe stek zijn verhuisd en hebben het meeste kluswerk al achter de rug
  • MoBlo's appartementje in Nijmegen!!!!
  • Ingridh007 & davinci's jaren 30 huis

    Nog-niet-klussende, eigen-topic-loze FOK!kers met Verhuis/Klus/Woon voorpret en kriebels:

    Nog-niet-klussende, eigen-topic-loze FOK!kers met Verhuis/Klus/Woon voorpret en kriebels:
  • tirannetje24 Koopcontract getekend of niet?
  • Diesz: Heeft een bestaand huis gekocht. De overdracht is op 4 februari 2008
  • CarOnline Druk aan het bouwen in Duitsland. Woont momenteel in een tijdelijk huis.
  • leonieke: Winddicht! De werken binnen kunnen eindelijk beginnen! Onze eigen blog
  • Cutie In oktober de koop-aanneemovereenkomst getekend voor een nieuwbouwwoning in Rotterdam. De oplevering is medio 2009.
  • liefkleinmeisjuh Een 2-onder-1-kap huis gekocht. Levering: 1 juli of vroeger. Eigen huis staat te koop.
  • bleiblei en Stormqueen hebben hun koopcontract getekend en gaan per 1 oktober naar hun nieuwe huis in Eindhoven. Er komt nog een klustopic, want we gaan flink timmeren!
  • Tumble krijgt 2 juni de sleutels van een 2 onder 1 kap hoekwoning en is van plan een klustopic te openen aannemer gaat nieuwe keuken badkamer douche en stenen vloer met vloerverwarming plaatsen en dat alles in 3 weken.
  • Sonnetje85 gaat samenwonen, 15 juli krijgt ze de sleutel van een hoekhuis. Er komt een klustopic, omdat we van plan zijn best veel te gaan doen.
  • JT_RSD gaat samenwonen. Sleuteloverdracht op 2 juni 2008. (Geplande) kluswerkzaamheden beperkt tot verven, laminaatvloertje en badkamermeubel
  • Seventees Nieuwbouwappartement in de Zaanstreek. Krijgt 11 september de sleutel!
  • Annemiek78 en Martijn77 Tweekapper gekocht per 31-03-2009/ Per 21-07-2008 in tijdelijke woonruimte.
  • SpotlessMind00 Eengezinswoning gekocht per 26-09-2008.
  • Amokjeeh Appartement in Haarlem in aanbouw, per half oktober begint het klussen!
  • Oblivion heeft een lief klein boerderijtje gekocht!
  • PiperMaru heeft waarschijnlijk een huisje gekocht in Eindhoven!
  • k_man woont sinds 1 juli in zijn appartement en wacht op de meubels!
  • motorbloempje kan waarschijnlijk naar een nieuw huurappartementje in Nijmegen!
  • Dromer heeft vorige week al na hoop gedoe en getreuzel van de verkopende kant een mooi volledig gerenoveerd en gemoderniseerd 'herenhuis' van rond 1900 gekocht.

    Vorige topic:
    Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebels topic Deel 14

    [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2008 21:53:48 ]
  • pi_60744134
    Afijn, het ging dus over blokjeswasbakken, granito, paneeldeuren en limoncello.

    [ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2008 21:29:44 ]
    pi_60744179
    Daar zijn we weer
    k_man, als je het zo stelt, snap ik dat je bent verhuisd

    loop ik heel erg achter als ik niet weet wat limoncello is?
    pi_60744219
    tvp!

    Met meteen een nuttige tvp:

    wij hebben dus nu een balkon. En we willen graag dat de katten altijd naar balkon kunnen: dus moet er een kattenluik komen.

    MAAR, het is een woningbouw-woning, dus gaan we niet zomaar in de balkondeur zagen

    We willen dus de originele duur in de berging zetten, en voor de tijd dat we er wonen, een deur kopen waar we een kattenluik in kunnen maken.
    Maar waar vinden we zo een deur, een relatief goedkope deur met een groot raam erin?
    We zagen wel 'buitendeuren' bij de praxis, maar die waren 400 euro, en dat ging nèt iets te ver
    Ja doei.
    pi_60744254
    Marktplaats?
    pi_60744273
    eventueel maar nieuw mág..
    Ja doei.
    pi_60744351
    Piper!

    Nee, ik zou niks aan de keuken veranderen....zelfs de zonnebloemetjes zijn leuk!
    En ik heb ook eerder dat ik naar brede planken kijk, maar die vloer die jullie hebben?
    Oh ik zou 'm erin laten liggen.
    Ga je groter verbouwen kan je alles er nog uithalen.

    Maar goed, dat zeg ik, bijna eigenaresse van een lief boerderijtje met laminaat..
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60744483
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 21:30 schreef PiperMaru het volgende:
    loop ik heel erg achter als ik niet weet wat limoncello is?
    Zie hier.

    [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2008 21:37:28 ]
    pi_60744492
    tvptje
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60744565
    Moblo, even checken of er ooit zo'n zelfde flat onderhanden in genomen en googlen op oude bouw materialen Nijmegen.

    Geheid dat je 'm tegen komt!

    Hebben wij 75 voor betaald. Hardhouten deur met dubbel glas.
    Gewoon even goed zoeken en rond bellen.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60744586
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
    tvptje
    Ik las van jouw, je vorige berichtje...
    Wordt het niks?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60744641
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 21:36 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Zie hier.
    klinkt goed!
      maandag 11 augustus 2008 @ 21:43:01 #14
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60744733
    TerugVoorPret
    disclaimer
    pi_60744846
    Mag ik misschien ook in de OP?
    Ik snap alleen geen reet van de wiki .

    Hopelijk morgen foto's maken van de orginele vloer boven en de laatste loodjes.
    pi_60745037
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef Ingridh007 het volgende:
    Mag ik misschien ook in de OP?
    Wat wil je er in hebben?

    Die hele wiki moet sowieso opgeheven worden. Nutteloos ding.
    pi_60745063
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 21:39 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Ik las van jouw, je vorige berichtje...
    Wordt het niks?
    Geen idee
    Poep makelaar heeft niet meer gebelt
    Wachten dan maar he

    Ik haat makelaars ondertussen
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60745115
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 21:50 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Wat wil je er in hebben?

    Die hele wiki moet sowieso opgeheven worden. Nutteloos ding.
    Bij klussers met een eigen topic:

    Ingridh007 & davinci's jaren 30 huis
    pi_60745123
    Maar waarom heb je de makelaar niet zelf gebeld, gemaild?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60745217
    Het gaat allemaal niet via mij
    Het gaat via mn vader, zijn geld en zo dus ja

    Plus als je er achter aan gaat bellen ben je helemaal eager, dan krijg je het nooit voor die prijs
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60745323
    Als ze hebben toegezegd dat je vandaag het antwoord zou krijgen en je hebt niks gehoord...
    Tja, wat is eager? Je wilt het toch graag, anders bied je niet...
    Maar goed, wellicht hoor je morgen wat.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60745429
    Ik wil het graag, Mn vader wil het alleen voor een bepaalde prijs
    Ik ga het dus echt niet verkloten door te eager te zijn

    En ik hoop dat ik dan morgen wat hoor

    Naja morgen komt mn vriendje ook terug van vakantie, dus de komende dagen ben ik toch afgeleid Dan is wachten niet zo erg haha
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60746668
    Ik krijg vrijdag de sleutel van mijn appartement

    Wel pas over 7-12 weken over aangezien dan de belangrijkste spullen zoals bed + bank + meubels binnenkomen.
    Ben iig al blij dat ik weer op mezelf mag wonen
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
      maandag 11 augustus 2008 @ 22:59:24 #24
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60747624
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
    Ik wil het graag, Mn vader wil het alleen voor een bepaalde prijs
    Ik ga het dus echt niet verkloten door te eager te zijn

    En ik hoop dat ik dan morgen wat hoor

    Naja morgen komt mn vriendje ook terug van vakantie, dus de komende dagen ben ik toch afgeleid Dan is wachten niet zo erg haha
    Begrijp ik nou goed dat je een appartement van je vader krijgt?
    disclaimer
    pi_60747775
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef Deviant1nl het volgende:
    Ik krijg vrijdag de sleutel van mijn appartement

    Wel pas over 7-12 weken over aangezien dan de belangrijkste spullen zoals bed + bank + meubels binnenkomen.
    Ben iig al blij dat ik weer op mezelf mag wonen
    Gefeliciteerd!
    Ga je nog een beetje klussen?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 11 augustus 2008 @ 23:04:16 #26
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60747823
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef Deviant1nl het volgende:
    Ik krijg vrijdag de sleutel van mijn appartement

    Wel pas over 7-12 weken over aangezien dan de belangrijkste spullen zoals bed + bank + meubels binnenkomen.
    Ben iig al blij dat ik weer op mezelf mag wonen
    Feli!
    Hoezo weer op jezelf wonen als ik vragen mag?
    disclaimer
    pi_60747942
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Gefeliciteerd!
    Ga je nog een beetje klussen?
    Hoeft niet veel gedaan te worden. Hoogstens in de berging wat plankjes monteren zodat ik daar ''zooi'' kwijt kan. Verder moet ik een stuk van 3 bij 2,5 meter opnieuw behangen omdat daar baby blauw behang zit (was achter het bed behangen).

    En m'n meubels in elkaar monteren. Dat is eigenlijk alles op wat kleine dingen zoals plintjes na.

    @ Stormqueen:
    Bijna anderhalf jaar bij ex gewoond, vorig jaar dus terug naar ouders gegaan.
    Nu een jaar later eindelijk een woning gevonden en ben daar maar al te blij mee.
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
      maandag 11 augustus 2008 @ 23:12:07 #28
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60748097
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 23:07 schreef Deviant1nl het volgende:

    [..]

    Hoeft niet veel gedaan te worden. Hoogstens in de berging wat plankjes monteren zodat ik daar ''zooi'' kwijt kan. Verder moet ik een stuk van 3 bij 2,5 meter opnieuw behangen omdat daar baby blauw behang zit (was achter het bed behangen).

    En m'n meubels in elkaar monteren. Dat is eigenlijk alles op wat kleine dingen zoals plintjes na.

    @ Stormqueen:
    Bijna anderhalf jaar bij ex gewoond, vorig jaar dus terug naar ouders gegaan.
    Nu een jaar later eindelijk een woning gevonden en ben daar maar al te blij mee.
    Dat kan ik me voorstellen ja
    Terug bij je ouders moeten wonen, the horror
    disclaimer
    pi_60748210
    Gefeliciteerd Deviant1nl. Lijkt me echt erg om naar je ouders terug te moeten na een verbroken relatie!
    pi_60748222
    Oh, heb ik ook wel eens een keer moeten doen... 2 Keer...
    Geen last gehad hoor...ik had maar 1 regel, als ik dronken thuis kwam geen geluid maken...

    Maar het is toch fijner op jezelf wonen, en wat fijn dat het meeste al naar je zin is!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60753368
    Nee ik krijg het niet, het blijft van mijn vader maar ik ga er in wonen
    En dan over een jaar of 4/5 ga ik er weer uit en kan hij het verkopen
    Met winst is dan de bedoeling natuurlijk
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60755027
    Ja, ik wens dat niemand toe om weer terug bij je ouders te gaan wonen.
    Tenzij je supergoed met ze kan opschieten Je mist toch opeens een boel vrijheid.

    Oja, het ziet er overigens zo uit.
    Uiteraard heb ik wel ramen bij het balkon
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_60755112
    Ziet er goed uit! Prima appartementje
    pi_60756373
    Ik kom me ook maar weer eens melden in dit topic

    Straks gaan we eens zien hoe het huis er nu ongeveer uitziet. Voor zover ik het begrepen heb, is er nog niet zoveel veranderd (maar ik hoop nog een beetje dat ik het gewoon niet verstaan heb ). Vandaag was de aannemer er alleszins weer niet Een beetje een domper dus
    pi_60759062
    Even een klein vraagje nog aan de mensen met een oud huis: mijn moeder begon te miepen dat ik de verkopers een verklaring moet laten tekenen dat de grond niet verontreinigd is door een eventuele olietank. Ik heb er wel naar gevraagd en voor zover zij weten is er geen olietank aanwezig en dit komt ook in het koopcontract. Maar volgens mijn moeder gaat het vooral om verontreinigde grond door een olietank die er vroeger geweest is. En dat ik in de ontbindende voorwaarden had moeten laten opnemen dat de verkopers een bodemonderzoek laten uitvoeren. Is dat reeël (los van het feit dat het natuurlijk niet meer in de ontbindende voorwaarden kan). Is het slim om zelf een bodemonderzoek laten uitvoeren? Kan dat meegenomen worden in een bouwkundig onderzoek?
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:37:30 #36
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60759179
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 12:33 schreef PiperMaru het volgende:
    Even een klein vraagje nog aan de mensen met een oud huis: mijn moeder begon te miepen dat ik de verkopers een verklaring moet laten tekenen dat de grond niet verontreinigd is door een eventuele olietank. Ik heb er wel naar gevraagd en voor zover zij weten is er geen olietank aanwezig en dit komt ook in het koopcontract. Maar volgens mijn moeder gaat het vooral om verontreinigde grond door een olietank die er vroeger geweest is. En dat ik in de ontbindende voorwaarden had moeten laten opnemen dat de verkopers een bodemonderzoek laten uitvoeren. Is dat reeël (los van het feit dat het natuurlijk niet meer in de ontbindende voorwaarden kan). Is het slim om zelf een bodemonderzoek laten uitvoeren? Kan dat meegenomen worden in een bouwkundig onderzoek?
    Wij hebben het niet laten doen in ieder geval, omdat er geen reden was om aan te nemen dat de grond verontreinigd was. Ik heb ook geen idee hoe dat verder gaat, maar dat wordt volgens mij niet door een taxateur gedaan maar door de gemeente.
    disclaimer
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:39:35 #37
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60759242
    Ik heb trouwens net nog even naar je nieuwe huis gezwaaid, Piper
    disclaimer
    pi_60759605
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 12:33 schreef PiperMaru het volgende:
    Even een klein vraagje nog aan de mensen met een oud huis: mijn moeder begon te miepen dat ik de verkopers een verklaring moet laten tekenen dat de grond niet verontreinigd is door een eventuele olietank. Ik heb er wel naar gevraagd en voor zover zij weten is er geen olietank aanwezig en dit komt ook in het koopcontract. Maar volgens mijn moeder gaat het vooral om verontreinigde grond door een olietank die er vroeger geweest is. En dat ik in de ontbindende voorwaarden had moeten laten opnemen dat de verkopers een bodemonderzoek laten uitvoeren. Is dat reeël (los van het feit dat het natuurlijk niet meer in de ontbindende voorwaarden kan). Is het slim om zelf een bodemonderzoek laten uitvoeren? Kan dat meegenomen worden in een bouwkundig onderzoek?
    Ik zou het dan niet meer doen, veronderstel...
    Als de grond dan niet goed is, dan ga je heel veel betalen omdat de gemeente dan zegt: Schoonmaken.
    En nee het is een onafhankelijk onderzoek. (En duur, zo rond de 1000 euro)
    Wat je wel kan doen is vragen of er al een schone grond verklaring is.
    En je zou de milieudienst kunnen bellen en vragen of daar in de buurt bodemonderzoek is geweest.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60759626
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 11:00 schreef leonieke het volgende:
    Ik kom me ook maar weer eens melden in dit topic

    Straks gaan we eens zien hoe het huis er nu ongeveer uitziet. Voor zover ik het begrepen heb, is er nog niet zoveel veranderd (maar ik hoop nog een beetje dat ik het gewoon niet verstaan heb ). Vandaag was de aannemer er alleszins weer niet Een beetje een domper dus
    Kan me voorstellen dat het een domper is...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60760352
    Even een tvp

    Zijn hier druk om de zolder leeg te trekken, weinig tijd om te lezen/schrijven. Als het vandaag een btje opschiet, dan vanavond eindelijk de digi eens leeg gooien en bijlezen en reageren!! Volgende week heb ik in elk geval wat meer tijd. Dan is vriendlief weer werken en hoef ik alleen maar te kijken naar het plaatsen van de dakkapel
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_60760384
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
    Ik heb trouwens net nog even naar je nieuwe huis gezwaaid, Piper


    En bedankt voor de reacties over het bodemonderzoek. Ik laat het er lekker bij. Vraag nog even na over de schonegrondverklaring en dan vind ik het prima.
    pi_60761790
    Soms staat er bij bepaalde percelen in het Kadaster ook een aantekening over bodemvervuiling.
    pi_60762416
    Oh,de fotograaf komt vrijdag...
    Met een verjaardag in het vooruitzicht en alle rompslomp erom heen heb ik besloten dat hij vrijdag mag komen.
    What was I thinking?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60762623
    Ach, als de foto's mislukken vanwege je rompslomp, kun je altijd nog een leuke FOT-er vragen om nieuwe foto's te maken

    Ik heb zelf de foto's gemaakt voor m'n huisje Had niet zo veel vertrouwen in de fotografische kunsten van mijn makelaar

    Voorbeeldjes (van de makelaar dan he, niet van mijn huis :



    pi_60762833
    Ja, dat is gewoonweg sneu dit soort foto's
    Gelukkig is het bij ons in huis niet zo'n puinzooi, alhoewel de slaapkamer van zoonlief is echt erg...
    En we hebben 1 rommelhok, die hoeft niet op de foto, is een kleine kamer.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:40:18 #46
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60762985
    Piper, in Eindhoven is er ergens tussen 1900 en 1924 aan de Nachtegaalstraat (aan de andere kant van het kanaal) al een gasfabriek gebouwd. Het type huis dat jullie gaan wonen is niet echt een arbeiderswoning voor die tijd + dat ik meen dat die huizen ergens tussen 1930 en 1940 gebouwd zijn. Kortom, ik vermoed dat er geen olietank is geweest bij dat huis .

    Maar zeker weten doe ik natuurlijk niet.
    disclaimer
    pi_60763015
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 14:30 schreef PiperMaru het volgende:
    Ach, als de foto's mislukken vanwege je rompslomp, kun je altijd nog een leuke FOT-er vragen om nieuwe foto's te maken
    Als de foto's mislukken en ik ben het er niet mee eens, mag hij het nog een keer komen doen.
    Ga geen rib uit mijn lijf betalen voor niet goede foto's.
    Mag ik klein en vrouw zijn, ik klim erin!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:42:26 #48
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60763041
    Dat zag er rond 1931 er dus zo uit:


    [ Bericht 2% gewijzigd door bleiblei op 12-08-2008 14:51:09 ]
    pi_60764429
    Thx SQ en bleiblei. Da's nuttige en leuke info
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 14:41 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Als de foto's mislukken en ik ben het er niet mee eens, mag hij het nog een keer komen doen.
    Ga geen rib uit mijn lijf betalen voor niet goede foto's.
    Mag ik klein en vrouw zijn, ik klim erin!
    You go girl
    pi_60765087
    Nou ik kwam alleen maar even snel laten weten (vriendje is vandaag terug gekomen van vakantie dus mij zul je niet heel veel voorbij zien komen vandaag en mogen ) dat ze reageerd hebben en ze zijn maar 1500 gezakt
    Een schijntje dus
    Gelukkig gaan wij nog een keer bieden (dat was al tegen mn verwachtingen in!) en als er nog eens 1500 af gaat wil mn vader het wel doen!
    Dus ik ga hier een kaarsje branden en duimen en meer van die bijgelovige zaken
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60765286
    We duimen met je mee, rhubarbje..!
    Veel plezier met vriendje!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60765730
    Veel succes Rhubarbje 1500 euro moet toch wel gaan lukken?
    pi_60765912
    Ik hoop het echt heel erg!!
    tnx iedereen!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60778135
    Over 2 dagen krijg ik sleutel van huur appartement!

    Wordt gek van alle kleuren de in mijn hoofd rond spoken hoe ik het ga inrichten
    Geswitched van Heidi- naar Marjooow.
    Ik heette nl. helemaal geen Heidi.
    Doh.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:59:34 #55
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60778212
    nou Marjooow, dan ben je hier aan het goede adres
    Gefeliciteerd!
    disclaimer
    pi_60778777
    Gefeliciteerd, Marjooow!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:18:57 #57
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60778804
    jeuj, er is nog iemand wakker
    disclaimer
    pi_60778866
    Jah! Morgen partijtje, dus slingers opgehangen...

    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:21:45 #59
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60778897
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 23:20 schreef Oblivion het volgende:
    Jah! Morgen partijtje, dus slingers opgehangen...

    Is je kind jarig?

    Zijn de scholen daar al weer begonnen dan?
    Anders lijkt het me een lastig partijtje...
    disclaimer
    pi_60778899
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef Marjooow het volgende:
    Over 2 dagen krijg ik sleutel van huur appartement!

    Wordt gek van alle kleuren de in mijn hoofd rond spoken hoe ik het ga inrichten
    Leuk is dat he

    Ik heb vandaag mijn tv meubel al binnen gekregen. Vrijdagavond ook even wat spullen halen en dan zaterdag lekker knutselen
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_60778905
    MAAR, omdat ik dus al alles in dozen heb gestopt, zo ook de oude slingers...
    Moest ik alles weer nieuw kopen, ja ik ben lui...
    Geen taart! Ach, morgen is vroeg genoeg en anders doe ik dat zo nog even...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60778929
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 23:21 schreef Stormqueen het volgende:

    [..]

    Is je kind jarig?

    quote:

    Zijn de scholen daar al weer begonnen dan?
    Anders lijkt het me een lastig partijtje...
    Yep, zijn al begonnen!
    Dus ook nog even traktaties gemaakt.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60778946
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 23:21 schreef Deviant1nl het volgende:

    [..]

    Leuk is dat he

    Ik heb vandaag mijn tv meubel al binnen gekregen. Vrijdagavond ook even wat spullen halen en dan zaterdag lekker knutselen
    Jeukende handen dus!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:24:40 #64
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60778977
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 23:23 schreef Oblivion het volgende:

    [..]



    [..]

    Yep, zijn al begonnen!
    Dus ook nog even traktaties gemaakt.
    ah, mijn vakantie is vandaag pas begonnen vandaar
    Eindigt ook maandag weer
    Maar vanaf 1 oktober heb ik klus-reces

    Gefeliciteerd, hoe oud is hij/zij geworden?
    disclaimer
    pi_60779044
    Hij wordt 8!
    Ons waushoofd...

    Fred Stoplicht noemen we hem...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:28:09 #66
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60779070
    Maar verder zijn jullie wel liefhebbende ouders?
    disclaimer
    pi_60779098


    Tuurlijk!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:31:22 #68
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60779141
    Gelukkig maar

    en wat gaat Fred trakteren dan?/
    disclaimer
    pi_60779306
    Fred's mam heeft vliegtuigjes gemaakt!
    Augurk en kaas vleugels!
    Oh wacht ik heb plaatje:

    Grappig he?
    En dan een landingsbaan van een lichte blauwe handdoek om een plat stuk hout gebonden met watjes als wolkjes!

    Whehehehehe...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:41:17 #70
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60779454
    ow wat vet
    disclaimer
    pi_60779502
    Zal morgenochtend als alles op z'n plek ligt een foto maken, het is volgens mij best cool!

    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60779566
    Wat gaan jullie allemaal verklussen in jullie huis, SQ?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:52:07 #73
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60779787
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 23:44 schreef Oblivion het volgende:
    Wat gaan jullie allemaal verklussen in jullie huis, SQ?
    Keuken slopen, nieuwe keuken er in, muurtje metselen op de slaapkamer, nieuwe meterkast en veel verven
    disclaimer
    pi_60780512
    Aha, je krijgt een eigen topic dus?

    Leuk, leuk en leuk!

    Kleur van de keuken?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      woensdag 13 augustus 2008 @ 00:18:20 #75
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60780529
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 00:17 schreef Oblivion het volgende:
    Aha, je krijgt een eigen topic dus?

    Leuk, leuk en leuk!

    Kleur van de keuken?
    Eiken magnolia met zwart graniet
    En een blokjesspoelbak
    disclaimer
    pi_60780586
    Hoort ook wel een beetje in zo'n huis!
    Leuk!

    Als het goed is, dan bouw ik mijn eigen keuken!
    Dat gaat wat worden...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      woensdag 13 augustus 2008 @ 00:25:35 #77
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60780730
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 00:20 schreef Oblivion het volgende:
    Hoort ook wel een beetje in zo'n huis!
    Leuk!

    Als het goed is, dan bouw ik mijn eigen keuken!
    Dat gaat wat worden...
    Dat is me iets te dapper!
    damn...
    heb je al iets in je hoofd?//
    disclaimer
    pi_60780756
    Jah, eens kijken of ik een plaatje kan uploaden.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60780859


    Aan zoiets moet je denken, heel eenvoudig.



    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60780885


    EN het liefst zo'n vloer:

    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      woensdag 13 augustus 2008 @ 00:36:10 #81
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60780990
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 00:30 schreef Oblivion het volgende:
    [ afbeelding ]

    Aan zoiets moet je denken, heel eenvoudig.

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Nou,zo eenvoudig lijkt me dat nog niet hoor
    disclaimer
    pi_60781090
    Gewoon recht toe recht aan...
    Moet te doen zijn...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      woensdag 13 augustus 2008 @ 00:42:49 #83
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60781155
    Wij hebben zoiets:



    Qua ladefronten. En dan met een granieten 6cm werkblad en DE blokjesspoelbak
    disclaimer
    pi_60781187
    Mooi!
    Beetje strak met nostalgisch!
    Sjiek!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60785309
    Obli, feli met je stoplicht

    Wij hebben over een uurtje afspraak met de hypotheekmeneer. Bah, financiele beslissingen...
    pi_60785363
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef PiperMaru het volgende:
    Obli, feli met je stoplicht

    Ja, die ging op tilt vanochtend!
    En Dank je!
    quote:

    Wij hebben over een uurtje afspraak met de hypotheekmeneer. Bah, financiele beslissingen...
    Ieuw....dan moet je echt je aandacht erbij houden, wat saai is.
    Maar is wel belangrijk!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60791943
    Gefeliciteerd Oblivion met de verjaardag

    Hier is er nog maar één plafond van één slaapkamer gepleisterd. Ik hoef het waarschijnlijk niet uit te leggen hoe groot de teleurstelling was. Ik vind het alleszins niet de moeite om die ene foto van het fototoestel te halen
    pi_60798247
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef leonieke het volgende:
    Gefeliciteerd Oblivion met de verjaardag

    Dank je!
    quote:

    Hier is er nog maar één plafond van één slaapkamer gepleisterd. Ik hoef het waarschijnlijk niet uit te leggen hoe groot de teleurstelling was. Ik vind het alleszins niet de moeite om die ene foto van het fototoestel te halen
    Waarom duurt het allemaal zo lang dan?
    Zit volgens mij een giga verhaal achter....
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60799273
    Zo, volgende weekk komen mijn bed en linnenkast en komt de kringloop het oude bed ophalen.

    Inmiddels ook een dekbed en dekbedovertek gekocht voor het bed. Alleen hoeslakens was een probleem. Zie maar eens ergens een hoeslaken te vinden van 180 x 210 voor een topmatras. Uiteindelijk is het me gelukt, maar het kost wel weer een vermogen. Bij de goedkope winkels hebben ze zoiets niet.
    pi_60803703
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 17:05 schreef k_man het volgende:
    Zo, volgende weekk komen mijn bed en linnenkast en komt de kringloop het oude bed ophalen.

    Inmiddels ook een dekbed en dekbedovertek gekocht voor het bed. Alleen hoeslakens was een probleem. Zie maar eens ergens een hoeslaken te vinden van 180 x 210 voor een topmatras. Uiteindelijk is het me gelukt, maar het kost wel weer een vermogen. Bij de goedkope winkels hebben ze zoiets niet.
    Topdekmatrashoezen zijn gewoon duur, gemiddeld 70-80 euro voor 180x220 , molton is ook zo leuk, deze moet je echt op de dikte nemen zoals je topdek is, anders krijg je een variable molton van 6-10 cm en deze lubbert dan lekker als je een 7cm topdek hebt
    pi_60803740
    Hopelijk morgenavond foto van de badmaker posten als we morgen bij Plieger in Zaltbommel zijn geweest, ben benieuwd wat we uiteindelijk gaan kiezen.
    pi_60804387
    Moltons vind ik een beetje onzin eigenlijk.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 20:45:57 #93
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60805341
    Mooie keukens hier! Het ís dat de keuken in ons nieuwe huis te mooi is om er uit te gooien en we toch het budget niet hebben, maar anders.....

    Vandaag is de bouwtechnische keuring geweest. 0 euro dringend achterstallig onderhoud! Alleen wat kleine op- en aanmerkingen en wat aanbevelingen om de komende jaren eens te laten doen. (voegwerk voorgevel, sloten voor wat ramen aan de achterkant en een betere ventilatie voor de kelder regelen omdat er wat sporen van houtworm aan de balken te zien waren en nog een hoop minder belangrijke dingetjes)
    In het algemeen vond ie dat het pand er prima uitzag.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60805421
    YEAH DROMER!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60805507
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef k_man het volgende:
    Moltons vind ik een beetje onzin eigenlijk.
    Je wilt niet weten hoe je matrassen ruiken en eruit zien alsje het zonder doet.
    pi_60807208
    Ik slaap al jaren op een matras zonder molton. Geen enkel probleem. Bovendien is zo'n topmatras toch relatief snel aan vervanging toe.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2008 21:36:10 ]
    pi_60817993
    Voor degenen die van retro houden:
    http://www.decenniadesign.nl

    Zijn we gisteren geweest, echt onwijs leuk
    pi_60818219
    wat fijn Dromer

    goedemorgen hier in het K&W verheugtopic

    gisteravond weer bezig geweest met inpakken.
    We hebben besloten mega-kritisch te zijn qua weggooien. Zodra je langer dan 3 seconden moet nadenken over de vraag 'wanneer heb ik deze voor het laatst gebruikt' gaat iets weg!

    en we hebben al aardig wat weggegooid. Er staan al 5 dozen ingepakt, nog aardig wat te wachten, en wil eigenlijk gewoon álles inpakken
    Ja doei.
    pi_60818305
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 08:48 schreef PiperMaru het volgende:
    Voor degenen die van retro houden:
    http://www.decenniadesign.nl

    Zijn we gisteren geweest, echt onwijs leuk
    Leuke link!
    Bookmarked!

    Zo, Moblo je zal zien dat je aan het einde van de rit blij bent dat je de helft hebt weggedaan.

    Ik moet nog even niet aan verhuizen denken...
    Wij hebben al een heel huishouden weg gedaan en we hebben nog teveel.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60820189
    Ik moet ook nog heul veul weggooien. Wil echt nog niet de helft meenemen van wat hier staat.
    Heb alleen zo weinig tijd
    pi_60823041
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef Oblivion het volgende:

    [..]


    Dank je!
    [..]

    Waarom duurt het allemaal zo lang dan?
    Zit volgens mij een giga verhaal achter....
    Geen flauw idee waarom het zo lang duurt. Behalve dan dat de plakker eigenlijk had gezegd dat ze ongeveer 3 weken de tijd gingen nodig hebben met 3 man en hij nu alleen bezig is.
    We gaan vanmiddag nog eens kijken. We zijn dan weer twee dagen verder en ik hoop dat er serieus wat vorderingen zullen te zien zijn. Als ze nu eens een paar dagen met 2 man zouden komen, zou het volgens mij ook al veel schelen.
    Soit, ik kan het mij wel een beetje voorstellen hoor. Altijd die stellingen van de ene kamer naar de andere kamer moeten verplaatsen op je eentje. Kan niet makkelijk zijn Maar tis niet dat hij dat niet weet natuurlijk.

    Vanavond hopelijk een beter gevoel én een paar extra foto's
    pi_60826685
    Plakker!
    Leuk woord!

    Zal inderdaad niet gemakkelijk zijn dat werk in je eentje te doen.
    Vreemd is dat toch, ze spreken wat af en dan gebeurd het allemaal weer anders.
    Zou daar helemaal mesjokke van worden.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60827334
    Poeh, nou, ik ook! Volgens mij zou ik dat niet aan kunnen, zelf een huis bouwen. Al dat wachten en coordineren... Maar als het dan af is, dan is het wel echt helemaal jullie eigen, unieke huis! Heerlijk om zelf alles uit te kunnen kiezen.

    Ik krijg morgen weer een kijker voor m'n huis
    pi_60828353
    OMG OMG OMG!
    Iedereen die voor me geduimt heeft jeuj tnx!!
    We hebben het!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      donderdag 14 augustus 2008 @ 16:24:30 #105
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60828481
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
    OMG OMG OMG!
    Iedereen die voor me geduimt heeft jeuj tnx!!
    We hebben het!
    Gefeliciteerd!
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60828722
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
    OMG OMG OMG!
    Iedereen die voor me geduimt heeft jeuj tnx!!
    We hebben het!
    COOL!

    Gefeliciteerd!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60828897
    Dat is cool rhubarbje! Wanneer kan je erin?
    pi_60829320
    De eerste of 2e week van september als het goed is
    Maar er moet wel wat geklust worden, dus ik denk ergens in oktober
    Geen idee eigenlijk haha
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60829365
    Wow, dat is best snel al! Ga je ook foto's posten?
    Ik ben benieuwd
    pi_60829451
    Ik heb geen fotos omdat ie niet op funda staat, maar ik kan wel een funda link geven van een van dezelfde appartementen die wel op funda staat?
    De ruimte en indeling van het appartement is het zelfde, alleen die van mij is nu onbewoont en er ligt een echte houte vloer ( ) op de grond en geen laminaat en van dat soort verschillen
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60829512
    Houten vloer
    Laat maar komen die link!

    Echt gaaf voor je zeg! Ga je er alleen wonen of samen?
    pi_60829549
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60829587
    Ik ga er alleen wonen, maar samen als je snapt wat ik bedoel
    Vriendje heeft een briljante studentenkamer die hij nooit op moet geven (cheap, goed gelegen, veel ruimte etc) dus dat moet ie niet doen, maar we zijn nu gewent om elke dag samen te slapen en zo dus ik denk niet dat ie meer dan een nacht per week van me weg is haha
    En ik zal misschien ook wel eens daar slapen, het is lekker dicht bij school
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60829681
    Leuke ruimte, rhubarbje!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60829745
    Inderdaad een leuke ruimte! Heb jij dan ook schuifdeuren? Die vind ik zo geweldig
    Heerlijk zeg, drie kamers!
    pi_60829834
    Ja met schuifdeuren! Die wilde ik zo graag! (bij sommige appartementen zijn ze er uit gehaald, eeuwig zonde als je het mij vraagt maar ja smaken verschillen)

    Maar ik ben zo blij! het dringt nu pas een beetje door geloof ik

    eindelijk een goed huis! (hoop ik)
    Ik ben 3 keer verhuist in 3 jaar
    Mn 2e studentenkamer had een gestoorde huisbaas die bv op een dag alle sloten verving en mij pas een sleutel wilde geven als ik meer huur ging betalen
    Mn hius daarna is ingebroken en de inbrekers zijn helemaal los gegaan op mn spullen, mn fotoboeken kapot en dat soort dingen, ik was er voortaan doodsbang en verdrietig als ik naar mn spulletjes keek
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60829955
    Oh! Dat is echt mijn ergste nachtmerrie. Wat verschrikkelijk zeg! Waarom kunnen mensen niet met hun tengels van andermans spullen afblijven

    Zo te horen verdien je het echt om een prettige woonruimte te hebben dus het is je gegund! Fijn dat je vader je daarbij wil helpen
    pi_60830040
    Dankje!
    Naja mn vader helpt wel, maar ook niet zeg maar
    Ik bedoel ik ga wel huur betalen en hij gaat het door verkopen met winst en daar zie ik niks van, en die huur zie ik ook niet terug
    Maar ja ik zat er wel echt helemaal doorheen qua wonen dus wat dat betreft is het wel heel handig dat ik zo'n vader heb waar ik op terug kan vallen zodat ik nu wel een eigen stek heb en zo!

    En tnx!
    Kei tof, iedereen is kei aardig op fok en kei enthousiast voor me! Echt super

    Owja en het was waarschijnlijk een junk de inbreker... geen excuus natuurlijk maar hij was niet in zn right state of mind zeg maar
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60833789
    Vandaag bij Plieger geweest in Zaltbommel, we voelden ons weer flink genaait door de bouwmaatschappij


  • Bleek dat de pakketten waaruit je kon kiezen niet uitbreidbaar waren en anders moest je zelf maar wat regelen en bleek je vast te zitten aan kwalitatief mindere producten ook al noemden ze het exclusive

  • Bad en douche naast elkaar bleken niet mogelijk te zijn binnen het pakketsysteem

  • Badkamer tegels mochten niet groter zijn dan 20x20 als vloegtegel, dit om dat anders de douche hoek niet aflopend gemaakt kon worden

  • Toilet beneden blijkt zo klein te zijn dat alle normale zaken aangepast moesten worden, zoals kleinere hangend inbouwtoilet en iets kleiner wasbakje.

    Uiteindelijk zijn alle pakketten weggegooit en zijn we van scratch af aan begonnen met dingen neerzetten.

    Nu hebben we een mooie combinatie van modern uitziende spullen in de badkamer

    Groot hoekbad met daarnaast een 5 hoekige douchkabine met douchebak(om van 20x20 tegels af te zijn)
    Inbouw toilet (met zacht dicht klappende toilet bril )
    Mooi wasbakmeubel met spiegelkast erboven en design kast 30 cm er naast
    Boven het bad komt een designradiator die 1400 watt levert

    Alle kranen komen uit de topserie van Grohe, voor de bad en douche met thermostand, voor de wasbak een design versie en beneden een kleine versie er van.

    Douchekoppen ook van Grohe, voor douche is het een 15cm douchekop met 5 massagestralen, voor het bad is er kleinere 13 cm gekozen.

    De tekeningen gaan nu naar teken/installatiebureau om er ook een 3d weergave van te maken inclusief tegelwerk. zodra die er is post ik die ook nog even.

    Kostenplaatje was even schrikken, maar we doen het toch wel
  • pi_60833886
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef motorbloempje het volgende:

    [..]

    wow
    Leuke groothoeklensfotos
    pi_60833959
    Vandaag zijn de vloerdelen van de beganegrond neergelegd op alle 10 de woningen, komende week gaan ze de fundering van de schuren graven en storten. Over 1,5 week gaan ze 10 dagen te keer om binnen deze 10 dagen , beganegrond , 1ste verdieping en zolder muren en vloeren gezet te hebben en de dakconstructie te plaatsen. Voor het oog gaat het dan opschieten, zullen wel weer paar termijnen in 1x worden
    pi_60834473


    Deze tekening gaat verder in detail uitgewerkt worden.
    pi_60837957
    Grohe?

    Ik weet niet hoe die 'toplijn' is maar hopelijk is het niet van die plastic troep met een dun laagje chroom, dat er binnen no time af komt.
    pi_60838104
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 22:19 schreef k_man het volgende:
    Grohe?

    Ik weet niet hoe die 'toplijn' is maar hopelijk is het niet van die plastic troep met een dun laagje chroom, dat er binnen no time af komt.
    Dit is het betere spul met speciale verbrand je handen niet lagen, Je hebt de standaard goedkope meuk, deze komen uit de 3000 serie, prijskaartje was er ook naar, maar wil niet dat wij of de kleine ooit zich verbranden aan iets.

    pi_60838172
    He gadver, morpheus....wat valt dat dan toch weer tegen, als je denkt iets leuks te gaan uitzoeken en het is weer helemaal anders.

    Maar ik zie al een beetje een leuke badkamer!
    2 Persoonsbad?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60838365
    Hmm, ok. Ik zou toch niet snel Grohe meer kopen.
    pi_60838799
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef Oblivion het volgende:
    He gadver, morpheus....wat valt dat dan toch weer tegen, als je denkt iets leuks te gaan uitzoeken en het is weer helemaal anders.

    Maar ik zie al een beetje een leuke badkamer!
    2 Persoonsbad?
    Ik kan de bouwmaatschappij ondertussen wel wurgen, maar mag van meimeltje dat niet hardop bij ze zeggen, ze is bang dat ze ons dan nog meer gaan tegenwerken

    ze omschrijven het als 2,5 , hoop binnen 10 dagen de officiele offerte te krijgen, met de leuke 3d tekeningetjes
    pi_60838833
    Luister naar je moppie, en als je je huis hebt..

    KILL KILL KILL!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60839688
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef Oblivion het volgende:
    Luister naar je moppie, en als je je huis hebt..

    KILL KILL KILL!
    Dan krijgen ze de wind van voren bij de opleverkeuring en ik ga zeiken over ieder krasje , butsje of wat dan ook.
    pi_60850098
    Relaxte badkamer morpheus

    Ik heb trouwens vanmorgen de sleutel gekregen
    Dus vanmiddag en vanavond maar eens even beginnen met wat kleine dingen doen daar.
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_60851931
    Zo foto's zijn gemaakt van het huis hier en volgende week staat het met goedkeuring van ons op Funda!

    De man die de foto's kwam nemen leek op Gordon Ramsey!

    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60852111
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:02 schreef Oblivion het volgende:
    Zo foto's zijn gemaakt van het huis hier en volgende week staat het met goedkeuring van ons op Funda!

    De man die de foto's kwam nemen leek op Gordon Ramsey!


    Inclusief gescheld&getier?
    F*ckf*uckf*ck!! Kan je dat f*ucking plantje even in die f*ucking hoek neerzetten f*ucker?
    pi_60852207
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:09 schreef DonJames het volgende:

    [..]

    Inclusief gescheld&getier?
    F*ckf*uckf*ck!! Kan je dat f*ucking plantje even in die f*ucking hoek neerzetten f*ucker?
    Nee, want dan had ik het helemaal niet meer gehad...

    Gordon!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60860876
    pfffffffffffff.... gisteren voor de hypotheek getekend, vandaag taxateur ingeschakeld en notaris op de hoogte gebracht voor de zaken die hij moet regelen alvast te melden en alvast prijs op te vragen...

    bankgarantie moet 27 augustus binnen zijn.... hopen dat we dat halen... en dan....

    1 oktober de sleutel!!!!!

    en eerstvolgend weekend daarna overhuizen, daarna komt er een klustopic, we gaan eerst daar wonen en dan kamer voor kamer opknappen omdat ik weinig zin heb om elke dag op en neer te kachelen en al mijn vrije dagen op te nemen.....
    pi_60861546
    Was het zo'n zware bevalling?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60862582
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    Leuke groothoeklensfotos
    Naja het is nog steeds 90m2 voor mij alleen!
    vanacht had ik echt een stressaanval
    Zo van wat moet ik er mee! Het is te groot! Ik ben te jong! etc
    Dus heb ik vandaag geshopt en toen was alles goed
    Naja meer inspiratie opgedaan, heb alleen heel leuke ijsschaaltjes gekocht en een stapel woontijdschriften

    Briljant behang gezien wel voor in de keuken, maar hij had nog maar een rol en ik heb niks geen maten en zo dus ja...
    Maar ik ga morgen denk ik even terug voor het serie/bestel nr want ik krijg het niet uit mn hoofd!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60863092
    Ik heb nu ook een kapstok. Nog niet opgehangen (ik heb zelf geen boormachine), maar goed... da's een detail, toch?



    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2008 20:18:27 ]
    pi_60863653
    Nice! lekker strak!

    ik heb ooit zoiets tofs gezien in een tijdschrift!
    Ik denk dat ik dat ga proberen te maken (hoewel ik 2 linker handen heb haha) ze hadden speelgoed diertjes (van plastic) door midden gezaagd gevult met gips en zwart geverft en zo op de muur bevestigd
    Dat was de kapstok!
    Zo vet!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60864516
    overbodige vraag die eerder is gesteld met antwoord daarbij
    pi_60864546
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 19:50 schreef rhubarbje het volgende:

    [..]

    Briljant behang gezien wel voor in de keuken, maar hij had nog maar een rol en ik heb niks geen maten en zo dus ja...
    Maar ik ga morgen denk ik even terug voor het serie/bestel nr want ik krijg het niet uit mn hoofd!
    Let op dat je dan behang neemt wat je kan afnemen met water.
    pi_60864751
    Laat ik het ook even hier posten dan

    Foto's:

    De slaapkamer (behang is er nu grootendeels vanaf):


    Uitzicht vanaf slaapkamer (heb overigens over de hele lengte balkon, en voor m'n slaapkamer kan ik 2 stoelen kwijt):


    Keuken (rechts achter de deur is ook nog een hele ruimte en komt onder andere koelkast en staat de vaatwasser. Tegels worden nog vernieuwd door woningstichting ):


    Vanaf de keuken gezien berging + links de wc:


    Vanaf woonkamer gezien de keuken en links de hal:


    Woonkamer (tv meubel die dus klaar is en rechts daarvan komt nog een kast te staan van hetzelfde hout en iets van 1meter hoog. Komt helaas pas over 5 weken ):


    Woonkamer vanaf de hal geschoten:


    En zo van bovenaf Je moet wat op je werk doen als je je gaat vervelen :
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_60864821
    Ziet er erg netjes uit , btw waar heb je dat televisiemeubel vandaan en hebben ze deze ook in het zwart
    pi_60864865
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
    Ziet er erg netjes uit , btw waar heb je dat televisiemeubel vandaan en hebben ze deze ook in het zwart
    Komt bij de trendhopper vandaan En ook echt met een Belgische instructie, godsamme zeg

    Maar volgens mij was dat niet in het zwart, durf het alleen niet zeker te zeggen.
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_60865051
    Ziet er goed uit, Deviant1nl!
    Die vloer zat er dus al in?
    Of heb je die overgenomen, hebben ze 'm laten liggen?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60865160
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef Oblivion het volgende:
    Ziet er goed uit, Deviant1nl!
    Die vloer zat er dus al in?
    Of heb je die overgenomen, hebben ze 'm laten liggen?
    Ja, die heb ik van hun overgenomen

    Heb voor 350,- parket overgenomen, de gordijnen, de kastenmeubel in de keuken + de afwasmachine.
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_60865288
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 21:54 schreef Deviant1nl het volgende:

    [..]

    Ja, die heb ik van hun overgenomen

    Heb voor 350,- parket overgenomen, de gordijnen, de kastenmeubel in de keuken + de afwasmachine.
    Dat is heel mooi!
    En geen geld!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60865462
    idd cheap!
    Ik wil ook enorm graag een vaatwasser
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:08:35 #149
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60881606
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
    idd cheap!
    Ik wil ook enorm graag een vaatwasser

    Verrekte handig idd. IIk zou niet (lang) meer zonder kunnen.

    Meteen even de gelegenheid aangrijpen om nieuwe, beter gelukte foto's van de keuken in het nieuwe huis te spammen:
    Links met een stukje van de tuinkamer erbij:


    Rechts:


    En er tegenover (enige foto die eerder wel redelijk gelukt was)


    Nu nog maar 3,5 maand wachten.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60882147
    Ik stond idd ook wel te kijken wat ze ervoor vroegen maar ik klaag niet!

    @Dromer:
    Ziet er netjes uit, volgens mij ook aardig ruime keuken
    En die laatste foto met die hond lijkt wel zo'n foute Funda foto
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_60882194
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 17:26 schreef Deviant1nl het volgende:
    Ik stond idd ook wel te kijken wat ze ervoor vroegen maar ik klaag niet!

    @Dromer:
    Ziet er netjes uit, volgens mij ook aardig ruime keuken
    En die laatste foto met die hond lijkt wel zo'n foute Funda foto
    De hond is anders niet het meest foute op de foto zie de nakende torso's op het aanrechtblad
    pi_60882276
    Totaal mijn smaak niet, die keuken. Maar zo te zien inderdaad ruim en van alle gemakken voorzien.
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:36:43 #153
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60882489
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 17:26 schreef Deviant1nl het volgende:
    Ik stond idd ook wel te kijken wat ze ervoor vroegen maar ik klaag niet!
    Ik heb ook eens van alles voor een prikkie overgedaan aan de kopers van m'n huis omdat ik zo blij was dat ze het kochten voor de vraagprijs.
    quote:
    @Dromer:
    Ziet er netjes uit, volgens mij ook aardig ruime keuken
    En die laatste foto met die hond lijkt wel zo'n foute Funda foto
    Is wel zo'n 25m2 groot, ja.
    En het was wat lastig een foto te maken zonder honden, toen.
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 17:27 schreef DonJames het volgende:

    [..]

    De hond is anders niet het meest foute op de foto zie de nakende torso's op het aanrechtblad
    Die nemen we niet over, hoor.
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 17:29 schreef k_man het volgende:
    Totaal mijn smaak niet, die keuken. Maar zo te zien inderdaad ruim en van alle gemakken voorzien.
    Idd niet strak, modern en niet van een designer.
    Voor ons is het een aardig eind richting onze smaak al zouden wij zelf voor strakke/vlakke kastjes en hoogglans hebben gekozen. In opbouw (hoeveelheid kasten en plaatsing) is ie voor ons prima.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60887174
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 21:42 schreef Deviant1nl het volgende:

    [..]

    Komt bij de trendhopper vandaan En ook echt met een Belgische instructie, godsamme zeg

    Maar volgens mij was dat niet in het zwart, durf het alleen niet zeker te zeggen.
    We hadden al bij de trendhopper gekeken, maar inderdaad geen zwart.
    pi_60887217
    Morgen! (morgen? Ja morgen!) moeten we voorlopig contract tekenen.
    De makelaar wilde zien waar wij woonde...
    Vreemde gang van zaken, maar goed, scheelt ons weer een ritje...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60887232
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 21:26 schreef Oblivion het volgende:
    Morgen! (morgen? Ja morgen!) moeten we voorlopig contract tekenen.
    De makelaar wilde zien waar wij woonde...
    Vreemde gang van zaken, maar goed, scheelt ons weer een ritje...
    Apart op zondag
    pi_60887275
    Ja, vreemd he?
    Ze wilde vandaag al komen, maar mams was geopereerd en moest weg!
    Dus ja...het kon vandaag niet.
    Of ze dan morgen langs kon komen....
    Heel vreemd, want normaal gaat dit volgens mij via de post.
    En stuur je het hele zooitje weer op.
    Maar zij zei: Nee, ik moet erbij zijn...

    Geen idee waarom dat is, ik zal het morgen gelijk vragen.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:04:23 #158
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60887971
    Strange, strange.. very strange!
    Het hoeft niet per sé via de post maar op Zondag langskomen is wel apart en de makelaar hoeft er echt niet bij te zijn. (ook lekker... kun je het niet ff op je gemak doorlezen)
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60888001
    Nou dan heeft dus vette pech, ik ga het helemaal uitkammen.
    En dat is het dan.

    Dan had ze het maar moeten opsturen.
    Ik teken sowieso niet zomaar iets.
    Nooit gedaan overigens.

    Het is een raar mens.
    Ze maakt hele rare grapjes tegenover mijn vriend.
    En bij mij leeft ze helemaal op...
    En nee, volgens mij is ze niet lesbisch of zo...
    Geen idee wat het dan wel zou kunnen zijn.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:13:14 #160
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60888120
    Ze heeft geen familie om op Zondagen naar toe te gaan en dit keer zijn jullie het slachtoffer?
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60888333


    Geen idee, ze wilde weten waar ons huis woont...
    Nah ja, ik zie en hoor het morgen vroeg in de middag wel.
    Maar ik zal het toch moeten uitpluizen...en als ik niet gelijk wil tekenen dan heeft ze dat maar te nemen.
    Ik stuur het dan wel achterna, toch?
    Ik weet ook dat zij er niet perse bij moet zijn, dus dat vind ik dan wel weer vreemd.

    Ik ga eens even googlen..
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60888800
    Ik heb het voorlopig koopcontract wel getekend bij de makelaar op kantoor. Dat was echter nadat ik het concept toegestuurd had gekregen. Als ie er bij is, kan ie nog dingen toelichten. Het is toch wel veel juridisch abacadabra wat er in staat.
    pi_60889296
    morpheus, een zwart tv-meubel kan toch niet zo lastig zijn?
    pi_60889912
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 23:14 schreef k_man het volgende:
    morpheus, een zwart tv-meubel kan toch niet zo lastig zijn?
    Nou

    Ik heb altijd iets in mijn hoofd zitten wat ik dan ook echt precies wil. En als het dan niet in die kleur is is dat wel lastig
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_60891749
    Zo, vrijdag de sleutel gekregen van mijn nieuwe huiske, perfect opgeleverd, hoef er niets aan te doen
    De vorige bewoners hadden zelfs in een vlaag van verstandsverbijstering alle gaatjes zitten dichtplamuren
    Daar ben ik ze zeer dankbaar voor, want in 99.99% van de gevallen kun je dat lekker zelf doen als je een huis heb gekocht.

    Vandaag hele dag rondgehangen op het Alexandrium alwaar ik mijn eerste object heb aangeschaft: Het bed (Auping Auronde). Lag eigenlijk boven mijn budget, maar kreeg beetje korting en voor ruim 100 euro aan dekbedhoezen mee. Effectief dus zo'n kleine 10% korting. En ze zeiden dat dit toch echt het maximum is wat je bij bedden kan krijgen.
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60896116
    Op meubels kun je eigenlijk altijd wel wat afdingen. Tenzij het al een aanbieding is, of tenzij het bij een winkel is als Ikea, Leen Bakker, Trendhopper e.d. Bij meubel- en slaapmeubelzaken is tussen de 5 en 10% eraf meestal wel mogelijk.
    pi_60896894
    Ik ben kei arm
    Mn interieur word een mix van bij elkaar gescharrelt, afdankertjes en ikea
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      zondag 17 augustus 2008 @ 13:59:55 #168
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60899131
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
    Ik ben kei arm
    Mn interieur word een mix van bij elkaar gescharrelt, afdankertjes en ikea
    Ach.. hier hetzelfde.
    Tenzij misschien ons huidige huis snel voor een goede prijs wordt verkocht. Dan blijft het spaarbudget over voor andere dingen dan de dubbele woonlasten.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60899963
    Wat kan het toch fijn zijn om een plakker aan het werk te hebben in je huis...
    Er zijn na twee weken nog steeds maar 5 plafonds (4 slaapkamers + wc) gedaan, alhoewel hij beweerde van dinsdag de volledige boven gedaan te hebben. Ik moet het nog steeds zien gebeuren. Maar zijn topper is toch wel de kraan vergeten dicht te draaien. Heel onze kelder (96m²) onder water Nog een geluk dat we zaterdag eens met de tante van mijn man naar het huis gingen kijken anders stond de kraan 2 volledige dagen open.
      zondag 17 augustus 2008 @ 15:20:18 #170
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60900575
    Poeh.. wel een flinke kelder. Maken jullie daar een echte souterain-ruimte van of wordt het voornamelijk een opslagruimte? (zodra ie weer droog is, natuurlijk )

    En vertel die vent maar dat ie met de plak krijgt als ie niet een beetje doorplakt!
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60900658
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 15:20 schreef Dromer het volgende:
    Poeh.. wel een flinke kelder. Maken jullie daar een echte souterain-ruimte van of wordt het voornamelijk een opslagruimte? (zodra ie weer droog is, natuurlijk )

    En vertel die vent maar dat ie een beetje doorplakt!
    Het was nooit de bedoeling dat die kelder er ging zijn eigenlijk Op het plan staat een kelder van 3 op 3. Uit het bodemonderzoek bleek dat onze fundering heel diep moest zitten (bovenste op 1.5m diep). We hebben dus een halve meter extra laten uitgraven om het huis volledig te laten onderkelderen ipv een kruipkelder onder heel het huis.
    Kelder bestaat uit 4 ruimtes die gebruik zullen worden voor:
    1: diepvries, tellers en eventueel wat voedingswaren (oud papier zal er waarschijnlijk ook wel terechtkomen)
    2: opslagplaats voor het hout
    3: gasketel
    4: opslagruimte voor allerhande dingen (nog niet echt een doel voor)

    Hij kan maar zien dat hij doorplakt. Moest normaalgezien al een paar weken gedaan zijn (niet zijn fout natuurlijk dat de elektricien te laat was, maar het is wel redelijk frustrerend als je zo merkt dat je eigenlijk weeral een maand achter de deadlines aanholt)

    En je gelooft het niet, maar dan zijn er nog steeds mensen die niet lijken te begrijpen dat we (mijn man en ik) het heel tof vinden dat we hier konden blijven wonen, maar dat we nu echt behoefte hebben aan ons plekje Ik vind het vreselijk dat we ons hier altijd moeten in verdedigen bij sommige mensen (oke, niet moeten, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel). Ik zei het gisteren nog maar eens: 4 jaar samenwonen, reeds 2 jaar getrouwd en nog vinden mensen het raar dat ik uitkijk naar onze verhuis.
    Reactie was weer: ah het komt dan toch ook niet meer op die paar maand als het nog wat uitgesteld zou worden. Ik begrijp niet zo goed dat je daar zo zwaar zou aan tillen.
    pi_60900725
    ik zou echt wel minder betalen voor zo'n incompetente sukkel! jeetje
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60900764
    Ow nee ik snap je helemaal
    Ik woon nu tijdelijk bij vriendje (super lief van hem, heerlijk om elke dag samen te zijn) maar ik heb mn eigen spullen al maanden niet gezien (zitten in dozen) En het is een schatje, en voor een man is zn kamer echt niet lelijk of zo maar het is zoooo niet mijn plek! En hij maakt er een bende van, laten deuren achter hem open, overal het licht aan etc
    Dat zou er bij mij niet in komen, maar jij zijn huis en ik ga niet achter hem aan lopen als zn moeder maar het is wel irritant want ik stoor me er enorm aan
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60900822
    Ja, zo die eigen spullen.. dat alleen lijkt me al heerlijk. Het is niet dat wij al eigen spullen hebben en ik moet ze dus niet missen, maar ik kijk er zo naar uit om onze spullen te kunnen gebruiken en onze gewoontes te hebben.

    Vandaag mijn schoonvader nog maar eens op stang gejaagd omdat ik geen zin had om te zeggen om welk uur we precies zijn thuisgekomen Ja het was idd weer na 5 uur en nee dat heeft hij niet echt graag ( ). Zie je, het zijn zo die kleine dingen waar ik zo naar uitkijk. Alhoewel: zelfstandigheid is niet zo'n klein iets natuurlijk
    pi_60903648
    Zijn er mensen die dat zeggen, Leonieke?
    Wat een mafkezen... Iedereen heeft uiteindelijk een eigen stek nodig!

    Zo, makelaar is geweest en ze heeft het contract gewoon achter kunnen laten.
    Waar ze gelukkig geen probleem van maakte.
    Ik teken niks waarvan ik niet weet wat er precies instaat. No way!
    Dus morgen laat ik er even naar kijken of er geen gekke dingen in staan en dan hup op de bus!

    Er is wel een soort van hele grote beer op de weg...
    Zoonlief heeft epilepsie en in zodanige vorm dat het hem belemmerd een gewoon school leven erop na te houden.
    Om heel complex verhaal kort te houden, hij zou zo maar opgenomen kunnen worden voor een paar maanden in Heeze en laat dat nou 200 kilometer zijn van het nieuwe huis...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60903922
    en hoeveel km van oude huis?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60904135
    Ongeveer 120 kilometer.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60904415
    Naja daar zou ik het dan persoonlijk niet vanaf laten hangen, reizen moet je dan toch
    Als het verschil nou zeg maar 200 of 20 was dan oke
    Maar ja nu moet je er toch aan om het zo maar te zeggen

    Maar ja moeilijk wel
    Want het is voor iedereen anders lijkt me
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60904571
    Het is vooralsnog een beer op de weg hoor. (het huis wordt gewoon gekocht)
    Maar ja, als men daar zegt dat het gebeuren moet omdat hij dan een beter leven zou kunnen hebben....
    Is er eigenlijk geen keus meer.
    Alleen nu met dat nieuwe huis waar we waarschijnlijk eerder in kunnen....
    En de verkoop van dit huis...
    Als Heeze doorgaat dan waarschijnlijk in caravan vlakbij gaan zitten?
    Wordt het een beetje vol in mijn hoofd...
    We zullen het gaan zien en meemaken, komt tijd, komt raad.

    Ik wilde altijd al dolgraag verhuizen, maar 3 keer in een maand of 9 is wel erg veel...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      zondag 17 augustus 2008 @ 18:52:01 #180
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60904623
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 17:58 schreef Oblivion het volgende:
    Er is wel een soort van hele grote beer op de weg...
    Zoonlief heeft epilepsie en in zodanige vorm dat het hem belemmerd een gewoon school leven erop na te houden.
    Om heel complex verhaal kort te houden, hij zou zo maar opgenomen kunnen worden voor een paar maanden in Heeze en laat dat nou 200 kilometer zijn van het nieuwe huis...

    Ai... sterkte daarmee!
    120 km is ver en 200 km is nog verder... het eerste kun je nog op een dag heen en weer doen op regelmatige basis, het tweede wordt wat ver daarvoor..
    Zonder aan de kosten te denken zou je wel misschien de weekends in een vakantiehuisje of zo daar in de buurt kunnen duiken met de club..

    In het algemeen: als het gaat om een enkele opname van een paar maanden... zou je voor dat ongemak het huis van je dromen (voor de rest van je leven) laten schieten? Als je zelf gezond bent kom je tenslotte een eind als je ff de tanden op elkaar zet. (maar shit blijft de situatie natuurlijk wel)
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60904663
    Het huis komt er hoor!!! Geen twijfels daar...
    Het gaat om, daar gekocht, hier nog niet verkocht maar wat als dat snel is...
    Man werkt in Amsterdam, ik werk niet dus naar Heeze?
    Waar blijft man?

    Etc etc...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60905311
    ai Oblivion, wat een nare vragen en onzekerheden die allemaal rijzen. Ik hoop dat de tijd heel wat raad brengt en de zorgen rond een eventuele derde verhuis onnodig zijn geweest.

    Misschien een raar idee, maar stel bv dat jullie huis niet vlug genoeg verkocht raakt, kun je dan de aankoop niet wat uitstellen? Hier in België is een compromis 4 maand geldig, maar als de verkoop na die 4 maand doorgaat, hoeft de koper 'enkel' de registratierechten te betalen om de compromis geldig te laten zijn.
    Ik weet niet of er bij jullie zo'n optie mogelijk is (en of de verkoper daarmee akkoord zou zijn)
      zondag 17 augustus 2008 @ 21:35:38 #183
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60908296
    Hoop updates weer, leuk!

    Ben een paar dagen uit de lucht geweest, even in Groningen geweest. 't Is dat ik daar op het platteland zou sterven van ongeluk, anders zou ik er zo een huis kopen, er staan zulke geweldige huizen
    disclaimer
    pi_60909750
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 19:25 schreef leonieke het volgende:
    ai Oblivion, wat een nare vragen en onzekerheden die allemaal rijzen. Ik hoop dat de tijd heel wat raad brengt en de zorgen rond een eventuele derde verhuis onnodig zijn geweest.

    Misschien een raar idee, maar stel bv dat jullie huis niet vlug genoeg verkocht raakt, kun je dan de aankoop niet wat uitstellen? Hier in België is een compromis 4 maand geldig, maar als de verkoop na die 4 maand doorgaat, hoeft de koper 'enkel' de registratierechten te betalen om de compromis geldig te laten zijn.
    Ik weet niet of er bij jullie zo'n optie mogelijk is (en of de verkoper daarmee akkoord zou zijn)
    Nieuwe huis staat op de datum 1 mei 2009.
    In die tijd moet het toch gewoon lukken?
    Of is dat niet wat je bedoeld?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60912264
    Wat plakt die plakker?
    pi_60915737
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 23:45 schreef k_man het volgende:
    Wat plakt die plakker?
    Goedemorgen!
    Ik denk dat Leonieke met een plakker een stukadoor bedoeld.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60916161
    Ah, op die manier.
    pi_60917734
    Afgelopen vrijdag is hier de makelaar langs geweest om mijn appartement te taxeren. Op zich was de waarde wel gestegen, maar ik vond dat hij te laag qua prijs ging zitten. Probleem is de huidige huizenmarkt en er staan nog twee appartementen in ons complex te koop die de prijs drukken. Die appartementen zijn goedkoper omdat ze minder gunstig gelegen zijn en een mindere keuken hebben. Ook willen die mensen ze snel kwijt en zijn ze vrij goedkoop gaan zitten.

    Makelaars zijn sowiezo ratten! Ze strijken 1,5% verkooppremie op. Toen de huizenmarkt nog goed was adviseerde ze iedereen om hoog met de vraagprijs te gaan zitten. En nu het minder gaat moet ik opeens laag gaan zitten. Ze moeten tenslotte ook hun kantoor draaiende houden. Het komt er op neer dat ik, als ik nu zou verkopen, 10.000 euro verlies zou lijden. En daar heb je toch minstens weer een luxe reis naar Japan voor!

    We hebben besloten om nog een jaartje te blijven zitten, intussen wat dingen op te knappen (balkon en badkamer) en dan verder te kijken. Maar we gaan nog een second opinion vragen.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 18 augustus 2008 @ 10:48:22 #189
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60917822
    Maar Strolie, je bent toch niet afhankelijk van wat de makelaar wil vragen? Je vraagt toch wat je zelf wil vragen neem ik aan?
    Toen bleiblei z'n flat ging verkopen wilde de makelaar 'm voor 179k in de verkoop doen. Wij hebben gezegd dat we 'm voor 189k in de verkoop wilden. En binnen 12 dagen was 't ding verkocht voor 185k. En er zijn in de afgelopen maanden al zeker 7 appartementen verkocht in een complex van, ik geloof een 35 appartementen. Laat je dus niet alleen leiden door wat de makelaar adviseert, maar ook wat je eigen gevoel je ingeeft
    disclaimer
    pi_60917852
    Dat is niet zulk mooi nieuws, Strolie.
    Waarom zet je 'm niet in de stille verkoop met wel 10.000 erbij?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 10:51:58 #191
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60917926
    Overigens zijn taxateurs inderdaad stom, want ze hebben ons nieuw aangekochte huis ook voor 30k lager ingeschat dan waar we het voor hebben gekocht
    disclaimer
    pi_60919423
    Oh, is dat geen probleem met de hypotheek? En had je bij de taxateur niet aangegeven waar de taxatie op uit moest komen?

    Strollie, over die 1,5% kun je natuurlijk onderhandelen. Of een andere makelaar vragen inderdaad. Je zou toch denken dat ze je huis zo duur mogelijk willen verkopen. Immers, hoe hoger de verkoopprijs, hoe hoger de courtage.
      maandag 18 augustus 2008 @ 11:56:01 #193
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60919682
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef k_man het volgende:
    Oh, is dat geen probleem met de hypotheek? En had je bij de taxateur niet aangegeven waar de taxatie op uit moest komen?
    Nee en ja. Nouja, we moeten nu verplicht een levensverzekering nemen, en eerst hoefde dat niet, maarja, die waren we toch al van plan om te nemen. We hebben namelijk een bouwdepot van 30k die niet uit de hypotheek wordt gefinancierd, dus aan de voorwaarden verandert verder niks. Alleen als 1 van ons dood gaat moeten we van de uitkering van de levensverzekering meteen 30k aan de bank terug betalen. Maar we zijn niet van plan om dood te gaan voorlopig.
    En ja, je kan wel aangeven wat je getaxeerd wil hebben maar dat wil niet zeggen dat ze het daar ook op waarderen, ons probleem is dat 95% van de huizen in die buurt kleiner en slechter onderhouden is, en ze stellen die taxatie deels vast op huizenprijzen in de omgeving, en daar is het een beetje op mis gelopen
    disclaimer
      maandag 18 augustus 2008 @ 13:40:41 #194
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60922452
    Bij bleiblei's flat leeghalen hadden we in totaal 7 volle verhuisdozen.

    Ik ben nu halverwege mijn boekenkast en heb er al 5 vol

    Het leek minder, maar kennelijk had ik dubbele rijen gemaakt. Dat worden dus 6 nieuwe Billy's voor onze studeerkamer straks
    disclaimer
      maandag 18 augustus 2008 @ 13:48:32 #195
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60922653
    7 dozen is ook echt niks... ik had er in m'n eentje al een stuk of 20 nodig indertijd.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60922750
    7 Dozen?

    Ik heb een beetje opgeruimd hier in huis en breekbare en dure spullen alvast in dozen gedaan.
    Waren er maar 10...
    Zal ik dan maar zwijgen van 1 kleine kamer en het verwarming hok dat helemaal vol staat...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 13:55:22 #197
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60922861
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef Oblivion het volgende:
    7 Dozen?

    Ik heb een beetje opgeruimd hier in huis en breekbare en dure spullen alvast in dozen gedaan.
    Waren er maar 10...
    Zal ik dan maar zwijgen van 1 kleine kamer en het verwarming hok dat helemaal vol staat...
    Hij is niet zo'n verzamelaar. Sowieso zijn vrouwen daar beter in geloof ik Maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat kleding en gereedschappen en lego (bb heeft ongeveer 3 verhuisdozen lego ) al in plastic kratten zaten, dus daar hadden we geen dozen voor nodig...
    Anyway, ik kom denk ik uiteindelijk op 7 dozen met boeken, 2 dozen met audio/video en nog eens 2 dozen met bordspellen. Dan mogen er nog 20 fotolijstjes in en mijn chinese theeservies en dan moet de kast wel zo'n beetje leeg zijn
    disclaimer
    pi_60922965
    Vreselijk wat een mens wel niet bij zich houdt gedurende het leven...
    Althans, ik wel. (Bedankt opa! )
    En dan hebben we al veel weggegooid/weggegeven, VEEL!

    En ik ga nog veel meer weggooien/wegdoen/verkopen!
    Ga het niet weer allemaal verslepen....
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60923301
    Ik kwam uit een studentenkamer en ik kwam ook al aan een stuk of 15 dozen. Ik meen 10 verhuisdozen en 5 boekendozen, of zoiets. Van de verhuisdozen zaten er al drie vol met alleen maar cd's en nog eens drie met fotoalbums.

    En dan zat nog een hoop niet in dozen. Twee ladenblokjes hebben we gewoon dicht getaped en zo verhuisd. Glaswerk is apart verhuisd, kleding ook natuurlijk.

    [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2008 14:19:26 ]
    pi_60924520
    Oh god...mijn cd's...
    Dat zijn al 6/7 dozen...

    Maar goed dat we naar een huis gaan met een schuur die een berging heeft van 13 meter bij 3...
    We hebben bijvoorbeeld al 8 van die hele grote plastic bakken waar kerstspullen in zitten...

    Ik word gek, ga er niet meer over nadenken ook...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60924748
    We hebben nog steeds niet getekend.
    Sterker nog, ik ga woensdag op asbest jacht.

    Bewoners zeggen, nee is geen asbest...
    Techneut zegt in rapport: Niet gezien, mogelijk wel aanwezig...



    Dan ga ik zelf wel tussen de krochten kijken, en de techneut zal ik ermee om de oren slaan.
    Dan pas wordt er getekend!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 15:16:30 #202
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60925259
    En waar ga je naar asbest zoeken? En hoe denk je dat te herkennen?
    pi_60925469
    Oh, maar ik kan echt wel asbest herkennen hoor...dat is niet zo moeilijk...
    Grijzig, rare structuur, makkelijk breekbaar...
    Ik ben namelijk vreselijk bang dat de lieve meneer die daar in heeft gewond asbest heeft gebruikt omdat het zo lekker brandwerend is geweest. (Rieten kap, jaren 60/70)
    Kans is heel klein, maar ga niet graag op die manier op mijn plaat.
    Want als dat wel zo is, wil ik niet eens het kostenplaatje weten.
    Aan het kopen van een huis zijn risico's verbonden, teken je zomaar en heb je dan een probleem, kom je er bijna niet meer van af.
    Als ik het nu bijna (alles kan je niet voor zijn) allemaal voor kan zijn...
    Is mijn volste recht toch? Zeker omdat er een ouderdom clausule aan vast hangt.
    Dan worden de vorige bewoners overal van vrijgesproken... en hangen wij.

    Zoals de boktor, nee ze wisten nergens wat van af, waarom zijn er dan balken vervangen?
    Wekt geen vertrouwen.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60925518
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef Oblivion het volgende:
    Oh, maar ik kan echt wel asbest herkennen hoor...dat is niet zo moeilijk...
    Grijzig, rare structuur, makkelijk breekbaar...

    Ja, je moet er gewoon een stukje van afbreken...

    [ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2008 15:27:05 ]
    pi_60925564
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Ja, je moet er gewoon een stukje van afbreken...
    Whehehehe....
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60926339
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef k_man het volgende:
    Oh, is dat geen probleem met de hypotheek? En had je bij de taxateur niet aangegeven waar de taxatie op uit moest komen?
    Hypotheek die nu loopt is prima. Als ik het voor die prijs verkoop heb ik alleen niet al mijn kosten koper eruit. Ik woon er ook pas 5 jaar.
    quote:
    Strollie, over die 1,5% kun je natuurlijk onderhandelen. Of een andere makelaar vragen inderdaad. Je zou toch denken dat ze je huis zo duur mogelijk willen verkopen. Immers, hoe hoger de verkoopprijs, hoe hoger de courtage.
    Ja, we gaan nog wat andere makelaars af.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:47:02 #207
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60930342
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 15:55 schreef Strolie75 het volgende:

    [..]

    Hypotheek die nu loopt is prima. Als ik het voor die prijs verkoop heb ik alleen niet al mijn kosten koper eruit. Ik woon er ook pas 5 jaar.
    [..]

    Ja, we gaan nog wat andere makelaars af.
    Na 5 jaar je kk er niet uit?
    Woon je in een lastige plaats ofzo?
    disclaimer
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:47:25 #208
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60930350
    SQ is allemaal behangetjes aan het uitzoeken, maar meneer vindt ze allemaal te druk
    disclaimer
    pi_60930399
    Ja, Plaatjes!

    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:53:13 #210
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60930495






    Bijvoorbeeld.
    Ons bed is zilverkleurig kubistisch MDF ( naja, zijn bed ) en ik wil graag iets wat enerzijds contrasteert en aan de andere kant een eenheid geeft aan het hoofdeinde
    disclaimer
    pi_60930560
    Hmmm, mijn oog zou vallen op die vierkantjes.
    Maar ja, wat is de tendens in de slaapkamer, strak? (Wat een vraag... )
    Klassiek?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:55:38 #212
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60930593
    het bed:

    disclaimer
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:57:09 #213
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60930641
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef Oblivion het volgende:
    Hmmm, mijn oog zou vallen op die vierkantjes.
    Maar ja, wat is de tendens in de slaapkamer, strak? (Wat een vraag... )
    Klassiek?
    Naja, de vloer is de originele plankenvloer uit 1935, er zitten paneeldeuren in, het bed zie je boven, de rest van de wanden blijft wit en de kasten zijn zwart/bruin-ish (IKEA PAX ). Verder hebben we nog een lel van een klassieke zilverkleurige spiegel
    disclaimer
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:59:15 #214
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60930697
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Bijvoorbeeld.
    Ons bed is zilverkleurig kubistisch MDF ( naja, zijn bed ) en ik wil graag iets wat enerzijds contrasteert en aan de andere kant een eenheid geeft aan het hoofdeinde
    Te druk, te druk én te druk.
    Maar da's mijn smaak maar.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:59:48 #215
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60930716
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef Dromer het volgende:

    [..]

    Te druk, te druk én te druk.
    Maar da's mijn smaak maar.
    Je bent zeker een man he

    Dan vind je wss het bed helemaal geweldig
    disclaimer
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:00:27 #216
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60930738
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef Oblivion het volgende:
    Oh, maar ik kan echt wel asbest herkennen hoor...dat is niet zo moeilijk...
    Grijzig, rare structuur, makkelijk breekbaar...
    Blijft toch wel lastig aangezien ze van bijna elk produkt ook een asbestvrije versie hebben gemaakt. (eternietplaat, golfplaat, plafondplaat etc.)
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_60930783
    Ik zou voor de vierkantjes gaan.....maar dan niet helemaal tot het plafond en een mooie lijst eromheen.
    Ook zilverkleurig. Zoietsig...
    Een verlengstuk van het hoofdding wat er nu is.

    Kan je het hoofdding niet behangen? JA!

    En dan 2/3 stroken aan de andere kant met lel van spiegel?
    Zoiets?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:03:36 #218
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60930830
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:01 schreef Oblivion het volgende:
    Ik zou voor de vierkantjes gaan.....maar dan niet helemaal tot het plafond en een mooie lijst eromheen.
    Ook zilverkleurig. Zoietsig...
    Een verlengstuk van het hoofdding wat er nu is.

    Kan je het hoofdding niet behangen? JA!

    En dan 2/3 stroken aan de andere kant met lel van spiegel?
    Zoiets?
    Ik ga m'n bed niet behangen gek, weet je hoe smerig dat wordt
    Ik kan ook altijd de muur nog aquablauw schilderen
    disclaimer
    pi_60930876
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:00 schreef Dromer het volgende:


    Blijft toch wel lastig aangezien ze van bijna elk produkt ook een asbestvrije versie hebben gemaakt. (eternietplaat, golfplaat, plafondplaat etc.)
    Ja, we zien het wel.
    Heb de techneut ook al de telefoon gehad en die zei, dat je het kan horen als je erop tikt, was dit het geval geweest (ik heb 'm zien tikken) dan hoort dat in het bouwtechnisch rapport te staan.
    Maar ja, ik ben geloof ik niet gauw tevreden. Dus ik wil het zelf zien.
    Maar ga ervan uit dat het niet zo is. (hoop ik met heel mijn hart en op mijn blote knietjes... )
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60930902
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:03 schreef Stormqueen het volgende:

    [..]

    Ik ga m'n bed niet behangen gek, weet je hoe smerig dat wordt

    Kan je toch afnemen?
    En hoezo smerig? Zijn jullie zo smerig?
    quote:

    Ik kan ook altijd de muur nog aquablauw schilderen


    Als hij het mooi vindt...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:10:46 #221
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60931032
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:06 schreef Oblivion het volgende:

    [..]


    Kan je toch afnemen?
    En hoezo smerig? Zijn jullie zo smerig?
    Naja, je ligt er wel es met je hoofd tegenaan. Op je hoofd zit talg. Talg is vettig. Vet geeft vlekken. Enzo.
    quote:
    [..]



    Als hij het mooi vindt...
    Hij krijgt z'n MDF bed al
    disclaimer
    pi_60931103
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:10 schreef Stormqueen het volgende:

    [..]

    Naja, je ligt er wel es met je hoofd tegenaan. Op je hoofd zit talg. Talg is vettig. Vet geeft vlekken. Enzo.
    Kan je na een tijdje er weer een nieuw behangetje op doen...
    Beetje afwisselen.
    quote:

    Hij krijgt z'n MDF bed al
    Wat jij dus niet mooi vindt...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:18:14 #223
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60931254
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:13 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Kan je na een tijdje er weer een nieuw behangetje op doen...
    Beetje afwisselen.
    [..]

    Wat jij dus niet mooi vindt...
    Mijn smaak is inderdaad iets anders
    Maar overall kunnen we er goed uitkomen samen hoor, al vrees ik dat er iets minder appeltjesgroen komt dan ik het liefst zou willen
    disclaimer
    pi_60931307
    Wat zou je dan allemaal appeltjesgroen willen dan?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:23:56 #225
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60931404
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:20 schreef Oblivion het volgende:
    Wat zou je dan allemaal appeltjesgroen willen dan?
    ehr... de gordijnen, de eetkamerstoelen, m'n beddengoed en diverse accesoires
    Om de oranje banken een beetje te compenseren denk ik
    disclaimer
    pi_60931479
    En dat kan niet? Mag niet?
    Dat zijn toch allemaal dingen die je snel kan vervangen als je erop uit gekeken bent.

    Mijn idee van een bedroom:





    Met zulke deuren:



    Het boudoir...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:28:28 #227
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60931510
    Het heeft wel wat, maar als ik met zoiets aan kom zetten is mijn relatie meteen ten einde
    disclaimer
    pi_60931573
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
    Het heeft wel wat, maar als ik met zoiets aan kom zetten is mijn relatie meteen ten einde


    Mijn man kreunt alleen maar zachtjes bij het zien van deze plaatjes...
    Goede man!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:50:10 #229
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60932191
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef Oblivion het volgende:
    En dat kan niet? Mag niet?
    Dat zijn toch allemaal dingen die je snel kan vervangen als je erop uit gekeken bent.

    Mijn idee van een bedroom:

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Met zulke deuren:

    [ afbeelding ]

    Het boudoir...
    Die deuren gaan nog wel. Loose the rest.

    Dat mdf bed doet het voor mij ook niet, hoor. Mijn smaak ligt toch ergens tussen deze (bijna) uitersten.
    (in een oud huis moet wel iets wat een béétje klassiek is...)

    Wij hebben nu iets in de richting van:


    Met bolletjes op de hoeken en al. Vond ik altijd te truttig, maar in een oud huis kan het weer wel.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:53:17 #230
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60932280
    Dat vind ik dan weer het toppunt van lelijk

    Heerlijk al die verschillende smaken
    disclaimer
    pi_60932396
    Mijn nieuwe huis is ook getaxeerd, op 1,500 euro hoger dan wat ik er voor betaald heb. Nou weet ik niet in hoeverre zo'n taxateur zich laat beïnvloeden door de hypotheek, maar toch voelt als een bevestiging dat ik er niet te veel voor heb betaald.
    Volgende week vrijdag is de overdracht , gelijk maar de twee weken daarop vrij genomen om te klussen.
    pi_60932507
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:47 schreef Stormqueen het volgende:

    [..]

    Na 5 jaar je kk er niet uit?
    Woon je in een lastige plaats ofzo?
    Zat ik ook net aan te denken...
    We hebben dik winst in 5 jaar...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60932567
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:50 schreef Dromer het volgende:

    [..]

    Die deuren gaan nog wel. Loose the rest.

    Dat mdf bed doet het voor mij ook niet, hoor. Mijn smaak ligt toch ergens tussen deze (bijna) uitersten.
    (in een oud huis moet wel iets wat een béétje klassiek is...)
    WHoah, echt niet!
    quote:
    Wij hebben nu iets in de richting van:
    [ afbeelding ]

    Met bolletjes op de hoeken en al. Vond ik altijd te truttig, maar in een oud huis kan het weer wel.
    Grenen...
    Heb ik niks mee...
    Ja, geloogd kan het wel....maar dat echte gewone grenen?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60932581
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:53 schreef Stormqueen het volgende:


    Heerlijk al die verschillende smaken
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 20:05:53 #235
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_60932658
    Heerlijk... we vinden alles vreselijk van elkaar.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
      maandag 18 augustus 2008 @ 20:08:50 #236
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60932773
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 20:05 schreef Dromer het volgende:
    Heerlijk... we vinden alles vreselijk van elkaar.
    Inderdaad
    disclaimer
    pi_60932814
    Och, als iemand maar tevreden in zijn/haar bedje stapt...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60933831
    Ik weet niet eens hoe mn bed er uit ziet
    Afdankertje van iemand, wel met nachtkastjes

    likje verf er over en hopelijk is er dan wat van te maken
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60933945
    Ik heb trouwens gelukkig wel een lekker standaard smaak, heel erg ikea meets vtwonen
    Dus ik moet er wat van kunnen maken met hulp van de ikea (vtwonen gedeelte is nu nog veeel te duur haha)


    Over woontijdschriften gesproken:
    Ik raad echt de 101 woonideen aan!
    Staan vaak toch wat betaalbaardere dingen in (en ook design natuurlijk) en veel doe het zelf tips
    Ze hebben ook een site, die zoek ik zo wel ff op
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60934090
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      maandag 18 augustus 2008 @ 20:52:57 #241
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_60934170
    verrassende URL
    disclaimer
    pi_60934443
    JA sorry
    Ik dacht nog zal ik het gokken of toch ff opzoeken
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60934713
    Nou ja, veel mensen hebben een hele gemiddelde smaak. Allemaal beïnvloed door van die vreselijke woonprogramma's. Nu zie je in duizenden huizen één wand met een druk behangetje, of één wand in een felle kleur. En dan ook nog beweren dat je zo'n hut helemaal volgens je eigen smaak hebt ingericht...
    pi_60934884
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:10 schreef k_man het volgende:
    Nou ja, veel mensen hebben een hele gemiddelde smaak. Allemaal beïnvloed door van die vreselijke woonprogramma's. Nu zie je in duizenden huizen één wand met een druk behangetje, of één wand in een felle kleur. En dan ook nog beweren dat je zo'n hut helemaal volgens je eigen smaak hebt ingericht...
    Vergeet het wanstaltige Buddha-beeld niet!
    Wat dat betreft is de islam zo gek niet, die hebben geen religieuze kunst. Kunnen ze tenminste ook hun huis niet volzetten met die rotkitsch.
    pi_60935096
    Naja ik ga dat ook beweren
    Maar het is wel zo
    Ik weet al sinds mn 12 toen ik een nieuwe tienerkamer mocht welk bed en wat voor bank ik wil en zo
    En dat is nu toevallig hip
    Naja het is ook best tijdloos denk ik
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:26:49 #246
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60935150
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:10 schreef k_man het volgende:
    Nou ja, veel mensen hebben een hele gemiddelde smaak. Allemaal beïnvloed door van die vreselijke woonprogramma's. Nu zie je in duizenden huizen één wand met een druk behangetje, of één wand in een felle kleur. En dan ook nog beweren dat je zo'n hut helemaal volgens je eigen smaak hebt ingericht...
    Waarom mag je smaak niet in de lijn van de huidige mode liggen?
    Ik vind dat zo een klets dat het anders moet zijn dan wat de rest van NL heeft.

    Ik vind overigens het bed van Dromer vreselijk, grenen, brrrr.... Maar die slaapkamer op de foto's van Oblivion vind ik wel mooi. Is wel tof. Past alleen niet bij mijn bed (dat "zilveren" MDF ding ).
    Het bed van SQ vind ik overigens ook niet echt geweldig. Dat is zo een Ikea spijlen geval. EN ik heb tegen SQ gezegt dat ik het geen probleem vindt als dat MDF geval in een ander kleurtje geverft wordt .
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:28:48 #247
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60935196
    Ik denk trouwens dat mijn smaak best okee is voor een gemiddelde man .
    Heb best vaak gehoord dat mensen dachten dat ik een designer was, dat mijn flat ingericht was door mijn moeder of dat er een vrouw in mijn flat woonde (laatste bij bezichtigingen toen ik verkocht).

    Kortom, ik maak me geen zorgen over mijn interieursmaak .
    pi_60935220
    Het is overigens wel irritant dat ik geen mayonsaise meer kan eten. Past niet in m'n interieur. Ik ben moeten overstappen naar ketchup.
    pi_60935466
    Ik vind het trouwens wel moeilijk...
    Kies ik voor wat ik dus al zo'n 10 jaar in mn hoofd heb (met veel wit) of kies ik voor helemaal anders en handiger (vriendje knoeit veel, er komen misschien 2 katten bij me wonen die allebei zwart zijn... wit is zooo besmettelijk en zo natuurlijk)
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:41:37 #250
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60935537
    Hoezo is wit nu hip eigenlijk?
    Zelfs Jan des Bouvrie doet nu aan kleurtjes .
    pi_60935547
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:26 schreef bleiblei het volgende:
    Waarom mag je smaak niet in de lijn van de huidige mode liggen?
    Ik vind dat zo een klets dat het anders moet zijn dan wat de rest van NL heeft.
    Dat mag best. Ik vraag me alleen af in hoeverre dat allemaal eigen smaak is en in hoeverre mensen zich laten leiden door wat ze om zich heen zien. Als andere dingen vaak op tv zouden zijn, zou men dat overnemen, denk ik.

    Daar is niks mis mee. Da's nou eenmaal de menselijke aard. Met mode en andere zaken gaat het net zo. Waarschijnlijk laat ik mezelf ook beïnvloeden door wat ik om me heen tegenkom. Ik vind het alleen wel grappig dat mensen tegenwoordig hun huizen helemaal willen inrichten volgens hun eigen wensen en smaak en dan eindigen met een interieur dat volkomen uitwisselbaar is met dat van de buren.

    Overigens, als er hier nou één man met smaak is, ben ik dat wel.
    pi_60935584
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
    Ik vind het trouwens wel moeilijk...
    Kies ik voor wat ik dus al zo'n 10 jaar in mn hoofd heb (met veel wit) of kies ik voor helemaal anders en handiger (vriendje knoeit veel, er komen misschien 2 katten bij me wonen die allebei zwart zijn... wit is zooo besmettelijk en zo natuurlijk)
    Je moet dus ook katten kopen die bij je interieur passen.
    pi_60935614
    wit is weer hip'
    Met kleuraccenten natuurlijk
    En natuurlijke stoffen, en comfi is in

    Wat ik heeeel mooi vind (en het is hip) is een matrasbank zeg maar
    Je neemt een matras (of 2, volgens vtwonen heeft iedereen een huis van 3949885m2), knalt er wat pootjes onder en zet het tegen de muur
    Enorm veel kussen er op en tadaaaa

    Of gewoon een matras op de grond in de speelkamer voor de kinderen
    Leuke blije kussens er op en zo
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60935641
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:43 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Je moet dus ook katten kopen die bij je interieur passen.
    Ja idd maar de katten zijn al in de familie
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60935663
    Matrasbank? Zoiets?

    pi_60935767
    Nee joh, die is toch niet wit ook
    Wacht ik zoek wel een plaatje
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:51:20 #257
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60935770
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:41 schreef k_man het volgende:

    [..]
    Overigens, als er hier nou één man met smaak is, ben ik dat wel.
    Nee, je hebt fucking veel geld over voor meubels .
    Al moet ik wel zeggen dat je mooie meubels kiest.
    Maar daarentegen zijn ze wel weer redelijk mainstream, als in, niet bijzonder waardoor vrijwel iedereen ze wel mooi vindt .
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:52:19 #258
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60935792
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:47 schreef k_man het volgende:
    Matrasbank? Zoiets?

    [ afbeelding ]
    Ja juist, zeggik, je hebt veel geld voor dat soort dingen over .
    pi_60935805
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
    Nee joh, die is toch niet wit ook
    Wacht ik zoek wel een plaatje
    Die is er ook in wit, maar die kon ik zo snel niet vinden.
    pi_60935829
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef bleiblei het volgende:

    [..]

    Ja juist, zeggik, je hebt veel geld voor dat soort dingen over .
    Die heb ik niet hoor!
    pi_60935963
    quote:
    Uw zoekbewerking - matrasbank - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
    pi_60936057
    Hmm kan er geen van vinden
    Maar in de vtwonen van deze maand staat er een, gewoon een matras op de grond gelegt, marokaans sfeertje er omheen gemaakt, lage tafteljes en zo, veel zilver

    En in de 101 woonideeen van een paar maanden terug hadden ze gewoon het simpelste bedframe van ikea (geloof ik sultan nog wat of zo) matrasje er op geplept, zo 2 naast elkaar (hoofd tegen voeteneinde zeg maar, zodatje een bank van 4 meter lan krijgt en 1.80 diep) en zo tegen de muur

    Matrassen gewoon met een simpel wit hoeslaken er op, mega stapel kussens er op en klaar

    Ik vind het super, maar je moet er wel ruimte voor hebben
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60936092
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Die is er ook in wit, maar die kon ik zo snel niet vinden.
    Nee die van jou is veeel te strak en het matras is veel te dun
    Het gaat om het hele hang out gevoel en zo
    Met zn alle wegzakken in een stapel kussentjes
    Heel erg lounge achtig etc
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60936291
    Het klinkt afschuwelijk.
    pi_60936412
    Jij bent meer van strak design?

    Ik vind het heerlijk zo'n matrasbank
    Maar ik zit ook echt nooit recht op op de bank haha
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60936509
    Ik vond wel dit in mn zoektocht naar de matrasbank
    Kei leuk!


    En dat voor maar 630 dollar
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      maandag 18 augustus 2008 @ 22:22:04 #267
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60936664
    Ghe, die is wel gaaf .
    pi_60936716
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
    Ik vond wel dit in mn zoektocht naar de matrasbank
    Kei leuk!
    [ afbeelding ]

    En dat voor maar 630 dollar
    Jezus . Voor 630 dollar maak ik er 10 voor je.
    pi_60936822
    Ja vreselijk he!
    Maar het idee vind ik wel heel vet
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60938138
    Ik zit echt te malen haha
    Wat zouden jullie kiezen? besmettelijk wit of toch een iets praktischer of hoe je dat ook spelt
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60938287
    Ik zou zoeken naar iets wits dat makkelijk te reinigen is.
    pi_60938948
    Haha zo ver was ik ook al
    Bank met afneembare hoezen en zo
    Maar ja dan nog, als je je tapijt en bankhoezen en stoelhoezen etc telkens er af moet halen, laten reinigen/zelf wassen weer terug er op doen en dat zelfde riedeltje nog eens en nog eens en zo
    Ik weet niet... best wel wat gedoe
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      maandag 18 augustus 2008 @ 23:42:59 #273
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60939093
    Wat dacht je van een witleren bank .
    pi_60939111
    Ik heb een blauwe bank en witte leren.
    Ik weet niet welke het meest besmettelijk is...

    Neem gewoon wat je mooi vindt!
    Als je een oud druifje bent kan je nog eens gaan denken over praktische zaken, nu moet je voor de leuk gaan!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60939122
    Kattennageltjes op leer?
    pi_60939126
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 23:42 schreef bleiblei het volgende:
    Wat dacht je van een witleren bank .


    *slab...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 23:44:37 #277
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60939139
    Of gewoon een grijze neutrale bank en de rest wit.
    Al denk ik dat alleen wit wel bijzonder saai is. Beetje 80's zeg maar.

    Hoezen zou ik niet doen. Daar ben je toch te lui voor om die elke keer te wassen.
    Is geen persoonlijke aanval, maar mensen die tijd en zin hebben om dat 1 keer per x maanden te doen zijn waus .
    pi_60939163
    Haha, bleiblei vond de slaapkamers mooi!

    SQ!!! Heb je het gelezen?
    Zou gelijk dat MDF ding op marktplaats zetten...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 18 augustus 2008 @ 23:46:06 #279
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60939185
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef k_man het volgende:
    Kattennageltjes op leer?
    Kwestie van africhten, kussens neerleggen en niet zeuren over die anderhalve scratsch op de bank. Je spijkerbroek veroorzaakt ook dergelijke krassen .
      maandag 18 augustus 2008 @ 23:46:37 #280
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60939202
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 23:45 schreef Oblivion het volgende:
    Haha, bleiblei vond de slaapkamers mooi!

    SQ!!! Heb je het gelezen?
    Zou gelijk dat MDF ding op marktplaats zetten...
    Mooi betekend niet dat ik het in mijn huis wil .
    Nee, ik vind het wel mooi, maar ivm. praktische zaken gaat het dat echtnie worden .
    pi_60939222
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 23:45 schreef Oblivion het volgende:
    Haha, bleiblei vond de slaapkamers mooi!

    SQ!!! Heb je het gelezen?
    Zou gelijk dat MDF ding op marktplaats zetten...
    Die slaapkamers van jou, worden die geleverd inclusief schoonmaakster voor al die tierelantijntjes?
    pi_60939278
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef bleiblei het volgende:

    [..]

    Kwestie van africhten, kussens neerleggen en niet zeuren over die anderhalve scratsch op de bank. Je spijkerbroek veroorzaakt ook dergelijke krassen .
    Katten africhten? Ik heb redelijk wat ervaring met katten. Velen doen gewoon waar ze zelf zin in hebben. Ze weten heel goed dat ze niet op dat ene tafeltje mogen en ze zullen het niet doen waar je bij bent, maar zo gauw je de kamer uit bent....
    pi_60939281
    Ow nee ik wil echt geen leer en al helemaal geen wit leer
    No offence maar dat vind ik zooo tokkie

    En ik gok dat ik voor minder handig maar mooi ga
    Het zelfde als bij schoenen
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60939333
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 23:48 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Katten africhten? Ik heb redelijk wat ervaring met katten. Velen doen gewoon waar ze zelf zin in hebben. Ze weten heel goed dat ze niet op dat ene tafeltje mogen en ze zullen het niet doen waar je bij bent, maar zo gauw je de kamer uit bent....
    HAha idd
    Ik ben op ze aan het catsitten (ze zijn eik van mn papa maar die moet zo veel reizen voor zn werk vandaag dat ik ze waarschijnlijk in huis ga nemen) en eentje word altijd boos als mn papa weg is
    Hij weet goed dat ie bv niet op de schoorsteenmantel mag en uit de vaas mag drinken maar als ie boos is gaat ie dat soort dingen expres doen, en dan gaat ie me zo aankijken
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      maandag 18 augustus 2008 @ 23:50:43 #285
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_60939337
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 23:48 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Katten africhten? Ik heb redelijk wat ervaring met katten. Velen doen gewoon waar ze zelf zin in hebben. Ze weten heel goed dat ze niet op dat ene tafeltje mogen en ze zullen het niet doen waar je bij bent, maar zo gauw je de kamer uit bent....
    Ik heb ook ervaring met katten, momenteel 3 zelfs.
    En die zijn prima af te richten zolang je geen gekke dingen wil. En dan gaat ie maar op de bank als je er niet bent. Zolang hij er niet met nagels uit overheen raced is er niets aan de hand . Dat racen doen ze weer voornamelijk als het baasje thuis is .
    pi_60939346
    Oh god, we zijn op de tierenlantijn terecht gekomen...

    SFEER!

    Nee, even serieus.
    Ik heb altijd veel werk gemaakt van mijn slaapkamer.
    De kamer waar je als persoon best veel tijd doorbrengt, al is het met je ogen dicht.
    Ik zou niet kunnen/willen zonder een sfeervolle slaapkamer.
    Cozy, liefelijk en vooral veel warmte moet het uitstralen, dan slaap ik gewoon het lekkerst!
    En vind het gezellig.
    Tegenwoordig is het wat beter, maar een slaapkamer moest vooral praktisch zijn en meer niet.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60939370
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
    Ow nee ik wil echt geen leer en al helemaal geen wit leer
    No offence maar dat vind ik zooo tokkie




    Okay...
    quote:

    En ik gok dat ik voor minder handig maar mooi ga
    Het zelfde als bij schoenen
    Good girl!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60939401
    Wij hebben hele mooie halen op onze chesterfield (WIT LEER!!!) staan van onze kat.
    Hoe ouder die wordt (de bank dus) hoe mooier!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60939446
    Ik heb bij elke kamer al wel iets van een beeld behalve mn slaapkamer
    Het komt gewoon niet...
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60939467
    Ik vind leer snel koud trouwens, dan moet je voor mijn gevoel echt met warme kleuren werken
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60939471
    Wanneer krijg je de sleutel?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60939548
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 23:54 schreef rhubarbje het volgende:
    Ik vind leer snel koud trouwens, dan moet je voor mijn gevoel echt met warme kleuren werken
    Ik vind het niet koud hoor en zeker niet tokkie achtig...
    Maar smaken verschillen.
    Er waren eerst twee witte banken, dat vind ik dan weer too much...

    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60939566
    Don't know yet

    Papa is in het buitenland en als ie terug komt moet er dus snel een notaris gevonden
    Dan moeten de papieren getekent en dan naar amerika verzonden of canada of zoiets om het daar af te werken (daar is de eigenaar) en dan sleutel
    Makelaar zei 1 september? En papa zei ik denk dat ik dat niet haal maar hou het maar op de eerste of 2e week van september
    Maar papa is euhm nogal traag
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60939681
    Oh, dat is best snel!
    Leuk!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60939732
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 23:57 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Ik vind het niet koud hoor en zeker niet tokkie achtig...
    Maar smaken verschillen.
    Er waren eerst twee witte banken, dat vind ik dan weer too much...

    [ afbeelding ]
    Vind het zo idd mee vallen, maar dat komt dus door de andere dingen zoals de kleur op de muur en zo... en mijn muur word grijs
    Dan word het wel echt koud

    En dit is wel tokkie (vind ik)
    http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://fotos.marktplaats.nl/kopen/a/05/A9gP92g3jEJfXglKpzpxkQ%3D%3D.jpg&imgrefurl=http://huis-inrichting.marktplaats.nl/banken-bankstellen/170077242-tekoop-wit-leren-hoekbankstel.html&h=389&w=585&sz=20&hl=nl&start=135&um=1&tbnid=Rno17_ezIiunDM:&tbnh=90&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dbank%2Bleer%2Bwit%26start%3D126%26ndsp%3D18%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60939764
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 00:02 schreef Oblivion het volgende:
    Oh, dat is best snel!
    Leuk!
    Ja idd
    Het staat al leeg dus ja

    Handig, kan ik wat maten nemen en zo
    Vriendje laten zien etc
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60939774
    Mjah, smaken verschillen, is ook niet mijn type bank...
    Maar kan een strak design witte leren bank best wel waarderen.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60939880
    ja idd
    Volgens de woontest is mijn stijl romantic
    Of zoiets

    Naja ik ga in bed verder piekeren haha

    September is zooo snel, alle kleuren kiezen en zo
    En ik ben ook bijna jarig, en mensen willen vast leuke dingen geven voor in huis en dan moet ik de kleuren weten vind ik, dan kan mama zeggen oke vind ze vast leuk maar dan wel in die en die kleur, anders zit ik straks met dingen die totaal niet er bij passen en zo
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60939903
    Slaap lekker!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_60939924
    Tnx
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_60940005
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')