abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:48:15 #1
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60635408
Wat is MMA?
Mixed martial arts (MMA) is een intense gevechtssport waarbij deelnemers verschillende soorten van vechtstijlen gebruiken. De meest gebruikte stijlen zijn jiu-jitsu, boxing, muay thai en wrestling. We kunnen deze gebruikte technieken in twee categorieen plaatsen:

Striking en grappling techniques
Tot de striking technieken behoren onder andere punches, elbows, kicks en knees. Daarnaast kennen we ook de zogenoemde grappling technieken, hiertoe behoren onder andere clinch holds, submission holds en takedowns.

Tegenwoordig is het niet meer genoeg om uit te blinken in 1 van de vele onderdelen van deze snel groeiende sport. Alle top MMA fighters zijn all round en hebben dus verstand van meerdere gevechtssporten. Hieronder worden de verschillende strategieen genoemd die men kan gebruiken tijdens een MMA gevecht.

Sprawl and brawl
Dit is een staande strategie die bestaat uit het effectief gebruiken van striking techniques (brawl) en het vermijden van takedowns (sprawl). De strategie wordt meestal gekozen als men goed is in boxing of muay thai. Heel belangrijk voor de MMA fighters die aan deze vorm de voorkeur geven is dat ze niet alleen goed kunnen boksen maar ook een goede afweer hebben tegen de mogelijke takedowns van tegenstanders.

Clinch fighting
Deze strategie is wat breder dan de voorgaande. Hierbij probeert men de tegenstander vast te houden op een plek zodat deze niet weg kan komen. Terwijl de tegenstander wordt vastgehouden zal men proberen hem door middel van de striking techniques knock-out te slaan of hierdoor op de grond te krijgen. Deze strategie wordt hoofdzakelijk gebruikt door MMA fighters die de kunst van muay thai perfect beheersen.

Ground-and-pound
Bij deze strategie wordt de tegenstander door middel van de zogenaamde takedowns naar de grond gewerkt. Eenmaal op de grond zal men een positie bovenop de tegenstander innemen om hem vervolgens knock-out te slaan. Ook wordt deze strategie wel vaker gebruikt om de tegenstander nadat hij herhaaldelijk geslagen en/of geschopt is in een submission te krijgen.

Submission grappling
Zoals hierboven al een beetje besproken bestaat submission grappling uit het neerhalen van de tegenstander met als doel hem in een submission te krijgen. Na een takedown wordt ook hier meestal een positie bovenop de tegenstander genomen. Er zijn echter genoeg submission grapplers die vanaf de bodem positie naar een submission op zoek zijn.

Lay-and-pray
Deze strategie wordt gezien als de lafste strategie binnen de MMA wereld. Hierbij zal men net zoals bij ground-and-pound of submission grappling de tegenstander naar de grond werken. In tegenstelling tot de twee andere strategieen probeert men de wedstrijd echter niet te winnen door een knock-out of submission maar hoopt men dat de jury de overwinning zal verklaren door de gemaakte takedown(s). Het is dus een strategie die meestal wordt gebruikt door MMA fighters die wel in staat zijn tot een takedown maar het gevecht niet zelf kunnen afmaken.

Wat onderscheidt deze sport nu van straatgevechten of free fights?
In de loop der jaren zijn de regels die gelden binnen de MMA wereld mee geevalueerd.
Het is echter nog steeds niet zo ver dat er universele regels zijn binnen deze tak van sport.
De regels hangen dus af van de organisatie die de gevechten organiseert.
De regels die gehanteerd worden door UFC zijn:

- Geen kopstoten of trappen naar een tegenstander die op de grond ligt
- Geen knieen tegen het hoofd van een tegenstander die op de grond ligt
- Geen ellebogen met de punt naar onderen
- Geen slagen of stoten tegen de wervelkolom of de achterkant van het hoofd
- Geen slagen of stoten tegen de keel of gebied van de lies

Verder is het niet toegestaan om het hekwerk van de kooi vast te pakken.

Een overwinning in een MMA gevecht kan behaald worden in de volgende situaties:
- door Knock-out
- door Submission
- door Judges decision (in dit geval zal de jury bepalen wie de winnaar is)
- door Stoppage (door referee, doktor of mensen in hoek van de deelnemer)

Toch kan het voorkomen dat er geen winnaar is na afloop van het gevecht. In dit geval wordt de wedstrijd als een gelijkspel (draw) afgedaan. De jury is in dit geval van mening dat beide MMA fighters evenveel punten hebben gescoord.

Een gevecht (in de UFC) duurt normaal gesproken 3 rondes van vijf minuten. Tenzij het gaat om een titel gevecht, in dat geval gaat een gevecht over 5 rondes van elk vijf minuten.
Een 3 koppige jury zal een MMA gevecht beoordelen aan de hand van de volgende criteria.

De ronde winnaar krijgt 10 punten, zijn tegenstander 9 punten of minder.
Deze punten worden gebaseerd op de volgende onderdelen:
- agressie
- effectieve striking
- effectieve grappling
- controle die men heeft over de kooi
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De grootste MMA organisatie:


Ultimate Fighting Championship is de grootste MMA organisatie in Amerika, gelegen in Las Vegas, Nevada. UFC is eigendom van Lorenzo Fertitta en Frank Fertitta III met Dana White als voorzitter die veel expertise met zich meebrengt. Een groot kenmerk van Ultimate Fighting Championship is "The Octagon", een 8-zijdige kooi waarin de zogenaamde bouts (gevechten) worden afgewerkt. Het volgende event dat op de UFC kalender staat is UFC 87 [Seek and Destroy]

Dit zijn de huidige UFC titleholders in hun gewichtsklasse


Lightweight champion:

BJ Penn

Welterweight champion:

George St. Pierre

Middleweight champion:

Anderson Silva

Light Heavyweight champion:

Forrest Griffin

Heavyweight champion:

Randy Couture

Bijgewerkt tot en met 08/08/2008
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kleinere MMA organisaties
Naast UFC zijn er veel organisaties die ook graag aan de top van deze geweldige sport zouden willen staan. Het zal echter afhangen van een heleboel omstandigheden of zij het groot gaan maken in MMA.

Elite XC
EliteXC is een organisatie die door een samenwerkingsverband tussen Pro Elite en Showtime tot stand is gekomen. Naast de al reeds bekende EliteXC events zullen er in 2008 ook meerdere ShoXC events worden gehouden die er hoofdzakelijk voor bedoelt zijn om nieuw talent een kans te geven om door te breken naar de top.

Pro Elite heeft absoluut niet stil gezeten in het afgelopen jaar en heeft hun positie versterkt door diverse overnames van andere MMA organisaties. Eerst werden er drie noord Amerikaanse organisaties opgekocht; King of the Cage, Rumble on the Rock en ICON. Vervolgens namen zij ook nog het Aziatische Spirit MC en het Engelse Cage Rage over.

In maart 2008 werd er bekend gemaakt dat EliteXC een deal heeft gesloten met tv-zender CBS om hun events op uit te gaan zenden. Dit wordt door velen beschouwd als een grote doorbraak om de sport 'mainstream' te laten gaan. Het event is inmiddels al geweest en niet geheel zonder controversie!! Een vreemd main event (Kimbo - Thompson) en enkele controversiele ref stoppages bleken achteraf het toneel van vele MMA fans. Zo vonden de hardcore MMA fans het event erg matig en niet goed voor de sport, maar de nieuw aangetrokken fans lijken er geen genoeg van te kunnen krijgen. De kijkcijfers daarentegen waren heel erg positief. Op 26 juli zal er een tweede EliteXC event op CBS worden uitgezonden. Dan zullen we pas echt zien of ze geleerd hebben van hun fouten, of de kijkcijfers hoog zullen blijven en hoe het de ontwikkeling van de sport verder zal beinvloeden!

Dream
DREAM is a mixed martial arts organization promoted by Fighting and Entertainment Group and co-produced with the former PRIDE executives from Dream Stage Entertainment. It is the sister promotion of K-1 kick boxing. DREAM replaced FEG's previous-run mixed martial arts fight series, HERO'S. The series retains many of the stylistic flourishes and personnel from PRIDE FC broadcasts, including fight introducer Lenne Hardt. In America, the promotion is aired on Mark Cuban's HDNet.

Adrenaline MMA
Aan het einde van oktober in 2007 kwam er voor vele MMA fans een organisatie vanuit het niets opzetten, M-1 Global was hun naam. Na een controversiele breuk met hun top fighter Fedor Emelianenko volgde er een doorstart voor de organisatie in Amerika die vanaf nu bekend zal zijn onder de naam Adrenaline MMA. Fedor zal wel nog actief zijn voor de organisatie maar is vrij om ook voor andere organisaties uit te komen. Met Monte Cox als president en CEO van de organisatie zien wij MMA liefhebbers hun events met veel plezier tegemoet!

World Extreme Cagefighting
Opgericht in 2001 door Scott Adams en Reed Harris. Wedstrijden warden hoofdzakelijk gehouden in Lemoore, California. Eind 2006 werd WEC overgenomen door UFC maar is tot op de dag van vandaag nog steeds een aparte promotie met zijn eigen gewichtsklassen en MMA fighters. Er zijn wel enkele aanpassingen gedaan door UFC zoals de introductie van een gemodificeerde Octagon. De WEC kooi heeft 5 zijden. WEC onderscheidt zich vooral door hun fast paced gevechten vol spanning in de lagere gewichtsklassen.

Daarnaast is de IFL het noemen nog waard. Sinds hun show afgelopen augustus gecancelled werd is het echter nog maar de vraag of de IFL nog lang zal blijven bestaan. Er zijn talloze geruchten geweest die ons vertellen dat de UFC de IFL over zal nemen. Het lijkt er echter op dat de IFL al hun fighters zonder slag of staat een andere organisatie laten kiezen. Veel IFL champions hebben inmiddels al een contract bij een andere organisatie getekend. De IFL is vooral bekend geworden om hun teamconcept en hun talloze talenten.

Vergane glorie


PRIDE is in 2007 overgenomen door UFC. Eind 2007 zijn enkele top MMA fighters van PRIDE naar UFC overgehaald waaronder; Dan Henderson, Quinton Jackson, Mirco Filipovic, Antonio Rodrigo Nogueira en Wanderlei Silva die vooral bekend zijn geworden van hun tijd in Japan.

Er gaat voor hun echter heel wat veranderen, het zijn de UFC regels (die verschillen van de PRIDE regels) die deze veranderingen al dan niet positief gaan beinvloeden. Duizenden PRIDE fans hadden nog een korte tijd hoop dat er een soort van doorstart voor PRIDE gemaakt zou worden maar niets bleek minder waar. In oktober 2007 kreeg de staf van PRIDE te horen dat hun inzet en aanwezigheid niet langer op prijs werd gesteld. Vanaf dat moment waren de plannen van de UFC duidelijk.

Upcoming Events
09/08 UFC 87 [Seek and Destroy]
24/08 Sengoku IV

Nieuws sites
Om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws binnen de MMA sport is het natuurlijk handig om enkele sites bij de hand te hebben die ons hiervan op de hoogte houden.
Naast nieuws staan er ook veelvuldig geruchten op die de ronde doen.
Pas op met de SPOILERS op deze sites, niets is zo irritant als de uitslagen lezen voordat je de show hebt gezien!!

www.mmahq.com
www.sherdog.com
www.mmanews.com
www.mmajunkie.com
www.mmamania.com
www.mmaweekly.com
www.fiveouncesofpain.com

Vorige topics:
Pride Fight
PRIDE fight II
Pride Fight III[(of maar gewoon MMA?)
Pride Fight # Four! [ of houden we t nog steeds bij MMA? ]
MMA topic #5 GSP vs Hughes
[Centraal] MMA topic #6 Couture Returns
[Centraal] MMA topic #7 UFC's PRIDE
[Centraal] MMA topic #8 The Biggest Fights of the Summer
[Centraal] MMA topic #9 Its all about respect
[Centraal] MMA topic #10 The Undisputed Champion
[Centraal] MMA topic #11 The Ultimate Knockout
[Centraal] MMA topic #12 Without Fedor & Couture
[Centraal] MMA topic #13 Breaking Point
[Centraal] MMA topic #14 Pride of a Champion
[Centraal] MMA topic #15 Dream
[Centraal] MMA topic #16 Mainstream MMA
[Centraal] MMA topic #17 With a new lightweight champion?
[Centraal] MMA topic #18 Banned
[Centraal] MMA topic #19 It's Time!!

[ Bericht 50% gewijzigd door Tazmaniac op 07-08-2008 19:53:55 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60635458
Alvast een tvp-tje.

Morgen eens kijken naar mn predictions
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60635665
Van mij mogen de UFC vechters dus wel meer verdienen.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:05:56 #4
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60635769
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:50 schreef Breach het volgende:
Alvast een tvp-tje.

Morgen eens kijken naar mn predictions
Ik zal ze ook morgen posten
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Van mij mogen de UFC vechters dus wel meer verdienen.
Absoluut en dat zal iedereen met je eens zijn!

Alleen het probleem met TEveel te gaan betalen zoals de 1e Affliction card is dat je binnen de kortste keren de fles op bent.. de enige reden dat Affliction zich dat kon permiteren zal wel het een en ander te maken hebben met Donald Trump.

Ik zag trouwens een videoblog van Dana White (ja, echt waar.. Dana White) met Rampage erin.. zo te zien heeft die gast ze nog allemaal op een rijtje hoor.. en nu hij met andere trainers werkt komt ie sterker terug dan ooit volgens eigen zeggen

[ Bericht 13% gewijzigd door Tazmaniac op 07-08-2008 20:46:53 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60635818
Goede TT!

Gilbert Yvel naar Dream, ik hoop dat hij dan eindelijk eens tegen Alistair Overeem kan vechten. Vind 't altijd leuk om naar Gilbert te kijken. Hoewel, met de huidige topvorm van Alistair krijgt Gilbert het sowieso erg moeilijk!

Voor UFC 87 ga ik voor:
GSP
Kenny
Heath Herring!

Misschien dat ik voorzichtig wat geld inzet, odds zijn bij Heath wel leuk. Heb nu een beetje winst gemaakt, dus denk dat ik dat inzet en de rest maar terugstort naar mijn rekening. Moet eigenlijk een beetje van dat gokken af

De vraag is bij Brock vs Heath gewoon of HH de eerste 2 minuten overleeft en lang genoeg vasthoudt OF een reverse voor elkaar krijgt. In het verleden heeft hij tegen topworstelaars (Mark Kerr en TOm Erikson) hetzelfde gehad. Ik ga voor Herring!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:09:52 #6
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_60635876
bb_koning.hyves.nl
pi_60636755
Probleem met Brock is eigenlijk dat we niks van hem gezien hebben. Hij heeft 2 gevechten gehad. Hij begon bij allebei met een succesvolle take down. In het eerste gevecht heeft hij ze tegenstander zo uit gepound. En bij het 2de gevecht werd hij gesubmit door een fout van hem zelf.

Ondertussen heeft hij natuurlijk ook flink getrained, en het enige wat we van hem gezien hebben is takedowns en ground en pound. Dus ben erg benieuwd of we nu wat meer zien.
pi_60640627
Kan iemand trouwens Couture weghalen en Big Nog neerzetten. Die heeft die plek ondertussen wel verdiend
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:56:35 #9
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_60641262
Roger gaat verliezen, simpel. Hij heeft niks laten zien wat hem een supertalent of een supervechter maakt. En hij is echt niet zo lekker als Thiago Alves.

bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:07:56 #10
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_60641529



Rampage was er ook bij d epersconferentie van ufc 87
bb_koning.hyves.nl
pi_60644937
For real! En klonk hij een beetje normaal? en zag hij er normaal uit? Ik heb de PC niet gezien
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:26:48 #12
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60647794
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:28 schreef Paxlie het volgende:
Kan iemand trouwens Couture weghalen en Big Nog neerzetten. Die heeft die plek ondertussen wel verdiend
Volgens UFC.com is Couture nog altijd de HW champion
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:56 schreef BB_Koning het volgende:
Roger gaat verliezen, simpel. Hij heeft niks laten zien wat hem een supertalent of een supervechter maakt.
Ben het helemaal met je eens dat ie niet zal gaan winnen maar om nou te zeggen dat het geen talent is of geen geweldige vechter gaat me toch echt te ver. Die gast kan echt wel ver komen.. ik zie hem wel goed passen in het plaatje van EliteXC!!
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:37 schreef roepdeman het volgende:
For real! En klonk hij een beetje normaal? en zag hij er normaal uit? Ik heb de PC niet gezien
Zag er normaal uit en grapte zelfs met Dana over zijn zogenaamde mentale problemen

en dan nog even wat nieuws van Dana
** Dana White: "Yes," some WEC weight classes will be folded into the UFC

[ Bericht 21% gewijzigd door Tazmaniac op 08-08-2008 10:36:17 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:36:25 #13
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60649471
http://www.sherdog.net/forums/f2/brock-not-sit-well-827406/

Wat een geniaal topic ook
Die reacties
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:24:01 #14
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60652502
Lang verwacht.. mijn geweldige picks

Georges St. Pierre vs. Jon Fitch
Jon Fitch is een van mijn favoriete fighters, hij heeft mad skills en zal mss ooit de UFC welterweight champion worden, maar voorlopig denk ik dat GSP te sterk voor hem is. 2nd round (T)KO

Kenny Florian vs. Roger Huerta
Wederom 2 van mijn favoriete fighters.. Huerta heeft skills, fast pace and a fucking huge fighting heart maar Kenflo is een maatje te groot voor de matador!! Gelukkig komt de finish pas in de 3e ronde zodat we kunnen genieten van deze GEWELDIGE matchup! Kenlfo by submission

Brock Lesnar vs. Heath Herring
Ik wil gewoon zoooo graag dat Brock deze fight wint dat ik ook maar meteen voor hem kies.
En hoe.. 2:36 into the first round.. your winner by (T)KO, Brock Lesnar

Tamdan McCrory vs. Luke Cummo
Cummo hoort niet thuis in de UFC en ik hoop dat Dana dit na wederom een verlies ook eens beseft. McCrory daarentegen kan nog ver komen in deze business als hij goed blijft trainen. 1st round submission

Cheick Kongo vs. Dan Evensen
Tja.. Dan Evensen ken ik niet echt maar hij heeft nooit een high profile match gehad zo te zien.. Kongo is een beest en zal de victory hier claimen. 2nd round KO!!

Demian Maia vs. Jason MacDonald
Deze match is héél moeilijk om te voorspellen. Beide mannen hebben een goede submission game, Maia uiteraard wat meer dan Jason. Maar Jason is de beter allround athlete. Ik ga voor uhmmm.. Maia by 2nd round submission

Manny Gamburyan vs. Rob Emerson
Pitbull by domination 1st round sub

Chris Wilson vs. Steve Bruno
WIlson heeft een paar mooie submissions in huis, vandaar dat ik denk dat hij het al in de eerste ronde weet te beslissen en met de overwinning naar huis gaat

Ben Saunders vs. Ryan Thomas
Ook de submissions van Thomas mogen niet onderschat worden.. die Ben Saunders vind ik ook zo'n net niet mannetje. Denk dat ook deze fight niet voorbij de 1e ronde zal komen!

Andre Gusmao vs. Jon Jones
/care to much about this one. 1st or 2nd round (T)KO

Net ook nog ff countdown to UFC87 gekeken en ik moet eerlijk zeggen dat het lang geleden dat is dat zó heb uitgekeken naar een UFC event can't wait can't wait till sunday!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:58:36 #15
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60655718
Net de Countdown gekeken

* Paxlie is pumped als een mofo!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_60657548
Countdown was goed ja. Heb er zin in

UFC Zondag (kijken iig)
Hard Justice Maandag (kijken iig)
En volgende week Summerslam

Heerlijk
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:53:28 #17
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60662333
Joe Lauzon over de Tapout ep met zijn broertje, kan me er wel in vinden:
quote:
My Brother was on a recent episode of the Tapout show... and the whole thing came off terribly.

Training Hard on Tuesday when the fight is Friday? Terrible idea. The Tapout crew showed up on Monday when the fight was on Friday. What kind of training footage did they really expect to get? They wanted shark baits with fresh guys 4 days before the fight? Are they nuts? I love how they act like the authority on training and fighting when they would even suggest this. We do shark baits like this... when its not 4 days before the fight. Had they come the week before, you would have seen plenty of that. You would have seen one fresh guy after another rotating on Dan to work on his cardio and conditioning.

Going to Sityodtong was never something we wanted to do. Dan didnt want to go, but they pushed the issue and Dan finally caved to make them happy. They were not doing anything different than what we do... but we arent training like that the week of the fight. Mask offers his words of wisdom with "I like how he changes levels" like we have never seen someone shoot a double before. I am not sure who Mask thought he was talking to, but you dont get into the UFC when you have never seen a wrestler. Dan didnt really want to be there because I was fighting Kenny a few months later, and I am sure they felt the same way. There has been a lot of tension between the camps for some time and its definitely healthy competition more so than actually dislike... but its weird for everyone involved when that happens.

They did a horrible job of cutting up audio and chopping it into their own little story. They take bits of pieces of what everyone says, twist it out of context and then splice in clips of Dan saying "yea... yup... okay" to make it all seem the way they want to portray it.

Dan was training with Guido, the 15 year, old a few days before the fight. Now does Guido really offer any bit of a challenge? Absolutely not. However, Dan was there to sweat out and lose weight and just move around. It didnt matter who he was working out with and Guido loves the beatings so Dan was rolling around with him. But obviously, they make it seem like Guido is Dans primary training partner.

The whole "I am so sad my corners are going to be late" angle was pretty hypocritical as well. Dans corners were not going to be there right when the show started, but they were there in plenty of time to get him prepared for his fight. This was Dans 11th fight and he had the other guys from the gym there with him. He wasnt sitting alone in a corner somewhere, but thank god he didnt sit down for a moment without other people in the show or I am sure Tapout would have shown Dan sitting all alone as they played some sad and depressing music.

They made the gyms, the trainers and the training partners all look like garbage. I started at this gym and have done well training out of there... and Dan has too along with a bunch of other guys. We are doing pretty good for a small gym and didnt need to be shit on like that.

Was it good TV? Maybe for some. Was it a load of bullshit? Absolutely.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_60667665
TVP
pi_60676319
Georges St. Pierre vs. Jon Fitch
Jon Fitch is a f***** fighter, ik denk dat hij hem wel kan hebben.

Kenny Florian vs. Roger Huerta
I Finish Fights! Maar Huerta is sterk, gewoon echt sterk. Ik ben benieuws of die tijd na Guida hem wel goed heeft gedaan.

Brock Lesnar vs. Heath Herring
Hollandse glorie zal zegevieren hoe graag ik Brock ook zie winnen! Ik ben een Brock fan en als hij wint doet hij dat via F5!

Tamdan McCrory vs. Luke Cummo

Cheick Kongo vs. Dan Evensen

Demian Maia vs. Jason MacDonald

Manny Gamburyan vs. Rob Emerson

Chris Wilson vs. Steve Bruno

Ben Saunders vs. Ryan Thomas
Keep on smiling!

Andre Gusmao vs. Jon Jones
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_60676341
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:16 schreef roepdeman het volgende:Brock Lesnar vs. Heath Herring
Hollandse glorie zal zegevieren hoe graag ik Brock ook zie winnen! Ik ben een Brock fan en als hij wint doet hij dat via F5!
Als hij dat ooit doet dan kom ik klaar denk ik

Besides dat het heel lastig is omdat ze hier natuurlijk niet meegeven, is het volgens mij ook niet legaal omdat hij dan op ze kop valt ook grotendeels
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:54:22 #21
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60680229
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Als hij dat ooit doet dan kom ik klaar denk ik

Besides dat het heel lastig is omdat ze hier natuurlijk niet meegeven, is het volgens mij ook niet legaal omdat hij dan op ze kop valt ook grotendeels
dat mag hoor

je mag alleen niet spiken, dus echt in de lengte van de ruggegraat iemand op de grond rammen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:59:32 #22
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60680316
Zeg Pax.. waar zijn jouw predictions.. of heb ik die ergens gemist
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:07:26 #23
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60680428
Georges St. Pierre vs. Jon Fitch
5 ronden WAR, dit gaat naar de judges na een ontzettend spannend gevecht. Beiden zijn enorm goed en enorm gefocussed.

Kenny Florian vs. Roger Huerta
Florian is net een maatje te groot, dit wordt de eerste judges descission loss voor Huerta. FOTY candidate gezien wat beiden kunnen qua tempo en techniek.

Brock Lesnar vs. Heath Herring
WWE for life!
Ik denk dat Brock te sterk is voor Herring. Herring is niet zo goed met BJJ als Mir en gaat het daar dus ook niet winnen. First round TKO

Tamdan McCrory vs. Luke Cummo
Ik vind die vage loody wel cool. Don't ask why

Cheick Kongo vs. Dan Evensen

Demian Maia vs. Jason MacDonald

Manny Gamburyan vs. Rob Emerson
Met BJ die continue staat te schreeuwen tegen hem en Emerson die uiteindelijk andere dingen doet en daarmee wint

Chris Wilson vs. Steve Bruno
Wie?

Ben Saunders vs. Ryan Thomas

Andre Gusmao vs. Jon Jones
Wie?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_60682757

Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_60683074
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:54 schreef Paxlie het volgende:

[..]

dat mag hoor

je mag alleen niet spiken, dus echt in de lengte van de ruggegraat iemand op de grond rammen
Hm het is inderdaad geen spike move. Nou, misschien als hij een iets kleinere tegenstander heeft en wat meer wins en vertrouwen dat hij altijd wint dat hij hem eens doet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')