Die houding is precies wat zoveel Nederlandse bedrijven verkeerd doen. Schijt aan je klant hebben, alsof zij blij mogen zijn dat ze klant bij jou mogen zijn, in plaats van andersom.quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:07 schreef Mikkie het volgende:
Als ik dan de CE was, zou ik zoiets hebben van 'dan verkas je toch lekker, met je dreigementen'.
Allemaal heel leuk maar als bestaande klant moet je er dus toch weer een telefoontje tegenaan gooien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:36 schreef Tekniko het volgende:
Gelukkig is de CE geen Nederlands bedrijf, en zij snappen blijkbaar wel hoe het moet. Ik heb ze gewoon gebeld en gevraagd of ik die rente ook kan krijgen, en dat was geen enkel probleem. Binnen een minuut was het geregeld.
5%
Mee eens, al verwacht ik dat als dit zo doorgaat, ze het voor hun bestaande klanten vanzelf wel aanpassen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:14 schreef hollander172 het volgende:
Allemaal heel leuk maar als bestaande klant moet je er dus toch weer een telefoontje tegenaan gooien.Waarom niet alle accounts gewoon ophogen? Is toch een veel beter en leuker signaal naar je klanten?
![]()
Met een rente die 1% onder de hoogste banken zit, en je bovendien nog minimaal 20.000 euro aan moet houden? Hoe is dit aantrekkelijk t.o.v. de buitenlandse prijsvechters?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:36 schreef Sigmund_Freud het volgende:
zie bij de ing nu ook dit:
ING Bank
ING Bank Toprente Sparen
4,5%*** Vanaf 01-09-08: 4%
dat begint er meer op te lijken..
Hmmm, daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:25 schreef Tekniko het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ze mogen toch wel iets doen om nieuwe klanten te lokken. Stel dat mensen die een nieuwe rekening openen een presentje krijgen (een oranje voetbal of zoiets onzinnigs), moeten alle bestaande rekeninghouders dat dan ook allemaal krijgen? (Bij wijze van voorbeeld, nu is de rente wel iets significanter dan een welkomstcadeautje)
Hmm, dus je belt gewoon "Hoi met MoneyTalks, ik heb gezien dat de rente voor nieuwe klanten 5% is, ik wil graag weten of het mogelijk is dat ik ook die rente krijg, mijn rekeningnummer is 0123456789" ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:36 schreef Tekniko het volgende:
[..]
Die houding is precies wat zoveel Nederlandse bedrijven verkeerd doen. Schijt aan je klant hebben, alsof zij blij mogen zijn dat ze klant bij jou mogen zijn, in plaats van andersom.
Gelukkig is de CE geen Nederlands bedrijf, en zij snappen blijkbaar wel hoe het moet. Ik heb ze gewoon gebeld en gevraagd of ik die rente ook kan krijgen, en dat was geen enkel probleem. Binnen een minuut was het geregeld.
5%
nou je kunt in ieder geval een paar maand profiteren van 4,5% en je hoeft niet bang te zijn dat de bank kapot gaat..quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Met een rente die 1% onder de hoogste banken zit, en je bovendien nog minimaal 20.000 euro aan moet houden? Hoe is dit aantrekkelijk t.o.v. de buitenlandse prijsvechters?
En waarom zou een bank als CEB eerder kapot gaan? Met een garantie van DNB er bij maakt het onder de 20.000 aan saldo trouwens niet eens uit of de bank kapot gaat want je krijgt van DNB dan 100% terug.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
nou je kunt in ieder geval een paar maand profiteren van 4,5% en je hoeft niet bang te zijn dat de bank kapot gaat..
hier staat een heel verhaal.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:54 schreef WVL_KsZeN het volgende:
Er stond vandaag een stukje in de krant over de DSB. Helaas kon ik het niet online vinden, maar de inhoud : DSB heeft geld nodig om 'te expanderen', en ze zijn op zoek naar 75 tot 125 miljoen euro. Volgens Zalm zit de bank niet in acute geldnood : "geen paniek!" (<- heeft zalm nu niets geleerd? je moet nooit "geen paniek" roepen) Als ze het geld niet op kunnen halen willen ze met zgn 'perpetuals' beginnen, eeuwiglopende obligatieleningen met een 'hoge rente'.
Tja.
Yep, ze deden er ook totaal niet moeilijk of twijfelachtig over.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:41 schreef MoneyTalks het volgende:
Hmm, dus je belt gewoon "Hoi met MoneyTalks, ik heb gezien dat de rente voor nieuwe klanten 5% is, ik wil graag weten of het mogelijk is dat ik ook die rente krijg, mijn rekeningnummer is 0123456789" ?
Ik heb ook een reactie op de email. Met terugwerkende kracht vanaf 3 juni word alsnog de rente verhoogd naar 5%.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef Tekniko het volgende:
[..]
Yep, ze deden er ook totaal niet moeilijk of twijfelachtig over.
En als je aan de telefoon je login code invoert hoef je je rekeningnummer niet eens meer te noemen
logincode as in password?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef Tekniko het volgende:
[..]
Yep, ze deden er ook totaal niet moeilijk of twijfelachtig over.
En als je aan de telefoon je login code invoert hoef je je rekeningnummer niet eens meer te noemen
Ja, je voer je klantnummer en je password in. Dan kom je namelijk gewoon in het bankmenu waar je ook opdrachten kan geven tot overboeken of je laatste bij en afschrijvingen van 30 dagen kan horen.quote:
*Gaat zich aanmeldenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:53 schreef Cottleston-Pie het volgende:
Ik heb er maar eens even wat ruchtbaarheid aan gegeven. Persoonlijk vind ik deze actie niet echt netjes. Wellicht komen ze er nog op terug als ze merken dat bestaande klanten 'met de voeten stemmen'.
http://www.rekeninginfo.n(...)nten+5%25+spaarrente
Netjes, ze lezen vast mee hierquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:01 schreef LaCoBo het volgende:
ICESAVE heeft de voorwaarde van die mogelijk 60 dagen vasthouden van je geld geschrapt!
Da's beter.
http://www.icesave.nl/nieuws/
Ik heb vandaag m'n pasje (lelijk stukkie plastic met een paar letters) ontvangen en kon nu volledig inloggen. E.e.a. ziet er helder en duidelijk uit.
De vraag is meer wat levert die 0,5% extra op voor jou en is het dat waard om over te stappen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef tinny het volgende:
tvp tje maar weer even....
Moet ik nu van ATB naar ICESAVE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |