abonnement Unibet Coolblue
pi_57886066
En weer verder: wat zijn jullie ervaringen met welke nieuwe (of voor jou nieuwe ) producten?

Nog even over Lipton Clear Green tea (de groene variant)

Pak staat naast me en wat staat erop? (buiten de bla bla over anti oxidanten enzo):

Koolzuurvrije frisdrank met groene thee extract. Ingredienten: water, invertsuiker, fructose, groene thee extract, voedingszuur; citroenzuur, aroma, zuurteregelaar, natriumcitraat, antioxidant: ascorbinezuur.

Kcal per 100 ml: 30.

Tuurlijk moet je hiervan niet een pak per dag drinken maar als je zo'n dorst hebt, is er altijd water Maar een glas per dag of twee lijkt me ook niet superslecht voor je of zo Bovendien; wát is er niet slecht tegenwoordig?

Je kan beter twee van deze glazen drinken , denk ik al leek, dan een mona pudding naar binnen werken

Linkje naar deel 1
Linkje naar deel 2

[ Bericht 6% gewijzigd door Muck op 07-04-2008 19:15:35 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 april 2008 @ 11:49:53 #2
205868 DeSnelkiezer
Snelkeuze Toets!
pi_57886121
leuk topic
vraag me trouwens af what the hell invertsuiker is
Kapitein van de keuze en meester van de mogelijkheid.
pi_57886161
Kwam er net laat pas achter dat ik de laatste post had. Hebben we op hetzelfde moment een nieuwe aan gemaakt. D'oh!
pi_57886233
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:49 schreef DeSnelkiezer het volgende:
leuk topic
vraag me trouwens af what the hell invertsuiker is
google is your friend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57886280
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:51 schreef n0a het volgende:
Kwam er net laat pas achter dat ik de laatste post had. Hebben we op hetzelfde moment een nieuwe aan gemaakt. D'oh!
Oh sorry, ik zag een slotje en had net toevallig dat pak naast me staan voor een post dus ik dacht; ik slinger een nieuwe open
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57888107
Dat mona toetje van de maand met die tompouce dinge gehad maar ik vond het neit echt wat.
Zal het iig niet meer kopen.
pi_57888174
Dat Mona toetje was erg lekker maar weinig Tompoucig.
pi_57889589
Zag in de allerhande: verkade crunchsticks. Met choco omhulde sticks, smaken meergranen, hazelnoot en speculaas. Zag er best lekker uit, iemand geprobeerd? Wat me dan wel mateloos irriteert is die reclame, die weer eens moet stellen dat het hier gaat om een verantwoord tussendoortje. Uh-uh, right.
pi_57892302
alle tussendoortjes zijn tegenwoordig verantwoord
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57894395
Roosvicee "In je melk', smaak banaan sinaasappel.

Aanmaaklimonade voor in je melk. Ik had gehoopt dat het naar optimel-drink zou smaken, dat doet het niet, het is zoet. Lijkt meer op een soort van milkshake, maar dan niet zo koud. Ik vind het wel lekker, ben dan ook een zoetekauw.
  maandag 7 april 2008 @ 19:16:28 #11
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57894628
Dat lijkt me echt vreselijk smerig _Arual_

Ik heb trouwens de linkjes naar de vorige 2 deeltjes even in de OP gezet
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 7 april 2008 @ 20:19:13 #12
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_57896073
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:58 schreef Nietzz het volgende:
Zag in de allerhande: verkade crunchsticks. Met choco omhulde sticks, smaken meergranen, hazelnoot en speculaas. Zag er best lekker uit, iemand geprobeerd? Wat me dan wel mateloos irriteert is die reclame, die weer eens moet stellen dat het hier gaat om een verantwoord tussendoortje. Uh-uh, right.
Ja hoor, alle 3 de smaken al gehad. Het lijkt erg veel op de Verkade choco stix vind ik, alleen dan wat dikker en meer crunchy. De meergranen en speculaas variant vind ik wel lekker. Speculaas variant smaakt naar chocolade pepernoten De hazelnoot variant vind ik niet zo heel erg geweldig.

Ik heb echt een oog voor nieuwe producten volgens mij. Als ik door de winkel heen loop en ergens "nieuw" zie staan en het lijkt me wat moet ik het ook meteen kopen
  maandag 7 april 2008 @ 22:04:49 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57898442
Die Verkade "teveel chocolade voor een koekje"-koekjes kunnen jullie overslaan, het zijn gewoon extra dure Prince-koeken met een ieniemienie beetje extra chocolade.

Wat wel een lekker nieuw product is is de Evergreen Crunchy, dat is evergreen met extra vezels en eigenlijk vind ik ze lekkerder dan de gewone, omdat ze krokanter zijn en minder zoet. Lekker voor de 4-uur snacktijd
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 april 2008 @ 22:14:39 #14
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57898715
die crunchy's eet ik al een aardige tijd, idd een lekkere bite
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 7 april 2008 @ 22:35:05 #15
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57899253
Ook zoiets stoms soms, koop je iets wat al jaaaren te koop is en dan staat er op "nieuw".
Rot op man, het is niet nieuw meer als het al 4 jaar in de schappen tot stof ligt te vergaan tot iemand het in zijn mandje dauwt.
Weet niet of dat met die crunchy ook zo is, maar met sommige dingen is het zo irritant...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57901270
Bestaat er speciale roosvicee voor in je melk? Dat deed ik altjd al, maar dan gewoon met euroshopper siroop, wat is het verschil met gewone siroop dan? Doe siroop trouwens eerder in de karnemelk, is was frisser vind ik.
pi_57901329
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ook zoiets stoms soms, koop je iets wat al jaaaren te koop is en dan staat er op "nieuw".
Rot op man, het is niet nieuw meer als het al 4 jaar in de schappen tot stof ligt te vergaan tot iemand het in zijn mandje dauwt.
Weet niet of dat met die crunchy ook zo is, maar met sommige dingen is het zo irritant...
Prince cosmy's die opeens Lu koeken in bruine verpakking geworden zijn, zijn ook gloednieuw, maar niet heus
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:04:44 #18
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_57901394
Nieuw, in belgië
Speculoos/speculaas pasta voor op de boterham.

Ben zelf geen zoetekauw, dus ik probeer het niet...
Lijkt me iets te zoet

http://www.lotusbakeries.com/frontoffice/EyeCatcher.aspx
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 8 april 2008 @ 01:45:27 #19
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57902507
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:00 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Prince cosmy's die opeens Lu koeken in bruine verpakking geworden zijn, zijn ook gloednieuw, maar niet heus
oh, die was ik al kwijt!
En chocoprince? Hebben die ook een nieuwe verpakking? Zaten vroeger in zo´n lief netje.
  dinsdag 8 april 2008 @ 06:13:35 #20
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57903147
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:57 schreef Nietzz het volgende:
Bestaat er speciale roosvicee voor in je melk? Dat deed ik altjd al, maar dan gewoon met euroshopper siroop, wat is het verschil met gewone siroop dan? Doe siroop trouwens eerder in de karnemelk, is was frisser vind ik.
het verschil zit 'm in de prijs

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57903890
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:57 schreef Nietzz het volgende:
Bestaat er speciale roosvicee voor in je melk? Dat deed ik altjd al, maar dan gewoon met euroshopper siroop, wat is het verschil met gewone siroop dan? Doe siroop trouwens eerder in de karnemelk, is was frisser vind ik.
Heb ik ook wel eens gedaan, maar dat was geen succes. Dit is wel prima weg te krijgen. Ik ga het ook eens een keer in de karnemelk doen.
pi_57904134
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 01:45 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

oh, die was ik al kwijt!
En chocoprince? Hebben die ook een nieuwe verpakking? Zaten vroeger in zo´n lief netje.
Nu in een doosje
pi_57904476
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:58 schreef Nietzz het volgende:
Zag in de allerhande: verkade crunchsticks. Met choco omhulde sticks, smaken meergranen, hazelnoot en speculaas. Zag er best lekker uit, iemand geprobeerd? Wat me dan wel mateloos irriteert is die reclame, die weer eens moet stellen dat het hier gaat om een verantwoord tussendoortje. Uh-uh, right.
Jep. De meergranen variant, vind ik wel mierzoet. Of het nou echt zo verantwoord is weet ik ook niet, er zit in ieder geval maar 60 kcal in zo'n stick (= half pakje), dus dat valt dan wel weer mee.
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:32:46 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57914344
Net honig surinaamse roerbak idee gegeten


Ik vond het best erg lekker. Heerlijk met een frisse salade.. Ja deze komt vaker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57915015
heeft de roosvicee ook goedgekeurd.
pi_57925649
Ik weet niet of deze al geweest is, maar dit is ook nieuw:

DubbelFriss minder zoet

Eindelijk een Frisdrank met minder caloriën ZONDER vieze zoetstoffen!!!



Er zijn 2 smaken DubbelFriss Minder Zoet: Limoen & Kiwi en Groene Appel & Rode Bes.

Ingrediënten DubbelFriss Minder Zoet Limoen & Kiwi:

Water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel, citroen, kiwi 1%, limoen 1%), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

per 100 ml slechts 28kcal

Ingredienten DubbelFriss Minder Zoet Groene Appel & Rode Bes:

water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel (waarvan 1,4% groene appel), citroen, rode bes 1%, vlierbes), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

per 100 ml slechts 28kcal

DubbelFriss Minder Zoet bevat 30% minder caloriën dan DubbelFriss regulier, en is 100% natuurlijk.

Ik ga het binnenkort proberen, want bij onze supermarkt krijg je het gratis bij 6 keer boodschappen doen .
pi_57927642
Gisteren gekocht bij AH: volkoren yoghurt

quote:
In een bruine boterham zit meer dan in 'n witte. Daarom hebben we in onze nieuwe, halfvolle yoghurt hele granen gedaan. Samen met van die heerlijke vruchten. Dat noemen we nou verantwoord smullen
Deze yoghurt bevat maar 1,5% vet
Alleen fruitsuikers toegevoegd
Er schijnt ook een appel/braam versie te zijn lees ik net op de Zuivelhoeve site, maar die hadden ze nou net niet bij AH. ik heb de rode vruchten variant gekocht.
Was best lekker!
  woensdag 9 april 2008 @ 12:00:44 #28
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57931224
quote:
Op woensdag 9 april 2008 01:08 schreef juan123nl het volgende:
Ik weet niet of deze al geweest is, maar dit is ook nieuw:

DubbelFriss minder zoet

Eindelijk een Frisdrank met minder caloriën ZONDER vieze zoetstoffen!!!

[ afbeelding ]

Er zijn 2 smaken DubbelFriss Minder Zoet: Limoen & Kiwi en Groene Appel & Rode Bes.

Ingrediënten DubbelFriss Minder Zoet Limoen & Kiwi:

Water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel, citroen, kiwi 1%, limoen 1%), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

per 100 ml slechts 28kcal

Ingredienten DubbelFriss Minder Zoet Groene Appel & Rode Bes:

water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel (waarvan 1,4% groene appel), citroen, rode bes 1%, vlierbes), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

per 100 ml slechts 28kcal

DubbelFriss Minder Zoet bevat 30% minder caloriën dan DubbelFriss regulier, en is 100% natuurlijk.

Ik ga het binnenkort proberen, want bij onze supermarkt krijg je het gratis bij 6 keer boodschappen doen .
ik zag het pas staan op de zijkant van een ander pak Dubbelfrisss, maar mijn eerste gedachte was: zuuuuuuur! en dat is nou net een smaak die ik niet echt kan waarderen.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57931675
TVP, ik ben ook echt een sukkel wat betreft nieuwe producten. Ik kan ze NIET weerstaan in de supermarkt.
pi_57931726
die volkoren yoghurt lijkt me echt smerig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 9 april 2008 @ 12:22:57 #31
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57931744
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
die volkoren yoghurt lijkt me echt smerig
mja, en ik sluit me daarbij aan
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57931815
Hij lijkt mij juist wel lekker! Ik ben alleen benieuwd welke smaken er zijn, ik ben niet zo'n fan van braam en eigenlijk ook niet van rode vruchten
pi_57931838
Die lijkt mij juist weer lekker !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_57931893
Laatst muntsiroop gekocht van de Turk. Gadver wat een zoete rommel!
  woensdag 9 april 2008 @ 12:30:48 #35
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57931927
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef Muck het volgende:

[..]

mja, en ik sluit me daarbij aan
+1

als ik granen wil dan neem ik wel een boterham. Waarom stoppen ze dat in hemelsnaam in een totaal ander product? Je doet toch ook geen granen in de gerookte zalm of in de jam
  woensdag 9 april 2008 @ 12:33:48 #36
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57932003
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

+1

als ik granen wil dan neem ik wel een boterham. Waarom stoppen ze dat in hemelsnaam in een totaal ander product? Je doet toch ook geen granen in de gerookte zalm of in de jam
ieuw
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57932063
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

+1

als ik granen wil dan neem ik wel een boterham. Waarom stoppen ze dat in hemelsnaam in een totaal ander product? Je doet toch ook geen granen in de gerookte zalm of in de jam
En muesli dan? Bestaat ook uit granen, en ik eet muesli toch het liefst met yoghurt.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:38:08 #38
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57932098
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

En muesli dan? Bestaat ook uit granen, en ik eet muesli toch het liefst met yoghurt.
dat vind ik ook vies
cruesli is nog wel okee, maar muesli hoef ik niet
vandaar dat dit me ook zo smerig lijkt waarschijlijk
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 9 april 2008 @ 13:06:58 #39
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57932727
Ik sluit me aan bij de cruesli/muesli-haters

Ik had laatst even behoefte aan extra vezels en had (volgens mij) Vivit-yoghurtjes meegenomen met muesli-achtige granen met vezels erin. Maar zoals jullie al kunnen bedenken (en waar ik dus niet aan dacht) wordt muesli/granenspul een soort van behanglijm/metselbeton als het lang door de yoghurt zit.
Kortom, net of je een bakje naar binnen moet metselen, brrr.
Dus de andere 3 potjes maar in het ronde archief gekieperd!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 9 april 2008 @ 13:29:06 #40
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57933247
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

En muesli dan? Bestaat ook uit granen, en ik eet muesli toch het liefst met yoghurt.
vind ik ook niet lekker. Alleen chocoladecruesli met melk vind ik wel lekker. (maar dan niet de vernieuwde chocolade cruesli, die is raar)

Granen met yoghurt roept bij mij behanglijm associaties op, zoals BBQ-kip zo mooi omschrijft
pi_57933400
en na het avondeten heb ik ook geen zin meer in een grote bak yoghurt met allerlei vullende troep er in

ja, ik weet dat mensen ook wel eens yoghurt tussendoor eten maar ik dus niet
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57933438
Ik eet yoghurt (met muesli ) vaak als ontbijt, dus ik ben wel benieuwd.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:49:42 #43
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57933697
ik heb trouwens ook nog iets ontopic, voor mij in ieder geval nieuwe koekjes. En de lekkerste die ik oooooit gegeten heb
Gevonden bij de biologische supermarkt aan de Vijzelgracht in A´dam



Een dikke laag hele pure, diepe chocolade en een knapperige biscuit met hete stukjes gember. Echt zalig
pi_57934519
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef Laura 2000 het volgende:
Hij lijkt mij juist wel lekker! Ik ben alleen benieuwd welke smaken er zijn, ik ben niet zo'n fan van braam en eigenlijk ook niet van rode vruchten
-rode vruchten
-appel/braam
-perzik/abrikoos

Het is yoghurt waar graankorretjes door heen zitten, geeft iets om op te kauwen. Muesli haters moeten er inderdaad niet aan beginnen
pi_57937756
Die yoghurt lijkt mij ook wel lekker. Maar ik heb het idee dat er veel kcal in zitten (of valt dat mee?)
pi_57939812
Die dubbelfris, dát is fijn! Ik heb het niet zo op zoete drankjes als dorstlesser (1 glas cola, ok, maar een paar... nee), maar in al die drankjes zitten steeds zoetstoffen... en dubbelfris vond ik trouwens ook echt veel te zoet bovendien.. ben benieuwd! Die yoghurt lijkt me ook lekker, maar ik ben een sucker voor granen en pap - havermoutpap, griesmeelpap, cruesli, muesli...

Binnenkort maar ff naar de ah
pi_57945191
wij hebben ook liever geen suiker of zoetstoffen; ga dus die dubbelfris maar eens testen.
pi_57945360
Die dubbelfris Dat ga ik eens proberen Ik vind light-producten niet lekker door die zoetstoffen, dus dit lijkt mij wel wat
pi_57961974
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 01:45 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

oh, die was ik al kwijt!
En chocoprince? Hebben die ook een nieuwe verpakking? Zaten vroeger in zo´n lief netje.
Chocoprince zit al twee jaar in doosjes volgens mij.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 10 april 2008 @ 18:43:07 #50
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57962670
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:04 schreef ASSpirine het volgende:
Nieuw, in belgië
Speculoos/speculaas pasta voor op de boterham.

Ben zelf geen zoetekauw, dus ik probeer het niet...
Lijkt me iets te zoet

http://www.lotusbakeries.com/frontoffice/EyeCatcher.aspx
ah een vriendin van me had dat in belgie gehad en at helemaal wég ervan! lijkt mij vies persoonlijk...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 10 april 2008 @ 18:44:57 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57962709
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:00 schreef Muck het volgende:

[..]

ik zag het pas staan op de zijkant van een ander pak Dubbelfrisss, maar mijn eerste gedachte was: zuuuuuuur! en dat is nou net een smaak die ik niet echt kan waarderen.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt
ik vond t nog steeds vrij zoet. meer fris dan zuur.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 10 april 2008 @ 18:48:28 #52
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_57962780
http://www.roosvicee.nl/c(...)_roosviceefruitflirt

Ik heb vandaag 2 varianten van de nieuwe Roosvice gekocht, lijken me ook erg lekker, en geen extra suiker of zoetstoffen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 10 april 2008 @ 19:45:26 #53
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57964028
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57965311
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
Jup Ik vond m wel lekker, maar eerlijk gezegd vind ik de gewone lekkerder.... maar ik heb wel vaker dat wanneer er heel veel smaken in 1 ding zitten (vooral bij ijs) dat ik dan het idee heb dat ik alle smaken maar half proef... De chocolade die er omheen zit is trouwens wel érg lekker

Ik heb net 2 relatief nieuwe soorten b&j gekocht, over ijs gesproken: die met marshmellow en chocoladebeertjes en een ananassorbet smaak. Marshmellowvariant is wel lekker, maar beetje weinig marshmellow
ik heb zelfs nog een derde variant gekocht, maar dies niet nieuw. En ik ging alleen maar flessen wegbrengen
pi_57965397
Vandaag de nieuwe SpecialK variant uitgetest, SpecialK Actief. Er zitten meer vezels ofzo in waardoor je een verzadigder gevoel krijgt en minder snel honger hebt. Dat was bij mij het geval, ik had er mee ontbeten rond 9 uur en toen ik om 1 uur moest lunchen had ik nog weinig trek. Kan ook tussen de oren zitten natuurlijk .
De smaak is ook wel goed, een beetje als All Bran maar veel minder granerig, veel lichter. Er zit een heel klein beetje zoetig laagje over de flakes, zodat je niet alleen graan aan het happen bent.
Wel een aanrader op zich, vult goed, alleen elke dag gaat deze smaak vervelen. Dus blijf ik het afwisselen met de chocoladevariant en die met rode vruchten. Echt balen dat de abrikoosversie hier uit de winkels is gehaald, die was echt superlekker .
pi_57965439
Ik vind die magnum ecuador lekker joh, maar die gaat er bij C1000 iig uit en ik weet niet of ie ergens anders nog verkocht zal worden of dat ie gewoon door magnum gesaneerd is.

Ik heb bij de AH ook nog staan twijfelen. Die soorten die je noemt zijn Baked Alaska, waarvan een deel van de opbrengst naar een goed doel gaat, ter bestrijding van klimaatverandering. Het is vanilleijs met marshmallow en witte chocoladeijsberen. Die andere is Jamaican me crazy, ananassorbetijs met passievruchtensaus.

Ik ehb heeeeel erg staan twijfelen en stond al bij de kassa, maar ik heb de Baked Alaska toch teruggezet en AH Yoghurtijs met bosvruchtensaus genomen. Die is en de helft zo duur, en bevat minder calorieen, en ik kan beter tegen yoghurt (ben lactoseintolerant nl dus normaal ijs geeft enorme buikpijn, yoghurtijs kan nog af en toe) en waarschijnlijk vind ik die toch wel lekkerder. Alleen ik ben zo dol op aanbiedingen!
Sanity is (not) statistical
  donderdag 10 april 2008 @ 21:01:05 #57
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_57965622
die Ben&jerry's nieuwe smaken zijn echt heerlijk!!

baked alaska (met die witte chocolade-ijsbeertjes en marshmellow) is superlekker. heb nu ook strawberry cheesecake (low fat) maar dat schijnt de low-cal "peace of cake" te zijn. die wordt straks ff geslacht
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_57965665
Ik ben benieuwd hoe die strawberry cheesecake is. Ben namelijk dol op alles met cheesecakesmaak, alleen het is vaak zooo vet . De low-fat versie durf ik dan nog wel aan .
pi_57965920
die strawberry cheesecake was dus de derde die ik heb gekocht
Voelde me wel een tikje schuldig toen ik bij de kassa 10 euro afrekende en me besefte dat ik alleen 3 bakken ijs had

Die special K variant klinkt lekker. Maar dat granerige van all-bran vind ik alleen juist wel lekker (ik dacht serieus toen ik dat voor het eerst zag: my dát lijkt me echt heerlijk - ik ben raar!)
pi_57966252
Over prijs gesproken, al die Kellogg's producten zijn ook stervensduur! E3,29 voor een pakje ontbijtspul, nou nou.
Sanity is (not) statistical
pi_57966678


ik heb deze nieuwe crackers gekocht!
quote:
Brinta Vezelfit Luchtige Crackers zijn crackers voor tussendoor of ter vervanging van je boterham. Brinta Vezelfit Luchtige Crackers bevatten per cracker maar liefst 16% vezels en slechts 18 kcal. De fijngemalen tarwevezels uit de volle tarwekorrel zorgen voor een verzadigd gevoel. Daarnaast bevatten Brinta Vezelfit Luchtige Crackers langzame koolhydraten en op deze manier geeft Brinta je de hele dag door de energie die je nodig hebt.
Minder calorieen dan LU cracottes en ongeveer 5 keer zoveel vezels (ik heb verpakkingen vergeleken )

Zal het morgen aan een uitvoerige test onderwerpen.
pi_57974782
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die yoghurt lijkt mij ook wel lekker. Maar ik heb het idee dat er veel kcal in zitten (of valt dat mee?)
80 kCal per 100 gr.
pi_57974866
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:08 schreef computergirl het volgende:
Gisteren gekocht bij AH: volkoren yoghurt

[ afbeelding ]
[..]

Er schijnt ook een appel/braam versie te zijn lees ik net op de Zuivelhoeve site, maar die hadden ze nou net niet bij AH. ik heb de rode vruchten variant gekocht.
Was best lekker!
Dat lijkt mij ook wel wat!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_57974880
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag de nieuwe SpecialK variant uitgetest, SpecialK Actief. Er zitten meer vezels ofzo in waardoor je een verzadigder gevoel krijgt en minder snel honger hebt. Dat was bij mij het geval, ik had er mee ontbeten rond 9 uur en toen ik om 1 uur moest lunchen had ik nog weinig trek. Kan ook tussen de oren zitten natuurlijk .
De smaak is ook wel goed, een beetje als All Bran maar veel minder granerig, veel lichter. Er zit een heel klein beetje zoetig laagje over de flakes, zodat je niet alleen graan aan het happen bent.
Wel een aanrader op zich, vult goed, alleen elke dag gaat deze smaak vervelen. Dus blijf ik het afwisselen met de chocoladevariant en die met rode vruchten. Echt balen dat de abrikoosversie hier uit de winkels is gehaald, die was echt superlekker .
Ik heb die ook een keer gekocht, ik ontbijt om 7 uur 's morgens en ik had om 10 uur al rammelende honger.
Dat was voor mij dus geen succes . Ik heb later honger als ik gewoon cruesli eet.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_57974890
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die strawberry cheesecake is. Ben namelijk dol op alles met cheesecakesmaak, alleen het is vaak zooo vet . De low-fat versie durf ik dan nog wel aan .
Die low-fat is heerlijk. .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_57976767
hmm misschien toch maar eens overgeven aan de baked alaska dan dat het bijdraagt aan het millieu vind ik wel een goede reden ( vriendje ziet me aankomen "dit heb ik niet omdat het zo lekker is, maar omdat een deel naar het milleu gaat " )

[ Bericht 0% gewijzigd door littledrummergirl op 11-04-2008 10:26:15 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57976889
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
gewoon nieuwsgierig: wat kost die magnum dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 april 2008 @ 10:25:23 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57976942
iets van 2,50 ofzo? zag em ergens voor die prijs, gewone magnum was daar 1,75
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57977066
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:25 schreef kwakveense het volgende:
iets van 2,50 ofzo? zag em ergens voor die prijs, gewone magnum was daar 1,75
voor 1 ijsje? Ah ok.. doen ze slim
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57977302
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

voor 1 ijsje? Ah ok.. doen ze slim
maar das dan wel een ijsje in een doosje he
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57977386
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

maar das dan wel een ijsje in een doosje he
oh nou dat maakt een groot verschil
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57977438
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:

maar das dan wel een ijsje in een doosje he
Zit 'ie écht in een doosje?! Belachelijk .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_57978175
ik heb me niet kunnen beheersen ik heb een pak baked alaska gekocht ik eet het wel gewoon op voor vriendjelief thuis komt kan ie ook niet mekkeren over hoe zinloos het is..

( ik ben een vrouw, ongesteld... LAAT ME!! )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:51:17 #74
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57978614
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:52 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Zit 'ie écht in een doosje?! Belachelijk .
dat snap ik nog wel een beetje, magnums zijn vaak helemaal gebutst in de vriezer bij verkooppunten, en als ie uit n doosje komt is de chocola nog heel *zoekt altijd naar zo ongebutst mogelijke magnums in de vriezer*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57978681
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:51 schreef kwakveense het volgende:
dat snap ik nog wel een beetje, magnums zijn vaak helemaal gebutst in de vriezer bij verkooppunten, en als ie uit n doosje komt is de chocola nog heel *zoekt altijd naar zo ongebutst mogelijke magnums in de vriezer*
Ahja, zo had ik het nog niet bekeken. Maar goed, ik hou verder niet zo van Magnums. .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_57978789
zo had ik het nog niet bekeken maar goed; magnums zijn toch bah
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57981094
i could'nt help myself! ik zit om lunchtijd aan de baked alaska. HIJ IS GODDELIJK!!

hmm morgen nog ff een bakje halen, in de aanbieding bij de ah hier
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57981597
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:38 schreef Laura 2000 het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb deze nieuwe crackers gekocht!
[..]

Minder calorieen dan LU cracottes en ongeveer 5 keer zoveel vezels (ik heb verpakkingen vergeleken )

Zal het morgen aan een uitvoerige test onderwerpen.
Nou, ze smaken naar erg volkoren cracottes. Ik ben er niet heel erg kapot van, maar heb ze dan ook met zuivelspread light van AH gegeten. Ze zijn vast lekkerder met gewoon een classic plakje kaas erop
pi_57983025
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
De low-fat versie durf ik dan nog wel aan .
Hey, dat marketing trucje werkt in ieder geval bij jou
Ze hebben ook low-fat chocoladeijs, come on
pi_57983281
Chocoladeijs is vies .
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:40:52 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57984101
@ trusten: das met yoghurt brrrrrrrrrr chocolade yoghurt ijs met chocolade brownie en pudding... ik wild e full vet versie, verdorie!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57997193
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef Trusten het volgende:

[..]

Hey, dat marketing trucje werkt in ieder geval bij jou
Ze hebben ook low-fat chocoladeijs, come on
Die low-fat met chocolade is trouwens best lekker En ik heb even verpakkingen vergeleken en er zit wel degelijk veel minder vet in

ik ben ook wel benieuwd naar de dubbelfris minder zoet, maar bij de C1000 en bij de Super de Boer hebben ze hem niet. Wie weet waar ze hem wel hebben?
  zaterdag 12 april 2008 @ 09:50:10 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57997769
bij hoogvliet dacht ik...daar was ie vorige week op de zegels...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57998060
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 09:50 schreef kwakveense het volgende:
bij hoogvliet dacht ik...daar was ie vorige week op de zegels...
Hoogvliet? Dat kén ik niet eens dus volgens mij hebben we dat hier in Groningen niet
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:40:59 #85
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57998315
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoogvliet? Dat kén ik niet eens dus volgens mij hebben we dat hier in Groningen niet
haha ohja, das iets uut t westen... euhmmm de jumbo ws. dan wel.... bij AH heb ik t niet gezien... hoe heet die noordelijke supermarkt keten ook al weer? misschien is t daar wel te krijgen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57998551
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 07:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Die low-fat met chocolade is trouwens best lekker En ik heb even verpakkingen vergeleken en er zit wel degelijk veel minder vet in

ik ben ook wel benieuwd naar de dubbelfris minder zoet, maar bij de C1000 en bij de Super de Boer hebben ze hem niet. Wie weet waar ze hem wel hebben?
C1000 heeft hem wel, gewoon even vragen of ze hem bestellen voor je.
pi_57998598
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:52 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

C1000 heeft hem wel, gewoon even vragen of ze hem bestellen voor je.
Hey, goed plan Dat is mijn vaste supermarkt namelijk.
Ik kan ook nog wel even bij de plus en de jumbo kijken (fiets ik vanmiddag op de weg werk -> huis langs)
pi_58005025
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Hey, goed plan Dat is mijn vaste supermarkt namelijk.
Ik kan ook nog wel even bij de plus en de jumbo kijken (fiets ik vanmiddag op de weg werk -> huis langs)
Bij de jumbo in de euroborg hebben ze het zeker, er stond zelfs een standje waar je kon proeven.
pi_58010154
Hoe low cal zijn B&J choc en strawberry cheesecake eigenlijk? Ik vertrouw dat soort claims nooit zo. Zit er minder vet in, doen ze er meer suiker bij.
pi_58016303
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:05 schreef LoudGirl het volgende:
Hoe low cal zijn B&J choc en strawberry cheesecake eigenlijk? Ik vertrouw dat soort claims nooit zo. Zit er minder vet in, doen ze er meer suiker bij.
Dat klopt wel, maar in totaal zat er wel degelijk veel minder Kcal in. Weet zo even niet meer uit mijn hoofd wat het verschil was.
Voor ijs met erg weinig calorieën moet je sorbetijs van de LIDL hebben. Per bak 500 ML, 275 gram. Per 100 gram 75 Kcal. Dus voor de hele bak (en van een halve zit ik echt vol) nog geen 200 Kcal. Echt weinig En het is dus maar een euro per halve liter. (en nu weer over NIEUWE producten, sorry )

Ik heb de Dubbelfris 'minder zoet' gevonden bij de Jumbo. Verslag volgt!
Ik heb ook Brinta vezelvit cracottes gekocht. Die zijn best lekker met een plakje kaas!
pi_58016318
Ik zag bij de benzinestation een poster hangen van een koekje met chocolade (volgens mij leek het op een soort van balisto maar dan zaten er 2 in een pakje en was het van een heel ander merk. dacht van sultana ofzo. heeft iemand die al ergens in de schappen gezien. het zag er best wel lekker uit. soort van kopie van balisto
pi_58016356
quote:
Op zondag 13 april 2008 08:20 schreef Flatus het volgende:
Ik zag bij de benzinestation een poster hangen van een koekje met chocolade (volgens mij leek het op een soort van balisto maar dan zaten er 2 in een pakje en was het van een heel ander merk. dacht van sultana ofzo. heeft iemand die al ergens in de schappen gezien. het zag er best wel lekker uit. soort van kopie van balisto
quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 14:58 schreef Nietzz het volgende:
Zag in de allerhande: verkade crunchsticks. Met choco omhulde sticks, smaken meergranen, hazelnoot en speculaas. Zag er best lekker uit, iemand geprobeerd? Wat me dan wel mateloos irriteert is die reclame, die weer eens moet stellen dat het hier gaat om een verantwoord tussendoortje. Uh-uh, right.

Ja hoor, alle 3 de smaken al gehad. Het lijkt erg veel op de Verkade choco stix vind ik, alleen dan wat dikker en meer crunchy. De meergranen en speculaas variant vind ik wel lekker. Speculaas variant smaakt naar chocolade pepernoten De hazelnoot variant vind ik niet zo heel erg geweldig.
pi_58016376
quote:
Op zondag 13 april 2008 08:30 schreef computergirl het volgende:

[..]


[..]


Dank je. Ik ga ze zeker ook proberen. zagen er wel erg lekker uit.
pi_58017784
quote:
Op zondag 13 april 2008 08:15 schreef freecell het volgende:


Ik heb ook Brinta vezelvit cracottes gekocht. Die zijn best lekker met een plakje kaas!
Ik vind ze inmiddels ook superlekker
pi_58036243
Gisteren Jamaican me Crazy vn B&J's geproefd en ik was er niet weg van, een goedkope bak citroensorbetijs is vele malen lekkerder
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 14 april 2008 @ 07:07:18 #96
269 vats
Live life to the max!
pi_58036377
quote:
Op woensdag 9 april 2008 01:08 schreef juan123nl het volgende:
Ik weet niet of deze al geweest is, maar dit is ook nieuw:

DubbelFriss minder zoet

Eindelijk een Frisdrank met minder caloriën ZONDER vieze zoetstoffen!!!

[ afbeelding ]

Er zijn 2 smaken DubbelFriss Minder Zoet: Limoen & Kiwi en Groene Appel & Rode Bes.

Ingrediënten DubbelFriss Minder Zoet Limoen & Kiwi:

Water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel, citroen, kiwi 1%, limoen 1%), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

per 100 ml slechts 28kcal

allemaal leuk en aardig, maar hoeveel kolydraten heeft dit? is vaak belangrijker dan calorieen.

Ingredienten DubbelFriss Minder Zoet Groene Appel & Rode Bes:

water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel (waarvan 1,4% groene appel), citroen, rode bes 1%, vlierbes), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

per 100 ml slechts 28kcal

DubbelFriss Minder Zoet bevat 30% minder caloriën dan DubbelFriss regulier, en is 100% natuurlijk.

Ik ga het binnenkort proberen, want bij onze supermarkt krijg je het gratis bij 6 keer boodschappen doen .
Ja leuk en aardig dat het weinig calorien heeft, maar hoeveel kolydraten heeft het???? dat is vaak belangrijker als calorien!!!
pi_58039968


Aangezien ik niet zoveel heb met roomijs maar wel met waterijs heb ik de spa en fruit ijslolllies een geprobeerd..

Bestaande uit mineraalwater, fruit én toegevoegde vitamine C en E in de oranje...(blijkbaar moeten overal tegenwoordig extr vitamines in ) Je koopt ze in een doos van 8 (4 bosvruchten, 4 orange - peer)

Maareuh; doet vooral denken aan de calippo's (maar dan een stuk kleiner) en voor mijn gevoel minder zoet..

Ik vond ze iig lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58042093
Oeh, ziet er lekker uit!
Waar gekocht? (en wat zijn de ingediënten en voedingswaarde?)
pi_58042460
quote:
Op maandag 14 april 2008 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren Jamaican me Crazy vn B&J's geproefd en ik was er niet weg van, een goedkope bak citroensorbetijs is vele malen lekkerder
Dat vond ik dus ook. Dit is een schande voor B&J. Laten ze het maar bij noten en chocolade smaken houden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58042828
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:40 schreef freecell het volgende:
Oeh, ziet er lekker uit!
Waar gekocht? (en wat zijn de ingediënten en voedingswaarde?)
bij de appie heb ik ze meegenomen...

Voedingswaarden per 100 gram (een ijsje is 70 ml )

Bosvruchten:

eiwitten 0
Koolhydraten 20.7
vet 0
Vit C 9 (15 %)
Kcal 83

Orange-Peer

eiwitten 0.2 gr
koolhydraten 17.7 g
vet 0.05 gr
Vit C 9.8 mg (16%)
Vit E 1.6 mg (16 %)
ProVit A 131 micro gr (16%)
Kcal 72
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58043741
Oeh, nog gezond ook
Als ik ze tegenkom neem ik ze mee voor een test
  maandag 14 april 2008 @ 16:40:51 #102
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58045319
dubbel frisss minder zoet, groene appel en rode bes is goedgekeurd in huize littledrummergirl en LeeHarveyOswald

niet flauw, niet zuur, en je hebt best het idee dat je wat gezonds drinkt
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58054863
De dubbel friss minder zoet limoen/kiwi is ook wel lekker. Inderdaad minder zoet en dat is erg prettig. Helaas moet ik erbij zeggen dat hij ook wel een beetje waterig is.
  maandag 14 april 2008 @ 22:35:54 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_58055106
Ik een hele doos clear green tea van lipton gehaald, maar het bevat nog meer suikers dan de normale green tea variant Drinkt wel lekker weg overigens
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58055509
Ik ga die dubbelfris denk ik ook maar eens proberen.
Al die sapjes en fruitdrankjes zijn altijd zo mierzoet , ik meng ze meestal half om half met water en dan vind ik ze nog te zoet om er een hele avond van te drinken.

Die volkoren yoghurt wil ik ook wel een kans geven. Ik houdt van de zuivelhoeve. Wij gingen daar vroeger, toen ze nog gewoon een klein boerderijwinkeltje waren, altijd verse melk en karnemelk halen in een emmertje en ze hadden ook meesterlijke jam. En hooi en stro voor de konijnen natuurlijk Tof winkeltje was dat.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58081226
AH heeft nieuwe maaltijdsalades:
morgen eet ik de nieuwe salade met makreel.
ik zag ook een nieuwe salade met lamsvlees & couscous
pi_58082822
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga die dubbelfris denk ik ook maar eens proberen.
Al die sapjes en fruitdrankjes zijn altijd zo mierzoet , ik meng ze meestal half om half met water en dan vind ik ze nog te zoet om er een hele avond van te drinken.
Niet nieuw, maar voor mij wél nieuw: bar-le-duc citroen. Water met alleen bubbeltjes en citroen. Dus niet zoet. Ik vind het héérlijk en echt een oplossing voor dit probleem
pi_58083005
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:34 schreef computergirl het volgende:
AH heeft nieuwe maaltijdsalades:
morgen eet ik de nieuwe salade met makreel.
ik zag ook een nieuwe salade met lamsvlees & couscous
Oeh, makreel. Dat lijkt me wel wat . Morgen eens kijken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_58083413
GraanDuo's vanille en Theebiscuit Rooibos.

Vooral de Graanduo's zijn echt super lekker. De theebiscuits zijn niet echt veel anders dan normale biscuits. Ik denk dat de suikerlaag het vooral lekker maakt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58095466
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Niet nieuw, maar voor mij wél nieuw: bar-le-duc citroen. Water met alleen bubbeltjes en citroen. Dus niet zoet. Ik vind het héérlijk en echt een oplossing voor dit probleem
Die had ik enige tijd terug ook, lekker ja! (hoewel een grote kan water met citroenpartjes en ijsblokjes toch het allerlekkerst en goedkoopst blijft... maar dat komt van de zomer wel weer )
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oeh, makreel. Dat lijkt me wel wat . Morgen eens kijken.
Klinkt lekker, maar... ik wilde dat ze er eens meer vegetarische varianten ingooiden (ik ben een 'gematigd vleeseter', eet maar 1 keer per maand ofzo vlees)! Nu is er alleen nog maar die met geitenkaas (die ik tegen vond vallen, al hou ik juist enorm van geitenkaas + honing). Die beef teriyaki variant is trouwens wel erg lekker.

Enne.. die graanduo's, die vond ik dus helemaal niks! Graankoekjes zijn wel lekker, maar die creme ertussen is gewoon niks...

[ Bericht 6% gewijzigd door -verwijderd- op 16-04-2008 20:23:17 ]
pi_58102794
quote:
Op woensdag 9 april 2008 01:08 schreef juan123nl het volgende:
Ik weet niet of deze al geweest is, maar dit is ook nieuw:

DubbelFriss minder zoet

Eindelijk een Frisdrank met minder caloriën ZONDER vieze zoetstoffen!!!

[ afbeelding ]

Er zijn 2 smaken DubbelFriss Minder Zoet: Limoen & Kiwi en Groene Appel & Rode Bes.

Ingrediënten DubbelFriss Minder Zoet Limoen & Kiwi:

Water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel, citroen, kiwi 1%, limoen 1%), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

per 100 ml slechts 28kcal

Ingredienten DubbelFriss Minder Zoet Groene Appel & Rode Bes:

water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel (waarvan 1,4% groene appel), citroen, rode bes 1%, vlierbes), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

per 100 ml slechts 28kcal

DubbelFriss Minder Zoet bevat 30% minder caloriën dan DubbelFriss regulier, en is 100% natuurlijk.

Ik ga het binnenkort proberen, want bij onze supermarkt krijg je het gratis bij 6 keer boodschappen doen .

Ik heb hem ook geprobeerd, en het is ECHT LEKKER!

Zeker niet zuur ofzo! Ik heb de Limoen & Kiwi geproefd, en vind het bijna lekkerder dan gewone dubbel friss!
pi_58105090
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:17 schreef Nietzz het volgende:


Klinkt lekker, maar... ik wilde dat ze er eens meer vegetarische varianten ingooiden (ik ben een 'gematigd vleeseter', eet maar 1 keer per maand ofzo vlees)! Nu is er alleen nog maar die met geitenkaas (die ik tegen vond vallen, al hou ik juist enorm van geitenkaas + honing). Die beef teriyaki variant is trouwens wel erg lekker.
Ze hadden ook een variant met blauwe kaas/peer, die was best lekker, maar ik weet niet of die er nu inmiddels weer uit is.
Is er ook niet eentje met fetakaas trouwens?
pi_58105750
quote:
Op donderdag 17 april 2008 00:47 schreef juan123nl het volgende:

[..]

Ik heb hem ook geprobeerd, en het is ECHT LEKKER!

Zeker niet zuur ofzo! Ik heb de Limoen & Kiwi geproefd, en vind het bijna lekkerder dan gewone dubbel friss!
Hij is absoluut lekkerder dan de gewone dubbelfris, maar die is dan ook écht veel te zoet.
Blijft dat ik deze een beetje aan de waterige kant vind. Iets zuurder had wat mij betreft ook wel gemogen. Iets meer limoen dus
pi_58107576
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ze hadden ook een variant met blauwe kaas/peer, die was best lekker, maar ik weet niet of die er nu inmiddels weer uit is.
Is er ook niet eentje met fetakaas trouwens?
en iets ittaliaans geloof ik

jammer dat die krengen zo duur zijn vind ze heerlijk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58107846
de salades die de ah nu heeft zijn:

-ah excelent maaltijdsalade met gerookte zalm
- ah excelent maaltijdsalade met geitenkaas
- ah excelent maaltijdsalade met lamsvlees couscous
- ah excelent maaltijdsalade met garnalen
- ah excelent maaltijdsalade met blauwaderkaas
- ah excelent maaltijdsalade met beef teryaki
- ah maaltijdsalade barbeque met kalkoen
- ah maaltijdsalade ceasar
- ah maaltijdsalade grieks
- ah maaltijdsalade ittaliaanse kip
- ah maaltijdsalade makreel
- ah maaltijdsalade kip
- ah maaltijdsalade tonijn
- ah maaltijdsalade mozzarella

en dan nog die kleine verpakkingen maar daar ging het niet over
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58109308
Stimorol Senses



2 smaken: Tropical Twist en Peppermint Twist, 14 kauwgoms per pakje

Ik vind Tropical Twist lekker maar zoals bij alle (mier)zoete kauwgom is de smaak er snel vanaf..
Peppermint Twist is ook wel ok...

Verpakking vind ik leuk

Vraag me alleen altijd af hoe ze Sorbitol, Mannitol, Maltitol siroop, Aspartaam, Acesulfaam en Sucralose in een zon klein kauwgompje krijgen

[ Bericht 16% gewijzigd door Trusten op 17-04-2008 12:50:12 ]
pi_58110775
Nieuw: Culinaria Turkish Style

De luchtige en krokante pizzabodem met de heerlijke combinatie van speciaal uitgezochte, typisch Turkse ingrediënten maken de pizza CULINARIA Turkish Style onweerstaanbaar. De CULINARIA Turkish Style is belegd met fijngehakte tomaten en paprika's, bereid rundergehakt, feta en een mengsel van specerijen en kruiden.

Deze pizza is verkrijgbaar in verpakkingen van 400 g.



Nieuw: Culinaria Greek Style

De wieg van de westerse cultuur, geboorteland van smaakvol genot en heerlijke specialiteiten. De CULINARIA Greek Style is belegd met heerlijke gyros, lekkere olijven, kruidige paprika en heerlijke kaas.

Deze pizza is verkrijgbaar in verpakkingen van 355 g.



Zag ze gister toevallig in het vriesvak van de appie, lijkt me wel lekker! Bij de griekse stond op de doos dat er extra tzatziki bij zat, zag ik niet op de site van oetker

pi_58110813
Zometeen eens de dubbel friss minder zoet Limoen-Kiwi proberen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58110879
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
de salades die de ah nu heeft zijn:

- ah maaltijdsalade barbeque met kalkoen
die is ook nieuw inderdaad!.
Ben grootgebruiker van maaltijdsalades
pi_58111100
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
de salades die de ah nu heeft zijn:

-ah excelent maaltijdsalade met gerookte zalm
- ah excelent maaltijdsalade met geitenkaas
- ah excelent maaltijdsalade met lamsvlees couscous
- ah excelent maaltijdsalade met garnalen
- ah excelent maaltijdsalade met blauwaderkaas
- ah excelent maaltijdsalade met beef teryaki
- ah maaltijdsalade barbeque met kalkoen
- ah maaltijdsalade ceasar
- ah maaltijdsalade grieks
- ah maaltijdsalade ittaliaanse kip
- ah maaltijdsalade makreel
- ah maaltijdsalade kip
- ah maaltijdsalade tonijn
- ah maaltijdsalade mozzarella

en dan nog die kleine verpakkingen maar daar ging het niet over
Dat zijn er een boel al zeg! ( alleen als ik hier om zes uur bedenk dat ik nog moet eten is de maaltijdsalade schap al zowat leeg gehaald )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58113303
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:36 schreef DarkElf het volgende:
Zometeen eens de dubbel friss minder zoet Limoen-Kiwi proberen
t zal wel aan mij liggen maar ik vind het nog steeds wel zoet...

met flink wat ijs erbij is het beter maar tis niets voor mij.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58124357
Hihi, die kauwgom heb ik net geprobeerd. Beetje snel smaak weg idd, verwachtte ik ook al
pi_58125831
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
de salades die de ah nu heeft zijn:

-ah excelent maaltijdsalade met gerookte zalm
- ah excelent maaltijdsalade met geitenkaas
- ah excelent maaltijdsalade met lamsvlees couscous
- ah excelent maaltijdsalade met garnalen
- ah excelent maaltijdsalade met blauwaderkaas
- ah excelent maaltijdsalade met beef teryaki
- ah maaltijdsalade barbeque met kalkoen
- ah maaltijdsalade ceasar
- ah maaltijdsalade grieks
- ah maaltijdsalade ittaliaanse kip
- ah maaltijdsalade makreel
- ah maaltijdsalade kip
- ah maaltijdsalade tonijn
- ah maaltijdsalade mozzarella

en dan nog die kleine verpakkingen maar daar ging het niet over
En de enige die ik consequent kocht hebben ze weggehaald (die met witlof )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58125844
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Nieuw: Culinaria Turkish Style

De luchtige en krokante pizzabodem met de heerlijke combinatie van speciaal uitgezochte, typisch Turkse ingrediënten maken de pizza CULINARIA Turkish Style onweerstaanbaar. De CULINARIA Turkish Style is belegd met fijngehakte tomaten en paprika's, bereid rundergehakt, feta en een mengsel van specerijen en kruiden.

Deze pizza is verkrijgbaar in verpakkingen van 400 g.

[ afbeelding ]

Nieuw: Culinaria Greek Style

De wieg van de westerse cultuur, geboorteland van smaakvol genot en heerlijke specialiteiten. De CULINARIA Greek Style is belegd met heerlijke gyros, lekkere olijven, kruidige paprika en heerlijke kaas.

Deze pizza is verkrijgbaar in verpakkingen van 355 g.

[ afbeelding ]

Zag ze gister toevallig in het vriesvak van de appie, lijkt me wel lekker! Bij de griekse stond op de doos dat er extra tzatziki bij zat, zag ik niet op de site van oetker


En Indian style! Ook verkrijgbaar bij de Jumbo..
Pizza greek style gaat hier morgen de oven in.
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:06:39 #125
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_58128752
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:38 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

En Indian style! Ook verkrijgbaar bij de Jumbo..
Pizza greek style gaat hier morgen de oven in.
Die pizza's heb ik anderhalf jaar geleden al eens meegenomen uit Kleve Duitsland.
ZIjn overigens erg lekker.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_58138914
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:38 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

En Indian style! Ook verkrijgbaar bij de Jumbo..
Pizza greek style gaat hier morgen de oven in.
Ik heb net de greek style op, tzaziki overheerst erg. Deze ligt op de bodem. Verder was hij met een dikke laag chilisaus wel te doen. Maar de voorkeur gaat nog steeds uit naar BBQ chicken of zelfgemaakte pizza met shoarma of kip.
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:07:26 #127
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_58140238
Ik heb net een bakje AH Vruchtenmousse aardbei/framboos op, met '0% vet'.
Erg lekker als je een zoet toetje wil maar niet meteen een calorieenbom
Deze blijf ik zeker kopen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:14:56 #128
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58140404
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:07 schreef Aventura het volgende:
Ik heb net een bakje AH Vruchtenmousse aardbei/framboos op, met '0% vet'.
Erg lekker als je een zoet toetje wil maar niet meteen een calorieenbom
Deze blijf ik zeker kopen.
die hebben we hier ook staan, hij smaakt ergens wel echt naar aarbeien ( fliebertjes erin ) maar aan de andere kant issie mega zoet op zich wel ok, maar een groter bakje zou too much zijn.

bakjes wegen trws geen drol, ik was helemaal verbaasd
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58160196
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:05 schreef _Arual_ het volgende:
Roosvicee "In je melk', smaak banaan sinaasappel.

Aanmaaklimonade voor in je melk. Ik had gehoopt dat het naar optimel-drink zou smaken, dat doet het niet, het is zoet. Lijkt meer op een soort van milkshake, maar dan niet zo koud. Ik vind het wel lekker, ben dan ook een zoetekauw.
* _Arual_ quote zichzelf.

Ik heb het ook eens in de karnemelk gemikt. Normaal ga ik over mijn nek van karnemelk.

Maar nu

Een beetje optimel-achtig geheel werd het zo dus wel.
pi_58202621
De potten fruit van Hak zijn ook goed bevallen!



Had gemengde bosvruchten en vond alleen de kersen wat te week geworden. Erg lekker in de yoghurt!
Sweet and innocent...
  maandag 21 april 2008 @ 14:29:50 #131
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58202922
Mentos Fresh Cola.

Een succes, maar eigenlijk vind ik de meestcolasnoepies wel
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58202928
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 16:20 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

* _Arual_ quote zichzelf.

Ik heb het ook eens in de karnemelk gemikt. Normaal ga ik over mijn nek van karnemelk.

Maar nu

Een beetje optimel-achtig geheel werd het zo dus wel.
Gewoon siroop is ook lekker, hoor.
pi_58204158
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mentos Fresh Cola.

Een succes, maar eigenlijk vind ik de meestcolasnoepies wel
Jammer alleen dat hij vooralsnog alleen in Belgie verkrijgbaar is. Of heb jij hem in Nederland ergens gezien?
  maandag 21 april 2008 @ 15:46:32 #134
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58204431
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:31 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Jammer alleen dat hij vooralsnog alleen in Belgie verkrijgbaar is. Of heb jij hem in Nederland ergens gezien?
Yupz, bij het tankstation. Hing wel een briefje bij dat ie nieuw was..
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58205028
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:47 schreef DarkElf het volgende:
Nog even over Lipton Clear Green tea (de groene variant)
Pak staat naast me en wat staat erop? (buiten de bla bla over anti oxidanten enzo):
Koolzuurvrije frisdrank met groene thee extract. Ingredienten: water, invertsuiker, fructose, groene thee extract, voedingszuur; citroenzuur, aroma, zuurteregelaar, natriumcitraat, antioxidant: ascorbinezuur.
Kcal per 100 ml: 30.
Ik vind dit nogal jammer. De vorige variant, zonder 'Clear' in de naam, bevatte veel minder calorieën, namelijk. Gelukkig heb ik daar nog twee pakken van in de koelkast liggen.

Ook geprobeerd: Cool Best Buckthorn. Heel apart. Niet smerig ofzo, maar ook niet iets dat ik een tweede keer zou aanschaffen. De smaakvariant met Açai erin vind ik veel lekkerder.
  maandag 21 april 2008 @ 17:14:56 #136
3185 Adelante
To let it go now
pi_58206001
vanavond AH maaltijdsalade makreel en de zuivelhoeve volkoren yoghurt eens proberen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 21 april 2008 @ 18:58:34 #137
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_58207875
Milka heeft nu melkchocolade gevuld met caramel, erg lekker


“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  maandag 21 april 2008 @ 19:04:49 #138
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_58207992
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef Curiosity het volgende:
Milka heeft nu melkchocolade gevuld met caramel, erg lekker


[ afbeelding ]
die is er toch al heel lang?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_58208291
quote:
Op maandag 21 april 2008 17:14 schreef Adelante het volgende:
vanavond AH maaltijdsalade makreel en de zuivelhoeve volkoren yoghurt eens proberen
Die salade heb ik van de week gegeten, vond deze niet super.
  maandag 21 april 2008 @ 19:24:13 #140
3185 Adelante
To let it go now
pi_58208492
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef Helly het volgende:

[..]

Die salade heb ik van de week gegeten, vond deze niet super.
ben het met je eens, te weinig makreel en veel te veel krieltjes onderin, de aioli dressing was wel lekker.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 21 april 2008 @ 21:10:00 #141
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_58211288
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:04 schreef Muck het volgende:

[..]

die is er toch al heel lang?
Voor mij is die nieuw , ik had deze nog nooit gezien.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  maandag 21 april 2008 @ 21:20:38 #142
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58211571
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef Curiosity het volgende:
Milka heeft nu melkchocolade gevuld met caramel, erg lekker


[ afbeelding ]
oeeh haal het weg das echt lekker spul
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58211846

Chiquita Fruit in a bottle

Zal wel belachelijk duur zijn .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 21 april 2008 @ 21:31:24 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_58211873
valt mee en die met kokosmelk is erg lekker
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58217287
De Zuivelhoeve Volkorenyoghurt was bèst lekker. beetje zurig door de rode besjes en dat went snel, ook de korreltjes graan waren lekker qua bite. Zou ik het weer kopen? Neuh, 1x was wel prima, verder niet reuze bijzonder en best duur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58226499
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef Haijo het volgende:

[..]

Gewoon siroop is ook lekker, hoor.
Zoals ik al zei, dat heb ik ook ooit geprobeerd, en dat smaakte echt nergens naar. Het loste niet op, bleef gescheiden van de melk. Bovendien, gewone siroop in bananensmaak, waar kan ik die krijgen?
pi_58226673
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:17 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat heb ik ook ooit geprobeerd, en dat smaakte echt nergens naar. Het loste niet op, bleef gescheiden van de melk. Bovendien, gewone siroop in bananensmaak, waar kan ik die krijgen?
Stevig roeren, lukt echt wel.

En bananensiroop kon je bij de toko krijgen, dat maken ze in Suriname.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:13:37 #148
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58227743
heb weer wat nieuws gespot ( begint een beetje een sport te worden zo )

klene dropmoppen

volgens de verpakking zijn het:
heerlijke zachte dropgriotten, een mix van kokos, framboos en banaan.

volgens mij zijn het: lekkere dropthingies met lekkere niet overheersende smaakjes. Een beetje als die bramen en frambozen die bij de drogist verkocht worden, maar dan met drop erin. Best ok
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58229487
Ja tumtum maar dan met drop.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:05:49 #150
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_58248687
Kent iemand die nieuwe Sultana's? Peer, banaan of framboossmaak 'met een chocotwist.'
Ik heb die met banaan gegeten, wel lekker, maar ik had wat meer chocoladesmaak verwacht.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_58248717
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef SaskiaR het volgende:
Kent iemand die nieuwe Sultana's? Peer, banaan of framboossmaak 'met een chocotwist.'
Ik heb die met banaan gegeten, wel lekker, maar ik had wat meer chocoladesmaak verwacht.
Ja, maar die zijn al een half jaar oud. Die met banaan is inderdaad het lekkerst, dat combineert wel het best met choco. Je schijnt ze ook in de magnetron te kunnen gooien, moet ik nog proberen...
pi_58268133


Vorige week Sultana Hartig in de variant Bacon geprobeerd, maar wat een droge tjak zeg. De koekjes bevatten maarliefst 0,nogwat % baconpoeder en ga ik zeker niet nog eens kopen. Ik heb ze maar geprobeerd uit te delen, kostte wat moeite maar is uiteindelijk gelukt [Overigens niet nieuw, maar de verpakking met in de bovenhoek 'NIEUW' wil de klant graag anders doen vermoeden. Of het verkoopt zo slecht dat de introductieverpakking nu nog in de schappen ligt]

Verder heb ik hier nog de maaltijdsalade met makreel en AH volkorenyoghurt met perziksmaak in de koelkast staan. Ga ik morgen proberen!



Oh ja, en ik heb nog deze All-bran chocoladegraanrepen geprobeerd:



Absoluut lekker en het proberen waard! Smaakt een beetje naar Liga continu maar heb het idee dat dit graneriger en vezelrijker is.
pi_58268227
Woops, vergeet ik nog te vermelden dat ik ook de AH vruchtenmousse met 0 % vet die eerder in dit topic werd genoemd heb geprobeerd, lekker zoet en toch weinig calorieen!

En



is ook lekker!
Ook goedgekeurd door mannen!!
  woensdag 23 april 2008 @ 23:45:51 #154
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_58268246
Ja, ik was laatst in de UB en werd mij zo'n Sultana Hartig in de variant Bacon aangeboden. Het meisje trok een vies gezicht bij, hetgeen ik 5 minuten later volkomen begreep. Ze zijn wel te eten maar viel ontzettend tegen.
pi_58270477
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:45 schreef Laura 2000 het volgende:
Woops, vergeet ik nog te vermelden dat ik ook de AH vruchtenmousse met 0 % vet die eerder in dit topic werd genoemd heb geprobeerd, lekker zoet en toch weinig calorieen!

En

[ afbeelding ]

is ook lekker!
Ook goedgekeurd door mannen!!
Rosébier
Niet erg nieuw, maar hier in huis ook erg gewaardeerd inderdaad. En inderdaad óók door de man des huizes.
Overigens goed na te maken in alcoholvrije variant (voor bijvoorbeeld de zwangeren onder ons )
Bavaria 0,0% bier met een heel klein beetje cassislimonade geeft precies hetzelfde smaak-idee.
pi_58379738
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit nogal jammer. De vorige variant, zonder 'Clear' in de naam, bevatte veel minder calorieën, namelijk. Gelukkig heb ik daar nog twee pakken van in de koelkast liggen.
Terugkomend hierop (Lipton Clear Green Ice Tea)... - ik heb nu een flesje geprobeerd en vind er geen klap aan. Dat terwijl ik juist groot fan was van de vorige Ice Tea Green. Ik heb Lipton toch maar eens even gemaild met de vraag waarom ze dit omgewisseld hebben. Misschien heeft het iets van doen met het vervangen van kunstmatige zoetstoffen (aspartaam) door suiker, vermoed ik. Maar de smaak is er in elk geval NIET op vooruitgegaan; hoewel je dat wel zou verwachten. Clear Green is geen product dat ik na vandaag opnieuw aanschaf.

Ik wil de vorige Lipton Ice Tea Green terug!
pi_58383785
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:06 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ja, maar die zijn al een half jaar oud. Die met banaan is inderdaad het lekkerst, dat combineert wel het best met choco. Je schijnt ze ook in de magnetron te kunnen gooien, moet ik nog proberen...
In de magnetron? Gebeurt er dan wat bijzonders mee, behalve dat ze waarschijnlijk heet en droog en keihard worden?
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:11:14 #158
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58384800
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:14 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

In de magnetron? Gebeurt er dan wat bijzonders mee, behalve dat ze waarschijnlijk heet en droog en keihard worden?
of heel klef en druiperig
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58386625
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:14 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

In de magnetron? Gebeurt er dan wat bijzonders mee, behalve dat ze waarschijnlijk heet en droog en keihard worden?
Don't know, dat stond als tip op de verpakking. Warme chocolade
  woensdag 30 april 2008 @ 17:27:23 #160
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58400508
Vandaag het nieuwe Toetje van de Maand gehad: luchtige aardbei-kwarktaartpudding met stukjes koek (dus eigenlijk de citroenvariant, maar dan met aardbei ). Best wel lekker, niet te zoet ook
Maar de citroenvariant is voor mij niet te overtreffen, die is echt geniaal
The Police 08-06-2008
pi_58400872
Die is lekker ja (de citroen dan)
pi_58401289
Dan is de tompouce variant weer weg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 30 april 2008 @ 19:25:49 #163
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_58402025
quote:
Op woensdag 30 april 2008 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Dan is de tompouce variant weer weg
Gisteren was het schap gewoon leeg bij de lokale Appie H. Een dag voor k\Koninginnedag gewoon iets met tompoezensmaak uit het assotiment halen. Blasfemie!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_58402231
Hier nog even een update van mij,

de makreelsalade was ok, ik was alleen niet zo kapot van de krieltjes. Bovendien zat er veel te weinig makreel in.

De volkorenyoghurt van AH daarentegen was echt geweldig! Heb die hele bak in een keer leeg geschept. helaas niet zo caloriearm als je zou vermoeden. Maar ga ik zeker vaker kopen! (rest van het winkelend publiek is het daar duidelijk niet mee eens gezien de zooi 35 % stickers die er vandaag op de volkorenyoghurt zat)
pi_58408008
Ik heb de AH maaltijdsalade Excellent met Lamsvlees en couscous geprobeerd. Ik vond m erg lekker, behalve het lamsvlees. De dressing, groente, sla en couscous waren samen erg goed te doen. Het lamsvlees viel echter enorm tegen. Enkel als je alleen een stukje lam at dan proefde je een klein beetje van de karakterstieke lamssmaak. Verder waren er ook nogal wat harde stukjes in het vlees.

Ik was nadat ik hem gekocht had even bang omdat er blijkbaar een muntdressing bij zat, maar deze was juist heel fris en paste goed bij de couscous, en niet TE munterig.

Eigenlijk komt het erop neer dat de salade een beetje van dezelfde problemen last heeft als de beef teriyaki (iig die japanse), waarbij het vlees ook niet erg fantastisch was.

Al met al is het wel lekker, echter is de prijs kwaliteits verhouding ver te zoeken, 5 (of 4) euro (weet niet meer zeker) is veel geld voor een salade, waarbij de lam, eigenlijk het product waarvoor je veel geld neerlegt niet in orde is. Nog een keer zal ik niet doen denk ik, tenzij ze het lamsvlees verbeteren.
pi_58411571
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef SaskiaR het volgende:
Kent iemand die nieuwe Sultana's? Peer, banaan of framboossmaak 'met een chocotwist.'
Ik heb die met banaan gegeten, wel lekker, maar ik had wat meer chocoladesmaak verwacht.
Ik heb de Sultana banaan ook gekocht, maar gadverdarrie, die was echt vies! Heel erg zoet, errug droog en chcocola?? Nou misschien een klein snufje cacao maar verder heb ik geen choco gespot.
Niet voor herhaling vatbaar.

Maar dat vind ik eigenlijk van alle Sultana's. Het hartig-idee was goed, maar die smaken zo chemisch dat ook die niet meer gekocht worden hier.

Eigenlijk vind ik alleen de goedkope versie van de AH lekker, de simpele zonder poespas.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 1 mei 2008 @ 10:14:31 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58411696
Ik mag binnenkort voor Buzzer de Heinikencider Jillz uitproberen. Cider smaakt me normaal gesproken erg goed, maar ik kan me op de een of andere manier weinig voorstellen bij cider van Heineken. Maar misschien is het wel hartstikke lekker. Is een van jullie het toevallig al tegengekomen in de kroeg?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_58411725


Wat Knorr kan met de wereldgerechten, kan Verstegen blijkbaar ook! Wij hadden een kruidenpakket voor beef Chimichurri. Was wel pittig! de cayennepeper die erbij zat, hebben we niet eens toegevoegd - en dat terwijl we best wel kruidig eten gewend zijn. Ik zal in het vervolg eerder dit pakken dan de wereldgerechten, want die vind ik vaak wat aan de flauwe kant!
pi_58422581
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 10:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik mag binnenkort voor Buzzer de Heinikencider Jillz uitproberen. Cider smaakt me normaal gesproken erg goed, maar ik kan me op de een of andere manier weinig voorstellen bij cider van Heineken. Maar misschien is het wel hartstikke lekker. Is een van jullie het toevallig al tegengekomen in de kroeg?
Jep, "vrouwenbier" dus we kregen het laatst gratis uitgedeeld. Het is geloof ik gewoon Charli van een tijd terug met een nieuwe naam. Best lekker, ik lust absoluut geen bier maar ik vond dit wel oké.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_58437533
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 10:02 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik heb de Sultana banaan ook gekocht, maar gadverdarrie, die was echt vies! Heel erg zoet, errug droog en chcocola?? Nou misschien een klein snufje cacao maar verder heb ik geen choco gespot.
Niet voor herhaling vatbaar.

Maar dat vind ik eigenlijk van alle Sultana's. Het hartig-idee was goed, maar die smaken zo chemisch dat ook die niet meer gekocht worden hier.

Eigenlijk vind ik alleen de goedkope versie van de AH lekker, de simpele zonder poespas.

De nieuwe Sultana peer kaneel is wel lekker
pi_58441837
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:03 schreef Helly het volgende:

[..]

De nieuwe Sultana peer kaneel is wel lekker
Maar WAAROM stoppen ze overal rozijnen in bij de firma Sultana
pi_58441867
Omdat Sultana 'rozijn' betekent misschien ?
pi_58442882
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Omdat Sultana 'rozijn' betekent misschien ?
geniaal
  zondag 4 mei 2008 @ 16:21:10 #174
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_58473564
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:55 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

geniaal
Touché en gepwned
pi_58486924
Ik heb net ook een andere variant van Cruesli zomerzin gekocht. Hier zit kiwi in, en watermeloen. ben benieuwd, wordt morgenvroeg mijn ontbijt.
pi_58487012
Hier hetzelfde wordt ook mijn ontbijt, of misschien wel mn lunch vandaag ben benieuwd, lijkt me lekker
pi_58487065
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net ook een andere variant van Cruesli zomerzin gekocht. Hier zit kiwi in, en watermeloen. ben benieuwd, wordt morgenvroeg mijn ontbijt.
Ik heb de versie met bramen en appel, mierzoet
pi_58488355
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net ook een andere variant van Cruesli zomerzin gekocht. Hier zit kiwi in, en watermeloen. ben benieuwd, wordt morgenvroeg mijn ontbijt.
Hij is erg lekker .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:16:07 #179
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58506283
Vanavond het nieuwe toetje van de maand maar eens proberen.
pi_58506327
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:59 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hij is erg lekker .
Inderdaad. Bevalt me stukken beter dan de andere zomerzin-variant.

Crueslistukjes met watermeloensmaak
pi_58506453
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:18 schreef _Arual_ het volgende:
Inderdaad. Bevalt me stukken beter dan de andere zomerzin-variant.

Crueslistukjes met watermeloensmaak
In de Allerhande zit een kortingscoupon .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_58507445
Ik vond 'm niet zo.
Er zitten maar weinig fruitstukjes in en ik proefde daarom weinig anders dan regular cruesli. Maar misschien zit het allemaal wel op de bodem .
pi_58507551
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:26 schreef Kuukske het volgende:

[..]

In de Allerhande zit een kortingscoupon .
Ja, lekker frustrerend. Je gaat naar de AH, neemt een Allerhande mee en koopt een pak cruesli. En dan zie je thuis dat je daar korting op had kunnen krijgen...

Ik vind de stukjes cruesli zelf echt overduidelijk naar meloen smaken.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:55:42 #184
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_58514812
Vandaag een nieuwe smaak dubbelfriss op.. Ananas + Mango.

Mijn persoonlijke conclusie: mierzoet. De ananas eigen bitterheid/zuurte is ver te zoeken, alhoewel de ananas smaak wel overheerst.. Alleen dan mier en mier zoet.. Mango proef ik er persoonlijk niet aan af, alleen een sterke ananas smaak die dus TE zoet is. (zoete zal wel van de z.g. Mango's af komen.. )

Wel enigzins te drinken als je het ietwat verdunt met water overigens.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:48:13 #185
139770 Miasan
Roemer has it
pi_58526775
Het is niet echt een nieuw product, en over een maandje is het weer weg... de Albert heijn specialiteit van de maand vleesbroodbeleg: Gebraden gehakt met asperges. Smerig! Het ruikt en smaakt naar een blike euroshopper asperges. Afrader.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:03:26 #186
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58536249
katja fruit delicious

"Wie houdt er niet van toetjes met fruit! daarom hebben wij fruit delicious voor je gemaakt, de allerlekkerste snoeptoetjes die je zonder lepel kan eten. lekker zacht met aardbei, framboos en bosbessen, probeer daar maar eens van af te blijven.

snoepjes met echt fruitsap en roomsmaak dus erg lekker en niet te zoet wat mij betreft een toppertje , wel beetje prijzig 1,70 voor een zakjevan 200 gram.

er is overigens ook een bosbessen variant geloof ik.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58536604
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef littledrummergirl het volgende:
... lekker zacht met aardbei, framboos en bosbessen, probeer daar maar eens van af te blijven....
quote:
er is overigens ook een bosbessen variant geloof ik.
Echt waar?
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:47:55 #188
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58537143
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:21 schreef arj1o1 het volgende:

[..]


[..]

Echt waar?
eehm ja... kan ik ook niet helpen...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58537453
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:45 schreef Laura 2000 het volgende:

En

[ afbeelding ]

is ook lekker!
Ook goedgekeurd door mannen!!
Wittekerke rosé echt voor iedereen aan te raden. By far het beste rosé bier op de markt. Was overigens ook de eerste die het verkocht. Smaakt in tegenstelling tot die wieckse en hoegaarden rommel tenminste nog wel naar (wit)bier
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:05:22 #190
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58538479
Het Mona toetje van de maand is goddelijk (aardbeien kwarktaart pudding).

Wij gaan morgen even wat dingen inslaan .
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:35:04 #191
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_58539049
Wij kregen vandaag een pakje Fristi Cooler bij de Bart Smit.
quote:
Cooler is het nieuwe drankje van Fristi. Anders dan je van Fristi gewend bent, bestaat het uit 50% fruitsap, 30% zuivel en 20% bronwater. Hierdoor is het lekker fris en dorstlessend, en het bevat geen toegevoegde suiker of kunstmatige zoetstoffen.
Ik hou dus helemaaaaal niet van Fristi, maar dit spul was eigenlijk best lekker! Wij hadden de smaak appel/peer/kiwi gold. Het was inderdaad lekker fris en smaakte niet zo mierzoet als de normale fristi.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:50:01 #192
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_58539339
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef littledrummergirl het volgende:
katja fruit delicious

"Wie houdt er niet van toetjes met fruit! daarom hebben wij fruit delicious voor je gemaakt, de allerlekkerste snoeptoetjes die je zonder lepel kan eten. lekker zacht met aardbei, framboos en bosbessen, probeer daar maar eens van af te blijven.

snoepjes met echt fruitsap en roomsmaak dus erg lekker en niet te zoet wat mij betreft een toppertje , wel beetje prijzig 1,70 voor een zakjevan 200 gram.

er is overigens ook een bosbessen variant geloof ik.
Heb beide varianten inmiddels geprobeerd (had ze meegenomen op vakantie vorige week).
Ik persoonlijk vind de zwarte bessen (berry delicious) variant lekkerder dan de bosvruchten (fruit delicious).
pi_58540898
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
Het Mona toetje van de maand is goddelijk (aardbeien kwarktaart pudding).

Wij gaan morgen even wat dingen inslaan .
Die vond ik echt te zoet. Ze hebben ook een kwarktaart-citroenpudding, maar dat vond ik ook niet echt geweldig. Al werd ik er niet zo misselijk van als die aardbeienkwartkaartprut.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:30:00 #194
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_58681462
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:48 schreef Miasan het volgende:
Het is niet echt een nieuw product, en over een maandje is het weer weg... de Albert heijn specialiteit van de maand vleesbroodbeleg: Gebraden gehakt met asperges. Smerig! Het ruikt en smaakt naar een blike euroshopper asperges. Afrader.
Hebben ze ook weer die kipilet met asperges, vind die echt om te watertanden!!!!
It's all a blur!!!
pi_58681670
Optimel smoothie aardbeien/framboos. Best lekker, maar voor die hoeveelheid (500 ml) z'n prijs niet waard (rond de 1,30 dacht ik).
pi_58684173
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Optimel smoothie aardbeien/framboos. Best lekker, maar voor die hoeveelheid (500 ml) z'n prijs niet waard (rond de 1,30 dacht ik).

vond het mierzoet.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:17:39 #197
207042 MzFox
let's go underground...
pi_58684379
Laatst Fruittella Fruit Filled gekocht. Ze zijn er in de smaken strawberry melon en orange mango. Ik was benieuwd naar de meloensmaak maar die kon ik er echt niet in ontdekken. Chemisch mierzoet smaakje, echt niet lekker...
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:56:06 #198
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58685030
zag bij mij bij de c1000 dat ze de goedemorgen ( drinkontbijt) naast een nieuwe verpakking, ook een nieuwe prijs gegeven hebben eerst waren ze 90 cent, nu tussen de 1,10 en 1,30
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58686036
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Optimel smoothie aardbeien/framboos. Best lekker, maar voor die hoeveelheid (500 ml) z'n prijs niet waard (rond de 1,30 dacht ik).
Chiquita 250ml kost 1,59 (prijs niet zeker).
En vergelijk het eens met de prijzen van de Albert Heijn smoothies..

Een blender haal je er dus zo uit..
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:04:43 #200
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_58686256

malthesers ijs...
normale malthsers vind ik super dit vond ik een beetje saai. mininini malthsers in ijs volgens mij is het lekkerder als je een zak malthesers door een bak hertog vanille schept.
of niet natuurlijk
pi_58687900
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:04 schreef Leep het volgende:
[ afbeelding ]
malthesers ijs...
normale malthsers vind ik super dit vond ik een beetje saai. mininini malthsers in ijs volgens mij is het lekkerder als je een zak malthesers door een bak hertog vanille schept.
Waar heb je deze gekocht?
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:54:47 #202
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58688114
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:44 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Waar heb je deze gekocht?
de appie heeft ze als ijsjes ( zoals ijsmarsen zeg maar)
en ik dacht dat er ook een schepijsvariant was, maar die hebk nog niet gezien
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:08:40 #203
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58715527
Vandaag de 'Luchtige yoghurtpudding aardbei/framboos' van Mona gehad. Ik vond hem niet zo lekker. De smaak was echt vlak, ik proefde er nauwelijks de smaak van de aardbeien en de frambozen in.
The Police 08-06-2008
pi_58780711
Niet helemaal ontopic, maar misschien weten mensen die enthousiast op nieuwe producten letten, ook wel iets over eventueel verdwijnen van oudere producten.

Mijn favoriete smaak sandwichspread was altijd die met tuinkruiden Maar nu zie ik hem nergens meer Weet iemand of het nog ergens te koop is (in het westen des lands)? Ik zag het wel in online boodschappenwinkels maar dat gaat me een beetje ver.

[ Bericht 7% gewijzigd door Adurothiel op 20-05-2008 14:22:57 ]
pi_58782263
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:08 schreef Adurothiel het volgende:
Niet helemaal ontopic, maar misschien weten mensen die enthousiast op nieuwe producten letten, ook wel iets over eventueel verdwijnen van oudere producten.

Mijn favoriete smaak sandwichspread was altijd die met tuinkruiden Maar nu zie ik hem nergens meer Weet iemand of het nog ergens te koop is (in het westen des lands)? Ik zag het wel in online boodschappenwinkels maar dat gaat me een beetje ver.
Ik zou gewoon Heinz even bellen als ik jou was.

-Edit- Kijken voor je op 'Invoeren' klikt muts. Dit is dus het telefoonnummer.
0800 - 023 48 88

[ Bericht 12% gewijzigd door MinderMutsig op 20-05-2008 16:06:32 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58790680
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:08 schreef Adurothiel het volgende:
Niet helemaal ontopic, maar misschien weten mensen die enthousiast op nieuwe producten letten, ook wel iets over eventueel verdwijnen van oudere producten.

Mijn favoriete smaak sandwichspread was altijd die met tuinkruiden Maar nu zie ik hem nergens meer Weet iemand of het nog ergens te koop is (in het westen des lands)? Ik zag het wel in online boodschappenwinkels maar dat gaat me een beetje ver.
C1000. De nige die er onlangs uit is gegaan is de tonijn. Die staat nu voor 0,49 euro bij de xenos.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:33:56 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_58791181
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:08 schreef YPrue het volgende:
Vandaag de 'Luchtige yoghurtpudding aardbei/framboos' van Mona gehad. Ik vond hem niet zo lekker. De smaak was echt vlak, ik proefde er nauwelijks de smaak van de aardbeien en de frambozen in.
Die citroenvariant is daarentegen overheerlijk
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:49:21 #208
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58791636
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:08 schreef Adurothiel het volgende:
Niet helemaal ontopic, maar misschien weten mensen die enthousiast op nieuwe producten letten, ook wel iets over eventueel verdwijnen van oudere producten.

Mijn favoriete smaak sandwichspread was altijd die met tuinkruiden Maar nu zie ik hem nergens meer Weet iemand of het nog ergens te koop is (in het westen des lands)? Ik zag het wel in online boodschappenwinkels maar dat gaat me een beetje ver.
digros in leiden verkoopt 'm nog gewoon hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:48:28 #209
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58799305
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:33 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die citroenvariant is daarentegen overheerlijk
Inderdaad, diegene die dat toetje verzonnen heeft moet een lintje krijgen
The Police 08-06-2008
pi_58807676
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:08 schreef YPrue het volgende:
Vandaag de 'Luchtige yoghurtpudding aardbei/framboos' van Mona gehad. Ik vond hem niet zo lekker. De smaak was echt vlak, ik proefde er nauwelijks de smaak van de aardbeien en de frambozen in.
Ik heb hem toch gekocht, ondanks (of misschien juist door?) de negatieve meningen hier.. Ik vind hem eigenlijk vrij lekker! Lekker dat de "koek"deeltjes wat citroenig smaken.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:47:47 #211
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58819253
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:25 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik heb hem toch gekocht, ondanks (of misschien juist door?) de negatieve meningen hier.. Ik vind hem eigenlijk vrij lekker! Lekker dat de "koek"deeltjes wat citroenig smaken.
Nee nee, het is niet het toetje van de maand waar ik het over heb In het toetje van de maand zit alleen aardbeismaak en stukjes koek, in die pudding die ik niet geslaagd vind zit framboos en aardbei, geen koekstukjes.
The Police 08-06-2008
pi_58820950
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:08 schreef Adurothiel het volgende:
Niet helemaal ontopic, maar misschien weten mensen die enthousiast op nieuwe producten letten, ook wel iets over eventueel verdwijnen van oudere producten.

Mijn favoriete smaak sandwichspread was altijd die met tuinkruiden Maar nu zie ik hem nergens meer Weet iemand of het nog ergens te koop is (in het westen des lands)? Ik zag het wel in online boodschappenwinkels maar dat gaat me een beetje ver.
Ook bij de jumbo en de AH hebben ze m gewoon
pi_58821797
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef YPrue het volgende:

[..]

Nee nee, het is niet het toetje van de maand waar ik het over heb In het toetje van de maand zit alleen aardbeismaak en stukjes koek, in die pudding die ik niet geslaagd vind zit framboos en aardbei, geen koekstukjes.
Aah, stomme fout
Sorry haha. Bij deze dan: toetje van de maand is best lekker!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_58842606
Bedankt voor de tips van de sandwichspread ik zal wel toevallig de verkeerde supermarkten hebben gehad. "Mijn" C1000 en Digros hadden het niet, maar die zijn ook vrij klein. Deze week naar de AH dan maar!
  zondag 25 mei 2008 @ 17:37:37 #215
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58902169
Echt geweldig lekker ijs gegeten: Langnese Cremissimo Andalusische Träume: vanille-bloedsinaasappelijs met kersen-sherrysaus en daar bovenop pure chocoladehartjes

Echt een van de lekkerste ijssoorten die ik ooit gehad heb, en is het dubbel en dwars waard om daarvoor naar Duitsland te rijden (oke, is hier niet zover vandaan, maar toch)
The Police 08-06-2008
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:35:45 #216
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_59177969
We hebben gisteren het nieuwe Toetje van de maand gehad: Luchtige EK-pudding sinaasappel + mandarijn, erg lekker!
The Police 08-06-2008
pi_59181150
Die vind ik er nou totaal niet aantrekkelijk uit zien, ik hou niet zo van dingen met mandarijnsmaak. Sinaasappelsmaak kan ik eigenlijk ook alleen waarderen in combinatie met chocola (of als losse sinaasappel natuurlijk).
Ik had gister de citroenkwarktaartpudding, heerlijk!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_59181461
Ik weet niet of deze hier al is beoordeeld, maar vandaag had ik de nieuwe Mediteraanse pizza van Dr Oetker: Greek style . Erg lekker, met tzaziki, kaas, gyros, courgette, paprika, ui en olijf.
  maandag 16 juni 2008 @ 17:23:42 #219
3185 Adelante
To let it go now
pi_59436939


Cote d'Or Pistache noir
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 16 juni 2008 @ 18:01:45 #220
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_59437746
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:35 schreef YPrue het volgende:
We hebben gisteren het nieuwe Toetje van de maand gehad: Luchtige EK-pudding sinaasappel + mandarijn, erg lekker!
ik vond hem ook erg lekker
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_59452144
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Cote d'Or Pistache noir
In Belgie heeft Cote d'Or een extra puur met sesamzaad. Veeeel lekkerder!
pi_59497008
Danio Zomer, met mango, kiwi en banaan. Ik vind m érg lekker, lekker fris, goeie structuur
pi_59511654
Bij de AH zag ik gisteren iets nieuws : 'small meals'
In het kant-en-klaar segment: maaltijden, soepen en salades die kleiner zijn dan normaal.
een aantal dingen zag er lekker uit, dus ik ga het binnekort eens proberen op 'even snel iets eten voor het sporten' avonden.
pi_59517942
ze hebben nu van AH excelent een soort nieuw broodbeleg (meerdere soorten)
had vandaag de ''kalkoen rookvlees'' gekocht
zitten 16 plakjes in, beetje gedroogd vlees


damn dat was lekker!! - iemand anders ook al geprobeerd??
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:58:02 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59663887
Laatst een Optimel 'smoefie' uitgeprobeerd. Best lekker! Goed te doen als ontbijtje ook.
pi_59668251
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef casper019 het volgende:
ze hebben nu van AH excelent een soort nieuw broodbeleg (meerdere soorten)
had vandaag de ''kalkoen rookvlees'' gekocht
zitten 16 plakjes in, beetje gedroogd vlees


damn dat was lekker!! - iemand anders ook al geprobeerd??
Ikke, geen ruk aan.
pi_59668440
Klinkt veels te saai, droog en gezond
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_59671266
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:27 schreef computergirl het volgende:
Bij de AH zag ik gisteren iets nieuws : 'small meals'
In het kant-en-klaar segment: maaltijden, soepen en salades die kleiner zijn dan normaal.
een aantal dingen zag er lekker uit, dus ik ga het binnekort eens proberen op 'even snel iets eten voor het sporten' avonden.
In mijn omgeving hoor ik de meeste mensen juist vaak zeggen dat die maaltijden zo klein zijn, dus ze kunnen beter grotere maaltijden op de markt brengen denk ik.
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:10:37 #229
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59671308
te klein? ik ( en ik ben een vreselijk grote eter) krijg zon maaltijdsalade maar met moeite op meestal, helemaal smiddags
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59683471
Die salades vullen wel inderdaad, maar een stoommaaltijd of zo'n andere magnetronmaaltijd telt bij mij toch niet echt als een volledige avondmaaltijd hoor.
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:28:01 #231
3185 Adelante
To let it go now
pi_59685585
ik had van de week zo'n smallsalad met spinazie en taggliatelle op, vond hem niet te vreten, keek ik op de verpakking had ie eerst nog in de magnetron gemoeten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:15:02 #232
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59687203
Ik zag vandaag Burts Chips in de winkel liggen:



Vrij duur maar de tekst op de zak maakte me nieuwsgierig dus ik heb het maar gekocht.

Eenmaal thuis heb ik gelijk geproefd en wat een goed gekruide en vooral zeldzaam knapperige chips
pi_59687805
Gisteravond op een verjaardag gegeten:


"AH Brood & toast salade in tube"



Heb alleen smaak Kip Piri Piri geprobeerd...was wel oke
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:38:19 #234
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_59688052
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik zag vandaag Burts Chips in de winkel liggen:

[ afbeelding ]

Vrij duur maar de tekst op de zak maakte me nieuwsgierig dus ik heb het maar gekocht.

Eenmaal thuis heb ik gelijk geproefd en wat een goed gekruide en vooral zeldzaam knapperige chips
en waar precies heb je die gevonden? Welke winkel? Ben erg nieuwsgierig na een kijkje genomen te hebben op de website van Burts Chips.
pi_59810560


Coca Cola Light Plus
Met groene thee...

gekocht in Duitsland welliswaar...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_59811121
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 02:33 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

Coca Cola Light Plus
Met groene thee...

gekocht in Duitsland welliswaar...
Lekker/gaat wel/gatverdamme?
pi_59812673
gisteren de extra grote hagelslag gehaald van AH merk, vond t erg lekker, meer "bite" en chocsmaak dan de normale hagelslag..
pi_59813026
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 02:33 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

Coca Cola Light Plus
Met groene thee...

gekocht in Duitsland welliswaar...
KLinkt eng!
Hoe smaakt het?
pi_59829678
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 07:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

Lekker/gaat wel/gatverdamme?
Het is best lekker!
Wel even wennen in het begin, maar op zich goede smaak...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_59835400
heb net een pak Lipton Green Tea gekocht.
pi_59835423
bestaat er een Roosvice Meloensmaak of heb ik dat alleen maar gedroomd?
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:35:10 #242
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59836157
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:38 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

en waar precies heb je die gevonden? Welke winkel? Ben erg nieuwsgierig na een kijkje genomen te hebben op de website van Burts Chips.
Kleine plus in Amsterdam.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:33:19 #243
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_59884801
Gisteren het Mona toetje van de maand gehad: luchtige kokospudding met rozensaus: heerlijk!
The Police 08-06-2008
pi_59884835
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef YPrue het volgende:
luchtige kokospudding met rozensaus: heerlijk!
zo klinkt het ook
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:58:02 #245
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_59888666
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef YPrue het volgende:
Gisteren het Mona toetje van de maand gehad: luchtige kokospudding met rozensaus: heerlijk!
dat klinkt lekker ja!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_59893176
Mij klinkt het nogal doornachtig. Vraag me niet waarom .
Ik heb overigens geen nieuwe producten gebruikt de laatste tijd. . Ik heb halvajam ontdekt, maar goed. Dat is niet nieuw. Dus weer netjes ontopic.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_59893235
Heeft iemand de Venz-plakjes al geprobeerd?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:06:18 #248
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59896417
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:58 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft iemand de Venz-plakjes al geprobeerd?
wat is het?
ik heb helemaal zo'n mental image van hagelslag in plakken ofzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59896550
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:06 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

wat is het?
ik heb helemaal zo'n mental image van hagelslag in plakken ofzo
Dat, dus. Plakjes chocolade voor op je boterham.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:13:13 #250
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59896592
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:12 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dat, dus. Plakjes chocolade voor op je boterham.
you're kidding me
dat klinkt me wel heel stom in de oren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 20:23:06 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59896800
En ook zo origineel... want er staan al jaren Plaquettes van Chogal (melk en puur) in de schappen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:23:16 #252
3185 Adelante
To let it go now
pi_59896804


kun je net zo goed een koetjesreep op je boterham leggen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:34:42 #253
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59897062
ik vind het toch wel een nutteloos product hoor
maargoed, wie weet is het wel heerlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59897100
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:23 schreef Sjeen het volgende:
En ook zo origineel... want er staan al jaren Plaquettes van Chogal (melk en puur) in de schappen.
Die zijn wel lekker trouwens. Ik vind ze vooral praktisch als je brood mee moet nemen. Hagelslagkorreltjes gaan altijd óveral tussen zitten.
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:34:12 #255
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59898396
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

kun je net zo goed een koetjesreep op je boterham leggen
Nu je het zegt, dat klinkt best lekker

Btw die naam, plakkiez
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:05:05 #256
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59899041
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:34 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nu je het zegt, dat klinkt best lekker

Btw die naam, plakkiez
wel geheel in venz stijl
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59900862
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:58 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft iemand de Venz-plakjes al geprobeerd?
Ik ken het echt al jaaaaaren... Redelijk vaak boodschappen gedaan in Duitsland waar ze dit zeker al 10 jaar in verschillende uitvoeringen hebben. Melkchocolade, pure chocolade, witte chocolade of met melk met nootjes
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_59904751
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:36 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Die zijn wel lekker trouwens. Ik vind ze vooral praktisch als je brood mee moet nemen. Hagelslagkorreltjes gaan altijd óveral tussen zitten.
Jij snapt me

Maar goed, ik zag reclame voor de plakjes in de AH staan. Ik wist niet eens dat er een alternatief was.
  zondag 6 juli 2008 @ 16:43:32 #259
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59928208
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 09:44 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Jij snapt me

Maar goed, ik zag reclame voor de plakjes in de AH staan. Ik wist niet eens dat er een alternatief was.
Is er al jaren, het zit in een pot
  zondag 6 juli 2008 @ 17:01:50 #260
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_59928666
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 09:44 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Jij snapt me

Maar goed, ik zag reclame voor de plakjes in de AH staan. Ik wist niet eens dat er een alternatief was.
Overigens in de bonus afgelopen week of volgende. En nee, de koetjesreep vergelijking gaat echt heul niet op; immers, koetjesrepen zijn heul geen chocolade (ik zou ook niet weten waar het wel voor door moet gaan) terwijl de Plakkiez er zelfs in de smaak puur zijn. (en overigens nog redelijk goed te eten en niet te dik, zodat je niet het gevoel hebt een chocoladeletter op je boterham te hebben..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_59943421
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:43 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Is er al jaren, het zit in een pot
Chocopasta wordt ook zo'n zooi, trekt in je brood. die plakjes zou je in zilverpapier mee kunnen nemen en pas op het laatste moment op je brood doen.
  maandag 14 juli 2008 @ 14:47:24 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_60097010
Mona kokospudding met rozensaus

ik geloof dat m'n glazuur en nu helemaal af is wat een mierzoet spul
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60097198
Jasses! Ik heb net de Clear Green geproeft maar wat een vies alternatief voor echte ijsthee is dat.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60097507


ik vind het echt lekker, zeker met ijs

Oh ja heb t toetje van de maand geprobeerd; die kokos/rozensaus smurrie... GATVER!

zo zoet, brrrrrrrrrrrrrrrr is ook de laatste keer dat ik zoiets koop zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 14 juli 2008 @ 15:12:21 #265
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_60097599
Okay, ik ben overtuigd, dat toetje van de maand wordt um dus nie..
Jammer dat Mona het weer upfucked. De combinatie lijkt mij wel weer heel lekker. Maar te zoet:
Schijnbaar heeft men nog steeds het idee daar dat overal een kilo suiker in moet? Dat de gemiddelde Nederlander dat lekker vind of zo?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_60097626
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef DarkElf het volgende:


ik vind het echt lekker, zeker met ijs

Oh ja heb t toetje van de maand geprobeerd; die kokos/rozensaus smurrie... GATVER!

zo zoet, brrrrrrrrrrrrrrrr is ook de laatste keer dat ik zoiets koop zeg
Ik vind monatoetjes per definitie vieze zoete smurrie.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60097805
ik ook maar de reclame doet zijn werk en ik werd toch, ondanks dat ik t zelden lust, nieuwsgierig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60099794
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Jasses! Ik heb net de Clear Green geproeft maar wat een vies alternatief voor echte ijsthee is dat.
Ik vind dat heerlijk! Maar bij mijn supermarkt is de gewone versie gewoon standaard uitverkocht, echt heel apart
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:24:50 #269
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_60130408
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:38 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

en waar precies heb je die gevonden? Welke winkel? Ben erg nieuwsgierig na een kijkje genomen te hebben op de website van Burts Chips.
bijenkorf

wel 4 e per zak
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_60130715


Napoleon Caramel-creme

Met een zachte chocovulling
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:37:53 #271
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_60130766
caramel creme klinkt lekker
maar chocovulling, getsie, wie verzint dat nou

caramel vulling
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60130794
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
caramel creme klinkt lekker
maar chocovulling, getsie, wie verzint dat nou

caramel vulling
Jah de buitenkant is ook erg lekker

Maar Napoleon hoort geen zachte vulling te hebben...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_60131409
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

bijenkorf

wel 4 e per zak
Oei, hoeveel gram zit er in zo'n zak dan?
pi_60147686
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:35 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

Napoleon Caramel-creme

Met een zachte chocovulling
Eens zien of ik vanavond de cappuccinoversie in de Albert Heijn kan vinden, die spreken me net wat meer aan. Ik zag ze vorige week al liggen, maar helaas: niet genoeg geld bij me. Tijd voor de herkansing. Als ze maar in de buurt kunnen komen van de 'klassieke' napoleons, ben ik verkocht!
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_60147803
Jammer dat het in dit topic overwegend over zoetigheid gaat Ik ben meer een hartig-man!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:53:37 #276
3185 Adelante
To let it go now
pi_60147936
Lay's heeft een nieuwe smaak superchips: Western Sparerib

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60148044
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:53 schreef Adelante het volgende:
Lay's heeft een nieuwe smaak superchips: Western Sparerib

[ afbeelding ]
Nieuw?
Deze smaak was er in 2006 al, en ik verwacht niet dat hij nog lang zal blijven.

Ik verwacht dat Lays binnekort het aantal soorten superchips beperkt naar 2 (in NL althans): naturel en paprika; en de nadruk gaat leggen op gezonde en meer kwalitatieve chips: zoals de Baked en de nieuwe Finest.
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:47:36 #278
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_60148877
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

Oei, hoeveel gram zit er in zo'n zak dan?
gewoon een iets kleiner dan een "normale"zak chips, qua gewicht heb ik geen idee eigenlijk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:01:34 #279
3185 Adelante
To let it go now
pi_60149132
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:59 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Nieuw?
Deze smaak was er in 2006 al, en ik verwacht niet dat hij nog lang zal blijven.

Ik verwacht dat Lays binnekort het aantal soorten superchips beperkt naar 2 (in NL althans): naturel en paprika; en de nadruk gaat leggen op gezonde en meer kwalitatieve chips: zoals de Baked en de nieuwe Finest.
gezonde chips als ik een keer chips wil eten hoef ik niet van die droge smaakloze baked rotzooi
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60152119
De kleine maaltijdjes van AH Salades en gewone maaltijden vor in de magnetron
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:19:00 #281
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_60153159
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:59 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Nieuw?
Deze smaak was er in 2006 al, en ik verwacht niet dat hij nog lang zal blijven.
Deze is inderdaad niet nieuw en voor zover ik weet al niet eens meer te krijgen bij de AH.
Bij de Jumbo (gelukkig voor mij) nog wel

Vind het echt lekkere chips alleen ruikt de hele kamer daar altijd naar als ik dat eet. En daar is mijn man nooit zo heel erg blij mij want hij vindt die chips echt stinken
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:53:56 #282
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_60156735
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:53 schreef Adelante het volgende:
Lay's heeft een nieuwe smaak superchips: Western Sparerib

[ afbeelding ]
Dat zijn de smerigste chips die ik ooit heb gegeten
The Police 08-06-2008
pi_60156738
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:47 schreef Adelante het volgende:
Mona kokospudding met rozensaus

ik geloof dat m'n glazuur en nu helemaal af is wat een mierzoet spul
Die is inderdaad best vies!

En Lonka heeft nu ook sneeuwkaramels Zachte karamelbolletjes met poedersuiker die ik normaal bij de drogist haalde, maar die nu eindelijk ook in de supermarkt te vinden zijn! Héérlijk!



[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 17-07-2008 00:08:53 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60156881
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:23 schreef Sjeen het volgende:
En ook zo origineel... want er staan al jaren Plaquettes van Chogal (melk en puur) in de schappen.
Ik spotte bij de Delhaize Cote d'or pasta voor op brood, dat lijkt mij nou wel wat
pi_60159512
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De kleine maaltijdjes van AH Salades en gewone maaltijden vor in de magnetron
Ik had laatst een thais soepje uit die serie, was idd lekker. Ik vind die couscous maaltijd er ook goed uit zien maar nog niet geprobeerd.
pi_60159565
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik spotte bij de Delhaize Cote d'or pasta voor op brood, dat lijkt mij nou wel wat
Als je goed zoekt ook in nederland verkrijgbaar. Wel vrij prijzig.
pi_60301712
Niet nieuw maar wel redelijk nieuw in het schap van de AH: Kettle Chips (Sea Salt & Crushed Black Pepper). Is er ook in andere smaken. Eindelijk chips zoals ze horen, wat heeeeerlijk

  woensdag 23 juli 2008 @ 19:54:28 #288
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_60302997
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die is inderdaad best vies!

En Lonka heeft nu ook sneeuwkaramels Zachte karamelbolletjes met poedersuiker die ik normaal bij de drogist haalde, maar die nu eindelijk ook in de supermarkt te vinden zijn! Héérlijk!

[ afbeelding ]
Hoera! Daar zat ik ook op te wachten.
Ik zal morgen eens de Alebert Heijn in rennen ^^

<3 this topic!
pi_60304287
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:40 schreef Orbis het volgende:

[..]

Eens zien of ik vanavond de cappuccinoversie in de Albert Heijn kan vinden, die spreken me net wat meer aan. Ik zag ze vorige week al liggen, maar helaas: niet genoeg geld bij me. Tijd voor de herkansing. Als ze maar in de buurt kunnen komen van de 'klassieke' napoleons, ben ik verkocht!
Na wat vertraging heb ik ze dan toch gehaald en ik moet zeggen, ze vallen niet tegen! Ze smaken erg naar Haagse Hopjes eigenlijk, alleen de zachte binnenkant is natuurlijk anders. Die is op zich niet erg speciaal maar voor de Hopjesfans is het zeker een aanrader, al is het maar omdat het eens wat anders is .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:03:40 #290
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_60306695
Ik ben echt een sucker voor nieuwe producten in de supermarkt. Ik koop bijna alles wat nieuw is wel een keertje. Early adopter noemen ze dat toch?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 juli 2008 @ 22:05:13 #291
22592 crew  Ole
pi_60306739
-edit-
ja zo noemen ze dat

Of iemand die beinvloedbaar is
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:07:20 #292
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_60306794
Nee man, da's voor batterijen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Early_adopter
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 juli 2008 @ 22:08:55 #293
22592 crew  Ole
pi_60306839
Ik had al geëdit

* Ole zit zich diep te schamen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:10:41 #294
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_60306894


Beïnvloedbaar? Nieuwsgierig.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 juli 2008 @ 22:12:27 #295
22592 crew  Ole
pi_60306933
OK, je staat open voor nieuwe dingen in het leven
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_60307102
Lays Baked Roasted Paprika

Nieuwe smaak baked. Viel een beetje tegen, smaakt als gewone paprika chips, alleen omdat ze van aardappelvlokken zijn (of omdat ze gebakken zijn?) lijkt het alsof ze in je mond uit elkaar vallen. Weet niet hoe ik het anders uit moet leggen, maar dat is mijn probleem met alle Baked chips eigenlijk..
pi_60307435
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef vollebollegijs het volgende:
Niet nieuw maar wel redelijk nieuw in het schap van de AH: Kettle Chips (Sea Salt & Crushed Black Pepper). Is er ook in andere smaken. Eindelijk chips zoals ze horen, wat heeeeerlijk

[ afbeelding ]
Die oranje zak, bbq honey ofzo is lekker!
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:31:53 #298
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_60307499
Kettle Chips zijn erg lekker idd.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_60313525
bij de plus: pindakaas met jam in een pot
looooooooooooooooool lol
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:13:32 #300
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_60313535
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:12 schreef MrKawada het volgende:
bij de plus: pindakaas met jam in een pot
Now that's just evil. Ik snap niet dat mensen dat lekker vinden.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:15:33 #301
216443 BozoNightmare
I can't wake up
pi_60315824
Nieuw van Croky: chips met pindasmaak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')