abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57886066
En weer verder: wat zijn jullie ervaringen met welke nieuwe (of voor jou nieuwe ) producten?

Nog even over Lipton Clear Green tea (de groene variant)

Pak staat naast me en wat staat erop? (buiten de bla bla over anti oxidanten enzo):

Koolzuurvrije frisdrank met groene thee extract. Ingredienten: water, invertsuiker, fructose, groene thee extract, voedingszuur; citroenzuur, aroma, zuurteregelaar, natriumcitraat, antioxidant: ascorbinezuur.

Kcal per 100 ml: 30.

Tuurlijk moet je hiervan niet een pak per dag drinken maar als je zo'n dorst hebt, is er altijd water Maar een glas per dag of twee lijkt me ook niet superslecht voor je of zo Bovendien; wát is er niet slecht tegenwoordig?

Je kan beter twee van deze glazen drinken , denk ik al leek, dan een mona pudding naar binnen werken

Linkje naar deel 1
Linkje naar deel 2

[ Bericht 6% gewijzigd door Muck op 07-04-2008 19:15:35 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 april 2008 @ 11:49:53 #2
205868 DeSnelkiezer
Snelkeuze Toets!
pi_57886121
leuk topic
vraag me trouwens af what the hell invertsuiker is
Kapitein van de keuze en meester van de mogelijkheid.
pi_57886161
Kwam er net laat pas achter dat ik de laatste post had. Hebben we op hetzelfde moment een nieuwe aan gemaakt. D'oh!
pi_57886233
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:49 schreef DeSnelkiezer het volgende:
leuk topic
vraag me trouwens af what the hell invertsuiker is
google is your friend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57886280
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:51 schreef n0a het volgende:
Kwam er net laat pas achter dat ik de laatste post had. Hebben we op hetzelfde moment een nieuwe aan gemaakt. D'oh!
Oh sorry, ik zag een slotje en had net toevallig dat pak naast me staan voor een post dus ik dacht; ik slinger een nieuwe open
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57888107
Dat mona toetje van de maand met die tompouce dinge gehad maar ik vond het neit echt wat.
Zal het iig niet meer kopen.
pi_57888174
Dat Mona toetje was erg lekker maar weinig Tompoucig.
pi_57889589
Zag in de allerhande: verkade crunchsticks. Met choco omhulde sticks, smaken meergranen, hazelnoot en speculaas. Zag er best lekker uit, iemand geprobeerd? Wat me dan wel mateloos irriteert is die reclame, die weer eens moet stellen dat het hier gaat om een verantwoord tussendoortje. Uh-uh, right.
pi_57892302
alle tussendoortjes zijn tegenwoordig verantwoord
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57894395
Roosvicee "In je melk', smaak banaan sinaasappel.

Aanmaaklimonade voor in je melk. Ik had gehoopt dat het naar optimel-drink zou smaken, dat doet het niet, het is zoet. Lijkt meer op een soort van milkshake, maar dan niet zo koud. Ik vind het wel lekker, ben dan ook een zoetekauw.
  maandag 7 april 2008 @ 19:16:28 #11
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57894628
Dat lijkt me echt vreselijk smerig _Arual_

Ik heb trouwens de linkjes naar de vorige 2 deeltjes even in de OP gezet
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 7 april 2008 @ 20:19:13 #12
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_57896073
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:58 schreef Nietzz het volgende:
Zag in de allerhande: verkade crunchsticks. Met choco omhulde sticks, smaken meergranen, hazelnoot en speculaas. Zag er best lekker uit, iemand geprobeerd? Wat me dan wel mateloos irriteert is die reclame, die weer eens moet stellen dat het hier gaat om een verantwoord tussendoortje. Uh-uh, right.
Ja hoor, alle 3 de smaken al gehad. Het lijkt erg veel op de Verkade choco stix vind ik, alleen dan wat dikker en meer crunchy. De meergranen en speculaas variant vind ik wel lekker. Speculaas variant smaakt naar chocolade pepernoten De hazelnoot variant vind ik niet zo heel erg geweldig.

Ik heb echt een oog voor nieuwe producten volgens mij. Als ik door de winkel heen loop en ergens "nieuw" zie staan en het lijkt me wat moet ik het ook meteen kopen
  maandag 7 april 2008 @ 22:04:49 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57898442
Die Verkade "teveel chocolade voor een koekje"-koekjes kunnen jullie overslaan, het zijn gewoon extra dure Prince-koeken met een ieniemienie beetje extra chocolade.

Wat wel een lekker nieuw product is is de Evergreen Crunchy, dat is evergreen met extra vezels en eigenlijk vind ik ze lekkerder dan de gewone, omdat ze krokanter zijn en minder zoet. Lekker voor de 4-uur snacktijd
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 april 2008 @ 22:14:39 #14
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57898715
die crunchy's eet ik al een aardige tijd, idd een lekkere bite
  maandag 7 april 2008 @ 22:35:05 #15
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57899253
Ook zoiets stoms soms, koop je iets wat al jaaaren te koop is en dan staat er op "nieuw".
Rot op man, het is niet nieuw meer als het al 4 jaar in de schappen tot stof ligt te vergaan tot iemand het in zijn mandje dauwt.
Weet niet of dat met die crunchy ook zo is, maar met sommige dingen is het zo irritant...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57901270
Bestaat er speciale roosvicee voor in je melk? Dat deed ik altjd al, maar dan gewoon met euroshopper siroop, wat is het verschil met gewone siroop dan? Doe siroop trouwens eerder in de karnemelk, is was frisser vind ik.
pi_57901329
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ook zoiets stoms soms, koop je iets wat al jaaaren te koop is en dan staat er op "nieuw".
Rot op man, het is niet nieuw meer als het al 4 jaar in de schappen tot stof ligt te vergaan tot iemand het in zijn mandje dauwt.
Weet niet of dat met die crunchy ook zo is, maar met sommige dingen is het zo irritant...
Prince cosmy's die opeens Lu koeken in bruine verpakking geworden zijn, zijn ook gloednieuw, maar niet heus
Sanity is (not) statistical
pi_57901394
Nieuw, in belgië
Speculoos/speculaas pasta voor op de boterham.

Ben zelf geen zoetekauw, dus ik probeer het niet...
Lijkt me iets te zoet

http://www.lotusbakeries.com/frontoffice/EyeCatcher.aspx
  dinsdag 8 april 2008 @ 01:45:27 #19
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57902507
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:00 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Prince cosmy's die opeens Lu koeken in bruine verpakking geworden zijn, zijn ook gloednieuw, maar niet heus
oh, die was ik al kwijt!
En chocoprince? Hebben die ook een nieuwe verpakking? Zaten vroeger in zo´n lief netje.
  dinsdag 8 april 2008 @ 06:13:35 #20
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57903147
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:57 schreef Nietzz het volgende:
Bestaat er speciale roosvicee voor in je melk? Dat deed ik altjd al, maar dan gewoon met euroshopper siroop, wat is het verschil met gewone siroop dan? Doe siroop trouwens eerder in de karnemelk, is was frisser vind ik.
het verschil zit 'm in de prijs

pi_57903890
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:57 schreef Nietzz het volgende:
Heb ik ook wel eens gedaan, maar dat was geen succes. Dit is wel prima weg te krijgen. Ik ga het ook eens een keer in de karnemelk doen.
pi_57904134
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 01:45 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

oh, die was ik al kwijt!
En chocoprince? Hebben die ook een nieuwe verpakking? Zaten vroeger in zo´n lief netje.
Nu in een doosje
pi_57904476
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:58 schreef Nietzz het volgende:
Jep. De meergranen variant, vind ik wel mierzoet. Of het nou echt zo verantwoord is weet ik ook niet, er zit in ieder geval maar 60 kcal in zo'n stick (= half pakje), dus dat valt dan wel weer mee.
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:32:46 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57914344
Net honig surinaamse roerbak idee gegeten

Ik vond het best erg lekker. Heerlijk met een frisse salade.. Ja deze komt vaker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57915015
heeft de roosvicee ook goedgekeurd.
pi_57925649
Ik weet niet of deze al geweest is, maar dit is ook nieuw:

DubbelFriss minder zoet

Eindelijk een Frisdrank met minder caloriën ZONDER vieze zoetstoffen!!!

Er zijn 2 smaken DubbelFriss Minder Zoet: Limoen & Kiwi en Groene Appel & Rode Bes.

Ingrediënten DubbelFriss Minder Zoet Limoen & Kiwi:

Water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel, citroen, kiwi 1%, limoen 1%), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

per 100 ml slechts 28kcal

Ingredienten DubbelFriss Minder Zoet Groene Appel & Rode Bes:

water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel (waarvan 1,4% groene appel), citroen, rode bes 1%, vlierbes), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

DubbelFriss Minder Zoet bevat 30% minder caloriën dan DubbelFriss regulier, en is 100% natuurlijk.

Ik ga het binnenkort proberen, want bij onze supermarkt krijg je het gratis bij 6 keer boodschappen doen .
pi_57927642
Gisteren gekocht bij AH: volkoren yoghurt

quote:
In een bruine boterham zit meer dan in 'n witte. Daarom hebben we in onze nieuwe, halfvolle yoghurt hele granen gedaan. Samen met van die heerlijke vruchten. Dat noemen we nou verantwoord smullen
Deze yoghurt bevat maar 1,5% vet
Alleen fruitsuikers toegevoegd
Er schijnt ook een appel/braam versie te zijn lees ik net op de Zuivelhoeve site, maar die hadden ze nou net niet bij AH. ik heb de rode vruchten variant gekocht.
Was best lekker!
  woensdag 9 april 2008 @ 12:00:44 #28
112545 Muck
pi_57931224
quote:
Op woensdag 9 april 2008 01:08 schreef juan123nl het volgende:

DubbelFriss minder zoet

[ afbeelding ]

Er zijn 2 smaken DubbelFriss Minder Zoet: Limoen & Kiwi en Groene Appel & Rode Bes.

Water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel, citroen, kiwi 1%, limoen 1%), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel (waarvan 1,4% groene appel), citroen, rode bes 1%, vlierbes), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)

DubbelFriss Minder Zoet bevat 30% minder caloriën dan DubbelFriss regulier, en is 100% natuurlijk.

Ik ga het binnenkort proberen, want bij onze supermarkt krijg je het gratis bij 6 keer boodschappen doen .
ik zag het pas staan op de zijkant van een ander pak Dubbelfrisss, maar mijn eerste gedachte was: zuuuuuuur! en dat is nou net een smaak die ik niet echt kan waarderen.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt
pi_57931675
TVP, ik ben ook echt een sukkel wat betreft nieuwe producten. Ik kan ze NIET weerstaan in de supermarkt.
pi_57931726
die volkoren yoghurt lijkt me echt smerig
  woensdag 9 april 2008 @ 12:22:57 #31
112545 Muck
pi_57931744
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
die volkoren yoghurt lijkt me echt smerig
mja, en ik sluit me daarbij aan
pi_57931815
Hij lijkt mij juist wel lekker! Ik ben alleen benieuwd welke smaken er zijn, ik ben niet zo'n fan van braam en eigenlijk ook niet van rode vruchten
pi_57931838
Die lijkt mij juist weer lekker !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_57931893
Laatst muntsiroop gekocht van de Turk. Gadver wat een zoete rommel!
  woensdag 9 april 2008 @ 12:30:48 #35
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57931927
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef Muck het volgende:

[..]

mja, en ik sluit me daarbij aan
+1

als ik granen wil dan neem ik wel een boterham. Waarom stoppen ze dat in hemelsnaam in een totaal ander product? Je doet toch ook geen granen in de gerookte zalm of in de jam
  woensdag 9 april 2008 @ 12:33:48 #36
112545 Muck
pi_57932003
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

+1

als ik granen wil dan neem ik wel een boterham. Waarom stoppen ze dat in hemelsnaam in een totaal ander product? Je doet toch ook geen granen in de gerookte zalm of in de jam
ieuw
pi_57932063
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

+1

En muesli dan? Bestaat ook uit granen, en ik eet muesli toch het liefst met yoghurt.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:38:08 #38
112545 Muck
pi_57932098
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

En muesli dan? Bestaat ook uit granen, en ik eet muesli toch het liefst met yoghurt.
dat vind ik ook vies
cruesli is nog wel okee, maar muesli hoef ik niet
vandaar dat dit me ook zo smerig lijkt waarschijlijk
  woensdag 9 april 2008 @ 13:06:58 #39
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57932727
Ik sluit me aan bij de cruesli/muesli-haters

Ik had laatst even behoefte aan extra vezels en had (volgens mij) Vivit-yoghurtjes meegenomen met muesli-achtige granen met vezels erin. Maar zoals jullie al kunnen bedenken (en waar ik dus niet aan dacht) wordt muesli/granenspul een soort van behanglijm/metselbeton als het lang door de yoghurt zit.
Kortom, net of je een bakje naar binnen moet metselen, brrr.
Dus de andere 3 potjes maar in het ronde archief gekieperd!
  woensdag 9 april 2008 @ 13:29:06 #40
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57933247
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

vind ik ook niet lekker. Alleen chocoladecruesli met melk vind ik wel lekker. (maar dan niet de vernieuwde chocolade cruesli, die is raar)

Granen met yoghurt roept bij mij behanglijm associaties op, zoals BBQ-kip zo mooi omschrijft
pi_57933400
en na het avondeten heb ik ook geen zin meer in een grote bak yoghurt met allerlei vullende troep er in

ja, ik weet dat mensen ook wel eens yoghurt tussendoor eten maar ik dus niet
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57933438
Ik eet yoghurt (met muesli ) vaak als ontbijt, dus ik ben wel benieuwd.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:49:42 #43
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57933697
ik heb trouwens ook nog iets ontopic, voor mij in ieder geval nieuwe koekjes. En de lekkerste die ik oooooit gegeten heb
Gevonden bij de biologische supermarkt aan de Vijzelgracht in A´dam

Een dikke laag hele pure, diepe chocolade en een knapperige biscuit met hete stukjes gember. Echt zalig
pi_57934519
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef Laura 2000 het volgende:
Hij lijkt mij juist wel lekker! Ik ben alleen benieuwd welke smaken er zijn, ik ben niet zo'n fan van braam en eigenlijk ook niet van rode vruchten
-rode vruchten
-appel/braam
-perzik/abrikoos

Het is yoghurt waar graankorretjes door heen zitten, geeft iets om op te kauwen. Muesli haters moeten er inderdaad niet aan beginnen
pi_57937756
Die yoghurt lijkt mij ook wel lekker. Maar ik heb het idee dat er veel kcal in zitten (of valt dat mee?)
pi_57939812
Die dubbelfris, dát is fijn! Ik heb het niet zo op zoete drankjes als dorstlesser (1 glas cola, ok, maar een paar... nee), maar in al die drankjes zitten steeds zoetstoffen... en dubbelfris vond ik trouwens ook echt veel te zoet bovendien.. ben benieuwd! Die yoghurt lijkt me ook lekker, maar ik ben een sucker voor granen en pap - havermoutpap, griesmeelpap, cruesli, muesli...

Binnenkort maar ff naar de ah
pi_57945191
wij hebben ook liever geen suiker of zoetstoffen; ga dus die dubbelfris maar eens testen.
pi_57945360
Die dubbelfris Dat ga ik eens proberen Ik vind light-producten niet lekker door die zoetstoffen, dus dit lijkt mij wel wat
pi_57961974
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 01:45 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

oh, die was ik al kwijt!
Chocoprince zit al twee jaar in doosjes volgens mij.
  donderdag 10 april 2008 @ 18:43:07 #50
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57962670
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:04 schreef ASSpirine het volgende:
Nieuw, in belgië
Speculoos/speculaas pasta voor op de boterham.

Ben zelf geen zoetekauw, dus ik probeer het niet...
Lijkt me iets te zoet

http://www.lotusbakeries.com/frontoffice/EyeCatcher.aspx
ah een vriendin van me had dat in belgie gehad en at helemaal wég ervan! lijkt mij vies persoonlijk...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 10 april 2008 @ 18:44:57 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57962709
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:00 schreef Muck het volgende:

[..]

ik zag het pas staan op de zijkant van een ander pak Dubbelfrisss, maar mijn eerste gedachte was: zuuuuuuur! en dat is nou net een smaak die ik niet echt kan waarderen.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt
ik vond t nog steeds vrij zoet. meer fris dan zuur.
  donderdag 10 april 2008 @ 18:48:28 #52
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_57962780
http://www.roosvicee.nl/c(...)_roosviceefruitflirt

Ik heb vandaag 2 varianten van de nieuwe Roosvice gekocht, lijken me ook erg lekker, en geen extra suiker of zoetstoffen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 10 april 2008 @ 19:45:26 #53
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57964028
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
pi_57965311
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
Jup Ik vond m wel lekker, maar eerlijk gezegd vind ik de gewone lekkerder.... maar ik heb wel vaker dat wanneer er heel veel smaken in 1 ding zitten (vooral bij ijs) dat ik dan het idee heb dat ik alle smaken maar half proef... De chocolade die er omheen zit is trouwens wel érg lekker

Ik heb net 2 relatief nieuwe soorten b&j gekocht, over ijs gesproken: die met marshmellow en chocoladebeertjes en een ananassorbet smaak. Marshmellowvariant is wel lekker, maar beetje weinig marshmellow
ik heb zelfs nog een derde variant gekocht, maar dies niet nieuw. En ik ging alleen maar flessen wegbrengen
pi_57965397
Vandaag de nieuwe SpecialK variant uitgetest, SpecialK Actief. Er zitten meer vezels ofzo in waardoor je een verzadigder gevoel krijgt en minder snel honger hebt. Dat was bij mij het geval, ik had er mee ontbeten rond 9 uur en toen ik om 1 uur moest lunchen had ik nog weinig trek. Kan ook tussen de oren zitten natuurlijk .
De smaak is ook wel goed, een beetje als All Bran maar veel minder granerig, veel lichter. Er zit een heel klein beetje zoetig laagje over de flakes, zodat je niet alleen graan aan het happen bent.
Wel een aanrader op zich, vult goed, alleen elke dag gaat deze smaak vervelen. Dus blijf ik het afwisselen met de chocoladevariant en die met rode vruchten. Echt balen dat de abrikoosversie hier uit de winkels is gehaald, die was echt superlekker .
pi_57965439
Ik vind die magnum ecuador lekker joh, maar die gaat er bij C1000 iig uit en ik weet niet of ie ergens anders nog verkocht zal worden of dat ie gewoon door magnum gesaneerd is.

Ik heb bij de AH ook nog staan twijfelen. Die soorten die je noemt zijn Baked Alaska, waarvan een deel van de opbrengst naar een goed doel gaat, ter bestrijding van klimaatverandering. Het is vanilleijs met marshmallow en witte chocoladeijsberen. Die andere is Jamaican me crazy, ananassorbetijs met passievruchtensaus.

Ik ehb heeeeel erg staan twijfelen en stond al bij de kassa, maar ik heb de Baked Alaska toch teruggezet en AH Yoghurtijs met bosvruchtensaus genomen. Die is en de helft zo duur, en bevat minder calorieen, en ik kan beter tegen yoghurt (ben lactoseintolerant nl dus normaal ijs geeft enorme buikpijn, yoghurtijs kan nog af en toe) en waarschijnlijk vind ik die toch wel lekkerder. Alleen ik ben zo dol op aanbiedingen!
  donderdag 10 april 2008 @ 21:01:05 #57
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_57965622
die Ben&jerry's nieuwe smaken zijn echt heerlijk!!

baked alaska (met die witte chocolade-ijsbeertjes en marshmellow) is superlekker. heb nu ook strawberry cheesecake (low fat) maar dat schijnt de low-cal "peace of cake" te zijn. die wordt straks ff geslacht
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_57965665
Ik ben benieuwd hoe die strawberry cheesecake is. Ben namelijk dol op alles met cheesecakesmaak, alleen het is vaak zooo vet . De low-fat versie durf ik dan nog wel aan .
pi_57965920
die strawberry cheesecake was dus de derde die ik heb gekocht
Voelde me wel een tikje schuldig toen ik bij de kassa 10 euro afrekende en me besefte dat ik alleen 3 bakken ijs had

Die special K variant klinkt lekker. Maar dat granerige van all-bran vind ik alleen juist wel lekker (ik dacht serieus toen ik dat voor het eerst zag: my dát lijkt me echt heerlijk - ik ben raar!)
pi_57966252
Over prijs gesproken, al die Kellogg's producten zijn ook stervensduur! E3,29 voor een pakje ontbijtspul, nou nou.
pi_57966678

ik heb deze nieuwe crackers gekocht!
quote:
Brinta Vezelfit Luchtige Crackers zijn crackers voor tussendoor of ter vervanging van je boterham. Brinta Vezelfit Luchtige Crackers bevatten per cracker maar liefst 16% vezels en slechts 18 kcal. De fijngemalen tarwevezels uit de volle tarwekorrel zorgen voor een verzadigd gevoel. Daarnaast bevatten Brinta Vezelfit Luchtige Crackers langzame koolhydraten en op deze manier geeft Brinta je de hele dag door de energie die je nodig hebt.
Minder calorieen dan LU cracottes en ongeveer 5 keer zoveel vezels (ik heb verpakkingen vergeleken )

Zal het morgen aan een uitvoerige test onderwerpen.
pi_57974782
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die yoghurt lijkt mij ook wel lekker. Maar ik heb het idee dat er veel kcal in zitten (of valt dat mee?)
80 kCal per 100 gr.
pi_57974866
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:08 schreef computergirl het volgende:
Gisteren gekocht bij AH: volkoren yoghurt

[ afbeelding ]
[..]

Er schijnt ook een appel/braam versie te zijn lees ik net op de Zuivelhoeve site, maar die hadden ze nou net niet bij AH. ik heb de rode vruchten variant gekocht.
Was best lekker!
Dat lijkt mij ook wel wat!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_57974880
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag de nieuwe SpecialK variant uitgetest, SpecialK Actief. Er zitten meer vezels ofzo in waardoor je een verzadigder gevoel krijgt en minder snel honger hebt. Dat was bij mij het geval, ik had er mee ontbeten rond 9 uur en toen ik om 1 uur moest lunchen had ik nog weinig trek. Kan ook tussen de oren zitten natuurlijk .
De smaak is ook wel goed, een beetje als All Bran maar veel minder granerig, veel lichter. Er zit een heel klein beetje zoetig laagje over de flakes, zodat je niet alleen graan aan het happen bent.
Wel een aanrader op zich, vult goed, alleen elke dag gaat deze smaak vervelen. Dus blijf ik het afwisselen met de chocoladevariant en die met rode vruchten. Echt balen dat de abrikoosversie hier uit de winkels is gehaald, die was echt superlekker .
Ik heb die ook een keer gekocht, ik ontbijt om 7 uur 's morgens en ik had om 10 uur al rammelende honger.
Dat was voor mij dus geen succes . Ik heb later honger als ik gewoon cruesli eet.
pi_57974890
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die strawberry cheesecake is. Ben namelijk dol op alles met cheesecakesmaak, alleen het is vaak zooo vet . De low-fat versie durf ik dan nog wel aan .
Die low-fat is heerlijk. .
pi_57976767
hmm misschien toch maar eens overgeven aan de baked alaska dan dat het bijdraagt aan het millieu vind ik wel een goede reden ( vriendje ziet me aankomen "dit heb ik niet omdat het zo lekker is, maar omdat een deel naar het milleu gaat " )

[ Bericht 0% gewijzigd door littledrummergirl op 11-04-2008 10:26:15 ]
pi_57976889
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
gewoon nieuwsgierig: wat kost die magnum dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 april 2008 @ 10:25:23 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57976942
iets van 2,50 ofzo? zag em ergens voor die prijs, gewone magnum was daar 1,75
pi_57977066
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:25 schreef kwakveense het volgende:
iets van 2,50 ofzo? zag em ergens voor die prijs, gewone magnum was daar 1,75
voor 1 ijsje? Ah ok.. doen ze slim
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57977302
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

voor 1 ijsje? Ah ok.. doen ze slim
maar das dan wel een ijsje in een doosje he
pi_57977386
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oh nou dat maakt een groot verschil
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57977438
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:

Zit 'ie écht in een doosje?! Belachelijk .
pi_57978175
ik heb me niet kunnen beheersen ik heb een pak baked alaska gekocht ik eet het wel gewoon op voor vriendjelief thuis komt kan ie ook niet mekkeren over hoe zinloos het is..

( ik ben een vrouw, ongesteld... LAAT ME!! )
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:51:17 #74
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57978614
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:52 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Zit 'ie écht in een doosje?! Belachelijk .
dat snap ik nog wel een beetje, magnums zijn vaak helemaal gebutst in de vriezer bij verkooppunten, en als ie uit n doosje komt is de chocola nog heel *zoekt altijd naar zo ongebutst mogelijke magnums in de vriezer*
pi_57978681
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:51 schreef kwakveense het volgende:
dat snap ik nog wel een beetje, magnums zijn vaak helemaal gebutst in de vriezer bij verkooppunten, en als ie uit n doosje komt is de chocola nog heel *zoekt altijd naar zo ongebutst mogelijke magnums in de vriezer*
Ahja, zo had ik het nog niet bekeken. Maar goed, ik hou verder niet zo van Magnums. .
pi_57978789
zo had ik het nog niet bekeken maar goed; magnums zijn toch bah
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57981094
i could'nt help myself! ik zit om lunchtijd aan de baked alaska. HIJ IS GODDELIJK!!

hmm morgen nog ff een bakje halen, in de aanbieding bij de ah hier
pi_57981597
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:38 schreef Laura 2000 het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb deze nieuwe crackers gekocht!
[..]

Minder calorieen dan LU cracottes en ongeveer 5 keer zoveel vezels (ik heb verpakkingen vergeleken )

Zal het morgen aan een uitvoerige test onderwerpen.
Nou, ze smaken naar erg volkoren cracottes. Ik ben er niet heel erg kapot van, maar heb ze dan ook met zuivelspread light van AH gegeten. Ze zijn vast lekkerder met gewoon een classic plakje kaas erop
pi_57983025
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
De low-fat versie durf ik dan nog wel aan .
Hey, dat marketing trucje werkt in ieder geval bij jou
Ze hebben ook low-fat chocoladeijs, come on
pi_57983281
Chocoladeijs is vies .
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:40:52 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57984101
@ trusten: das met yoghurt brrrrrrrrrr chocolade yoghurt ijs met chocolade brownie en pudding... ik wild e full vet versie, verdorie!!
pi_57997193
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef Trusten het volgende:

[..]

Hey, dat marketing trucje werkt in ieder geval bij jou
Ze hebben ook low-fat chocoladeijs, come on
Die low-fat met chocolade is trouwens best lekker En ik heb even verpakkingen vergeleken en er zit wel degelijk veel minder vet in

ik ben ook wel benieuwd naar de dubbelfris minder zoet, maar bij de C1000 en bij de Super de Boer hebben ze hem niet. Wie weet waar ze hem wel hebben?
  zaterdag 12 april 2008 @ 09:50:10 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57997769
bij hoogvliet dacht ik...daar was ie vorige week op de zegels...
pi_57998060
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 09:50 schreef kwakveense het volgende:
bij hoogvliet dacht ik...daar was ie vorige week op de zegels...
Hoogvliet? Dat kén ik niet eens dus volgens mij hebben we dat hier in Groningen niet
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:40:59 #85
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57998315
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoogvliet? Dat kén ik niet eens dus volgens mij hebben we dat hier in Groningen niet
haha ohja, das iets uut t westen... euhmmm de jumbo ws. dan wel.... bij AH heb ik t niet gezien... hoe heet die noordelijke supermarkt keten ook al weer? misschien is t daar wel te krijgen...
pi_57998551
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 07:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Die low-fat met chocolade is trouwens best lekker En ik heb even verpakkingen vergeleken en er zit wel degelijk veel minder vet in

ik ben ook wel benieuwd naar de dubbelfris minder zoet, maar bij de C1000 en bij de Super de Boer hebben ze hem niet. Wie weet waar ze hem wel hebben?
C1000 heeft hem wel, gewoon even vragen of ze hem bestellen voor je.
pi_57998598
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:52 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

C1000 heeft hem wel, gewoon even vragen of ze hem bestellen voor je.
Hey, goed plan Dat is mijn vaste supermarkt namelijk.
Ik kan ook nog wel even bij de plus en de jumbo kijken (fiets ik vanmiddag op de weg werk -> huis langs)
pi_58005025
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Hey, goed plan Dat is mijn vaste supermarkt namelijk.
Ik kan ook nog wel even bij de plus en de jumbo kijken (fiets ik vanmiddag op de weg werk -> huis langs)
Bij de jumbo in de euroborg hebben ze het zeker, er stond zelfs een standje waar je kon proeven.
pi_58010154
Hoe low cal zijn B&J choc en strawberry cheesecake eigenlijk? Ik vertrouw dat soort claims nooit zo. Zit er minder vet in, doen ze er meer suiker bij.
pi_58016303
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:05 schreef LoudGirl het volgende:
Hoe low cal zijn B&J choc en strawberry cheesecake eigenlijk? Ik vertrouw dat soort claims nooit zo. Zit er minder vet in, doen ze er meer suiker bij.
Dat klopt wel, maar in totaal zat er wel degelijk veel minder Kcal in. Weet zo even niet meer uit mijn hoofd wat het verschil was.
Voor ijs met erg weinig calorieën moet je sorbetijs van de LIDL hebben. Per bak 500 ML, 275 gram. Per 100 gram 75 Kcal. Dus voor de hele bak (en van een halve zit ik echt vol) nog geen 200 Kcal. Echt weinig En het is dus maar een euro per halve liter. (en nu weer over NIEUWE producten, sorry )

Ik heb de Dubbelfris 'minder zoet' gevonden bij de Jumbo. Verslag volgt!
Ik heb ook Brinta vezelvit cracottes gekocht. Die zijn best lekker met een plakje kaas!
pi_58016318
Ik zag bij de benzinestation een poster hangen van een koekje met chocolade (volgens mij leek het op een soort van balisto maar dan zaten er 2 in een pakje en was het van een heel ander merk. dacht van sultana ofzo. heeft iemand die al ergens in de schappen gezien. het zag er best wel lekker uit. soort van kopie van balisto
pi_58016356
quote:
Op zondag 13 april 2008 08:20 schreef Flatus het volgende:
Ik zag bij de benzinestation een poster hangen van een koekje met chocolade (volgens mij leek het op een soort van balisto maar dan zaten er 2 in een pakje en was het van een heel ander merk. dacht van sultana ofzo. heeft iemand die al ergens in de schappen gezien. het zag er best wel lekker uit. soort van kopie van balisto
quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 14:58 schreef Nietzz het volgende:

Ja hoor, alle 3 de smaken al gehad. Het lijkt erg veel op de Verkade choco stix vind ik, alleen dan wat dikker en meer crunchy. De meergranen en speculaas variant vind ik wel lekker. Speculaas variant smaakt naar chocolade pepernoten De hazelnoot variant vind ik niet zo heel erg geweldig.
pi_58016376
quote:
Op zondag 13 april 2008 08:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

[..]

Dank je. Ik ga ze zeker ook proberen. zagen er wel erg lekker uit.
pi_58017784
quote:
Op zondag 13 april 2008 08:15 schreef freecell het volgende:

Ik heb ook Brinta vezelvit cracottes gekocht. Die zijn best lekker met een plakje kaas!
Ik vind ze inmiddels ook superlekker
pi_58036243
Gisteren Jamaican me Crazy vn B&J's geproefd en ik was er niet weg van, een goedkope bak citroensorbetijs is vele malen lekkerder
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 14 april 2008 @ 07:07:18 #96
269 vats
Live life to the max!
pi_58036377
quote:
Op woensdag 9 april 2008 01:08 schreef juan123nl het volgende:

DubbelFriss minder zoet

[ afbeelding ]

allemaal leuk en aardig, maar hoeveel kolydraten heeft dit? is vaak belangrijker dan calorieen.

Ja leuk en aardig dat het weinig calorien heeft, maar hoeveel kolydraten heeft het???? dat is vaak belangrijker als calorien!!!
pi_58039968

Aangezien ik niet zoveel heb met roomijs maar wel met waterijs heb ik de spa en fruit ijslolllies een geprobeerd..

Bestaande uit mineraalwater, fruit én toegevoegde vitamine C en E in de oranje...(blijkbaar moeten overal tegenwoordig extr vitamines in ) Je koopt ze in een doos van 8 (4 bosvruchten, 4 orange - peer)

Maareuh; doet vooral denken aan de calippo's (maar dan een stuk kleiner) en voor mijn gevoel minder zoet..

Ik vond ze iig lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58042093
Oeh, ziet er lekker uit!
Waar gekocht? (en wat zijn de ingediënten en voedingswaarde?)
pi_58042460
quote:
Op maandag 14 april 2008 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren Jamaican me Crazy vn B&J's geproefd en ik was er niet weg van, een goedkope bak citroensorbetijs is vele malen lekkerder
Dat vond ik dus ook. Dit is een schande voor B&J. Laten ze het maar bij noten en chocolade smaken houden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58042828
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:40 schreef freecell het volgende:
Oeh, ziet er lekker uit!
Waar gekocht? (en wat zijn de ingediënten en voedingswaarde?)
bij de appie heb ik ze meegenomen...

Voedingswaarden per 100 gram (een ijsje is 70 ml )

Bosvruchten:

eiwitten 0
Koolhydraten 20.7
vet 0
Vit C 9 (15 %)
Kcal 83

Orange-Peer

eiwitten 0.2 gr
koolhydraten 17.7 g
vet 0.05 gr
Vit C 9.8 mg (16%)
Vit E 1.6 mg (16 %)