google is your friendquote:Op maandag 7 april 2008 11:49 schreef DeSnelkiezer het volgende:
leuk topic![]()
vraag me trouwens af what the hell invertsuiker is
Oh sorry, ik zag een slotje en had net toevallig dat pak naast me staan voor een post dus ik dacht; ik slinger een nieuwe openquote:Op maandag 7 april 2008 11:51 schreef n0a het volgende:
Kwam er net laat pas achter dat ik de laatste post had. Hebben we op hetzelfde moment een nieuwe aan gemaakt. D'oh!
Ja hoor, alle 3 de smaken al gehad. Het lijkt erg veel op de Verkade choco stix vind ik, alleen dan wat dikker en meer crunchy. De meergranen en speculaas variant vind ik wel lekker. Speculaas variant smaakt naar chocolade pepernotenquote:Op maandag 7 april 2008 14:58 schreef Nietzz het volgende:
Zag in de allerhande: verkade crunchsticks. Met choco omhulde sticks, smaken meergranen, hazelnoot en speculaas. Zag er best lekker uit, iemand geprobeerd? Wat me dan wel mateloos irriteert is die reclame, die weer eens moet stellen dat het hier gaat om een verantwoord tussendoortje. Uh-uh, right.
Prince cosmy's die opeens Lu koeken in bruine verpakking geworden zijn, zijn ook gloednieuw, maar niet heusquote:Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ook zoiets stoms soms, koop je iets wat al jaaaren te koop is en dan staat er op "nieuw".
Rot op man, het is niet nieuw meer als het al 4 jaar in de schappen tot stof ligt te vergaan tot iemand het in zijn mandje dauwt.
Weet niet of dat met die crunchy ook zo is, maar met sommige dingen is het zo irritant...
oh, die was ik al kwijt!quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:00 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Prince cosmy's die opeens Lu koeken in bruine verpakking geworden zijn, zijn ook gloednieuw, maar niet heus
het verschil zit 'm in de prijsquote:Op maandag 7 april 2008 23:57 schreef Nietzz het volgende:
Bestaat er speciale roosvicee voor in je melk? Dat deed ik altjd al, maar dan gewoon met euroshopper siroop, wat is het verschil met gewone siroop dan? Doe siroop trouwens eerder in de karnemelk, is was frisser vind ik.
Heb ik ook wel eens gedaan, maar dat was geen succes.quote:Op maandag 7 april 2008 23:57 schreef Nietzz het volgende:
Bestaat er speciale roosvicee voor in je melk? Dat deed ik altjd al, maar dan gewoon met euroshopper siroop, wat is het verschil met gewone siroop dan? Doe siroop trouwens eerder in de karnemelk, is was frisser vind ik.
Nu in een doosjequote:Op dinsdag 8 april 2008 01:45 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
oh, die was ik al kwijt!![]()
En chocoprince? Hebben die ook een nieuwe verpakking? Zaten vroeger in zo´n lief netje.
Jep. De meergranen variant, vind ik wel mierzoet. Of het nou echt zo verantwoord is weet ik ook niet, er zit in ieder geval maar 60 kcal in zo'n stick (= half pakje), dus dat valt dan wel weer mee.quote:Op maandag 7 april 2008 14:58 schreef Nietzz het volgende:
Zag in de allerhande: verkade crunchsticks. Met choco omhulde sticks, smaken meergranen, hazelnoot en speculaas. Zag er best lekker uit, iemand geprobeerd? Wat me dan wel mateloos irriteert is die reclame, die weer eens moet stellen dat het hier gaat om een verantwoord tussendoortje. Uh-uh, right.
Er schijnt ook een appel/braam versie te zijn lees ik net op de Zuivelhoeve site, maar die hadden ze nou net niet bij AH. ik heb de rode vruchten variant gekocht.quote:In een bruine boterham zit meer dan in 'n witte. Daarom hebben we in onze nieuwe, halfvolle yoghurt hele granen gedaan. Samen met van die heerlijke vruchten. Dat noemen we nou verantwoord smullen
Deze yoghurt bevat maar 1,5% vet
Alleen fruitsuikers toegevoegd
ik zag het pas staan op de zijkant van een ander pak Dubbelfrisss, maar mijn eerste gedachte was: zuuuuuuur! en dat is nou net een smaak die ik niet echt kan waarderen.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:08 schreef juan123nl het volgende:
Ik weet niet of deze al geweest is, maar dit is ook nieuw:
DubbelFriss minder zoet
Eindelijk een Frisdrank met minder caloriën ZONDER vieze zoetstoffen!!!
[ afbeelding ]
Er zijn 2 smaken DubbelFriss Minder Zoet: Limoen & Kiwi en Groene Appel & Rode Bes.
Ingrediënten DubbelFriss Minder Zoet Limoen & Kiwi:
Water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel, citroen, kiwi 1%, limoen 1%), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)
per 100 ml slechts 28kcal
Ingredienten DubbelFriss Minder Zoet Groene Appel & Rode Bes:
water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel (waarvan 1,4% groene appel), citroen, rode bes 1%, vlierbes), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)
DubbelFriss Minder Zoet bevat 30% minder caloriën dan DubbelFriss regulier, en is 100% natuurlijk.
Ik ga het binnenkort proberen, want bij onze supermarkt krijg je het gratis bij 6 keer boodschappen doen.
mja, en ik sluit me daarbij aanquote:Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
die volkoren yoghurt lijkt me echt smerig
+1quote:
ieuwquote:Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
+1
als ik granen wil dan neem ik wel een boterham. Waarom stoppen ze dat in hemelsnaam in een totaal ander product? Je doet toch ook geen granen in de gerookte zalm of in de jam
En muesli dan? Bestaat ook uit granen, en ik eet muesli toch het liefst met yoghurt.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
+1
als ik granen wil dan neem ik wel een boterham. Waarom stoppen ze dat in hemelsnaam in een totaal ander product? Je doet toch ook geen granen in de gerookte zalm of in de jam
dat vind ik ook viesquote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En muesli dan? Bestaat ook uit granen, en ik eet muesli toch het liefst met yoghurt.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En muesli dan? Bestaat ook uit granen, en ik eet muesli toch het liefst met yoghurt.
-rode vruchtenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef Laura 2000 het volgende:
Hij lijkt mij juist wel lekker! Ik ben alleen benieuwd welke smaken er zijn, ik ben niet zo'n fan van braam en eigenlijk ook niet van rode vruchten
Chocoprince zit al twee jaar in doosjes volgens mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:45 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
oh, die was ik al kwijt!![]()
En chocoprince? Hebben die ook een nieuwe verpakking? Zaten vroeger in zo´n lief netje.
ah een vriendin van me had dat in belgie gehad en at helemaal wég ervan! lijkt mij vies persoonlijk...quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:04 schreef ASSpirine het volgende:
Nieuw, in belgië
Speculoos/speculaas pasta voor op de boterham.
Ben zelf geen zoetekauw, dus ik probeer het niet...
Lijkt me iets te zoet
http://www.lotusbakeries.com/frontoffice/EyeCatcher.aspx
ik vond t nog steeds vrij zoet. meer fris dan zuur.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het pas staan op de zijkant van een ander pak Dubbelfrisss, maar mijn eerste gedachte was: zuuuuuuur! en dat is nou net een smaak die ik niet echt kan waarderen.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt
Jupquote:Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
Minder calorieen dan LU cracottes en ongeveer 5 keer zoveel vezels (ik heb verpakkingen vergelekenquote:Brinta Vezelfit Luchtige Crackers zijn crackers voor tussendoor of ter vervanging van je boterham. Brinta Vezelfit Luchtige Crackers bevatten per cracker maar liefst 16% vezels en slechts 18 kcal. De fijngemalen tarwevezels uit de volle tarwekorrel zorgen voor een verzadigd gevoel. Daarnaast bevatten Brinta Vezelfit Luchtige Crackers langzame koolhydraten en op deze manier geeft Brinta je de hele dag door de energie die je nodig hebt.
80 kCal per 100 gr.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die yoghurt lijkt mij ook wel lekker. Maar ik heb het idee dat er veel kcal in zitten (of valt dat mee?)
Dat lijkt mij ook wel wat!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:08 schreef computergirl het volgende:
Gisteren gekocht bij AH: volkoren yoghurt
[ afbeelding ]
[..]
Er schijnt ook een appel/braam versie te zijn lees ik net op de Zuivelhoeve site, maar die hadden ze nou net niet bij AH. ik heb de rode vruchten variant gekocht.
Was best lekker!
Ik heb die ook een keer gekocht, ik ontbijt om 7 uur 's morgens en ik had om 10 uur al rammelende honger.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag de nieuwe SpecialK variant uitgetest, SpecialK Actief. Er zitten meer vezels ofzo in waardoor je een verzadigder gevoel krijgt en minder snel honger hebt. Dat was bij mij het geval, ik had er mee ontbeten rond 9 uur en toen ik om 1 uur moest lunchen had ik nog weinig trek. Kan ook tussen de oren zitten natuurlijk.
De smaak is ook wel goed, een beetje als All Bran maar veel minder granerig, veel lichter. Er zit een heel klein beetje zoetig laagje over de flakes, zodat je niet alleen graan aan het happen bent.
Wel een aanrader op zich, vult goed, alleen elke dag gaat deze smaak vervelen. Dus blijf ik het afwisselen met de chocoladevariant en die met rode vruchten. Echt balen dat de abrikoosversie hier uit de winkels is gehaald, die was echt superlekker.
Die low-fat is heerlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die strawberry cheesecake is. Ben namelijk dol op alles met cheesecakesmaak, alleen het is vaak zooo vet. De low-fat versie durf ik dan nog wel aan
.
gewoon nieuwsgierig: wat kost die magnum dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
voor 1 ijsje? Ah ok.. doen ze slimquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:25 schreef kwakveense het volgende:
iets van 2,50 ofzo? zag em ergens voor die prijs, gewone magnum was daar 1,75
maar das dan wel een ijsje in een doosje hequote:
oh nou dat maakt een groot verschilquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar das dan wel een ijsje in een doosje he
Zit 'ie écht in een doosje?! Belachelijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
maar das dan wel een ijsje in een doosje he
dat snap ik nog wel een beetje, magnums zijn vaak helemaal gebutst in de vriezer bij verkooppunten, en als ie uit n doosje komt is de chocola nog heel *zoekt altijd naar zo ongebutst mogelijke magnums in de vriezer*quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit 'ie écht in een doosje?! Belachelijk.
Ahja, zo had ik het nog niet bekeken. Maar goed, ik hou verder niet zo van Magnums.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:51 schreef kwakveense het volgende:
dat snap ik nog wel een beetje, magnums zijn vaak helemaal gebutst in de vriezer bij verkooppunten, en als ie uit n doosje komt is de chocola nog heel *zoekt altijd naar zo ongebutst mogelijke magnums in de vriezer*
Nou, ze smaken naar erg volkoren cracottes. Ik ben er niet heel erg kapot van, maar heb ze dan ook met zuivelspread light van AH gegeten. Ze zijn vast lekkerder met gewoon een classic plakje kaas eropquote:Op donderdag 10 april 2008 21:38 schreef Laura 2000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze nieuwe crackers gekocht!
[..]
Minder calorieen dan LU cracottes en ongeveer 5 keer zoveel vezels (ik heb verpakkingen vergeleken)
Zal het morgen aan een uitvoerige test onderwerpen.
Hey, dat marketing trucje werkt in ieder geval bij jouquote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
De low-fat versie durf ik dan nog wel aan.
Die low-fat met chocolade is trouwens best lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hey, dat marketing trucje werkt in ieder geval bij jou![]()
Ze hebben ook low-fat chocoladeijs, come on
Hoogvliet? Dat kén ik niet eensquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:50 schreef kwakveense het volgende:
bij hoogvliet dacht ik...daar was ie vorige week op de zegels...
haha ohja, das iets uut t westen... euhmmm de jumbo ws. dan wel.... bij AH heb ik t niet gezien... hoe heet die noordelijke supermarkt keten ook al weer? misschien is t daar wel te krijgen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoogvliet? Dat kén ik niet eensdus volgens mij hebben we dat hier in Groningen niet
C1000 heeft hem wel, gewoon even vragen of ze hem bestellen voor je.quote:Op zaterdag 12 april 2008 07:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Die low-fat met chocolade is trouwens best lekkerEn ik heb even verpakkingen vergeleken en er zit wel degelijk veel minder vet in
ik ben ook wel benieuwd naar de dubbelfris minder zoet, maar bij de C1000 en bij de Super de Boer hebben ze hem niet. Wie weet waar ze hem wel hebben?
Hey, goed planquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:52 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
C1000 heeft hem wel, gewoon even vragen of ze hem bestellen voor je.
Bij de jumbo in de euroborg hebben ze het zeker, er stond zelfs een standje waar je kon proeven.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, goed planDat is mijn vaste supermarkt namelijk.
Ik kan ook nog wel even bij de plus en de jumbo kijken (fiets ik vanmiddag op de weg werk -> huis langs)
Dat klopt wel, maar in totaal zat er wel degelijk veel minder Kcal in. Weet zo even niet meer uit mijn hoofd wat het verschil was.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:05 schreef LoudGirl het volgende:
Hoe low cal zijn B&J choc en strawberry cheesecake eigenlijk? Ik vertrouw dat soort claims nooit zo. Zit er minder vet in, doen ze er meer suiker bij.
quote:Op zondag 13 april 2008 08:20 schreef Flatus het volgende:
Ik zag bij de benzinestation een poster hangen van een koekje met chocolade (volgens mij leek het op een soort van balisto maar dan zaten er 2 in een pakje en was het van een heel ander merk. dacht van sultana ofzo. heeft iemand die al ergens in de schappen gezien. het zag er best wel lekker uit. soort van kopie van balisto
quote:quote:Op maandag 7 april 2008 14:58 schreef Nietzz het volgende:
Ja hoor, alle 3 de smaken al gehad. Het lijkt erg veel op de Verkade choco stix vind ik, alleen dan wat dikker en meer crunchy. De meergranen en speculaas variant vind ik wel lekker. Speculaas variant smaakt naar chocolade pepernoten De hazelnoot variant vind ik niet zo heel erg geweldig.
Ik vind ze inmiddels ook superlekkerquote:Op zondag 13 april 2008 08:15 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook Brinta vezelvit cracottes gekocht. Die zijn best lekker met een plakje kaas!
Ja leuk en aardig dat het weinig calorien heeft, maar hoeveel kolydraten heeft het???? dat is vaak belangrijker als calorien!!!quote:Op woensdag 9 april 2008 01:08 schreef juan123nl het volgende:
Ik weet niet of deze al geweest is, maar dit is ook nieuw:
DubbelFriss minder zoet
Eindelijk een Frisdrank met minder caloriën ZONDER vieze zoetstoffen!!!
[ afbeelding ]
Er zijn 2 smaken DubbelFriss Minder Zoet: Limoen & Kiwi en Groene Appel & Rode Bes.
Ingrediënten DubbelFriss Minder Zoet Limoen & Kiwi:
Water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel, citroen, kiwi 1%, limoen 1%), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)
allemaal leuk en aardig, maar hoeveel kolydraten heeft dit? is vaak belangrijker dan calorieen.
Ingredienten DubbelFriss Minder Zoet Groene Appel & Rode Bes:
water, vruchtensap uit geconcentreerd vruchtensap (appel (waarvan 1,4% groene appel), citroen, rode bes 1%, vlierbes), suiker, natuurlijk aroma, koolzuur (<0,1%)
DubbelFriss Minder Zoet bevat 30% minder caloriën dan DubbelFriss regulier, en is 100% natuurlijk.
Ik ga het binnenkort proberen, want bij onze supermarkt krijg je het gratis bij 6 keer boodschappen doen.
Dat vond ik dus ook. Dit is een schande voor B&J. Laten ze het maar bij noten en chocolade smaken houden.quote:Op maandag 14 april 2008 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren Jamaican me Crazy vn B&J's geproefd en ik was er niet weg van, een goedkope bak citroensorbetijs is vele malen lekkerder
bij de appie heb ik ze meegenomen...quote:Op maandag 14 april 2008 13:40 schreef freecell het volgende:
Oeh, ziet er lekker uit!
Waar gekocht? (en wat zijn de ingediënten en voedingswaarde?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |