abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 18:44:57 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57962709
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:00 schreef Muck het volgende:

[..]

ik zag het pas staan op de zijkant van een ander pak Dubbelfrisss, maar mijn eerste gedachte was: zuuuuuuur! en dat is nou net een smaak die ik niet echt kan waarderen.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt
ik vond t nog steeds vrij zoet. meer fris dan zuur.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 10 april 2008 @ 18:48:28 #52
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_57962780
http://www.roosvicee.nl/c(...)_roosviceefruitflirt

Ik heb vandaag 2 varianten van de nieuwe Roosvice gekocht, lijken me ook erg lekker, en geen extra suiker of zoetstoffen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 10 april 2008 @ 19:45:26 #53
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57964028
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
pi_57965311
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
Jup Ik vond m wel lekker, maar eerlijk gezegd vind ik de gewone lekkerder.... maar ik heb wel vaker dat wanneer er heel veel smaken in 1 ding zitten (vooral bij ijs) dat ik dan het idee heb dat ik alle smaken maar half proef... De chocolade die er omheen zit is trouwens wel érg lekker

Ik heb net 2 relatief nieuwe soorten b&j gekocht, over ijs gesproken: die met marshmellow en chocoladebeertjes en een ananassorbet smaak. Marshmellowvariant is wel lekker, maar beetje weinig marshmellow
ik heb zelfs nog een derde variant gekocht, maar dies niet nieuw. En ik ging alleen maar flessen wegbrengen
pi_57965397
Vandaag de nieuwe SpecialK variant uitgetest, SpecialK Actief. Er zitten meer vezels ofzo in waardoor je een verzadigder gevoel krijgt en minder snel honger hebt. Dat was bij mij het geval, ik had er mee ontbeten rond 9 uur en toen ik om 1 uur moest lunchen had ik nog weinig trek. Kan ook tussen de oren zitten natuurlijk .
De smaak is ook wel goed, een beetje als All Bran maar veel minder granerig, veel lichter. Er zit een heel klein beetje zoetig laagje over de flakes, zodat je niet alleen graan aan het happen bent.
Wel een aanrader op zich, vult goed, alleen elke dag gaat deze smaak vervelen. Dus blijf ik het afwisselen met de chocoladevariant en die met rode vruchten. Echt balen dat de abrikoosversie hier uit de winkels is gehaald, die was echt superlekker .
pi_57965439
Ik vind die magnum ecuador lekker joh, maar die gaat er bij C1000 iig uit en ik weet niet of ie ergens anders nog verkocht zal worden of dat ie gewoon door magnum gesaneerd is.

Ik heb bij de AH ook nog staan twijfelen. Die soorten die je noemt zijn Baked Alaska, waarvan een deel van de opbrengst naar een goed doel gaat, ter bestrijding van klimaatverandering. Het is vanilleijs met marshmallow en witte chocoladeijsberen. Die andere is Jamaican me crazy, ananassorbetijs met passievruchtensaus.

Ik ehb heeeeel erg staan twijfelen en stond al bij de kassa, maar ik heb de Baked Alaska toch teruggezet en AH Yoghurtijs met bosvruchtensaus genomen. Die is en de helft zo duur, en bevat minder calorieen, en ik kan beter tegen yoghurt (ben lactoseintolerant nl dus normaal ijs geeft enorme buikpijn, yoghurtijs kan nog af en toe) en waarschijnlijk vind ik die toch wel lekkerder. Alleen ik ben zo dol op aanbiedingen!
Sanity is (not) statistical
  donderdag 10 april 2008 @ 21:01:05 #57
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_57965622
die Ben&jerry's nieuwe smaken zijn echt heerlijk!!

baked alaska (met die witte chocolade-ijsbeertjes en marshmellow) is superlekker. heb nu ook strawberry cheesecake (low fat) maar dat schijnt de low-cal "peace of cake" te zijn. die wordt straks ff geslacht
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_57965665
Ik ben benieuwd hoe die strawberry cheesecake is. Ben namelijk dol op alles met cheesecakesmaak, alleen het is vaak zooo vet . De low-fat versie durf ik dan nog wel aan .
pi_57965920
die strawberry cheesecake was dus de derde die ik heb gekocht
Voelde me wel een tikje schuldig toen ik bij de kassa 10 euro afrekende en me besefte dat ik alleen 3 bakken ijs had

Die special K variant klinkt lekker. Maar dat granerige van all-bran vind ik alleen juist wel lekker (ik dacht serieus toen ik dat voor het eerst zag: my dát lijkt me echt heerlijk - ik ben raar!)
pi_57966252
Over prijs gesproken, al die Kellogg's producten zijn ook stervensduur! E3,29 voor een pakje ontbijtspul, nou nou.
Sanity is (not) statistical
pi_57966678

ik heb deze nieuwe crackers gekocht!
quote:
Brinta Vezelfit Luchtige Crackers zijn crackers voor tussendoor of ter vervanging van je boterham. Brinta Vezelfit Luchtige Crackers bevatten per cracker maar liefst 16% vezels en slechts 18 kcal. De fijngemalen tarwevezels uit de volle tarwekorrel zorgen voor een verzadigd gevoel. Daarnaast bevatten Brinta Vezelfit Luchtige Crackers langzame koolhydraten en op deze manier geeft Brinta je de hele dag door de energie die je nodig hebt.
Minder calorieen dan LU cracottes en ongeveer 5 keer zoveel vezels (ik heb verpakkingen vergeleken )

Zal het morgen aan een uitvoerige test onderwerpen.
pi_57974782
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die yoghurt lijkt mij ook wel lekker. Maar ik heb het idee dat er veel kcal in zitten (of valt dat mee?)
80 kCal per 100 gr.
pi_57974866
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:08 schreef computergirl het volgende:
Gisteren gekocht bij AH: volkoren yoghurt

[ afbeelding ]
[..]

Er schijnt ook een appel/braam versie te zijn lees ik net op de Zuivelhoeve site, maar die hadden ze nou net niet bij AH. ik heb de rode vruchten variant gekocht.
Was best lekker!
Dat lijkt mij ook wel wat!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_57974880
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag de nieuwe SpecialK variant uitgetest, SpecialK Actief. Er zitten meer vezels ofzo in waardoor je een verzadigder gevoel krijgt en minder snel honger hebt. Dat was bij mij het geval, ik had er mee ontbeten rond 9 uur en toen ik om 1 uur moest lunchen had ik nog weinig trek. Kan ook tussen de oren zitten natuurlijk .
De smaak is ook wel goed, een beetje als All Bran maar veel minder granerig, veel lichter. Er zit een heel klein beetje zoetig laagje over de flakes, zodat je niet alleen graan aan het happen bent.
Wel een aanrader op zich, vult goed, alleen elke dag gaat deze smaak vervelen. Dus blijf ik het afwisselen met de chocoladevariant en die met rode vruchten. Echt balen dat de abrikoosversie hier uit de winkels is gehaald, die was echt superlekker .
Ik heb die ook een keer gekocht, ik ontbijt om 7 uur 's morgens en ik had om 10 uur al rammelende honger.
Dat was voor mij dus geen succes . Ik heb later honger als ik gewoon cruesli eet.
pi_57974890
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die strawberry cheesecake is. Ben namelijk dol op alles met cheesecakesmaak, alleen het is vaak zooo vet . De low-fat versie durf ik dan nog wel aan .
Die low-fat is heerlijk. .
pi_57976767
hmm misschien toch maar eens overgeven aan de baked alaska dan dat het bijdraagt aan het millieu vind ik wel een goede reden ( vriendje ziet me aankomen "dit heb ik niet omdat het zo lekker is, maar omdat een deel naar het milleu gaat " )

[ Bericht 0% gewijzigd door littledrummergirl op 11-04-2008 10:26:15 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57976889
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
gewoon nieuwsgierig: wat kost die magnum dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 april 2008 @ 10:25:23 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57976942
iets van 2,50 ofzo? zag em ergens voor die prijs, gewone magnum was daar 1,75
pi_57977066
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:25 schreef kwakveense het volgende:
iets van 2,50 ofzo? zag em ergens voor die prijs, gewone magnum was daar 1,75
voor 1 ijsje? Ah ok.. doen ze slim
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57977302
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

voor 1 ijsje? Ah ok.. doen ze slim
maar das dan wel een ijsje in een doosje he
pi_57977386
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oh nou dat maakt een groot verschil
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57977438
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:

Zit 'ie écht in een doosje?! Belachelijk .
pi_57978175
ik heb me niet kunnen beheersen ik heb een pak baked alaska gekocht ik eet het wel gewoon op voor vriendjelief thuis komt kan ie ook niet mekkeren over hoe zinloos het is..

( ik ben een vrouw, ongesteld... LAAT ME!! )
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:51:17 #74
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57978614
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:52 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Zit 'ie écht in een doosje?! Belachelijk .
dat snap ik nog wel een beetje, magnums zijn vaak helemaal gebutst in de vriezer bij verkooppunten, en als ie uit n doosje komt is de chocola nog heel *zoekt altijd naar zo ongebutst mogelijke magnums in de vriezer*
pi_57978681
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:51 schreef kwakveense het volgende:
dat snap ik nog wel een beetje, magnums zijn vaak helemaal gebutst in de vriezer bij verkooppunten, en als ie uit n doosje komt is de chocola nog heel *zoekt altijd naar zo ongebutst mogelijke magnums in de vriezer*
Ahja, zo had ik het nog niet bekeken. Maar goed, ik hou verder niet zo van Magnums. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')