ik vond t nog steeds vrij zoet. meer fris dan zuur.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het pas staan op de zijkant van een ander pak Dubbelfrisss, maar mijn eerste gedachte was: zuuuuuuur! en dat is nou net een smaak die ik niet echt kan waarderen.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt
Jupquote:Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
Minder calorieen dan LU cracottes en ongeveer 5 keer zoveel vezels (ik heb verpakkingen vergelekenquote:Brinta Vezelfit Luchtige Crackers zijn crackers voor tussendoor of ter vervanging van je boterham. Brinta Vezelfit Luchtige Crackers bevatten per cracker maar liefst 16% vezels en slechts 18 kcal. De fijngemalen tarwevezels uit de volle tarwekorrel zorgen voor een verzadigd gevoel. Daarnaast bevatten Brinta Vezelfit Luchtige Crackers langzame koolhydraten en op deze manier geeft Brinta je de hele dag door de energie die je nodig hebt.
80 kCal per 100 gr.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die yoghurt lijkt mij ook wel lekker. Maar ik heb het idee dat er veel kcal in zitten (of valt dat mee?)
Dat lijkt mij ook wel wat!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:08 schreef computergirl het volgende:
Gisteren gekocht bij AH: volkoren yoghurt
[ afbeelding ]
[..]
Er schijnt ook een appel/braam versie te zijn lees ik net op de Zuivelhoeve site, maar die hadden ze nou net niet bij AH. ik heb de rode vruchten variant gekocht.
Was best lekker!
Ik heb die ook een keer gekocht, ik ontbijt om 7 uur 's morgens en ik had om 10 uur al rammelende honger.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag de nieuwe SpecialK variant uitgetest, SpecialK Actief. Er zitten meer vezels ofzo in waardoor je een verzadigder gevoel krijgt en minder snel honger hebt. Dat was bij mij het geval, ik had er mee ontbeten rond 9 uur en toen ik om 1 uur moest lunchen had ik nog weinig trek. Kan ook tussen de oren zitten natuurlijk.
De smaak is ook wel goed, een beetje als All Bran maar veel minder granerig, veel lichter. Er zit een heel klein beetje zoetig laagje over de flakes, zodat je niet alleen graan aan het happen bent.
Wel een aanrader op zich, vult goed, alleen elke dag gaat deze smaak vervelen. Dus blijf ik het afwisselen met de chocoladevariant en die met rode vruchten. Echt balen dat de abrikoosversie hier uit de winkels is gehaald, die was echt superlekker.
Die low-fat is heerlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die strawberry cheesecake is. Ben namelijk dol op alles met cheesecakesmaak, alleen het is vaak zooo vet. De low-fat versie durf ik dan nog wel aan
.
gewoon nieuwsgierig: wat kost die magnum dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
oeh, heeft iemand de nieuwe belachelijk dure luxe magnum al gegeten? ik mag m van mezelf niet kopen maar ben zo benieuwd of ie lekker is.....
voor 1 ijsje? Ah ok.. doen ze slimquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:25 schreef kwakveense het volgende:
iets van 2,50 ofzo? zag em ergens voor die prijs, gewone magnum was daar 1,75
maar das dan wel een ijsje in een doosje hequote:
oh nou dat maakt een groot verschilquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar das dan wel een ijsje in een doosje he
Zit 'ie écht in een doosje?! Belachelijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
maar das dan wel een ijsje in een doosje he
dat snap ik nog wel een beetje, magnums zijn vaak helemaal gebutst in de vriezer bij verkooppunten, en als ie uit n doosje komt is de chocola nog heel *zoekt altijd naar zo ongebutst mogelijke magnums in de vriezer*quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit 'ie écht in een doosje?! Belachelijk.
Ahja, zo had ik het nog niet bekeken. Maar goed, ik hou verder niet zo van Magnums.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:51 schreef kwakveense het volgende:
dat snap ik nog wel een beetje, magnums zijn vaak helemaal gebutst in de vriezer bij verkooppunten, en als ie uit n doosje komt is de chocola nog heel *zoekt altijd naar zo ongebutst mogelijke magnums in de vriezer*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |