Wat ga je er in gooien?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:47 schreef Siniti het volgende:
Nou ik ben met een nieuw ambitieus project begonnen hoor
Betwijfel dat ik dit ooit af ga krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal niksquote:
Er is geen oplossing hiervoor. Ik heb het ook gehad. Oplossing: RCT 2 spelen, die werkt perfect!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:17 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb RCT1 weer eens gedownload en de nieuwste patch eroverheen gegooit ..
compality mode windows 95
En dan doet de game het wel alleen het saven/laden werkt niet![]()
Dan krijg ik gewoon een crash to desktop.
Weet iemand hier de oplossing voor?
Ja maar rc2 is zonder progressiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Er is geen oplossing hiervoor. Ik heb het ook gehad. Oplossing: RCT 2 spelen, die werkt perfect!
RCT2 is voor het maken van toffe parken helemaal zelfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar rc2 is zonder progressie![]()
In rct1 speelde je tenminste scenarios vrij...
Rapidsharequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:41 schreef Maisnon het volgende:
Respect voor je zesdubbele achtbaan Siniti
Ik vond RCT altijd wel leuk maar ik wil wel altijd alles delen met anderen en dat had je dan weer niet bij RCT
Ik kan geen uren alleen voor mezelf iets heel moois makenniet belonend genoeg
Bij mij gaat het juist een beetje om het feit dat je dan 4 maps hebt en die MOET je halen om anderen vrij te spelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:41 schreef Maisnon het volgende:
Respect voor je zesdubbele achtbaan Siniti
Ik vond RCT altijd wel leuk maar ik wil wel altijd alles delen met anderen en dat had je dan weer niet bij RCT
Ik kan geen uren alleen voor mezelf iets heel moois makenniet belonend genoeg
Ik had een keer alles gehaald, toen werd mijn PC geformatteerd, maar ik had alles netjes opgeslagen dus ik dacht van "whehe dat deert mij nietquote:Op zondag 17 mei 2009 20:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist een beetje om het feit dat je dan 4 maps hebt en die MOET je halen om anderen vrij te spelen.
Zorgt voor een beetje doorzettingsvermogen
Thx.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:10 schreef Stukjekaas het volgende:
zagevent![]()
Ik probeerde altijd zo snel mogelijk de missies te halen
Omdat 1 & 2 beter zijn.quote:
En leuker...quote:
Nederlandse versiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:00 schreef zagevent het volgende:
Iemand die goed Duits kan en dit zou willen vertalen?
http://www.pcgames.de/aid(...)tsetzung/PC/Special/
Ik zou graag een Zimbabwaanse versie hebben. Alvast bedankt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:38 schreef Moozze het volgende:
[..]
Nederlandse versie
Hindoestaanse versie
Tsjechische versie
[url=]Zimbabwaanse versie[/url]quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou graag een Zimbabwaanse versie hebben. Alvast bedankt.
Op die site staan echt mooie dingenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:17 schreef zagevent het volgende:
[..]
Thx.
Deze zijn niet van mij, maar wel verdomd mooi.![]()
http://www.nedesigns.com/gold/the-island/
[ afbeelding ]
http://www.nedesigns.com/silver/holy-ground-of-the-dragon/
[ afbeelding ]
Bruggen zit in het padenmenu. Als je het icoon voor pad aanklikt kan je kiezen uit verschillende ondergronden (of ook wachtrij), onderaan heb je twee iconen, 1 voor paden, 1 voor bruggen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geniaal spel, maar ik mis denk ik de creativiteit voor zulke mooie parken
Hoe bouw je trouwens die bruggen die ik steeds zie? Nooit geweten dat je zoiets kon bouwen
Maandag ben ik weer bij m'n mamaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maak jij ook eens wat moois
Met jouw creatieve vermogen moet dat toch wel lukken
Shift: object omhoog, omlaag doen + muis bewegen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maandag ben ik weer bij m'n mamaen daar heb ik het geinstalleerd. Ik mis alleen wel een beetje de skills denk ik, als in, ik heb geen idee wat alle sneltoetsen en truukjes zijn.
En die mensen van die hele grote mooie parken die hacken er ook nog doorheen
Tja ik mis het creatieve vermogenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maandag ben ik weer bij m'n mamaen daar heb ik het geinstalleerd. Ik mis alleen wel een beetje de skills denk ik, als in, ik heb geen idee wat alle sneltoetsen en truukjes zijn.
En die mensen van die hele grote mooie parken die hacken er ook nog doorheen
Niet zulke, maar van die bruggen die er grond onder hebben hangen, zoals bijquote:Op zondag 5 juli 2009 11:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Bruggen zit in het padenmenu. Als je het icoon voor pad aanklikt kan je kiezen uit verschillende ondergronden (of ook wachtrij), onderaan heb je twee iconen, 1 voor paden, 1 voor bruggen.
Dat is gedaan door handmatig het terren te bewerken.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet zulke, maar van die bruggen die er grond onder hebben hangen, zoals bij
[ afbeelding ]
ah, save game hacking dus?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is gedaan door handmatig het terren te bewerken.
Fout; dat is niet gedaan door het terrein te bewerken, maar die stukjes grond zijn één voor een handmatig aangebracht. Dat is CS. 1/4 tile objects als ik het goed voorheb, dus je zit daar wel wat aan.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is gedaan door handmatig het terren te bewerken.
Volgens mij hebben ze wel gebruik gemaakt van een trainer waarmee je de paden ongeacht de hoogte kan bouwen. Normaliteit zit er namelijk een limiet op vanwege de steunpilaren. Voor de rest ziet het er wel erg tof uit.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:32 schreef zagevent het volgende:
[..]
Shift: object omhoog, omlaag doen + muis bewegen.
Control + object aanwijzen: object dat je wilt bouwen heeft dezelfde hoogte als het object dat je aanduidt.
Return: zicht draait 90°
AlchemistOfSorrows: welke bruggen bedoel je juist?
Zo zat in RCT 1 ook een scenario die in een kasteel plaatsvond, met een weg rondom het park op de kasteelmuren. Eerste keer besloot ik dus de mensen de optie te geven over de kasteelmuren te laten lopen, na 2 jaar verdwaalde de helft van mijn gasten daar en schoot de waardering van mijn park omlaagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin langzaamaan de smaak van het decoreren ook te pakken te krijgen
Maar dan niet met de unlimited cheat maar gewoon met wat ik heb dus dat is soms frustrerend
In die screen is ook nog niet echt iets moois te zien ofzo
Maar wat ik ff wilde aankaarten haha, was dus die blauwe pijl en die rode daar. Die blauwe geeft de originele weg aan. Dat is een weg die recht naar de uitgang gaat. Ik merkte alleen dat veel mensen per ongeluk op die weg terechtkwamen en dan toch het park verlieten zonder dat ze dat echt dachten of wilden.
Dus heb ik dat andere weggetje gemaakt en ja hoorde helft loopt weer terug het park in.
Haha ja die zit in 2 ook denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo zat in RCT 1 ook een scenario die in een kasteel plaatsvond, met een weg rondom het park op de kasteelmuren. Eerste keer besloot ik dus de mensen de optie te geven over de kasteelmuren te laten lopen, na 2 jaar verdwaalde de helft van mijn gasten daar en schoot de waardering van mijn park omlaag
Tis ook grappig dat No Entry ding bij je ingang neer te zetten, zodat ze er niet uit mogenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ja die zit in 2 ook denk ikdie ben ik bij ons mam
aan het spelen.
En ja, ik had ook de fout gemaakt om de kasteelmuur paden open te zettenben een half uur bezig geweest iedereen er weer af te leiden. (en toen alle muren en paden te verkopen omdat dat nog veel opbracht ook)
Ik vond dus net pas dat No Entry roadsign functie ding. Dan waren ze een stuk makkelijker leegelopen dan wachten tot er niemand is en snel de weg deleten
Denk het welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik vraag me af of je de uitgang van een attractie ook aan een andere attractie kan koppelen zodat ze die wel moeten nemen om verder door het park te gaan
Ze zullen maar net die ene attractie te eng vindenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Denk het wel
Dan moet je zo'n hele ketting maken met soms een wc-tje of kraampje ertussen![]()
Dan zijn ze wel de lul jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze zullen maar net die ene attractie te eng vinden
Datje het nog voor elkaar krijgt je park er een beetje normaal/mooi uit te laten zienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Hoera, ik heb Bumbly Bazaar gehaald
Missie was om ¤ 1000 als maandelijkse winst te hebben... van drankjes en balonnen enzo
Heb er 11 RCT jaar over gedaan
Ik maak af en toe een screendus hier de evolutie. De monorail die het vroegere hoofdstraat gedeelte (in screen 2 vooral) bij elkaar bindt werd gewoon echt niet meer bezocht. Dit is echt een goed level om te oefenen in het hele profit ofniet gebeuren en waar je stalls te plaatsen
Waar ik vroeger echt totaal niet naar omkeek
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit, moet het spel hier er ook maar weer op zetten en dan ook eens proberen om iets moois te bouwenquote:Op zondag 12 juli 2009 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Amity Airfield ben ik nu mee bezig.
Vet lastig, je krijgt alleen van de entreeprijs en de stalls geld, van de rides niks...aaah zo weinig!
Het heet vanaf nu Fields of Golden ja nogal bloemig maar dat vond ik wel leuk. Ik weet niet waar dat ingang gebouw vandaan kwam, maar oranje en blauw was ineens de combinatie
Dat is dus het probleem met het mooi maken van je parkquote:Op zondag 12 juli 2009 03:29 schreef Maisnon het volgende:
Ziek, ik bekeek net de opdracht nog eens... maar ik moet dus...3000 gasten in mn park hebben tegen October jaar 4? MADNESS?
Gebruik je toch iets om de tijd te freezen?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:29 schreef Maisnon het volgende:
Ziek, ik bekeek net de opdracht nog eens... maar ik moet dus...3000 gasten in mn park hebben tegen October jaar 4? MADNESS?
Dan hoop ik voor je dat je RCT1 speelt en niet RCT2...quote:Op zondag 12 juli 2009 13:29 schreef Maisnon het volgende:Ik ga het proberen trainer/cheatloos uit te spelen hoor
Dat is toch juist tofquote:Op zondag 12 juli 2009 18:56 schreef KrentebolHooft het volgende:
Roller coaster tycoon 2: Bouw 10 achtbanen van veel te hoge spanning, hier heb je een veel te klein gebied, begin maar!
RCT1 AA en dan vooral LL waren aartsmoeilijk. Voltooi een park, zoveel aantal gasten, maar je mag geen landschap slopen en niet hoger dan vijf meter boven de grond bouwen. Het is me toch mooi gelukt.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:56 schreef KrentebolHooft het volgende:
Roller coaster tycoon 2: Bouw 10 achtbanen van veel te hoge spanning, hier heb je een veel te klein gebied, begin maar!
Dat schijnt dus niet te kunnen. Heb er heel lang naar gezocht.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is toch juist tof
Al die achtbanen door elkaar heen laten gaan enzo
Weet iemand trouwens een manier om het geluid uit te zetten in het spel?
ja maar wel fokking moeilijkquote:Op zondag 12 juli 2009 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is toch juist tof
Al die achtbanen door elkaar heen laten gaan enzo
Weet iemand trouwens een manier om het geluid uit te zetten in het spel?
Dat is bij RCT 1 ja, bij 2 kan dat nietquote:Op zondag 12 juli 2009 20:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
ja maar wel fokking moeilijk
Geluid kun je toch gewoon uitzetten door op dat Oor icoon te drukken links boven? Of anders gewoon in de opties, ik weet zeker dat dat kan
Meer in de zin van: bij rct1 speel je parken vrij, bij 2 nietquote:Op zondag 12 juli 2009 14:16 schreef Maisnon het volgende:
Wel 2
En die is inderdaad echt ontzettend moeilijk
Nee, ook al niet? Hmpfquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Meer in de zin van: bij rct1 speel je parken vrij, bij 2 niet
Theme park?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:15 schreef Master_Online het volgende:
Pfff... Ik heb RCT 2 uit de doos gevist, met het verhuizen was hij ingepakt met alle andere games...
Twee jaar geleden speelde ik vaak. D.m.v zo'n "verboden toegang" bord had ik een recordaantal bezoekers, maar iedereen begon te klagen...Daarvoor speelde ik een ander pretpark-spel, erg debiel. Veel stakingen.
Weet iemand een goede trainer?
Ik heb wel het hele topic gelezen, maar ik kan 'm niet terugvinden...
Jep.quote:
RCT komt ook van Chris Sawyer. Sawyer heeft zelf ook de opvolger van TTD gemaakt, Locomotion, helaas valt die door matige graphics en te kleine speelvelden tegen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef Master_Online het volgende:
Ligt 't aan mij, of lijkt het erg veel op TTD...
Zelfde engine.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef Master_Online het volgende:
Ligt 't aan mij, of lijkt het erg veel op TTD...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |