abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 februari 2008 @ 01:42:43 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56784381
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56784579
Ah Quick Boys en onze gekken.
pi_56785525
Jammer dat geen joodje hapte.
  zondag 17 februari 2008 @ 11:38:31 #5
51286 w00h00
Digital man!
pi_56787668
tvppp
pi_56787746
quote:
Op zondag 17 februari 2008 03:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat geen joodje hapte.
Zegt onze ex-joodje . Tevens tvp.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 17 februari 2008 @ 12:05:02 #7
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56788071
gisteren in en rondom het stadion ook wat opstootjes WII met losse psv'ers naar het schijnt
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56803971
Als we internet en fora mogen geloven:

Willem II heeft tientallen hooligans van psv weggeslagen
Willem II heeft eigen jongens in elkaar geslagen
Willem II heeft een aantal gezinnen weggeslagen
Willem II heeft niks gedaan

U mag zelf kiezen..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56805548


Vast en zeker op korte termijn weer
  maandag 18 februari 2008 @ 00:21:03 #10
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56805867
téévéépéé.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56808298
quote:
Op zondag 17 februari 2008 02:00 schreef Jasza het volgende:
Ah Quick Boys en onze gekken.
Secrets never die. Only people.
pi_56808379
Vechtpartij bij wedstrijd Quick Boys - Katwijk

Gepubliceerd op 17 februari 2008, 13:33
Laatst bijgewerkt op 17 februari 2008, 13:33

katwijk -
Bij een vechtpartij in de Tramstraat in Katwijk is zaterdagmiddag een persoon gewond geraakt. De vechtpartij brak uit voorafgaand aan de wedstrijd tussen Quick Boys en vv Katwijk. Het slachtoffer kon door ambulancepersoneel ter plekke worden behandeld. Bij een eerdere derby tussen de twee Katwijkse voetbalrivalen brak ook al een grote vechtpartij uit, toen op het Hoornesplein.
Secrets never die. Only people.
pi_56808411
pi_56809132
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef denthemen het volgende:
Als we internet en fora mogen geloven:

Willem II heeft tientallen hooligans van psv weggeslagen
Willem II heeft eigen jongens in elkaar geslagen
Willem II heeft een aantal gezinnen weggeslagen
Willem II heeft niks gedaan
Willem II gooide een vol blik naar Gomes
U mag zelf kiezen..
pi_56816628
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:27 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Okee... de wedstrijd is goed, alleen moeten hier ook foto's van zijn genomen vanaf het veld (mogelijk door persfotograven) zowel van het doel met daarachter het geopende hek, als van een groep die al een endje het veld op is gelopen.

Sowieso bedankt voor de moeite

Die hebben in de DAS gestaan en die zoek ik dus.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_56817629
Alvast we dan toch bezig zijn zet er dan ook een paar foto's bij van de perikelen in de tweede helft buiten het stadion.
pi_56817734
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Alvast we dan toch bezig zijn zet er dan ook een paar foto's bij van de perikelen in de tweede helft buiten het stadion.
Zijn nauwelijks foto's van.

Maar als je een 'first hand' verslagje wou: ondergetekende was er bij.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_56817845
Nou verhalen heb ik er al genoeg over gehoord en gelezen.

Zoals deze op de ajax ster:
quote:
30-7-2000 Niet stoer
Het relaas van een ooggetuige in Luik:
"Het was een regelrechte afgang voor Ajax. Elke andere uitleg mag als niet serieus worden beschouwd. Nadat er een kwartier gespeeld is in de tweede helft verlaten de Ajax-supporters het vak en stadion. Zo'n 200 a 300 man zet koers naar de andere kant van het stadion. Het ziet er imposant uit en het lijkt een makkelijke "klus" te worden. Tot ieders verrassing wordt de groep opgewacht door een even grote groep van Standard. Deze groep was niet aanwezig in het stadion en lijkt goed voorbereid. De weinige politie die er is, ziet dat er niets meer te redden valt en doet een stap opzij. Wanneer Standard aanvalt, rennen vrijwel alle Ajax-supporters weg. Nadat er een paar keer gestopt is, blijven de Standardsupporters aanvallen. Het werd zelfs zo erg dat we terug ons eigen vak invluchten. De ultieme vernedering was dat het hek van ons vak werd dichtgedaan door Standardsupporters. Overigens werd Standard bijgestaan door supporters van FC Den Bosch. Het zal me niets verbazen als er vanwege de gebeurtenissen onenigheid in de groep ontstaat. Ik hoop dat Ajax zich voortaan een beetje gedeist houdt voordat het zo stoer gaat doen."
Maar was wel eens benieuwd naar de beelden van de gebeurtenissen waarover ajax zich nog steeds wil wreken.
pi_56818516
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou verhalen heb ik er al genoeg over gehoord en gelezen.

Zoals deze op de ajax ster:
[..]

Maar was wel eens benieuwd naar de beelden van de gebeurtenissen waarover ajax zich nog steeds wil wreken.
Klopt ongeveer. De politie daar wou ons in het vak houden, maar op een zeker moment konden we toch weg. We stonden al een tijdje buiten te wachten en het werd steeds rumoeriger (waarbij de Belgische agenten ons ruime doses traangas en pepperspray toebedeelden overigens), dus denk dat ze eieren voor hun geld kozen. Uiteindelijk kwamen we bij het vak van de Hell-side en daar werden flink wat stenen over en weer gesmeten, maar het hek bleef dicht.

Toen kwamen er opeens allemaal gasten overal uit de bosjes met staven, stenen en zelfs één kerel met een soort van zeis. Van de +- 200 man die daar stonden renden de meeste na de eerste aanval weg. Daarbij werd ook één jongen van Ajax met een staaf geslagen, die heeft daar nog een paar dagen in het ziekenhuis gelegen in coma.

Hoe dan ook, we bleven met een mannetje of 20 staan - meest ouwe bekende gasten, echt goeie vechters. Daar is nog wel effe flink geknokt en hebben meerdere Belgen nog hun eigen wapen op hun koppie gehad. Zo kwam er 1 aan met een soort zelfgemaakt speertje (punt op een stuk) waarmee die die 10 tellen later in z'n eigen smoel werd geprikt.

Uiteindelijk hebben we mazzel gehad dat Luik achter de renners aanging, anders had het waarschijnlijk slecht afgelopen. Maar wat ik me nog kan herinneren is dat de politie uiteindelijk tussenbeide kwam. Zelf moest ik op het laatst ook effe flink op de loop. Ik had stenen gepakt op een parkeerplaats en was daarmee terug gelopen naar ons groepje. Heb er in ieder geval 1 geraakt, maar daarna kreeg ik er meteen zelf 1 in m'n gezicht. Omdat ik toch effe van m'n apropos was en we er nog steeds niet echt goed voorstonden liep/rende ik terug naar de parkeerplaats voor meer stenen, maar toen kwam er een man of 6 op me af en vlogen de stenen me echt om de oren (niet dat ik dat echt zag, maar ik hoorde die krengen overal om me heen op de auto's landen) en toen heb ik het op een lopen gezet. Jammer dan

Uiteindelijk dus gewoon in de pan gehakt, en een goeie hinderlaag van Luik/Den Bosch. Wel jammer dat alle andere Nederlandse clubs er wat over te vertellen hadden. Ik wil utrecht/den haag/feyenoord wel eens met blote vuisten zien tegen een zwaar bewapende ploeg. Dat werkt niet.

Er is een jaar of 4,5 geleden nog geprobeerd Luik aan te pakken bij Gent-Standard, maar zowel Gent als Standard lieten het afweten, dus waren we daar voor Jan Lul. Dat was ook zo'n beetje de laatste keer dat ik nog betrokken ben geweest bij dat soort ongein en we doen ons best om dat zo te houden. Je leeft maar één keer, beetje zonde om dan al je geld op 1 paard te zetten.

Overigens wel tof: we kregen reductie tarief van de kassa bij Gent, en kregen speciale kaartjes "Delegatie Ajax" Moet je in Nederland proberen.

Ik heb dat kaartje nog ergens liggen volgens mij, zal eens kijken.


PS. de schrijver van dat stukje (ik ken het nog van toen inderdaad) had wellicht beter kunnen blijven staan in plaats van enkele dagen later volmondig toegeven dat je van seconde 1 tot het eind niets hebt gedaan dan rennen en bang zijn en gaan doen alsof het aan anderen of aan de groep ligt

Maar dat terzijde.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 18 februari 2008 @ 17:49:06 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56818637
Weet nog wel van die dag dat de politie met belachelijk weinig op de been was en dat ik nog dacht, dit kan niet goed gaan en dat bleek dus ook wel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56819066
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:49 schreef DutchGooner het volgende:
Weet nog wel van die dag dat de politie met belachelijk weinig op de been was en dat ik nog dacht, dit kan niet goed gaan en dat bleek dus ook wel.
Het was niet veel nee. En dat het niet goed kon gaan... ach, dat wist ik al toen die wedstrijd op het programma kwam

Sowieso waren er die week 3 wedstrijden van NL'se clubs in Belgie en die gingen alle drie fout.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_56832339
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Okee... de wedstrijd is goed, alleen moeten hier ook foto's van zijn genomen vanaf het veld (mogelijk door persfotograven) zowel van het doel met daarachter het geopende hek, als van een groep die al een endje het veld op is gelopen.

Sowieso bedankt voor de moeite

Die hebben in de DAS gestaan en die zoek ik dus.
Check je PM.

Tevens TVP.
pi_56833300
tvp
pi_56837780
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Check je PM.

Tevens TVP.
Danke schon... dat was inderdaad waar ik naar op zoek was
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_56837815
Mooi.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')