Voor samenvatting: zie titel.
Een goede maat van mij (ken hem al 8 jaar, hij wordt begin februari 18) heeft sinds kort voor het eerst in zijn leven een vriendin (17 jaar). Wat voor hem natuurlijk heel speciaal is aangezien hij hiervoor zelfs nog niet gezoend had. Ze hebben nu iets van 4-5 weken geloof ik en nog geen seks gehad of ook maar iets wat daar op lijkt (als ik maat moet geloven en dat doe ik).
Nou heeft vriendin van maat (laten we die even Truus noemen voor het gemak, en maat Piet) sinds kort aan Piet mijn MSN gevraagd. Verder niets speciaals enzo, maar op een gegeven moment begon ze te klagen over Piet en over hoe hij verlegen was enzo en niet echt initiatief nam. Omdat ik niet wist wat Piet haar precies verteld heeft (misschien heeft hij tegen haar verteld dat hij weleens gezoend had of meer of wat dan ook) heb ik haar verteld dat dat waarschijnlijk is omdat hij echt verliefd is.
Maar goed, ik was er vrij zeker van dat Truus dit tegen mij zei in de hoop dat ik het tegen Piet zou zeggen. En als dat niet het geval was dan zou ik haar probleem oplossen door het wel te zeggen en zou Piet seks krijgen (hij heeft idd moeite met initiatief nemen). Win-win scenario, toch?
Dus, ookal is het eigenlijk niet mijn probleem (en misschien moest ik me er wel buiten houden, maar goed) heb ik op een gegeven moment in een gesprek met Piet het onderwerp heeeel subtiel hiernaartoe gebracht (heb hem niet verteld dat Truus tegen mij zat te klagen hierover) totdat hij erover begon hoe hij eigenlijk niet goed durfde. Nu kon ik hem dus tips geven mbt initiatief nemen enzo. Ok, geregeld denk ik dus.
En jahoor, Piet kwam na een paar dagen met een succesverhaal. Geen intercourse/oraal maar wel al het andere daarvoor. Heb verder niets tegen Truus gezegd (ze hoeft ook niet te weten dat Piet dit met mij bespreekt, of dat ik hem tips heb gegeven, of wat dan ook). Nou komt Truus even later (weer over MSN) met ongeveer hetzelfde verhaal maar weer met een hele hoop geklaag erbij. Ik wilde niet voor sekstherapeut gaan spelen dus heb het letterlijk genegeerd (want dat kan over MSN ).
Enfin, paar dagen later begint Truus weer tegen mij te klagen met een hele hoop seks-gerelateerde problemen die op zich makkelijk op te lossen zijn. Omdat Piet alleen maar praatte over hoe leuk/goed het wel niet was etc. en niet over de problemen die Truus vertelde besloot ik om niets tegen Piet te zeggen, maar om Truus wat tips te geven over hoe ze bepaalde dingen kon vermijden. Truus raakte al snel gefascineerd en vroeg hoe ik dit allemaal wist, waar ik (weer letterlijk) overheen lulde.
---
Nou heb ik afgelopen week meegedaan aan een sportdag voor een goed doel en omdat ik nogal een bluffertje ben heb ik nogal wat overdreven, met als gevolg extreme spierpijn die avond. Nou zou ik die avond naar een verjaardag zijn gegaan van een vriendin, maar aangezien paps mijn auto had en ik niet in zijn auto mag rijden tenzij ik een hele goede reden heb heb ik afgezegd, omdat het keihard regende/waaide en ik weinig zin had om 45 minuten heen en 45 minuten terug te gaan fietsen. Piet en Truus zouden wel naar het feest gaan, maar Piet kon niet komen vanwege geldige redenen. Nou zijn de jarige en het bezoek (waren overigens niet veel mensen, stuk of 5~6) met z'n allen naar mij toegekomen om daar het verjaardagsfeest te vieren. Dat was natuurlijk wel weer leuk.
Wat mij echter dwarszat was dat Truus constant aan mij zat. Realiseerde het wel maar heb me er niet echt druk om gemaakt, was ook vrij onschuldig. Met elleboog op mijn been leunen, hand op schouder, tegen me aanleunen etc. Na een tijdje werd het steeds erger en heb toen als 'excuus' gezegd dat ik erge spierpijn had en dat ze moest gaan verzitten (dat was eigenlijk ook zo). Waarop zij tegen mij zei (de rest kon het overigens niet horen) dat ze me wel een massage zou geven als iedereen weg was (niet vragen, nee, "ik geef je wel een massage als iedereen weg is"). Hier reageerde ik op met "en dat vindt Piet goed?" waarop zij reageerde met "tuurlijk".
Dus, iedereen gaat weg behalve Truus. Niemand vroeg of Truus meeging oid wat ik dus al raar vond. Nou bleek later dat ze van mijn huis gelijk naar Piet zou gaan, maar ik loop vooruit.
Iedereen weg behalve Truus en Truus komt bij me zitten. Ik had me allang voorgenomen de massage te weigeren en een computerspelletje met haar te gaan spelen of filmpjes op youtube te gaan bekijken of tv of whatever maar op het laatste moment bedacht ik me. Met name omdat: 1) ik wilde weten wat ze precies van plan was en 2) ik toch wel erge spierpijn had (ik zal niet liegen..). Maar goed, ik ga liggen, zij pakt massageolie uit mijn kast en begint me te masseren. Niets bijzonders dus ik denk dat ze gewoon lief is en ik zoals gewoonlijk dingen weer overanalyseer en overal iets achter zoek. Na een tijdje vraagt ze waar ik precies pijn heb en ik zeg dat ik eigenlijk overal wel pijn heb maar vooral bij mijn nek, waarop Truus opeens voorover leunt zodat ze vol op mijn rug ligt en me een kusje in de nek geeft en opvolgt met "kusje erop". Dit ging echt zo suave dat ik niet precies wist wat ik ermee aan moest, ook omdat ze daarna accuut weer rechtop ging zitten en doorging met masseren.
Anyway, de sfeer werd mij veels te ongemakkelijk dus ik begon die snel te breken met flauwe humor. Althans, dat was de bedoeling. Toen ze die kus gegeven had en weer rechtop ging zitten zei ik "oh en ik heb ook last van mn kont, kun je daar ook een kusje op geven?", waarop Truus met haar hand vol in mijn kont grijpt/knijpt (nee niet de anus, de billen) en lachend "hier?" vraagt. Dat was dus niet de bedoeling, dus ik reageer snel met "daar ja, en ik zei niet dat je erin moest knijpen he" waarop zij reageert met "owja" en, I shit you not, mijn kont kust (for the record, ik had alles nog aan behalve mijn shirt). Ik schrok me natuurlijk de pleuris en reageerde geschrokken met "dat was een grapje, ken je het verschil niet?" waarop zij reageerde met "ow sorry".
En nu komt hetgene waar ik dus echt problemen mee had (ookal heb ik met het vorige zeker ook problemen): terwijl ze doorging met masseren flapte ik "ik denk niet dat Piet zoiets goed zou vinden" eruit waarop zij reageerde met "Piet hoeft het toch niet te weten?"
Ik had het wel weer gehad en loog dat ik naar de WC moest. Teruggekomen zat ze aan de telefoon met Piet. Toen kwam ik er dus achter dat ze rond 11:00 nog even naar Piet zou gaan (ik woon letterlijk 1 minuut lopen van haar huis vandaan, kan haar huis zien vanuit het zolderraam. Piet woont 4 minuten lopen verderop, we wonen alledrie vlakbij elkaar). Het was inmiddels 11:36 en de jarige met visite was om 10:30 al weggegaan. Mevrouw was dus gebleven terwijl ze eigenlijk naar Piet zou gaan. Ze gebruikte ook nogeens een excuus ("Ja de film duurde iets langer dan normaal, ik ga nu net weg bij Armoed" (Piet wist dat ze naar mij toe gekomen waren)). Truus gaat weg en blijft aan de deuropening tijd rekken. Ik kap het snel af en loop terug naar binnen waarop Truus mij naroept: "krijg ik niets?" waarop ik terugloop en haar vluchtig een knuffel geef. Tijdens deze knuffel plant ze nog een kus in mijn nek.
---
Aangezien ik vrijwel geen empatisch vermogen heb zou ik graag van jullie wat tips willen. Ik denk dat als ik er iets van tegen Piet zeg dat hij gaat flippen tegen Truus en dat Truus het zo gaat verdraaien dat het lijkt alsof ik Truus versiert hebt en dat ik de foute hier ben en mijn ervaring met meisjes en dat ik daar over het algemeen redelijk goed mee ben (en Piet die daar vanaf weet en mij al 8 jaar kent) gaat mij zeker niet helpen, plus dat Piet smoor op Truus is. Als ik het zo laat en het uiteindelijk boven water komt (door Truus bv) dan wordt hij boos omdat ik niets tegen hem gezegd hebt, of nog erger, Truus kan het alleen maar makkelijker verdraaien en de schuld bij mij neerleggen (omdat ik niets gezegd heb).
Als ik niets zeg en het niet boven water komt vrees ik dat Truus zoiets gewoon gaat doen bij een andere jongen en om heel eerlijk te zijn gun ik Piet dit niet. Sowieso niet eigenlijk.
Well, I can take you far away, with my mind