abonnement Unibet Coolblue
pi_56353581
ik wil haar niet eens neuken
ze is fucking lelijk
pi_56353606
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Xennia het volgende:
Als jij hem was en hij jou wat zou je dan willen dat hij deed?
pi_56353621
quote:
Favo FOK!ker denthemen, Beschouw, Mwanatabu, existen
Wie van de 4 is die vriend, dan vertel ik het wel.

We'll keep on whispering our mantras.
pi_56353625
Oh, en pics!
We'll keep on whispering our mantras.
pi_56353780
met de groeten van tante soa. allemaal nep. jij neukt niet voor je 30 tigste, en dan is t met pijn en moete je stiefmoeder. open dit soort topics niet. je staat te kijk als kneus . moeders zitten ook op FOK. niet doem..........
De Puta Madre
pi_56354185
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:42 schreef Killer_Mom het volgende:
met de groeten van tante soa. allemaal nep. jij neukt niet voor je 30 tigste, en dan is t met pijn en moete je stiefmoeder. open dit soort topics niet. je staat te kijk als kneus . moeders zitten ook op FOK. niet doem..........
leer eerst maar eens normale zinnen schrijven.
pi_56354231
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
ik wil haar niet eens neuken
ze is fucking lelijk
Dan is 't simpel, erbijnaaien die slet.
***** Kraak.....
pi_56354351
Wat mij betreft is de TS helemaal niets te verwijten. Het is die slet wat de ellende brengt, dus als hij uiteindelijk niets zegt, heeft de vriend van dat meisje geen enkel recht om boos op TS te zijn vind ik.

Maar je kan het als volgt brengen:

Je gaat naar die vriend toe, en zegt hem wat er gebeurd is. Vertel er ook nog even bij dat je vindt dat hij jouw absoluut niets kan verwijten, je bent er niet op ingegaan en uit goed respect voor hem vertel je dit aan hem. Vertel er ook nog even bij dat hij maar zelf maar moet weten wat hij ermee doet, en dat je er voor de rest helemaal buiten wilt blijven. Vervolgens wil hij eventueel de logs wel zien, die stuur je dan gewoon naar hem. Laat gewoon goed merken dat je wel waarde hecht aan jullie vriendschap, en er dus zeker niet op uit bent om zijn leven miserabeler te maken of de vriendschap te schaden.

Indien je het "vertellen" goed aanpakt dan zal hij je uiteindelijk heel dankbaar zijn denk ik.
pi_56358284
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef toma het volgende:
Wat moet ik dan? Hun relatie verbreken?
Nee dan zal hij me dankbaar zijn!
1. Jij verbreekt helemaal niks. Het is aan hen hoe ze hier mee omgaan.
2. Waar ligt jouw loyaliteit? Bij jouw vriend of bij zijn vriendin? Even een vraagje om dat te testen: Stel dat het om wat voor reden dan ook uitgaat. Blijf je haar dan zien? Blijft hij je maat? Is zij een vriend van jou, of is zij 'de vriendin van' ?
3. Als je loyaloteit bij je vriend ligt: Waar heb je het over? Zijn gevoelens? Geef je hem ook heroïne omdat hij zich daar zo lekker van gaat voelen? Je bent zijn dealer niet, je bent zijn vriend. Vrienden doen voor elkaar wat goed voor hen is, niet wat goed voor hen voelt.
  maandag 28 januari 2008 @ 11:27:22 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56358375
Rot toch op met die loyaliteit. Dit is niet zijn probleem.
Hij moet die chick vertellen dat ze moet nokken en verder zijn muil houden. De relatie is niet zijn verantwoordelijkheid en door zich ermee te bemoeien kan hij alleen maar gezeik verwachten.

Dit lost zichzelf doorgaans wel op.
  maandag 28 januari 2008 @ 12:10:05 #61
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56359219
Vrij herkenbaar probleem.

Gewoon niet op ingaan, log die gespreken en als ze door blijft gaan gewoon vertellen. Dat zal die hoer leren.
There is no rehab for stupidity.
pi_56359351
Vrouwen moet je niet zo je vriendschap laten opbreken, zeker niet als het zo'n huichelachtig figuur is.
Ik zou dus gewoon je maat vertellen hoe de vork in de steel zit met kopiën van je gesprekken om je verhaal kracht bij te zetten.
pi_56359361
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
ik wil haar niet eens neuken
ze is fucking lelijk
Dus je impliceert dat de smaak van die vriend van je niet zo goed is?
pi_56359414
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:15 schreef Panzer het volgende:

[..]

Dus je impliceert dat de smaak van die vriend van je niet zo goed is?
Vóór ze iets hebben kan je nog wel het één en ander zeggen, inclusief dat ze lelijk is. Maar als ze dan eenmaal een relatie hebben en hij is helemaal gelukkig met haar... tsja, laat het dan maar gaan.
"Wat vind jij van m'n vriendin?"
'Ja, eh.. aardig meisje, maar niet zo m'n type'
pi_56359439
Vraag me af waarom je uberhaupt deze vraag moet stellen, antwoord lijkt me duidelijk Vertellen aan die vriend.. als die je tenminste waard is
Zo niet.. dan toch!
pi_56359856
Ik zou eerst alleen haar heel duidelijk laten merken dat ze heel verkeerd bezig is en dat ze moet opzouten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56360782
Ik zou het zeker wel vertellen.
Maar aangezien je toch niet 100% bent of ze met je speelt kun je hem misschien beter gewoon vertellen dat je ergens mee zit en niet weet hoe je dit moet opvatten " verhaal doen evt. logs laten lezen" en gewoon zeggen dat je het lullig vind om hem hier mee te confronteren maar dat je niet wist wat je anders moest doen omdat je niet wilt dat hij genaaid word... Dan laat je het verder aan hem over wat hij er mee doet.
pi_56361040
Nja.. gun jij je vriend zo een vriendin?

Ik zou het vertellen + bewijzen..
pi_56361160
neuken en vertellen dat z'n chick onbetrouwbaar is!!
Leer dat kreng maar een lesje!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_56362047
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:27 schreef SHE het volgende:
Rot toch op met die loyaliteit. Dit is niet zijn probleem.
Hij moet die chick vertellen dat ze moet nokken en verder zijn muil houden. De relatie is niet zijn verantwoordelijkheid en door zich ermee te bemoeien kan hij alleen maar gezeik verwachten.

Dit lost zichzelf doorgaans wel op.
Opzich ben ik het hier wel mee eens, maar tegelijkertijd vind ik het zo individualistisch als de tering. Al is het wel de verstandigste oplossing met het minste gezeik.
pi_56362312
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
ik wil haar niet eens neuken
ze is fucking lelijk
dus als ze lekker was had je dat wel gedaan ?
AFC AJAX
  maandag 28 januari 2008 @ 14:39:46 #72
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56362353
hij wil´r wel neuken
*Hosselcopter*
  maandag 28 januari 2008 @ 15:14:04 #73
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56363031
Logs opslaan en vertellen! Je slaat jezelf voor je kop als die maat over twee maanden in tranen naar jou toekomt omdat zijn chick is vreemdgegaan met een ander.

Overigens, negeer advies van vrouwen indeze, die hebben sowieso geen idee wat eer of loyaliteit betekent voor een man. Wicked creatures.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 28 januari 2008 @ 15:15:13 #74
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_56363055
zeker vertellen, dat zou ik toch doen.
pi_56363091
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef AgLarrr het volgende:
Logs opslaan en vertellen! Je slaat jezelf voor je kop als die maat over twee maanden in tranen naar jou toekomt omdat zijn chick is vreemdgegaan met een ander.

Overigens, negeer advies van vrouwen indeze, die hebben sowieso geen idee wat eer of loyaliteit betekent voor een man. Wicked creatures.
Ik heb me ingehouden om de knuppel niet in het kippenhok te gooien... maar ik dácht het wel!
pi_56363161
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:37 schreef BonJovi het volgende:

[..]

dus als ze lekker was had je dat wel gedaan ?
hoe lekker?
  maandag 28 januari 2008 @ 15:27:12 #77
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_56363290
En, heb je haar msn gesprekken gelogged en doorgespeeld?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_56363340
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:27 schreef Scorpie het volgende:
En, heb je haar msn gesprekken gelogged en doorgespeeld?
Nee ik heb tegen haar gezegd dat ze moest nokken. En ik vertel mn maat niks totdat zij weer begint.
  maandag 28 januari 2008 @ 15:46:31 #79
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_56363634
leuke vriend ben jij .... hou heel je verhaal dan de volgende keer direct voor jezelf.

als je het niet verteld ben je zijn vriendschap niet waard (hoe zou je zelf zijn)
  maandag 28 januari 2008 @ 16:53:59 #80
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_56365080
Voor samenvatting: zie titel.

Een goede maat van mij (ken hem al 8 jaar, hij wordt begin februari 18) heeft sinds kort voor het eerst in zijn leven een vriendin (17 jaar). Wat voor hem natuurlijk heel speciaal is aangezien hij hiervoor zelfs nog niet gezoend had. Ze hebben nu iets van 4-5 weken geloof ik en nog geen seks gehad of ook maar iets wat daar op lijkt (als ik maat moet geloven en dat doe ik).

Nou heeft vriendin van maat (laten we die even Truus noemen voor het gemak, en maat Piet) sinds kort aan Piet mijn MSN gevraagd. Verder niets speciaals enzo, maar op een gegeven moment begon ze te klagen over Piet en over hoe hij verlegen was enzo en niet echt initiatief nam. Omdat ik niet wist wat Piet haar precies verteld heeft (misschien heeft hij tegen haar verteld dat hij weleens gezoend had of meer of wat dan ook) heb ik haar verteld dat dat waarschijnlijk is omdat hij echt verliefd is.

Maar goed, ik was er vrij zeker van dat Truus dit tegen mij zei in de hoop dat ik het tegen Piet zou zeggen. En als dat niet het geval was dan zou ik haar probleem oplossen door het wel te zeggen en zou Piet seks krijgen (hij heeft idd moeite met initiatief nemen). Win-win scenario, toch?

Dus, ookal is het eigenlijk niet mijn probleem (en misschien moest ik me er wel buiten houden, maar goed) heb ik op een gegeven moment in een gesprek met Piet het onderwerp heeeel subtiel hiernaartoe gebracht (heb hem niet verteld dat Truus tegen mij zat te klagen hierover) totdat hij erover begon hoe hij eigenlijk niet goed durfde. Nu kon ik hem dus tips geven mbt initiatief nemen enzo. Ok, geregeld denk ik dus.

En jahoor, Piet kwam na een paar dagen met een succesverhaal. Geen intercourse/oraal maar wel al het andere daarvoor. Heb verder niets tegen Truus gezegd (ze hoeft ook niet te weten dat Piet dit met mij bespreekt, of dat ik hem tips heb gegeven, of wat dan ook). Nou komt Truus even later (weer over MSN) met ongeveer hetzelfde verhaal maar weer met een hele hoop geklaag erbij. Ik wilde niet voor sekstherapeut gaan spelen dus heb het letterlijk genegeerd (want dat kan over MSN ).

Enfin, paar dagen later begint Truus weer tegen mij te klagen met een hele hoop seks-gerelateerde problemen die op zich makkelijk op te lossen zijn. Omdat Piet alleen maar praatte over hoe leuk/goed het wel niet was etc. en niet over de problemen die Truus vertelde besloot ik om niets tegen Piet te zeggen, maar om Truus wat tips te geven over hoe ze bepaalde dingen kon vermijden. Truus raakte al snel gefascineerd en vroeg hoe ik dit allemaal wist, waar ik (weer letterlijk) overheen lulde.

---

Nou heb ik afgelopen week meegedaan aan een sportdag voor een goed doel en omdat ik nogal een bluffertje ben heb ik nogal wat overdreven, met als gevolg extreme spierpijn die avond. Nou zou ik die avond naar een verjaardag zijn gegaan van een vriendin, maar aangezien paps mijn auto had en ik niet in zijn auto mag rijden tenzij ik een hele goede reden heb heb ik afgezegd, omdat het keihard regende/waaide en ik weinig zin had om 45 minuten heen en 45 minuten terug te gaan fietsen. Piet en Truus zouden wel naar het feest gaan, maar Piet kon niet komen vanwege geldige redenen. Nou zijn de jarige en het bezoek (waren overigens niet veel mensen, stuk of 5~6) met z'n allen naar mij toegekomen om daar het verjaardagsfeest te vieren. Dat was natuurlijk wel weer leuk.

Wat mij echter dwarszat was dat Truus constant aan mij zat. Realiseerde het wel maar heb me er niet echt druk om gemaakt, was ook vrij onschuldig. Met elleboog op mijn been leunen, hand op schouder, tegen me aanleunen etc. Na een tijdje werd het steeds erger en heb toen als 'excuus' gezegd dat ik erge spierpijn had en dat ze moest gaan verzitten (dat was eigenlijk ook zo). Waarop zij tegen mij zei (de rest kon het overigens niet horen) dat ze me wel een massage zou geven als iedereen weg was (niet vragen, nee, "ik geef je wel een massage als iedereen weg is"). Hier reageerde ik op met "en dat vindt Piet goed?" waarop zij reageerde met "tuurlijk".

Dus, iedereen gaat weg behalve Truus. Niemand vroeg of Truus meeging oid wat ik dus al raar vond. Nou bleek later dat ze van mijn huis gelijk naar Piet zou gaan, maar ik loop vooruit.

Iedereen weg behalve Truus en Truus komt bij me zitten. Ik had me allang voorgenomen de massage te weigeren en een computerspelletje met haar te gaan spelen of filmpjes op youtube te gaan bekijken of tv of whatever maar op het laatste moment bedacht ik me. Met name omdat: 1) ik wilde weten wat ze precies van plan was en 2) ik toch wel erge spierpijn had (ik zal niet liegen..). Maar goed, ik ga liggen, zij pakt massageolie uit mijn kast en begint me te masseren. Niets bijzonders dus ik denk dat ze gewoon lief is en ik zoals gewoonlijk dingen weer overanalyseer en overal iets achter zoek. Na een tijdje vraagt ze waar ik precies pijn heb en ik zeg dat ik eigenlijk overal wel pijn heb maar vooral bij mijn nek, waarop Truus opeens voorover leunt zodat ze vol op mijn rug ligt en me een kusje in de nek geeft en opvolgt met "kusje erop". Dit ging echt zo suave dat ik niet precies wist wat ik ermee aan moest, ook omdat ze daarna accuut weer rechtop ging zitten en doorging met masseren.

Anyway, de sfeer werd mij veels te ongemakkelijk dus ik begon die snel te breken met flauwe humor. Althans, dat was de bedoeling. Toen ze die kus gegeven had en weer rechtop ging zitten zei ik "oh en ik heb ook last van mn kont, kun je daar ook een kusje op geven?", waarop Truus met haar hand vol in mijn kont grijpt/knijpt (nee niet de anus, de billen) en lachend "hier?" vraagt. Dat was dus niet de bedoeling, dus ik reageer snel met "daar ja, en ik zei niet dat je erin moest knijpen he" waarop zij reageert met "owja" en, I shit you not, mijn kont kust (for the record, ik had alles nog aan behalve mijn shirt). Ik schrok me natuurlijk de pleuris en reageerde geschrokken met "dat was een grapje, ken je het verschil niet?" waarop zij reageerde met "ow sorry".

En nu komt hetgene waar ik dus echt problemen mee had (ookal heb ik met het vorige zeker ook problemen): terwijl ze doorging met masseren flapte ik "ik denk niet dat Piet zoiets goed zou vinden" eruit waarop zij reageerde met "Piet hoeft het toch niet te weten?"

Ik had het wel weer gehad en loog dat ik naar de WC moest. Teruggekomen zat ze aan de telefoon met Piet. Toen kwam ik er dus achter dat ze rond 11:00 nog even naar Piet zou gaan (ik woon letterlijk 1 minuut lopen van haar huis vandaan, kan haar huis zien vanuit het zolderraam. Piet woont 4 minuten lopen verderop, we wonen alledrie vlakbij elkaar). Het was inmiddels 11:36 en de jarige met visite was om 10:30 al weggegaan. Mevrouw was dus gebleven terwijl ze eigenlijk naar Piet zou gaan. Ze gebruikte ook nogeens een excuus ("Ja de film duurde iets langer dan normaal, ik ga nu net weg bij Armoed" (Piet wist dat ze naar mij toe gekomen waren)). Truus gaat weg en blijft aan de deuropening tijd rekken. Ik kap het snel af en loop terug naar binnen waarop Truus mij naroept: "krijg ik niets?" waarop ik terugloop en haar vluchtig een knuffel geef. Tijdens deze knuffel plant ze nog een kus in mijn nek.

---

Aangezien ik vrijwel geen empatisch vermogen heb zou ik graag van jullie wat tips willen. Ik denk dat als ik er iets van tegen Piet zeg dat hij gaat flippen tegen Truus en dat Truus het zo gaat verdraaien dat het lijkt alsof ik Truus versiert hebt en dat ik de foute hier ben en mijn ervaring met meisjes en dat ik daar over het algemeen redelijk goed mee ben (en Piet die daar vanaf weet en mij al 8 jaar kent) gaat mij zeker niet helpen, plus dat Piet smoor op Truus is. Als ik het zo laat en het uiteindelijk boven water komt (door Truus bv) dan wordt hij boos omdat ik niets tegen hem gezegd hebt, of nog erger, Truus kan het alleen maar makkelijker verdraaien en de schuld bij mij neerleggen (omdat ik niets gezegd heb).

Als ik niets zeg en het niet boven water komt vrees ik dat Truus zoiets gewoon gaat doen bij een andere jongen en om heel eerlijk te zijn gun ik Piet dit niet. Sowieso niet eigenlijk.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_56365251
Gewoon negeren. Sim-pel.
pi_56365302
Wtf ben jij voor vriend!! Vertel je gabber wat voor sletje hij als vriendin heeft! Als je mijn vriend was en ik zou hier achteraf achterkomen kon je van mij echt de ***** krijgen.
ARGH?!
  maandag 28 januari 2008 @ 17:07:06 #83
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_56365404
quote:
Op maandag 28 januari 2008 16:53 schreef Armoed het volgende:
...Nou zou ik die avond naar een verjaardag zijn gegaan van een vriendin, maar aangezien paps mijn auto had en ik niet in zijn auto mag rijden tenzij ik een hele goede reden heb heb ik afgezegd...
dit vond ik toch wel het meest trieste uit het hele verhaal...
je pa neemt niet zijn eigen auto maar die van jou, en zegt dan doodleuk dat je niet in zijn auto mag rijden?
wat sneu
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  maandag 28 januari 2008 @ 17:10:06 #84
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_56365471
Hij heeft een dure Lotus Exige en ik heb een kutauto'tje. Ik houd rekening met z'n mid-life crisis en het toegenomen aantal criminelen/autodieven.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_56365478
Friends before bitches
blood before bitches

you know the drill

Met andere woorden: tegen truus zeggen dat ze zich moet gedragen en jou niet moet gaan versieren terwijl ze met Piet gaat.
Trouwens, ben jij geinteresseerd genoeg in Truus om je vriendschap met Piet op het spel te zetten dan zou ik haar gewoon te grazen nemen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 28 januari 2008 @ 17:12:43 #86
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_56365527
Ze is wel lekker maar waarom haar neuqen als er ook andere meisjes zijn die geen problemen opleveren?

Niet geinteresseerd dus.
Well, I can take you far away, with my mind
  maandag 28 januari 2008 @ 17:15:52 #87
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_56365580
maar even ontopic dan maar:
truus lijkt me niet echt een geschikt persoon hoe ze zich gedraagd, niet voor jou en zeker niet voor piet.
vertel dus gewoon tegen piet hoe het zit, als jullie goede vrienden zijn zal hij haar om uitleg vragen en dan wel/niet dumpen.
en als hij jou niet gelooft omdat truus wat anders zegt zijn jullie misschien toch niet zulke goeie vrienden hè
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_56365890
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef toma het volgende:

[..]

Nee ik heb tegen haar gezegd dat ze moest nokken. En ik vertel mn maat niks totdat zij weer begint.

.. dus je kiest ervoor om een meisje te beschermen waar je niets mee hebt en tegen de gast die jij 'maat' noemt te doen alsof je neus bloedt
pi_56366041
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:30 schreef mgerben het volgende:

[..]

.. dus je kiest ervoor om een meisje te beschermen waar je niets mee hebt en tegen de gast die jij 'maat' noemt te doen alsof je neus bloedt
Er is toch niks gebeurd?
Wat valt er te vertellen?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_56366052
Kan je niet gewoon afspreken dat jij en Truus jullie monden houden en lekker verdergaan.
Je zegt tenslotte zelf al dat je weinig empathie hebt.
Ik zie het probleem niet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 28 januari 2008 @ 17:44:35 #91
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_56366191
Ik ben niet geinteresseerd in haar.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_56366350
Zorg dat je maat haar een keer kan neuken, hij wat ervaring, en zij haar verdiende loon.
pi_56366406
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef Armoed het volgende:
Ik ben niet geinteresseerd in haar.
Pic + nummer dan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 28 januari 2008 @ 18:04:27 #94
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56366544
Stiekem een keer neucken 1x Daarna blokeer je der @ msn e,d En weet je wel zeker dat het niet je vriend is die het allemaal typt
  maandag 28 januari 2008 @ 18:08:19 #95
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56366610
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:53 schreef dawg het volgende:
Zorg dat je maat haar een keer kan neuken, hij wat ervaring, en zij haar verdiende loon.
Dit is een goed plan.
Verder zou ik het maar negeren maar Piet alvast waarschuwen dat je het idee hebt dat Truus misschien niet zo'n aardig meisje is.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_56368905
Heeft niemand trouwens door dat het een lemming van dit topic is: Vriendin van vriend wil vreemdgaan....... met mij

Wel een goed uitgewerkte though
  maandag 28 januari 2008 @ 20:08:30 #97
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_56369383
Welke stoute kutmod heeft deze topics ge-merged?

Weer splitsen graag, mijn probleem staat los van zijn probleem, het hijacked zijn thread en er zit wel degelijk veel verschil in.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_56369944
lol dacht dat het ts was

Rot op met je kutlemmings
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 28 januari 2008 @ 20:39:37 #99
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_56370194
Het is geen lemming kutnoobs

De mods zijn chaos aan het veroorzaken.
Well, I can take you far away, with my mind
  maandag 28 januari 2008 @ 20:43:37 #100
139744 wsbs
www.wsbs.nl de hit op het web
pi_56370271
vaak is het zo vrouwen zijn er voor even vrienden voor het leven..
maar ben ook van mening een lekkere beurt is natuurlijk ook nooit weg

denk dat je er goed over na moet denken wat jij zelf wil:)

succes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')