hoho. Dat doe ik zeker niet. Maar zij kwam ineens met het voorstelquote:Op zondag 27 januari 2008 22:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
je bent echt een teringlijer als je erop ingaat
Hij heeft de MSN logs als bewijs.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef MouzurX het volgende:
Je kan het tegen die vriend zeggen maar kans is dat zij dan iets gaan vertellen als "ts probeerd me te versieren" oid.
Terwijl die slet 'm pijpt?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:32 schreef cerror het volgende:
Keihard bewerken met een kettingzaag.
Die vriend van je dan.
Denk ook dat ik dit doe. Maar dit is al de tweede keer dat ze het probeertquote:Op zondag 27 januari 2008 22:33 schreef snadrem het volgende:
Ik zou gewoon laten weten dat je geen interesse hebt. Dat zij het maar lekker uitzoekt met haar vriend, maar er op in gaan is echt de grootste maten-naaierij ooit. Blijft ze aanhouden, dan zou ik toch eens overwegen dit met je vriend te bespreken. Zo iemand wens je hem namelijk niet toe - lijkt mij.
Wel voorzichtig zijn met die kettingzaag als je gepijpt wordt.quote:
Dude, zij is al op zoek naar het volgende neukertje dus bewijs je vriend een dienst door het hemzelf af te laten maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:33 schreef toma het volgende:
Maar aan de andere kant wil ik niet dat dit het einde is van hun relatie....
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Je kan haar maar beter voor de zekerheid neuken. Maak je wat foto's van als bewijs. En zeg je zuchtend dat je het voor je vriend hebt gedaan. Om te laten zien dat het een eerste klas skank is.
De vriendschap zal sterker zijn dan ooit.
Dus ts moet neuken?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Dude, zij is al op zoek naar het volgende neukertje dus bewijs je vriend een dienst door het hemzelf af te laten maken.
Mais oui.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |