abonnement Unibet Coolblue
pi_56603823
  Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 15:30:07 #77
42184 crew  DaMart
pi_56603944
Niet gekocht, maar gewonnen bij een prijsvraag:

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator maandag 11 februari 2008 @ 08:41:19 #78
155227 crew  Guppy
dus
pi_56659383
De Spiegel - Mensje van Keulen



Ship of Magic - Robin Hobb

[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_56695428




pi_56769316


Ik ben meer van het huren tegenwoordig
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_56787879
Veel te lang niet gepost hier en heb weer veel boeken binnen. (via bookcrossing of gekocht of via een trade)

Maar de laatste 3 waar ik op wacht van www.play.com zijn....







Hardback

en

  zondag 17 februari 2008 @ 13:41:54 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56789856


Het boek dat hoort bij de gelijknamige film die in april in Nederland in première gaat. Erg indrukwekkend .
Niet meer actief op Fok!
pi_56824054
Meerdere Robin Hobb-lezers hier. Leuk

Gekocht:

  • Robin Hobb - Shaman's Crossing
    (Farseer-, Liveship- en Tawny Man-trilogieën gelezen en die van Soldier Son valt beslist niet tegen; wel vrij anders.)

  • Robert Jordan - The Eye Of The World
    (Boek 1 uit de Wheel of Time-serie. Mijn eerste keerBen heel benieuwd, gemengde meningen over gehoord.)

  • Katherine Kerr - Daggerspell
    (Ook heel benieuwd. Zag het staan in de winkel. Achterflap klonk veelbelovend (marketing speech, I know) maar wat nazoeken leert dat het ongelogen is.)

    Gheh, fantasy-addict (momenteel dan). Can you tell?

    Jammer trouwens dat een boek per week nogal een aanslag is op tijd en budget. Maar anders...
  • Woods, women and wine.
    Levenswijsheden
      Moderator maandag 18 februari 2008 @ 21:55:24 #84
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_56824939
    Ik ben nu bezig in Ship of Magic van Robin Hobb, en ik kan niet meer stoppen Had ik ook erg met de Farseer Trilogy

    The Eye of the World is een mooi boek! Bedenk alleen wel voor je begint dat de serie niet af is, en de schrijver overleden. Het wordt afgemaakt door een andere schrijver, die samenwerkt met de weduwe van Jordan. Ik heb de serie in ieder geval 'uit' tot en met het laatste boek wat verschenen is. Er komt als het goed is nog één deel. Dat zou dan deel 12 zijn.

    Die aanslag op mn budget ken ik
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_56845208
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
    Ik ben nu bezig in Ship of Magic van Robin Hobb, en ik kan niet meer stoppen Had ik ook erg met de Farseer Trilogy
    Heh, dat had ik ook: . Met alledrie de trilgieën. Terwijl ik eerst een hele tijd niet in Assasin's Apprentice kon komen. Had bijna spijt van de aankoop, can you imagine?
    Mad Ship en Ship of Destiny ga je ook leuk vinden, als je Ship of Magic mag. Het is een hele krachtige reeks, vind ik.
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
    The Eye of the World is een mooi boek! Bedenk alleen wel voor je begint dat de serie niet af is, en de schrijver overleden. Het wordt afgemaakt door een andere schrijver, die samenwerkt met de weduwe van Jordan. Ik heb de serie in ieder geval 'uit' tot en met het laatste boek wat verschenen is. Er komt als het goed is nog één deel. Dat zou dan deel 12 zijn.
    Ik heb het gelezen over Jordan, dat zijn weduwe iemand heeft uitgekozen om het huidige deel af te maken. Maar, zover ben ik nog lang niet .

    Ik ben heel benieuwd, omdat ik van meerdere personen heb gehoord dat ze Jordan niet erg origineel vinden. Afijn, ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden .

    Is er trouwens geen Hobb-topic? *zoeken gaat*
    Woods, women and wine.
    Levenswijsheden
      Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 08:59:20 #86
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_56853922
    Nee, dat is waar, voorlopig kan je nog wel even vooruit.

    Ik vind Jordan niet on-origineel, maar het was op een gegeven moment meer dat je soms even moet doorbijten in een deel van het verhaal. Maar ja, op zo'n grootschalig verhaal is dat ook niet zo gek natuurlijk, en uiteindelijk ben ik tot aan het einde gekomen!

    Oh, en ik ben nu heel braaf niet aan het lezen, want ik moet eigenlijk afstuderen, en daar dus aan werken
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
      woensdag 20 februari 2008 @ 09:14:17 #87
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_56854090


    The Treasures of the Valley of the Kings
    Prachtig mooi (en enorm groot) boek over alle tombes in de vallei der kongingen. Met een hoop uitleg, schitterende platen, en bij de meeste graven een mooie uitklapkaart en reconstructie. Het was even sjouwen, maar het is het waard
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 13:12:47 #88
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_56858337
    Voor mn afstudeerproject

    Wonen in de Deltametropool door U.B. Urhahn & L. Vrolijks
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_56866314
    "Onder volwassenen" van Sopie Dahl, erg mooi! (heb hem in eerste instantie gekocht vanwege de mooie cover , de inhoud heeft mij blij verrast.
      woensdag 20 februari 2008 @ 19:09:44 #90
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_56866909
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
    Voor mn afstudeerproject

    Wonen in de Deltametropool door U.B. Urhahn & L. Vrolijks
    [ afbeelding ]
    Creatief afstudeerproject heb jij, Chinese beeldcultuur en de Deltametropool..
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 19:22:34 #91
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_56867222
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 19:09 schreef De_Hertog het volgende:

    [..]

    Creatief afstudeerproject heb jij, Chinese beeldcultuur en de Deltametropool..
    het mag ook wel een beetje creatief aan de kunstacademie gelukkig!

    Chinese beeldcultuur was voor mn scriptie, die is ingeleverd. hij ging over de aankomende Olympische Spelen. vrijdag krijg ik de uitslag
    en nu moet ik dus nog afstuderen.
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_56870068
    anonieme razernist
    pi_56886579


    .
    Tap tap tap
    pi_56894351
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 08:59 schreef Guppyfriend het volgende:
    Oh, en ik ben nu heel braaf niet aan het lezen, want ik moet eigenlijk afstuderen, en daar dus aan werken
    Sterkte (met niet-lezen)!

    En veel succes met afstuderen.
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 09:14 schreef De_Hertog het volgende:
    The Treasures of the Valley of the Kings
    Prachtig mooi (en enorm groot) boek over alle tombes in de vallei der kongingen. Met een hoop uitleg, schitterende platen, en bij de meeste graven een mooie uitklapkaart en reconstructie. Het was even sjouwen, maar het is het waard
    Jij bent archeoloog (in spé)? Toevallig gekocht bij Atleest in Leiden (zomaar een gok)?
    Woods, women and wine.
    Levenswijsheden
    pi_56914006
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 16:17 schreef CherryLips het volgende:
    [ afbeelding ]

    .
      Moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 21:47:12 #96
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_56915140
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:02 schreef Falalalan het volgende:

    [..]

    Sterkte (met niet-lezen)!

    En veel succes met afstuderen.
    thanks! ik zal het nodig hebben (op beide vlakken).
    we zouden vandaag trouwens de uitslag krijgen van de scriptie, maar we hebben helemaal niks gehoord! echt belachelijk

    nog gekocht overigens voor mn afstuderen:

    Exurbia, Wonen buiten de Stad door Harry den Hartog


    Rotterdam in Pictures door B. Deiman
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_56915798

    Ben benieuwd!
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:42:25 #98
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_56917654
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:02 schreef Falalalan het volgende:

    [..]

    Jij bent archeoloog (in spé)? Toevallig gekocht bij Atleest in Leiden (zomaar een gok)?
    Nee en nee. Was gewoon puur uit interesse. Ik was van de week in Egypte en na een bezoek aan de tombes daar zocht ik naar een boek dat het allemaal precies uitlegde met wat mooie platen er bij. Heb dat boek toen, op aanraden van een vriend, bij een boekhandel in Luxor gevonden. Het was precies wat ik wilde, zag er erg mooi uit, en zelfs het vooruitzicht dat ik het helemaal naar huis moest slepen kon me er niet van weerhouden Ik heb overigens nog drie boeken gekocht daar, maar dit was wel het topstuk.

    Maar ik zag toen ik het plaatje op de site van de uitgever zocht dat het boek niet buiten het midden-oosten verkrijgbaar was. Als ze het in Leiden hebben hoor ik het graag, want ze hadden ook nog een vergelijkbaar boek over het Egyptisch museum en die wil ik eigenlijk toch ook nog wel hebben..

    Guppyfriend; balen van die uitslag, kun je niet gewoon de verantwoordelijke mailen of bellen?
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      Moderator zaterdag 23 februari 2008 @ 10:07:55 #99
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_56921894
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:42 schreef De_Hertog het volgende:
    Guppyfriend; balen van die uitslag, kun je niet gewoon de verantwoordelijke mailen of bellen?
    dat is al door verschillende mensen uit de groep geprobeerd. de studieleidster zei toen dat ze de cijfers nog niet van iedereen (= die mensen die de scripties lezen) binnen had. ze zou er achteraan gaan.
    dat was gisteren.
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_56943826
    Ik ben ook lid van bookmooch. een tradingsite.
    en heb net binnen.....




    en gisteren kreeg ik....




    Barst van de goede boeken om te lezen.

    Nog steeds bezig met Duma Key
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')