Zoveel data trekt online gamen toch niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 02:30 schreef DeeCruise het volgende:
Anyway, ik vind het een enorm lekker spelende game. Alleen zonde dat ik geen MP kan gaan doen.. (woon in Belgie -> datalimiet op internetverbinding)
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:08 schreef DeeCruise het volgende:
Net uitgespeeld...Jammer genoeg een vrij korte singleplayer
Geen flauw idee wat daar de reden voor is... Het werkt helaas nog steeds zo. Nu blijft het een derde wereldland natuurlijk, belasting betalen voelt ook als ontwikkelingshulpquote:Op donderdag 29 november 2007 15:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zoveel data trekt online gamen toch niet?
Werken ze in belgie serieus, net als jaren geleden, nog steeds met een datalimiet? Wat is daar de reden van joh?
Ik heb het spel vandaag gekocht, ik heb er ook last van...vooral de mannetjes zijn (bijna) allemaal in het zwart.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:22 schreef pberends het volgende:
Heeft iemand ook last van deze 2 problemen:
- dat sommige textures 'flikkeren', ene keer zijn ze in schaduw, daarna in het licht.
- dat het geluid bij de tussenfilmpjes af en toe hapert?
Handleiding, hoe word ik lvl 55 als ik mn rank kwijt ben:quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef luciferist het volgende:
of nog erger, ik was level 55, maar ben alles kwijt :{
1 |
1 |
1 |
Cheatersquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Handleiding, hoe word ik lvl 55 als ik mn rank kwijt ben:
New tutorial:
1) Download this file:
[ code verwijderd ]
Praises and thanks go out to Olgi for supplying this mpdata file!!
(don't replace it with your original mpdata file yet until I tell you to!)
2) For Windows Vista: Go to Start > and type regedit then hit enter.
Navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE > Activision > Call of Duty 4
Find the entry codkey and double click on it
[ afbeelding ]
For XP, do the same but go to Start > Run and type regedit then hit enter. Then do the rest the same way.
3) You have your cdkey open now, without dashes. Save this in notepad somewhere because we'll need to get back to it again.
For now, replace the cd key with this one:
[ code verwijderd ]
And press OK to confirm the change. Then close regedit.
4) Replace the mpdata located here:
[ code verwijderd ]
with the downloaded mpdata.
Open COD4 MP the game and check your rank. Should be level 55 with all challenges finished and everything! After you checked your rank, go to Options > Multiplayer Options > Key Code and type your original cd key you have saved in notepad.
6) Attempt to join a server, and just play. Now you're done!
Congratulations!
edit - IK HEB HET ZELF NIET!!!! GEPROBEERD... maar als je lvl 1 bent kan het geen kwaad om te te testen...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Handleiding, hoe word ik lvl 55 als ik mn rank kwijt ben:
[blabla]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Cheatersmaarja ze komen hun zelf wel tegen online
Want? Dit kan met een willekeurige mpdata, dus ook met je eigen (als je die backupped). Tis toch triest dat je 25 uur speelt, lvl 55 zit en dan in 1x weer opnieuw kan beginnen omdat je file corrupted is omdat die eikels niet eens fatsoenlijk een prog kunnen schrijvenquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Cheatersmaarja ze komen hun zelf wel tegen online
yep, no luckquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
nieuwste drivers al geprobeert?
Geniale nickname heb jequote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Devilnl het volgende:
m16 + silencer
Desert Eagle
Claymore (of stun grenades) - en die van extra dmg.. en dead silence (of was de laatste nou penetrating bullet) heb ik atm..
Werkt wel aardig *jah ik ben van het sneaken*
M82A1 Barrettquote:Op zondag 2 december 2007 10:44 schreef WjeroneW het volgende:
Ik heb nu red tiger camouflage voor m'n p90 en voor die laaste sniper van lvl 49 (ff naam vergeten)
Ik ben nu bezig met het behalen van de red tiger camouflage van de m4, ook fijn wapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |