Ja want die tekst is ook zo moeilijk hequote:De eerste officiele cd single van mij, met 2 nummers. De jumstyle "Jump maar op" inclusief een meezingversie! Succes met leren van de tekst en mee jumpen!
Hij was gister gebeld door Edwin Evers 538.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef Yestuuur het volgende:
Huwelijk Roef en Petra29 Augustus 2007
Na een innige relatie van ruim 4 weken hebben Petra en ik besloten te gaan trouwen. De grote dag zal zijn op vrijdag 08 augustus 2008 (08-08-2008) Zeer binnenkort kunnen jullie foto's bewonderen op mijn site van mijn aanstaande vrouw en ik.
Groetjes van jullie Total Roef
Het is voorbij tussen mij en Petra31 Augustus 2007
De roze wolk van mij en Petra is niet meer. Ik ben achter een aantal dingen gekomen waardoor ik heb besloten een punt te zetten achter onze relatie. Het is voor mij persoonlijk te erg om dit nog met haar uit te praten.
Over de dingen die mij tot dit besluit gedwongen hebben wil ik niet in details praten.
Groetjes Total Roef
mongool van beroep
quote:Via deze pagina houd ik jullie op de hoogte van mijn optredens, waar ik sta en waar ik de komende tijd te zien zal zijn! Wil je erbij zijn? Zoek me dan op!
Deze pagina zal zeer binnenkort worden ingevuld, dus mensen....
Binnenkort meer !!!!!
Geen agendapunten gevonden!
Zonder vervoersbewijs bedoel je...quote:Hij was gister gebeld door Edwin Evers 538.
Daarin vertelde hij dat zn aanstaande nogal vreemd ging en zonder rijbewijs rond reed.
Snel, gooi water, sleep d'r naar de zee!!!!!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
Dit is die petra![]()
![]()
Lijkt godverdomme wel een walrus
veeg me opquote:Hey Roef,
Laatst dachten ze dat ik je tweelingbroer was, haha. Ben er best trots op.
groeten Perk
ja, smerig. Maar heb je hém er al aan zien hangen als een luiaard?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
Dit is die petra![]()
![]()
Formaat binnenvaartschip zeg ik je.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
Dit is die petra![]()
![]()
nee topic gaat ook verder over total roef en alles wat hier wordt geplaatst. dus dit is ooud nieuwsquote:
Waarom?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:47 schreef Linkmiegel het volgende:
zulke mensen... mogen echt sterven
Nee het gaat hier om Total Roef, niet om Roef en Marianquote:Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee topic gaat ook verder over total roef en alles wat hier wordt geplaatst. dus dit is ooud nieuws
zulke mensen denken dat ze echt goed goed zijn enzo.. eigenlijk zijn ze heel zielig en geen toegevoegde waarde voor deze maatschappij. hij heeft geluk dat ik niet de macht heb in Nederland want anders had ik hem en andere idioten als Herman, jumpstyle liefhebbers etc. in kampen gestoptquote:Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom?
Liever niet.... dat maakt televisie nog enigzins humoristisch
Ik weet werkelijk niet wie ik zieliger vind.... die mensen of jij.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:10 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
zulke mensen denken dat ze echt goed goed zijn enzo.. eigenlijk zijn ze heel zielig en geen toegevoegde waarde voor deze maatschappij. hij heeft geluk dat ik niet de macht heb in Nederland want anders had ik hem en andere idioten als Herman, jumpstyle liefhebbers etc. in kampen gestopt
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:51 schreef Biancavia het volgende:
ROEFSTYLE!
oh duidelijk, die mensen zijn veel zieligerquote:Op woensdag 5 september 2007 14:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet wie ik zieliger vind.... die mensen of jij.
Waarom zou je je er zo aan ergeren.... ik snap dat niet.
Ze staan toch niet ongevraagd in je woonkamer te dansen en te zingen?
Je hebt een keus hoor om er niet naar te kijken
hihiquote:wouter | enschede 05 September 2007 om 16:33
wel stoer dat je zoveel succes behaalt en toch een gewone jongen blijft zonder kapsones!
groete
Nee van te laag IQ, randebiel dat Roef is...quote:Op woensdag 5 september 2007 21:47 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Hij heeft gewoon last van teveel MILF!!!
Wat een koning ist ookquote:Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef fraubitch het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)a_roef.avi_plain.xml
Wat een onzin zegquote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef RealZeus het volgende:
Op het moment dat ik Roef zie schaam ik me toch wel voor het feit dat ik in Groningen geboren ben.
Altijd weer die linksen die het voor ons verpesten.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Tja het is in deze tijd "sociaal" om gehandicapten te behandelen alsof ze volwaardig ster kunnen worden, daar kunnen we de pvda en groen links de schuld van geven.
Die man hoort in een tehuis niet op het podium.
Je weet nooit wat er in Stadskanaal allemaal weer in de mode is heden ten dagequote:Op donderdag 6 september 2007 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
ik dacht dat die kettinkjes die die vads draagt, die zwarte strakke gothic rommel, in 1998 al niet meer in was...
nu vind ik jou een kneus , schaam je !! jij groninger !quote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef RealZeus het volgende:
Op het moment dat ik Roef zie schaam ik me toch wel voor het feit dat ik in Groningen geboren ben.
Wat een kneus.
Was jij niet een keer fokker van de week?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Tja het is in deze tijd "sociaal" om gehandicapten te behandelen alsof ze volwaardig ster kunnen worden, daar kunnen we de pvda en groen links de schuld van geven.
Die man hoort in een tehuis niet op het podium.
OMGquote:
Mischien omdat ik kwalitatief ben?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Was jij niet een keer fokker van de week?
Leuk uitje voor de dagjesmensen zoals ik!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:29 schreef Biancavia het volgende:
We hebben een agendapunt!
Zandberg (Ter Apelkanaal), de Schaapsberg
Datum: 09 September 2007
Hier zal ik aanwezig zijn tijdens de cd presentatie van collega zanger Jeroen Stevens.
Aanvang: 14.00 uur.
Ja, de schaapsberg is echt iets voor hem. Komen echt sjappen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Leuk uitje voor de dagjesmensen zoals ik!
Gaat de beste man zelf ook optreden??![]()
Eerst wilt ie niets over zijn slechte jeugd vertellen, maar hij doet het toch maar eventjes...quote:Als kleine jongen was ik al helemaal gek op muziek, en dat is alleen maar erger geworden met de tijd. Ik heb een hele nare en vervelende jeugd gehad, dus daar laat ik me verder maar niet over uit. Na in een aantal kindertehuizen hebben gezeten, en heel veel domme dingen later, ben ik komen wonen in Stadskanaal
quote:Waarom Total roef? Het management die mij begeleid behoord tot Via Royal in Nieuw Buinen. Daarbij bezitten ze een tankstation "Total". Zo is dus Total Roef ontstaan
quote:Tilburg, Zaal Betkolen
Datum: 16 September 2007
Cd presaentatie Andy de Witt. Zaal open vanaf 14.30 uur
Ja da's echt erg.quote:
Ik denk dat de doelgroep hiervan de zelfde is als van herman en tokkie fans.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:41 schreef Litso het volgende:
Zielig eigenlijk, hoe hard hij misbruikt wordt door z'n management
Ik vraag me echt af wat de doelgroep hiervan is, en hoe in godsnaam mensen dit serieus leuk kunnen vinden
'quote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef Yestuuur het volgende:
Huwelijk Roef en Petra29 Augustus 2007
Na een innige relatie van ruim 4 weken hebben Petra en ik besloten te gaan trouwen. De grote dag zal zijn op vrijdag 08 augustus 2008 (08-08-2008) Zeer binnenkort kunnen jullie foto's bewonderen op mijn site van mijn aanstaande vrouw en ik.
Groetjes van jullie Total Roef
Het is voorbij tussen mij en Petra31 Augustus 2007
De roze wolk van mij en Petra is niet meer. Ik ben achter een aantal dingen gekomen waardoor ik heb besloten een punt te zetten achter onze relatie. Het is voor mij persoonlijk te erg om dit nog met haar uit te praten.
Over de dingen die mij tot dit besluit gedwongen hebben wil ik niet in details praten.
Groetjes Total Roef
mongool van beroep
Ik zou liever die 2de koe van rechts neuken, dan Petraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vrouwen die met hem het bed delen moeten wel zo fucking wanhopig zijn en zelfs dan kan ik het me nog niet voorstellen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:46 schreef Svensational het volgende:
Roef: "De vrouwen liggen aan mijn voeten"!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:01 schreef buzzer het volgende:
Ik heb die Petra vanmiddag ontmoet.
Ik heb haar gelijk even op de gevoelige plaat vastgelegd
Toen ik een opmerking maakte over haar mooie rode ketting werd ze opeens een beetje cameraschuw...
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:58 schreef ukga het volgende:
Q8Roef
iiiiiieee die driedubbele onderkin.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:12 schreef Silenus het volgende:
Een andere karakteristieke foto van deze ras-entertainer!![]()
[afbeelding]
quote:Het is voorbij tussen mij en Petra
31 Augustus 2007
Huwelijk Roef en Petra
29 Augustus 2007
Vandaag is bekend gemaakt dat ik, Total Roef ga trouwen met mijn Petra
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roef
Kan iemand die pagina aub even aanpassen?
Niet alleen zn handenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:16 schreef Ladidadida het volgende:
Mijn hemel, die handen van die kerelHoe mismaakt
Scherpquote:
Volgens mij is dit de nageboorte en hebben ze de baby weggegooid.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:35 schreef ukga het volgende:
Volgens mij wou zijn management hem; jump off a roef, noemen. Maar dat vonden ze toch te grof
Nicequote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Vers geschreven door mij![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Total_roef
Vul aan aub
dankuquote:
Totally Pwnt!quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
danku
wel humor trouwens, dat zogenoemde management van hem, waar hij zo hoog van de toren zit te blazen bij Jensen, ze bezitten een Total benzinepomp, wat al genoeg zegt. Waarschijnlijk een of andere gesjeesde kamper of sjonnie die m wel ff beroemd denkt te maken![]()
quote:Critici beweren dat de media misbruik maken van zijn zwakbegaafdheid.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
danku
wel humor trouwens, dat zogenoemde management van hem, waar hij zo hoog van de toren zit te blazen bij Jensen, ze bezitten een Total benzinepomp, wat al genoeg zegt. Waarschijnlijk een of andere gesjeesde kamper of sjonnie die m wel ff beroemd denkt te makendenkt gauw rijk te worden over de rug van een ander.
OMG bruggen open en dijken doorsteken Roef komt .....quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij komt nu wel erg dichtbij![]()
[..]
Inderdaad, stop een dikke negerpiemel in zijn aarsch en zelfs dán heeft ie nog niet door dat ie genaaid word! De schavuit!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:35 schreef Ladidadida het volgende:
Ik moest trouwens erg lachen toen hij zei dat hij geen kapsones had en heel nuchter was. Loser
Gewoon weer terug-edittenquote:Op zondag 9 september 2007 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Das heul niet leuk:
een of andere overijverige Roef-fan heeft mijn opgestarte Wikipedia-page zitten editten en al het sarcasme en de link naar Fok eruitgehaald.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Total_roef
quote:Op zondag 9 september 2007 12:55 schreef ukga het volgende:
ook echt geweldig als je op google zoekt op; totalroef
Bedoelde u: toltarief ?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=totalroef&meta=
OMG zie gozer is zwaar van de kaart....zie die kakequote:Op zondag 9 september 2007 13:00 schreef st0fzuiger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2leReyeiHjo
Kijk hoe krom die staatquote:Op zondag 9 september 2007 13:45 schreef deepart het volgende:
[..]
OMG zie gozer is zwaar van de kaart....zie die kake
haha een of andere Roef fan kan mijn wijzingen niet waarderen!quote:Roef en Marian
Hallo. Ik kan me weinig irrelevanters voorstellen dan een draad op deze of gene blog. Wat heeft dit in vredesnaam met het onderwerp te maken behalve wat reclame voor FOK! ? Dolledre Overleg 9 sep 2007 13:30 (CEST)
Dat is gewoon roef via een proxyquote:Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
haha een of andere Roef fan kan mijn wijzingen niet waarderen!
Alsof hij weet wat dat is.quote:
Oh natuurlijk, dat geweldige management van hem.quote:
Jonge, hij heeft echt een geweldig management hoorr, doe nou maar niet alsofquote:Op zondag 9 september 2007 15:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, dat geweldige management van hem.![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:47 schreef ukga het volgende:
[..]
Jonge, hij heeft echt een geweldig management hoorr, doe nou maar niet alsof![]()
![]()
http://www.roefenmarian.tv/roefenmarian-fotos/quote:Op zondag 9 september 2007 16:18 schreef Varr het volgende:
Komop jongens, waar blijven de photoshops![]()
quote:
lol je bedoelt deze:quote:Op zondag 9 september 2007 16:33 schreef Roi het volgende:
Fok linkjes zijn verwijdert!
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Roef_en_Marian&diff=9254042&oldid=9253853
]http://forum.fok.nl/topic/1071806/3/50#53047457</ref>[/quote][/url]quote:Tevens volgde er enkele levendige topics op forum [[FOK!]]<ref> [url=http://forum.fok.nl/topic/1071806/3/50#53047457</ref>
Total_Roef is weg op Wikipedia, je word nu gewoon doorgestuurd naar Roef en Marian...quote:
Naar eigenzeggen is ie veeel bekender dan jensen ook nog eens, snap er geen dwarsfluit van. iemand die Zo kristalzuiver kan zingen, zoveel entertainment brengt, en zo veel bereikt heeft, neit eens een fatsoenlijke wiki heeftquote:Op zondag 9 september 2007 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Total_Roef is weg op Wikipedia, je word nu gewoon doorgestuurd naar Roef en Marian...
Ze lopen dus wel achter op Wikipedia, want Roef is als entertainer natuurlijk al vele malen groter, dan Roef en Marian samen ooit waren....ofzo![]()
Je vergeet een supergeil koppie heeftquote:Op zondag 9 september 2007 17:27 schreef ukga het volgende:
[..]
iemand die Zo kristalzuiver kan zingen, zoveel entertainment brengt, en zo veel bereikt heeft, [...]
ik zal hem je MSN doorspelen!quote:Op zondag 9 september 2007 17:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je vergeet een supergeil koppie heeft![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roef_en_Marian
hehe terug geedit en nu zelfs met link naar dit topic
die laatste regel pwntquote:Critici beweren dat de media misbruik maken van zijn zwakbegaafdheid.
bronquote:Wat doet je het meeste pijn?
Eigenlijk, vele dingen, maar het meeste toch, de erkenning die je niet krijgt. Je zingt als een nachtegaal, en wordt daarom dagelijks gekwetst door de media.
Wat de fuck jat je mijn user icon?quote:
Nee, dankje, ik kan hem toch niet krijgen, onbegonnen werkquote:Op zondag 9 september 2007 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik zal hem je MSN doorspelen!
Zoals je bij Jensen kon horen weet Roef wel raad met groupies...![]()
Roef is een beest jonge, hij geeft je zo een drievoudige orgasmequote:Op zondag 9 september 2007 18:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dankje, ik kan hem toch niet krijgen, onbegonnen werk
En hoe weet jij dat..?quote:Op zondag 9 september 2007 19:25 schreef ukga het volgende:
[..]
Roef is een beest jonge, hij geeft je zo een drievoudige orgasme
Voor Roef is dat ff tikken, geen moeite, en wellicht ben jij hem niet waard, maar goed, als artiest moet je soms ook aan je trekken komen, en kan je geen tijd en moeite in de mooiste chicks stoppenquote:Op zondag 9 september 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
Nou ja, één ding is zeker: hij zal mij nooit een drievoudig orgasme geven.
bah
Ja, dankje.quote:Op zondag 9 september 2007 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor Roef is dat ff tikken, geen moeite, en wellicht ben jij hem niet waard, maar goed, als artiest moet je soms ook aan je trekken komen, en kan je geen tijd en moeite in de mooiste chicks stoppen![]()
![]()
ghehe no thanksquote:
En wederom: dankjequote:Op zondag 9 september 2007 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ghehe no thanks
Wil trouwens niet zeggen dat ik je geen leuke meid vind, maar goed, wie ben ik, niemand in vergelijk met een grote artiest als Roef natuurlijk, voor Roef alleen supermodellen en actrices... En helaas valt weinig tot niemand van Fok in die categorie!
quote:Op zondag 9 september 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
Nou ja, één ding is zeker: hij zal mij nooit een drievoudig orgasme geven.
bah
quote:Op zondag 9 september 2007 18:10 schreef ukga het volgende:
interview met Marian
[..]
bron
Kan iemand mij oprapen?![]()
![]()
![]()
![]()
En jij mijn Roef Leonardo DiCaprioquote:
Dus geen pinguinsquote:Op zondag 9 september 2007 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
voor Roef alleen supermodellen en actrices...
quote:Op zondag 9 september 2007 21:49 schreef Lips het volgende:
Roef, je bent zo Total dat de Esso er niets bij is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |