De vrouwen die met hem het bed delen moeten wel zo fucking wanhopig zijn en zelfs dan kan ik het me nog niet voorstellen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:46 schreef Svensational het volgende:
Roef: "De vrouwen liggen aan mijn voeten"!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:01 schreef buzzer het volgende:
Ik heb die Petra vanmiddag ontmoet.
Ik heb haar gelijk even op de gevoelige plaat vastgelegd
Toen ik een opmerking maakte over haar mooie rode ketting werd ze opeens een beetje cameraschuw...
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:58 schreef ukga het volgende:
Q8Roef
iiiiiieee die driedubbele onderkin.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:12 schreef Silenus het volgende:
Een andere karakteristieke foto van deze ras-entertainer!![]()
[afbeelding]
quote:Het is voorbij tussen mij en Petra
31 Augustus 2007
Huwelijk Roef en Petra
29 Augustus 2007
Vandaag is bekend gemaakt dat ik, Total Roef ga trouwen met mijn Petra
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roef
Kan iemand die pagina aub even aanpassen?
Niet alleen zn handenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:16 schreef Ladidadida het volgende:
Mijn hemel, die handen van die kerelHoe mismaakt
Scherpquote:
Volgens mij is dit de nageboorte en hebben ze de baby weggegooid.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:35 schreef ukga het volgende:
Volgens mij wou zijn management hem; jump off a roef, noemen. Maar dat vonden ze toch te grof
Nicequote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Vers geschreven door mij![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Total_roef
Vul aan aub
dankuquote:
Totally Pwnt!quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
danku
wel humor trouwens, dat zogenoemde management van hem, waar hij zo hoog van de toren zit te blazen bij Jensen, ze bezitten een Total benzinepomp, wat al genoeg zegt. Waarschijnlijk een of andere gesjeesde kamper of sjonnie die m wel ff beroemd denkt te maken![]()
quote:Critici beweren dat de media misbruik maken van zijn zwakbegaafdheid.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
danku
wel humor trouwens, dat zogenoemde management van hem, waar hij zo hoog van de toren zit te blazen bij Jensen, ze bezitten een Total benzinepomp, wat al genoeg zegt. Waarschijnlijk een of andere gesjeesde kamper of sjonnie die m wel ff beroemd denkt te makendenkt gauw rijk te worden over de rug van een ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |