Nee van te laag IQ, randebiel dat Roef is...quote:Op woensdag 5 september 2007 21:47 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Hij heeft gewoon last van teveel MILF!!!
Wat een koning ist ookquote:Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef fraubitch het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)a_roef.avi_plain.xml
Wat een onzin zegquote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef RealZeus het volgende:
Op het moment dat ik Roef zie schaam ik me toch wel voor het feit dat ik in Groningen geboren ben.
Altijd weer die linksen die het voor ons verpesten.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Tja het is in deze tijd "sociaal" om gehandicapten te behandelen alsof ze volwaardig ster kunnen worden, daar kunnen we de pvda en groen links de schuld van geven.
Die man hoort in een tehuis niet op het podium.
Je weet nooit wat er in Stadskanaal allemaal weer in de mode is heden ten dagequote:Op donderdag 6 september 2007 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
ik dacht dat die kettinkjes die die vads draagt, die zwarte strakke gothic rommel, in 1998 al niet meer in was...
nu vind ik jou een kneus , schaam je !! jij groninger !quote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef RealZeus het volgende:
Op het moment dat ik Roef zie schaam ik me toch wel voor het feit dat ik in Groningen geboren ben.
Wat een kneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |